>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

24 Φεβ 2014

Πρόστιμα και ποινές που ισχύουν για ανασφάλιστα αυτοκίνητα


Έχετε ανασφάλιστο αυτοκίνητο; Πρέπει να το ξανασκεφθείτε αν πρέπει να συνεχίσετε να το κινείται ανασφάλιστο ή να το αποσύρεται καταθέτοντας τις πινακίδες κυκλοφορίας, εφόσον σκοπεύετε να μην το ασφαλίσετε.

Πέρα από τα πρόστιμα και τις ποινές που επιβάλλονται πλέον και μέσω διασταυρώσεων, η κυκλοφορία με ανασφάλιστο όχημα μπορεί να σας βάλει σε μεγάλες προσωπικές και οικονομικές περιπέτειες σε περίπτωση που εμπλακείτε σε τροχαίο ατύχημα.

Σύμφωνα με τα όσα είπε και ο εκπρόσωπος των ασφαλιστικών εταιριών οι σχετικές διασταυρώσεις μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών και του υπουργείου οικονομικών έχουν εντοπίσει 730.000 αυτοκίνητα με πινακίδες κυκλοφορίας αλλά χωρίς ασφάλιση.

Δείτε τι προβλέπει η σχετική νομοθεσία :

Οι ιδιοκτήτες ΙΧ που θα εντοπιστούν από την διασταύρωση να έχουν στην κατοχή τους όχημα το οποίο είναι ανασφάλιστο, θα λαμβάνουν ειδοποιητήριο από την ΓΓΠΣ με το οποίο θα καλούνται να προχωρήσουν στην ασφάλισή του εντός 8 ημερών, καταβάλλοντας υποχρεωτικά παράβολο υπέρ του Δημοσίου ύψους 250 ευρώ.

Προκειμένου να προχωρήσουν στην ασφάλιση οι ιδιοκτήτες των ανασφάλιστων οχημάτων που θα λάβουν το παραπάνω ειδοποιητήριο, θα πρέπει να το προσκομίσουν μαζί με το παράβολο των 250 ευρώ, στην ασφαλιστική εταιρία της επιλογής τους, για την έκδοση ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
Σε περίπτωση που οι ιδιοκτήτες των ανασφάλιστων οχημάτων δεν προβούν στις παραπάνω ενέργειες, η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων θα αποστέλλει τα στοιχεία τους στο Αστυνομικό τμήμα του τόπου διαμονής τους για την επιβολή κυρώσεων.

Κυρώσεις

Το πρόστιμο για ανασφάλιστα δίκυκλα θα ανέρχεται στα 250 ευρώ, για επιβατικά αυτοκίνητα στα 500 ευρώ και για φορτηγά στα 1.000 ευρώ. Παράλληλα με το πρόστιμο, θα επιβάλλεται αφαίρεση πινακίδων, άδειας κυκλοφορίας και διπλώματος για 10 ημέρες.
Αν ανασφάλιστο όχημα εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα αφαιρούνται την ίδια στιγμή από τις Αρχές οι πινακίδες του οχήματος καθώς και η άδεια κυκλοφορίας του για 2 χρόνια. Σε περίπτωση υποτροπής το παραπάνω διάστημα γίνεται 3 χρόνια.
Για την επιστροφή των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας μετά το χρονικό διάστημα που προβλέπεται, θα πρέπει να προσκομιστεί στις Αστυνομικές αρχές το σήμα ασφάλισης του οχήματος.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)

23 Φεβ 2014

Δικαίωση οδηγού ταξί που ήταν ασφαλισμένος σε ασφαλιστική εταιρεία «μαϊμού»

Ένας οδηγός, ιδιοκτήτης ταξί, ενεπλάκη σε τροχαίο ατύχημα, όπου διαπιστώθηκε ότι ήταν ασφαλισμένος στην General Commodities Trade. Πρακτικά, δηλαδή, δεν διέθετε ασφαλιστική κάλυψη, αφού General Commodities Trade εξέδιδε πλαστά ασφαλιστήρια. Έτσι, αφαιρέθηκαν από το ταξί για δύο χρόνια η άδεια κυκλοφορίας, όπως και οι δύο κρατικές πινακίδες του οχήματος.

