>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

27 Μαΐ 2014

Οσα πρέπει να ξέρετε για το νέο τρόπο ασφάλισης αυτοκινήτου

Στις 02/05/2014 η πολιτεία ψήφισε τον νόμο 4261 (ΦΕΚ Α 107 05/05/14), προχωρώντας σε αλλαγές όσον αφορά την ασφάλιση οχημάτων.
Ο Σύλλογος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων σας ενημερώνει για τις σημαντικότερες από αυτές:
1. Η ασφαλιστική κάλυψη αρχίζει μόνο αφού καταβληθεί ολόκληρο το οφειλόμενο ασφάλιστρο στην ασφαλιστική εταιρεία. Η πληρωμή του ασφαλίστρου της επόμενης ασφαλιστικής περιόδου, πρέπει να γίνει πριν λήξει η προηγούμενη ασφαλιστική περίοδος για να θεωρείται εμπρόθεσμη
2. Η ασφάλιση ισχύει για όσο χρονικό διάστημα ορίζεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Η περίοδος χάριτος του ενός μηνός παύει να ισχύει
3. Απαγορεύεται η παράδοση ασφαλιστηρίου συμβολαίου (στον λήπτη της ασφάλισης ή στον ασφαλισμένο) εάν δεν έχει καταβληθεί πλήρως το ασφάλιστρο στην ασφαλιστική εταιρεία
4. Η ασφαλιστική εταιρεία υποχρεούται να παραδώσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο στο λήπτη της ασφάλισης ή στον ασφαλισμένο εντός 5 ημερών από την ημερομηνία της εμπρόθεσμης καταβολής του ασφαλίστρου. Έτσι σε περίπτωση ελέγχου μέχρι την παραλαβή του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, ο λήπτης της ασφάλισης ή ο ασφαλισμένος επιδεικνύουν την απόδειξη πληρωμής των ασφαλίστρων στα αρμόδια όργανα που διενεργούν τον έλεγχο.
7. Καταργείται η διάταξη της υποχρέωσης έκδοσης προσωρινού σήματος εκ μέρους της Ασφαλιστικής Επιχείρησης μέχρι την έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
8. Οι Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις ενημερώνουν σε πραγματικό χρόνο το Κέντρο Πληροφοριών για την έναρξη και τη διάρκεια ισχύος κάθε νέας ή ανανεωμένης ασφαλιστικής σύμβασης.
Σχετικά με τις κυρώσεις για τα ανασφάλιστα οχήματα, επισημαίνονται τα εξής αλλαγές:
  • Αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού για έξι μήνες εκτός από την αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων
  • Σε περίπτωση εμπλοκής ανασφάλιστου οχήματος σε ατύχημα επί τόπου αφαίρεση πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας για δύο (2) χρόνια και σε περίπτωση υποτροπής για τρία (3) χρόνια. Να σημειωθεί ότι οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας δεν επιστρέφονται αν δεν περάσουν τα δύο ή τρία χρόνια αντίστοιχα
  • Χρηματικό πρόστιμο υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου, με πράξη της Αστυνομικής Αρχής, 1.000 ευρώ για τα επαγγελματικά οχήματα, 500 ευρώ για τα επιβατικά και 250 ευρώ για τα δίκυκλα.
  • Πριν από την επιβολή του προστίμου η διαδικασία προβλέπει την αποστολή από την ΓΓΠΣ σε κάθε ιδιοκτήτη ανασφάλιστου ειδοποιητηρίου, βάσει του οποίου θα τον καλεί να ασφαλιστεί μέσα σε 8 ημέρες και να πληρώσει παράβολο 250 ευρώ. Αν ο κάτοχος του αυτοκινήτου δεν συμμορφωθεί ο νόμος προβλέπει την επιβολή νέου προστίμου 500 ευρώ σε συνδυασμό με τις διοικητικές και ποινικές κυρώσεις.
(Πηγή: Σύλλογος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων)

Prime Med, ένα πλήρες πακέτο για την υγεία!

Η Prime Insurance αφουγκραζόμενη τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες στον τομέα της ασφάλισης Υγείας, δημιούργησε ένα νέο εξωνοσοκομειακό προϊόν που προσφέρει υψηλής ποιότητας ιατρικές υπηρεσίες σε ανταγωνιστική τιμή.

Το Prime Med είναι η πρώτη κάρτα υγείας με την υπογραφή και την εγγύηση μίας ασφαλιστικής Εταιρίας.

Το νέο προϊόν περιλαμβάνει:
• Ιατρικό Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας που λειτουργεί 24 ώρες, 365 ημέρες με υποστήριξη Ιατρών, Νοσοκόμων και Μαίας
• Παροχές μέσω πανελλαδικού δικτύου Ιατρών και Διαγνωστικών Κέντρων
• Απεριόριστες επισκέψεις σε Γιατρούς του δικτύου και σε εξωτερικά Ιατρεία των συνεργαζόμενων κλινικών με ελάχιστο κόστος
• Απεριόριστες Ιατρικές Πράξεις & Διαγνωστικές Εξετάσεις σε τιμές ΦΕΚ
• Δωρεάν αντιμετώπιση έκτακτων & επειγόντων περιστατικών στα εξωτερικά Ιατρεία των Νοσοκομείων ΥΓΕΙΑ, ΜΗΤΕΡΑ, ΜΗΤΕΡΑ ΠΑΙΔΩΝ & ΓΕΝΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
• Δωρεάν Επίσκεψη σε Γιατρό
• Δωρεάν ετήσιο Check up
• Δωρεάν μεταφορά με Ασθενοφόρο
• Άμεση Ιατρική Υποστήριξη σε οποιδήποτε σημείο του κόσμου με το πάτημα ενός κουμπιού (HWA alert)
• Δωρεάν ΔΕΥΤΕΡΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ μέσω της MediGuide Hellas
Το Prime Med συνδυάζοντας ποιότητα και τιμή είναι μία πρόταση της Prime Insurance άκρως δελεαστική. Ένα πλήρες πακέτο για την υγεία, που δεν κάνει διακρίσεις. Δεν έχει όριο ηλικίας και είναι για όλους!

26 Μαΐ 2014

Στον όμιλο Υγεία το μάνατζμεντ του Ερρίκος Ντυνάν

Χωρίς να αναφέρεται σε περισσότερες πληροφορίες με ανακοίνωση που εξέδωσε χθες η διοίκηση του νοσοκομείου Ερρίκος Ντυνάν ανακοινώνει ότι αναθέτει στον Όμιλο Υγεία την διαχείριση των υπηρεσιών Παρόχου υγείας.

Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει :
Το μη-κερδοσκοπικό «Κοινωφελές Ίδρυμα Ερρίκος Ντυνάν» Ν.Π.Ι.Δ ενημερώνει ότι το Δ.Σ. του Ιδρύματος αποφάσισε ομόφωνα την ανάθεση στον Όμιλο ΥΓΕΙΑ των υπηρεσιών διαχείρισης παρόχου υγείας δευτεροβάθμιας φροντίδας, για το Νοσοκομείο που λειτουργεί με τον ομώνυμο διακριτικό τίτλο.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)

«Γλίτωσα παρά τρίχα»

Ακολουθεί η επιστολή αναγνώστη όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία για την απίστευτη εμπειρία που έζησε μετά από εισαγωγή του σε δημόσιο νοσοκομείο, την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο χώρο της δημόσιας υγείας και τα λάθη που έγιναν με συνέπεια να τεθεί σε κίνδυνο η ίδια του η ζωή:

Πριν από λίγες μέρες στις 04.00 το πρωί πήγα εσπευσμένα στο Αττικό Νοσοκομείο που βρίσκεται κοντά στο Χαϊδάρι, με οξύτατο πόνο στο στομάχι. Από τις 04.00 η ώρα κατάφεραν με τα χίλια ζόρια να με εξετάσουν γύρω στις 06.30, μου έκαναν υπέρηχο, αιματολογικές, όλες οι εξετάσεις βγήκαν καθαρές.

