>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

13 Απρ 2016

Παράνομη η ασφάλιση αυτοκινήτου με το... χιλιόμετρο;

Ερωτήματα σχετικά με τη νομιμότητα της ασφάλισης οχημάτων με το χιλιόμετρο θέτει η Ένωση Ασφαλιστών Βορείου Ελλάδος (E.A.B.E.). Με αφορμή το νέο πρόγραμμα ασφάλισης της Anytime το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε κάθε ιδιοκτήτη να ασφαλίσει το όχημα του με βάσει τα χιλιόμετρα που διανύει μέσα στο έτος και όχι με συγκεκριμένη χρονική διάρκεια ασφάλισης, η Ε.Α.Β.Ε. αμφισβητεί τη νομιμότητα του συγκεκριμένου ασφαλιστικού προγράμματος.

Ακολουθεί η αναφορά της Ένωσης Ασφαλιστών Βορείου Ελλάδος σχετικά με το συγκεκριμένο ασφαλιστικό πρόγραμμα:

Είναι νόμιμη και επιτρεπτή η υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων, με το… χιλιόμετρο;

Η ισχύουσα Κοινοτική και Εθνική νομοθεσία ρητά την απαγορεύει και την αποκλείει αν δεν υπάρχει αναγραφή στο ασφαλιστήριο συγκεκριμένη  σε ημέρα, ώρα και λεπτό, έναρξη και λήξη ισχύος του. Και προφανώς θα υπάρξει «περιπλοκώδης περιπλοκή», αρμοδίων και υπαιτίων, με απρόβλεπτες συνέπειες, επειδή:

Η ασφάλιση αστικής ευθύνης οχήματος προς τρίτους είναι υποχρεωτική από τον νόμο (άρθρο 2 Ν. 489/76) και δεν είναι αποτέλεσμα συμφωνίας με όρους διανυθεισομένων χιλιομέτρων μεταξύ ασφαλιστή και ασφαλιζομένου. Κάθε τρίτος έχει από τον νόμο ευθεία απαίτηση κατά του ασφαλιστή και κατά του ασφαλιζομένου βέβαια, για κάθε ζημία του, μέχρι και δέκα έξι (16) ημέρες από την νόμιμη αναγγελία στο κατά τον νόμο Κέντρο Πληροφοριών του Επικουρικού Κεφαλαίου, οπότε ποιος, καλά ενημερωμένος, θα αποτολμήσει να επιλέξει τα πιθανότατα «τρεχάματα και μπλεξίματα»;

Προσοχή, προσοχή λοιπόν. Απλούστερο και καθαρότερο είναι να προσφέρεται μία λογική έκπτωση (π.χ. 10%) στα ασφάλιστρα όσων διανύουν, κατά τρίμηνο ή εξάμηνο το πολύ, λίγα χιλιόμετρα μικρών διαδρομών τους (π.χ. 3-5.000) και έτσι να έχουν ήσυχα τα κεφάλια τους όλοι και γενικά, αφού η υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης οχήματος επιβλήθηκε στην Ενωμένη Ευρώπη (και την Ελλάδα) για κοινωνικούς λόγους και όχι ιδιωτικούς και πωλησιακούς ή άλλων άγνωστων, ίσως ύποπτων, σκοπών.

Τα εφαρμοζόμενα από πολλών ετών στις Η.Π.Α. συστήματα παρακολούθησης με ηλεκτρονικά «διαβολάκια» έχουν και άλλους λόγους και σκοπούς, ενώ στην Ευρώπη και στην Ελλάδα ρητά απαγορεύονται τα όποια και κάθε είδους «δωράκια-διαβολάκια» με σκοπό την ασφάλιση. Αυτά ορίζει ο νόμος για την Προστασία των Καταναλωτών και του Ανταγωνισμού.

Συμβουλευθείτε επ’ αυτών κάποιον έμπειρο Νομικό ή θυμηθείτε την επίσης αλάνθαστη και διαχρονική αρχαιοελληνική σοφία που λέγει: «Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντες»!

Αυτό τα λέγει όλα και ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεων και επιλογών του.

Για την «Ένωση Ασφαλιστών Βορείου Ελλάδος – Ε.Α.Β.Ε.»

Μελάς ΓιαννιώτηςΠρόεδρος Δ.Σ.


Μεγάλος Διαγωνισμός για τους χρήστες της mobile εφαρμογής Ethnodigos!


Νέος μεγάλος διαγωνισμός από την Εθνική Ασφαλιστική για την mobile εφαρμογή Ethnodigos. 

Για να λάβεις μέρος στο διαγωνισμό, το μόνο που χρειάζεται είναι να κατεβάσεις δωρεάν την εφαρμογή Ethnodigos και να κάνεις την εγγραφή σου, για να κάνεις δικό σου ένα apple watch!

Την εφαρμογή θα την βρεις διαθέσιμη σε App Store και Google Play.



INTERLIFE: Ταξίδι Επιβράβευσης των Συνεργατών της σε Ρώμη και Φλωρεντία

Με ένα όμορφο και ξεχωριστό ταξίδι στη Ρώμη, την «Αιώνια Πόλη», και τη μαγευτική Φλωρεντία, επιβράβευσε η INTERLIFE Ασφαλιστική τους Συνεργάτες της που πέτυχαν τους παραγωγικούς στόχους και τις ποιοτικές προϋποθέσεις του σχετικού διαγωνισμού Πωλήσεων που διενήργησε η εταιρία το 2015.  Στόχος του διαγωνισμού, εκτός από τις πωλήσεις, ήταν η ενδυνάμωση της εταιρικής κουλτούρας παράλληλα με τη σύσφιξη των σχέσεων εταιρίας – Διαμεσολαβητών. 