Ουσιαστικά, ο αυτοκινητιστής καταστρεφόταν επαγγελματικά, καθώς θα παρέμενε εκτός επαγγέλματος για την επόμενη διετία. Και αυτό εν αγνοία του, μια και δεν ήταν σε θέση να γνωρίζει ότι η συγκεκριμένη ασφαλιστική ήταν... φάντασμα.

Πώς δικαιώθηκε

Ο οδηγός ταξί προσέφυγε στη Δικαιοσύνη, υποστηρίζοντας ότι θα υποστεί ανεπανόρθωτη οικονομική βλάβη, καθόσον θα απολέσει τα εισοδήματά του που προέρχονται από την εκμετάλλευση του ταξί, με αποτέλεσμα να περιέλθει σε πλήρη αδυναμία τακτοποίησης των αυξημένων οικονομικών του υποχρεώσεων σε ασφαλιστικά ταμεία, εφορία και τράπεζες (από επαγγελματικό και προσωπικό δανεισμό), αλλά και να εξασφαλίσει τον βιοπορισμό στον εαυτό του και στην οικογένειά του.

Για τον λόγο αυτό ο αυτοκινητιστής προσκόμισε στο δικαστήριο αντίγραφα των εκκαθαριστικών σημειωμάτων των ετών 2009-2013, αλλά και αντίγραφα των δανείων.

Έτσι, το δικαστήριο αποφάσισε ότι πρέπει να επιστραφούν οι πινακίδες κυκλοφορίας στο θύμα της General Commodities, κρίνοντας ότι η ακινητοποίηση του ταξί θα του προκαλέσει ανεπανόρθωτη βλάβη.

Η συγκεκριμένη απόφαση αναμένεται να λειτουργήσει ως πιλότος για αντίστοιχες υποθέσεις ασφαλισμένων σε ασφαλιστικές εταιρείες-μαϊμού.

(Πηγή: Zougla.gr) 

22 Φεβ 2014

Λουκέτο στην ασφαλιστική εταιρία υγείας LA VIE

Τιμώντας την «παράδοση» ( να ανακαλεί τις άδειες λειτουργίας ασφαλιστικών μόνο την Παρασκευή) η εποπτική αρχή ανακάλεσε οριστικά, χθες , την άδεια λειτουργίας της ασφαλιστικής εταιρείας με την επωνυμία «LA VIE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΥΓΕΙΑΣ»

Η σχετική ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος αναφέρει:

Η Επιτροπή Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων (ΕΠΑΘ) της Τράπεζας της Ελλάδος, στη συνεδρίαση της 21ης Φεβρουαρίου 2014, αποφάσισε την οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας της ασφαλιστικής εταιρείας με την επωνυμία «LA VIE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΥΓΕΙΑΣ» και τη θέση της σε ασφαλιστική εκκαθάριση, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.Δ. 400/1970. Η εν λόγω ασφαλιστική εταιρεία δραστηριοποιείται στους κλάδους ασφαλίσεων ζημιών και ειδικότερα στους κλάδους ατυχημάτων και υγείας. Διευκρινίζεται ότι δεν έχει δραστηριότητα στον κλάδο αστικής ευθύνης αυτοκινήτων.

