>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

23 Ιουλ 2016

Enterprise Insurance: Σταματάει τη λειτουργία της αφήνοντας στον αέρα χιλιάδες ασφαλισμένους

Απαγόρευση έκδοσης νέων συμβολαίων και παύση πληρωμών για την Enterprise Insurance Company Plc. 

Αυτά τα μέτρα επέβαλλε η Επιτροπή Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών του Γιβραλτάρ (Gibraltar Financial Services Commission – GFSC), η οποία ενημέρωσε την εποπτική αρχή της χώρας μας, την Τράπεζα της Ελλάδος, καθώς η συγκεκριμένη ΕΠΥ είχε δραστηριότητα και στην ελληνική ασφαλιστική αγορά με περίπου 142.000 ενεργά συμβόλαια.

Το τελευταίο διάστημα άλλωστε, ήδη ακουγόντουσαν προβληματισμοί και ανησυχίες για τη λειτουργία και τη φερεγγυότητα των ΕΠΥ στην ελληνική αγορά, που όπως αποδεικνύεται δεν ήταν χωρίς λόγο.

Τα μέτρα αφορούν την απαγόρευση έκδοσης νέων συμβολαίων και την παύση πληρωμών, εν αναμονή της κατάθεσης αίτησης για διορισμό προσωρινού εκκαθαριστή στην εταιρία, καθώς, όπως αυτή ενημέρωσε την GFSC, δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις φερεγγυότητας και δεν κατάφερε να εξασφαλίσει πρόσθετη χρηματοδότηση. Η Enterprise Insurance Company Plc εδρεύει στο Γιβραλτάρ και δραστηριοποιείται στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ιρλανδία, τη Νορβηγία και την Ελλάδα.

Η GFSC ενημέρωσε επίσης την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (European Insurance and Occupational Pensions Authority – EIOPA), καθώς και τις εποπτικές αρχές όλων των κρατών-μελών της ΕΕ, στις οποίες έχει παρουσία η εταιρία Enterprise Insurance Company Plc. Στην Ελλάδα, για τον κλάδο υποχρεωτικής ασφάλισης αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία χερσαίων αυτοκίνητων οχημάτων, η εν λόγω ασφαλιστική εταιρία έχει ορίσει ως ειδικό αντιπρόσωπο την Enterprise Hellas Ε.Π.Ε.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην GFSC στο τηλέφωνο 00 350 200 40284 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση  enterprisepolicyholders@fsc.gi  ή απευθείας στην εταιρία Enterprise Insurance Company Plc στο τηλέφωνο 00 350 200 50150.΄

Διαβάστε εδώ το δελτίο τύπου της GFSC.


22 Ιουλ 2016

Ευρωπαϊκή Πίστη: Silver βραβείο στα Business IT Excellence Awards 2016

To Silver βραβείο απέσπασε η Ευρωπαϊκή Πίστη, στα Business IT Excellence (BITE) Awards 2016.

Πιο συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Πίστη βραβεύτηκε με το Silver Award στην ενότητα «Ειδικές Εφαρμογές για Εταιρίες», στην κατηγορία «Τράπεζες / Ασφαλιστικές Εταιρίες» για την ψηφιακή της παρουσία μέσω του εταιρικού της site www.europaikipisti.gr.

Αναγνωρίζοντας τη σημασία της παροχής ολοκληρωμένων λύσεων προς τους καταναλωτές και ενσωματώνοντας τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες, η Ευρωπαϊκή Πίστη μέσω του www.europaikipisti.gr προσφέρει υπηρεσίες που απαντούν στις πραγματικές ανάγκες των επισκεπτών, οι οποίες εκτείνονται από την εύκολη και γρήγορη πλοήγηση στο site για την άντληση όλων των πληροφοριών, έως την online σύγκριση τιμών και την εξόφληση των ασφαλίστρων σε ασφαλές περιβάλλον.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη, προκειμένου να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των καταναλωτών, θα συνεχίσει να υιοθετεί όλες τις νέες τεχνολογίες, αποδεικνύοντας και υποστηρίζοντας καθημερινά την προστιθέμενη αξία της τεχνολογίας και της καινοτομίας για μία επιχείρηση.


Η βαλίτσα την αποζημίωσε με 740 ευρώ!

Καταναλώτρια υπέβαλε αναφορά στην Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” σε βάρος ακτοπλοϊκής εταιρείας, η οποία αρνήθηκε να την αποζημιώσει για απώλεια αποσκευής.

