>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

11 Απρ 2016

Τροχαίο Παντελίδη: Τι δείχνουν οι φωτογραφίες από το εσωτερικό του κατεστραμμένου τζιπ (photos)














Νέα φωτογραφικά ντοκουμέντα μέσα από τη δικογραφία ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, αποκαλύπτοντας λεπτομέρειες στο τι συνέβη τα δραματικά δευτερόλεπτα της πρόσκρουσης, που είχε σαν αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ο δημοφιλής τραγουδιστής Παντελής Παντελίδης και να τραυματιστούν οι δύο κοπέλες που επέβαιναν σε αυτό.

Καμία τεχνική περιγραφή ή γραφειοκρατική λεπτομέρεια δεν μπορεί πλέον να απαλύνει τον αβάσταχτο θρήνο της οικογένειας του άτυχου Παντελή Παντελίδη που άφησε τη τελευταία του πνοή στο θανάσιμο τροχαίο της λεωφόρου Βουλιαγμένης.

Στο στόχαστρο της διερεύνησης των οικείων του τραγουδιστή έχει μπει μια αλυσίδα γεγονότων από τη διαλεύκανση των οποίων ελπίζουν να χυθεί άπλετο φως για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος. Σκοπός είναι να διαλυθεί κάθε πιθανή αμφιβολία και να αποδειχτεί, επί της ουσίας, ποιος οδηγούσε το αυτοκίνητο και τι ήταν αυτό που έκανε το δημοφιλή τραγουδιστή να βγει με θανατηφόρες συνέπειες από τον δρόμο. «Είναι αδιαμφισβήτητη η πρόθεση της οικογένειας Παντελίδη να διερευνηθούν όλες οι συνθήκες του δυστυχήματος προκειμένου να αναδειχτεί η ουσιαστική αλήθεια. Αυτή την εντολή ζήτησα, αυτή την εντολή έλαβα», τονίζει ο δικηγόρος τους κ. Χαράλαμπος Λυκούδης. Γεγονός, όπως επισημαίνεται, που καταδεικνύει την επικέντρωση της οικογένειας στην αποκάλυψη της αλήθειας - όποια κι αν είναι αυτή. Και παράλληλα επιβεβαιώνει την απόφασή της να συνδράμει ενεργά στη τεκμηριωμένη συλλογή των αποδεικτικών στοιχείων ώστε να βοηθήσει τη Δικαιοσύνη να οδηγηθεί σε ασφαλή δικαστική κρίση.









ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ 1-2
 

Γιατί δεν άνοιξαν οι αερόσακοι 
Η πρόσκρουση του μαύρου SUV έγινε πλευρικά. Οι εικόνες δείχνουν ότι το όχημα υπέστη ζημιές μόνο στην δεξιά πλευρά, ενώ το υπόλοιπο έμεινε σχεδόν ανέπαφο. Για τον λόγο αυτό ενεργοποιήθηκαν μόνο οι αερόσακοι τύπου κουρτίνας στη θέση του συνοδηγού και ο πλευρικός της ίδιας πλευράς και όχι οι υπόλοιποι. Και από αυτά τα ντοκουμέντα φαίνεται ότι τον θάνατο σκόρπισαν οι μπαριέρες που έσπασαν και μπήκαν μέσα στο αυτοκίνητο.

Η ανίχνευση των στοιχείων που θα ολοκληρώσει την τραγική εικόνα ξεκινάει το ξημέρωμα της 18ης Φεβρουαρίου όταν ο νεαρός τραγουδιστής φεύγει μαζί με τις δύο κοπέλες από το σπίτι φίλων τους στη Γλυφάδα και ολοκληρώνεται τη στιγμή που συνέβη το ολέθριο τροχαίο. Στην διάρκεια, όμως, της αναζήτησης της αλήθειας ξεδιπλώνονται και ορισμένα ερωτήματα. Πρώτο απ’ όλα γιατί η Τροχαία δεν έχει πάρει καταθέσεις από τους φίλους του τραγουδιστή, τα πρόσωπα που τον είδαν τελευταία φορά να φεύγει και τα μόνα που ίσως μπορούν να πουν αν ήταν αυτός που άνοιξε την πόρτα του οδηγού και πήρε στα χέρια του το τιμόνι του θηριώδους SUV. Από την πλευρά της η Τροχαία που συνεχίζει την προανάκριση, βασισμένη και στην εξέταση DNA, ανεπίσημα επιμένει ότι έπραξε τα πάντα όπως προβλέπονται. 

Παράλληλα, σε ό,τι έχει να κάνει με τις καταθέσεις, εκ μέρους της διατυπώνεται ότι αυτό που ερευνά εδράζεται αποκλειστικά και μόνο στο τι συνέβη στο σημείο του δυστυχήματος και τίποτα περισσότερο. Ωστόσο από την πλευρά της οικογένειας, ειδικοί επιστήμονες αναλύουν και επεξεργάζονται τα ευρήματα. Οπως τονίζεται από τον δικηγόρο τους, «αυτοί θα παραδώσουν τα πορίσματά τους με την απαραίτητη επιστημονική επάρκεια και την ευσυνειδησία που τους διακρίνει προκειμένου να συνδράμουμε το έργο της Δικαιοσύνης».



ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ 3

Τι συνέβη τη στιγμή της πρόσκρουσης 
Στον αερόσακο τύπου κουρτίνας του συνοδηγού και συγκεκριμένα πάνω δεξιά στο εσωτερικό του οχήματος χτύπησε ο Παντελής Παντελίδης, όπως φαίνεται και από τα ίχνη του αίματος που άφησε. Και εδώ προκύπτει το εξής ερώτημα: Πώς είναι δυνατόν ο οδηγός να τραυματίστηκε θανάσιμα στο πάνω δεξί παράθυρο του αυτοκινήτου; Η Τροχαία εξετάζει το ενδεχόμενο το σώμα του να μετακινήθηκε κατά τη διάρκεια της ανατροπής. Και σε αυτή την εικόνα φαίνεται ότι το αυτοκίνητο χτύπησε μόνο πλευρικά, καθώς δεν άνοιξαν οι υπόλοιποι αερόσακοι εκτός από τον πλευρικό στο δεξί κάθισμα και τον τύπου κουρτίνας πάνω από το παράθυρο. 

