>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

14 Ιουν 2016

INTERAMERICAN: "Κατάθεση Ζωής" από τον Σύλλογο Υπαλλήλων της

Μακρά παράδοση στην κορυφαία εκδήλωση ανθρωπισμού και κοινωνικής αλληλεγγύης, την αιμοδοσία, έχουν δημιουργήσει οι εργαζόμενοι και συνεργάτες της INTERAMERICAN.

Ο Σύλλογος Υπαλλήλων της εταιρείας (ΣΥΠΙΝ), με τη δημιουργία Τράπεζας Αίματος από τη δεκαετία του 1990, έχει ανατροφοδοτήσει τη ζωή πλήθους ατόμων που βρέθηκαν στη δύσκολη θέση της αναζήτησης μονάδων αίματος για μία χειρουργική επέμβαση ή μετά από ένα σοβαρό ατύχημα.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αιμοδοσίας (14 Ιουνίου), ο ΣΥΠΙΝ οργάνωσε την πρώτη από τις τακτικές, προγραμματισμένες αιμοδοσίες του έτους στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, σε συνεργασία με το Ιπποκράτειο Γενικό Νοσοκομείο, κατά την οποία ανταποκρίθηκε στο προσκλητήριο κατάθεσης αίματος σημαντικός αριθμός εργαζομένων.

Επισημαίνεται ότι η συνείδηση του εθελοντή αιμοδότη είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένη στην κοινωνία της INTERAMERICAN, στο πλαίσιο της εταιρικής κίνησης εθελοντισμού "Εθελοντές Ζωής", που αριθμεί περισσότερους από 300 εθελοντές.

Σύμφωνα με τα στοιχεία των Απολογισμών Κοινωνικής Υπευθυνότητας, που εκδίδει η εταιρεία από το 2008, κατά την οκταετία 2008-2015 οι μονάδες αίματος που έχουν κατατεθεί,  προσεγγίζουν τις 1.000. Πέρα από τις αιμοδοσίες που οργανώνει ο Σύλλογος Υπαλλήλων, ανάλογη πρωτοβουλία αναλαμβάνουν και πολυπρόσωπες μονάδες πωλήσεων της INTERAMERICAN, συνεργαζόμενες με Συλλόγους Αιμοδοτών.

Μεγάλες οι ανάγκες για αίμα

Σε περίπου 750.000 μονάδες αίματος ετησίως υπολογίζονται οι ανάγκες της χώρας μας (Επιτροπή Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στοιχεία 2014). Σε κάθε δέκα νοσηλευόμενους ασθενείς, οι δύο χρειάζονται μετάγγιση αίματος.

Τακτικοί αιμοδότες είναι μόλις το 0,65% του πληθυσμού της Ελλάδος. Αναλογικά, το 50% των αιμοδοτών προέρχεται από το συγγενικό περιβάλλον των εχόντων ανάγκη μετάγγισης, το 40% από μεμονωμένους εθελοντές και συλλόγους, ενώ ένα 5% περίπου προέρχεται από τις ένοπλες δυνάμεις.

Είναι χαρακτηριστικό ότι για να έχουμε ικανοποιητική κάλυψη των αναγκών στη χώρα μας, χρειάζεται το 10% του πληθυσμού της να προσφέρει αίμα μία φορά ετησίως ή τουλάχιστον 300.000 συστηματικοί εθελοντές αιμοδότες να προσφέρουν 2-3 φορές ετησίως.

Η αιμοδοσία είναι ανώδυνη και ακίνδυνη, ευεργετική για τον ανθρώπινο οργανισμό, δεδομένου ότι "κινητοποιεί" τον μυελό των οστών. Ποσοτικά, κάθε αιμοδοσία αντιστοιχεί στο 1/10 (450 ml περίπου) του συνόλου του αίματος του αιμοδότη.

Ο οργανισμός αναπληρώνει το χαμένο υγρό εντός 36 ωρών, ενώ ο συνολικός αριθμός των ερυθρών αιμοσφαιρίων αποκαθίσταται στα φυσιολογικά επίπεδα σε 21 ημέρες. Αίμα μπορεί να δώσει κάποιος κάθε 3-4 μήνες.

Επικουρικό Κεφάλαιο: Στέλνει πέντε θετικά μηνύματα στην ασφαλιστική αγορά

Πέντε θετικά μηνύματα μεταφέρει στην αγορά το Επικουρικό Κεφάλαιο, μετά τη δημοσιοποίηση του ισολογισμού του για τη χρήση του 2015 και των στατιστικών στοιχειών της τελευταίας εξαετίας.

Σύμφωνα με αυτά, το Επικουρικό εμφανίζει ενισχυμένους πέντε δείκτες και ειδικότερα:
  • Τα ίδια κεφάλαια τα οποία είναι μεν αρνητικά, όμως βελτιωμένα κατά περίπου 230 εκατ. ευρώ. Και αυτό διότι ενώ το 2010 ήταν -629 εκατ. ευρώ, το 2015 έκλεισαν στα -403 εκατ. ευρώ.
  • Τις εκκρεμείς ζημιές οι οποίες, όπως έγραψε χθες το IW, από 678 εκατ. ευρώ που ήταν έξι χρόνια πριν, κατά την περυσινή χρήση διαμορφώθηκαν σε 513 εκατ. ευρώ.
  • Τις πληρωμές οι οποίες σε σύνολο για την εξαετία ανήλθαν στα 465 εκατ. ευρώ με το 2015 οι αποζημιώσεις να φθάνουν τα 75 εκατ. ευρώ.
  • Το πλήθος των αποζημιώσεων το οποίο σε σύνολο για την περίοδο 2010 – 2015 διαμορφώθηκε σε 65.310 υποθέσεις, με το 2015 να αποζημιώνονται συνολικά 6.630 δικαιούχοι.
  • Το πλήθος των ασφαλισμένων οχημάτων το οποίο αυξήθηκε από τα 5.295.271 που ήταν το 2009 στα 5.710.983, καταγράφοντας μια αύξηση κατά περίπου 400.000 οχήματα όλων των τύπων.
Κύκλοι της αγοράς επισημαίνουν ότι, για να συνεχίσει το Επικουρικό Κεφάλαιο να βελτιώνει τα μεγέθη του θα πρέπει καταρχήν να μην υπάρξουν νέες ανακλήσεις αδειών λειτουργίας ασφαλιστικών εταιρειών, αλλά και να αλλάξει η νομοθεσία επιτρέποντας στο φορέα να διαχειρίζεται τα περιουσιακά στοιχεία των εν λόγω εταιρειών. Σήμερα και μετά την πρόσφατη τροποποίηση του νόμου το Επικουρικό απλά αναλαμβάνει τις ζημιές τις οποίες καλείται να καλύψει μόνο από τις εισφορές του κλάδου.

(Πηγή: Insuranceworld.gr)



Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη: "Το αίμα μάς ενώνει όλους"

Με κεντρικό μήνυμα «Το αίμα μάς ενώνει όλους» («Blood connect us all»), γιορτάζεται σήμερα 14 Ιουνίου η Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη.

Η 14η Ιουνίου είναι η ημερομηνία γέννησης του γιατρού Καρλ Λαντστάινερ, πατέρα, πρακτικά, της αιμοδοσίας, ο οποίος το 1900 ανακάλυψε τις ομάδες αίματος και αργότερα το Ρέζους. Έχει καθιερωθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, τον Ερυθρό Σταυρό και την Ερυθρά Ημισέληνο ως η Παγκόσμια Ημέρα του Εθελοντή Αιμοδότη.
Αυτήν την ημέρα τιμάται, διεθνώς, ο ανώνυμος εθελοντής αιμοδότης και ο αλτρουισμός που επιδεικνύει, προσφέροντας δύο πολύτιμα αγαθά χωρίς ανταμοιβή: δέκα λεπτά από τον χρόνο του και 400ml αίμα από τα πέντε λίτρα που έχει.

Στη χώρα μας, μόνο το 52% του συλλεγόμενου αίματος προέρχεται από εθελοντική αιμοδοσία, ενώ το 48% προέρχεται από δότες του συγγενικού περιβάλλοντος των ασθενών.

Αντίθετα, στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης το αίμα προέρχεται κατά 95-100% από εθελοντές αιμοδότες. Επίσης, η Ελλάδα έχει πολύ ισχνή δεξαμενή εθελοντών δοτών μυελού και μικρό αριθμό εθελοντών δοτών οργάνων.

Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ), ως αρμόδιος εθνικός φορέας για την προσέλκυση και διατήρηση εθελοντών αιμοδοτών και την εξασφάλιση επαρκών αποθεμάτων αίματος, διοργανώνει καμπάνια με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του πληθυσμού για την εθελοντική αιμοδοσία.

«Ο εθελοντισμός δεν είναι φιλανθρωπία, είναι μια έμπρακτη έκφραση κοινωνικής αλληλεγγύης. Είναι καιρός και στη χώρα μας να αλλάξουμε την εικόνα, με συνεχή και συστηματική ενημέρωση που θα νικήσει την άγνοια, την αδιαφορία και τον φόβο και θα μας εξασφαλίσει επάρκεια αίματος» αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Το ΕΚΕΑ διοργανώνει σήμερα ημερίδα, υπό την αιγίδα του υπουργείου Υγείας, στην αίθουσα Νέοι Φούρνοι στον Πολυχώρο Τεχνόπολις, στο Γκάζι, από τις 18:00 έως τις 20:30.

Στην ημερίδα θα υπάρχει panel με συμμετοχή εθελοντών αιμοδοτών, γιατρών, πασχόντων και εκπαιδευτικών και θα τονιστεί ο ρόλος όλων των εμπλεκόμενων στην αλυσίδα του εθελοντισμού στην αιμοδοσία.

Hellas Direct - ΚΑΕ Ολυμπιακός: Κέρδισε 20 ευρώ στην ασφάλιση του αυτοκινήτου σου







Η Hellas Direct σε συνεργασία με το Αναπτυξιακό Πρόγραμμα της ΚΑΕ Ολυμπιακός σου προσφέρουν προνομιακές τιμές στην ασφάλιση του αυτοκινήτου σου.

Συμπληρώνοντας τον ειδικό κωδικό OlympiacosBC, παίρνεις προσφορά ασφάλισης και στη συνέχεια αγοράζοντας το συμβόλαιο, κερδίζεις 20€ στην ασφάλιση του αυτοκινήτου σου.

Συμπλήρωσε τον ειδικό κωδικό πρόσβασης στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα της Hellas Direct και θα εξοικονομήσεις 20€ στην ασφάλισή σου. 

Υποστηρίζεις εσύ την ομάδα σου και η Hellas Direct εσένα.

Η προσφορά ισχύει έως 31/08/2016.


13 Ιουν 2016

Τι είναι το Solvency II με απλό και κατανοητό τρόπο

Ομιλείτε την αγγλικήν; Αν είστε επιπέδου proficiency, ασφαλώς γνωρίζετε πολύ καλά τι θα πει Solvency. Αλλά ακόμα και στο επίπεδο του lower, οι πιο πολλοί ξέρουν ότι Solvency σημαίνει «Φερεγγυότητα».

Ειδικά στο χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης, Solvency, εκτός από Φερεγγυότητα, σημαίνει και νοικοκύρεμα, καθαρές σχέσεις με τον ασφαλισμένο, μετρήσιμη συνέπεια στην εκπλήρωση των υποχρεώσεων κάθε εταιρείας για κάθε πελάτη.

Πρόσθετη απόδειξη ότι το Solvency αποτελεί χρήσιμο εργαλείο στα χέρια κάθε πολίτη που έχει συνάψει ένα ασφαλιστήριο, είναι ότι δεν πρόκειται για ελληνική επινόηση, αλλά για ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο. 

Το πλαίσιο Solvency I άρχισε να εφαρμόζεται πριν από περίπου 4 δεκαετίες, σε μια προσπάθεια να τεθούν προδιαγραφές στη λειτουργία της ιδιωτικής ασφάλισης στην τότε ΕΟΚ. To 2009 η Ευρωπαϊκή Ένωση αποφάσισε να εκδώσει την οδηγία Solvency II, που έκανε ακόμα πιο αυστηρούς τους όρους λειτουργίας μιας ασφαλιστικής εταιρείας. 

Το πλαίσιο Solvency II είναι ένα κείμενο πολλών σελίδων, γεμάτο τεχνικούς όρους. 

Από όλο αυτό, δυο πράγματα κυρίως ενδιαφέρουν εμάς, τους ασφαλισμένους, αλλά και όσους δεν έχουμε ασφαλιστεί ακόμα . Πρώτον, τα γενικά, δηλαδή τι είναι αυτό που ρυθμίζει αυτή η οδηγία και γιατί πρέπει να ενδιαφερθεί κάποιος που απλώς έχει ένα ασφαλιστήριο. Και δεύτερον, τα ειδικά, τα οποία πρέπει να συζητήσει με τον ασφαλιστή του.

Τα γενικά είναι οι προϋποθέσεις για να έχει μια εταιρεία το δικαίωμα να σας ασφαλίζει για ένα κίνδυνο που συμφωνείτε ότι πρέπει να είστε καλυμμένος, και γι’ αυτή την κάλυψη να λαμβάνει ασφάλιστρα. Αυτό που πρέπει να συγκρατήσετε είναι ότι οι Ασφαλιστικές Εταιρείες, πλέον, είναι υποχρεωμένες να αποδεικνύουν συνεχώς και με κάθε λεπτομέρεια τη συμμόρφωσή τους με τις πολύ υψηλές προδιαγραφές που θέτει η Solvency II, εάν θέλουν να συνεχίσουν να δραστηριοποιούνται στο χώρο των  ασφαλιστικών υπηρεσιών. Κι ακόμα, επειδή η Οδηγία αυτή εφαρμόζεται, πλέον, υποχρεωτικά στα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η ιδιωτική ασφάλιση στην Ευρώπη γίνεται πολύ πιο ασφαλής, πολύ πιο σίγουρη, πολύ πιο... φερέγγυα. 

Τα ειδικά θέματα, όπως είπαμε, πρέπει οπωσδήποτε να τα συζητήσετε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο. Κάθε απορία σας, κάθε ερώτηση, οτιδήποτε δεν είναι σαφές στο μυαλό σας, μη διστάσετε να το διευκρινίσετε μέσω του επαγγελματία που γνωρίζει και μπορεί να σας πληροφορήσει.. 

H Solvency II έρχεται να βελτιώσει ακόμα περισσότερο τα πράγματα σε ένα χώρο που χρειάζεται να αποδεικνύει συνεχώς τη δυνατότητά του να τους αποζημιώνει στο σύνολο των απαιτήσεων τους όπως αυτές προβλέπονται στο συμβόλαιο που έχει συναφθεί. Για να το πούμε αλλιώς, με τη Solvency II, η ασφαλιστική αγορά περνά από το... lower στο proficiency... Και βέβαια, δεν μιλάμε για όλους, μιλάμε μόνο για όσους περάσουν τις εξετάσεις..

(Πηγή: As-milisoume.gr)

Πράσινο φώς για International Life - Εθνική Ασφαλιστική

Πράσινο φώς δίνεται σήμερα -και τυπικά-  στην απορρόφηση από την Εθνική, μέρους του χαρτοφυλακίου Ζωής  της International Life. Πρόκειται για  το μέρος του χαρτοφυλακίου με τα ατομικά συμβόλαια ζωής- για οποίο και είχε ενδιαφερθεί η εταιρεία και διεκδικούσε σε συνεργασία με τον διαχειριστή χαρτοφυλακίου κ. Περιστέρη.

Σήμερα κατά πληροφορίες, εγκρίνεται από το Διοικητικό Συμβούλιο της Εθνικής η απορρόφηση του χαρτοφυλακίου και αρχίζουν να δρομολογούνται οι απαραίτητες διαδικασίες οι οποίες και θα κρατήσουν έως και το τέλος Ιουλίου καθώς περιλαμβάνουν λεπτομερείς προσεγγίσεις.

Ανάμεσα σε αυτές, από τις σημαντικότερες, είναι και η έγκριση των καταναλωτών πελατών της International Life ότι αποδέχονται να «υιοθετηθούν» και να συνεχίσουν την ασφάλισή τους στην Εθνική.

Κατά τις πληροφορίες το συγκεκριμένο θέμα προβληματίζει και την Εθνική καθώς οι φήμες –πληροφορίες- αναφέρουν  ότι σε κάποιες περιπτώσεις ασφαλιστικών γραφείων που συζητούν με άλλες μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες δεν αποκλείεται να επιχειρηθεί και η μεταφορά ασφαλισμένων σε άλλες εταιρείες. Αυτό σημαίνει ότι κάποιοι καταναλωτές ασφαλισμένοι θα καθοδηγηθούν να αλλάξουν εταιρεία και να μην συνεχίσουν από την Internationlal Life  που είναι σήμερα ασφαλισμένοι στην Εθνική όπου μεταφέρεται το χαρτοφυλάκιο.

Κατά τις πληροφορίες οι επιτελείς της Εθνικής  απεύχονται μεγάλες διαρροές καθώς τους αλλοιώνει και την αρχική –επιτελική- συμφωνία για την οποία έδειξαν ανταπόκριση, ενδιαφέρθηκαν και τελικά συμβάλλουν στην διαφύλαξη των δικαιωμάτων των καταναλωτών. 

(Πηγή: Insurance-eea.gr)


Γιατί ασφαλίζει κάποιος το όχημά του στην ΑΧΑ;

Αποστολή των ανθρώπων της ΑΧΑ είναι να προσφέρουν υπηρεσίες που θα βοηθήσουν τους πελάτες της Εταιρείας να ζουν πιο ξέγνοιαστοι. Για τον σκοπό αυτό η στρατηγική για την ασφάλιση αυτοκινήτου αφορά σε ενέργειες πρόληψης, έγκαιρης και ολοκληρωμένης κάλυψης τη στιγμή της ανάγκης και επιβράβευσης προς τους πελάτες που επιλέγουν την ΑΧΑ.

Στον τομέα της πρόληψης και βελτίωσης των συνθηκών κυκλοφορίας η Εταιρεία έχει δημιουργήσει στρατηγική συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς». Μέσα από αυτή, έχουν εκπαιδευτεί μέχρι σήμερα 25.000 μαθητές ηλικίας 13 – 18 ετών σε όλη την Ελλάδα. Παράλληλα, έχει προχωρήσει σε συνεργασία με τη σχολή ασφαλούς, τεχνικής και αγωνιστικής οδήγησης «DrivingAcademy», μέσα από την οποία έχουν μέχρι σήμερα εκπαιδευτεί πελάτες, συνεργάτες από όλα τα δίκτυα διανομής και εργαζόμενοι της Εταιρείας.

Οι άνθρωποι της ΑΧΑ εστιάζουν στην υψηλή αξία και το επίπεδο των υπηρεσιών που λαμβάνουν οι ασφαλισμένοι, στην καλύτερη δυνατή σχέση αξίας/κόστους. Οι πελάτες έχουν την ευελιξία να επιλέξουν ανάμεσα από 3 προγράμματα ασφάλισης (Classic, Extra, Premium), με το 90% των αποζημιώσεων να ολοκληρώνονται σε διάστημα 20 ημερών και τους ασφαλισμένους να μπορούν να επισκέπτονται ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων συνεργείων για την απευθείας εξόφληση εξόδων από την ΑΧΑ, χωρίς να χρειάζεται οι ίδιοι να εκταμιεύουν χρήματα. Χάρις στα παραπάνω το 91% των πελατών που ασφαλίζουν το όχημά τους στην ΑΧΑ δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη διαδικασία αποζημίωσης.

Η σχέση αξίας/κόστους βελτιώνεται ακόμα περισσότερο μέσα από τις μειώσεις ασφαλίστρων που αφορούν σε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά οδηγών, οχημάτων και γεωγραφικών περιοχών, καθώς και στην επιβράβευση πιστών πελατών της ΑΧΑ με την έκπτωση Κατοικίας και Αυτοκινήτου 7,5% και, επιπλέον, έκπτωση για το 2ο και 3ο έτος ασφάλισης. Οι ασφαλισμένοι έχουν τη δυνατότητα να καταβάλουν τα ασφάλιστρά τους σε 12 μηνιαίες άτοκες δόσεις και, εάν χρησιμοποιούν κάρτα Bonus πόντων της AlphaBank, μπορούν να μειώσουν το ποσό των ασφαλίστρων τους έως και 100%. Την ίδια στιγμή, η ΑΧΑ, συμμετέχοντας ως μεγάλος συνεργάτης στο πρόγραμμα επιβράβευσης Bonus πόντων προσφέρει 4 Bonus πόντους για κάθε 1 ευρώ ασφαλίστρου που πληρώνεται με την κάρτα.

Οι άνθρωποι της ΑΧΑ ήταν οι πρώτοι στην ασφαλιστική αγορά της Ελλάδας που απάντησαν στην ανάγκη των ασφαλισμένων να καταβάλλουν λιγότερα ασφάλιστρα αν δεν κινούνται πολύ με το όχημά τους. Έτσι, δημιούργησαν το πρόγραμμα επιβράβευσης «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» μέσα από το οποίο οι πελάτες κερδίζουν έως και 20% έκπτωση, εάν καλύπτουν μέχρι 5.000 χιλιόμετρα στη διάρκεια του έτους ασφάλισης.

Δείχνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην άμεση και εύκολη επικοινωνία με τους πελάτες, η ΑΧΑ έχει δώσει στην αγορά το στίγμα της σωστής επικοινωνίας. Αυτή επιτυγχάνεται μέσω του δικτύου ασφαλιστών, μέσα από τις γραμμές εξυπηρέτησης πελατών που απαντούν 84% των κλήσεων σε 60 δευτερόλεπτα όσο και ηλεκτρονικά μέσα από την εφαρμογή MyAXA όπου οι ασφαλισμένοι έχουν πρόσβαση σε όλα τους τα έγγραφα 24 ώρες το 24ωρο. Παράλληλα, έχει δοθεί προσοχή στο να μπορούν οι ασφαλισμένοι να καταλάβουν εύκολα και γρήγορα, μέσα από απλή γλώσσα τους όρους της ασφάλισης, τις καλύψεις και τους περιορισμούς του ασφαλιστηρίου τους.

Με τα προγράμματα και τις στρατηγικές της ενέργειες στον τομέα αυτοκινήτου, η ΑΧΑ επενδύει στη δημιουργία μακροχρόνιων δεσμών με τους πελάτες της, στοχεύοντας να μεγιστοποιεί την ικανοποίησή τους και την εμπιστοσύνη τους για τις υπηρεσίες υψηλού επιπέδου που λαμβάνουν.

10 Ιουν 2016

Allianz Ελλάδος: Στέλνει δύο παιδιά στο Allianz Junior Football Camp στο Μόναχο

Η Allianz Ελλάδος υποστηρίζει εκείνους που τολμούν και κάνει το όνειρο δύο τυχερών νικητών πραγματικότητα, με ένα μοναδικό διαγωνισμό, το Allianz Junior Football Camp.

Φίλοι του ποδοσφαίρου από όλο τον κόσμο, ηλικίας 14 έως 16 ετών, θα ταξιδέψουν τον Αύγουστο στο Μόναχο της Γερμανίας για να γνωρίσουν από κοντά τα αστέρια της FC Bayern Μονάχου και να ζήσουν μία αξέχαστη ποδοσφαιρική εμπειρία. Τα παιδιά για 6 μέρες θα έχουν τη δυνατότητα να προπονηθούν από επαγγελματίες προπονητές και να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες και τουρνουά 5Χ5 με τους νικητές του διαγωνισμού των άλλων χωρών.

Το ταξίδι θα ολοκληρωθεί με την παρακολούθηση ενός αγώνα της FC Bayern στο θεαματικό Allianz Arena.

Μέσα από αυτή την εμπειρία, τα παιδιά θα μάθουν τα πάντα γύρω από το ποδόσφαιρο, από σημαντικούς εκπροσώπους του, θα γνωρίσουν συνομηλίκους τους με το ίδιο πάθος και θα επισκεφθούν μία ξένη χώρα. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι θα μάθουν να πιστεύουν στον εαυτό τους και να τολμούν να πραγματοποιούν τα όνειρά τους.

Η Allianz θα είναι εκεί για να κάνει το όνειρο των παιδιών πραγματικότητα, καλύπτοντας όλα τα έξοδα του ταξιδιού.