Συγκεκριμένα, η επιβάτης, κατά το ταξίδι της με πλοίο από Χανιά προς  Αθήνα, παρέδωσε δύο αποσκευές, λαμβάνοντας σχετική απόδειξη. Κατά την άφιξή της στην Αθήνα, παραλαμβάνοντας τις αποσκευές της, διαπίστωσε ότι η μια εξ αυτών είχε απολεσθεί. Επικοινώνησε άμεσα με την  εταιρεία, η οποία της ζήτησε να αναμείνει 10 ημέρες. Εν συνεχεία δέχθηκε τηλέφωνο από συνεπιβάτη, ο οποίος της δήλωσε ότι εκ παραδρομής πήρε την αποσκευή της και ήδη βρισκόταν στο εξωτερικό, ενώ υποσχέθηκε να της την παραδώσει σε 10 ημέρες, όταν θα επέστρεφε στην Ελλάδα. Ωστόσο μετά την παρέλευση των δέκα ημερών δεν είχε κανένα νεότερο, ενώ στο τηλέφωνο επικοινωνίας που είχε ουδείς απαντούσε στις κλήσεις της. Η  εταιρεία ισχυρίστηκε ότι δεν φέρει καμία ευθύνη, διότι η αποσκευή είχε εντοπισθεί.

Κατόπιν των ανωτέρω, ο Συνήγορος του Καταναλωτή επισήμανε στην ακτοπλοϊκή εταιρεία ότι είναι υπεύθυνη για την απώλεια της αποσκευής της καταναλώτριας, διότι η απώλεια πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, συνεπώς, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και, συγκεκριμένα, με το άρθρο 8 της Διεθνούς Σύμβασης των Αθηνών υποχρεούται σε καταβολή της προβλεπόμενης αποζημίωσης. 

Η εταιρεία ανταποκρίθηκε θετικά και προχώρησε στην καταβολή αποζημίωσης ύψους 740 ευρώ στην καταναλώτρια.



Έρευνα KPMG: Ανέτοιμη η ασφαλιστική αγορά να καλύψει τα αυτόνομα αυτοκίνητα

Ανέτοιμη είναι η παγκόσμια ασφαλιστική αγορά για να διαχειριστεί τις ανάγκες που θα προκύψουν από τη χρήση των οχημάτων χωρίς οδηγό, καθώς στην πλειονότητά τους οι εταιρείες θεωρούν ότι έχουν πολύ χρόνο μέχρι η χρήση των αυτόνομων οχημάτων να γενικευτεί.

Σύμφωνα με μελέτη της KPMG μόνο το 10% των εταιρειών στο Ηνωμένο Βασίλειο που ασκούν τον κλάδο αυτοκινήτου έχουν ήδη εκπονήσει κάποιο σχεδιασμό, εκτιμώντας ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον 20 χρόνια μέχρι η τεχνολογία των αυτοκινήτων χωρίς οδηγό να επηρεάσει την ασφαλιστική βιομηχανία.

Σύμφωνα με τον Murray Raisback της KPMG τα αποτελέσματα της έρευνας εξέπληξαν τους μελετητές όσον αφορά την καθυστέρηση της αγοράς να αντιδράσει στις αλλαγές που έρχονται. «Τα αυτόνομα οχήματα θα αλλάξουν ριζικά την ασφαλιστική αγορά και κατά την άποψή μας οι μεταβολές θα έρθουν πολύ πιο γρήγορα από το αναμενόμενο.»

Πάντως όταν η τεχνολογία αυτή υιοθετηθεί από μεγάλο μέρος των οδηγών το 89% των ασφαλιστικών εταιρειών πιστεύει ότι θα μειωθεί η συχνότητα και η σοβαρότητα των τροχαίων ατυχημάτων. Το 33% θεωρεί ότι οι επιπτώσεις θα φανούν μετά από 10 χρόνια ενώ το 67% πιστεύει ότι θα φανούν μετά από δύο δεκαετίες.

(Πηγή: Insurancedaily.gr)


21 Ιουλ 2016

Ευρωπαϊκή Πίστη: Επιβραβεύει τη νεανική επιχειρηματικότητα μέσω του προγράμματος "Η επιχειρηματικότητα στην πράξη"

Η Ευρωπαϊκή Πίστη ενθαρρύνει και επιβραβεύει τη νεανική επιχειρηματικότητα μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος «Η επιχειρηματικότητα στην πράξη».