Στο μεταξύ, αναμένοντας με αγωνία το πέρας της προανάκρισης, πληροφορίες προερχόμενες από το περιβάλλον της οικογένειας Παντελίδη τη φέρουν να διερωτάται γιατί δεν πάρθηκαν αποτυπώματα από το τιμόνι και το σημείο που ανοίγει η πόρτα του οδηγού, ενώ το DNA της 20χρονης Φρόσως Κυριάκου βρέθηκε στην αριστερή μπροστινή κολόνα του οχήματος. Η Τροχαία δικαιολογεί ότι δεν έγινε λήψη δακτυλικών αποτυπωμάτων γιατί, όπως διευκρινίζει , η σκόνη θα κατέστρεφε κάθε ίχνος DNA. Ως εκ τούτου προτιμήθηκε να γίνει εξέταση γενετικού υλικού και όχι αποτυπωμάτων. Ταυτόχρονα για τα ίχνη DNA στην κολόνα ισχυρίζονται ότι αυτά προφανώς δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια του απεγκλωβισμού της. Προβληματισμός επίσης φέρεται να προκύπτει και με το ότι δεν φαίνεται να υποβλήθηκαν σε τοξικολογικές εξετάσεις οι δύο συνεπιβάτιδες του τραγουδιστή, οι οποίες τραυματίστηκαν, προκειμένου να διαπιστωθεί σε τι κατάσταση βρίσκονταν, όπως άλλωστε ορίζει ρητά ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας. Πληροφορίες από την Ιατροδικαστική Υπηρεσία εικάζουν ότι έγινε λήψη αίματος μόνο για ιατρικούς και όχι για ανακριτικούς λόγους.

Σε ό,τι ακόμη αφορά το σκέλος των καταθέσεων, έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν έχουν κληθεί ακόμα να καταθέσουν οι φίλοι του Παντελή Παντελίδη. Τα πρόσωπα δηλαδή που εκείνο το μοιραίο ξημέρωμα τον είδαν να φεύγει από το σπίτι της Γλυφάδας και να μπαίνει στο αυτοκίνητο. Μαρτυρίες που θεωρούνται εξόχως σημαντικές, καθώς κάποιοι από αυτούς ίσως μπορέσουν να πουν ακριβώς σε τι κατάσταση ήταν ο 32χρονος άνδρας και φυσικά αν ήταν αυτός που οδηγούσε το αυτοκίνητο. 


ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ 4

Οι «πατημένες» ζώνες και το εικόνισμα 
Το εσωτερικό του μαύρου Mercedes έμεινε σχεδόν ανέπαφο. Ξεχωρίζουν οι ζώνες ασφαλείας που ήταν αυτό που λένε στη γλώσσα τους οι αστυνομικοί «πατημένες» για να μη χτυπούν τα προειδοποιητικά αλάρμ. Με απλά λόγια, τόσο ο οδηγός όσο και ο συνοδηγός φαίνεται καθαρά ότι δεν φορούσαν ζώνες ασφαλείας. Συγκίνηση προκαλεί η εικονίτσα ενός αγίου που βρέθηκε πεταμένη στο κάθισμα του οδηγού... 

Πολλή συζήτηση έχει γίνει και για το θέμα των αποζημιώσεων αλλά και των συμβολαίων που είχε ο τραγουδιστής. Κάποιοι μιλάνε για χορό εκατομμυρίων καθώς είναι γνωστό ότι ο Παντελής Παντελίδης είχε περισσότερα από 200 τραγούδια έτοιμα να κυκλοφορήσουν σε CD. Ο δικηγόρος της οικογένειας, κ. Λυκούδης, σε αυτό το σημείο είναι κάθετος: «Είναι κακόβουλη, χυδαία και ανήθικη η επιχείρηση σπίλωσης της οικογένειας μέσω διαδόσεων περί προσπάθειάς της να αποφύγει τυχόν αποζημιώσεις. Δεν θα επιτρέψω ούτε αμυχή στην ηθική της οικογένειας Παντελίδη. 






ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ 5-6

Η φονική μεταλλική μπάρα 
Στις φωτογραφίες φαίνεται καθαρά ότι μία μεταλλική βέργα διαπέρασε το αυτοκίνητο από την ηλιοροφή, προφανώς τη στιγμή που το όχημα ανατρεπόταν και χτύπησε στο κεφάλι τον Παντελή Παντελίδη. Η κακή συντήρηση των κιγκλιδωμάτων και η διάβρωση που έχουν υποστεί από τον χρόνο είχαν ως αποτέλεσμα όχι μόνο να μην καταφέρουν να σταματήσουν την έξοδο του αυτοκινήτου από τον δρόμο, αλλά να σπάσουν και ουσιαστικά να μετατραπούν σε φονικά όπλα 

Ας μην επιχειρήσουν κάποιοι να θίξουν την τιμή και την υπόληψή της. Οταν έχεις χάσει το παιδί σου και τον αδελφό σου με τόσο τραγικό τρόπο δεν υπολογίζεις τα χρήματα της αποζημίωσης». Οι πληροφορίες, πάντως, από την Τροχαία λένε ότι αναμένουν το πόρισμα των ειδικών πραγματογνωμόνων της Υπηρεσίας για να το εντάξουν στον φάκελο, ενώ παράλληλα περιμένουν να καταθέσει και η βαριά τραυματισμένη Μίνα Αρναούτη προκειμένου αυτός να κλείσει και να σταλεί στον εισαγγελέα, κάτι που αναμένεται να γίνει μέσα στις επόμενες ημέρες. 


ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ 7

Μια δεύτερη μπάρα τραυμάτισε τη Μίνα
Μια δεύτερη μεταλλική βέργα τρύπησε το μαύρο Mercedes ML και φέρεται να τραυμάτισε τον οδηγό και τη νεαρή κοπέλα στο πίσω δεξί κάθισμα. Ουσιαστικά το εσωτερικό του αυτοκινήτου δεν φέρει ζημιές που να δικαιολογούν τον νεκρό και τους σοβαρά τραυματίες. Ολα έγιναν από τις μπάρες που καρφώθηκαν στο εσωτερικό του 


