>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

24 Οκτ 2016

Νέα ιστοσελίδα για τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική

Ενέργεια δυναμικής εξωστρέφειας, για τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, αποτελεί η αναβαθμισμένη διαδικτυακή της παρουσία με το www.dynamis.gr. Προσαρμοσμένη στις σύγχρονες ανάγκες, η ιστοσελίδα της ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστικής έχει επανασχεδιαστεί πλήρως με το αποτέλεσμα να είναι μοντέρνο και το περιεχόμενο έξυπνα κατανεμημένo, με στόχο η περιήγηση να είναι εύκολη, φιλική και γρήγορη. Παράλληλα είναι προσβάσιμη και από φορητές συσκευές, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να την επισκεφθούν οποιαδήποτε στιγμή, όπου κι αν βρίσκονται.

Στη νέα σελίδα φιλοξενούνται πληροφορίες για την ευρεία γκάμα των ασφαλιστικών υπηρεσιών που προσφέρονται, ενώ ο χρήστης μπορεί να διαμορφώσει το πρόγραμμα ασφάλισης οχήματος που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες του και να ενημερωθεί για το κόστος του.

Μέσω της ενότητας «Εξυπηρέτηση Πελατών» παρέχεται ένα ψηφιακό εργαλείο για τον επισκέπτη, που του προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες και υπηρεσίες όπως η νέα υπηρεσία ηλεκτρονικής εξόφλησης DynamisPay.

Με τη νέα υπηρεσία DynamisPay ο πελάτης μπορεί να καταβάλει εύκολα και γρήγορα τα ασφάλιστρα του είτε μέσω MyBank με μεταφορά χρημάτων από τον τραπεζικό του λογαριασμό, είτε μέσω Alpha Wallet, είτε με χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα και να επιλέξει ανάμεσα σε εφάπαξ εξόφληση ή εξόφληση με έως και 6 άτοκες δόσεις. Στη συνέχεια παραλαμβάνει άμεσα το συμβόλαιο του σε ηλεκτρονική μορφή, γεγονός που διευκολύνει και τον διαμεσολαβητή από την καθημερινή διεκπεραίωση εργασιών, που καταναλώνουν πολύτιμο χρόνο.

Η πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρίας επιβεβαιώνεται μέσω της νέας ιστοσελίδας που αποτελεί ένα ανοικτό κανάλι επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο, όπου ο συνεργάτης και ο πελάτης, μπορούν να επικοινωνήσουν αλλά και να αξιολογήσουν την εταιρία, μέσω της ειδικής φόρμας «Η Γνώμη σας Μετράει», συνεισφέροντας στη βελτίωση των παρερχομένων υπηρεσιών και στην εξέλιξη της.

Enterprise Hellas: Λύση μέσω της DALLBOGG για τα ασφαλιστήρια που μένουν χωρίς κάλυψη

Η Enterprise Hellas φαίνεται να δίνει λύση στα ασφαλιστήρια συμβόλαια της Enterprise Insurance Company Plc, τα οποία σύμφωνα με τον εκκαθαριστή της εταιρίας, μετά τις 26 Οκτωβρίου μένουν χωρίς κάλυψη. 

Σύμφωνα με την επιστολή της Enterprise Hellas προς το δίκτυο συνεργατών της, όλα τα ασφαλιστήρια που είναι σε ισχύ μέχρι σήμερα, συνεχίζουν να καλύπτονται πλήρως μέχρι την λήξη τους από την εταιρεία DALLBOGG με έδρα στην Βουλγαρία, μέσω της Europrotection Insurance Brokers, χωρίς καμία επιβάρυνση για τους ασφαλισμένους.