Πιο συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Πίστη στο πλαίσιο της συνεργασίας της με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, προσέφερε χρηματικό βραβείο στην καλύτερη επιχειρηματική πρόταση η οποία υποβλήθηκε κατά τη διάρκεια του δεύτερου κύκλου του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος και υλοποιήθηκε από το Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών του Πανεπιστημίου.

Οι συμμετέχοντες, είχαν τη δυνατότητα να προετοιμάσουν για δύο μήνες το επιχειρηματικό πλάνο της ιδέας τους και να το υποβάλλουν προς αξιολόγηση σε ειδική επιτροπή. Κορυφαίο επιχειρηματικό πλάνο μετά την αξιολόγηση, αναδείχθηκε το DISCOVERY PATH της Μαρίας Χατζηκωνσταντίνου. Ένα πλάνο που προωθεί την περιβαλλοντική και πολιτιστική εκπαίδευση στα σχολεία της Αιγύπτου και της Μέσης Ανατολής.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη τα τελευταία χρόνια, στηρίζει έμπρακτα την ανάπτυξη καινοτόμων ιδεών, φιλοξενώντας και ενισχύοντας οικονομικά έξι νεοφυείς επιχειρήσεις. Παράλληλα, ενισχύει πρωτοβουλίες που έχουν ως στόχο την εκπαίδευση νέων και δημιουργικών ανθρώπων σε θέματα που συνδέονται με την ανάπτυξη των επιχειρηματικών τους ιδεών.

Η INTERAMERICAN για την κοινωνική επανένταξη των αστέγων

Την πολυετή υποστήριξή της στο ευρύ πρόγραμμα κοινωνικής επανένταξης αστέγων και αντιμετώπισης της φτώχειας, που υλοποιεί η ΜΚΟ «Διογένης», ανανεώνει φέτος η INTERAMERICAN με δέσμη πρωτοβουλιών. Η εταιρεία ήταν και πάλι χορηγός ασφάλισης, για δέκατη συνεχή χρονιά, των μελών της ελληνικής αποστολής της ποδοσφαιρικής ομάδας αστέγων, που συμμετείχε στο παγκόσμιο τουρνουά street soccer. Το Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων, που οργανώνουν τα περιοδικά δρόμου, διεξήχθη στη Γλασκώβη, από 9 έως 16 Ιουλίου. Επίσης, η INTERAMERICAN ήταν χορηγός του Διεθνούς Συνεδρίου Περιοδικών Δρόμου, που φιλοξενήθηκε φέτος τον Ιούνιο (14-16) στην Αθήνα, ενώ συνεχίζει να παρέχει σταθερά σημεία πώλησης του περιοδικού δρόμου «σχεδία» σε διοικητικά γραφεία της, συνεισφέροντας σε ένα εισόδημα υπέρ των αστέγων. Εξ άλλου, από φέτος η εταιρεία ξεκίνησε να χορηγεί υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας της υγείας αστέγων, που παρέχονται από τις ιδιόκτητες υποδομές υγείας που διαθέτει.

Πιο αναλυτικά, η INTERAMERICAN προσέφερε δωρεάν ταξιδιωτική ασφάλιση με καλύψεις ζωής και διαρκούς ανικανότητας από ατύχημα, καθώς επίσης καλύψεις ομαδικού ατυχήματος, στο σύνολο των 19 αστέγων που στελέχωσαν την ανδρική και τη γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου και των συνοδών τους στο 14ο Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων. Είναι αξιοσημείωτο ότι η ελληνική ομάδα κατέκτησε και φέτος, για τρίτη φορά στις έως σήμερα δέκα συμμετοχές της, το κύπελλο fair play (ευ αγωνίζεσθαι) του θεσμού. Στο τουρνουά, στο οποίο συμμετείχαν 64 ομάδες από 54 χώρες, συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον πλήθους θεατών που κατέκλυσαν τα γήπεδα που στο αστικό κέντρο της Γλασκώβης, αναδείχθηκε για μία ακόμη φορά το μήνυμα κατά του ρατσισμού και του κάθε μορφής κοινωνικού αποκλεισμού.

