Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής αποτελεί τον ιστό του ασφαλιστικού θεσμού και εμείς στην Υδρόγειο Ασφαλιστική θεωρούμε τους συνεργάτες μας μέρος του DNA της εταιρείας μας» ανέφερε χαρακτηριστικά, μεταξύ άλλων, ο κ. Αναστάσιος Κασκαρέλης, Πρόεδρος της Υδρογείου Ασφαλιστικής, κατά τη διάρκεια των ετήσιων συνεδρίων που πραγματοποίησε η εταιρεία για τους συνεργάτες της σε όλη την Ελλάδα.
Ο κύκλος των συνεδρίων, με θέμα «Με ασφάλεια στην εποχή της Φερεγγυότητας ΙΙ», ολοκληρώθηκε με τη διοργάνωση επτά συνολικά εκδηλώσεων στα Γιάννενα (Συνέδριο Ηπείρου), τη Λάρισα (Συνέδριο Θεσσαλίας), την Πάτρα (Συνέδριο Δυτικής Ελλάδος), το Ναύπλιο (Συνέδριο Πελοποννήσου), τη Θεσσαλονίκη (Συνέδριο Βορείου Ελλάδος), την Αθήνα (Συνέδριο Στερεάς Ελλάδος και Νήσων Αιγαίου) και το Ηράκλειο (Συνέδριο Κρήτης).
«Η Υδρόγειος πορεύεται με ασφάλεια στη νέα εποχή», τόνισε ο κ. Παύλος Κασκαρέλης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, ο οποίος αναφέρθηκε διεξοδικά στους τρεις πυλώνες της Φερεγγυότητας ΙΙ και την εφαρμογή τους από την εταιρεία. «Όραμά μαςείναι να αποδεικνύουμε καθημερινά ότι μία αμιγώς ελληνική ιδιωτική εταιρεία μπορεί να δημιουργεί, να ανταγωνίζεται και να επικρατεί σε οποιεσδήποτε συνθήκες ενώ προτεραιότητά μας παραμένει η παροχή ασφάλισης με υψηλά ποιοτικά κριτήρια και την καλύτερη σχέση μεταξύ παρεχόμενης κάλυψης και ασφαλίστρου». Ο κ. Κασκαρέλης αναφέρθηκε επίσης στη συνεχή υποστήριξη, τα σύγχρονα εργαλεία, τις νέες υπηρεσίες και την εκπαίδευση που παρέχει η Υδρόγειος στο δίκτυό της – ακόμη και με εξ αποστάσεως δωρεάν προγράμματα επανεκπαίδευσης και επαναπιστοποίησης -, έτσι ώστε ο κάθε συνεργάτης, όπου και αν βρίσκεται, να αισθάνεται ότι αποτελεί μέρος της εταιρείας και να επιτελεί το έργο του πιο αποτελεσματικά.
Στις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας, αναφέρθηκε ο κ.Λουκάς Κορομπίλης, Γενικός Διευθυντής, επισημαίνοντας ότι «η Υδρόγειος Ασφαλιστική πορεύεται με αισιοδοξία στο μέλλον έχοντας διασφαλίσει την ομαλή της μετάβαση στο νέο περιβάλλον της Φερεγγυότητας ΙΙ με υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια». Συνεχίζοντας ο κ. Κορομπίλης τόνισε ότι «η Υδρόγειος παραμένει προσηλωμένη στους στόχους της που είναι να παραμείνει ισχυρή ανάμεσα στις ηγέτιδες της αγοράς, να συνεχίσει την κερδοφορία της και να ενισχύσει τις εργασίες της με νέα προγράμματα που εξυπηρετούν καινούριες ανάγκες».
