31 Οκτ 2014
Για αυτοκίνητα χωρίς… οδηγό ετοιμάζονται οι ασφαλιστές
31.10.14
Ασφαλιστές, Αυτοκίνητο, αυτόνομα αυτοκίνητα, Βρετανία, Συνέδριο, χωρίς οδηγό, Driveless vehicles, PACTS
No comments
Συνέδριο για τα αυτόνομα αυτοκίνητα ή αλλιώς αυτοκίνητα χωρίς οδηγό (driverless cars) έλαβε χώρα πριν από λίγες μέρες στο Μπέρκσαϊρ της Αγγλίας, στην έδρα του ερευνητικού κέντρου Thatcham Research –που χρηματοδοτείται από ασφαλιστές αυτοκινήτου– και υπό την αιγίδα της κοινοβουλευτικής επιτροπής για την ασφάλεια των μεταφορών (PACTS).
Το συνέδριο είχε τίτλο «Driverless vehicles: from technology to policy» και συνέπεσε με την αναθεώρηση της νομοθεσίας για τα αυτόνομα αυτοκίνητα από τη βρετανική κυβέρνηση.
Οι κεντρικοί ομιλητές –ανάμεσά τους και ο Scott Pendry, ειδικός της ΑΒΙ σε θέματα οδικής ασφάλειας– ανέλυσαν νομικά, ασφαλιστικά και τεχνικά ζητήματα που προκύπτουν σε σχέση με τα αυτόνομα αυτοκίνητα.
Οι επιδείξεις που έγιναν έδωσαν στους συνέδρους την ευκαιρία να οδηγήσουν τα αυτοκίνητα που έχoυν κατασκευάσει οι ερευνητές του Thacham Research. Τα εν λόγω οχήματα ενσωματώνουν προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (ADAS), όπως αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης –τόσο για άλλα οχήματα όσο και για πεζούς–, αυτόματη ακινητοποίηση και επανεκκίνηση (Queue Assist), ή αυτοπαρκάρισμα.
H κοινοβουλευτική υφυπουργός Μεταφορών Claire Perry άνοιξε με ομιλία της τις εργασίες του συνεδρίου και παρακολούθησε επιδείξεις προκειμένου να δει τα προηγμένα οχήματα σε δράση. Όπως δήλωσε η ίδια, «τα αυτόνομα αυτοκίνητα έχουν τεράστιες δυνατότητες να μεταμορφώσουν το δίκτυο μεταφορών του Ηνωμένου Βασιλείου• θα μπορούσαν να βελτιώσουν την ασφάλεια, να μειώσουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση και τις εκπομπές αερίων, ιδίως διοξειδίου του άνθρακα. Είμαστε αποφασισμένοι να καταστήσουμε σίγουρο ότι τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό μπορούν να εκπληρώσουν αυτές τις προσδοκίες, εξού και αναθεωρούμε δραστικά τα κανονιστικά εμπόδια, ώστε να δημιουργήσουμε το σωστό πλαίσιο για να δοκιμαστούν αυτά τα οχήματα στους βρετανικούς δρόμους».
(Πηγή: Nextdeal.gr)
Δύο μεγάλα ομαδικά συμβόλαια προστέθηκαν στο χαρτοφυλάκιο της Groupama Ασφαλιστικής
31.10.14
Ομαδικά προγράμματα, Ομαδική Ασφάλιση, Υγεία, Groupama Φοίνιξ, Intracom, Singular Logic
No comments
Δύο μεγάλα ομαδικά συμβόλαια του κλάδου Ζωής και Υγείας προστέθηκαν πρόσφατα στο χαρτοφυλάκιο της Groupama Ασφαλιστικής.
Τα δύο αυτά συμβόλαια αφορούν στην εταιρία SINGULAR LOGIC και τον όμιλο INTRACOM αντίστοιχα, ενώ καλύπτουν συνολικά πάνω από 10.000 άτομα με σημαντικές παροχές όπως ασφάλιση ζωής, ατύχημα, μόνιμη ολική ανικανότητα, νοσοκομειακή περίθαλψη, εξωνοσοκομειακή περίθαλψη και check up.
Και στις δύο περιπτώσεις η ανάθεση έγινε κατόπιν έρευνας αγοράς, όπου εξετάστηκαν οι προτάσεις μεγάλων εταιριών της ελληνικής αγοράς.
‘Όπως σχολιάζει ο Διευθυντής του κλάδου Ζωής της Groupama Ασφαλιστικής, κ. Κωνσταντίνος Πάντος: «Η τεχνογνωσία της Groupama στον κλάδο Ζωής και Υγείας, η υψηλή φερεγγυότητα της εταιρίας, αλλά και η ικανότητά της να προσαρμοστεί στις διαφοροποιημένες ανάγκες των πελατών της, ιδιωτών ή επιχειρήσεων, προσφέροντας τις καλύτερες δυνατές παροχές στην καλύτερη δυνατή τιμή, είναι αυτά που έκριναν το αποτέλεσμα. Χάρη στην πρωτοβουλία των ιθυνόντων των δύο εταιριών, καλύπτονται απολύτως αξιόπιστα οι εργαζόμενοι και οι οικογένειές τους».
