>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

3 Φεβ 2017

Στις Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας το νέο, εύκολο και έξυπνο ηλεκτρονικό εισιτήριο!

Από την 1η Φεβρουαρίου 2017 έχει ήδη ξεκινήσει η σταδιακή εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα Λεωφορεία, Τρόλεϊ και τη Γραμμή 1 του Μετρό (Ηλεκτρικός) και Τραμ, ενώ από τη Δευτέρα 3 Απριλίου 2017 θα είναι λειτουργικό το έργο και στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό, δηλαδή για όλο το σύστημα του ΟΑΣΑ.

Το νέο, εύκολο και έξυπνο ηλεκτρονικό εισιτήριο θα είναι διαθέσιμο σε δύο τύπους:
το πολλαπλό εισιτήριο, AΤΗ.ΕΝΑ Τicket και την έξυπνη κάρτα AΤΗ.ΕΝΑ Card.

Κατά την τρέχουσα περίοδο προσαρμογής, θα συνυπάρχουν τόσο η ηλεκτρονική όσο και η χάρτινη μορφή εισιτηρίων και καρτών, ενώ η ένταξη όλων των τύπων κομίστρου στο νέο σύστημα θα γίνεται σταδιακά, προκειμένου οι επιβάτες να έχουν τον κατάλληλο χρόνο να εξοικειωθούν με τις νέες δυνατότητες και τα οφέλη που αυτό προσφέρει.
Το σημαντικό αυτό έργο υλοποιείται τρεις μήνες νωρίτερα από τη συμβατική υποχρέωση, η δε  μεταβατική περίοδος και η πλήρης εφαρμογή του θα διαρκέσει πολύ λιγότερο από ότι σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Ο βαθμός εξοικείωσης του επιβατικού κοινού και η καλύτερη εξυπηρέτηση θα είναι και τα κριτήρια της τελικής απόφασης κλεισίματος των πυλών.

Με το νέο, έξυπνο, ηλεκτρονικό εισιτήριο όλες οι ομάδες που δικαιούνται δωρεάν μετακίνηση όπως οι άνεργοι και τα ΑΜΕΑ, καθώς και οι ομάδες που μετακινούνται με μειωμένο εισιτήριο, όπως οι πολύτεκνοι, φοιτητές κ.λ.π. θα συνεχίσουν να μετακινούνται όπως πριν, διατηρώντας το αντίστοιχο δικαίωμά τους.

Η ύπαρξη του νέου, έξυπνου ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα καταστήσει πιο ευέλικτη την χρήση που θα είναι για πρώτη φορά ανάλογη με τα χαρακτηριστικά μετακίνησης κάθε επιβάτη. Η απόκτηση δε του έξυπνου ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα είναι πιο εύκολη και φιλική από ποτέ.

Όλα αυτά επιτυγχάνονται καθώς έχει αναπτυχθεί με τον πιο άρτιο τρόπο ένα ιδιαίτερα εκτεταμένο και τεχνολογικά εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα, που επιτρέπει αφενός στον ΟΑΣΑ να διαμορφώσει σταδιακά ένα επιβατοκεντρικό και αποδοτικότερο σύστημα κομίστρου και αφετέρου στους πολίτες να επιλέγουν ανάλογα με τις προσωπικές τους ανάγκες τον τρόπο που θα χρησιμοποιούν τα προσφερόμενα κόμιστρα. Στο άμεσο μέλλον, μετά την πλήρη λειτουργία του συστήματος, οι χρεώσεις για τη μετακίνηση των επιβατών θα γίνουν αναλογικές, δηλαδή θα πληρώνει κανείς ανάλογα με το πόσο μετακινείται.

Το νέο εύκολο ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι ήδη εδώ.