Τους 20 επιτυχόντες συνόδεψαν στο ταξίδι ο Διευθύνων Σύμβουλος της INTERLIFE Ασφαλιστικής, Γιάννης Βοτσαρίδης, η Διευθύντρια Παραγωγής, Κατερίνα Ιωαννίδου, η Προϊσταμένη Ανάπτυξης Δικτύου Μαρία Μηλιώνη και η Υπεύθυνη Ανάπτυξης Δικτύου Νοτίου Ελλάδος, Κατερίνα Καψάλη. 

Το πενταήμερο ταξίδι περιελάμβανε επισκέψεις στα σημαντικότερα ιστορικά μνημεία και αξιοθέατα της Ρώμης, όπως το Κολοσσαίο, τη Ρωμαϊκή Αγορά, το Καπιτώλιο,το Πάνθεον και το Βατικανό. Στη Φλωρεντία οι συμμετέχοντες θαύμασαν τον επιβλητικό Καθεδρικό Ναό, περιηγήθηκαν στο Ponte Vecchio και την Piazza della Signoria. 

Στην τελετή βράβευσης των επιτυχόντων που πραγματοποιήθηκε σε restaurant στην καρδιά της Ρώμης, ο Δ/νων Σύμβουλος της INTERLIFE Γιάννης Βοτσαρίδης συνεχάρη και, παράλληλα, ευχαρίστησε για την παραγωγική τους δραστηριότητα και την επίτευξη του στόχου, τους Επιτυχόντες Συνεργάτες, οι οποίοι, με τη σειρά τους, υποσχέθηκαν ότι θα συνεχίσουν να εργάζονται με την ίδια προσήλωση και αγάπη για την εταιρία. 

Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι, που χάρισε στους συμμετέχοντες εικόνες, μνήμες, συναισθήματα και κυρίως τη ζεστή και οικεία ατμόσφαιρα που χαρακτηρίζει τις σχέσεις της INTERLIFE με τους συνεργάτες της.


12 Απρ 2016

Τι ισχύει με το χαρτονόμισμα των 500 ευρώ;

Διευκρινίσεις σχετικά με το αν θα αποσυρθεί και τι ισχύει στις συναλλαγές με το χαρτονόμισμα των 500 ευρώ, δίνει η Ελληνική Ένωση Τραπεζών.

Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις για το τραπεζογραμμάτιο των 500 ευρώ

1. Έχει αποφασιστεί η απόσυρση του τραπεζογραμματίου των 500 ευρώ;
ΟΧΙ, καμία τέτοια απόφαση δεν έχει ληφθεί από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) η οποία έχει το αποκλειστικό δικαίωμα να επιτρέπει την έκδοση τραπεζογραμματίων ευρώ.

2. Εφόσον ληφθεί απόφαση απόσυρσης του τραπεζογραμματίου των 500 ευρώ τι θα συμβεί;
Σε αυτήν την περίπτωση, η οποία προϋποθέτει απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, το τραπεζογραμμάτιο των 500 ευρώ θα παύσει να έχει, από συγκεκριμένη ημερομηνία και μετά, ισχύ νόμιμου χρήματος, δηλαδή δεν θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις καθημερινές μας συναλλαγές.

Ωστόσο, θα προβλεφθεί η δυνατότητα ανταλλαγής του για μεγάλο χρονικό διάστημα. Σημειώνεται ότι στην περίπτωση της ανταλλαγής των τραπεζογραμματίων σε δραχμές η χρονική περίοδος ανταλλαγής τους διήρκεσε περισσότερα από 10 έτη (από την 1/1/2002 έως και την 1/3/2012). Μάλιστα, ορισμένα παλαιά εθνικά νομίσματα (γερμανικό μάρκο, βελγικό φράγκο, αυστριακό σελίνι, ιρλανδική λίρα, κ.λπ.) ανταλλάσσονται με ευρώ από τις αντίστοιχες εθνικές Κεντρικές Τράπεζες επ’ αόριστον.

Τα τραπεζογραμμάτια ευρώ δεν χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από όσους ζουν στη ζώνη του ευρώ. Το ευρώ είναι διεθνές νόμισμα. Αυτό σημαίνει ότι κάποια τραπεζογραμμάτια ευρώ καταλήγουν και συνεχίζουν να κυκλοφορούν σε χώρες εκτός της ζώνης του ευρώ. Εκτιμάται ότι 20% έως 25% της αξίας των τραπεζογραμματίων ευρώ σε κυκλοφορία βρίσκεται στην κατοχή ανθρώπων εκτός ζώνης ευρώ.

3. Πως μπορώ να ανταλλάξω τραπεζογραμμάτια των 500 ευρώ με άλλα, μικρότερης ονομαστικής αξίας;
Εφόσον επιθυμείτε, ως φυσικό πρόσωπο, να ανταλλάξετε τραπεζογραμμάτια των 500 ευρώ με άλλα, μικρότερης αξίας, θα πρέπει να απευθυνθείτε στην τράπεζα ή στις τράπεζες που διαθέτετε καταθετικό λογαριασμό.

Groupama Ασφαλιστική: Τρίμηνη Ασφάλιση Αυτοκινήτου



Την επιλογή της τρίμηνης ασφάλισης αυτοκινήτου προσφέρει πλέον η Groupama Ασφαλιστική. 