Ακολουθεί η επιστολή της Enterprise Hellas:

Αγαπητοί συνεργάτες,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας, σχετικά με την πρόθεση του προσωρινού εκκαθαριστή, να προχωρήσει σε τερματισμό της κάλυψης των ασφαλιστηρίων της Enterprise Insurance Company Plc (EIC) την 26η Οκτωβρίου 2016, σας πληροφορούμε τα εξής:

Όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει από τις 2 Οκτωβρίου, η Enterprise Hellas ξεκίνησε συζητήσεις με ασφαλιστικές εταιρίες της Ελληνικής Αγοράς για να αντιμετωπίσει το ζήτημα αυτό, ώστε να μην αφήσει κανέναν κάτοχο ασφαλιστηρίου της EIC χωρίς ασφαλιστική κάλυψη και αντίστοιχα κανέναν εκτεθειμένο.

Η επιλογή της ασφαλιστικής εταιρίας έγινε με γνώμονα την συνέχιση της κάλυψης όλων των ασφαλισμένων από τις 26/10/2016 και έως την λήξη κάθε συμβολαίου της EIC, αλλά και την δυνατότητα να αντιμετωπισθεί μηχανογραφικά το όλο εγχείρημα χωρίς προβλήματα και στα στενά χρονικά πλαίσια που επέβαλλαν οι περιστάσεις.

Η υλοποίηση της συμφωνίας επιτεύχθηκε με την DALLBOGG ασφαλιστική μέσω της Europrotection Insurance Brokers και καλύφθηκε το κόστος αυτής εξ ολοκλήρου, ώστε την Δευτέρα 24/10/2016 να έχετε στην διάθεσή σας για εκτύπωση τα σχετικά πιστοποιητικά κάλυψης (μέσω email), χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, προκειμένου να τα παραδώσετε στους ασφαλισμένους πελάτες σας.

Η DALLBOGG, είναι μια ασφαλιστική εταιρεία Ελβετικών συμφερόντων με έδρα την Σόφια Βουλγαρίας, ιδρύθηκε το 2008 και αντασφαλίζεται για το χαρτοφυλάκιο της Ελληνικής αγοράς από τον Ελβετικό κολοσσό Swiss Re.

Επίσης για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πρώην ασφαλισμένων της EIC, η 24ωρη εξυπηρέτηση των καλύψεων "Φροντίδα Ατυχήματος" και "Οδική Βοήθεια" θα συνεχιστεί κανονικά μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου στο τηλέφωνο 211 10 36555.

Πάντα στη διάθεσή σας."

21 Οκτ 2016

ΕΑΕΕ: Η ασφαλιστική αγορά αντιμετωπίζει την ασφαλιστική απάτη

Με μεγάλη επιτυχία και αθρόα συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για την Ασφαλιστική Απάτη που διοργανώθηκε από την Επιτροπή Διαφάνειας και Πρόληψης της ΕΑΕΕ, υπό την προεδρία του κ. Α. Κασκαρέλη.

Οι 250 συμμετέχοντες στην εκδήλωση είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το φαινόμενο της ασφαλιστικής απάτης και τις σοβαρότατες επιπτώσεις του για τις ασφαλιστικές εταιρίες, τους ασφαλισμένους και την κοινωνία εν γένει.

Την εκδήλωση χαιρέτισαν ο Πρόεδρος της ΕΑΕΕ, κ. Α. Σαρρηγεωργίου, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Διαφάνειας και Πρόληψης, κ. Α. Κασκαρέλης και ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου κατά της Απάτης, κ. Π. Γεωργίου οι οποίοι τόνισαν πως η ασφαλιστική απάτη αποτελεί ένα από τα πλέον σημαντικά και πολύπλοκα προβλήματα, τα οποία καλείται να αντιμετωπίσει η ασφαλιστική αγορά παγκοσμίως.