Αναφορικά με την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, κ. Ιωάννης Σκουμπούρης, σημείωσε: «Η σημερινή ημέρα αποτελεί σταθμό για τον Όμιλο ΟΑΣΑ, τις Συγκοινωνίες Αθηνών,  αλλά και  για το επιβατικό κοινό,  γιατί μπαίνουμε σε μια νέα εποχή.  Το ηλεκτρονικό εισιτήριο αρχίζει από σήμερα να αποτελεί μια νέα και σύγχρονη πραγματικότητα για τους συμπολίτες μας. Οι δημόσιες συγκοινωνίες  εκσυγχρονίζονται με ένα έργο που κατορθώσαμε παρά όλες τις δυσκολίες να υλοποιήσουμε. Η εφαρμογή του νέου συστήματος θα γίνει σταδιακά, με προσεκτικά βήματα, μελετώντας και τη διεθνή εμπειρία, με στόχο την όσο το δυνατόν πιο εύκολη μετάβαση και προσαρμογή των επιβατών, αλλά και του προσωπικού των Συγκοινωνιών Αθηνών, του ΟΑΣΑ, της  ΟΣΥ και της  ΣΤΑΣΥ,  στη νέα πραγματικότητα  κατά  τους επόμενους μήνες,  μέχρι τον Απρίλιο, οπότε προβλέπεται η ολοκλήρωση  εγκατάστασης  των υποδομών σε όλες τις γραμμές του μετρό. Τα οφέλη του νέου συστήματος θα είναι πολλαπλά.
Σε εύλογο χρονικό διάστημα από την πλήρη λειτουργία του νέου συστήματος, οι χρεώσεις για τη μετακίνηση θα γίνουν αναλογικότερες και άρα δικαιότερες. Δηλαδή θα πληρώνει κανείς ανάλογα το πόσο μετακινείται.

Παράλληλα η φόρτιση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα γίνεται με πολύ πιο εύκολο τρόπο (από τα Αυτόματα Μηχανήματα, από το διαδίκτυο, με πιστωτική κάρτα κ.λ.π) καταργώντας έτσι τις ουρές στην αρχή κάθε μήνα και θα ισχύει για αντίστοιχο διάστημα από τη στιγμή της επικύρωσης.
Επιπλέον θα αντιμετωπιστούν διάφορες μορφές παραβατικότητας (όπως πλαστά κ.λ.π.) Συνεπώς θα υπάρξει μία ορατή εξοικονόμηση πόρων για τις δημόσιες συγκοινωνίες, που θα δώσει τη δυνατότητα βελτίωσης της ποιότητας του προσφερόμενου έργου.

Το σύνθετο και απαιτητικό αυτό έργο είναι το αποτέλεσμα της  συλλογικής και εντατικής  προσπάθειας της πολιτικής ηγεσίας, με την βοήθεια της οποίας επιλύθηκαν σημαντικά προβλήματα του έργου, της διοίκησης του ΟΑΣΑ, της ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ, αλλά και όλων των εργαζομένων του ομίλου. Παράλληλα σημαντική είναι η προσπάθεια του αναδόχου υλοποίησης, υποχρέωση του οποίου αποτελεί η λειτουργία του έργου για δέκα χρόνια. Θεωρούμε ότι παράλληλα με το έργο της Τηλεματικής, που ήδη βρίσκεται σε λειτουργία, το ηλεκτρονικό εισιτήριο, θα αποτελέσει ένα ακόμη βήμα προς τον ουσιαστικό εκσυγχρονισμό των δημόσιων συγκοινωνιών».

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΟΑΣΑ κ. Τάσος Ταστάνης επισήμανε: «Η Διοίκηση του ΟΑΣΑ στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλει καθημερινά για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας υλοποιεί τα μεγάλα στοιχήματα που έχει θέσει και είναι: η αναδιάρθρωση του συγκοινωνιακού χάρτη της πρωτεύουσας, η ομαλοποίηση των συγκοινωνιακών φορέων, ώστε να επιτευχθούν οικονομίες  κλίμακας, η τηλεματική στα λεωφορεία και τρόλεϊ και το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Το ηλεκτρονικό εισιτήριο πιστεύουμε ότι θα προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα στο επιβατικό κοινό, ενώ θα δώσει τη δυνατότητα στον Οργανισμό για έναν καλύτερο σχεδιασμό του συγκοινωνιακού έργου με στόχο την αναβάθμιση των  μετακινήσεων των συμπολιτών μας με τα δημόσια αστικά μέσα μεταφοράς».

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου υλοποιείται με Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).

Το κόστος κατασκευής ανέρχεται σε 58,8 εκατ.ευρώ με συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελλάδας κατά 49% και του Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης κατά  51% . To έργο είναι ενταγμένο στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Αττική» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).