Τα θανάσιμα μυστικά του μοιραίου τζιπ

Οι εικόνες από το εσωτερικό του μαύρου SUV μπορεί να μην είναι ικανές να δείξουν από μόνες τους αν τελικά οδηγούσε ο Παντελίδης ή κάποιος άλλος, ωστόσο είναι αποκαλυπτικές για το τι συνέβη εκείνο το μοιραίο πρωινό της 18ης Φεβρουαρίου. Η πλευρική σύγκρουση με τις κακοσυντηρημένες μπάρες του δρόμου ήταν σφοδρή. Μάλιστα στο πόρισμα που ολοκλήρωσε ο πραγματογνώμονας της οικογένειας, το τελικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι αν δεν ήταν σε τόσο κακή κατάσταση, διαβρωμένες από τη σκουριά και τον χρόνο, οι ρόδες του οχήματος δεν θα περνούσαν το στηθαίο ανατρέποντας το αυτοκίνητο. Είναι χαρακτηριστικό ότι το θανατηφόρο χτύπημα του 32χρονου τραγουδιστή έγινε στο δεξί μπροστινό σημείο της Mercedes, όπως φαίνεται άλλωστε και στις φωτογραφίες από τον ανοιχτό αερόσακο τύπου κουρτίνα και τα σημάδια που αυτός άφησε. Αν, λένε οι πληροφορίες από την οικογένεια, οδηγούσε ο Παντελής, πώς είναι δυνατόν το θανατηφόρο τραύμα να έγινε στην πάνω δεξιά πλευρά του οχήματος; Η Τροχαία και οι εξειδικευμένοι αστυνομικοί που διεξάγουν την έρευνα εικάζουν πως αυτό έγινε διότι ο τραγουδιστής δεν φορούσε ζώνη και μετατοπίστηκε το σώμα του. Μάλιστα σε άλλη φωτογραφία είναι ορατό ότι η ζώνη ήταν «πατημένη», όπως αποκαλείται στη γλώσσα της Τροχαίας, δηλαδή περασμένη πίσω από τις πλάτες του οδηγού και του συνοδηγού για να μη χτυπάει το αλάρμ. 

Ολες οι φωτογραφίες από το εσωτερικό του μοιραίου SUV δείχνουν ότι από τους πολλούς αερόσακους που διαθέτει, άνοιξαν μόνο οι δύο δεξιοί τύπου κουρτίνας μπροστά και πίσω και κανένας άλλος. Αυτό συνέβη γιατί το αυτοκίνητο συγκρούστηκε πλάγια, με αποτέλεσμα οι αισθητήρες να μην ενεργοποιήσουν τους μπροστινούς αερόσακους. 

Τα σάπια σίδερα από τις μπάρες που κομμάτιασαν το παρμπρίζ χτύπησαν τον Παντελίδη και την 31χρονη συνεπιβάτιδά του στο πίσω κάθισμα Μίνα Αρναούτη, ενώ παράλληλα με την ανατροπή του οχήματος μια σιδερένια βέργα μπήκε στο όχημα από την ηλιοροφή. Ουσιαστικά γδαρμένη και κατεστραμμένη είναι όλη η δεξιά πλευρά του οχήματος, με το υπόλοιπο να έχει υποστεί μικρές ζημιές.

(Πηγή: Protothema.gr)


Κίνδυνος μετάδοσης επικίνδυνων ασθενειών από μετανάστες και πρόσφυγες!


Με έγγραφο φωτιά που αποκαλύπτει το vimaonline.gr, το ΚΕΕΛΠΝΟ προειδοποιεί τις Περιφέρειες και τους Δήμους της χώρας, που έχουν στα διοικητικά τους όρια χώρους φιλοξενίας μεταναστών και προσφύγων, πως αυτοί είναι εν δυνάμει υγειονομικές βόμβες. 

Το ΚΕΕΛΠΝΟ συνεπές στην αποστολή του για την προάσπιση της δημόσιας υγείας, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την εξάπλωση μεταδοτικών νόσων, τώρα που λόγω και των πρόωρα αυξημένων για την εποχή θερμοκρασιών, η επώαση των κουνουπιών γίνεται νωρίτερα. Tο ΚΕΕΛΠΝΟ επισημαίνει, πως τα κουνούπια που λειτουργούν ως μεταφορείς επικίνδυνων νόσων, μπορούν να μολύνουν και τον τοπικό πληθυσμό με ασθένειες όπως η ελονοσία, ο Δάγκειος πυρετός, ο ιός Ζika, η νόσος Chikungunya κ.ά. αν προηγουμένως τσιμπήσουν μετανάστη ή πρόσφυγα που προέρχεται από χώρες που ενδημούν αυτές οι ασθένειες. 

Όπως σημειώνει σε επείγουσα αναφορά του στις 15/3/2016 θεωρείται υπαρκτός ο κίνδυνος εγχώριας μετάδοσης επικίνδυνων ασθενειών σε ευάλωτες περιοχές που υποδέχονται ή φιλοξενούν μετανάστες-πρόσφυγες από ενδημικές χώρες. Ο κίνδυνος αυτός μετάδοσης αφορά τόσο σε μετανάστες-πρόσφυγες, όσο και στον τοπικό πληθυσμό (κατοίκους και εργαζόμενους).

Το ίδιο έγγραφο τονίζει επίσης ότι, στις περιοχές και στους χώρους φιλοξενίας μεταναστών-προσφύγων, κρίνεται άκρως απαραίτητη η διασφάλιση ικανοποιητικών συνθηκών διαβίωσης, ύδρευσης, αποχέτευσης και διαχείρησης απορριμάτων, και μείωση στο μέτρο του δυνατού των συνθηκών συγχρωτισμού.

Το ακριβώς αντίθετο, από το να χαρακτηριστεί κατάλληλος χώρος διαμονής είναι ο χώρος φιλοξενίας του Ελληνικού. Συνολικά 5.500 μετανάστες και πρόσφυγες είναι στην κυριολεξία στιβαγμένοι σε άθλιους χώρους, χωρίς αποχέτευση και κατάλληλες εγκαταστάσεις υγιεινής. Μετανάστες και πρόσφυγες καταφεύγουν στις παραλίες προκειμένου να κάνουν ένα μπάνιο με θαλασσινό νερό(!!!), ενώ στον γειτονικό αθλητικό χώρο του Αγίου Κοσμά όλες οι σωληνώσεις ποτίσματος είναι κομμένες και κατεστραμμένες αναγκάζοντας τους υπαλλήλους να κόψουν την γενική παροχή νερού σε όλα τα παρτέρια. 

Επίσης, όπως τονίζουν εργαζόμενοι στο αθλητικό κέντρο ο χώρος έχει γεμίσει από ακαθαρσίες των ανθρώπων  που απλά δεν έχουν που να κάνουν την ανάγκη τους και αφοδεύουν στην κυριολεξία όπου βρουν.

Αξίζει να σημειωθεί εδώ πως, σε προγενέστερη ανακοίνωσή της η Περιφέρεια Αττικής είχε προειδοποιήσει για την υγειονομική βόμβα, ιδίως στο κτίριο του δυτικού αεροδρομίου όπου βρίσκεται η αίθουσα αναμονής και είχε τονίσει ότι αυτό θα πρέπει να εκκενωθεί άμεσα.