Στους «disruptors» της ασφαλιστικής αγοράς, τις νέες τάσεις και τις καταναλωτικές συμπεριφορές που αλλάζουν δραστικά το τοπίο της ασφάλισης διεθνώς αναφέρθηκε ο κ. Θάνος Αγγελόπουλος, Διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνων και Αναλογιστικής.«Οι νέες γενιές καταναλωτών αναζητούν νέες, στοχευμένες λύσεις και οι τεχνικές πωλήσεων του παρελθόντος δεν είναι εφαρμόσιμες. Οι ασφαλιστικές εταιρείες καλούνται σήμερα να γίνουν πιο καινοτόμες και η Υδρόγειος έχει επενδύσει πολλά στην καινοτομία προς όφελος τους συνεργάτη και του πελάτη»» επεσήμανε μεταξύ άλλων.
Στις νέες ψηφιακές εφαρμογές και τα εργαλεία που προσφέρει η Υδρόγειος στους συνεργάτες της, με έμφαση στην ηλεκτρονική ανάληψη κινδύνων, αναφέρθηκε ο κ. Κωνσταντίνος Λαπιδάκης, Διευθυντής Ανάληψης Κινδύνων ενώ οι κ.κ. Γιάννης Παυλόπουλος, Διευθυντής Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Λοιπών Κλάδων και Γιώργος Χατζηευθυμίου, Υπεύθυνος Ανάπτυξης Βορείου Ελλάδος, παρουσίασαν στους συμμετέχοντες τα νέα ασφαλιστικά προϊόντα του κλάδου περιουσίας και αστικών ευθυνών της εταιρείας.
Τα Συνέδρια παρακολούθησαν πάνω από 1.500 ασφαλιστές, ενώ κατά τη διάρκειά τους η Υδρόγειος Ασφαλιστική βράβευσε τους συνεργάτες της με τις υψηλότερες επιδόσεις ανά Νομό. Δείτε περισσότερα για κάθε Συνέδριο και όλους τους βραβευθέντες στις Εκδηλώσεις.
Η ΑΧΑ, η Εταιρεία με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα*, συνεχίζει να διασφαλίζει όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να παρέχει προστιθέμενη αξία στους ανθρώπους της. Για τον σκοπό αυτό έχει αναπτύξει μια εκτενή στρατηγική εκπαίδευσης και δρομολογεί μια σειρά από ενέργειες που εντάσσονται σε αυτό το πλαίσιο.
Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στη συνεχή ανάπτυξη των τεχνικών δεξιοτήτων των εργαζομένων, ώστε να ανταποκρίνονται συνολικά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις μεταβαλλόμενες και αυξημένες απαιτήσεις της αγοράς.
Πρώτος σταθμός αυτής της μακροπρόθεσμης στρατηγικής ήταν η Εβδομάδα Ασφαλιστικής Ενημέρωσης, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 27 Ιουνίου έως την 1 Ιουλίου με ενεργή συμμετοχή 100 εργαζομένων. Βασικό μήνυμα της πρωτοβουλίας ήταν το «Do it like AXA» και στόχος της να ενημερωθούν σε βάθος οι άνθρωποι του οργανισμού για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο ασφαλιστικός κλάδος, καθώς και για το σύνολο των προγραμμάτων της Εταιρείας.
Το πρόγραμμα της Εβδομάδας χαρακτηρίστηκε από ποικίλη θεματολογία και κινήθηκε στους παρακάτω άξονες:
Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό αυτής της πρωτοβουλίας είναι ότι η εκπαίδευση υλοποιήθηκε από εργαζομένους της ΑΧΑ με την ενεργή συμμετοχή εξειδικευμένων στελεχών και της Διοικητικής Ομάδας. Η αφετηρία της Εβδομάδας πραγματοποιήθηκε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΧΑ, κ. Ερρίκο Μοάτσο, ο οποίος με ιδιαίτερο ενδιαφέρον μοιράστηκε τις γνώσεις και την εμπειρία του με τους ανθρώπους της Εταιρείας, για τις Βασικές Αρχές που διέπουν την ασφάλιση.
Η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, κ. Άννα Μανιάτη, δήλωσε σχετικά με την Εβδομάδα: «Οι άνθρωποί μας είναι το σημαντικότερο κεφάλαιο που έχουμε για να αναπτυσσόμαστε. Η επένδυση στη συνεχή ενδυνάμωση των γνώσεων και των δεξιοτήτων τους εντάσσεται σε ένα πλαίσιο στρατηγικής που έχουμε καταρτίσει με ιδιαίτερη φροντίδα. Μας έχει χαροποιήσει ιδιαίτερα η θέρμη με την οποία οι εργαζόμενοι της Εταιρείας μας αγκάλιασαν την Εβδομάδα Ασφαλιστικής Ενημέρωσης, καθώς η συμμετοχή τους ξεπέρασε τις αρχικές μας προσδοκίες, ενώ η αλληλεπίδραση που έχουν με τους «εκπαιδευτές» τους και το ενδιαφέρον που δείχνουν στη διάρκεια των εισηγήσεων προσδίδει ακόμα μεγαλύτερη αξία σε αυτή την ενέργεια».
Σύμφωνα με την τελευταία Εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων καθορίστηκαν οι διαδικασίες και ο τρόπος πληρωμής των αναλογικών τελών κυκλοφορίας για το έτος 2016 για κατόχους ΙΧ αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών.
Αναλυτικότερα, ο ενδιαφερόμενος πρέπει να υποβάλλει αίτηση και να προπληρώσει τα αναλογικά τέλη κυκλοφορίας που καθορίζονται ως εξής :
για άρση ακινησίας χρονικής διάρκειας 1 μηνός, καταβάλλονται τα 2/12 των αναλογούντων στο όχημα ετήσιων τελών κυκλοφορίας
για άρση ακινησίας χρονικής διάρκειας 3 μηνών, καταβάλλονται τα 4/12 του ποσού των αναλογούντων στο όχημα ετήσιων τελών κυκλοφορίας
για άρση ακινησίας για το υπόλοιπο διάστημα του έτους και μέχρι το τέλος αυτού (31.12.2016), καταβάλλονται τα δωδέκατα του ποσού των αναλογούντων στο όχημα ετήσιων τελών κυκλοφορίας που απομένουν από την ημερομηνία της άρσης μέχρι και το τέλος του έτους συν 2/12 των αναλογούντων ετήσιων τελών.
για τον υπολογισμό του ποσού των τελών κυκλοφορίας, ο μήνας που γίνεται η άρση της ακινησίας, λογίζεται ως ολόκληρος μήνας, ανεξάρτητα από τη χρονική στιγμή της άρσης αυτής.
Επίσης, θα πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι για την άρση της ακινησίας αυτοκινήτου, είναι η απαραίτητη η προσκόμιση ασφαλιστηρίου συμβολαίου σε ισχύ στην αρμόδια ΔΟΥ.
Ευθύνη και μάλιστα με τον κίνδυνο επιβολής προστίμου, θα φέρουν όσες ασφαλιστικές εταιρείες αρχίσουν να ασφαλίζουν ανασφάλιστα οχήματα δίχως πρώτα να έχουν ελέγξει ότι πληρώθηκε από τους οδηγούς το παράβολο των 250 ευρώ ή των 500 ευρώ σε περίπτωση υποτροπής.
Το υπουργείο Οικονομικών είναι πλέον στην τελική ευθεία για την ενεργοποίηση του νόμου περί ασφάλισης των ανασφάλιστων οχημάτων, και όπως ήδη επεσήμανε στους εκπροσώπους των ασφαλιστικών εταιρειών, είναι υποχρέωσή τους πρώτα να ελέγχουν ότι ο ανασφάλιστος οδηγός έχει πληρώσει το πρόστιμο και εν συνεχεία να τον ασφαλίζουν. Σε διαφορετική περίπτωση το ανείσπρακτο παράβολο θα επιβαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία, η οποία θα απειλείται και με διοικητικό πρόστιμο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ήδη υλοποιήσει μια σειρά από τεχνικές προσαρμογές στα μηχανογραφικά τους συστήματα ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στα αντίστοιχα συστήματα του δημοσίου και το μόνο που αναμένουν είναι να δοθεί το σήμα από το υπουργείο για την εφαρμογή του νόμου.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο πρώτος κύκλος εφαρμογής θα είναι ήπιος ώστε να δοθεί η δυνατότητα διόρθωσης λαθών τα οποία ενδεχομένως να υπάρχουν στα στοιχεία των ανασφάλιστων κατόχων ΙΧ οχημάτων ή και στα οχήματά τους, όμως ο δεύτερος και κάθε επόμενος κύκλος ελέγχου θα είναι επιθετικός και δεν θα αναγνωρίζει – συγχωρεί κανένα λάθος. (Πηγή: Insuranceworld.gr)
Φέτος το καλοκαίρι, η Groupama φροντίζει ώστε τα προσωπικά σας αντικείμενα να παραμείνουν… σίγουρα δίπλα σας!
Από αρχές Ιουνίου, στις οργανωμένες πλαζ «Yabanaki» Βάρκιζας και «Καΐκι» Σπετσών, καθώς και στο Ναυτικό Όμιλο Βουλιαγμένης (Ν.Ο.Β.), η Groupama Ασφαλιστική έχει τοποθετήσει στις ομπρέλες παραλίας, ειδικά κουτιά ασφαλείας που παρέχουν την ιδανική λύση προστασίας των προσωπικών σας αντικειμένων.
Με τον τρόπο αυτό, η Groupama Ασφαλιστική δίνει τη δυνατότητα στους λουόμενους να φυλάξουν κλειδωμένα με ασφάλεια το κινητό τηλέφωνο, τα κλειδιά, το πορτοφόλι τους και άλλα προσωπικά αντικείμενα αξίας, επιτρέποντάς τους να απολαύσουν ξέγνοιαστα το χρόνο τους στην παραλία.
Το κλειδί ασφαλείας είναι αδιάβροχο, κατασκευασμένο από ειδικό λουράκι σιλικόνης και έχει σχήμα ρολογιού, ώστε να μπορείτε να το έχετε μαζί σας ακόμα και στο κολύμπι!
Καλό Καλοκαίρι με Ασφαλείς Βουτιές!!!!! www.groupama.gr
Το Ίδρυμα για την Υπεύθυνη Οδήγηση Fondation VINCI Autoroutes δημοσιοποιεί, για 2η συνεχόμενη χρονιά στην Ελλάδα, τα αποτελέσματα μιας μεγάλης έρευνας που πραγματοποιήθηκε από το ινστιτούτο Ipsos σχετικά με τη συμπεριφορά και τη νοοτροπία περίπου 14.000 οδηγών σε 11 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Λίγο πριν τις πρώτες μαζικές εξόδους της καλοκαιρινής περιόδου, η εν λόγω έρευνα για την υπεύθυνη οδήγηση, που ξεκίνησε πριν από 6 χρόνια, εστιάζει κυρίως στα προβλήματα που σχετίζονται με την υπνηλία και την απροσεξία κατά την οδήγηση, που αποτελούν σημαντικούς κινδύνους οι οποίοι συχνά υποτιμούνται από τους οδηγούς.
Όσον αφορά την επιθετική οδική συμπεριφορά, στην Ελλάδα όπως και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες κυριαρχεί η μοιρολατρία
Λιγότεροι από 1 στους 2 Ευρωπαίους (49%) πιστεύουν ότι ο αριθμός των θανάτων στους δρόμους μπορεί να μειωθεί ακόμα περισσότερο τα επόμενα χρόνια. Οι Έλληνες οδηγοί (33%) ανήκουν στους πιο απαισιόδοξους όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα και ακολουθούν οι Γερμανοί (36%) και οι Σλοβάκοι (32%).
Ωστόσο, όπως συμβαίνει και με όλους τους Ευρωπαίους, οι οδηγοί πιστεύουν ότι ο κίνδυνος προέρχεται από τους άλλους. Όταν οι οδηγοί ρωτήθηκαν σχετικά με τα θετικά χαρακτηριστικά τους, σε ποσοστό 95% χρησιμοποίησαν ένα θετικό επίθετο: «προσεκτικός» (79%), «ήρεμος» (42%) ή «ευγενικός» (20%) αντίθετα με μόνο το 22% που χρησιμοποίησε αρνητικά επίθετα (μόνο 16% των Ελλήνων ερωτηθέντων χαρακτήρισαν τους εαυτούς τους «αγχωμένους»). Και όταν καλούνται να χαρακτηρίσουν την οδηγική συμπεριφορά των συμπατριωτών τους, χρησιμοποιούν σε ποσοστό 98% ένα αρνητικό επίθετο και τις περισσότερες φορές τους κρίνουν «ανεύθυνους» (66%), «επικίνδυνους» (39%) «αγχωμένους» (33%) και «επιθετικούς» (32%).
Τηλέφωνο, SMS, email κατά την οδήγηση: πολύ συχνές πρακτικές των Ελλήνων οδηγών ειδικά των νέων κάτω των 35 ετών
Παρόλο που η απροσεξία θεωρείται η πρωταρχική αιτία των τροχαίων ατυχημάτων (59% των απαντήσεων), και ακολουθεί το αλκοόλ (55%) και η ταχύτητα (46%), η χρήση του τηλεφώνου κατά την οδήγηση είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στους Έλληνες οδηγούς:
Πάνω από 1 στους 2 οδηγούς (55%) δηλώνει ότι πραγματοποιεί κλήσεις ενώ οδηγεί χωρίς τη χρήση hands free (32% ο μέσος όρος στην Ευρώπη). Σε αυτούς ανήκει το 62% είναι κάτω των 35 ετών
52% πραγματοποιούν κλήσεις ενώ οδηγούν με μικρό ακουστικό ψείρα ή ακουστικά (31% των Ευρωπαίων), εκ των οποίων το 56 % όσων είναι κάτω των 35 ετών
55% πραγματοποιούν κλήσεις ενώ οδηγούν με ένα σύστημα ανοιχτής συνομιλίας Bluetooth (42% των Ευρωπαίων), εκ των οποίων το 52 % κάτω των 35 ετών
31% των Ελλήνων οδηγών στέλνουν ή διαβάζουν SMS στο κινητό ή email ενώ οδηγούν, εκ των οποίων το 50 % κάτω των 35 ετών
25% των Ελλήνων οδηγών ενημερώνουν τους άλλους οδηγούς για κάποιο συμβάν μέσω μιας εφαρμογής smartphone ή μέσω ενός συστήματος υποβοηθούμενης οδήγησης ενώ οδηγούν.
Τα εν λόγω αποτελέσματα φέρνουν την Ελλάδα στην πρώτη θέση μεταξύ των χωρών στις οποίες παρατηρείται επικίνδυνη συμπεριφορά των οδηγών αναφορικά με τη χρήση συνδεδεμένων συσκευών. Επίσης, οι Γερμανοί συγκαταλέγονται μεταξύ του 48% των οδηγών που παραδέχονται ότι ρυθμίζουν το GPS κατά την οδήγηση συγκριτικά με το 30% των Ελλήνων που αντίθετα συγκαταλέγονται μεταξύ των καλύτερων μαθητών όσον αφορά το εν λόγω ζήτημα. Όσον αφορά τους Ιταλούς, βρίσκονται στην 1η θέση (34%) μεταξύ αυτών που δηλώνουν ότι στέλνουν ή διαβάζουν SMS στο κινητό ενώ οδηγούν.
Υπνηλία κατά την οδήγηση: υπάρχει συνείδηση του κινδύνου αλλά η συμπεριφορά χρειάζεται βελτίωση
Όπως συμβαίνει κατά μέσο όρο και στην Ευρώπη, πάνω από 1 στους 4 Έλληνες είχαν την εντύπωση ότι έχουν αποκοιμηθεί μερικά δευτερόλεπτα στο τιμόνι. Ακόμα, η υπνηλία κατά την οδήγηση βρίσκεται στη 2η θέση (34% των απαντήσεων) όσον αφορά τις πρωταρχικές αιτίες θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, μετά την ταχύτητα (56%) αλλά πριν από την απροσεξία (25%) και την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και ναρκωτικών ουσιών (25%). Το εν λόγω αποτέλεσμα είναι ίδιο με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Μόνο οι Γάλλοι, οι Βρετανοί και οι Πολωνοί οδηγοί θεωρούν την υπνηλία κατά τη οδήγηση ως την 1η αιτία θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων.
Ωστόσο, η συγκεκριμένη συνείδηση του κινδύνου δεν μεταφράζεται ακόμα σε αλλαγή συμπεριφοράς. Οι Έλληνες είναι αυτοί που παρουσιάζουν το μεγαλύτερη διαφορά στην έλλειψη ύπνου μεταξύ των καθημερινών και του Σαββατοκύριακου: 33% κοιμούνται λιγότερο από 6 ώρες κάθε βράδυ κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και 9% το Σαββατοκύριακο, πράγμα που αντιστοιχεί σε διαφορά 27 μονάδων φέρνοντάς τους στην 1η θέση και ακολουθούν οι Σλοβάκοι (22 μονάδες διαφορά) και οι Γερμανοί (20 μονάδες διαφορά). Λόγω αυτής της χρόνιας έλλειψης ύπνου, οι Έλληνες συνεχίζουν πρακτικές που είναι αντίθετες με τους κανόνες ασφαλείας κυρίως πριν από μεγάλα ταξίδια:
87% ομολογούν ότι τελειώνουν τις προετοιμασίες του ταξιδιού αργά το προηγούμενο βράδυ (συγκριτικά με το 75% Ευρωπαίων)
85% δηλώνουν ότι κοιμούνται πιο αργά ή σηκώνονται πιο νωρίς την παραμονή του ταξιδιού (συγκριτικά με το 80% των Ευρωπαίων)
67% αναχωρούν κατά τη διάρκεια της νύχτας (ποσοστό που είναι αντίστοιχο με τον μέσο όρο των Ευρωπαίων)
Παρόλο που ακόμα βρίσκονται κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, η λήψη προληπτικών μέτρων για την υπνηλία παρουσιάζει μικρή πρόοδο: 37% των Ελλήνων (συγκριτικά με 56% των Ευρωπαίων) σταματούν κατά τη διάρκεια της διαδρομής για να κοιμηθούν για λίγη ώρα (+1 μονάδα/2015) και 67% των Ελλήνων (+5 μονάδες) αλλάζουν οδηγό κατά τη διάρκεια της διαδρομής (συγκριτικά με 70% των Ευρωπαίων).
Για αυτόν τον λόγο, λίγο πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές, το Ίδρυμα για την Υπεύθυνη Οδήγηση Fondation VINCI Autoroutes υπενθυμίζει κάποιες απλές συμβουλές που μας βοηθούν να ταξιδεύουμε με ασφάλεια:
Για την καταπολέμηση της υπνηλίας κατά την οδήγηση:
>> Κοιμόμαστε καλά την παραμονή του ταξιδιού μας,
>> αποφεύγουμε να ταξιδεύουμε κατά τη διάρκεια της νύχτας (μεταξύ 10 το βράδυ και 6 το πρωί),
>> κάνουμε συχνές στάσεις κατά τη διάρκεια της διαδρομής, τουλάχιστον κάθε δύο ώρες,
>> σταματάμε σε κάποιο μέρος όταν νιώσουμε τα πρώτα σημάδια κόπωσης,
>> δεν διστάζουμε να εναλλασσόμαστε συχνά στη θέση του οδηγού.
Για να αποφύγουμε την απόσπαση της προσοχής μας από το τηλέφωνο:
>> Προνοούμε, οργανωνόμαστε καλύτερα, κάνουμε στάσεις: Κάνουμε τα τηλεφωνήματά μας πριν να αναχωρήσουμε, κατά τη διάρκεια των στάσεων ή αφήνουμε κάποιον άλλο να οδηγήσει όταν αυτό είναι δυνατόν,
>> ενημερώνουμε τους πιθανούς συνομιλητές μας: πριν την αναχώρηση, ενεργοποιούμε ένα φωνητικό μήνυμα που ενημερώνει πως δεν μπορούμε να απαντήσουμε στις κλήσεις μας,
>> προστατεύουμε τους συνομιλητές μας: όταν ένα άτομο που καλούμε οδηγεί, του προτείνουμε συστηματικά να τον ξανακαλέσουμε αργότερα,
>> ως έσχατη λύση, αν η τηλεφωνική συνομιλία είναι απόλυτα απαραίτητη, μειώνουμε όσο το δυνατόν γίνεται τη διάρκειά της,
>> μπλοκάρουμε την αποστολή ή λήψη SMS και e-mail.
Μεθοδολογία: για την πραγματοποίηση αυτής της έρευνας συμπεριφορών κατά την οδήγηση σε ευρωπαϊκό επίπεδο το ινστιτούτο Ipsos ρώτησε, από την 1η Φεβρουαρίου μέχρι τις 7 Μαρτίου 2016, μέσω του διαδικτύου, περίπου 14.000 Ευρωπαίους, εκ των οποίων 3.613 Γάλλους, 1.002 Γερμανούς, 1.001 Βέλγους, 1.001 Ισπανούς, 1.002 Βρετανούς, 1.003 Ιταλούς και 1.001 Σουηδούς, 1.001 Πολωνούς, 1.001 Ολλανδούς, 1.004 Έλληνες, 1.005 Σλοβάκους. Η αντιπροσωπευτικότητα του δείγματος από κάθε χώρα εξασφαλίζεται με τη χρήση της μεθόδου των ποσοστώσεων.
Την Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», η MetLife βραβεύτηκε για την εθελοντική της συνεισφορά από το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece, στο πλαίσιο του 10ου Πανελλήνιου διαγωνισμού για την «Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2016».
Η ομάδα Eθελοντών της MetLife βραβεύτηκε για 2η συνεχή χρονιά με το Βραβείο Εθελοντισμού για το Πρόγραμμα «LifeChanger».
Η βράβευση αυτή αποτελεί μια πράξη αναγνώρισης της σημαντικής στήριξης που προσφέρει η MetLife σε συνεργασία με το MetLife Foundation στο έργο του ΣΕΝ, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του MetLife LifeChanger, του προγράμματος που υλοποιεί η Εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο με στόχο την βελτίωση του τρόπου ζωής των παιδιών και των νέων, μέσα από την ενίσχυση της αντίληψης τους επάνω σε οικονομικά θέματα.
Το βραβείο Εθελοντισμού παρέλαβαν οι εθελοντές του προγράμματος MetLife LifeChanger, οι οποίοι με την ατομική τους συνεισφορά συμβάλλουν στην μεγάλη προσπάθεια της Εταιρείας να στηρίξει και να ενισχύσει τη νέα γενιά στην Ελλάδα.