Στην εκδήλωση τοποθετήθηκαν οι εξής διακεκριμένοι ομιλητές :

Ο κ. St. Dalton, εκπρόσωπος του Insurance Fraud Bureau της Αγγλίας, η κ. Λ. Γυφτόκωστα, εκπρόσωπος της Insurance Europe, ο κ. Γρ. Λαζαράκος, Δικηγόρος, τ. Αναπλ. Μέλος Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η κ. Κ. Καλογήρου, Διευθύντρια Διαχείρισης Λειτουργικού Κινδύνου της Eurolife ERB και μέλος της σχετικής Επιτροπής της ΕΑΕΕ, ο Α/Υ’ Αθ. Κωστορρίζος της Δ/vσης Εγκληματολογικών Ερευνών Ελληνικής Αστυνομίας, ο κ. Χρ. Ζαρόκωστας, εκπρόσωπος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικής Απάτης, Προϊστάμενος Δ/νσης Εσωτ. Ελέγχου Ομίλου Εθνικής Α.Ε.Ε.Γ.Α. και μέλος της σχετικής επιτροπής της ΕΑΕΕ και ο κ. Αθ. Αγγελόπουλος, Δ/ντης Διαχείρισης Κινδύνων & Αναλογιστικής, Υδρόγειος Α.Α.Α.Ε. και μέλος της σχετικής επιτροπής της ΕΑΕΕ.

Την εκδήλωση συντόνισε η κ. Μ. Αντωνάκη, Γεν. Διευθύντρια της ΕΑΕΕ.

Το κύριο συμπέρασμα που προέκυψε από την εκδήλωση είναι ότι οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα, οχυρώνονται καλύτερα έναντι της ασφαλιστικής απάτης.

Αναπτύσσοντας στρατηγικές πρόληψης και διαχείρισης της ασφαλιστικής απάτης που βασίζονται κατά κύριο λόγο στις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία και την ανάλυση δεδομένων έχουν τη δυνατότητα να ανιχνεύουν τις απατηλές αξιώσεις.

Οι ομιλητές τόνισαν πως η ασφαλιστική απάτη δεν επιβαρύνει την «πλούσια» ασφαλιστική εταιρία αλλά το σύνολο των συνεπών και νομοταγών ασφαλισμένων.

Η ασφάλιση έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει από σημαντικές, αλλά γνήσιες απώλειες. Οι απατηλές αξιώσεις αποζημίωσης μειώνουν χωρίς νόμιμη αιτία τα κεφάλαια που συγκεντρώνει το σύνολο των ασφαλισμένων για την κάλυψη των γνήσιων, αλλά αβέβαιων μελλοντικών ζημιών τους μέσω των ασφαλίστρων.

Επομένως, κάθε απατηλή ή υπερβάλλουσα απαίτηση αποζημίωσης λειτουργεί σε βάρος της κοινωνίας των ασφαλισμένων, καθώς οι καλόπιστοι ασφαλισμένοι θα κληθούν στη συνέχεια να συμπληρώσουν τα κεφάλαια που απορροφήθηκαν για την πληρωμή των ψεύτικων ζημιών των λίγων.

Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι λοιπόν ένα ασήμαντο έγκλημα χωρίς θύματα. Οι επιπτώσεις της έχουν σοβαρές οικονομικές, κοινωνικές και ηθικές διαστάσεις.

Αυτό το πολυσύνθετο πρόβλημα απαιτεί συλλογική και οργανωμένη προσπάθεια της ασφαλιστικής βιομηχανίας και στενή συνεργασία με την πολιτεία, το νομικό κόσμο και άλλους αρμόδιους φορείς.

Η εκδήλωση αυτή έγινε πραγματικότητα με την ευγενική στήριξη των εξής εταιριών – μελών της ΕΑΕΕ :

ΧΟΡΗΓΟΙ
ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
ERGO
ATE Ασφαλιστική Μέλος του ασφαλιστικού ομίλου ERGO
ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
EUROLIFE ERB
GROUPAMA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
INTERAMERICAN

INTERLIFE: Σεμινάριο επαναπιστοποίησης διαμεσολαβητών

Σεμινάριο Επαναπιστοποίησης για το Δίκτυο των συνεργαζόμενων Διαμεσολαβητών της διοργάνωσε η INTERLIFE Ασφαλιστική, αναλαμβάνοντας το σχετικό κόστος και χωρίς καμιά χρέωση για τους συνεργάτες.