AXA: Αλγόριθμοι για τη θεραπεία του διαβήτη;

Η AXA ανοίγει έδρα στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου στον τομέα της Ιατρικής Πληροφορικής (medical informatics)

Τη Δευτέρα 23 Ιανουαρίου, το Ταμείο Ερευνών της AXA δημιούργησε έδρα ερευνών που θα χρησιμοποιήσει Big Data για να προβλέψει καλύτερα τον κίνδυνο για τον διαβήτη. Η καθηγήτρια Helen Colhoun, υπεύθυνη της έρευνας, θα εργαστεί στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου, το οποίο είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένο σε όλο τον κόσμο για την αριστεία του στη γενετική και στην πληροφορική.

Ο διαβήτης είναι μία χρόνια νόσος που προσβάλλει 347 εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως και χαρακτηρίζεται από χρόνια υπεργλυκαιμία - ένα ασυνήθιστα υψηλό επίπεδο σακχάρου (γλυκόζης) στο αίμα. Ο διαβήτης έχει μια σειρά από άμεσες συνέπειες, οι οποίες περιλαμβάνουν μεγαλύτερο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου, τύφλωση ή νεφρική ανεπάρκεια. Μπορεί να γίνει η έβδομη κύρια αιτία θανάτου μέχρι το 2030.

Η καθηγήτρια Colhoun διερευνά το πώς θα χρησιμοποιηθούν ιατρικά δεδομένα για την κατασκευή μοντέλων εκτίμησης του κινδύνου για τον διαβήτη και των σχετικών επιπλοκών, με σκοπό να βελτιωθούν η θεραπεία και η φροντίδα. Θα συνεργαστεί στενά με ειδικούς στο απόρρητο των προσωπικών δεδομένων και της «εκπαίδευσης συστημάτων» για να δημιουργήσει αποτελεσματικές λύσεις, εξασφαλίζοντας παράλληλα την ασφάλεια και την εμπιστευτικότητα των δεδομένων υγείας που χρησιμοποιούνται.

Η έγκαιρη διάγνωση του κινδύνου για τον διαβήτη θα επιτρέψει την ανάπτυξη εξατομικευμένων λύσεων πρόληψης που προσαρμόζονται σε κάθε ασθενή. Η έρευνα της καθηγήτριας Colhoun θα συμβάλει επίσης στην προληπτική ιατρική και στην ανάπτυξη στρατηγικών συλλογικής πρόληψης που μπορούν να εφαρμοστούν περισσότερο σε άλλες χρόνιες παθήσεις.


2 Φεβ 2017

INTERLIFE: Υλοποίηση Επιχειρηματικού Πλάνου 2012 – 2016

Οι σημαντικότεροι στόχοι που είχαν τεθεί στο Επιχειρηματικό Πλάνο της INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α. για την πενταετία 2012 – 2016 επετεύχθησαν παρά την πρωτοφανή οικονομική κρίση που βιώνει η χώρα. Οι κυριότεροι στόχοι ήταν οι εξής:

  • Αύξηση του Κύκλου Ασφαλιστικών Εργασιών παρά την κρίση, τα Capital Controls και το κούρεμα των Ομολόγων.

    Η INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α. πέτυχε στην πενταετία 2012 – 2016 αύξηση της Παραγωγής κατά 21,83% σε αντίθεση με το σύνολο του Κλάδου που είχε μείωση κατά -22,18%. Ειδικότερα, στον Κλάδο της Αστικής Ευθύνης Οχημάτων που αποτελεί το 78% της παραγωγής της Εταιρίας, η αύξηση ήταν της τάξης του 22,25% έναντι μείωσης κατά -39,83% στο σύνολο του Κλάδου. Δεδομένων των συνθηκών της Ελληνικής Οικονομίας, της εξέλιξης του Κλάδου και των ιδιαιτέρων συνθηκών ανταγωνισμού, η Εταιρία θεωρεί ότι ο στόχος αυτός έχει στεφθεί με απόλυτη επιτυχία και ξεπέρασε τις προσδοκίες που διαμόρφωσαν οι εξελίξεις στη χώρα μας.