Ο Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής, κ. Bertrand Woirhaye, είπε σε δήλωσή του: «Οι δύο μεγάλες επιτυχίες αυτές δικαιώνουν πλήρως μια από τις στρατηγικές επιλογές της εταιρίας μας, που είχαμε ανακοινώσει πριν μερικά χρόνια – δηλαδή την ανάπτυξη των ομαδικών συμβολαίων, ειδικότερα εκείνων με σημαντικό αριθμό ασφαλισμένων – ενώ επιβραβεύουν τις προσπάθειες που καταβάλαμε για την επίτευξη του στόχου αυτού».
30 Οκτ 2014
Τρεις στους τέσσερις Έλληνες δεν εμπιστεύονται το δημόσιο σύστημα υγείας
Στα ιδιωτικά προγράμματα υγείας στρέφονται οι Έλληνες καταναλωτές, όντας απογοητευμένοι από τις παροχές του δημοσίου τομέα. Το περιορισμένο εύρος των καλύψεων σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια υγεία αλλά και η έλλειψη υπηρεσιών ποιότητας έχουν τα τελευταία χρόνια προσανατολίσει τους καταναλωτές σε ιδιωτικές λύσεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ευρωβαρόμετρου -με βάση την εικόνα που έχουν οι πολίτες για τη δημόσια υγεία- η χώρα μας τοποθετείται στην προτελευταία θέση ανάμεσα σε 28 ευρωπαϊκές χώρες, μόλις μία θέση πριν από τη Ρουμανία.
Η ίδια έρευνα δείχνει επίσης πως τρεις στους τέσσερις Έλληνες δεν εμπιστεύονται τα κρατικά νοσοκομεία, καθώς το 78% πιστεύει ότι μπορεί να υποστεί βλάβη κατά τη διάρκεια νοσηλείας του στο ΕΣΥ. Ικανοποιημένος από τη
λειτουργία των κρατικών νοσοκομείων και του ΕΣΥ δηλώνει ένας στους τέσσερις πολίτες.
λειτουργία των κρατικών νοσοκομείων και του ΕΣΥ δηλώνει ένας στους τέσσερις πολίτες.
Σταδιακά οι Έλληνες τοποθέτησαν υψηλότερα στον οικογενειακό τους προϋπολογισμό την κάλυψη της υγείας τους και οι ασφαλιστικές εταιρείες δημιούργησαν ασφαλιστικά προγράμματα, τα οποία απευθύνονται σε διαφορετικές οικονομικές δυνατότητες, προκειμένου να καλύψουν όλο το εύρος των αναγκών.
Έτσι μαζί με τα προγράμματα ισόβιας διάρκειας, εμφανίστηκαν και τα προγράμματα ετήσιας διάρκειας, με τις εταιρείες να ακολουθούν διαφορετική στρατηγική σε αυτό τον τομέα. Αξίζει να σημειωθεί ότι μεταξύ των προγραμμάτων που σημειώνουν ανάπτυξη είναι και τα συμβόλαια στα οποία υπάρχει αποκλειστική συνεργασία με ιδιωτικά θεραπευτήρια, όπου το κόστος είναι πολύ προσιτό για τον ασφαλισμένο.
Όπως αναφέρει ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Εθνικής Ασφαλιστικής, Ηρακλής Δασκαλόπουλος, «η κύρια τάση που διαφαίνεται στον κλάδο είναι η στροφή σε αυτόνομα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας αντί των ισόβιας διάρκειας προσαρτημάτων σε συμβόλαια ζωής. Αυτό είναι αναμενόμενο, καθώς σε περιβάλλον Solvency II η διάθεση προγραμμάτων ισόβιας διάρκειας είναι εξαιρετικά δαπανηρή και απαιτεί τη δέσμευση δυσανάλογα υψηλών κεφαλαίων. Η στροφή αυτή είναι εμφανής από τη μεγάλη αύξηση ασφαλίστρων που παρατηρείται από έτος σε έτος στον κλάδο των ανεξάρτητων ασφαλίσεων υγείας και αναμένεται να ενταθεί το προσεχές διάστημα».
Στις παραμέτρους που οδηγούν τον κλάδο υγείας στον ανασχεδιασμό της μέχρι τώρα πολιτικής αναφέρεται η Ελένη Μάνου, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Ζωής στη Generali. Όπως δηλώνει «η κρίση που πλήττει το δημόσιο σύστημα υγείας είναι η μία παράμετρος που συνθέτει τη γενικότερη εικόνα του συστήματος ασφάλισης υγείας. Η άλλη είναι η μείωση της αγοραστικής δύναμης του μέσου έλληνα καταναλωτή, παράμετρος που τον υποχρεώνει σε επιλογές χαμηλότερου κόστους. Μια τρίτη παράμετρος είναι το υψηλό και συνεχώς μεταβαλλόμενο κόστος των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας, που ουσιαστικά υποχρεώνει τις ασφαλιστικές εταιρείες σε συνεχείς αυξήσεις των ασφαλίστρων.
Τέλος, μία ακόμα παράμετρος αφορά τις ίδιες τις ασφαλιστικές εταιρείες και σχετίζεται με την πολιτική ανάληψης μακροχρόνιων κινδύνων και τις υποχρεώσεις σε κεφάλαια που αυτές δημιουργούν με τη νέα οδηγία Solvency II.
Τέλος, μία ακόμα παράμετρος αφορά τις ίδιες τις ασφαλιστικές εταιρείες και σχετίζεται με την πολιτική ανάληψης μακροχρόνιων κινδύνων και τις υποχρεώσεις σε κεφάλαια που αυτές δημιουργούν με τη νέα οδηγία Solvency II.