Η INTERLIFE Ασφαλιστική είναι Πιστοποιημένο Κέντρο Εκπαίδευσης από την Εποπτική Αρχή (Τράπεζα της Ελλάδος). Με την τεχνογνωσία, την πολυετή εμπειρία σε θέματα εκπαίδευσης και την κατάλληλη υποδομή, η εταιρία πραγματοποίησε το Σεμινάριο Επαναπιστοποίησης Τομέα Β’ στις 15 Οκτωβρίου στο Αμφιθέατρο της έδρας, στη Θεσσαλονίκη. Παράλληλα, προκειμένου να εξυπηρετηθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι Συνεργάτες, το Σεμινάριο υποστηρίχθηκε εξ αποστάσεως με σύγχρονη τηλεκπαίδευση σε περιβάλλον webinar στο Εκπαιδευτικό Κέντρο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Αθηνών, στο υποκατάστημα της Εταιρίας στην Ρόδο, και στο ξενοδοχείο LATO, στο Ηράκλειο της Κρήτης. Το σεμινάριο παρακολούθησαν 332 συνεργάτες της εταιρίας.

Εισηγήτρια των σεμιναρίων για τον τομέα B’ με θέμα Βασικές Έννοιες όσον αφορά τα συμφέροντα των πελατών/ ληπτών ασφάλισης & Θεσμικά Θέματα Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης ήταν η Δικηγόρος – Υπεύθυνη Κανονιστικής Συμμόρφωσης της εταιρίας, Ευαγγελία Μηντζιώρη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η INTERLIFE, επενδύει στην εκπαίδευση του Δικτύου συμβάλλοντας στην συνεχή ανάπτυξη των δεξιοτήτων των Διαμεσολαβητών μέσα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον που δραστηριοποιούνται.

MetLife: Αλλάζει σελίδα με νέο λογότυπο και σλόγκαν "MetLife. Navigating life together."


Σε μια σημαντική αλλαγή προχωράει η MetLife μετά από 30 χρόνια. Η αλλαγή αυτή σηματοδοτεί την αποσύνδεση του γνωστού Snoopy από τις ενέργειες προώθησης της και υιοθετεί νέο λογότυπο με κύριο μήνυμα το "Navigating Life Togother". Κύριος στόχος της εταιρίας είναι να τονίσουν το ρόλο της MetLife ως έναν αξιόπιστο σύμμαχο για τους πελάτες μέσα στο δικό τους ταξίδι εξερεύνησης στη ζωή, συνδέοντας οπτικά την όλη αυτή προσπάθεια με το νέο λογότυπο.  

Η συγκεκριμένη αλλαγή θα γίνει σταδιακά στις χώρες που δραστηριοποιείται η MetLife, έχοντας σαν πλάνο να "τρέξει" η νέα εταιρική ταυτότητα σε όλες τις χώρες μέσα στο 2017.





Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ανακοίνωση της MetLife:

METLIFE LAUNCHES NEW GLOBAL BRAND PLATFORM DRIVEN BY CUSTOMER INSIGHTS

"MetLife. Navigating life together" Expresses Customer Partnership

New York, N.Y., Oct. 20, 2016 – MetLife, Inc. (NYSE: MET) today launched its new global brand platform under the tagline "MetLife. Navigating life together." The brand brings to life MetLife's role as a trusted partner to its customers as they navigate life's twists and turns and includes an updated visual identity, logo and tagline. This will mark the most significant change to the MetLife brand in over 30 years.

Around the globe, change is happening faster than ever before. MetLife conducted research among more than 55,000 customers worldwide and found one universal truth: consumers are overwhelmed with the pace of change and are looking for a trusted partner to help them navigate these changes.