  • Συνολικά Κέρδη προ φόρων 5ετίας 2012 - 2016. Στόχος: 42,99 εκατ. €
    - Το σύνολο των Κερδών της 5ετίας 2012 – 2016 εκτιμάται ότι θα προσεγγίσει το ποσό των 50 εκατ. € γεγονός που οδηγεί σε υπέρβαση του στόχου κατά 16,28%

  • Λειτουργικά & Λοιπά Έξοδα 5ετίας. Στόχος: 44,5 εκατ. €
    - Τα Λειτουργικά Έξοδα της 5ετίας συγκρατήθηκαν στα 30,5 εκατ. € παρά τις ιδιαίτερα αυξημένες απαιτήσεις του νέου θεσμικού πλαισίου Solvency II. Υπέρβαση στόχου κατά 31,46%

  • Σύνολο Ιδίων Κεφαλαίων. Στόχος: 35,9 εκατ €
    - Τα Ίδια Κεφάλαια αναμένεται να ξεπεράσουν τα 50 εκατ. € στις 31/12/2016 παρά την αύξηση των φορολογικών συντελεστών κατά σχεδόν 50%. Υπέρβαση στόχου κατά 39,27%

  • Σύνολο Ενεργητικού. Στόχος: 158,63 εκατ. €
    - Επίσης επιτυχημένος στόχος αφού το Ενεργητικό αναμένεται να ξεπεράσει τα 160 εκατ. €. Υπέρβαση στόχου κατά 0,86%
Στο πλαίσιο των ποιοτικών επιτευγμάτων και της αύξησης των λοιπών μεγεθών, η INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α. στην 5ετία 2012 – 2016, έχει υλοποιήσει τους εξής στόχους:
  • Στον τομέα της Πληροφορικής:
    - Δημιουργία υπερσύγχρονου Portal που δίνει τη δυνατότητα στους συνεργάτες να υλοποιούν το 100% των εργασιών τους διαδικτυακά, καθώς επίσης και να έχουν πλήρη πρόσβαση στις οικονομικές και ασφαλιστικές πληροφορίες τους (καλύψεις, εξέλιξη ζημιών κ.λπ.) 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
    - Δημιουργία του Sales4Net, ενός πρωτοποριακού εργαλείου Διαδικτυακών Πωλήσεων, για αποκλειστική χρήση από τους συνεργάτες της Εταιρίας, που δίνει τη δυνατότητα για online πωλήσεις μέσα από την ιστοσελίδα του καθενός.
    - Υλοποίηση online Διατραπεζικού Συστήματος Εισπράξεων – Πληρωμών για άμεση ενημέρωση πληρωμής ασφαλίστρων.
    - Υλοποίηση σχεδίου Disaster Recovery για τα δεδομένα και την απρόσκοπτη συνέχιση λειτουργίας της Εταιρίας σε περίπτωση καταστροφικού συμβάντος.
    - Εφαρμογή συστημάτων Μέτρησης και Ελέγχου Κινδύνων, Υπολογισμού Φερεγγυότητας και Reporting των Εποπτικών Αρχών αλλά και του Καταναλωτικού Κοινού στο πλαίσιο του νέου θεσμικού πλαισίου Solvency II.
    - Εγκατάσταση προγράμματος Διαχείρισης Χαρτοφυλακίων.

  • Στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού:
    - Αύξηση του αριθμού των εργαζομένων στην Εταιρία κατά 63% στη διάρκεια της 5ετίας (119 εργαζόμενοι στις 31/12/2016 έναντι 73 εργαζομένων στις 31/12/2011).
    - Δημιουργία Εταιρικής Τράπεζας Αίματος.
    - Διαρκής επιμόρφωση εντός και εκτός εταιρίας.

  • Στον τομέα των Συνεργατών (Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές):
    - Αύξηση του αριθμού των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών κατά 495% (1.695 διαμεσολαβητές το 2016 έναντι 285 το 2011).
    - Εφαρμογή δύο πρωτοποριακών Συστημάτων Συνεργασίας με βάση τη μέθοδο πληρωμής ασφαλίστρων:
    α) το σύστημα Prepaid που απαιτεί προπληρωμή ασφαλίστρων. Σε αυτό εντάσσεται το 95% των συνεργατών και
    β) τo σύστημα Plafond στο οποίο παρέχεται μία μικρή πίστωση στους συνεργάτες.
    - Υλοποιήθηκαν 36 Εκπαιδευτικές και Επιμορφωτικές Ημερίδες και 9 Σεμινάρια Εκπαίδευσης & Επαναπιστοποίησης (συνολικής διάρκειας 269 εκπαιδευτικών ωρών)