Στις 2 Σεπτεμβρίου 2013, για τη διασφάλιση των συμφερόντων των ασφαλισμένων και κάθε δικαιούχου αποζημίωσης, η Τράπεζα της Ελλάδος προέβη στη λήψη διοικητικών μέτρων κατά της εταιρείας, η οποία δεν διέθετε το εκ του νόμου προβλεπόμενο αναγκαίο ελάχιστο περιθώριο φερεγγυότητας. Με την υπ’ αριθμ. 89/2/02.09.2013 απόφαση ΕΠΑΘ (ΦΕΚ Β’ 5647), μεταξύ άλλων, απαγορεύθηκε η ανάληψη νέων ασφαλιστικών εργασιών, τοποθετήθηκε Επίτροπος και η εταιρεία κλήθηκε να υποβάλει σχέδιο εξυγίανσης για την κάλυψη του ελλείμματος περιθωρίου φερεγγυότητας και του ελάχιστου εγγυητικού κεφαλαίου. Επίσης, με την υπ’ αριθμ. 94/6/15.11.2013 απόφαση ΕΠΑΘ (ΦΕΚ Β’ 8206), ανατέθηκε στον Επίτροπο η διοίκηση της ασφαλιστικής επιχείρησης σε αντικατάσταση του Διοικητικού της Συμβουλίου.
Η εταιρεία δεν μπόρεσε κατά τη διάρκεια της προθεσμίας αυτής να ενισχυθεί κεφαλαιακά για την κάλυψη των ανωτέρω ελλειμμάτων.

Η Τράπεζα της Ελλάδος έχει ενεργοποιήσει όλες τις προβλεπόμενες από το θεσμικό πλαίσιο διαδικασίες για τη διασφάλιση των συμφερόντων των ασφαλισμένων και κάθε άλλου δικαιούχου ασφαλίσματος. Για την τήρηση των νόμιμων διαδικασιών, ως επόπτης ασφαλιστικής εκκαθάρισης διορίστηκε η κα Ελένη Αθερινού, η οποία με τη σειρά της θα καταθέσει στο αρμόδιο δικαστήριο αίτημα περί διορισμού Εκκαθαριστή. Σύμφωνα με τον νόμο, μέχρι τον διορισμό του Εκκαθαριστή, ο Επόπτης ασκεί όλες τις εξουσίες του Εκκαθαριστή.
Ειδικότερες πληροφορίες για τους ασφαλισμένους:
Οι ασφαλιστικές συμβάσεις της εταιρείας, τριάντα ημέρες μετά την οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας της, θεωρούνται αυτοδίκαια λυμένες (N.Δ. 400/1970 άρ.3 παρ.6). Οι έχοντες απαιτήσεις αποζημίωσης από ασφαλιστήρια συμβόλαια, όπως και από τα καταβληθέντα-μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα, θα ικανοποιηθούν κατόπιν αναγγελίας της απαίτησής τους στον Εκκαθαριστή.
Οι ενδιαφερόμενοι δύνανται να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα www.lavie.gr για τη διαδικασία της εκκαθάρισης. Επίσης, θα μπορούν να ενημερώνονται από τους υπαλλήλους της εκκαθάρισης, καθημερινά από ώρα 10.00 έως 15.00, στo τηλέφωνο 210-6234330 (fax 210-6287040), καθώς και από την κα Αθερινού στο τηλέφωνο 6941-480678.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)

21 Φεβ 2014

Στις 730.000 τα ανασφάλιστα οχήματα


Σε 730.000 ανέρχονται τελικά τα ανασφάλιστα οχήματα στην Ελλάδα. Σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Δ. Ζορμπά, προέδρου του Επικουρικού Κεφαλαίου και επικεφαλής του τομέα για τα οχήματα της ΕΑΕΕ, σε ραδιοφωνικό μέσο, ο αριθμός των οχημάτων που δεν έχουν ασφάλιση προσδιορίστηκε με τη διασταύρωση των αρχείων του Κέντρου Πληροφοριών των ασφαλιστικών εταιρειών και του υπουργείου Μεταφορών.
Από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε η διαδικασία εντοπισμού των ανασφάλιστων οδηγών τώρα αναμένεται να ενημερωθούν οι παραβάτες από το ΚΕΠΥΟ και να ακολουθηθούν οι διαδικασίες που ορίζει ο νόμος. Ο κ. Ζορμπάς επισήμανε ότι λόγω του ανταγωνισμού στον κλάδο οχημάτων  τα ασφάλιστρα το 2013 μειώθηκαν κατά 15% και φέτος αναμένεται νέα μείωση της τάξης του 8%.