Μου έκαναν παυσίπονη ένεση, αλλά ο πόνος παρέμενε. Ο υπέρηχος δεν έδειξε κάτι. Μου λένε θα περιμένεις λίγο να βγουν τα αποτελέσματα, το λίγο ήταν από τις 06.30 τα χαράματα και οι εξετάσεις βγήκαν στις 10.30 της Πέμπτης. "Ολα καθαρά, μόνο λίγο τα λευκά σας είναι ανεβασμένα"! Ο πόνος δεν περνούσε και τους παρακαλούσα να μου κάνουν ακόμη μια παυσίπονη, μου την κάνουν μετά από χίλια παρακάλια και μου λένε δεν μπορούμε να σας κρατήσουμε άλλο, κάναμε ό,τι μπορούμε, φαίνεται ότι έχετε κολικό εντέρου, να πάτε σπίτι σας για κατ' οίκον νοσηλεία η γιατρός ήταν ειδικευόμενη, αλλά το θέμα ήταν ότι με είδε και η καθηγήτρια του νοσοκομείου μιας και τυγχάνει ο Θεός να την κάνει πανεπιστημιακό. Μου λέει και αυτή, δεν βλέπω κάτι, μπορείτε να πάτε σπίτι σας, με έβγαλαν από το νοσοκομείο με 15.000 λευκά ενώ το όριο ήταν 9.000! 

Ερχομαι λοιπόν σπίτι και ο πόνος να μην περνάει με τίποτα, να μη σας τα πολυλογώ, παίρνω την ασφαλιστική μου, τους εξηγώ και φεύγω για το "Υγεία" (ευτυχώς που είχα ιδιωτική ασφάλεια). 14.30 η ώρα περίπου φτάνω εκεί, μου κάνουν εξετάσεις και τα λευκά από 15.000 χιλιάδες ανέβηκαν στις 19.200! Οξεία σκωληκοειδίτιδα και μάλιστα κρυφή, ψηλά, πίσω από το συκώτι γι' αυτό και ο πόνος δίπλα στο στομάχι, 17.30 μπαίνω για χειρουργείο και βγήκα 20.40!!! Δόξα τω Θεώ είχα την ασφάλεια και γλίτωσα στο παρά 5! Αν έμενα σπίτι, τώρα πολύ απλά δεν θα ζούσα. Αναρωτιέμαι πως οι γιατροί, εφ' όσον πονούσα και είχα τα λευκά ανεβασμένα, πήραν την απόφαση να με στείλουν σπίτι μου. ΗΤΑΝ ΕΓΚΛΗΜΑ. Στάθηκα τυχερός λόγω ιδιωτικής ασφάλισης, ο επόμενος συμπολίτης μου που δεν θα έχει θα πάει έτσι σαν το σκυλί στο αμπέλι; Στην Ελλάδα του 21ου αιώνα να πεθαίνεις από μια σκωληκοειδίτιδα. Αν είναι δυνατόν, πού ζούμε; Να χαίρεστε τη δημόσια Υγεία, κύριε Αδωνι
».

Με εκτίμηση,
Στραγαλινός Ζώης
(Πηγή: enet.gr)

23 Μαΐ 2014

Διαγωνισμός AIG BIKE GUARD - Κέρδισε ετήσια ασφάλεια ποδηλάτου και μοναδικά αξεσουάρ!

ασφάλεια ποδηλάτου


Η AIG διοργανώνει έναν super διαγωνισμό για όσους θέλουν να απολαμβάνουν με άνεση και ασφάλεια κάθε διαδρομή τους με ποδήλατο. Πάρε μέρος στον διαγωνισμό AIG BIKE GUARD, συμπλήρωσε τα στοιχεία σου και μπες στη μεγάλη κλήρωση!

Κάθε 15 μέρες ένας super τυχερός κερδίζει ασφάλεια ποδηλάτου AIG για ένα χρόνο και όλα τα παρακάτω απίστευτα δώρα: οπίσθιο φως με 5 led από την Cateye, κράνος από την Giro Rift, αντιανεμικό μπουφάν από την Pearl Izumi, εμπρόσθιο led από την Cateye, γάντια από την Pearl Izumi!