  • Στον τομέα των Καινοτόμων Προϊόντων:
    Δημιουργήθηκαν τα παρακάτω Πρωτοποριακά Προγράμματα Ασφάλισης:
    - Hospital Protection
    - Πρόγραμμα Ασφάλισης Αλλοδαπών
    - OIKOS Flexa
    - Ενυπόθηκο Complet
    - New Υγεία Maximum
    - Εγγυημένη Σύνταξη Ατυχήματος

  • Στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης:
    - Η INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α υποστήριξε ως χορηγός την πενταετία 2012 – 2016 (και συνεχίζει να υποστηρίζει) 24 φορείς στον Αθλητικό, Περιβαλλοντικό, Πολιτιστικό και Κοινωνικό χώρο καθώς και ευπαθείς ομάδες.

  • Τέλος, στον τομέα της Εταιρικής Διακυβέρνησης, η INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α. έχει εντάξει στις δομές της τις 4 βασικές λειτουργίες Σύγχρονης Εταιρικής Διακυβέρνησης όπως αυτές προβλέπονται από το νέο θεσμικό πλαίσιο εποπτείας Solvency II:
    - Λειτουργία Εσωτερικού Ελέγχου
    - Λειτουργία Κανονιστικής Συμμόρφωσης
    - Λειτουργία Διαχείρισης Κινδύνων
    - Αναλογιστική Λειτουργία
Το νέο Επιχειρηματικό Σχέδιο της INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α. για την προσεχη 5ετία 2017 – 2021 θα ολοκληρωθεί και θα ανακοινωθεί από την Εταιρία μέχρι την 28η Φεβρουαρίου 2017.

Τι ενέργειες πρέπει να κάνεις σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος

Το πιθανότερο είναι να έχεις βρεθεί κάποια στιγμή μπροστά σε τροχαίο ατύχημα. Το σημαντικότερο σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να διατηρήσεις την ψυχραιμία σου και να κάνεις τις απαραίτητες ενέργειες.

Η Ελληνική Αστυνομία μας δίνει ουσιαστικές και πολύτιμες συμβουλές για τις ενέργειες που χρειάζονται όταν βρεθούμε μπροστά σε ένα τροχαίο ατύχημα.

Τι κάνουμε σε ένα τροχαία ατύχημα:

Τι ορίζει ο Κ.Ο.Κ.

Αν συμβεί ένα οδικό τροχαίο ατύχημα ο οδηγός που εμπλέκεται σε αυτό θα πρέπει:
α) Να σταματήσει αμέσως στον τόπο του ατυχήματος, χωρίς όμως να δημιουργήσει πρόσθετους κινδύνους στην κυκλοφορία.
β) Να λάβει μέτρα κυκλοφοριακής ασφάλειας και να  ειδοποιήσει την πλησιέστερη Αστυνομική Αρχή
γ) Να ανταλλάξει τα στοιχεία της ταυτότητάς του, καθώς και κάθε χρήσιμη πληροφορία. Σε περίπτωση μόνον υλικών ζημιών και όταν ο ζημιωθείς δεν είναι παρών, πρέπει μέσα σε 24 ώρες να τον ενημερώσει για όλες τις σχετικές πληροφορίες με τον πιο κατάλληλο τρόπο ή μέσω του πλησιέστερου Αστυνομικού Τμήματος.

Αν από το Τροχαίο ατύχημα προκλήθηκε θάνατος ή σωματική βλάβη, κάθε οδηγός και οποιοσδήποτε άλλος που ενεπλάκη θα πρέπει:

  • Να προσφέρει την αναγκαία βοήθεια και συμπαράσταση στους παθόντες.
  • Να ειδοποιήσει την πλησιέστερη αστυνομική αρχή και να παραμείνει στον τόπο του ατυχήματος έως ότου φθάσουν εκεί οι αρμόδιες αρχές.
  • Να εμποδίσει οποιαδήποτε μεταβολή των στοιχείων (μετακίνηση οχημάτων, εξαρτημάτων κ.α) στον τόπο του ατυχήματος, που θα μπορούσε να δυσχεράνει το έργο της Αστυνομίας.