"To adapt to our changing world, we are re-thinking how we do business. We are moving away from a traditional product-development model to one driven by customer insights," said Steven A. Kandarian, chairman, president and chief executive officer of MetLife, Inc. "Our new brand reflects our company's transformation and differentiates us in the marketplace, ultimately driving greater value for our customers and shareholders."

To remove the complexities traditionally associated with insurance, MetLife is making substantial changes to its customer experiences. The MetLife brand refresh will ultimately impact all customer touch-points from the website to customer service to its sales process to ensure a more focused, simplified interaction.

"We are embarking on a journey to upend the long-entrenched norms of the insurance industry. We are focused on humanizing our industry and designing every customer experience to reflect the modern company we're becoming," said Esther Lee, global chief marketing officer of MetLife. "Throughout our nearly 150 year history, we've always played a very important role in our customers' lives. Today, we're evolving our brand to express this important role – our noble purpose – to be the trusted partner to help our customers navigate their changing worlds."

MetLife's new visual branding is built around a clean, modern aesthetic. The striking new brandmark brings contemporary blue and green colors together in a symbol of partnership to form an M for MetLife. The iconic MetLife blue carries forth the brand's legacy, but has been brightened and now lives alongside a new color – green – which represents life, renewal and energy. The broader MetLife brand palette expands to include a range of vibrant secondary colors, reflecting the diverse lives of its customers.

As the company moves in this new direction, it will phase out its use of Snoopy and the Peanuts Gang. "We brought in Snoopy over 30 years ago to make our company more friendly and approachable during a time when insurance companies were seen as cold and distant. Snoopy helped drive our business and served an important role at the time," said Lee. "We have great respect for these iconic characters. However, as we focus on our future, it's important that we associate our brand directly with the work we do and the partnership we have with our customers."

MetLife will be rolling out the new brand globally through 2017. The new design system is now live across mobile, social and web properties. In the U.S., print ads will appear in the Wall Street Journal, the New York Times and the Washington Post beginning Oct. 21 and new broadcast ads will be on air in December. Additional advertising is running in Mexico, Korea and Japan.

More information can be found at www.metlife.com.


Groupama Ασφαλιστική: Χαρίζουμε τη «ζεστασιά» μας στα Παιδικά Χωριά SOS

Στην Groupama Ασφαλιστική, πιστοί στη δέσμευσή μας για κοινωνική προσφορά και αλληλεγγύη, στηρίζουμε για 9 συναπτά έτη τα Παιδικά Χωριά SOS και ενισχύουμε σταθερά το έργο και τη λειτουργία του Οργανισμού σε όλη την Ελλάδα.

Φέτος, πήγαμε ένα βήμα παραπέρα και προσφέραμε επιπλέον τη «ζεστασιά» μας, δωρίζοντας την ποσότητα 1.200 λίτρων πετρελαίου με στόχο να καλύψουμε τη θέρμανση για τους πρώτους χειμερινούς μήνες του Ξενώνα Βρεφών SOS, που λειτουργεί ο Οργανισμός στο Μαρούσι.


Σκοπός του Ξενώνα Βρεφών SOS, ενός από τα κορυφαία προγράμματα φροντίδας και θεραπείας κακοποιημένων βρεφών και νηπίων στη χώρα μας, είναι να παρέχει την απαραίτητη προστασία, περιποίηση, αποκατάσταση και ασφαλή διαμονή για παιδιά ηλικίας 0-5 ετών.


Με αυτή τη συμβολική κίνηση, η Groupama Ασφαλιστική μαζί με όλους εσάς, δείχνει ακόμη μια φορά την ευαισθητοποίησή της σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα και ευάλωτες ομάδες. Σε αυτή την κατεύθυνση, θα συνεχίσουμε όχι μόνο να στηρίζουμε το έργο του Οργανισμού και τα παιδιά, αλλά και να επενδύουμε σε δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας για ένα καλύτερο μέλλον για όλους!

20 Οκτ 2016

Εθνική Ασφαλιστική: Βραβείο για το Χώρο Τέχνης «ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ» και το «Χώρο Ιστορικής Μνήμης 1941-1944»

Αναδεικνύοντας για άλλη μια φορά το ήθος και τις αρχές της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε για τη συμβολή της στον Πολιτισμό και ειδικότερα για τη λειτουργία των χώρων «ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ» και «Χώρος Ιστορικής Μνήμης 1941-1944», στην Κοραή 4.

Συγκεκριμένα, η ηγέτιδα εταιρία στο χώρο του ασφαλιστικού γίγνεσθαι, συμμετείχε στο διαγωνισμό "Hellenic Responsible Business Awards 2016", όπου βραβεύτηκε στην κατηγορία Πολιτισμός/Αθλητισμός. Η Εθνική Ασφαλιστική κέρδισε το τρίτο βραβείο (bronze) της συγκεκριμένης κατηγορίας, για το Χώρο Τέχνης «ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ» όπου φιλοξενεί μία σειρά από εκθέσεις αξιόλογων καλλιτεχνών, χωρίς εμπορική εκμετάλλευση και το «Χώρο Ιστορικής Μνήμης 1941-1944», ένα μοναδικό μνημείο ανοικτό στο κοινό, αφιερωμένο στην περίοδο της κατοχής.

Στην επίσημη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 18 Οκτωβρίου, το βραβείο για λογαριασμό της Εταιρίας, παρέλαβε ο πρόεδρος της Εθνικής Ασφαλιστικής, κ. Χριστόφορος Σαρδελής, ενώ στην εκδήλωση παρέστη και ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος κ. Σταύρος Κωνσταντάς.

Είναι σαφές ότι οι δράσεις της Εθνικής Ασφαλιστικής στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης δεν αποτελούν μόνο αναπόσπαστο κομμάτι των επιχειρηματικών της επιλογών, αλλά βρίσκονται πολύ ψηλά στις προτεραιότητές της.

AXA: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Business Awards 2016

Μία ασημένια και μία χάλκινη διάκριση έλαβε η ΑΧΑ στην εκδήλωση των Hellenic Responsible Business Awards 2016, την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου. Οι διακρίσεις αυτές αντικατοπτρίζουν τη μακροχρόνια δέσμευση των ανθρώπων της Εταιρείας να ενισχύουν την πρόληψη μέσα από την εκπαίδευση και να παρέχουν ολοκληρωμένα προγράμματα προστασίας στους πελάτες της.

Η ασημένια διάκριση στην κατηγορία «Υγεία & Ασφάλεια» για τις ενέργειες που σχετίζονται με «360ο προγράμματα οδικής ασφάλειας» αφορούσε στη μακροχρόνια δέσμευση της ΑΧΑ για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων. Ενδεικτικοί πυλώνες είναι η συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» με το οποίο η Εταιρεία σε πέντε χρόνια έχει εκπαιδεύσει περισσότερους από 25.000 μαθητές ηλικίας 13 – 18 ετών σε όλη την Ελλάδα, η συνεργασία με το Driving Academy για την εκπαίδευση πελατών, συνεργατών και υπαλλήλων, η προώθηση μηνυμάτων προστασίας με αρωγούς όπως ο Παραολυμπιονίκης μας Γιάννης Κωστάκης, η εταιρική σελίδα της ΑΧΑ στο Facebook με σχετικές αναρτήσεις, οι mobile εφαρμογές «AXA Drive» και «Ασφαλής Οδήγηση» και οι Εβδομάδες Εταιρικής Υπευθυνότητας για τους ανθρώπους της Εταιρείας με δράσεις οδικής ασφάλειας.

Η χάλκινη διάκριση στην κατηγορία «Υπεύθυνο προϊόν» ήρθε ως επιβράβευση για τη στρατηγική δέσμευση «360ο προστασία πελατών» στους τομείς ασφάλισης αυτοκινήτου, υγείας και επιχείρησης. Ενδεικτικά αναφέρεται το πρόγραμμα Mediσυν2 που προσφέρει υπηρεσίες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη νοσηλεία και το πρόγραμμα Business4all που προσφέρει συμβουλευτική χωρίς κόστος προς τους επιχειρηματίες για προστατεύουν καλύτερα την επιχείρησή τους. Επιπλέον, η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει την υπηρεσία «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» που προσαρμόζει το προϊόν του αυτοκινήτου στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών προσφέροντας με αυτό τον τρόπο μια ολοκληρωμένη λύση ασφάλισης.

Ο Διευθυντής Marketing, Προϊόντων και Επικοινωνίας της ΑΧΑ, Μπάμπης Αναστασιάδης, δήλωσε σχετικά: «Η εμπιστοσύνη των πελατών μας αποτελεί τη βάση της ανάπτυξής μας. Η οικοδόμηση αυτής της εμπιστοσύνης βασίζεται σε πολλούς παράγοντες τους οποίους καλύπτουμε μέσα από τις στρατηγικές μας προτεραιότητες. Οι σημερινές βραβεύσεις μας δίνουν ώθηση να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο και παράλληλα μας “προκαλούν” να επιταχύνουμε, να αυξήσουμε την επίδραση των ενεργειών μας και να εισαγάγουμε ακόμα πιο πολύ την καινοτομία σε ό,τι κάνουμε».

Η Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της ΑΧΑ, επεσήμανε: «Δραστηριοποιούμαστε σε μία κοινωνία που με δυσκολία εντάσσει έμπρακτα την πρόληψη στην καθημερινότητά της. Γνωρίζουμε καλά πως τα εμπόδια που πρέπει να αντιμετωπίσουμε είναι πολλά και τα δεδομένα μάς αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι πρέπει να συνεχίσουμε δυναμικά τις προσπάθειές μας. Οι σημερινές βραβεύσεις μάς γεμίζουν δύναμη για να συνεχίσουμε, εστιάζοντας στο πραγματικό κοινωνικό αποτύπωμα κάθε ενέργειάς μας».

19 Οκτ 2016

INTERAMERICAN: Δύο αργυρές διακρίσεις για την κοινωνική υπευθυνότητα

Κατά τη φετινή εκδήλωση – θεσμό για τις καλύτερες πρακτικές υπευθυνότητας «Hellenic Responsible Business Awards 2016», η INTERAMERICAN διακρίθηκε με δύο silver βραβεία στην κατηγορία της συνεργασίας επιχειρήσεων με μη κυβερνητικούς οργανισμούς. Συγκεκριμένα, βραβεύθηκαν οι πολυετείς συνεργασίες που η εταιρεία έχει αναπτύξει με τους οργανισμούς «Διογένης» και ActionAid. Οι εν λόγω συνεργασίες έχουν αποδώσει σημαντικό όφελος σε ευπαθείς ομάδες, στην Ελλάδα και σε χώρες που πλήττονται από τη φτώχεια.

Ειδικότερα, η συνεργασία της INTERAMERICAN με τη ΜΚΟ «Διογένης» χρονολογείται από το 2008 και ξεκίνησε με την υποστήριξη της καμπάνιας «Γκολ στη φτώχεια», που αφορά στην κοινωνική επανένταξη των αστέγων. Η εταιρεία έχει καλύψει ασφαλιστικά και τις δέκα συμμετοχές, έως σήμερα, της ελληνικής ομάδας αστέγων στο Παγκόσμιο Κύπελλο street soccer. Επίσης, παρέχει δωρεάν υπηρεσίες πρωτοβάθμιας υγείας στις υποδομές της (Αθηναϊκή MEDICLINIC) σε άστεγους τους οποίους παραπέμπει η ΜΚΟ. Παράλληλα, η INTERAMERICAN υποστηρίζει από το 2014 το περιοδικό «σχεδία», που εκδίδει η ΜΚΟ και πωλούν άστεγοι, ενισχύοντας έτσι το στοιχειώδες εισόδημά τους. Εκτός της οικονομικής συνδρομής, η εταιρεία διαθέτει σταθερά σημεία πώλησης του περιοδικού στα γραφεία της. Με την εθελοντική αγορά αντιτύπων από τους εργαζομένους της, έχουν διατεθεί εντός της εταιρικής κοινωνίας κατά τα δύο τελευταία χρόνια 1.300 αντίτυπα.