Κίνδυνοι για τον τοπικό πληθυσμό

Το ΚΕΕΛΠΝΟ στο έγγραφό του εφιστά την προσοχή και στον τοπικό πληθυσμό (Άλιμος, Γλυφάδα, Ελληνικό-Αργυρούπολη) για τυχόν μετάδοση των επικίνδυνων ασθενιών (ελονοσία, Δάγκειος πυρετός,  ιός Ζika, νόσος Chikungunya) και τους καλεί να πάρουν μέτρα αυτοπροστασίας όπως να τοποθετήσουν σίτες στα παράθυρα, να ψεκάζονται με ειδικά εντομοαπωθητικά και να κυκλοφορούν τους καλοκαιρινές μήνες με τα κατάλληλα ρούχα (παντελόνι, μακρυμάνικα μπλουζάκια κτλ.).

Μεγάλος είναι και ο κίνδυνός μετάδοσης και του ιού ΖΙΚΑ, ενός ιού που προσβάλει τις έγκυες γυναίκες. Ο ιός έχει επεκταθεί σε περισσότερες από 20 χώρες της Λατινικής Αμερικής τους τελευταίους μήνες αλλά και τις Ασίας, με τον ΠΟΥ να χαρακτηρίζει την εξάπλωσή του «εκρηκτική», κάνοντας λόγο ακόμα και για 4 εκατομμύρια ανθρώπινα κρούσματα το 2016.

Όπως επισήμανε ο ΠΟΥ, ο ιός πιστεύεται ότι συνδέεται με κρούσματα μικροκεφαλίασης σε εκατοντάδες νεογνά κατά τους τελευταίους μήνες, ειδικά στη Βραζιλία, όπου η επιδημία έχει λάβει ανησυχητικές διαστάσεις. Η μικροκεφαλίαση, προκαλεί σοβαρά προβλήματα στην εγκεφαλική ανάπτυξη των παιδιών, τα οποία γεννώνται με αφύσικα διαμορφωμένα κρανία.

 Ο ιός Chikungunya εμφανίζεται πιο συχνά στην Αφρική και την Ασία και μεταδίδεται από το τσίμπημα κουνουπιών Aedes aegypti, Ο Chikungunya προκαλεί ποικίλα πρώιμα συμπτώματα, όπως πυρετό και εξάνθημα, τα οποία συνήθως υποχωρούν μετά από αρκετές ημέρες. Ωστόσο, ο σοβαρός πόνος στις αρθρώσεις μπορεί να συνεχιστεί για μερικούς μήνες και μερικές φορές για περισσότερο από ένα χρόνο

Στην Αϊτή , όπου ο ιός εντοπίστηκε για πρώτη φορά στις αρχές του Μαΐου, το υπουργείο Υγείας εκτιμά ότι 5.500 άνθρωποι έχουν μολυνθεί και δεν υπάρχει εμβόλιο ή θεραπεία που μπορεί να θεραπεύσει τον ιό.

Άραγε με τι αμφίεση θα πρέπει να επισκέπτονται κατά τους καλοκαιρινούς μήνες τις παραλίες των δήμων γύρω από το κέντρο φιλοξενίας στο Ελληνικό οι λουόμενοι με βάση το έγγραφο του ΚΕΕΛΠΝΟ; Μήπως με... μακρυμάνικα και φόρμες, καθώς θα υπάρχει κίνδυνος μετάδοσης επικίνδυνων ασθενιών από κουνούπια που επωάστηκαν μέσα στον καταυλισμό του Ελληνικού και πιθανώς θα μεταφέρουν μεταδοτικές νόσους;  

Άμεση ανάγκη για ψεκασμούς και δημιουργία αποχετεύσεων 

Το ΚΕΕΛΠΝΟ καλεί τους δήμους και τις Περιφέρειες να προβούν άμεσα σε ψεκασμούς για την καταπολέμηση των κουνουπιών και στην δημιουργία αποχετεύσεων, αφού όπως αναφέρει "θεωρείται υπαρκτός ο κίνδυνος εγχώριας μετάδοσης ελονοσίας και άλλων επικίνδυνων ασθενιών σε ευάλωτες περιοχές που υποδέχονται ή φιλοξενούν μετανάστες - πρόσφυγες από ενδημικές χώρες".

Στελέχη της αυτοδιοίκησης δηλώνουν ότι είναι σχεδόν αδύνατο να ψεκαστούν αποτελεσματικά 6.500 στρέμματα. Επίσης επισημαίνουν ότι οι συνθήκες υγιεινής στο Ελληνικό μπορούν να βελτιωθούν και να είναι διαχειρήσιμες  μόνο εάν ο αριθμός μειωθεί στα 1.000 περίπου άτομα. Παρ όλα αυτά, αυτή την στιγμή στον χώρο του Ελληνικου βρίσκονται 5.500 μετανάστες και πρόσφυγες και η κυβέρνηση ετοιμάζει άλλα τρία τολ στο ανατολικό αεροδρόμιο για την φιλοξενία τουλάχιστον 2.000 αφγανών και της φυλής Γεζίντι από Συρία και Ιράκ.

Υγειονομική βόμβα το Ελληνικό, ο Πειραιάς και η Ειδομένη 

Με βάση όλα τα παραπάνω οι τρεις μεγάλοι χώροι όπου "φιλοξενούνται" συνωστιζόμενοι χιλιάδες μετανάστες και πρόσφυγες αποτελούν υγειονομικές βόμβες έτοιμες να εκραγούν. 

Οι εικόνες της Ειδομένης είναι γνωστές στο Πανελλήνιο και όχι μόνο. Άνθρωποι, προσπαθώντας να υλοποιήσουν το "όνειρο" της μετάβασης σε μια ευρωπαϊκή χώρα του βορρά, ζουν  κάτω από συνθήκες τραγικές, χωρίς τις στοιχειώδεις υποδομές, ανάμεσα σε σκουπίδια και βρωμόνερα. 

Στον Πειραιά οι 4.500 πρόσφυγες και μετανάστες συνωστίζονται στην Ε1 και Ε2 στο δε Ελληνικό δεν πάει πολύς καιρός που η Περιφέρεια δια στόματος αντιπεριφερειάρχη Νοτίου Τομέα Χρήστου Καπάνταη είχε πει ότι ο χώρος "φιλοξενίας" στην αίθουσα αναχωρήσεων του πρ. αεροδρομίου πρέπει να κλείσει γιατί αποτελεί υγειονομική βόμβα. 