Αυτές οι παράμετροι υποχρεώνουν τον κλάδο ιδιωτικής ασφάλισης να επαναχαράξει την προϊοντική του πολιτική
και να οδηγηθεί στη δημιουργία ασφαλιστικών προϊόντων με κύριο χαρακτηριστικό την ετήσια διάρκειά τους».
Από την πλευρά της η Metlife εκτιμά ότι «η ουσία και η ποιότητα των παροχών, είτε πρόκειται για μονοετή είτε για «πολυετή» συμβόλαια, παραμένει η ίδια». Και προσθέτει ότι αυτό που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι κατά πόσο έχει αποδειχθεί ότι είναι αξιόπιστη και φερέγγυα η εταιρεία στην οποία προσανατολίζεται ο ασφαλισμένος, γεγονός που εκφράζεται μέσα από τα οικονομικά στοιχεία, τη διαχρονική της πορεία και τις πρακτικές που έχει ακολουθήσει, δηλαδή στοιχεία τα οποία προσδιορίζουν σε μεγάλο βαθμό και τη μελλοντική στρατηγική της».
Αντίθετη άποψη εκφράζει ο Κωνσταντίνος Χαχλαδάκης, Διευθυντής Πωλήσεων Ζωής στην Μινέττα, η οποία παρέχει μόνο ισόβια προγράμματα υγείας. Όπως μας λέει «οι τάσεις που διαμορφώνουν οι εταιρείες παροχής προϊόντων υγείας είναι να παρέχουν πλέον μονοετή προγράμματα. Ο καταναλωτής δεν γνωρίζει την ουσιαστική διαφορά μεταξύ των μονοετών και ισοβίων προγραμμάτων υγείας και η ενημέρωσή του είναι ελλιπής. Ο καταναλωτής που έχει γνώση της διαφοράς αυτών των δύο τύπων προγραμμάτων υγείας, και του δίδεται η δυνατότητα επιλογής, θα ήταν υπέρ των ισοβίων προγραμμάτων.
και να οδηγηθεί στη δημιουργία ασφαλιστικών προϊόντων με κύριο χαρακτηριστικό την ετήσια διάρκειά τους».
Από την πλευρά της η Metlife εκτιμά ότι «η ουσία και η ποιότητα των παροχών, είτε πρόκειται για μονοετή είτε για «πολυετή» συμβόλαια, παραμένει η ίδια». Και προσθέτει ότι αυτό που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι κατά πόσο έχει αποδειχθεί ότι είναι αξιόπιστη και φερέγγυα η εταιρεία στην οποία προσανατολίζεται ο ασφαλισμένος, γεγονός που εκφράζεται μέσα από τα οικονομικά στοιχεία, τη διαχρονική της πορεία και τις πρακτικές που έχει ακολουθήσει, δηλαδή στοιχεία τα οποία προσδιορίζουν σε μεγάλο βαθμό και τη μελλοντική στρατηγική της».
Αντίθετη άποψη εκφράζει ο Κωνσταντίνος Χαχλαδάκης, Διευθυντής Πωλήσεων Ζωής στην Μινέττα, η οποία παρέχει μόνο ισόβια προγράμματα υγείας. Όπως μας λέει «οι τάσεις που διαμορφώνουν οι εταιρείες παροχής προϊόντων υγείας είναι να παρέχουν πλέον μονοετή προγράμματα. Ο καταναλωτής δεν γνωρίζει την ουσιαστική διαφορά μεταξύ των μονοετών και ισοβίων προγραμμάτων υγείας και η ενημέρωσή του είναι ελλιπής. Ο καταναλωτής που έχει γνώση της διαφοράς αυτών των δύο τύπων προγραμμάτων υγείας, και του δίδεται η δυνατότητα επιλογής, θα ήταν υπέρ των ισοβίων προγραμμάτων.
Η εταιρεία μας παρέχει μόνο προγράμματα ισόβιας διάρκειας και προτίθεται να συνεχίσει να δημιουργεί ισόβια προγράμματα, δίνοντας αυτή την επιλογή στον έλληνα καταναλωτή. Η παροχή ισοβίων προγραμμάτων στην υγεία πιστεύουμε ότι είναι η πιο ειλικρινής πρόταση για τον καταναλωτή και –ως ειλικρινής– βρίσκεται μέσα στη βασική φιλοσοφία της εταιρείας μας».
(Πηγή: Insurance World Περιοδικό)
ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική: Στοχευμένες αλλαγές στα τιμολόγια ασφάλισης στον κλάδο αυτοκινήτων
30.10.14
Ασφάλεια αυτοκινήτου, Ασφάλιστρα, Αυτοκίνητο, Νέο τιμολόγιο, Ορίζων Ασφαλιστική
No comments
Σε στοχευμένες μειώσεις των ασφαλίστρων στον κλάδο αυτοκινήτου προχωράει η ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική από 1 Νοεμβρίου 2014, μετά από ενδελεχή μελέτη και αξιοποίηση των στατιστικών στοιχείων που διαθέτει.Με σταθερή δέσμευση σε μια πελατοκεντρική φιλοσοφία, η οποία ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ασφαλιζομένων και των διαμεσολαβούντων, προχώρησε σε μεσοσταθμική μείωση της τάξεως του 7%.