Σύμφωνα με εγκύκλιο που έστειλε στο δίκτυο συνεργατών της, από 11/04/2016 παρέχεται η δυνατότητα τρίμηνης ασφάλισης αυτοκινήτων.

Συγκεκριμένα για 3μηνη ασφάλιση αυτοκινήτων ισχύουν τα εξής:
 Αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο αποστολής δικαιολογητικών και συμβολαίου
 Πλήρως αυτοματοποιημένες διαδικασίες 
 Απαραίτητα : η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) και το κινητό τηλέφωνο - μοναδικά για τον κάθε κωδικό πελάτη!
 Ταυτόχρονη ενημέρωση και εικόνα στο Cheetah (ενημέρωση έκδοσης/πληρωμής, δυνατότητα αποστολής εγγραφών/συμβολαίων κλπ)
 Διαθέσιμοι όλοι οι γνωστοί τρόποι πληρωμής

Σε τι ποσά διαμορφώνονται όλες οι νέες συντάξεις

Μία νέα γενιά συνταξιούχων δημιουργείται με βάση το νέο ασφαλιστικό και τα νέα ποσοστά αναπλήρωσης που προκύπτουν από αυτό, με το ανώτερο ποσό στις συντάξεις να είναι τα 1.000 ευρώ.

Πλέον οι συνταξιούχοι είτε είναι ασφαλισμένοι στο Δημόσιο είτε στο ΙΚΑ είτε στον ΟΑΕΕ θα υπολογίζουν με τον ίδιο τρόπο τα ποσά που θα λάβουν τα οποία στην ουσία θα είναι περίπου τα μισά χρήματα του συντάξιμου μισθού τους.

Ευνοημένοι είναι όσοι είχαν χαμηλές αποδοχές και πολλά έτη ασφάλισης άνω των 35 ετών, αλλά και εκείνοι που είχαν χαμηλές αποδοχές και έτη ασφάλισης από 20 έως 25.

Μεγάλοι χαμένοι του νέου ασφαλιστικού είναι εκείνοι που είχαν υψηλό μισθό και πολλά έτη ασφάλισης.



(Πηγή: Fpress.gr)


11 Απρ 2016

INTERAMERICAN: Δυναμική η εξέλιξη του σχεδίου “Genesis”!

Με ιδιαίτερη δυναμική εξελίσσεται το τριετές σχέδιο "Genesis" που υλοποιεί από τις αρχές του έτους η INTERAMERICAN επενδύοντας σημαντικό ποσόν, με στόχο την ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων agency. Ήδη, στις πρόσφατες εξετάσεις πιστοποίησης νέων ασφαλιστικών συμβούλων συμμετείχαν 320 άτομα, έναντι 160 κατά το 2015. Επίσης, οι νέες στρατολογήσεις ανέρχονται κατά το πρώτο τρίμηνο σε 202 (82 πέρυσι αντιστοίχως), με πρόβλεψη για το 2016 να φθάσουν τις 650.

Ακόμη, αυξήθηκαν οι θέσεις-κλειδιά των unit managers με την προσθήκη συνεργατών, με στόχο η βαθμίδα αυτή να έχει σε βάθος τριετίας 110 νέους unit managers, ενώ όσον αφορά στα γραφεία πωλήσεων μετά τα εγκαίνια σε Πειραιά, Σύρο και Χίο, σειρά παίρνει η Λέσβος. Στόχο αποτελεί ο υπερδιπλασιασμός των ενεργών συνεργατών του εταιρικού δικτύου -από 1.250 σε 2.800- έως το τέλος του 2018 , σε συνδυασμό με τον τριπλασιασμό των νέων εργασιών στον κλάδο υγείας στον οποίο η εταιρεία εστιάζει κατά προτεραιότητα. Επισημαίνεται ότι στην υγεία η INTERAMERICAN έκλεισε το 2015 με νέα παραγωγή 7,3 εκατ. ευρώ και μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 84 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, στο πλαίσιο του "Genesis" υλοποιείται το επιμέρους σχέδιο ανάπτυξης των team instigators, με πρόκριμα τις δεξιότητες, τις φιλοδοξίες και την αποτελεσματικότητα επιλεγμένων συνεργατών του δικτύου. Η ομάδα περιλαμβάνει, ήδη, 315 συνεργάτες που διακρίνονται για την τεχνογνωσία, τον δυναμισμό, τις ικανότητες στρατολόγησης και καθοδήγησης νέων ασφαλιστικών συμβούλων, την παραγωγικότητα και τον επαγγελματισμό τους. Κατά την υλοποίηση του σχεδίου, οι team instigators παίρνουν θέση στον “προθάλαμο” ανάδειξης μελλοντικών unit managers, συγκεντρώνοντας εμπειρίες-παραστάσεις και δοκιμάζοντας τις δυνατότητές τους για το επόμενο βήμα στην καριέρα τους.


Αποζημίωση οδηγού μοτοσυκλέτας λόγω λαδιών στην Αττική Οδό

Ο οδηγός της μοτοσυκλέτας πλησιάζει τα ταμεία των διοδίων στην Αττική Οδό, όταν ξαφνικά η μοτοσυκλέτα ολισθαίνει και ανατρέπεται λόγω ύπαρξης λαδιών στο οδόστρωμα. Τα λάδια δεν έγιναν αντιληπτά από τον οδηγό της μοτοσυκλέτας, λόγω της αντανάκλασης του ηλίου στο οδόστρωμα. 

Ο ιδιοκτήτης της μοτοσικλέτας απευθύνθηκε στην ARAG Νομική Προστασία, όπου έχει ασφαλίσει τη μοτοσικλέτα του. 