Ένα μήνα νωρίτερα (14-16 Ιουνίου), η εταιρεία είχε υποστηρίξει χορηγικά το “International Network of Street Papers Global Summit” , όπου συγκεντρώθηκαν 120 σύνεδροι από 59 περιοδικά δρόμου 30 χωρών, με οικοδεσπότη το αντίστοιχο ελληνικό περιοδικό «σχεδία». Το συνέδριο, μέσω αυτού του παγκόσμιου εκδοτικού κινήματος υπέρ των αστέγων, ένωσε τις φωνές των εκπροσώπων ενάντια στη φτώχεια. Όσον αφορά στην τακτική κυκλοφορία του περιοδικού «σχεδία», η INTERAMERICAN συνδράμει από το 2014 την ιδέα. Η εταιρεία, πέρα από την οικονομική υποστήριξη, διαθέτει σημεία πώλησης του περιοδικού στα γραφεία της και με την εθελοντική αγορά αντιτύπων από τους εργαζομένους της, έχουν διατεθεί εντός της εταιρικής κοινωνίας κατά τα δύο τελευταία χρόνια 1.292 αντίτυπα. Τα έσοδα από την πώληση της «σχεδίας» συμβάλλουν στην αξιοπρεπή επαγγελματική απασχόληση και επιβίωση των αστέγων, δημιουργώντας εισόδημα και κτίζοντας συνείδηση επαγγελματία, εφ’ όσον το μισό του αντιτίμου κεφαλαιοποιείται για τη συνέχιση της δραστηριότητας.

Ιδιαίτερης αξίας είναι και η χορηγία κλινικών και διαγνωστικών εξετάσεων που παρέχονται , κατά περίπτωση, από φέτος σε άστεγους τους οποίους κατευθύνει η ΜΚΟ «Διογένης». Πάροχος είναι η ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC, κλινική που ανήκει στην INTERAMERICAN, με την εταιρεία να χρηματοδοτεί τις εξετάσεις.

«Το μείζον θέμα των κοινωνικών προβλημάτων, που έχει προκαλέσει η μακρά οικονομική κρίση στις πιο ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού της χώρας μας, βρίσκει στο πρόσωπο και τη δύσκολη ζωή των αστέγων μία κραυγαλέα μαρτυρία κοινωνικής απαξίωσης και αδικίας. Αποτελεί καθήκον και δείγμα υπευθυνότητας της INTERAMERICAN να προσφέρει ουσιαστικά κάθε δυνατή υποστήριξη στην αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων» αναφέρει σχετικά ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής δημοσίων σχέσεων και κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρείας. Η ΜΚΟ «Διογένης», που έχει την ευθύνη του σχεδιασμού και της οργάνωσης των προγραμμάτων και εκδηλώσεων που προαναφέρθηκαν για τους άστεγους, έχει βραβευθεί για το κοινωνικό έργο της από την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας.


Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών: Πρωτοποριακές επιστημονικές ανακοινώσεις από το Ιατρείο Σπανίων Νόσων

Με δύο νέες, σημαντικές επιστημονικές ανακοινώσεις, συμμετείχε η ομάδα του Ιατρείου Σπανίων Νόσων του Παιδιατρικού Κέντρου Αθηνών στο 54ο Πανελλήνιο Παιδιατρικό Συνέδριο. Οι ανακοινώσεις αφορούσαν σε πρωτοποριακές μεθόδους θεραπείας που εφαρμόστηκαν στο Ιατρείο τον τελευταίο χρόνο με τις οποίες αντιμετωπίστηκαν με επιτυχία περιστατικά Σπάνιων Νόσων.

Η πρώτη ανακοίνωση αφορούσε στη νέα θεραπεία της υποφωσφατασίας, η οποία εφαρμόστηκε για πρώτη φορά από το Ιατρείο Σπάνιων Νόσων σε νεαρό αγόρι, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Sheffield. Η θεραπεία αποδείχτηκε εξαιρετικά αποτελεσματική καθώς απέτρεψε σοβαρές σκελετικές και άλλες επιπλοκές. Τα εξαιρετικά αποτελέσματα της θεραπείας, με το νέο πειραματικό φάρμακο «asphotase», συντέλεσαν στην έγκρισή του ως «Oρφανό Φάρμακο» από τον Αμερικανικό Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA).

Η δεύτερη ανακοίνωση αφορούσε στα αποτελέσματα της εφαρμογής πειραματικού πρωτόκολλου σε νεαρό ασθενή, ο οποίος έπασχε από κληρονομική σπαστική παραπληγία τύπου 5Α. Η συγκεκριμένη θεραπεία εφαρμόστηκε σε συνεργασία με το Γαλλικό Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας και Ιατρικών Ερευνών (INSERM) και αξιολογήθηκε από το Εθνικό Ίδρυμα Νευρολογικών Διαταραχών και Εγκεφαλικών Επεισοδίων (NINDS).

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ομάδα του Ιατρείου Σπάνιων Νόσων, αφοσιωμένη στη συντονισμένη έρευνα για τις σοβαρές και χρόνιες παθήσεις, μελετά διαρκώς τις σπάνιες μορφές διαβήτη και τις ιδιαιτερότητες της θεραπευτικής προσέγγισής τους.

Οι Σπάνιες Νόσοι είναι κατά κανόνα σοβαρές και χρόνιες, προκαλούν αναπηρίες, ενώ ενδέχεται να απειλήσουν ακόμα και τη ζωή των ασθενών. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι, στην Ελλάδα, υπολογίζεται πως 1 στους 10 πάσχει από κάποια Σπάνια Νόσο.

Ο Χρήστος Σπ. Μπαρτσόκας, Ομότιμος Καθηγητής Παιδιατρικής και Σύμβουλος του Παιδιατρικού Κέντρου Αθηνών, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι καθώς η καταξιωμένη ομάδα του Ιατρείου Σπάνιων Νόσων αντιμετώπισε με επιτυχία περιπτώσεις παιδιών που πάσχουν από τα λεγόμενα Σπάνια Νοσήματα. Αισθάνομαι τη βαθιά ανάγκη να ευχαριστήσω τις παιδιάτρους Λένια Αντωνιάδου, Ιωάννα Λαϊνά και Μαργαρίτα Μαρκούρη που επιδεικνύουν διαρκή αφοσίωση στην προσπάθειά μας για ιατρική πρωτοπορία. Πιστοί στη δέσμευση του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών να βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά, συνεχίζουμε την έρευνα, ώστε να προσφέρουμε ολοκληρωμένες θεραπευτικές λύσεις».

Το Ιατρείο Σπάνιων Νόσων του Παιδιατρικού Κέντρου Αθηνών είναι το πρώτο που ιδρύθηκε στην Ελλάδα. Καλύπτοντας ένα μεγάλο κενό που υπήρχε στη χώρα σχετικά με την περίθαλψη των ατόμων με Σπάνιες Νόσους, το Ιατρείο λειτουργεί με τη συμμετοχή κορυφαίων ιατρών, πολλών παιδιατρικών ειδικοτήτων και υποειδικοτήτων.


20 Ιουλ 2016

Ασφάλειαι Μινέττα: Πιστοποίηση κατά ISO 9001:2008 με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, με προτεραιότητα στην σταθερή ποιοτικά εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, προχώρησε στην πιστοποίηση κατά ISO 9001:2008. 

Το ISO 9001:2008, είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο για την διασφάλιση της ποιότητας. Ορίζει την σωστή λειτουργία μιας επιχείρησης, ώστε η τελική μορφή των προϊόντων και υπηρεσιών να ικανοποιεί στο μέγιστο τις απαιτήσεις των πελατών.

Οι βασικότερες αρχές του προτύπου είναι:
  • Η πελατοκεντρική του πολιτική, δηλαδή η στόχευση των διεργασιών της εταιρείας στις απαιτήσεις του πελάτη
  • Η εμπλοκή του προσωπικού σε όλα τα στάδια διεργασιών της εταιρείας
  • Η διαρκής βελτίωση των παρεχομένων από την επιχείρηση προϊόντων ή / και υπηρεσιών
Η κυρία Μ. Καλδέλη, υπεύθυνη εξυπηρέτησης πελατών της ΜΙΝΕΤΤΑ ασφαλιστικής δήλωσε σχετικά: «Η ΜΙΝΕΤΤΑ ασφαλιστική, έχοντας ως γνώμονα την ικανοποίηση και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, όπως και τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών και διαδικασιών της, προχώρησε στις ενέργειες για την πιστοποίηση της κατά ISO 9001:2008. Η εταιρεία μας συνεχίζει να προσφέρει προγράμματα προσαρμοσμένα στις σύγχρονες ανάγκες με σταθερά ποιοτική εξυπηρέτηση».


Τα χαρακτηριστικά των 5 τύπων οδηγών που πρέπει να αποφεύγεις!

Τα πράγματα είναι απλά. Είτε το ‘χεις, είτε δεν το ‘χεις. Ειδικά όταν πρόκειται για την οδήγηση, σε αντίθεση με την απλή μετακίνηση. Η οποία οδήγηση, για ορισμένους από μας, φαίνεται πως δεν είναι και τόσο φυσική λειτουργία.

Τα βασικά, ναι, είναι εύκολα για τους περισσότερους, ενώ, με τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, με τα άφθονα ηλεκτρονικά βοηθήματα κ.λπ., ο χειρισμός (προσοχή στη λέξη) του αυτοκινήτου έχει γίνει ακόμη ευκολότερος. Αλλά, και οι δρόμοι είναι πλέον και πολύ πιο εύκολοι για να κυκλοφορείς, και πολύ ασφαλέστεροι. 

Παρ’ όλα αυτά, βασικότερος παράγων παραμένει ο οδηγός. Του οποίου τα διανοητικά χαρακτηριστικά παίζουν σημαντικότερο ίσως ρόλο από τις οδηγικές του ικανότητες. Γιατί, μη γελιόμαστε, αυτά είναι που καθορίζουν πώς ο καθένας μας διαχειρίζεται τη δύναμη που έχει στα χέρια του και αν τελικά οδηγεί καλά ή κακά. 

Σήμερα λοιπόν θα μιλήσουμε για πέντε (από αρκετά περισσότερους) αντιπροσωπευτικούς τύπους κακού οδηγού που κυκλοφορούν ανάμεσά μας.  

(1) Για τον Εγωιστή
Που δεν εννοεί να αντιληφθεί πως το κέντρο του κόσμου δεν είναι ο εαυτός του και επιμένει να μην σκέφτεται τίποτε άλλο από το δικό του συμφέρον και τις δικές του επιθυμίες. Έτσι, αλλάζει λωρίδα όποτε του γουστάρει, δίχως βέβαια φλας, σταματάει επίσης όπου του γουστάρει, διπλοπαρκάρει, κλείνει τον δρόμο, απαιτεί την προτεραιότητα… Και φυσικά περηφανεύεται για όλα αυτά.  

(2) Για τον Επιδειξία
Που, όπως και ο Εγωιστής, με τη συμπεριφορά του φανερώνει πως δεν έχει ακόμη ενηλικιωθεί. Ενώ, με το να πασχίζει διαρκώς να δείχνει ανώτερος, συχνά προσπαθεί να κρύψει ένα αίσθημα κατωτερότητας. Και βέβαια, ποτέ δεν αντιλαμβάνεται πόσο γελοίος στην πραγματικότητα γίνεται. Έτσι, οδηγεί γρηγορότερα απ’ όσο οι συνθήκες επιτρέπουν, παίρνει ρίσκα, ειδικά όταν έχει «ακροατήριο», προξενεί επικίνδυνες καταστάσεις για να αποδείξει ότι μπορεί να ανταπεξέλθει σ’ αυτές, προκαλεί σε κόντρες, περηφανεύεται ότι οδηγεί καλύτερα μετά από δυο-τρία ποτά… Και φυσικά νομίζει πως όλοι τον θαυμάζουν γι΄ αυτά.

(3) Για τον Υπερευαίσθητο
Που εκλαμβάνει ακόμη και την παραμικρή κριτική ως προσβολή. Και μετά σου κρατάει μούτρα. Και συνήθως «στη φυλάει» κιόλας. Τύποι με τέτοια, ας πούμε, υστέρηση νοητικής ανάπτυξης, παρουσιάζουν ανάλογη οδηγική συμπεριφορά. Έτσι, αναστατώνονται και εκνευρίζονται με το παραμικρό, γίνονται ανυπόμονοι, τα χάνουν σε δύσκολες καταστάσεις, και μαζί χάνουν και την ψυχραιμία τους, άρα και την ευθυκρισία τους... Και αποσπώνται βέβαια από την ουσία της οδήγησης.

(4) Για τον Εκλογικευτή
Που δεν βλέπει τα πράγματα όπως αυτά είναι, αλλά όπως αυτός θέλει να είναι. Με αποτέλεσμα να μην παραδέχεται ποτέ πως έχει αυτός φταίξει σε κάτι – σ’ ένα ατύχημα, για παράδειγμα. Έτσι, για όλα φταίει ο «άλλος», ο δρόμος, το όριο ταχύτητας, οι πινακίδες, το φανάρι, η κακιά στιγμή, το αυτοκίνητό του έστω, αλλά όχι αυτός, ποτέ αυτός. Διαθέτει δε την ικανότητα να εφευρίσκει «λογικά» επιχειρήματα για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.  