Ο Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της MetLife, κ. Σταύρος Μιχαηλίδης, ευχαρίστησε το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων και τους μαθητές για την τιμητική βράβευση, και αναφέρθηκε στην μεγάλη προσπάθεια της MetLife για τη στήριξη των νέων, τονίζοντας μεταξύ άλλων:«Ο καλύτερος τρόπος να διαμορφώσεις μία ισχυρή κοινωνία είναι εμπνέοντας και υποστηρίζοντας τους νέους ανθρώπους να πάρουν το μέλλον στα χέρια τους! Η MetLife και το MetLife Foundation στηρίζει αυτή την προσπάθεια. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε! Ως εθελοντές επισκεφθήκαμε σχολεία και γίναμε για λίγο ‘δάσκαλοι’. Μια εμπειρία μοναδική! Αισθανόμαστε ότι έχουμε βάλει και εμείς ένα λιθαράκι στην προετοιμασία των παιδιών για τη ζωή τους ως ενήλικες».
Η παγκόσμια στρατηγική της MetLife σε συνεργασία με το MetLife Foundation, στοχεύει στην οικοδόμηση της καλύτερης ποιότητας ζωής εξασφαλίζοντας σε περισσότερους ανθρώπους παγκοσμίως πρόσβαση στην εκπαίδευση. Ως απόρροια της παγκόσμιας τοποθέτησής της η MetLife, μέσα από το πρόγραμμα LifeChanger, αποσκοπεί στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των νέων σε σχέση με επιχειρηματικά και οικονομικά θέματα προκειμένου να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια που θα τους βοηθήσουν στον επαγγελματικό τους προσανατολισμό.
Η Anytime με το νέο διαγωνισμό AUTO-SCORE στη σελίδα της στο Facebook, σου δίνει τη δυνατότητα να κερδίσεις μια Samsung #LEDTV 50" για να βλέπεις όλους τους μεγάλους αγώνες!
Το μόνο που χρειάζεται είναι να μαντέψεις πόσες μπάλες υπάρχουν στο αυτοκίνητο, να γράψεις την απάντησή σου και μπαίνεις στην κλήρωση!
Με απόλυτη επιτυχία διεξήχθη η 3 η Εταιρική Εκδήλωση του δικτύου Συνεργατών της Prime Insurance στη Βόρειο Ελλάδα, σε ειδική εκδήλωση στο Μακεδονία Palace την Τετάρτη 22 Ιουνίου. Στη συνάντηση αυτή, o Γενικός Διευθυντής της εταιρείας κ.Ανδρέας Ρούβας, ο εκπρόσωπος της Εμπορικής Διεύθυνσης κ.Μάριος Μήτρος και τα υπόλοιπα στελέχη της Prime Insurance είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν στοιχεία και δεδομένα της Ασφαλιστικής Αγοράς, να αναλύσουν την πορεία του Δικτύου της Εταιρίας το Α’ πεντάμηνο του 2016, καθώς και να παρουσιάσουν τα καινοτόμα προγράμματα Υγείας της εταιρίας.
Παράλληλα παρουσιάστηκαν όλες οι ενέργειες που υλοποίησε η Εταιρία για την ισχυροποίηση της θέσης της και των Συνεργατών της αλλά και αυτές που σχεδιάζονται για το επόμενο τρίμηνο.
Οι Συνεργάτες της Εταιρείας παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την agenda της συνάντησης και με τις τοποθετήσεις και ερωτήσεις τους δημιούργησαν συμμετοχικό κλίμα και συνέβαλαν στην ανταλλαγή απόψεων. Η πολύ καλή γενική εντύπωση από τη συνάντηση ήταν ο κοινός παρονομαστής των σχολίων όλων των συμμετεχόντων, ενώ αναδείχθηκε η ανάγκη για συχνές αντίστοιχες εκδηλώσεις καθώς και εκπαίδευση αλλά και διαρκή ενημέρωση για τα προϊόντα της Εταιρίας και τα τεκταινόμενα στην ασφαλιστική αγορά.