Η ARAG ανέθεσε την υπόθεση σε δικηγόρο και προσέφυγε στα αστικά δικαστήρια για τη ζημιά που υπέστη η μοτοσυκλέτα του ασφαλισμένου της. Η δικαστική απόφαση του Ειρηνοδικείου Αθηνών δέχτηκε ότι αποκλειστικά υπαίτια για το ανωτέρω συμβάν είναι η Αττική Οδός. 

Σύμφωνα με την απόφαση, οι αρμόδιοι της Αττικής Οδού για την καλή και ασφαλή λειτουργία αυτής όφειλαν να αντιληφθούν έγκαιρα την ύπαρξη των λαδιών και να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να αποφευχθεί οποιοδήποτε συμβάν. 

Τροχαίο Παντελίδη: Τι δείχνουν οι φωτογραφίες από το εσωτερικό του κατεστραμμένου τζιπ (photos)














Νέα φωτογραφικά ντοκουμέντα μέσα από τη δικογραφία ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, αποκαλύπτοντας λεπτομέρειες στο τι συνέβη τα δραματικά δευτερόλεπτα της πρόσκρουσης, που είχε σαν αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ο δημοφιλής τραγουδιστής Παντελής Παντελίδης και να τραυματιστούν οι δύο κοπέλες που επέβαιναν σε αυτό.

Καμία τεχνική περιγραφή ή γραφειοκρατική λεπτομέρεια δεν μπορεί πλέον να απαλύνει τον αβάσταχτο θρήνο της οικογένειας του άτυχου Παντελή Παντελίδη που άφησε τη τελευταία του πνοή στο θανάσιμο τροχαίο της λεωφόρου Βουλιαγμένης.

Στο στόχαστρο της διερεύνησης των οικείων του τραγουδιστή έχει μπει μια αλυσίδα γεγονότων από τη διαλεύκανση των οποίων ελπίζουν να χυθεί άπλετο φως για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος. Σκοπός είναι να διαλυθεί κάθε πιθανή αμφιβολία και να αποδειχτεί, επί της ουσίας, ποιος οδηγούσε το αυτοκίνητο και τι ήταν αυτό που έκανε το δημοφιλή τραγουδιστή να βγει με θανατηφόρες συνέπειες από τον δρόμο. «Είναι αδιαμφισβήτητη η πρόθεση της οικογένειας Παντελίδη να διερευνηθούν όλες οι συνθήκες του δυστυχήματος προκειμένου να αναδειχτεί η ουσιαστική αλήθεια. Αυτή την εντολή ζήτησα, αυτή την εντολή έλαβα», τονίζει ο δικηγόρος τους κ. Χαράλαμπος Λυκούδης. Γεγονός, όπως επισημαίνεται, που καταδεικνύει την επικέντρωση της οικογένειας στην αποκάλυψη της αλήθειας - όποια κι αν είναι αυτή. Και παράλληλα επιβεβαιώνει την απόφασή της να συνδράμει ενεργά στη τεκμηριωμένη συλλογή των αποδεικτικών στοιχείων ώστε να βοηθήσει τη Δικαιοσύνη να οδηγηθεί σε ασφαλή δικαστική κρίση.









ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ 1-2
 

Γιατί δεν άνοιξαν οι αερόσακοι 
Η πρόσκρουση του μαύρου SUV έγινε πλευρικά. Οι εικόνες δείχνουν ότι το όχημα υπέστη ζημιές μόνο στην δεξιά πλευρά, ενώ το υπόλοιπο έμεινε σχεδόν ανέπαφο. Για τον λόγο αυτό ενεργοποιήθηκαν μόνο οι αερόσακοι τύπου κουρτίνας στη θέση του συνοδηγού και ο πλευρικός της ίδιας πλευράς και όχι οι υπόλοιποι. Και από αυτά τα ντοκουμέντα φαίνεται ότι τον θάνατο σκόρπισαν οι μπαριέρες που έσπασαν και μπήκαν μέσα στο αυτοκίνητο.

Η ανίχνευση των στοιχείων που θα ολοκληρώσει την τραγική εικόνα ξεκινάει το ξημέρωμα της 18ης Φεβρουαρίου όταν ο νεαρός τραγουδιστής φεύγει μαζί με τις δύο κοπέλες από το σπίτι φίλων τους στη Γλυφάδα και ολοκληρώνεται τη στιγμή που συνέβη το ολέθριο τροχαίο. Στην διάρκεια, όμως, της αναζήτησης της αλήθειας ξεδιπλώνονται και ορισμένα ερωτήματα. Πρώτο απ’ όλα γιατί η Τροχαία δεν έχει πάρει καταθέσεις από τους φίλους του τραγουδιστή, τα πρόσωπα που τον είδαν τελευταία φορά να φεύγει και τα μόνα που ίσως μπορούν να πουν αν ήταν αυτός που άνοιξε την πόρτα του οδηγού και πήρε στα χέρια του το τιμόνι του θηριώδους SUV. Από την πλευρά της η Τροχαία που συνεχίζει την προανάκριση, βασισμένη και στην εξέταση DNA, ανεπίσημα επιμένει ότι έπραξε τα πάντα όπως προβλέπονται. 

