26 Μαΐ 2014

«Γλίτωσα παρά τρίχα»

Ακολουθεί η επιστολή αναγνώστη όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία για την απίστευτη εμπειρία που έζησε μετά από εισαγωγή του σε δημόσιο νοσοκομείο, την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο χώρο της δημόσιας υγείας και τα λάθη που έγιναν με συνέπεια να τεθεί σε κίνδυνο η ίδια του η ζωή:

Πριν από λίγες μέρες στις 04.00 το πρωί πήγα εσπευσμένα στο Αττικό Νοσοκομείο που βρίσκεται κοντά στο Χαϊδάρι, με οξύτατο πόνο στο στομάχι. Από τις 04.00 η ώρα κατάφεραν με τα χίλια ζόρια να με εξετάσουν γύρω στις 06.30, μου έκαναν υπέρηχο, αιματολογικές, όλες οι εξετάσεις βγήκαν καθαρές.

Μου έκαναν παυσίπονη ένεση, αλλά ο πόνος παρέμενε. Ο υπέρηχος δεν έδειξε κάτι. Μου λένε θα περιμένεις λίγο να βγουν τα αποτελέσματα, το λίγο ήταν από τις 06.30 τα χαράματα και οι εξετάσεις βγήκαν στις 10.30 της Πέμπτης. "Ολα καθαρά, μόνο λίγο τα λευκά σας είναι ανεβασμένα"! Ο πόνος δεν περνούσε και τους παρακαλούσα να μου κάνουν ακόμη μια παυσίπονη, μου την κάνουν μετά από χίλια παρακάλια και μου λένε δεν μπορούμε να σας κρατήσουμε άλλο, κάναμε ό,τι μπορούμε, φαίνεται ότι έχετε κολικό εντέρου, να πάτε σπίτι σας για κατ' οίκον νοσηλεία η γιατρός ήταν ειδικευόμενη, αλλά το θέμα ήταν ότι με είδε και η καθηγήτρια του νοσοκομείου μιας και τυγχάνει ο Θεός να την κάνει πανεπιστημιακό. Μου λέει και αυτή, δεν βλέπω κάτι, μπορείτε να πάτε σπίτι σας, με έβγαλαν από το νοσοκομείο με 15.000 λευκά ενώ το όριο ήταν 9.000! 

Ερχομαι λοιπόν σπίτι και ο πόνος να μην περνάει με τίποτα, να μη σας τα πολυλογώ, παίρνω την ασφαλιστική μου, τους εξηγώ και φεύγω για το "Υγεία" (ευτυχώς που είχα ιδιωτική ασφάλεια). 14.30 η ώρα περίπου φτάνω εκεί, μου κάνουν εξετάσεις και τα λευκά από 15.000 χιλιάδες ανέβηκαν στις 19.200! Οξεία σκωληκοειδίτιδα και μάλιστα κρυφή, ψηλά, πίσω από το συκώτι γι' αυτό και ο πόνος δίπλα στο στομάχι, 17.30 μπαίνω για χειρουργείο και βγήκα 20.40!!! Δόξα τω Θεώ είχα την ασφάλεια και γλίτωσα στο παρά 5! Αν έμενα σπίτι, τώρα πολύ απλά δεν θα ζούσα. Αναρωτιέμαι πως οι γιατροί, εφ' όσον πονούσα και είχα τα λευκά ανεβασμένα, πήραν την απόφαση να με στείλουν σπίτι μου. ΗΤΑΝ ΕΓΚΛΗΜΑ. Στάθηκα τυχερός λόγω ιδιωτικής ασφάλισης, ο επόμενος συμπολίτης μου που δεν θα έχει θα πάει έτσι σαν το σκυλί στο αμπέλι; Στην Ελλάδα του 21ου αιώνα να πεθαίνεις από μια σκωληκοειδίτιδα. Αν είναι δυνατόν, πού ζούμε; Να χαίρεστε τη δημόσια Υγεία, κύριε Αδωνι
».

Με εκτίμηση,
Στραγαλινός Ζώης
(Πηγή: enet.gr)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου