>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

23 Ιουν 2016

AXA: Για 3η χρονιά υπερήφανος χορηγός του Παραολυμπιονίκη μας Γιάννη Κωστάκη

Απόλυτα επιτυχημένη ήταν η συμμετοχή του Παραολυμπιονίκη μας Γιάννη Κωστάκη στο Διεθνές Meeting Κολύμβησης του Βερολίνου, την τελευταία μεγάλη διοργάνωση πριν τους Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2016 στο Ρίο της Βραζιλίας.
Ο Έλληνας πρωταθλητής έδειξε πως βρίσκεται σε εξαιρετική φόρμα για επιτυχίες στην επερχόμενη κορυφαία αθλητική διοργάνωση, κατακτώντας 4 μετάλλια:
  • Χρυσό στα 50 μέτρα πρόσθιο.
  • Ασημένιο στα 150 μέτρα μικτή ατομική.
  • Ασημένιο στα 200 μέτρα ελεύθερο.
  • Χάλκινο στα 50 μέτρα ελεύθερο.
Ο Γιάννης Κωστάκης ασχολείται με τον πρωταθλητισμό και την αγωνιστική κολύμβηση (κατηγορία S3, περιορισμένη κινητικότητα στα κάτω άκρα) από το 1998, ύστερα από ένα τροχαίο συμβάν. Έχει συμμετάσχει ως Μέλος της Εθνικής μας Ομάδας Κολύμβησης σε Πρωταθλήματα στην Ελλάδα και το Εξωτερικό, κατακτώντας πολλά μετάλλια και καταρρίπτοντας 10 παγκόσμια ρεκόρ και 5 ευρωπαϊκά.
«Η προετοιμασία για τους Παραολυμπιακούς αγώνες βασίζεται σε απαιτητικό πρόγραμμα με πολλούς αγώνες. Πριν από το Βερολίνο συμμετείχα με επιτυχία στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στην Πορτογαλία και στο Ανοικτό Πρωτάθλημα στη Νάουσα, ενώ ακολουθεί το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα που αποτελεί την τελική ευθεία πριν τους Παραολυμπιακούς. Σε όλη αυτή την πορεία η υποστήριξη από την ΑΧΑ είναι πολύ σημαντική, καθώς με βοηθά να αφοσιώνομαι στην προετοιμασία μου», δήλωσε ο Έλληνας πολυ-πρωταθλητής.
Από την ΑΧΑ η Διευθύντρια Επικοινωνίας κ. Λένα Πλαΐτη, ανέφερε: «Η συνεργασία με τον κ. Κωστάκη μας γεμίζει υπερηφάνεια σε κάθε αθλητική του συμμετοχή. Άνθρωποι όπως ο κ. Κωστάκης αποτελούν παράδειγμα για όλους μας και είναι χαρά μας να βρισκόμαστε δίπλα του για τρία, πλέον, χρόνια. Είμαστε βέβαιοι πως η εξαιρετική του προετοιμασία θα στεφθεί με επιτυχία και στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2016».


Anytime: Ασφάλισε το όχημά σου και κέρδισε €20 GiftCard Shell & X2 Smart πόντους!

Η Anytime σε συνεργασία με το Shell Smart Club σου δίνουν τη δυνατότητα να κερδίσεις μια GiftCard αξίας €20 για τις αγορές σου στα πρατήρια Shell.

Επιπλέον, διπλασιάζεις τους Smart πόντους που συγκεντρώνεις από τις μηνιαίες αγορές σου στα πρατήρια Shell.

Η διαδικασία είναι απλή και περιλαμβάνει 2 απλά βήματα:

Βήμα 1:

Υπολογίζεις τα ασφάλιστρα του οχήματός σου.

Βήμα 2:

Ασφάλισε εύκολα και γρήγορα το όχημα σου online ή τηλεφωνικά και θα παραλάβεις άμεσα το συμβόλαιό σου, με όλα τα απαραίτητα έγγραφα μέσω e-mail.

Αυτό ήταν!

Μετά την έκδοση του συμβολαίου σου, θα λάβεις δωρεάν με courier μια GiftCard αξίας €20, για τις αγορές σου στα πρατήρια Shell.

Επιπλέον, από τον 1ο μήνα ασφάλισης και για όσο παραμένεις ασφαλισμένος στην Anytime, οι πόντοι που συγκεντρώνεις βάσει των μηνιαίων αγορών σου στα πρατήρια Shell χρησιμοποιώντας την κάρτα Smart Club, θα διπλασιάζονται αυτόματα τον επόμενο μήνα.

Η διάρκεια ισχύος της GiftCard είναι 12 μήνες από την ημερομηνία παραλαβής της.

Η προσφορά ισχύει έως τις 30/06/2016.

Περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα της Anytime 

22 Ιουν 2016

Ευρωπαϊκή Πίστη: Bronze Award στα Βραβεία Εταιρικής Υπευθυνότητας CRI

Το Bronze Βραβείο απέσπασε η Ευρωπαϊκή Πίστη από το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης (CRI), στο πλαίσιο των βραβείων εταιρικής υπευθυνότητας που διοργανώθηκαν στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία απέσπασε το τρίτο βραβείο στον Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης (CR Index), για την ανάληψη πρωτοβουλιών και την υλοποίηση δράσεων σε όλο το φάσμα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της.

Ο Δείκτης Εταιρικής Ευθύνης (CR Index) είναι το πιο αναγνωρισμένο εργαλείο συγκριτικής αξιολόγησης των εταιρειών ως προς τις επιδόσεις τους σε θέματα ΕΚΕ, με βάση διεθνή κριτήρια.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη είχε λάβει από το 2014 τη διάκριση CRI Pass, με αξιολόγηση των επιδόσεών της σε τέσσερις βασικούς πυλώνες: την κοινωνία, το περιβάλλον, τους εργαζόμενους και την αγορά.

Μετά την συμμετοχή στο CRI Pass, η Εταιρία προετοιμάστηκε κατάλληλα προκειμένου να αξιολογηθεί στα πιο απαιτητικά κριτήρια του CR Index.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ευρωπαϊκή Πίστη είναι η μοναδική ασφαλιστική εταιρία, ανάμεσα στις 16 εταιρίες που διακρίθηκαν για τις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Το συγκεκριμένο βραβείο, σε συνδυασμό με την πρόσφατη βράβευση της Εταιρίας με το Πλατινένιο Βραβείο Επιχειρηματικής Ηθικής & Εταιρικής Υπευθυνότητας, αποτελεί επιβράβευση για τις αρχές της εταιρικής υπευθυνότητας που η Ευρωπαϊκή Πίστη εφαρμόζει, αναφορικά με το ανθρώπινο δυναμικό, τη σχέση της με τους πελάτες, τη συνεισφορά στην κοινωνία και στον αθλητισμό αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος.


Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Προσφορά εξετάσεων προληπτικού ελέγχου για άνδρες

Εξετάσεις προληπτικού ελέγχου για άνδρες σε προνομιακή τιμή προσφέρει ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, την περίοδο 22-28 Ιουνίου, με αφορμή την Ημέρα του Πατέρα.
Συγκεκριμένα, η προσφορά περιλαμβάνει εξετάσεις PSA Free, PSA (ειδικό προστατικό αντιγόνο) και Ουρολογική Κλινική Εκτίμηση στην προνομιακή τιμή των 40 ευρώ.
Η προσφορά ισχύει για όσους καλέσουν και προγραμματίσουν το ραντεβού τους από την Τετάρτη 22 έως την Τρίτη 28 Ιουνίου, από τις 09.00 έως τις 15.00, στα παρακάτω τηλέφωνα:
  • Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 6862346-7
  • Ιατρικό Ψυχικού: τηλ. 210 6974032
  • Ιατρικό Π. Φαλήρου: τηλ. 210  9892120
  • Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης: τηλ. 2310 400461
Οι προσφορές εξετάσεων προληπτικού ελέγχου εντάσσονται στο πλαίσιο του «Προγράμματος Κοινωνικής Ευθύνης» του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, μέσα από το οποίο αναδεικνύει τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης, παραμένοντας πιστός στη δέσμευσή του να παρέχει διαρκώς κορυφαίες υπηρεσίες υγείας, σε προσιτές τιμές.

INTERAMERICAN: Υψηλοί δείκτες ενίσχυσης του Δικτύου Πωλήσεων Agency

Σε υψηλά επίπεδα κινείται η υλοποίηση του σχεδίου «Genesis» για την ανάπτυξη του Δικτύου Πωλήσεων της INTERAMERICAN. Η εταιρεία έχει επιτύχει κατά το πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαΐου την εισαγωγή 331 νέων συνεργατών, σημειώνοντας αύξηση εισελθόντων κατά 166% έναντι του αντίστοιχου περυσινού χρονικού διαστήματος. Το μεγαλύτερο πλήθος νέων συνεργατών καταγράφεται στην Αττική (218).

Ο δείκτης ανανέωσης του Δικτύου Πωλήσεων Agency της εταιρείας παρουσιάζει ιδιαίτερη δυναμική, με 2,7 εισόδους ανά μια αποχώρηση, ενώ εντυπωσιακός είναι και ο δείκτης βιωσιμότητας, αισθητά υψηλότερος από το προτεινόμενο ως «καλό δείκτη» από τη LIMRA. Συγκεκριμένα, η παραμονή των νέων συνεργατών στην εταιρεία -από την επαγγελματική πιστοποίησή τους και μετά- είναι απόλυτη (100%) κατά το πρώτο έτος και ανέρχεται στο 87% κατά το δεύτερο έτος. Καθοριστικός παράγοντας για τη βιωσιμότητα είναι το περιβάλλον σταθερότητας και υποστήριξης της INTERAMERICAN, που χαρακτηρίζεται από μια ολιστική διαχείριση ενσωμάτωσης των νέων συνεργατών και έναν παρωθητικό, σύγχρονο κανονισμό πωλήσεων τριετίας, στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης του Δικτύου.

Παράλληλα, η εταιρεία ενισχύει γεωγραφικά της παρουσία της με νέα Γραφεία Πωλήσεων. Έτσι, μετά την επίσημη εκκίνηση ή επανεκκίνηση σε κομβικά σημεία για την εταιρική στρατηγική –διαδοχικά σε Πειραιά, Σύρο, Χίο, Λέσβο- η INTERAMERICAN εγκαινίασε νέο Γραφείο και στο Λαγονήσι Αττικής, επεκτείνοντας την ασφαλιστική κάλυψη των νοτίων προαστίων. Το Γραφείο ανήκει στον «κορμό» του Δικτύου Tied Agency και διαθέτει δυναμικό 16 συνεργατών, εκ των οποίων οι 13 δεν ξεπερνούν την τριετία στην εταιρεία.

Επικεφαλής του Γραφείου στο Λαγονήσι είναι η Αγγελική Καρρά, unit manager με υψηλές επιδόσεις προσέλκυσης νέων συνεργατών, η οποία ανήκει στο δυναμικό της Μονάδας που συντονίζει ο Βασίλης Βασιλόπουλος. Συνεργάτες του Γραφείου είναι οι: Μαρέτσης Αθανάσιος, Βλάχου Γεωργία, Πολύζου Φωτεινή, Σκούρτα Τερέζα, Σακελλάρη Αικατερίνη, Καδόγλου Χαράλαμπος, Αλεξανδρής Χρήστος, Τσακιρίδης Κωνσταντίνος, Ραγκούση Ειρήνη, Λαζαρίδης Χρήστος, Μαρκάκη Ειρήνη, Κουταβά Ανθοδέσμη-Μαρία, Δρίτσα Σταυρούλα, Σώρρου Ευαγγελία και Σιάννα Λαμπρινή. Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν στις 10 Ιουνίου, με παρόντα αρκετά διοικητικά στελέχη, συντονιστές και συνεργάτες του εταιρικού Δικτύου και φίλους – πελάτες του Γραφείου. Την κορδέλα έκοψε ο Ηλίας Μάλλιος, διευθυντής Πωλήσεων Tied Agency.

Επισημαίνεται ότι παραγωγικά η INTERAMERICAN κατά το πεντάμηνο βρίσκεται εντός στόχου, με μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα των γενικών ασφαλίσεων περί τα 78 εκατ. ευρώ και νέα παραγωγή ασφαλίσεων ζωής - υγείας και ομαδικών στα 7,3 εκατ. ευρώ, όπου κυριαρχεί η νέα παραγωγή του Δικτύου Πωλήσεων Agency.

Σύλλογος Ζημιωθέντων Ασπίς: Επιστολή στην ΤτΕ σχετικά με τα συμβόλαια τοκοπληρωμής

Ο Σύλλογος Ζημιωθέντων από την Ασπίς Πρόνοια, με επιστολή του προς τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος Γιάννη Στουρνάρα, ζητά την παρέμβασή του σχετικά με τα συμβόλαια τοκοπληρωμής του Ομίλου Ασπίς Πρόνοια.


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ                Αθήνα, 21/06/2016
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ                             Πρωτ.78
με έδρα Αθήνα

Προς : Τον  Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος Κο Ι. Στουρνάρα


  
Θέμα: Συμβόλαια τοκοπληρωμής του Ομίλου Ασπίς Πρόνοια

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Υπουργό Οικονομικών  κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο
Γ.γραμμ. Οικονομικής Πολιτικής κ. Έλενα Παπαδοπούλου
Υποδιοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Θεόδωρο Μητράκο
Διευθυντή της Δ/νσης Επιθεώρησης Εποπτευομένων Εταιρειών  κ. Γιώργο Πάσχα
Επόπτη εκκαθάρισης κ. Βασιλόπουλο
Εκκαθαριστή  κ. Ραουνά



Αξιότιμε κύριε Στουρνάρα

Με την από 04/05/2015 επιστολή μας, σας ενημερώσαμε για το  τεράστιο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια του Ομίλου Ασπίς, τα οποία συνόδευαν ως εγγύηση πληρωμής κεφαλαίου τα δάνεια τοκοπληρωμής που λάμβαναν δανειολήπτες, κυρίως από τις τράπεζες Aspis Bank και Eurobank. Παράλληλα ζητήσαμε την άμεση παρέμβασή σας για να σταματήσουν οι απειλές κατά των δανειοληπτών από τις τράπεζες οι οποίες ζητούσαν επίμονα την εξόφληση των κεφαλαίων τους ή ειδάλλως ενεργοποίηση διαταγών πληρωμών και κατασχέσεων περιουσιακών στοιχείων.
  

Υπενθυμίζουμε ότι τα δάνεια αυτά είχαν συναφθεί με την συγκατάθεση και την προτροπή υψηλόβαθμων στελεχών των τραπεζών ASPIS BANK και EUROBANK -κυρίως- με σκοπό την είσπραξη αμοιβής  από κάθε συμβόλαιο. Αυτά τα συμβόλαια ήταν  φυσικά πλήρως  αποδεκτά από  τις τράπεζες, οι οποίες εισέπρατταν τους τόκους του δανείου κάθε μήνα από τους δανειολήπτες, ενώ η εξόφληση του κεφαλαίου θα γίνονταν στην λήξη εφάπαξ μέσω του ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Δυστυχώς όμως εκατοντάδες από αυτά τα συμβόλαια δεν πρόλαβαν να φτάσουν στην λήξη τους  αφού προηγήθηκε η ανάκληση των εταιρειών του Ομίλου. Τονίζεται ότι η συντριπτική πλειοψηφία των δανειοληπτών αυτών έχει ήδη εξοφλήσει το μέρος των τόκων που αναλογεί στο δάνειο, ενώ πολύ μεγάλος αριθμός αυτών έχει ήδη εξοφλήσει και το συμβόλαιό του στην ασφαλιστική εταιρεία, αλλά δεν έγινε η είσπραξη λόγω της ανάκλησης.

Παρ' όλα αυτά οι τραπεζίτες  αντί να αντιμετωπίσουν με πνεύμα κατανόησης, αλληλεγγύης και ανθρωπιάς το ζήτημα, σπεύδουν και στέλνουν  αγωγές εναντίον των δανειοληπτών ζητώντας την άμεση καταβολή των κεφαλαίων τους.

Ο νόμος 3867/2010 ο οποίος μέσω της απόφασης 3783/2014  του ΣτΕ κρίθηκε ως μηχανισμός ''κατάλληλος, πρόσφορος και συνταγματικός'' για αποζημίωση, έπρεπε ήδη να έχει ενεργοποιηθεί και να έχει αποδώσει τουλάχιστον το προβλεπόμενο 70% των οφειλομένων στους ασφαλισμένους.

Εφόσον είχαν καταβληθεί αυτές  οι αποζημιώσεις , τότε όποιος δανειολήπτης  δεν απέδιδε  το κεφάλαιο στην τράπεζα ή  δεν ερχόταν σε έναν έντιμο συμβιβασμό μαζί της φυσικά θα ήταν υπόλογος με τις  συνεπακόλουθες νομικές συνέπειες.

Δεν είναι δυνατόν όμως οι άνθρωποι αυτοί να υποφέρουν από τις απανωτές έκνομες ενέργειες της ίδιας της πολιτείας, η οποία αφενός έκλεισε με τον χείριστο δυνατό τρόπο την δεύτερη μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία της χώρας μας, χωρίς να έχει λάβει προκαταβολικά καμία πρόνοια για τους εκατοντάδες χιλιάδες ασφαλισμένους και αφετέρου δεν εφαρμόζει τον νόμο που η ίδια επέβαλε, για να λύσει δήθεν το θέμα. 

Αυτό δεν είναι δίκαιο αποτελεί απάνθρωπη, προσβλητική και ''άνανδρη'' μεταχείριση και αναδεικνύει μια πολιτεία  που δεν σέβεται κανέναν κανόνα  και κανέναν νόμο, αποδεχόμενη εθιμικά το δίκιο του ισχυρού. 

Οι άνθρωποι αυτοί -πολλοί από τους οποίους φέρουν  πλέον και με τον  νόμο την ταμπέλα ''θύμα ανθρωπιστικής κρίσης''  βιώνοντας με τον πιο ειδεχθή τρόπο  τα αποτελέσματα της οικονομικής κρίσης που όλοι  ζούμε -ή σχεδόν όλοι-  απαιτούν αξιοπρεπή λύση και ισονομία. 
Σας απευθύνουμε λοιπόν  έκκληση να παρέμβετε άμεσα και:

·      Να απευθύνετε οδηγία προς τις τράπεζες προκειμένου να αναστείλουν την εκδίκαση των αγωγών, ή την εκτέλεση των διαταγών πληρωμής -όπου αυτές έχουν εκδοθεί- έως ότου οι ασφαλισμένοι / δανειολήπτες λάβουν την αποζημίωση που απορρέει εκ του νόμου. Άλλωστε το ασφάλισμα των συμβολαίων αυτών είναι ήδη εκχωρημένο στις τράπεζες με τις οποίες συνήφθεισαν οι δανειακές συμβάσεις. Ο Σύλλογός μας ήδη από τον Απρίλιο του 2013 έχει καταθέσει στοιχεία  και έγγραφα για το πρόβλημα σε συγκεκριμένο στέλεχος της νομικής υπηρεσίας της Τράπεζας της Ελλάδος λαμβάνοντας υποσχέσεις για την επίλυση του προβλήματος. Τα θέτουμε στην διάθεσή σας εφόσον τα χρειαστείτε. 

·         Να συμβάλλετε όσο μπορείτε επικουρικά,  στις εν εξελίξει προσπάθειες που γίνονται για την συνολική  επίλυση του προβλήματος, το οποίο αποτελεί ένα τεράστιο αγκάθι που εμποδίζει την ανάπτυξη του ασφαλιστικού θεσμού και συνεπακόλουθα στερεί σημαντικότατα έσοδα από τον κρατικό προϋπολογισμό, ενώ επιπλέον  βαραίνει την ιστορική συνείδηση της εποπτικής αρχής.

Ευελπιστούμε στην άμεση παρέμβασή σας για επίλυση αυτής απαράδεκτης και επικίνδυνης για τους ασφαλισμένους εκκρεμότητας.


Με εκτίμηση

Πρόεδρος                                                               Γραμματέας


Ν. Κεχαγιάογλου                                                    Κ. Βαλαβάνης


21 Ιουν 2016

"Φρένο" στην εξαγορά της Credit Agricole Ζωής βάζει η Τράπεζα της Ελλάδος!

Το αίτημα της Εuroins να αποκτήσει ειδική συμμετοχή στην Credit Agricole Life Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρεία Ζωής, απέρριψε η Επιτροπή Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος.
Σύμφωνα με την απόφαση της εποπτικής αρχής «οι λόγοι της απόρριψης του προηγούμενου αιτήματος του υποψήφιου αγοραστή δεν έχουν εξαλειφθεί στο σύνολό τους, καθώς «η θυγατρική της Euroins Insurance Group στη Ρουμανία δεν έχει υλοποιήσει πλήρως τα μέτρα προκειμένου να επιτύχει τη συμμόρφωσή της με τις κεφαλαιακές απαιτήσεις φερεγγυότητας και τις απαιτήσεις εταιρικής διακυβέρνηση, παρά το γεγονός ότι η μη συμμόρφωσή της διαπιστώθηκε από τον Οκτώβριο του 2015 και αυτό σηματοδοτεί την ισχνή δυνατότητα στήριξης που μπορεί να παρέχει σήμερα ο υποψήφιος αγοραστής εν γένει προς τις θυγατρικές της, όταν και εάν αυτή καταστεί αναγκαία».
Τις επιφυλάξεις τις αρχής αυξάνει και το γεγονός ότι το μέγεθος της Credit Agricole είναι μεγάλο συγκρινόμενο με αυτό της Euroins. Ενώ όπως επισημαίνεται «ο όμιλος που ανήκει η Credit χαίρει καλής φήμης… και τυχόν απόκτηση της σκοπούμενης ειδικής συμμετοχής πριν την αποκατάσταση της φήμης του υποψηφίου αγοραστή αλλά και την καλή μαρτυρία αυτού για τη δυνατότητα να στηρίξει τις θυγατρικές του, θα έθετε σε κίνδυνο τα συμφέροντα των ασφαλισμένων και των δικαιούχων αποζημίωσης».
Αναλυτικά η απόφαση της ΤτΕ


(Πηγή:
Insurancedaily.gr)

Η ΑΧΑ αποκαλύπτει τη νέα στρατηγική της «Φιλοδοξία 2020»

Σήμερα πραγματοποιήθηκε συνάντηση των μετόχων της ΑΧΑ στο Παρίσι, στη διάρκεια της οποίας η νέα διοίκηση παρουσίασε το στρατηγικό πλάνο «Φιλοδοξία 2020».

«Η επιτυχία της Φιλοδοξίας ΑΧΑ αποτέλεσε ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης για να επιδιώξουμε τον μετασχηματισμό μας, για να προσαρμοστούμε και να αναπτυχθούμε σε ένα απαιτητικό οικονομικό περιβάλλον», είπε ο Thomas Buberl, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος το Ομίλου ΑΧΑ.

«Η Επικέντρωση - ο πρώτος στρατηγικός πυλώνας μας - αφορά στην ανάληψη ενεργειών σήμερα που θα διασφαλίσουν ότι θα προσφέρουμε στους επενδυτές μας ό,τι περιμένουν από εμάς. Θα αναπτύξουμε, επιπλέον, τη λειτουργία μας σε επιλεγμένους τομείς όπως οι εμπορικοί κίνδυνοι και τα αποταμιευτικά προϊόντα χαμηλών κεφαλαιακών απαιτήσεων, και σε γεωγραφικές περιοχές όπως η Ασία αξιοποιώντας τα ισχυρά μας σημεία και τις βέλτιστες πρακτικές μας. Επίσης θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την αποδοτικότητά μας και τα περιθώρια τεχνικής κερδοφορίας. Οι πρωτοβουλίες αυτές θα συμβάλλουν στον στόχο μας να έχουμε ετήσια ανάπτυξη στα λειτουργικά έσοδα ανά μετοχή μεταξύ 3% και 7%, καθ’ όλη τη διάρκεια του στρατηγικού πλάνου».

«Παράλληλα, ο δεύτερος πυλώνας της στρατηγικής μας αφορά στο μετασχηματισμό της Εταιρείας μας έτσι ώστε να διασφαλίσουμε την αυριανή μας ανάπτυξη. Επιθυμούμε να προσαρμόσουμε το επιχειρησιακό μας μοντέλο από «μια Εταιρεία που αποζημιώνει», σε «μια Εταιρεία-συνεργάτη των ασφαλισμένων μας». Αυτό συνεπάγεται επιτάχυνση στον τομέα της επιχειρησιακής καινοτομίας για να απαντάμε στις γρήγορα εξελισσόμενες  απαιτήσεις των πελατών μας στον ψηφιακό κόσμο και περαιτέρω ανάπτυξη σε περιοχές όπως η πρόληψη και η προστασία. Η επιτυχία αυτού του μετασχηματισμού θα βασιστεί στη δέσμευση και την ενέργεια που θα δείξουν οι εργαζόμενοι, οι συνεργάτες μας και οι λοιποί Εταίροι, να προσαρμόσουν τις δυνατότητές τους για την βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών μας».

«Αυτές οι δύο προτεραιότητες για την ΑΧΑ είναι τα πρώτα βήματα για το μακροπρόθεσμο όραμά μου, το οποίο είναι να ενδυναμώνει η ΑΧΑ τους ανθρώπους να ζουν μια καλύτερη ζωή».

Κύριοι οικονομικοί στόχοι για το 2020

  • Λειτουργικά κέρδη ανά μετοχή (μέση ετήσια αύξηση) μεταξύ 3% και 7%.
  • Συνολικές ελεύθερες χρηματορροές από λειτουργίες του Ομίλου, 28 – 32 δις ευρώ.
  • Προσαρμοσμένη απόδοση ιδίων κεφαλαίων, μεταξύ 12% - 14% για την περίοδο 2016 – 2020.
  • Στόχος για τον Δείκτη Φερεγγυότητας ΙΙ, μεταξύ 170% και 230%.
  • Εξοικονόμηση δαπανών προ φόρων 2,1 δις ευρώ.

Παγκόσμια Φιλοδοξία

Το νέο πλάνο πενταετίας βασίζεται σε δύο στρατηγικές προτεραιότητες: επικέντρωση και μετασχηματισμός.

Η πρώτη προτεραιότητα αφορά στην άμεση και συνεχή επικέντρωση σε βιώσιμη αύξηση κερδοφορίας για την περίοδο του επιχειρησιακού πλάνου, βασισμένη στην επιλεγμένη ανάπτυξη, στην αποδοτικότητα των δαπανών, στη βελτίωση τεχνικών περιθωρίων καθώς και στην ενεργή διαχείριση κεφαλαίων και χρηματικών διαθέσιμων. Αυτές οι πρωτοβουλίες θα δώσουν στην ΑΧΑ τη δυνατότητα να αυξήσει τα κέρδη και τα ίδια κεφάλαια, ακόμα και σε ένα περιβάλλον χαμηλών επιτοκίων.

Την ίδια ώρα, η ΑΧΑ θα επιταχύνει τον μετασχηματισμό του επιχειρησιακού της μοντέλου βασισμένη σε πρωτοβουλίες που σχετίζονται με τις γρήγορα μεταλλασσόμενες απαιτήσεις των πελατών στον ψηφιακό κόσμο, κινούμενη από ένα μοντέλο λειτουργίας «μιας Εταιρείας που αποζημιώνει», σε ένα μοντέλο λειτουργίας «μιας Εταιρείας που βρίσκεται ως συνεργάτης δίπλα στους πελάτες της», προσαρμόζοντας σχετικά τις δυνατότητες των εργαζομένων της σε αυτή τη φιλοδοξία.

Φιλοδοξία Ζωής και Επενδύσεων

«Στους τομείς Ζωής και Επενδύσεων, ο στόχος είναι να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες ανάπτυξης που προκύπτουν από τα χαμηλά επιτόκια και να επενδύσουμε στον επιτυχή μετασχηματισμό του μίγματος εργασιών που έχει επιτευχθεί στις ώριμες αγορές. Θα στοχεύσουμε να αναπτύξουμε τον πολύ επικερδή τομέα της Προστασίας και της Υγείας, τόσο στις μεγάλες όσο και στις αναπτυσσόμενες αγορές, ενώ θα αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις στα αποταμιευτικά προϊόντα, αφενός προωθώντας υβριδικά προϊόντα και προϊόντα χαμηλών κεφαλαιακών απαιτήσεων, αφετέρου αξιοποιώντας το ισχυρό αποτύπωμα που έχουμε στα δίκτυα διανομής μας και τις εσωτερικές μας δυνατότητες στη διαχείριση κεφαλαίων» είπε ο PaulEvans, Διευθύνων Σύμβουλος του τομέα Ζωής και Επενδύσεων και του τομέα Υγείας για τον Όμιλο ΑΧΑ.

Φιλοδοξία Γενικών Ασφαλίσεων

«Στους τομείς Γενικών Ασφαλίσεων, στόχος μας είναι να αναπτύσσουμε ενεργά το αποτύπωμά μας στους εμπορικούς κινδύνους και να επιταχύνουμε την ανάπτυξή μας στις αγορές υψηλής ανάπτυξης, συνεχίζοντας παράλληλα να μετασχηματίζουμε τις λειτουργίες λιανικής μας για να απαντούμε πιο αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών μας. Στοχεύουμε στην αποδοτική διαχείριση σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας μας, ώστε να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την κερδοφορία μας, αξιοποιώντας τις τεχνικές μας δυνατότητες, τη μοναδική μας προοπτική σε επίπεδο δεδομένων και τις νέες τεχνολογίες» ανέφερε ο GaëlleOlivier, Διευθύνων Σύμβουλος Ζημιών και Περιουσίας στον Όμιλο ΑΧΑ.

Ιδιαιτερότητες σχετικές με τα επιτόκια

Το εύρος 3% έως 7% μέσης ετήσιας αύξησης λειτουργικών κερδών ανά μετοχή που έχει δοθεί στους βασικούς δείκτες, αντανακλά προσεκτικές επιτοκιακές υποθέσεις όπου η ετήσια επίδραση κυμαίνεται μεταξύ -5% (που αντιστοιχούν σε σταθερά επιτόκια τα οποία παραμένουν στο σημερινό επίπεδο για τα επόμενα 5 έτη) και -1% (που αντικατοπτρίζουν μια μέτρια αύξηση των επιτοκίων για τα επόμενα 5 έτη). Μια σειρά από ενέργειες κάτω από την εποπτεία της διοίκησης (π.χ. βελτίωση αποδοτικότητας, βελτίωση περιθωρίων κέρδους, αύξηση εσόδων, συγχωνεύσεις και εξαγορές) στοχεύουν κυρίως να συμβάλλουν κατά 8% στα λειτουργικά κέρδη ανά μετοχή παρά να μειώσουν την επίδραση των χαμηλών επιτοκίων.

Πρόσθετα στους βασικούς δείκτες, οι παρακάτω στόχοι ανακοινώθηκαν επίσης κατά τη σημερινή παρουσίαση:

  • Μέση ετήσια αύξηση αξίας νέων επενδυτικών εργασιών 3% - 5% στις ώριμες αγορές με σταθερό μίγμα εργασιών για την περίοδο 2015 – 2020.
  • Μέση ετήσια αύξηση εσόδων Υγείας 3% - 5% για την περίοδο 2015 – 2020.
  • Δείκτης ζημιών Υγείας και Προστασίας στο 80% έως το 2020.
  • Δείκτης ζημιών και εξόδων (combined ratio) Υγείας και Προστασίας 93% - 94% έως το 2020.
  • Αύξηση λειτουργικών κερδών στον τομέα Υγείας και Επενδύσεων κατά 350 εκατομμύρια ευρώ από διαχείριση υφιστάμενου χαρτοφυλακίου έως το 2020.
  • Έσοδα Γενικών Ασφαλίσεων Εμπορικών Κινδύνων (μέση ετήσια αύξηση) 3% - 5% για την περίοδο 2015 – 2020.
  • Δείκτης ζημιών Γενικών Ασφαλίσεων (τρέχοντος έτους) 70% έως το 2020.
  • Δείκτης ζημιών και εξόδων (combined ratio) 94% - 95% έως το 2020.
  • Ca. -1 βαθμός του Δείκτη ζημιών του Ομίλου να προκύψει από την αξιοποίηση δεδομένων (smart data) για την περίοδο 2015 – 2020.
  • Λειτουργικά κέρδη Ασίας (μέση ετήσια αύξηση) 10% - 12% για την περίοδο 2015 – 2020.

Alter Ego Facilities Management: Απορρόφηση εργαζομένων

Η ALTER EGO AE, μέλος του Ομίλου Ευρωπαϊκή Πίστη ΑΕΓΑ, ανακοινώνει την ένταξη στο ανθρώπινο δυναμικό της 15 εξειδικευμένων εργαζόμενων, οι οποίοι λόγω παύσης λειτουργίας γνωστής εταιρίας φύλαξης, βρέθηκαν χωρίς εργασία.

Με τις συγκεκριμένες προσλήψεις και με υψηλό αίσθημα ευθύνης, η ALTER EGO βοηθά στην ομαλή συνέχιση της εργασίας των συγκεκριμένων ατόμων, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει τις δομές της με σημαντική τεχνογνωσία, προκειμένου να έρθει πιο κοντά στο στόχο της για να αναδειχθεί ως μια από τις εταιρίες – πρωταγωνιστές στον τομέα του Facilities Management.

Η ALTER EGO απασχολεί σήμερα περισσότερους από 750 εργαζόμενους σε διάφορες ειδικότητες.

Generali Hellas: Επίσημη έναρξη των δραστηριοτήτων της στο χώρο των ναυτασφαλίσεων

Την επίσημη έναρξη των δραστηριοτήτων της στο χώρο των ναυτασφαλίσεων σηματοδότησε  για την Generali Hellas η διεθνής ναυτιλιακή έκθεση «Ποσειδώνια 2016».

Η έκθεση πραγματοποιήθηκε το διάστημα 6-10 Ιουνίου 2016 στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expο με τη συμμετοχή περισσότερων από 1.800 εκθετών και 22.000 επισκεπτών.

Με την ευκαιρία της έκθεσης η Generali  Hellas παρουσίασε στους μεσίτες ναυτασφαλίσεων της ελληνικής αγοράς, τη νέα δραστηριότητα της, την ασφάλιση Ηull & Μachinery εμπορικών πλοίων και την απόφαση της να δημιουργήσει Hub στην Αθήνα για την εξυπηρέτηση της ελληνικής ναυτασφαλιστικής αγοράς.

Στις συναντήσεις με τους Έλληνες μεσίτες ναυτασφαλίσεων, οι οποίοι υποδέχθηκαν με έκδηλη ικανοποίηση την πρωτοβουλία της Generali, συμμετείχαν και στελέχη του κλάδου Μarine της Generali UK  και συγκεκριμένα ο κ. Maurizio Sfecci (Head of Marine, Generali UK) και ο κ. Andrea De Gregorio (Senior Marine Underwriter, Generali UK).

Όπως τόνισε ο κ.  Θάνος Τριανταφύλλου, Τεχνικός  Διευθυντής Εταιρικών Ασφαλίσεων της Generali Hellas, με αυτόν τον τρόπο η εταιρία επεκτείνει το παγκόσμιο δίκτυο εξυπηρέτησης μεσιτών ναυτασφάλισης, ενώ τα γραφεία της εταιρίας στην Ελλάδα αποκτούν στρατηγική σημασία στην εξυπηρέτηση των Ελλήνων μεσιτών. Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με όσα είπε ο Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) κ. Θεόδωρος Βενιάμης, στη διεθνή έκθεση «Ποσειδώνια 2016», ο ελληνόκτητος στόλος αριθμεί 4.585 πλοία που αντιπροσωπεύουν περίπου το 20% της παγκόσμιας χωρητικότητας σε deadweight, ενώ στην Ευρώπη κατέχει το 50% του κοινοτικού στόλου.

«Η ενασχόληση της Generali και με τις ναυτασφαλίσεις εντάσσεται στον στρατηγικό της στόχο να διευρύνει την ελληνική ασφαλιστική αγορά, επεκτεινόμενη και σε άλλους κλάδους και αξιοποιώντας παράλληλα την τεχνογνωσία του Ομίλου, σε έναν τομέα με ιδιαίτερες προοπτικές, καθώς ο ελληνικός εμπορικός στόλος είναι ο μεγαλύτερος στον κόσμο»,

δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Generali Hellas κ. Πάνος Δημητρίου.

Παράλληλα, η Generali ασφάλισε δεκάδες εκθέτες των Ποσειδωνίων για την Αστική Ευθύνη έναντι τρίτων και την κάλυψη εξόδων ακύρωσης/ αναβολής/ καθυστέρησης εκδήλωσης, όπως επίσης και για τη μεταφορά και παραμονή των εκθεσιακών αντικειμένων στα «Ποσειδώνια 2016».

Το ασφάλιστρο σε όλες τις περιπτώσεις ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό, όπως και το εύρος των προσφερόμενων καλύψεων, γεγονός που χαιρετίστηκε θετικά και από τους εκθέτες.