Μετά από το έγγραφο του ΚΕΕΛΠΝΟ τι σκοπεύει να κάνει η κυβέρνηση για να προστατέψει και τους γηγενείς εκτός από τους πρόσφυγες και τους μετανάστες τους οποίου δηλώνει και εντύπως ότι αγαπά, σκέπτεται και συμμερίζεται τις κακουχίες του; Μήπως να γίνει πιο αποτελεσματικό στην αντιμετώπιση αυτής της κρίσης, πριν η αλληλεγγύη που έχει δείξει η κοινωνία μέχρι σήμερα σ' αυτούς τους ανθρώπους μετατραπεί σε κάτι άλλο;

Διαβάστε εδώ ολόκληρη την αναφορά του ΚΕΕΛΠΝΟ

(Πηγή: Vimaonline.gr)


8 Απρ 2016

ERGO: Δυναμική παρουσία στον Ημιμαραθώνιο της Αθήνας

Η ERGO, Επίσημος Χορηγός του Ημιμαραθωνίου της Αθήνας, υποστήριξε για μια ακόμη χρονιά τον αγώνα, ο οποίος διεξήχθη στο κέντρο της πρωτεύουσας με τεράστια συμμετοχή δρομέων που ξεπέρασαν τις δεκαεπτά χιλιάδες.

Ως Επίσημος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα και για το 2016 το σύνολο των αγώνων δρόμου που αυτός διοργανώνει, προσφέροντας τις ασφαλιστικές της υπηρεσίες στους δρομείς και προστατεύοντάς τους από τον κίνδυνο του ατυχήματος κατά τη διάρκεια του αγώνα. Παράλληλα, συμμετείχε σε όλες τις αγωνιστικές διαδρομές με έντονη παρουσία σε πέντε διαφορετικά σημεία, με εξέδρες εμψυχωτών, αψίδες ERGO, 9μελή ομάδα τυμπανιστών και με μεγάλη ομάδα εμψυχωτών που ενθάρρυνε, έδινε κουράγιο και υποστήριζε όλους τους δρομείς σε κάθε τους βήμα, μέχρι τον τερματισμό. 


Η Εταιρία έδωσε δυναμικό “παρών” και στο αγωνιστικό μέρος της διοργάνωσης με τη μεγαλύτερη ERGO Running Team που είχε ποτέ, στην οποία συμμετείχε μαζί με άλλα στελέχη της και ο CEO της ERGO Ελλάδας κ. Θεόδωρος Κοκκάλας. «Μαζί σε κάθε βήμα» ήταν το μήνυμα της εταιρίας προς τα 103 μέλη της ERGO Running Team, που αποτελείτο από 47 άτομα από το προσωπικό της ERGO Ελλάδος, 20 συνεργάτες, 29 φίλους και συγγενείς και 7 άτομα από το προσωπικό της ERGO Τουρκίας. Μετά τον τερματισμό, όλη η «Ομάδα ERGO», δρομείς και εμψυχωτές, παρουσία στελεχών της διοίκησης, συναντήθηκε με πολύ κέφι στον πολυχώρο «Έβδομος» για χαλάρωση, αποσυμπίεση, δυναμωτικό brunch και το σχετικό απολογισμό της ημέρας.

Για την ERGO, τόσο ο Μαραθώνιος όσο και ο Ημιμαραθώνιος, αποτελούν εξαιρετικά σημαντικά αθλητικά γεγονότα, όχι μόνο για την πόλη της Αθήνας, αλλά για όλους τους Έλληνες, καθώς συνδέονται με ισχυρούς συμβολισμούς και πανανθρώπινες αξίες. Ο Διευθυντής Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών κ. Στάθης Τσαούσης δήλωσε σχετικά: «Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, κάνουμε πρώτοι το βήμα εμπρός. Όλοι μαζί, συνάδελφοι και συνεργάτες, ενώνουμε τις δυνάμεις μας για έναν κοινό σκοπό. Να στεκόμαστε δίπλα στους συνανθρώπους μας σε κάθε τους βήμα, να κατανοούμε τις ανάγκες τους, να τους ενθαρρύνουμε και στο τέλος, να τους επιβραβεύουμε. Όλοι εμείς, μαζί, ενωμένοι, παράγουμε έργο, το δικό μας ΑΝΘΡΩΠΩΝ ERGO». Ο κ. Τσαούσης συνεχάρη όλους όσους συμμετείχαν σε αυτήν τη μεγάλη γιορτή και ευχαρίστησε ιδιαίτερα όλη την «Ομάδα ERGO» για τη δυναμική της συμμετοχή και παρουσία την ημέρα του αγώνα. 


Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ολοκληρωμένες και προσιτές λύσεις για την ασφάλιση κατοικίας


Με μία σειρά επίκαιρων παρεμβάσεων σε όλο το εύρος των προγραμμάτων της για την ασφάλιση κατοικίας, η Υδρόγειος Ασφαλιστική προσφέρει στους καταναλωτές ακόμη πιο προσιτά ασφάλιστρα, μεγαλύτερη ευελιξία και ολοκληρωμένες λύσεις που ανταποκρίνονται σε διαφορετικές ανάγκες.

Συγκεκριμένα, η Υδρόγειος προσφέρει πλέον νέα πιο οικονομικά ασφάλιστρα στα προγράμματά της:
  • BASICHOME – την πλέον οικονομική πρόταση για την ασφάλιση της κατοικίας, με βασικές αλλά ουσιαστικές καλύψεις καθώς και την ειδική παροχή οικονομικής υποστήριξης της οικογένειας σε περίπτωση ολικής καταστροφής της κατοικίας. Το πρόγραμμα, με επιπλέον την κάλυψη σεισμού, προσφέρεται και για την ασφάλιση κατοικιών που αγοράζονται με στεγαστικό δάνειο.
  • SAFEHOME – ένα πρόγραμμα που προσφέρει διευρυμένη κάλυψηκατά πλήθους ζημιών σε κτίριο και περιεχόμενο της κατοικίας, έχει ενσωματωμένη κάλυψη σεισμού και προσφέρεται και για την ασφάλιση κατοικιών που αγοράζονται με στεγαστικό δάνειο.
  • BESTHOME – ένα πρόγραμμα που απευθύνεται σε όσους επιθυμούν ασφάλιση υψηλών προδιαγραφών για τη μόνιμη κατοικία τους, με πάνω από 30 καλύψεις για ζημιές σε κτίριο και περιεχόμενο, πλήρες πακέτο αστικών ευθυνών, καλύψεις για την ευρύτερη διασφάλιση της οικογένειας (π.χ. προσωπικό ατύχημα, κάλυψη φοιτητικής στέγης, κ.α.) και ειδικές παροχές όπως, επίδομα οικογενειακής υποστήριξης και προκαταβολή αποζημίωσης σε περίπτωση ολικής καταστροφής της οικίας.
Επιπλέον, η Υδρόγειος Ασφαλιστική, δημιούργησε ένα νέο πλήρες πρόγραμμα για την ασφάλιση της εξοχικής κατοικίας –ΗΟΜΕ ΕΞΟΧΙΚΗ- που προσφέρει ολοκληρωμένη κάλυψη για κάθε είδους ζημιές, αστική ευθύνη πυρός, κλοπή καθώς και κάλυψη για εξωτερικά βοηθητικά κτίσματα και κατασκευές (π.χ. πέργκολες, bbq).
Το προγράμματα ασφάλισης κατοικίας της Υδρογείου Ασφαλιστικής διατίθενται από το δίκτυο των συνεργαζόμενων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.

Τέλη κυκλοφορίας με το... μήνα για όσους έχουν καταθέσει πινακίδες

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, είναι έτοιμη η νομοθετική διάταξη με την οποία ανοίγει ο δρόμος για την ανάκτηση πινακίδων καταβάλλοντας αναλογικά τέλη κυκλοφορίας. Η τροπολογία θα περιλαμβάνει δυνατότητα να δοθούν με τον μήνα, το τρίμηνο ή το υπόλοιπο του έτους, ενώ καθορίζονται επίσης οι επιβαρύνσεις για τους φορολογούμενους.

Τη δυνατότητα να πάρουν πίσω τις πινακίδες τους, καταβάλλοντας μέρος των ετήσιων τελών κυκλοφορίας, θα έχουν σύντομα δεκάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων οι οποίοι έθεσαν μαζικά και στα τέλη του περασμένου έτους τα αυτοκίνητά τους σε ακινησία, για να γλιτώσουν από τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης.
Η διάταξη νόμου είναι έτοιμη από το επιτελείο του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Τρύφωνα Αλεξιάδη και σύμφωνα με πληροφορίες βρίσκεται στο γραφείο του υπουργού Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτου για την τελική έγκριση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι, εφόσον ψηφιστεί η διάταξη, οι φορολογούμενοι θα μπορούν να παίρνουν πίσω τις πινακίδες τους, ανάλογα με το πόσο... αντέχει η τσέπη τους.
Η τροπολογία θα προβλέπει ανάκτηση πινακίδων:
1. Για ένα μήνα, με την καταβολή τελών που αντιστοιχούν σε δύο δωδέκατα των ετήσιων τελών κυκλοφορίας. Για παράδειγμα για Ι.Χ. στο οποίο αντιστοιχούν ετήσια τέλη 640 ευρώ, θα μπορεί ο ιδιοκτήτης του να ανακτήσει τις πινακίδες του για έναν μήνα καταβάλλοντας 107 ευρώ.
2. Για τρεις μήνες, με την καταβολή τελών που αντιστοιχούν σε τέσσερα δωδέκατα των ετήσιων τελών κυκλοφορίας.
3. Για το υπόλοιπο του έτους, καταβάλλοντας τέλη που αντιστοιχούν στο πλήθος των μηνών που απομένουν έως το τέλος του έτους, με προσαύξηση δύο μηνών. Στο παράδειγμα του Ι.Χ. με τέλη 640 ευρώ, αν ο ιδιοκτήτης του θελήσει να παραλάβει τις πινακίδες του τον Ιούλιο, θα πρέπει να καταβάλει (6 συν 2 ή 8 δωδέκατα των ετήσιων τελών κυκλοφορίας), 427 ευρώ.

(Πηγή: euro2day.gr)

Σε ποιες περιπτώσεις οι κλήσεις της τροχαίας είναι παράνομες και μπορούν να "σβηστούν"

Ένα αρκετά συχνό φαινόμενο είναι η διαφωνία μεταξύ οδηγών και της Τροχαίας για κλήσεις που έχουν κοπεί. Πότε όμως είναι "παράνομες" οι κλήσεις της Τροχαίας και υπό ποιες προϋποθέσεις μπορούν να "σβηστούν"; Ποια είναι τα δικαιώματα του πολίτη;

Σε πολλές περιπτώσεις έχει διαπιστωθεί οδηγοί να λαμβάνουν κλήσεις της Τροχαίας, οι οποίες όμως: είτε δεν αναγράφουν σωστά τα στοιχεία του οχήματός (π.χ. αριθμός κυκλοφορίας, μάρκα, χρώμα), είτε δεν προσδιορίζουν επακριβώς την τοποθεσία και τη θέση του οχήματος σε σχέση με τη περιοχή ισχύος της σήμανσης και την παράβαση (π.χ. μη αναγραφή του αριθμού της οδού), ή τα στοιχεία που αναγράφονται στην κλήση είναι ελλιπή (π.χ. ποινή). Σε αυτές τις περιπτώσεις η κλήση είναι στην ουσία άκυρη.

Ας δούμε όμως αναλυτικά όλες τις περιπτώσεις στις οποίες η κλήση της τροχαίας μπορεί να θεωρηθεί παράνομη και συνεπώς να "σβηστεί": 

1. Τα αστυνομικά όργανα έχουν, μεταξύ των άλλων, την αρμοδιότητα να βεβαιώνουν ποινικά εγκλήματα σε βαθμό πταίσματος, τα οποία δηλαδή τιμωρούνται με κράτηση ή πρόστιμο. Στις περιπτώσεις αυτές προβλέπεται ότι, οι προϊστάμενοι αυτών, Διευθυντές ή Διοικητές Υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας, μετά από προηγούμενη ακρόαση του παραβάτη, μπορούν να κάνουν δεκτές τις αντιρρήσεις του και να θέσουν την υπόθεση στο αρχείο, με πράξη που συντάσσουν επί του εγγράφου, με το οποίο έχει βεβαιωθεί η παράβαση (άρθρο 14 του ν.1481/1984).

2. Ως Διευθυντές ή Διοικητές νοούνται εκείνοι στην αρμοδιότητα των οποίων, σύμφωνα με τις οικείες οργανικές διατάξεις, ανάγεται η άσκηση της συγκεκριμένης, κατά τόπο και καθ΄ύλη, αρμοδιότητας. Η ως άνω ενέργεια δεν μπορεί να γίνει από ιεραρχικό όργανο, αφού η ''ιεραρχική υποκατάσταση'' δεν επιτρέπεται. Για τη θέση της υπόθεσης στο αρχείο απαιτείται οπωσδήποτε προηγούμενη ακρόαση του παραβάτη και αιτιολόγηση της πράξης, σύμφωνα με τους κανόνες του ποινικού δικαίου για τον άδικο χαρακτήρα της πράξης και τον καταλογισμό αυτής (κατάσταση ανάγκης, πλάνη κ.λ.π).