Παράλληλα, σε ό,τι έχει να κάνει με τις καταθέσεις, εκ μέρους της διατυπώνεται ότι αυτό που ερευνά εδράζεται αποκλειστικά και μόνο στο τι συνέβη στο σημείο του δυστυχήματος και τίποτα περισσότερο. Ωστόσο από την πλευρά της οικογένειας, ειδικοί επιστήμονες αναλύουν και επεξεργάζονται τα ευρήματα. Οπως τονίζεται από τον δικηγόρο τους, «αυτοί θα παραδώσουν τα πορίσματά τους με την απαραίτητη επιστημονική επάρκεια και την ευσυνειδησία που τους διακρίνει προκειμένου να συνδράμουμε το έργο της Δικαιοσύνης».



ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ 3

Τι συνέβη τη στιγμή της πρόσκρουσης 
Στον αερόσακο τύπου κουρτίνας του συνοδηγού και συγκεκριμένα πάνω δεξιά στο εσωτερικό του οχήματος χτύπησε ο Παντελής Παντελίδης, όπως φαίνεται και από τα ίχνη του αίματος που άφησε. Και εδώ προκύπτει το εξής ερώτημα: Πώς είναι δυνατόν ο οδηγός να τραυματίστηκε θανάσιμα στο πάνω δεξί παράθυρο του αυτοκινήτου; Η Τροχαία εξετάζει το ενδεχόμενο το σώμα του να μετακινήθηκε κατά τη διάρκεια της ανατροπής. Και σε αυτή την εικόνα φαίνεται ότι το αυτοκίνητο χτύπησε μόνο πλευρικά, καθώς δεν άνοιξαν οι υπόλοιποι αερόσακοι εκτός από τον πλευρικό στο δεξί κάθισμα και τον τύπου κουρτίνας πάνω από το παράθυρο. 

Στο μεταξύ, αναμένοντας με αγωνία το πέρας της προανάκρισης, πληροφορίες προερχόμενες από το περιβάλλον της οικογένειας Παντελίδη τη φέρουν να διερωτάται γιατί δεν πάρθηκαν αποτυπώματα από το τιμόνι και το σημείο που ανοίγει η πόρτα του οδηγού, ενώ το DNA της 20χρονης Φρόσως Κυριάκου βρέθηκε στην αριστερή μπροστινή κολόνα του οχήματος. Η Τροχαία δικαιολογεί ότι δεν έγινε λήψη δακτυλικών αποτυπωμάτων γιατί, όπως διευκρινίζει , η σκόνη θα κατέστρεφε κάθε ίχνος DNA. Ως εκ τούτου προτιμήθηκε να γίνει εξέταση γενετικού υλικού και όχι αποτυπωμάτων. Ταυτόχρονα για τα ίχνη DNA στην κολόνα ισχυρίζονται ότι αυτά προφανώς δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια του απεγκλωβισμού της. Προβληματισμός επίσης φέρεται να προκύπτει και με το ότι δεν φαίνεται να υποβλήθηκαν σε τοξικολογικές εξετάσεις οι δύο συνεπιβάτιδες του τραγουδιστή, οι οποίες τραυματίστηκαν, προκειμένου να διαπιστωθεί σε τι κατάσταση βρίσκονταν, όπως άλλωστε ορίζει ρητά ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας. Πληροφορίες από την Ιατροδικαστική Υπηρεσία εικάζουν ότι έγινε λήψη αίματος μόνο για ιατρικούς και όχι για ανακριτικούς λόγους.

Σε ό,τι ακόμη αφορά το σκέλος των καταθέσεων, έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν έχουν κληθεί ακόμα να καταθέσουν οι φίλοι του Παντελή Παντελίδη. Τα πρόσωπα δηλαδή που εκείνο το μοιραίο ξημέρωμα τον είδαν να φεύγει από το σπίτι της Γλυφάδας και να μπαίνει στο αυτοκίνητο. Μαρτυρίες που θεωρούνται εξόχως σημαντικές, καθώς κάποιοι από αυτούς ίσως μπορέσουν να πουν ακριβώς σε τι κατάσταση ήταν ο 32χρονος άνδρας και φυσικά αν ήταν αυτός που οδηγούσε το αυτοκίνητο. 


ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ 4

Οι «πατημένες» ζώνες και το εικόνισμα 
Το εσωτερικό του μαύρου Mercedes έμεινε σχεδόν ανέπαφο. Ξεχωρίζουν οι ζώνες ασφαλείας που ήταν αυτό που λένε στη γλώσσα τους οι αστυνομικοί «πατημένες» για να μη χτυπούν τα προειδοποιητικά αλάρμ. Με απλά λόγια, τόσο ο οδηγός όσο και ο συνοδηγός φαίνεται καθαρά ότι δεν φορούσαν ζώνες ασφαλείας. Συγκίνηση προκαλεί η εικονίτσα ενός αγίου που βρέθηκε πεταμένη στο κάθισμα του οδηγού... 

Πολλή συζήτηση έχει γίνει και για το θέμα των αποζημιώσεων αλλά και των συμβολαίων που είχε ο τραγουδιστής. Κάποιοι μιλάνε για χορό εκατομμυρίων καθώς είναι γνωστό ότι ο Παντελής Παντελίδης είχε περισσότερα από 200 τραγούδια έτοιμα να κυκλοφορήσουν σε CD. Ο δικηγόρος της οικογένειας, κ. Λυκούδης, σε αυτό το σημείο είναι κάθετος: «Είναι κακόβουλη, χυδαία και ανήθικη η επιχείρηση σπίλωσης της οικογένειας μέσω διαδόσεων περί προσπάθειάς της να αποφύγει τυχόν αποζημιώσεις. Δεν θα επιτρέψω ούτε αμυχή στην ηθική της οικογένειας Παντελίδη. 






ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ 5-6

Η φονική μεταλλική μπάρα 
Στις φωτογραφίες φαίνεται καθαρά ότι μία μεταλλική βέργα διαπέρασε το αυτοκίνητο από την ηλιοροφή, προφανώς τη στιγμή που το όχημα ανατρεπόταν και χτύπησε στο κεφάλι τον Παντελή Παντελίδη. Η κακή συντήρηση των κιγκλιδωμάτων και η διάβρωση που έχουν υποστεί από τον χρόνο είχαν ως αποτέλεσμα όχι μόνο να μην καταφέρουν να σταματήσουν την έξοδο του αυτοκινήτου από τον δρόμο, αλλά να σπάσουν και ουσιαστικά να μετατραπούν σε φονικά όπλα 

Ας μην επιχειρήσουν κάποιοι να θίξουν την τιμή και την υπόληψή της. Οταν έχεις χάσει το παιδί σου και τον αδελφό σου με τόσο τραγικό τρόπο δεν υπολογίζεις τα χρήματα της αποζημίωσης». Οι πληροφορίες, πάντως, από την Τροχαία λένε ότι αναμένουν το πόρισμα των ειδικών πραγματογνωμόνων της Υπηρεσίας για να το εντάξουν στον φάκελο, ενώ παράλληλα περιμένουν να καταθέσει και η βαριά τραυματισμένη Μίνα Αρναούτη προκειμένου αυτός να κλείσει και να σταλεί στον εισαγγελέα, κάτι που αναμένεται να γίνει μέσα στις επόμενες ημέρες. 


ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ 7

Μια δεύτερη μπάρα τραυμάτισε τη Μίνα
Μια δεύτερη μεταλλική βέργα τρύπησε το μαύρο Mercedes ML και φέρεται να τραυμάτισε τον οδηγό και τη νεαρή κοπέλα στο πίσω δεξί κάθισμα. Ουσιαστικά το εσωτερικό του αυτοκινήτου δεν φέρει ζημιές που να δικαιολογούν τον νεκρό και τους σοβαρά τραυματίες. Ολα έγιναν από τις μπάρες που καρφώθηκαν στο εσωτερικό του 


Τα θανάσιμα μυστικά του μοιραίου τζιπ

Οι εικόνες από το εσωτερικό του μαύρου SUV μπορεί να μην είναι ικανές να δείξουν από μόνες τους αν τελικά οδηγούσε ο Παντελίδης ή κάποιος άλλος, ωστόσο είναι αποκαλυπτικές για το τι συνέβη εκείνο το μοιραίο πρωινό της 18ης Φεβρουαρίου. Η πλευρική σύγκρουση με τις κακοσυντηρημένες μπάρες του δρόμου ήταν σφοδρή. Μάλιστα στο πόρισμα που ολοκλήρωσε ο πραγματογνώμονας της οικογένειας, το τελικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι αν δεν ήταν σε τόσο κακή κατάσταση, διαβρωμένες από τη σκουριά και τον χρόνο, οι ρόδες του οχήματος δεν θα περνούσαν το στηθαίο ανατρέποντας το αυτοκίνητο. Είναι χαρακτηριστικό ότι το θανατηφόρο χτύπημα του 32χρονου τραγουδιστή έγινε στο δεξί μπροστινό σημείο της Mercedes, όπως φαίνεται άλλωστε και στις φωτογραφίες από τον ανοιχτό αερόσακο τύπου κουρτίνα και τα σημάδια που αυτός άφησε. Αν, λένε οι πληροφορίες από την οικογένεια, οδηγούσε ο Παντελής, πώς είναι δυνατόν το θανατηφόρο τραύμα να έγινε στην πάνω δεξιά πλευρά του οχήματος; Η Τροχαία και οι εξειδικευμένοι αστυνομικοί που διεξάγουν την έρευνα εικάζουν πως αυτό έγινε διότι ο τραγουδιστής δεν φορούσε ζώνη και μετατοπίστηκε το σώμα του. Μάλιστα σε άλλη φωτογραφία είναι ορατό ότι η ζώνη ήταν «πατημένη», όπως αποκαλείται στη γλώσσα της Τροχαίας, δηλαδή περασμένη πίσω από τις πλάτες του οδηγού και του συνοδηγού για να μη χτυπάει το αλάρμ. 

Ολες οι φωτογραφίες από το εσωτερικό του μοιραίου SUV δείχνουν ότι από τους πολλούς αερόσακους που διαθέτει, άνοιξαν μόνο οι δύο δεξιοί τύπου κουρτίνας μπροστά και πίσω και κανένας άλλος. Αυτό συνέβη γιατί το αυτοκίνητο συγκρούστηκε πλάγια, με αποτέλεσμα οι αισθητήρες να μην ενεργοποιήσουν τους μπροστινούς αερόσακους. 

Τα σάπια σίδερα από τις μπάρες που κομμάτιασαν το παρμπρίζ χτύπησαν τον Παντελίδη και την 31χρονη συνεπιβάτιδά του στο πίσω κάθισμα Μίνα Αρναούτη, ενώ παράλληλα με την ανατροπή του οχήματος μια σιδερένια βέργα μπήκε στο όχημα από την ηλιοροφή. Ουσιαστικά γδαρμένη και κατεστραμμένη είναι όλη η δεξιά πλευρά του οχήματος, με το υπόλοιπο να έχει υποστεί μικρές ζημιές.

(Πηγή: Protothema.gr)


Κίνδυνος μετάδοσης επικίνδυνων ασθενειών από μετανάστες και πρόσφυγες!