(Πηγή: Insuranceworld.gr)

20 Φεβ 2014

Πάνω από ένα εκατομμύριο τα αυτοκίνητα σε ακινησία από το 2009 μέχρι το 2013


Στο 1.143.034 εφθασαν τα αυτοκινήτα που τέθηκαν σε ακινησία κατά την περίοδο 2009-2013, σύμφωνα με τα στοιχεία που διαβίβασε στην Βουλή ο υπουργός Οικονομικών κ. Ι. Στουρνάρας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών, το 2009 έγινε άρση ακινησίας σε 73.180 οχήματα και σε ακινησία τέθηκαν 169.205 οχήματα. Το 2010 έγινε άρση ακινησίας σε 55.330 οχήματα και σε ακινησία τέθηκαν 189.666 οχήματα. Το 2011 έγινε άρση ακινησίας σε 72.831 οχήματα ενώ σε ακινησία τέθηκαν 193.922 οχήματα. Το 2012 έγινε άρση ακινησίας σε 91.310 οχήματα και σε ακινησία τέθηκαν 271.744 οχήματα. Το 2013 έγινε άρση ακινησίας σε 146.191 οχήματα και τέθηκαν σε ακινησία 318.497 οχήματα.

Σημειώνεται ότι σε σύνολο 1.143.034 οχημάτων που τέθηκαν σε ακινησία την πενταετία 2009-2013, τα 1.035.290 είναι οχήματα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης (ΕΙΧ) και δίκυκλα ιδιωτικής χρήσης (ΔΙΧ).

Την πρωτιά στις αιτήσεις ακινησίας έχει η ΔΟΥ Χανίων, η εφορία στην οποία προσήλθαν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες προκειμένου να θέσουν τα αυτοκίνητά τους σε ακινησία.

Πάντως, την ίδια περίοδο, καταγράφηκαν 438.842 άρσεις ακινησίας οχημάτων.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)

19 Φεβ 2014

Ποδοσφαιριστές που έχασαν εκατ ευρώ από το σκάνδαλο Ασπίς Πρόνοια

Τρείς ποδοσφαιριστές μεταξύ των οποίων και ο αρχηγός της Εθνικής στην κατάκτηση του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος το 2004 δηλώνουν δημόσια ότι έχασαν μεγάλα ποσά που είχαν επενδύσει σε ασφαλιστικά συμβόλαια του ασφαλιστικού ομίλου Ασπίς.

Δείτε τι δήλωσαν στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» για την περιπέτεια τους από την κατάρρευση των ασφαλιστικών εταιριών “AΣΠΙΣ Πρόνοια” και της “Commercial Value”

Ζαγοράκης: “Μας εγγυήθηκε το ίδιο το κράτος. Μιλάμε για απόγνωση και καταστροφή”