3. Στις παραβάσεις όμως, όπου προβλέπεται η επιβολή διοικητικού προστίμου, όπως σήμερα είναι οι περισσότερες παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.), δεν ισχύουν οι ανωτέρω διατάξεις, αλλά οι ειδικές ρυθμίσεις του άρθρου 104 αυτού. και οι κανόνες του διοικητικού δικαίου για την ανάκληση των διοικητικών πράξεων, όπως αυτές παγιώθηκαν από τη θεωρία και τη νομολογία. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 104 Κ.Ο.Κ., στον καταλαμβανόμενο επ΄αυτοφώρω να διαπράττει παραβάσεις, για τις οποίες προβλέπονται διοικητικά πρόστιμα, βεβαιώνεται από το αρμόδιο κατά περίπτωση όργανο το προβλεπόμενο διοικητικό πρόστιμο για καθεμία από αυτές.

4. Ο παραβάτης έχει δικαίωμα να εμφανισθεί εντός προθεσμίας τριών (3) ημερών, που αρχίζει από την επίδοση της βεβαίωσης, στην Αρχή, στην οποία ανήκει το ανωτέρω όργανο, όπως αυτή προσδιορίζεται στη σχετική βεβαίωση παράβασης, προκειμένου να προβάλει τις αντιρρήσεις του. Η απόφαση, με την οποία εξετάζονται οι αντιρρήσεις, πρέπει να είναι πλήρως αιτιολογημένη με αναφορά σε συγκεκριμένα περιστατικά και στοιχεία. Αν δεν προβληθούν αντιρρήσεις ή αν απορριφθούν, επικυρώνεται το πρόστιμο από τον Προϊστάμενο της Αρχής.

5. Σε πολλές περιπτώσεις διαπιστώνεται (κατά παράβαση και της Κ.Υ.Α.): α) είτε ότι οι κλήσεις, βάσει των οποίων τους έχει επιβληθεί το πρόστιμο, δεν περιέχουν σωστά τα στοιχεία του οχήματός (π.χ. αριθμός κυκλοφορίας, μάρκα, χρώμα), β) είτε ότι δεν έχει προσδιοριστεί επακριβώς η θέση του οχήματος σε σχέση με τη περιοχή ισχύος της σήμανσης (π.χ. μη αναγραφή του αριθμού της οδού), ή και γ) ότι οι κλήσεις δεν περιέχουν άλλα στοιχεία της παράβασης (π.χ. ποινή). Στις περιπτώσεις αυτές η πράξη καθίσταται ακυρωτέα.

6. Ανάκληση είναι η μερική ή ολική άρση της ισχύος διοικητικής πράξης, για το μέλλον ή αναδρομικώς με την έκδοση άλλης νεότερης. Για την ευκρινέστερη ανάλυση των κανόνων που διέπουν την ανάκληση των (ατομικών) διοικητικών πράξεων η θεωρία έχει προβεί στη διάκριση μεταξύ της ανάκλησης: α) παράνομων, ευμενών και δυσμενών, και β) νόμιμων, ευμενών και δυσμενών, διοικητικών πράξεων.

7. Σε αντιδιαστολή προς τον κανόνα του αμετακλήτου των νόμιμων ευμενών πράξεων, οι νόμιμες δυσμενείς ανακαλούνται ελεύθερα υπό την επιφύλαξη της αρχής της νομιμότητας, της προστασίας εννόμων συμφερόντων τρίτων, προς τους οποίους οι πράξεις είναι ευμενείς και των ειδικών νομοθετικών διατάξεων, που χαρακτηρίζουν ορισμένες πράξεις ως αμετάκλητες ή περιέχουν αποκλειστική απαρίθμηση των λόγων ανάκλησης.

8. Η νομολογία του ΣτΕ δέχεται πάγια ως γενική αρχή του διοικητικού δικαίου ότι η διοίκηση έχει διακριτική ευχέρεια να ανακαλεί παράνομες ατομικές διοικητικές πράξεις της, για τις οποίες παρήλθε η προθεσμία προσβολής τους ή οι οποίες έχουν προσβληθεί ανεπιτυχώς, όχι όμως και υποχρέωση προς τούτο, εκτός αν αυτή επιβάλλεται βάσει κανόνα δικαίου (βλ. ενδεικτικά ΣτΕ 952/1988).

9. Αρμόδιο όργανο για την ανάκληση ατομικής διοικητικής πράξης, κατά το άρθρο 21 παρ. 1 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, είναι εκείνο που την εξέδωσε ή εκείνο που είναι αρμόδιο για την έκδοσή της. Όπως προκύπτει από τη διατύπωση της διάταξης, αρμόδιο για την ανάκληση είναι τόσο το όργανο που εξέδωσε την ανακαλούμενη πράξη όσο και, σε περίπτωση μεταβολής της αρμοδιότητας, το όργανο που έχει πλέον την αρμοδιότητα για να την εκδώσει (βλ. ενδεικτικά ΣτΕ 3582/2008).

(Πηγή: Bloko.gr)


7 Απρ 2016

Ευρωπαϊκή Πίστη: Συμμετοχή σε Περιβαλλοντική Δράση των GREEN ANGELS


Η Ευρωπαϊκή Πίστη στο πλαίσιο των δράσεων της Εταιρικής Κοινωνικής της Ευθύνης, συμμετείχε ενεργά στην 1η Κοινή Περιβαλλοντική Δράση της κοινότητας GREEN ANGELS.

Η συγκεκριμένη δράση περιλάμβανε τη δενδροφύτευση 1.000 ελάτων στον Εθνικό Δρυμό της Πάρνηθας καθώς και τη φροντίδα τους τουλάχιστον για τα επόμενα 2 χρόνια και αποτέλεσε την έναρξη του Εθνικού Χάρτη Πράσινων Δράσεων των GREEN ANGELS.

Στη μεγάλη αυτή πρωτοβουλία, η οποία έδωσε ανάσα ζωής στη δασική περιοχή της Πλατάνας που το 2007 επλήγη από καταστροφική πυρκαγιά, η Ευρωπαϊκή Πίστη έδωσε δυναμικό παρών με την παρουσία τόσο των εργαζομένων της όσο και των οικογενειών τους.

Στόχος της κοινότητας των GREEN ANGELS είναι η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της χώρας, μέσα από τη συνεχή βελτίωση της περιβαλλοντικής επίδοσης και την προστασία των Ελληνικών δασών.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη, ως υπεύθυνος εταιρικός πολίτης, με ευαισθησία και αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, θα συνεχίσει να ενισχύει πρωτοβουλίες σχετικές µε το περιβάλλον, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην ανάπτυξη μίας φιλικής προς το περιβάλλον κοινωνίας.