Θέλεις να πηγαίνεις παντού με το ποδήλατό σου και να νιώθεις ασφάλεια; Τώρα έχεις τον δικό σου BIKE GUARD!
Πάρε μέρος κι εσύ στον διαγωνισμό της AIG 

Η ασφάλιση διεθνών παικτών του μπάσκετ «απειλεί» το ρόστερ της Εθνικής

Θέμα με την ασφάλιση των διεθνών παικτών της ΚΑΕ Ολυμπιακός για να τους επιτραπεί η συμμετοχή τους στο Μουντομπάσκετ της Ισπανίας θέτει η διοίκηση της ομάδας προς την Εθνική Ομοσπονδία του μπάσκετ ΕΟΚ.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του αθλητικού τύπου η ΚΑΕ Ολυμπιακός με επιστολή της προς την ΕΟΚ ζητάει οι παίκτες της να ασφαλιστούν ενόψει του Μουντομπάσκετ της Ισπανίας. Σε αντίθετη περίπτωση η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ τόνισε πως δε θα επιτρέψει στους παίκτες της ομάδας να αγωνιστούν στη διοργάνωση.

73625Η διοίκηση του Ολυμπιακού φαίνεται να ρώτησε αν προβλέπεται ασφάλιση των διεθνών, κάτι που ισχύει κυρίως για τους παίκτες που αγωνίζονται στο ΝΒΑ. Αν κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό να επιτευχθεί τότε οι παίκτες του Ολυμπιακού δεν θα είναι στο ρόστερ της Εθνικής ομάδας για το επερχόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)

Κόβει τις πρόωρες συντάξεις η Τρόικα - Αγωνία για 150.000 ασφαλισμένους

Προτάσεις της τρόικας να μπεί φρένο στις πρόωρες συντάξεις και τις συνταξιοδοτήσεις απειλούν άμεσα μια σειρά από ασφαλισμένους που έχουν συμπληρώσει τις απαιτήσεις για την χρήση διατάξεων πρόωρης συνταξιοδότησης.
Σύμφωνα με το dikaiologitika.gr στη ζώνη «υψηλού κινδύνου» μπαίνουν όσοι εργαζόμενοι δουλεύουν σε βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα, οι γυναίκες που θεμελίωσαν συνταξιοδοτικό δικαίωμα έως το 2010, οι ένστολοι και όσοι ασφαλισμένοι ξεκίνησαν τον εργασιακό τους βίο πριν από το 1983 και αποχωρούν με 35ετία.

Δεν είναι τυχαίο ότι υπάρχουν προτάσεις προς την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, από υψηλόβαθμα στελέχη ασφαλιστικών ταμείων, που κάνουν λόγο για «μονόδρομο» σε ό,τι αφορά την περικοπή των συντάξεων ακόμα και μέσα στο β’ εξάμηνο του έτους.

Σε μια τέτοια περίπτωση άμεσα θιγόμενες θα ήταν ορισμένες ειδικές κατηγορίες ασφαλισμένων που υπό προϋποθέσεις, μπορούν να βγουν στη σύνταξη πολύ νωρίτερα έως το τέλος του έτους.

Αυτές είναι:

*Εργαζόμενοι στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα: Μπορούν να αποχωρήσουν, ανάλογα την περίπτωση από έως έως και επτά χρόνια νωρίτερα. 
*Μητέρες ανήλικων τέκνων: Όσες πρόλαβαν να θεμελιώσουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα έως το τέλος του 2012, αποχωρούν πριν από τα 60 έτη. Ακόμα καλύτερα για όσες είναι τρίτεκνες μητέρες, που μπορούν να αποχωρήσουν μέχρι και με μόλις είκοσι χρόνια εργασίας χωρίς όριο ηλικίας, αν θεμελίωσαν δικαίωμα έως το τέλος του 2010. Υπάρχουν ασφαλιστικές διατάξεις για πρόωρη συνταξιοδότηση (πριν από τα 60) και για γυναίκες που δεν έχουν ανήλικα τέκνα, με την προϋπόθεση όμως ότι θεμελίωσαν πριν από το 2011, το συνταξιοδοτικό τους δικαίωμα.
Ειδικότερα, σε Τράπεζες και ΔΕΚΟ, δόθηκε η δυνατότητα θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος έως το τέλος του 2010, με 25ετία και το 55ο έτος της ηλικίας τους. Στο ΙΚΑ ισχύει το ίδιο με 4.500 ημέρες ασφάλισης στα 55 έτη. 
*Ένστολοι: Έως το 2011 ίσχυε η προϋπόθεση να υπάρχουν τουλάχιστον 24 έτη και 6 μήνες ασφάλισης για να βγουν στη σύνταξη, χωρίς όριο ηλικίας, όσοι υπηρετούν στις Ένοπλες Δυνάμεις. Από το 2012 και μετά το όριο αυτό αυξάνεται σταδιακά. 
*Ασφαλισμένοι πριν από το 1983: Η βασική διάταξη για τη συγκεκριμένη περίπτωση ασφαλισμένων, οι οποίοι βρίσκονται κυριολεκτικά «με το ένα πόδι» στη σύνταξη, είναι ότι μπορούν να συνταξιοδοτηθούν με 35ετία χωρίς όριο ηλικίας για το δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Ειδικά για το ΙΚΑ ισχύει η 35ετία μαζί με τη συμπλήρωση του 58ου έτους.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