Η ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, λαμβάνοντας υπόψη τις συνεχείς μεταβολές των δεδομένων της αγοράς και του ανταγωνισμού, προχώρησε στη νέα αυτή μείωση των τιμολογίων της για την ασφάλιση επιβατικών ιδιωτικής χρήσεως, φορτηγών ιδιωτικής χρήσεως, φορτηγών ιδιωτικής χρήσεως, αγροτικών, εκμεταλλευόμενη τις νέες σύγχρονές μηχανογραφικές της εφαρμογές που περιορίζουν το διαχειριστικό κόστος και επιτρέπουν την αρτιότερη αξιολόγηση των κινδύνων που αναλαμβάνει.
Επιπλέον, η εταιρία εισήγαγε μια νέα παράμετρο τιμολόγησης που μπορεί να μειώσει ακόμη περισσότερο τα ασφάλιστρα στα επιβατικά ιδιωτικής χρήσεως και ονομάζεται ‘έκπτωση οδηγικής εμπειρίας’ , η οποία παρέχεται στους οδηγούς-ιδιοκτήτες ηλικίας 30 έως 65 ετών, που έχουν στην κατοχή τους το δίπλωμα οδήγησης πάνω από 8 χρόνια.
Το σύνολο των διαφοροποιήσεων αυτών έχει ήδη ενσωματωθεί στην ηλεκτρονική εφαρμογή Agent Print.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις μπορείτε να επικοινωνείτε με τους Επιθεωρητές Πωλήσεων και με το τμήμα υποστήριξης Agent Print.
Η ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, λαμβάνοντας υπόψη τις συνεχείς μεταβολές των δεδομένων της αγοράς και του ανταγωνισμού, προχώρησε στη νέα αυτή μείωση των τιμολογίων της για την ασφάλιση επιβατικών ιδιωτικής χρήσεως, φορτηγών ιδιωτικής χρήσεως, φορτηγών ιδιωτικής χρήσεως, αγροτικών, εκμεταλλευόμενη τις νέες σύγχρονές μηχανογραφικές της εφαρμογές που περιορίζουν το διαχειριστικό κόστος και επιτρέπουν την αρτιότερη αξιολόγηση των κινδύνων που αναλαμβάνει.
Επιπλέον, η εταιρία εισήγαγε μια νέα παράμετρο τιμολόγησης που μπορεί να μειώσει ακόμη περισσότερο τα ασφάλιστρα στα επιβατικά ιδιωτικής χρήσεως και ονομάζεται ‘έκπτωση οδηγικής εμπειρίας’ , η οποία παρέχεται στους οδηγούς-ιδιοκτήτες ηλικίας 30 έως 65 ετών, που έχουν στην κατοχή τους το δίπλωμα οδήγησης πάνω από 8 χρόνια.
Το σύνολο των διαφοροποιήσεων αυτών έχει ήδη ενσωματωθεί στην ηλεκτρονική εφαρμογή Agent Print.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις μπορείτε να επικοινωνείτε με τους Επιθεωρητές Πωλήσεων και με το τμήμα υποστήριξης Agent Print.
Εθνική Ασφαλιστική, MetLife και International Life πρωταθλητές στα λειτουργικά κέρδη (EBITDA)!
H International Life ΑΕΓΑ, η International Holding και η Εθνική Ασφαλιστική βρίσκονται μεταξύ των 20 μεγαλύτερων ομίλων της χώρας που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αριθμητική αύξηση στα EBITDA το 2013 σε σύγκριση με το 2012, σύμφωνα με τον ετήσιο οδηγό Business Leaders in Greece της ICAP (δείτε εδώ)!
Οι τρεις εταιρείες του ασφαλιστικού κλάδου καταλαμβάνουν αντίστοιχα τις θέσεις 16,17 και 20 της σχετικής κατάταξης.
Σε επίπεδο εταιρειών στις 20 εταιρείες με την μεγαλύτερη αριθμητική αύξηση των EBITDA περιλαμβάνεται η MetLife στην 4η θέση και η Εθνική Ασφαλιστική στην 15η θέση.
Tέλος η Εθνική Ασφαλιστική καταλαμβάνει την 13η θέση στη σχετική κατάταξη με τις 500 μεγαλύτερες σε κέρδη εταιρείες με βάση την ειδική έκδοση της ICAP με τίτλο Business Leaders in Greece, ενώ 28 ασφαλιστικές επιχειρήσεις βρίσκονται στις 500 εταιρείες της χώρας με τα μεγαλύτερα EBITDA.
Οι 28 ασφαλιστικές που περιλαμβάνονται στην λίστα των 500 είναι:
(Πηγή: Nextdeal.gr)
29 Οκτ 2014
Με μεγάλη συχνότητα οι ζημιές στη θραύση κρυστάλλων
Μεγάλη συχνότητα εμφανίζουν οι ζημιές που αφορούν τη θραύση κρυστάλλων στα αυτοκίνητα. Αν και στην πλειοψηφία τους οι καταναλωτές γνωρίζουν την ασφαλιστική κάλυψη που παρέχεται σε συνεργασία με εξειδικευμένες εταιρείες, πολλοί προσανατολίζονται στις απαραίτητες από το νόμο καλύψεις, λόγω της οικονομικής κρίσης. Σύμφωνα με στοιχεία της αγοράς, περίπου μία στις τέσσερις ζημιές που καταγράφονται στα οχήματα αφορούν τα κρύσταλλα ενώ σε ένα στα δέκα οχήματα τον χρόνο οι κάτοχοί τους επισκευάζουν ή αλλάζουν τα κρύσταλλα.