Με έγγραφο φωτιά που αποκαλύπτει το vimaonline.gr, το ΚΕΕΛΠΝΟ προειδοποιεί τις Περιφέρειες και τους Δήμους της χώρας, που έχουν στα διοικητικά τους όρια χώρους φιλοξενίας μεταναστών και προσφύγων, πως αυτοί είναι εν δυνάμει υγειονομικές βόμβες. 

Το ΚΕΕΛΠΝΟ συνεπές στην αποστολή του για την προάσπιση της δημόσιας υγείας, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την εξάπλωση μεταδοτικών νόσων, τώρα που λόγω και των πρόωρα αυξημένων για την εποχή θερμοκρασιών, η επώαση των κουνουπιών γίνεται νωρίτερα. Tο ΚΕΕΛΠΝΟ επισημαίνει, πως τα κουνούπια που λειτουργούν ως μεταφορείς επικίνδυνων νόσων, μπορούν να μολύνουν και τον τοπικό πληθυσμό με ασθένειες όπως η ελονοσία, ο Δάγκειος πυρετός, ο ιός Ζika, η νόσος Chikungunya κ.ά. αν προηγουμένως τσιμπήσουν μετανάστη ή πρόσφυγα που προέρχεται από χώρες που ενδημούν αυτές οι ασθένειες. 

Όπως σημειώνει σε επείγουσα αναφορά του στις 15/3/2016 θεωρείται υπαρκτός ο κίνδυνος εγχώριας μετάδοσης επικίνδυνων ασθενειών σε ευάλωτες περιοχές που υποδέχονται ή φιλοξενούν μετανάστες-πρόσφυγες από ενδημικές χώρες. Ο κίνδυνος αυτός μετάδοσης αφορά τόσο σε μετανάστες-πρόσφυγες, όσο και στον τοπικό πληθυσμό (κατοίκους και εργαζόμενους).

Το ίδιο έγγραφο τονίζει επίσης ότι, στις περιοχές και στους χώρους φιλοξενίας μεταναστών-προσφύγων, κρίνεται άκρως απαραίτητη η διασφάλιση ικανοποιητικών συνθηκών διαβίωσης, ύδρευσης, αποχέτευσης και διαχείρησης απορριμάτων, και μείωση στο μέτρο του δυνατού των συνθηκών συγχρωτισμού.

Το ακριβώς αντίθετο, από το να χαρακτηριστεί κατάλληλος χώρος διαμονής είναι ο χώρος φιλοξενίας του Ελληνικού. Συνολικά 5.500 μετανάστες και πρόσφυγες είναι στην κυριολεξία στιβαγμένοι σε άθλιους χώρους, χωρίς αποχέτευση και κατάλληλες εγκαταστάσεις υγιεινής. Μετανάστες και πρόσφυγες καταφεύγουν στις παραλίες προκειμένου να κάνουν ένα μπάνιο με θαλασσινό νερό(!!!), ενώ στον γειτονικό αθλητικό χώρο του Αγίου Κοσμά όλες οι σωληνώσεις ποτίσματος είναι κομμένες και κατεστραμμένες αναγκάζοντας τους υπαλλήλους να κόψουν την γενική παροχή νερού σε όλα τα παρτέρια. 

Επίσης, όπως τονίζουν εργαζόμενοι στο αθλητικό κέντρο ο χώρος έχει γεμίσει από ακαθαρσίες των ανθρώπων  που απλά δεν έχουν που να κάνουν την ανάγκη τους και αφοδεύουν στην κυριολεξία όπου βρουν.

Αξίζει να σημειωθεί εδώ πως, σε προγενέστερη ανακοίνωσή της η Περιφέρεια Αττικής είχε προειδοποιήσει για την υγειονομική βόμβα, ιδίως στο κτίριο του δυτικού αεροδρομίου όπου βρίσκεται η αίθουσα αναμονής και είχε τονίσει ότι αυτό θα πρέπει να εκκενωθεί άμεσα.

Κίνδυνοι για τον τοπικό πληθυσμό

Το ΚΕΕΛΠΝΟ στο έγγραφό του εφιστά την προσοχή και στον τοπικό πληθυσμό (Άλιμος, Γλυφάδα, Ελληνικό-Αργυρούπολη) για τυχόν μετάδοση των επικίνδυνων ασθενιών (ελονοσία, Δάγκειος πυρετός,  ιός Ζika, νόσος Chikungunya) και τους καλεί να πάρουν μέτρα αυτοπροστασίας όπως να τοποθετήσουν σίτες στα παράθυρα, να ψεκάζονται με ειδικά εντομοαπωθητικά και να κυκλοφορούν τους καλοκαιρινές μήνες με τα κατάλληλα ρούχα (παντελόνι, μακρυμάνικα μπλουζάκια κτλ.).

Μεγάλος είναι και ο κίνδυνός μετάδοσης και του ιού ΖΙΚΑ, ενός ιού που προσβάλει τις έγκυες γυναίκες. Ο ιός έχει επεκταθεί σε περισσότερες από 20 χώρες της Λατινικής Αμερικής τους τελευταίους μήνες αλλά και τις Ασίας, με τον ΠΟΥ να χαρακτηρίζει την εξάπλωσή του «εκρηκτική», κάνοντας λόγο ακόμα και για 4 εκατομμύρια ανθρώπινα κρούσματα το 2016.

Όπως επισήμανε ο ΠΟΥ, ο ιός πιστεύεται ότι συνδέεται με κρούσματα μικροκεφαλίασης σε εκατοντάδες νεογνά κατά τους τελευταίους μήνες, ειδικά στη Βραζιλία, όπου η επιδημία έχει λάβει ανησυχητικές διαστάσεις. Η μικροκεφαλίαση, προκαλεί σοβαρά προβλήματα στην εγκεφαλική ανάπτυξη των παιδιών, τα οποία γεννώνται με αφύσικα διαμορφωμένα κρανία.