(5) Για τον Αδικημένο
Που επειδή δεν μπορεί να επιδείξει επιτυχία στη ζωή ή στην εργασία του, μιας και όλοι επιμένουν να τον αδικούν, προσπαθεί να αναδειχτεί και δικαιωθεί με κάθε τρόπο στον δρόμο. Όπου απειλεί οδηγούς με λιγότερο ισχυρά αυτοκίνητα, τρομοκρατεί πεζούς, δεν αφήνει κανέναν να βγει από πλαϊνούς δρόμους, κάνει δύσκολη τη ζωή όποιου προσπαθεί να τον προσπεράσει, πατσίζει με όποιον «του την έφερε»… Και όλο και ψάχνει για κάποιο κίνητρο που θα τονώσει την καχεκτική του αυτοπεποίθηση.

Ωστόσο, επειδή ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης των «κακών» οδηγών, όπως αυτοί περιγράφονται παραπάνω, είναι να τους αναγνωρίζεις και, όσο μπορείς, να τους αποφεύγεις, ας έχουμε όλοι τα μάτια μας ανοιχτά! 

(Πηγή: as-milisoume.gr)


INTERAMERICAN: Ενδυναμώνει το δίκτυο συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών

Στην πολιτική της ισορροπημένης, πολυκαναλικής διανομής της INTERAMERICAN, το δίκτυο συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών καταλαμβάνει σημαντικό μερίδιο συνεισφοράς στην παραγωγή, δίπλα στο εταιρικό δίκτυο πωλήσεων agency, τις απευθείας πωλήσεις/Anytime από την εταιρεία και τις συνεργασίες με τράπεζες και retailers.

Tο πρακτορειακό δίκτυο της INTERAMERICAN, που έχει χρονικό βάθος μιάς δεκαετίας περίπου, αριθμεί σήμερα 1043 ενεργές συνεργασίες και, σύμφωνα με τα παραγωγικά στοιχεία του πρώτου πενταμήνου του έτους, έχει επιτύχει αξιοσημείωτη βελτίωση παραγωγικής δραστηριότητας.

Συγκεκριμένα, οι συνεργαζόμενοι πράκτορες και μεσίτες κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Μαΐου αύξησαν τους πελάτες ασφάλισης οχημάτων σε 36,9% στο σύνολο των συμβολαίων της INTERAMERICAN, που φθάνουν στις 550 χιλιάδες.

Συνολικά στις γενικές ασφαλίσεις, οι συνεργάτες αύξησαν τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα κατά 2,7% έναντι του αντίστοιχου περυσινού πενταμήνου, με ιδιαίτερη αύξηση στην αστική ευθύνη (13,7%) και στα σκάφη (94,9%), ενώ αύξηση σημειώθηκε και στον κλάδο πυρός (2,1%). Το πρακτορειακό δίκτυο παρουσιάζει βελτίωση της ισορροπίας στην κατανομή παραγωγής ασφαλίστρων μεταξύ των κλάδων ασφάλισης οχημάτων και λοιπών (65% έναντι 35%).

Στο πλαίσιο της συνεχούς υποστήριξης του δικτύου, η INTERAMERICAN έχει βελτιώσει σημαντικά την επικοινωνία συνεργασίας με την οργάνωση και λειτουργία του Broker First Contact Centre και την αναβάθμιση του ψηφιακού γραφείου μέσω της πλατφόρμας “ask me”. Κατά συνέπεια, έχει αυξηθεί η ικανοποίηση των συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών από τη συνεργασία (76%), με την προτίμησή τους στην εταιρεία να παρουσιάζει ανοδική τάση.

Στο επίπεδο της εκπαίδευσης, για το πρακτορειακό δίκτυο έχουν οργανωθεί από τις αρχές του 2016 σεμινάρια προϊοντικής εκπαίδευσης, πωλήσεων και επικοινωνίας με περί τις 500 συνολικά συμμετοχές συνεργατών, ενώ το Κέντρο της εταιρείας υλοποιεί σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων επανεκπαίδευσης για την επαγγελματική επαναπιστοποίησή τους, καθώς και τηλ-εκπαίδευση σε περιβάλλον webinar και σε συστήματα distance learning και e-testing για τους εκτός Αττικής δραστηριοποιούμενους.