1η Clean Up-Safety Day: Καθαρές Πινακίδες - Ασφαλέστεροι Δρόμοι

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ) «Πάνος Μυλωνάς», ανακοινώνει την έναρξη της εκστρατείας Clean Up Safety Days, μιας σειράς δράσεων ενημέρωσης και ενεργοποίησης πολιτών για την αποκατάσταση και βελτίωση πινακίδων οδικής σήμανσης που έχουν υποστεί βανδαλισμούς στην Αττική. Η εκστρατεία, που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, υποστηρίζεται ενεργά από την εταιρία LeasePlan Hellas στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της.

Με σύνθημα «Καθαρές Πινακίδες-Ασφαλέστεροι Δρόμοι» και ξεκινώντας από κεντρικές οδούς της Αθήνας οι οποίες παρουσιάζουν σημαντικό πρόβλημα βανδαλισμού των πινακίδων οδικής σήμανσης, η 1η Clean Up - Safety Day θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με το Δήμο Καλλιθέας, με στόχο την ενίσχυση της ασφαλούς οδήγησης και την πρόληψη τροχαίων συμβάντων.

Πιο συγκεκριμένα, την Τετάρτη 13 Απριλίου 2016, με αφετηρία την πλατεία Κύπρου και από τις 9:00 το πρωί, δεκάδες εθελοντές από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», την εταιρία LeasePlan Hellas και το Δήμο Καλλιθέας θα υλοποιήσουν βελτιωτικές εργασίες σε πινακίδες οδικής σήμανσης στους κεντρικούς άξονες και τις παράπλευρες οδούς της περιοχής.

Σκοπός της δράσης είναι η άμεση ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κοινού πάνω στο μεγάλο πρόβλημα της καταστροφής των σημάτων του Κ.Ο.Κ., καθώς και η ενεργή υποστήριξη της υπεύθυνης και ασφαλούς οδήγησης, της πρόληψης των τροχαίων ατυχημάτων και της βελτίωσης της ποιότητας ζωής στις πόλεις.

Για τους ανθρώπους του Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς», η έμπρακτη υποστήριξη του έργου και της αποστολής του Ινστιτούτου από φορείς της αγοράς, όπως η εταιρία LeasePlan Hellas, έχει ιδιαίτερη σημασία με δεδομένο ότι βασικός πυρήνας της δραστηριότητάς του είναι η προώθηση και υλοποίηση πρωτοβουλιών που προάγουν την οδική ασφάλεια και στοχεύουν στην εξάλειψη των τροχαίων συμβάντων στη χώρα μας. Η συνέργεια Ι.Ο.ΑΣ. και LeasePlan Hellas αλλά και το ενδιαφέρον του Δήμου Καλλιθέας για τη δράση επιβεβαιώνει πως τα πάντα είναι δυνατά όταν συνυπάρχουν αξίες όπως ο εθελοντισμός και η συμπόρευση δυνάμεων ιδιωτικών και δημόσιων φορέων.

Μετά τη δράση στην Καλλιθέα, το πρόγραμμα της εκστρατείας Clean Up - Safety Days του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» και της LeasePlan Hellas θα συνεχιστεί μέσα στο 2016 με δράσεις και σε άλλες περιοχές της Αττικής.

Στηρίξτε κι εσείς την προσπάθειά μας. Ελάτε να καθαρίσουμε ΜΑΖΙ για την ο-ΔΙΚH μας ασφάλεια!


Όμιλος ΥΓΕΙΑ: Πρόγραμμα ιατρικών επισκέψεων και εξετάσεων με 15 ευρώ το χρόνο!


Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Υγείας, σήμερα Πέμπτη 7 Απριλίου, ο Όμιλος ΥΓΕΙΑ προσφέρει το ετήσιο πρόγραμμα εξωτερικών ιατρειών «1 χρόνο υγεία» στη συμβολική τιμή των 15€ για ενήλικες και 10€ για παιδιά

Το πρόγραμμα μπορούν να το αποκτήσουν όλοι όσοι επισκεφτούν τις ιστοσελίδες των νοσοκομείων ΥΓΕΙΑ και ΜΗΤΕΡΑ του Ομίλου ΥΓΕΙΑ: www.hygeia.gr και www.mitera.gr καθώς και τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης www.facebook.com/mitera.hospital, www.facebook.com/HygeiaHospital, www.facebook.com/ygeianet από σήμερα Πέμπτη 7 Απριλίου έως και την Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Το πρόγραμμα «1 χρόνο υγεία» για ενήλικες παρέχει απεριόριστες προγραμματισμένες ιατρικές επισκέψεις σε 29 ειδικότητες στα Νοσοκομεία και τα Διαγνωστικά Κέντρα του Ομίλου ΥΓΕΙΑ, απεριόριστες επισκέψεις για έκτακτα και επείγοντα περιστατικά στις εφημερεύουσες ειδικότητες των Εξωτερικών Ιατρείων των Νοσοκομείων, έκπτωση έως και 70% σε διαγνωστικές μη επεμβατικές εξετάσεις και χρήση τηλεφωνικού κέντρου για πληροφορίες και ραντεβού όλο το 24ωρο. 

Για τα παιδιά, το πρόγραμμα προσφέρει απεριόριστες επισκέψεις για έκτακτα και επείγοντα περιστατικά σε παιδίατρο και παιδοχειρουργό στα Εξωτερικά Ιατρεία του Παίδων ΜΗΤΕΡΑ, έκπτωση 20% για προγραμματισμένα ραντεβού σε όλες τις υπο- ειδικότητες της παιδιατρικής και έκπτωση έως και 70% για διαγνωστικές μη επεμβατικές εξετάσεις. 

Σχολιάζοντας την πρωτοβουλία, η Πρόεδρος του Ομίλου ΥΓΕΙΑ, κα Αρετή Σουβατζόγλου δήλωσε «Η Παγκόσμια Ημέρα Υγείας είναι ημέρα γιορτής για όλους τους ανθρώπους. Με τη σφραγίδα της ποιότητας των νοσοκομείων και των διαγνωστικών κέντρων του Ομίλου μας, στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να μεταδίδουμε το μήνυμα της πρόληψης ως στάση ζωής για όλους τους ανθρώπους. Στον Όμιλο ΥΓΕΙΑ, άλλωστε, υπηρετούμε με σεβασμό και υπευθυνότητα το υπέρτατο αγαθό της Υγείας, καθώς η Υγεία μας είναι πάνω απ’ όλα».