22 Μαΐ 2014

Yπολογίζοντας την Αξία της Ανθρώπινης Ζωής


Μπορεί κανείς να υποστηρίξει ότι η ζωή του κάθε ανθρώπου έχει τη δική της αξία. H υπηρεσία που πωλεί ένας ασφαλιστικός σύμβουλος διασφαλίζει μια αξία ακριβώς όπως κάθε υλικό αγαθό και κάθε άλλη μορφή περιουσίας. Παρ’ όλα αυτά, οι άνθρωποι συχνά δεν κατανοούν αυτή τη σημαντική λεπτομέρεια, δηλαδή ότι το πολυτιμότερο κομμάτι της περιουσίας τους είναι ο ίδιος τους ο εαυτός. Ομολογουμένως, μια συζήτηση για την αξία της ζωής αποτελεί επανάληψη των βασικών αρχών. Αλλά αξίζει κανείς πού και πού να επιστρέφει στα βασικά, ίσως γιατί η συνεχής ενασχόληση των ασφαλιστών με την παρουσίαση πιο εξελιγμένων ασφαλιστικών προγραμμάτων στους πελάτες οδηγεί μερικές φορές στον παραγκωνισμό των βασικών αρχών της Aσφάλειας Zωής.
Kάθε εργαζόμενο άτομο αποτελεί μια κερδοφόρα μηχανή. Eσείς, ως εργαζόμενος, άλλωστε, πληρώνεστε κάθε εβδομάδα ή κάθε μήνα και όχι κάθε χρόνο, ενώ το εισόδημα αυτό αποκαλείται «ημερομίσθιο» ή «μισθός», και όχι «τόκος» ή «μέρισμα». Σπάνια βλέπετε τον εαυτό σας ως μια κερδοφόρα μηχανή, αλλά ακόμη και αν συνειδητοποιήσετε ότι αυτή είναι η γενικότερη αλήθεια, είναι εξαιρετικά απίθανο να εκτιμήσετε τη δική σας οικονομική αξία.
Πρώτον, πρέπει να γνωρίζετε ότι οι αποδοχές σας είναι ακαθάριστες, και όχι καθαρές. Αυτό ισχύει σχεδόν για όλες τις μορφές εισοδήματος, αφού το ακαθάριστο εισόδημα μειώνεται συνήθως λόγω φόρων, ασφάλισης, επισκευαστικών εξόδων και εξόδων συντήρησης, και παρόμοιων χρεώσεων. Tο εισόδημά σας υπόκειται σε μείωση κυρίως λόγω δύο παραγόντων: των φόρων και των εξόδων διαβίωσης. Ο τελευταίος παράγοντας μπορεί επίσης να ονομαστεί και «επισκευή» ή «συντήρηση», αφού εσείς πρέπει να έχετε φαγητό, ρούχα και κατάλυμα, ώστε συνεχίσετε να λειτουργείτε με επιτυχία ως μηχανή που παράγει χρήματα.
Δεύτερον, πρέπει να γνωρίζετε ότι η ανθρώπινη κερδοφόρα μηχανή υπόκειται σε δύο κινδύνους που καταρρακώνουν όλες τις μηχανές παραγωγής εισοδήματος: την αιφνίδια καταστροφή και τη βαθμιαία αχρήστευση.
Ένα από τα δύο αυτά ενδεχόμενα –αλλά ποτέ και τα δύο– θα συμβεί κάποια μέρα σε κάθε μηχανή. Για παράδειγμα, η μηχανή που καταστρέφεται από φωτιά στα αρχικά στάδια του παραγωγικού κύκλου της ζωής της, είναι φυσικό ότι δεν θα φθαρεί από τη χρήση και το πέρασμα του χρόνου. Όπως είναι φανερό, ισχύει και το αντίθετο.
Eσείς αντιμετωπίζετε επίσης το ενδεχόμενο της αιφνίδιας καταστροφής και της βαθμιαίας αχρήστευσης. Επειδή πρόκειται για ανθρώπους, αποκαλούμε αυτά τα ενδεχόμενα «θάνατο» και «μεγάλη ηλικία».
Όταν ο θάνατος παίρνει έναν άνθρωπο του οποίου η αποδοτικότητα δεν έχει ακόμα απαξιωθεί, η οικονομική απώλεια είναι το ίδιο ουσιαστική με την καταστροφή, κατά λάθος, ενός παραγωγικού μηχανήματος ή την απώλεια σε φωτιά ενός παραγωγικού οικήματος. Συνήθως, οι αποδοχές ενός ατόμου είναι ουσιωδώς περισσότερες απ’ αυτά που ξοδεύει για τη συντήρησή του, και φυσιολογικά θα αναμενόταν να παραμείνουν τέτοιες μέχρι την ηλικία των 65 ετών. Αλλά, αν αυτές οι αποδοχές διακοπούν από απροσδόκητο θάνατο, συντελείται μια πραγματική και υλική απώλεια.
Όλοι μας πρέπει πάντα να σκεφτόμαστε την αξία της ανθρώπινης ζωής, την αξία των μελλοντικών αποδοχών, και το γεγονός ότι οι αξίες αυτές είναι κατά πολύ μεγαλύτερες απ’ ό,τι πιστεύεται γενικότερα. Στο σχολείο μαθαίνουμε για την αξία του χρήματος, αλλά σπάνια διδασκόμαστε την αξία της ανθρώπινης ζωής. Οι περισσότεροι θεωρούν δεδομένη την αποδοτικότητα ενός ανθρώπου και σπάνια κάθονται να σκεφτούν την αξία μιας μηχανής που θα παρήγαγε το ίδιο ποσό εισοδήματος. Παρ’ όλα αυτά, συχνά βλέπουμε αυτή την αξία να αναγνωρίζεται από τα δικαστήρια σε περιπτώσεις αποζημιώσεων για θανάτους που προκλήθηκαν από αμέλεια, όπου επιδικάζονται μεγάλα χρηματικά ποσά.
(Πηγή: Insurancedaily.gr)