“Τοποθέτησα δουλεμένα και φορολογημένα χρήματα από την ποδοσφαιρική μου καριέρα στην ΑΣΠΙΣ Πρόνοια με την εγγύηση του τότε υπουργείου Εμπορίου. Πρόκειται για συμβόλαιο ασφάλειας ζωής που είχα κάνει προ δεκαετίας στην εταιρεία. Δεν μιλάμε για επενδυτική τοποθέτηση. Δεν τζογάραμε για να πάρουμε τα διπλάσια με ρίσκο να τα χάσουμε. Ποτέ όμως δεν μπορούσες να φανταστείς ότι εν μια νυκτί μπορεί να καταστραφείς. Γιατί για πάρα πολύ κόσμο το κλείσιμο της ΑΣΠΙΣ ήταν προσωπική ή οικογενειακή καταστροφή. Οι ζημιωθέντες ζητούν το αυτονόητο. Τα χρήματα που τους εγγυήθηκε το ίδιο το κράτος. Είναι αδικία να χάσει ο κάθε άνθρωπος έστω και ένα ευρώ. Μιλάω με ανθρώπους που έχουν χάσει όλα τους τα χρήματα σε αυτή την ιστορία. Είναι σε απόγνωση. Οταν κατέρρευση η ΑΣΠΙΣ συναντήθηκα με τον κ. Παύλο Ψωμιάδη, τον οποίο γνώριζα προσωπικά, και ακόμη και τότε μου έλεγε ότι τα χρήματα δεν θα χαθούν. Για το ίδιο με διαβεβαίωναν και ασφαλιστές. Πλέον, εκκρεμεί το διαστικό σκέλος της υπόθεσης στο οποίο θεωρώ πως δεν υπάρχει περίπτωση να μην δικαιωθούμε”.

Δέλλας: “Η Γωγώ αρρώστησε και μείναμε ξεκρέμαστοι”. “Οποιαδήποτε τοποθέτηση κάναμε στην ΑΣΠΙΣ Πρόνοια έγινε επειδή γνωρίζαμε ότι τα χρήματα είναι εγγυημένα από το κράτος με σφραγίδα του υπουργείου Εμπορίου. Προφανώς το κράτος δεν έκανε καλά τη δουλειά του για να φτάσει στο σημείο να κλείσει η ασφαλιστική εταιρεία ή κάποιοι έκαναν άλλη δουλειά από αυτή που έπρεπε να κάνουν. Η εταιρεία μάς άφησε ξεκρέμαστους στο πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε η γυναίκα μου. Δυστυχώς στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής μας η ΑΣΠΙΣ δεν μας κάλυψε και έκλεισε. Φανταστείτε να μην είχα την οικονομική δυνατότητα να μπορέσω να περιθάλψω τη γυναίκα μου και να είχα χάσει τον άνθρωπο μου, όπως σε ανάλογες περιπτώσεις που χάθηκαν ζωές. Το ζήτημα δεν είναι μόνο οικονομικό, είναι κυρίως κοινωνικό. Κάτω από αυτό το πρίσμα θα πρέπει να δοθεί μια λύση από τη στιγμή που το Ιδιο το κράτος εγγυόταν τα κεφάλαια αυτής της ασφαλιστικής. Για μένα δεν υπάρχουν πολλά ή λίγα χρήματα, αλλά χρήματα που ο κόσμος τα δούλεψε με ιδρώτα και όλοι όσοι έχουν χάσει χρήματα από την ΑΣΠΙΣ πρέπει να αποζημιωθούν στο ακέραιο”.

Πουρλιοτόπουλος: “Εχασα 300.000, φορολογημένα μέχρι το τελευταίο ευρώ”

“Είχα ασφάλεια ζωής με εφάπαξ καταβολή στην ΑΣΠΙΣ Πρόνοια, που μου έδινε τη δυνατότητα στα 52 μου χρόνια να πάρω πίσω τα χρήματα μου ή να τη μετατρέψω σε ισόβια σύνταξη. Ηταν 300.000 ευρώ από το ποδόσφαιρο, φορολογημένα μέχρι το τελευταίο ευρώ και δηλωμένα στο” πόθεν έσχες” 15ετίας που έχω υποβάλει. Αρκετοί συναθλητές μου και εγώ, σκεπτόμενοι το μέλλον μας επιλέξαμε την ΑΣΠΙΣ για την κάρτα υγείας μας, τη σύνταξη μας και τις αποταμιεύσεις μας. Πριν υπογράψουμε τα συμβόλαια αυτά και προχωρήσουμε στις σχετικές καταβολές, πληρεξούσιος δικηγόρος επέδειξε για λογαριασμό μας στο υπουργείο Ανάπτυξης τα συγκεκριμένα προγράμματα με τους αρμόδιους να μας διαβεβαιώνουν ότι είναι εγκεκριμένα από το κράτος. Η υπόθεση της ΑΣΠΙΣ Πρόνοια είναι ένα τεράστιο σκάνδαλο στο οποίο οφείλονται περισσότεροι από 100 θάνατοι ανασφάλιστων συνανθρώπων μας”.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)