Όπως αναφέρει στο iw o Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης, διευθύνων σύμβουλος της Glassdrive, «η κάλυψη της ασφάλισης θραύσης κρυστάλλων είναι μια συμπληρωματική αλλά βασική κάλυψη για τον ασφαλισμένο, καθώς ο τελευταίος έχει τη δυνατότητα χρήσης τής κάλυψης αυτής σε περίπτωση ζημιάς και η αντικατάσταση ή επισκευή του σπασμένου κρυστάλλου του πραγματοποιείται χωρίς άλλες διαδικασίες και χωρίς καμία δική του οικονομική επιβάρυνση. Η κάλυψη της θραύσης κρυστάλλων είναι γνωστή, όμως τα τελευταία χρόνια λόγω της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα το ποσοστό των ασφαλισμένων που επιλέγουν να έχουν την κάλυψη αυτή έχει μειωθεί σημαντικά».
Στα οφέλη της συγκεκριμένης κάλυψης αναφέρεται ο κ. Δημήτρης Χατζηβασιλείου, εμπορικός διευθυντής της Carglass: «Η κάλυψη της θραύσης κρυστάλλων είναι μία από τις πλέον διαδεδομένες προαιρετικές καλύψεις στην ασφαλιστική αγορά, καθώς οι ζημιές αυτού του είδους αποτελούν περίπου το 25% των συνολικών ζημιών αυτοκινήτων. Τα οφέλη της για τον ασφαλιζόμενο είναι πολλαπλά: κάθε χρόνο ένα στα δέκα περίπου αυτοκίνητα που κυκλοφορούν έχει κάποιο χτύπημα (θραύσμα) ή σπάσιμο κρυστάλλου. Η αποκατάσταση μιας τέτοιας ζημιάς κοστίζει πολλαπλάσια από την αντίστοιχη ασφάλισή της».
Στην επιρροή της οικονομικής ύφεσης στις καλύψεις που επιλέγουν οι καταναλωτές αναφέρεται και ο Νικόλαος Γκουζέλος, γενικός διευθυντής της Autoglassfit, ο οποίος τονίζει ότι πλέον το ευρύ κοινό των κατόχων αυτοκινήτων ή άλλων οχημάτων, καθώς και των εταιρικών στόλων, γνωρίζει την κάλυψη και τη σημασία της: «Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που προσφέρεται ως μεμονωμένη κάλυψη από το σύνολο των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της ασφάλισης αυτοκινήτων. Το παράδοξο όμως είναι ότι ενώ η κάλυψη είναι πλέον γνωστή, οι ασφαλισμένοι λόγω της οικονομικής κρίσης προσπαθούν να ελαφρύνουν το συμβόλαιά τους από κάθε τι που θεωρούν περιττό. Παρατηρούμε λοιπόν μια τάση των νέων ασφαλιστηρίων σε οικονομικά συμβόλαια όχι μόνο από πλευράς ασφαλίστρου αλλά και καλύψεων. Αν συνυπολογίσουμε και τη μείωση του όγκου των κυκλοφορούντων οχημάτων –λόγω κατάθεσης των πινακίδων κυκλοφορίας– θα μπορούσαμε να πούμε ότι και η κάλυψη της θραύσης κρυστάλλων είναι ένα από τα θύματα της οικονομικής συγκυρίας».
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Προσφορά εξετάσεων προληπτικού ελέγχου με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Παχυσαρκίας
Εξετάσεις προληπτικού έλεγχου σε προνομιακή τιμή με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Παχυσαρκίας στις 24 Οκτωβρίου 2014 προσφέρει, για μία εβδομάδα, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών.
Σύµφωνα µε τον Παγκόσµιο Οργανισµό Υγείας (ΠΟΥ), η παχυσαρκία είναι µία πραγματική νόσος µε σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία, στην ικανότητα προς εργασία, στην κοινωνικότητα καθώς και στην ποιότητα και διάρκεια ζωής.
Στα πλαίσια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για την έγκαιρη διάγνωση και πρόληψη της νόσου της παχυσαρκίας ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών προσφέρει, από τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου έως την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου, εξειδικευμένες διαγνωστικές εξετάσεις τόσο για ενήλικες όσο και για παιδιά. Πιο συγκεκριμένα:
1. Εξέταση λιπομέτρησης και θερμιδομετρίας για ενήλικες στην προνομιακή τιμή των 50 ευρώ
2. Πακέτο εξετάσεων και καθοδήγηση για την πρόληψη της παιδικής παχυσαρκίας που περιλαμβάνει:
- πλήρη παιδοενδοκρινολογική εξέταση
- πακέτο εξετάσεων μεταβολικού συνδρόμου (CRP, σάκχαρο, ινσουλίνη, ολική χοληστερόλη, θυρεοσφαιρίνη, χοληστερίνη HDL, χοληστερίνη LDL, SGOT, SGPT, ουρικό οξύ, TSH)
- εκτίμηση σωματικής αύξησης και εφηβικής ανάπτυξης
- αντιμετώπιση αυξημένου σωματικού βάρους και
- διαιτολογική καθοδήγηση
στην προνομιακή τιμή των 50 ευρώ.
Οι προσφορές ισχύουν για όσους καλέσουν από τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου έως την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου και προγραμματίσουν το ραντεβού τους.