 Ο ιός Chikungunya εμφανίζεται πιο συχνά στην Αφρική και την Ασία και μεταδίδεται από το τσίμπημα κουνουπιών Aedes aegypti, Ο Chikungunya προκαλεί ποικίλα πρώιμα συμπτώματα, όπως πυρετό και εξάνθημα, τα οποία συνήθως υποχωρούν μετά από αρκετές ημέρες. Ωστόσο, ο σοβαρός πόνος στις αρθρώσεις μπορεί να συνεχιστεί για μερικούς μήνες και μερικές φορές για περισσότερο από ένα χρόνο

Στην Αϊτή , όπου ο ιός εντοπίστηκε για πρώτη φορά στις αρχές του Μαΐου, το υπουργείο Υγείας εκτιμά ότι 5.500 άνθρωποι έχουν μολυνθεί και δεν υπάρχει εμβόλιο ή θεραπεία που μπορεί να θεραπεύσει τον ιό.

Άραγε με τι αμφίεση θα πρέπει να επισκέπτονται κατά τους καλοκαιρινούς μήνες τις παραλίες των δήμων γύρω από το κέντρο φιλοξενίας στο Ελληνικό οι λουόμενοι με βάση το έγγραφο του ΚΕΕΛΠΝΟ; Μήπως με... μακρυμάνικα και φόρμες, καθώς θα υπάρχει κίνδυνος μετάδοσης επικίνδυνων ασθενιών από κουνούπια που επωάστηκαν μέσα στον καταυλισμό του Ελληνικού και πιθανώς θα μεταφέρουν μεταδοτικές νόσους;  

Άμεση ανάγκη για ψεκασμούς και δημιουργία αποχετεύσεων 

Το ΚΕΕΛΠΝΟ καλεί τους δήμους και τις Περιφέρειες να προβούν άμεσα σε ψεκασμούς για την καταπολέμηση των κουνουπιών και στην δημιουργία αποχετεύσεων, αφού όπως αναφέρει "θεωρείται υπαρκτός ο κίνδυνος εγχώριας μετάδοσης ελονοσίας και άλλων επικίνδυνων ασθενιών σε ευάλωτες περιοχές που υποδέχονται ή φιλοξενούν μετανάστες - πρόσφυγες από ενδημικές χώρες".

Στελέχη της αυτοδιοίκησης δηλώνουν ότι είναι σχεδόν αδύνατο να ψεκαστούν αποτελεσματικά 6.500 στρέμματα. Επίσης επισημαίνουν ότι οι συνθήκες υγιεινής στο Ελληνικό μπορούν να βελτιωθούν και να είναι διαχειρήσιμες  μόνο εάν ο αριθμός μειωθεί στα 1.000 περίπου άτομα. Παρ όλα αυτά, αυτή την στιγμή στον χώρο του Ελληνικου βρίσκονται 5.500 μετανάστες και πρόσφυγες και η κυβέρνηση ετοιμάζει άλλα τρία τολ στο ανατολικό αεροδρόμιο για την φιλοξενία τουλάχιστον 2.000 αφγανών και της φυλής Γεζίντι από Συρία και Ιράκ.

Υγειονομική βόμβα το Ελληνικό, ο Πειραιάς και η Ειδομένη 

Με βάση όλα τα παραπάνω οι τρεις μεγάλοι χώροι όπου "φιλοξενούνται" συνωστιζόμενοι χιλιάδες μετανάστες και πρόσφυγες αποτελούν υγειονομικές βόμβες έτοιμες να εκραγούν. 

Οι εικόνες της Ειδομένης είναι γνωστές στο Πανελλήνιο και όχι μόνο. Άνθρωποι, προσπαθώντας να υλοποιήσουν το "όνειρο" της μετάβασης σε μια ευρωπαϊκή χώρα του βορρά, ζουν  κάτω από συνθήκες τραγικές, χωρίς τις στοιχειώδεις υποδομές, ανάμεσα σε σκουπίδια και βρωμόνερα. 

Στον Πειραιά οι 4.500 πρόσφυγες και μετανάστες συνωστίζονται στην Ε1 και Ε2 στο δε Ελληνικό δεν πάει πολύς καιρός που η Περιφέρεια δια στόματος αντιπεριφερειάρχη Νοτίου Τομέα Χρήστου Καπάνταη είχε πει ότι ο χώρος "φιλοξενίας" στην αίθουσα αναχωρήσεων του πρ. αεροδρομίου πρέπει να κλείσει γιατί αποτελεί υγειονομική βόμβα. 

Μετά από το έγγραφο του ΚΕΕΛΠΝΟ τι σκοπεύει να κάνει η κυβέρνηση για να προστατέψει και τους γηγενείς εκτός από τους πρόσφυγες και τους μετανάστες τους οποίου δηλώνει και εντύπως ότι αγαπά, σκέπτεται και συμμερίζεται τις κακουχίες του; Μήπως να γίνει πιο αποτελεσματικό στην αντιμετώπιση αυτής της κρίσης, πριν η αλληλεγγύη που έχει δείξει η κοινωνία μέχρι σήμερα σ' αυτούς τους ανθρώπους μετατραπεί σε κάτι άλλο;

Διαβάστε εδώ ολόκληρη την αναφορά του ΚΕΕΛΠΝΟ

(Πηγή: Vimaonline.gr)