Ένα βήμα πιο κοντά στην υποχρεωτική χρήση του eCall

Ένα βήμα πιο κοντά στην υποχρεωτική χρήση πανευρωπαϊκού συστήματος κλήσης έκτακτης ανάγκης (γνωστό και ως eCall) στα επιβατικά αυτοκίνητα έγινε με τη συμφωνία που πέτυχε η Ελληνική Προεδρία. 
Σύμφωνα με τον νέο Κανονισμό κάθε νέο επιβατικό αυτοκίνητο αλλά και τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα θα πρέπει να εξοπλίζονται με σύστημα το οποίο σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος θα παρέχει τη δυνατότητα αυτόματης ή χειροκίνητης κλήσης του αριθμού έκτακτης ανάγκης 112.
Η εφαρμογή του νέου Κανονισμού, που άπτεται θεμάτων βιομηχανίας και τεχνικής εναρμόνισης αναμένεται, σύμφωνα με μελέτες της Κομισιόν και άλλων εμπειρογνωμόνων, να συμβάλει σε:
α. μείωση των θανατηφόρων δυστυχημάτων έως 10%,
β. μείωση της σοβαρότητας των τραυματισμών έως 15%,
γ. μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης λόγω τροχαίων ατυχημάτων,
δ. διευκόλυνση των υπηρεσιών διάσωσης και αυξημένη ασφάλεια των σωστικών συνεργείων.
Υπογραμμίζεται ότι στο κείμενο του Κανονισμού ορίζεται σαφώς η υποχρέωση των κατασκευαστών να συμμορφώνονται με τους ευρωπαϊκούς κανόνες περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων.
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο τύπου του Υπουργείου Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας, με τη συμβιβαστική πρόταση που κατέθεσε η Ελληνική Προεδρία πέτυχε να κάμψει τις διαφωνίες μεταξύ των εκπροσώπων των Κρατών Μελών και πλέον το κείμενο του Κανονισμού θα τεθεί σε διαπραγμάτευση με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αμέσως μετά τις ευρωεκλογές. Σημειώνεται ότι ο Κανονισμός θα τεθεί σε εφαρμογή 3 χρόνια μετά τη θέση του σε ισχύ, δηλαδή κατά πάσα πιθανότητα στα τέλη του 2017 ή στις αρχές του 2018. 
Ο Υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, κ. Κωστής Χατζηδάκης, ως Πρόεδρος του Συμβουλίου Ανταγωνιστικότητας της ΕΕ, τόνισε ότι «κάθε χρόνο, σε όλη την Ευρώπη, και δυστυχώς και στην Ελλάδα, θρηνούμε δεκάδες χιλιάδες νεκρούς και εκατομμύρια τραυματίες. Σε αρκετές περιπτώσεις ένα λεπτό, λίγα δευτερόλεπτα είναι καθοριστικά για να σωθεί μια ζωή, για να αποφευχθούν βαρύτεροι τραυματισμοί. Τεχνολογικά βοηθήματα όπως το eCall σώζουν, κυριολεκτικά, ζωές. Ως Ελληνική Προεδρία, καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την επιτυχή προώθηση του συγκεκριμένου κανονισμού για τον πρόσθετο λόγο ότι το πρόβλημα των τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων στη χώρα μας είναι δυστυχώς ιδιαίτερα οξύ. Ελπίζουμε, τα βήματα που θα ακολουθήσουν για την πλήρη εφαρμογή του Κανονισμού να ολοκληρωθούν το συντομότερο».

Πρωτιά στα ανασφάλιστα τα δίκυκλα, ακολουθούν ΙΧ, φορτηγά ακόμα και Ταξί

Μετά τις εκλογές προσδιορίζεται η αποστολή των ειδοποιήσεων για τα ανασφάλιστα οχήματα από την Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων προκειμένου να ασφαλιστούν αλλά και να πληρώσουν τα πρόστιμα που θα επιβληθούν, με βάση της διασταυρώσεις που έχουν γίνει μεταξύ του Τaxisnet και των ασφαλιστικών εταιριών.
Επίσης αναμένεται και εντατικοποίηση των ελέγχων της τροχαίας που φέρεται να έχουν αποτελέσματα στον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων, με 67.000 περίπου περιπτώσεις τους προηγούμενους μήνες.

Μάλιστα από το υπουργείο Μεταφορών εστιάζουν ελέγχους στους νομούς Σερρών, Ιωαννίνων, Κοζάνης, Τρικάλων, Μαγνησίας, Λέσβου, Αιτωλοακαρνανίας, Κυκλάδων, Ηρακλείου, Έβρου, Αχαΐας, Φθιώτιδας και Βοιωτίας. Για τον λόγο αυτό, στις συγκεκριμένες περιοχές θα βγαίνουν καθημερινά στους δρόμους 14 κινητές μονάδες τεχνικού ελέγχου, οι οποίες θα κάνουν ελέγχους σε επιβατικά οχήματα, φορτηγά, λεωφορεία, ταξί και δίκυκλα.

325326Και στις περιπτώσεις των ανασφάλιστων και των χωρίς ΚΤΕΟ οχημάτων τα πρόστιμα είναι υψηλά και μάλιστα στην περίπτωση των ανασφάλιστων οι ιδιοκτήτες αυτών των οχημάτων κινδυνεύουν εκτός από διοικητικές κυρώσεις και με ποινικές στις περιπτώσεις που εμπλακούν σε τροχαίο ατύχημα.

Τέλος σχετικά με το πλήθος των ανασφάλιστων οχημάτων φέρεται οι διασταυρώσεις που έχουν γίνει να έχουν δείξει 270.000 περίπου ανασφάλιστα ΙΧ., 330.000 ανασφάλιστα δίκυκλα 120.000 ανασφάλιστα φορτηγά ιδιωτικής χρήσης και πάνω από 1000 ταξί.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)