Η σχέση της INTERAMERICAN με την ActionAid είναι, επίσης, πολυετής και έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο της υποστήριξης του προγράμματος «Αναδοχή Παιδιού». Από το 2009, μέσω των 587 αναδοχών που έχουν πραγματοποιηθεί, η εταιρεία έχει συνεισφέρει περισσότερα από 155.000 ευρώ στο πρόγραμμα. Οι αναδοχές έχουν κατευθυνθεί σε 17 χώρες (Αφρική, Ασία και Λατινική Αμερική), παρέχοντας τη δυνατότητα στην ActionAid να υλοποιήσει προγράμματα σε 37 κοινότητες. Είναι χαρακτηριστικό ότι η συνεισφορά της εταρείας διασπείρεται σε περίπου 40 Διευθύνσεις και Τμήματα του διοικητικού ιστού και σε αρκετά Γραφεία Πωλήσεων, στοιχείο που καταδεικνύει το εύρος της κουλτούρας υπευθυνότητας στην εταιρική κοινωνία. Αξιοσημειώτο είναι ότι η εταιρεία ενθαρρύνει και την εθελοντική συμμετοχή των εργαζομένων της σε δράσεις του οργανισμού.

Τα βραβεία εκ μέρους της INTERAMERICAN παρέλαβαν κατά την εκδήλωση ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής και η Χρύσα Ελευθερίου, προϊσταμένη των δημοσίων σχέσεων και κοινωνικής υπευθυνότητας, ενώ τιμητικά παρευρέθηκαν από την ΜΚΟ «Διογένης» ο επικεφαλής Χρήστος Αλεφάντης και από την ActionAid o Γεράσιμος Κουβαράς, γενικός διευθυντής για την Ελλάδα.

Prime Insurance: Βράβευση για την κοινωνική της δράση

Μία ακόμα τιμητική βράβευση κατέκτησε η Prime Insurance για τη δράση της στο πλαίσιο των Ενεργειών Κοινωνικής Υπευθυνότητας !

Στα φετινά Hellenic Responsible Business Awards 2016, που πραγματοποιήθηκαν χθες 18/10/2016 στο ξενοδοχείο Grande Bretagne, η Prime Insurance βραβεύτηκε (ενότητα Affinity Marketing/Cause Related Marketing) για το πρόγραμμα Κινητή Μονάδα Φιλικών Αλκοτέστ που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη ΜΚΟ Reaction.

Στην εκδήλωση η Prime Insurance εκπροσωπήθηκε από το Γενικό Διευθυντή κ. Ανδρέα Ρούβα, τον Εμπορικό Διευθυντή κ. Μάριο Μήτρο, το Διευθυντή Marketing κ. Βασίλη Δαβιλά , την κα Νατάσσα Σιαμπάνη Marketing Supervisor και την κα Ρόη Βράιλα Υπεύθυνη Γραφείου Τύπου.

Σε μία κατάμεστη αίθουσα βραβεύθηκαν εταιρίες από όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους, για την έντονη κοινωνική τους δράση και τα προγράμματα που οργάνωσαν σύμφωνα με τις αρχές της αειφορίας, της εταιρικής υπευθυνότητας και της βιώσιμης και κοινωνικής ανάπτυξης.

Η κοινωνική συνεισφορά της Prime Insurance διαρκώς ενισχύεται και αυτό το βραβείο αποτελεί εφαλτήριο για ακόμα περισσότερα έργα, ιδέες και συνεργασίες που σκοπό έχουν το όφελος του κοινωνικού συνόλου.