18 Φεβ 2014

Online εκπαίδευση ασφαλούς οδήγησης από την Axa

Είσαι προσεκτικός οδηγός; 

Μπες στη σελίδα της Axa, ολοκλήρωσε όλα τα θέματα της online εκπαίδευσης ασφαλούς οδήγησης και δες πως μπορείς να αποφύγεις τα πιο συνηθισμένα ατυχήματα.


Αναλυτικότερα, η εκπαίδευση χωρίζεται σε 3 θεματικές ενότητες: της Ασφάλειας, της Ενημέρωσης και της Οικολογικής Οδήγησης, παρέχοντάς σας χρήσιμες συμβουλές αποφυγής κινδύνων, βελτίωσης λαθών, πρόληψης ατυχημάτων, καλυτέρευσης του τρόπου οδήγησης κάνοντάς την λιγότερο επιθετική και περισσότερο ασφαλή και εξοικονόμησης χρημάτων μέσω της οικολογικής οδήγησης.

Οδηγίες ΕΟΠΥΥ σε ασφαλισμένους μετά την αναστολή λειτουργίας στα πολυϊατρεία

Ο ΕΟΠΥΥ καλεί τους ασφαλισμένους να μην τηλεφωνούν στα 5ψήφια τηλέφωνα για να κλείσουν ραντεβού με τους ιατρούς, καθώς οι Μονάδες Υγείας έχουν αναστείλει την λειτουργία τους για ένα μήνα, με βάση τον νόμο για το Πρωτοβάθμιο Εθνικό Δίκτυο Υγείας.

Σε επιστολή του ο ΕΟΠΥΥ προς τις τηλεφωνικές εταιρείες ενημερώνει ότι από, 18/2/2014 και για ένα μήνα δεν θα λειτουργούν οι Μονάδες και έτσι δεν θα είναι εφικτός ο προγραμματισμός ραντεβού για τους ιατρούς.

Στο διάστημα αυτό οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να εξυπηρετηθούν από το δίκτυο των 
5.000 συμβεβλημένων ιατρών του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. (υπάρχει λίστα στο site του Οργανισμού, www.eopyy.gov.gr ).

Να υπενθυμίσουμε ότι σε αυτούς τους ιατρούς έχουν δοθεί αυξημένες επισκέψεις, από 200 σε 400 το μήνα. Επίσης οι ασφαλισμένοι θα εξυπηρετούνται από τα Κέντρα Υγείας και από τα εξωτερικά ιατρεία των Νοσοκομείων του Ε.Σ.Υ.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων ο ΕΟΠΥΥ απελευθερώνει πλήρως το όριο συνταγογράφησης για τους ιατρούς των Κέντρων Υγείας, των περιφερειακών Ιατρείων και των Νοσοκομείων, για ένα μήνα, δηλαδή όσο διάστημα διαρκεί η αναστολή της λειτουργίας των Μονάδων Υγείας.