Όσοι επιθυμούν να μάθουν περισσότερα για το διαγωνισμό μπορούν να επισκεφθούν το www.thosewhodare.co/AJFC/gr και να δηλώσουν συμμετοχή έως τις 30 Ιουνίου 2016.

Δείτε το βίντεο της καμπάνιας:




Generali: Νέες Smart & Simple ασφαλιστικές λύσεις για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Η Generali, αναγνωρίζοντας ότι οι σημερινοί επιχειρηματίες καλούνται να δραστηριοποιηθούν σε ένα εξαιρετικά απαιτητικό περιβάλλον, σχεδίασε το BUSINESS DYNAMIC και το BUSINESS SENSE. Δύο πλήρεις και εξαιρετικά ανταγωνιστικές ασφαλιστικές λύσεις, ειδικά σχεδιασμένες για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προκειμένου να προφυλαχθούν από κάθε ενδεχόμενο και να διασφαλίσουν επιπλέον τη βιωσιμότητα, το πελατολόγιο και τη φήμη τους.

Business Dynamic

Το BUSINESS DYNAMIC απευθύνεται σε ιδιοκτήτες εμπορικού ή επαγγελματικού ακινήτου που χρησιμοποιούν οι ίδιοι για την ασφαλισμένη επιχείρηση τους, ή ενοικιαστές / μισθωτές εμπορικού ακινήτου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει όλες εκείνες τις καλύψεις που είναι ικανές να θωρακίσουν μια επιχείρηση από κάθε ενδεχόμενο.

Συγκεκριμένα, ασφαλίζει αξίες μέχρι € 1.000.000,00 για κτιριακές εγκαταστάσεις, εμπορεύματα και πάγιο εξοπλισμό, ενώ παρέχει τη δυνατότητα ασφάλισης των εξωτερικών βοηθητικών κτισμάτων αλλά και των ειδικών κατασκευών, όπως μαντρότοιχοι, αυλόπορτες, γκαράζ, πέργολες κ.λπ. Παράλληλα, δίνεται η επιλογή προσαρμογής του προγράμματος στις ανάγκες κάθε επιχειρηματία, επιλέγοντας μέσα από μια πληθώρα προαιρετικών παροχών όπως η κάλυψη από σεισμό, απώλεια ενοικίων σε περίπτωση ολικής καταστροφής κ.ά.

Κι επειδή η κινητήριος δύναμη μιας επιχείρησης είναι οι άνθρωποί της, το BUSINESS DYNAMIC καλύπτει και το προσωπικό, αλλά και τους πελάτες σε περίπτωση ατυχήματος.

Σημαντικές είναι επίσης και οι ανταμοιβές που προσφέρει το πρόγραμμα στους ασφαλισμένους, καθώς μέσω του Generali Bonus κερδίζουν 10% έκπτωση στα ασφάλιστρα, σε περίπτωση που δεν υπήρξε ζημιά κατά την προηγούμενη ασφαλιστική περίοδο, ενώ υπάρχει δυνατότητα επιπλέον εκπτώσεων ανάλογα με τα μέτρα προστασίας, το ύψος του ασφαλισμένου κεφαλαίου και τη χρήση εναλλακτικών πηγών ενέργειας.

Και βεβαίως, για να μην στέκεται τίποτα εμπόδιο στην ομαλή λειτουργία μιας επιχείρησης, η Generali αποζημιώνει μέσα σε 24 ώρες από την παραλαβή των απαραίτητων εγγράφων και δικαιολογητικών και διευκολύνει τους επιχειρηματίες, καταθέτοντας το ποσό της αποζημίωσης απευθείας στον τραπεζικό τους λογαριασμό. Ακόμη, προσφέρει ημερήσιο επίδομα σε περίπτωση μη λειτουργίας της επιχείρησης από ζημιά.

Business Sense

Για όσους επιθυμούν μια πιο στοχευμένη κάλυψη της επιχείρησής τους και πρόσβαση σε κάποιες βασικές ασφαλιστικές καλύψεις με ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό ασφάλιστρο, διατηρώντας ωστόσο την ελευθερία εμπλουτισμού του προγράμματός τους, η Generali προτείνει το BUSINESS SENSE.