Για ραντεβού, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στα παρακάτω τηλέφωνα (από τις 09.00 έως τις 15.00):
Προσφορά για ενήλικες:
- Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 6862232
- Ιατρικό Παλαιού Φαλήρου: τηλ. 210 9892120
- Ιατρικό Παλαιού Φαλήρου: τηλ. 210 9892120
Προσφορά για παιδιά:
Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών : 2106862397
Η Παχυσαρκία με Αριθμούς
Παγκόσμια, ο αριθµός των ενηλίκων µε πρόβληµα παχυσαρκίας ξεπερνά τα 500 εκατοµµύρια, ενώ οι υπέρβαροι ανέρχονται σε 1,4 δισεκατοµµύρια. Χαρακτηριστικά, το 69% του πληθυσµού των ΗΠΑ αποτελείται από υπέρβαρα ή παχύσαρκα άτοµα. Τα τελευταία δηµογραφικά στοιχεία δείχνουν µία αύξηση των παχύσαρκων, που αφορά όλες τις ηλικίες αλλά κυρίως νεαρά άτοµα.
Στην Ελλάδα το 40% των παιδιών είναι υπέρβαρα ή παχύσαρκα. Δυστυχώς, τα 2/3 των αγοριών και το 1/3 των κοριτσιών που θα μπουν στην εφηβεία παχύσαρκα, θα γίνουν και παχύσαρκοι ενήλικες. Εκτός από τις επιπτώσεις στην σωματική υγεία, υπάρχει συχνά και σημαντική ψυχολογική επιβάρυνση των παιδιών με αντίκτυπο και στις σχολικές τους επιδόσεις. Αρνητικές επιπτώσεις επίσης μπορεί να υπάρξουν τόσο στην εφηβική ωρίμανση όσο και στο τελικό ανάστημα των παιδιών, κυρίως αυτών με νοσογόνο παχυσαρκία.
Άμεση η ανταπόκριση της INTERAMERICAN σε 1.500 περιστατικά από τις πλημμύρες της Αττικής
Ταχύτατα αντανακλαστικά επαγγελματισμού και υπευθυνότητας έδειξαν οι υπηρεσίες της INTERAMERICAN, τόσο της εταιρείας ζημιών όσο και της οδικής βοήθειας, κατά τις δύσκολες ώρες της μεγάλης νεροποντής και των πλημμυρών στην Αττική.
Κλιμάκιο από τον κλάδο περιουσίας και αποζημιώσεων επιλήφθηκε άμεσα της εκτίμησης των ζημιών που αναγγέλθηκαν στην εταιρεία, ανταποκρινόμενο στην ανάγκη της γρήγορης αντιμετώπισης των καταστροφών με πραγματογνωμοσύνη και αποζημίωση στον ελάχιστο, κατά το δυνατόν, χρόνο για μια πρώτη «ανάσα» των πληγέντων. Η INTERAMERICAN έθεσε σε απόλυτη προτεραιότητα τη διεκπεραίωση σχετικών αναγκών.
Παράλληλα, η οδική βοήθεια της εταιρείας ήταν επί ποδός και υπό δύσκολες συνθήκες επενέβη σε 1.500 περιπτώσεις ακινητοποίησης από ύδατα ή και πρόσκρουσης αυτοκινήτων από παράσυρση, όπου χρειάστηκε να επιστρατευθούν και τα γερανοφόρα οχήματα του στόλου της INTERAMERICAN Βοήθειας.
Οι υπηρεσίες της εταιρείας παραμένουν σε επιφυλακή για κάθε ανάγκη που εκδηλώνεται τηλεφωνικά, ώστε να δώσουν άμεση λύση σε κάθε πρόβλημα (τηλ. οδικής βοήθειας: 1158, περιουσίας: 210 9461444).
Οδηγίες διαχείρισης του κινδύνου από πλημμύρα
Με την ευκαιρία, η INTERAMERICAN παραθέτει μια σειρά βασικών κανόνων σωστής συμπεριφοράς σε περίπτωση πλημμύρας και καταστροφών για τον περιορισμό των κινδύνων:
- να ελέγχουμε τακτικά την ασφάλεια και αρτιότητα των υδραυλικών εγκαταστάσεων του σπιτιού για την αποφυγή εσωτερικών διαρροών και πλημμυρών
- να αποφράσσουμε –ιδιαίτερα σε περιόδους βροχοπτώσεων– τα φρεάτια και τις υδρορροές της κατοικίας από φερτά υλικά
- Κατά την εξέλιξη πλημμύρας, να αποφεύγουμε την παραμονή μας σε υπόγειους χώρους και περιορίζουμε τις εξωτερικές μετακινήσεις μας στις απολύτως αναγκαίες και ασφαλείς
- να μη διασχίζουμε χειμάρρους (πεζοί ή με αυτοκίνητο) και να εγκαταλείπουμε το αυτοκίνητό μας αν ακινητοποιηθεί σε πλημμυρισμένη περιοχή
- να αποφεύγουμε τη διάβαση ή παραμονή σε περιοχές όπου σημειώνονται κατολισθήσεις
- να μένουμε μακριά από πλημμυρισμένες περιοχές - δεν κινούμαστε μέσα σε αυτές όπου δεν μπορούμε να αναγνωρίσουμε την ομαλότητα/ακεραιότητα και σταθερότητα των επιφανειών (δρόμων, πεζοδρομίων, κλιμακοστασίων, εδάφους κ.λπ.)
- να μένουμε μακριά από ηλεκτροφόρα καλώδια
- Μετά την πλημμύρα και πριν από οποιασδήποτε εργασία αποκατάστασης στο σπίτι, να διακόπτουμε τη ρευματοδότηση και την παροχή νερού
- να φορούμε κλειστά παπούτσια για την αποφυγή τραυματισμών και να εξετάζουμε σχολαστικά το σπίτι για το ενδεχόμενο διάβρωσης και καταστροφών (τοίχους, ανοίγματα, ηλεκτρικές και υδραυλικές εγκαταστάσεις)
- να θυμούμαστε ότι κίνδυνοι υφίστανται και μετά την υποχώρηση των υδάτων.
27 Οκτ 2014
Στο 1 εκατ. ευρώ οι αποζημιώσεις για τα οχήματα από τις πλημμύρες
Περιορισμένης έκτασης εκτιμάται ότι είναι οι αποζημιώσεις τις οποίες θα κληθούν να καταβάλλουν οι ασφαλιστικές εταιρείες για τις ζημιές που υπέστησαν ακίνητα και αυτοκίνητα μετά τις τελευταίες πλημμύρες που έπληξαν γειτονιές τη Αθήνας, αλλά και άλλων περιοχών της χώρας.
Το γεγονός ότι τα ασφαλισμένα ακίνητα για ζημιές από φυσικά φαινόμενα και ακραία καιρικά γεγονότα είναι λιγότερα από το 10%, φαίνεται πως «έσωσε» τις ασφαλιστικές από αποζημιώσεις, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για τους ιδιοκτήτες ακινήτων οι οποίοι για πολλοστή φορά εκλιπαρούν το κράτος να τους καλύψει οικονομικά.
Όσο για τα αυτοκίνητα που παρασύρθηκαν από τα νερά, και που από μια πρώτη καταμέτρηση φαίνεται ότι ξεπερνούν τα 180, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα επιβαρυνθούν με ένα ποσό που, από μια πρώτη προσέγγιση που επιχειρούν παράγοντες της αγοράς, θα είναι σε σύνολο της τάξης του 1 εκατ. ευρώ.
Κι αυτό βέβαια στο βαθμό που τα συγκεκριμένα οχήματα θα είναι ανάλογα ασφαλισμένα, διότι οι ίδιοι παράγοντες επισημαίνουν ότι λόγω της κρίσης και της ανάγκης που υπάρχει για μειωμένα ασφάλιστρα πολλοί από τους κατόχους ΙΧ οχημάτων προτιμούν την κάλυψή τους μόνο για τις υποχρεωτικές από το νόμο παροχές (υλικές ζημιές και σωματικές βλάβες από τροχαίο ατύχημα).
Είναι πολύ πιθανό λοιπόν αρκετοί από τους κατόχους των αυτοκινήτων που υπέστησαν ζημιές την περασμένη εβδομάδα, να διαπιστώσουν ότι το ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους δεν τους καλύπτει για ζημιές από ακραία καιρικά φαινόμενα, οπότε θα παραμείνουν ακάλυπτοι.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
"Εξαπατήσεις" με ασφαλιστήρια αυτοκινήτου καταγγέλλει στην ΤτΕ η Ένωση Καταναλωτών Κρήτης
27.10.14
Ασφάλεια αυτοκινήτου, Ασφαλιστήρια, Αυτοκίνητο, έλεγχος, Καταναλωτές, Τράπεζα της Ελλάδος
No comments
Αυστηρή Επιστολή έστειλε η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, προς τον Διοικητή της Τράπεζας Ελλάδος, κ.Στουρνάρα, που μεταξύ των άλλων επισημαίνει και τα εξής:
Κύριε Διοικητά,
H Ασφαλιστική αγορά,παρά το πρέπον της αυτορύθμισης, ξέφυγε, ο ανταγωνισμός πιέζει και οι “εφευρέσεις” κάποιων, λόγω του εντόνου ανταγωνισμού ξεφεύγει της νομιμότητας σε πολλά σημεία.
Ένα σωρό «εφευρέσεις» βρήκαν κάποιοι, πατώντας σε ημερομηνίες ειδοποιητηρίων, τυποποιημένες ή όχι ανανεώσεις, ημερομηνίες πληρωμής, ημερομηνίες έναρξης συμβολαίου και άλλα απίθανα για να παραπλανήσουν την ασφαλιστική εποπτεία, μα περισσότερο τον ίδιο τον καταναλωτή ,ο οποίος πιστεύει ότι είναι ασφαλισμένος, αλλά ουσίας βρίσκεται ανασφάλιστος.
ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ εκ μέρους σας, άμεση εφαρμογή , ίσων κανόνων δικαίου, για όλους, και οφείλεται σαν εποπτεύουσα Αρχή,στην Ασφαλιστική Αγορά,όχι απλώς να παράγεται Νομοθεσία, αλλά να επιμεληθεί τε της εφαρμογής, της ήδη υπάρχουσας ,σταματήστε να “χαϊδεύεται αυτιά” σε εκείνους που υπόσχονται ότι θα βελτιώσουν τα κακώς κείμενα, κοροιδεύοντας και εσάς τον ίδιο, και αφήνοντας εκτεθειμένους τους καταναλωτές, διαχειριζόμενοι την καλή πίστη των πελατών, αλλά προ πάντων εκμεταλλευόμενοι χιλιάδες ποσά, καθημερινά, δεν απολογούνται σε κανένα, αλλά και το "θλιβερό" είναι, χωρίς οι καταναλωτές να έχουν κανένα τεκμήριο (απόδειξη πληρωμής) ότι κατέβαλλαν χρήματα.