17 Φεβ 2014

Απαγορεύεται η ιδιωτική ασφάλιση στα σχολεία

"Απαγορεύεται η ασφάλιση των μαθητών από ιδιωτικές εταιρείες καθώς την ευθύνη για την επιτήρηση, προστασία και ασφάλεια των μαθητών στους σχολικούς χώρους την έχουν πάντα οι διδάσκοντες, οι εφημερεύοντες εκπαιδευτικοί και η Διεύθυνση της σχολικής μονάδας. Η δε μέριμνα για την συντήρηση και επομένως την ασφάλεια των σχολικών εγκαταστάσεων ανήκει πάντα στον Διευθυντή σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων".
Τα παραπάνω αναφέρει σε έγγραφό του ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κρήτης με αφορμή δημοσιεύματα στον τοπικό τύπο και έπειτα από σχετικές καταγγελίες που υπεβλήθησαν και οι οποίες αφορούσαν την είσοδο Ιδιωτικών Ασφαλιστικών Εταιρειών στα δημόσια σχολεία μέσω του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Ο Περιφερειακός διευθυντής ενημερώνει ότι η συνεργασία του δημόσιου σχολείου με τις Οργανώσεις Γονέων ενδείκνυται αποκλειστικά για δράσεις που αφορούν τη σωστή μόρφωση και διαπαιδαγώγηση των παιδιών και τη βελτίωση της παροχής δημόσιας και δωρεάν Εκπαίδευσης και Παιδείας.
Οι ιδιωτικές πρωτοβουλίες που δεν στηρίζονται σε διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας δεν μπορούν να λαμβάνουν χώρα εντός του σχολείου. "Προκειμένου να διασφαλιστεί ο δημόσιος χαρακτήρας της Εκπαίδευσης, να προστατευθεί το Δημόσιο σχολείο και οι λειτουργοί που το υπηρετούν και για να αντιμετωπιστεί με ενιαίο τρόπο το θέμα, παρακαλούνται οι διευθυντές εμπράκτως να γίνει σαφές ότι η τυχόν υπάρχουσες πρωτοβουλίες, «προσφορά» και πρόσκληση μέσω των Συλλόγων Γονέων, για συμμετοχή σε προγράμματα Ομαδικής Ιδιωτικής Ασφάλισης των μαθητών, για οποιοδήποτε λόγο και σκοπό κι αν γίνεται, δεν στηρίζονται σε καμία περίπτωση σε συναπόφαση των οργάνων της σχολικής μονάδας ούτε γίνονται στα πλαίσια της λειτουργία της. Επομένως η Διεύθυνση το διδακτικό και διοικητικό προσωπικό του σχολείου οφείλουν να μην έχουν καμία ανάμειξη στην υλοποίηση οποιασδήποτε ιδιωτικής πρωτοβουλίας που δεν προβλέπεται από τις ισχύουσες διατάξεις και δεν έχει παιδαγωγική σκοπιμότητα ούτε σχετίζεται με το εκπαιδευτικό ρόλο του Σχολείου".

(Πηγή: Nextdeal.gr)

13 Φεβ 2014

Και οι ασφαλιστικές στο κυνήγι της φοροδιαφυγής

Ανησυχία έχει προκαλέσει η εν λόγω εξέλιξη στις ασφαλιστικές

Στο κυνήγι της φοροδιαφυγής μπαίνουν και οι ασφαλιστικές εταιρείες, καθώς η πολιτεία αναζητά τρόπους να εντοπίσει εισοδήματα που δεν δηλώνονται από διάφορες πηγές.

Σύμφωνα με πληροφορίες σε επιστολή του το υπουργείο Οικονομικών και η Γενική Γραμματεία Εσόδων, ζητούν από τις εταιρείες στοιχεία ασφαλισμένων από όλους τους κλάδους πλην του κλάδου οχημάτων. Μάλιστα ιδιαίτερη αναφορά, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το έγγραφο κάνει για έργα τέχνης αλλά και άλλου είδους ασφαλίσεις.
Η εν λόγω εξέλιξη αναμένεται να προκαλέσει αναταραχή στις εταιρείες, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε απώλειες μεγάλων πελατών, οι οποίοι δεν επιθυμούν να κοινοποιηθούν προσωπικά δεδομένα σχετικά με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια τους και κατ΄ επέκταση θα προσανατολιστούν στην ασφαλιστική αγορά του εξωτερικού.

Αναμένεται να δούμε τις επόμενες ημέρες την αντίδραση των ασφαλιστικών και τις εξελίξεις που θα ακολουθήσουν.

(Πηγή: insuranceworld.gr)