Το BUSINESS SENSE παρέχει, κάλυψη από πυρκαγιά, πρόσκρουση οχήματος, κάλυψη δαπανών μελετών και έκδοσης αδειών κάλυψη αστικής ευθύνης καθώς και προαιρετικές καλύψεις, όπως προστασία από σεισμό, φυσικά φαινόμενα και ζημιές από κακόβουλες/ τρομοκρατικές ενέργειες. Ο συνδυασμός των παραπάνω καλύψεων με το προσιτό του κόστος το καθιστά κατάλληλο ακόμη και για επιχειρήσεις με ενυπόθηκα δάνεια.

Γιατί η Generali αναγνωρίζει ότι η Έξυπνη λύση για κάθε επιχειρηματία είναι αυτή που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις κάθε εποχής και μπορεί να την προσφέρει Εύκολα και Απλά!

Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;


Είναι συχνές οι ερωτήσεις σας για το θέμα των ανανεώσεων στα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου και τι συμβαίνει στην περίπτωση που δεν πληρωθεί έγκαιρα στη λήξη του.

Για να απαντήσουμε όσο πιο απλά γίνεται, πλέον αν λήξει η ασφάλεια και δεν πληρωθεί εγκαίρως ώστε να ανανεωθεί, μένεις ανασφάλιστος.

Σύμφωνα με το νέο νόμο, με την κατάργηση της αυτόματης ανανέωσης στα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου, την ευθύνη για την έγκαιρη ανανέωση της ασφάλειας την έχει πλέον ο κάτοχος του οχήματος.


Πολλοί ίσως να πιστεύουν λανθασμένα, ότι συνεχίζουν να ισχύουν ακόμα οι καλύψεις της ασφάλειας έστω αν την πληρώσουν αναδρομικά, κάτι που γινόταν παλαιότερα, αλλά όμως δεν ισχύει πλέον με τα νέα δεδομένα, καθώς τα ασφάλιστρα πρέπει να προπληρώνονται. 

Ακόμα και για μια ημέρα να μείνει ανασφάλιστο το αυτοκίνητο, αυτό καταχωρείται στην ενιαία βάση δεδομένων του Επικουρικού Κεφαλαίου Ασφάλισης Αυτοκινήτων που συγκεντρώνει στοιχεία από όλες τις ασφαλιστικές. Θεωρητικά, αν κάποια στιγμή γίνει αναδρομική επιβολή προστίμων, όσα οχήματα φαίνονται ανασφάλιστα έστω και για μια ημέρα, ενδέχεται να κληθούν να πληρώσουν πρόστιμο.

Πέρα όμως από το πρόστιμο και τις κυρώσεις, πολύ σοβαρότερος είναι ο κίνδυνος να κυκλοφορεί το αυτοκίνητο ανασφάλιστο, καθώς σε κάποιο ατύχημα με απλό τραυματισμό ή και θάνατο κάποιου ατόμου, τα ποσά που πρέπει να καταβληθούν ως αποζημίωση είναι ικανά να καταστρέψουν οικονομικά τον οδηγό που το προκάλεσε (είναι πρόσφατο το παράδειγμα με τα ποσά που ακούστηκαν ότι θα κυμανθούν οι αποζημιώσεις στο τροχαίο του Παντελή Παντελίδη). Αν δεν έχεις ασφάλεια να καλύψει αυτά τα ποσά, το πιθανότερο είναι να δουλεύεις μια ζωή να πληρώνεις αποζημιώσεις σε τρίτους.

Και ίσως είναι η στιγμή να απαλλαγούμε από την υποβάθμιση των κινδύνων λέγοντας τη χαρακτηριστική ατάκα "έλα μωρέ σε μένα θα τύχει". Καλύτερα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, παρά να ζεις με ένα ρίσκο που ίσως σου στοιχίσει πολύ ακριβά.

Αν πάλι δεν είσαι σίγουρος για το πότε λήγει η ασφάλειά σου, μπορείς να το ελέγξεις άμεσα μέσω της σελίδας του Επικουρικού Κεφαλαίου, ώστε να προγραμματίσεις έγκαιρα την ανανέωσή της.