Σε ελέγχους της τροχαίας, πολλοί αστυνομικοί «έπιασαν» τα «κόλπα» και ζητάνε αποδείξεις πληρωμής. Άλλωστε πολλοί ασφαλιστές, όπως ευρύτερα είναι γνωστό, έχουν όχι καλό όνομα σχετικά με τα ασφαλιστήρια, τα προσωρινά σήματα ασφάλισης και τα «παιχνίδια» γύρω στο θέμα που έφθαναν ως τα βουλευτικά γραφεία σε βάρος θυμάτων σε ατυχήματα όπου κάποιες δήθεν «κρατικές εταιρίες» ήταν πρόθυμες να εκδώσουν σήματα ασφάλισης να «γλιτώσουν» κάποιους θύτες εγκαταλείποντας στην αδικία αθώους πολίτες κλπ κλπ.
Παρά ταύτα κ. Διοικητά και παρά τις υποσχέσεις των Εταιρειών ενώπιον σας ότι από 1-11-2014 θα είναι «όλοι καλά παιδιά». Η Ένωση μας για την προστασία των καταναλωτών , δηλώνει παρούσα,επιπρόσθετα σας επισημαίνει το πρόβλημα και σας διαβεβαιεί ότι, για τους «αμετανόητους» θα ενημερωθούν οι Εισαγγελικές αρχές της Χώρας,.
Και για τους καταναλωτές επισημαίνεται ότι, μόνο η απόδειξη πληρωμής, ότι έχουν πληρωθεί τα ασφάλιστρα τους κατοχυρώνει έναντι των ελεγκτικών αρχών.
Για την Ένωση
Η Πρόεδρος
Ιωάννα Μελάκη
Ένα σωρό «εφευρέσεις» βρήκαν κάποιοι, πατώντας σε ημερομηνίες ειδοποιητηρίων, τυποποιημένες ή όχι ανανεώσεις, ημερομηνίες πληρωμής, ημερομηνίες έναρξης συμβολαίου και άλλα απίθανα για να παραπλανήσουν την ασφαλιστική εποπτεία, μα περισσότερο τον ίδιο τον καταναλωτή ,ο οποίος πιστεύει ότι είναι ασφαλισμένος, αλλά ουσίας βρίσκεται ανασφάλιστος.
ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ εκ μέρους σας, άμεση εφαρμογή , ίσων κανόνων δικαίου, για όλους, και οφείλεται σαν εποπτεύουσα Αρχή,στην Ασφαλιστική Αγορά,όχι απλώς να παράγεται Νομοθεσία, αλλά να επιμεληθεί τε της εφαρμογής, της ήδη υπάρχουσας ,σταματήστε να “χαϊδεύεται αυτιά” σε εκείνους που υπόσχονται ότι θα βελτιώσουν τα κακώς κείμενα, κοροιδεύοντας και εσάς τον ίδιο, και αφήνοντας εκτεθειμένους τους καταναλωτές, διαχειριζόμενοι την καλή πίστη των πελατών, αλλά προ πάντων εκμεταλλευόμενοι χιλιάδες ποσά, καθημερινά, δεν απολογούνται σε κανένα, αλλά και το "θλιβερό" είναι, χωρίς οι καταναλωτές να έχουν κανένα τεκμήριο (απόδειξη πληρωμής) ότι κατέβαλλαν χρήματα.
Σε ελέγχους της τροχαίας, πολλοί αστυνομικοί «έπιασαν» τα «κόλπα» και ζητάνε αποδείξεις πληρωμής. Άλλωστε πολλοί ασφαλιστές, όπως ευρύτερα είναι γνωστό, έχουν όχι καλό όνομα σχετικά με τα ασφαλιστήρια, τα προσωρινά σήματα ασφάλισης και τα «παιχνίδια» γύρω στο θέμα που έφθαναν ως τα βουλευτικά γραφεία σε βάρος θυμάτων σε ατυχήματα όπου κάποιες δήθεν «κρατικές εταιρίες» ήταν πρόθυμες να εκδώσουν σήματα ασφάλισης να «γλιτώσουν» κάποιους θύτες εγκαταλείποντας στην αδικία αθώους πολίτες κλπ κλπ.
Παρά ταύτα κ. Διοικητά και παρά τις υποσχέσεις των Εταιρειών ενώπιον σας ότι από 1-11-2014 θα είναι «όλοι καλά παιδιά». Η Ένωση μας για την προστασία των καταναλωτών , δηλώνει παρούσα,επιπρόσθετα σας επισημαίνει το πρόβλημα και σας διαβεβαιεί ότι, για τους «αμετανόητους» θα ενημερωθούν οι Εισαγγελικές αρχές της Χώρας,.
Και για τους καταναλωτές επισημαίνεται ότι, μόνο η απόδειξη πληρωμής, ότι έχουν πληρωθεί τα ασφάλιστρα τους κατοχυρώνει έναντι των ελεγκτικών αρχών.
Για την Ένωση
Η Πρόεδρος
Ιωάννα Μελάκη
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)