Βοηθήστε τους συνανθρώπους και την Τροχαία στο έργο της. Κρατήστε τα στοιχεία ταυτότητας αυτοπτών μαρτύρων, η οποιαδήποτε στοιχεία μπορείτε (όπως φυσιογνωμικά χαρακτηριστικά, αριθμό κυκλοφορίας, τύπο και χρώμα οχήματος κ.α,), όσων εγκαταλείπουν τον τόπο του ατυχήματος.


NP Insurance: Χρονιά δυναμικών αλλαγών και ανάπτυξης το 2017

Παρακαταθήκη για συνέχιση της ανάπτυξης και το 2017 άφησε το θετικό κλείσιμο του 2016 για την NP Insurance. Η ελληνική εταιρεία συνεχίζει με αισιοδοξία την ανοδική της πορεία στοχεύοντας στη διατήρηση των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων μέσα στο 2017.

Το 2016 αποτέλεσε μία ακόμη χρονιά σταθερής ανάπτυξης και ισχυροποίησης των οικονομικών της μεγεθών για την NP Insurance. Η Εταιρία κατάφερε να αυξήσει την παραγωγή της σε όλους τους κλάδους ασφάλισης καθώς  και το πελατολόγιό της με νέους πελάτες, ενώ ανέβασε τον δείκτη φερεγγυότητας βάσει Solvency II σε πάνω από 160% ως δείγμα της ισχυρής κεφαλαιακής της επάρκειας.  Υπό αυτές τις συνθήκες, οι προοπτικές για το 2017 είναι αισιόδοξες ότι ακόμη και κάτω από δύσκολες συγκυρίες για την ελληνική ασφαλιστική αγορά, η NP Insurance θα παραμείνει μία ελληνική Εταιρία που θα συνεισφέρει ποιοτικά και ποσοτικά στην ελληνική ιδιωτική ασφάλιση αλλά και στην ελληνική επιχειρηματικότητα.

Ανάπτυξη κλάδων

Για το 2017, η NP Insurance θα δώσει έμφαση στην ενδυνάμωση του δικτύου Συνεργατών της μέσω της τεχνολογικής ανάπτυξης και βελτιώνοντας περαιτέρω την ποιοτική εξυπηρέτηση των ιδίων και των 150.000 ασφαλισμένων της. Η Εταιρία θα κινηθεί με δυναμικά προϊόντα και ανταγωνιστικές τιμές για την ανάπτυξη τόσο του κλάδου Αυτοκινήτων όσο και των κλάδων Πυρός, Αστικής Ευθύνης, Ατυχημάτων και Σκαφών ενώ στοχεύει μέσα στο 2017 να εισέλθει και στους κλάδους Υγείας και Ασθένειας.  Η ανάπτυξη στους ανωτέρω κλάδους περιλαμβάνει την ανανέωση των υφιστάμενων ασφαλιστικών προϊόντων με νέες καλύψεις και τιμές καθώς και την δημιουργία νέων προϊόντων στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων.

Επανεκπαίδευση & Επαναπιστοποίηση Συνεργατών

Η NP Insurance επιμένει ότι ο μόνος τρόπος για την παραμονή στο επάγγελμα είναι μέσω της διαρκής γνώσης και ενημέρωσης. Ως εκ τούτου, η Εταιρία έχει λάβει την έγκριση και την πιστοποίηση από την Τράπεζα της Ελλάδος (Δ.Ε.Ι.Α.) για την διεξαγωγή και των 3 υποχρεωτικών εκπαιδευτικών ενοτήτων για τους Τομείς Α, Β, και Γ του έτους 2017. Ο νέος κύκλος σεμιναρίων επανεκπαίδευσης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών ξεκινάει εντός του μηνός Ιανουαρίου και είναι προγραμματισμένα να διεξαχθούν πανελλαδικά τουλάχιστον 30 σεμινάρια σε 8 σημεία της χώρας.
   
Νέο Κτήριο

Μία ακόμα σημαντική αλλαγή για την NP Insurance μέσα στο 2017 θα είναι και η μεταφορά των κεντρικών γραφείων της Εταιρίας στο νέο υπερσύγχρονο ιδιόκτητο κτήριο που αγόρασε στο Μαρούσι (απέναντι από το Μέγαρο ΟΤΕ) μέσα στο Α’ εξάμηνο του 2017, μία κίνηση που σηματοδοτεί τη συνεχή εξέλιξη της και την αναζήτηση ακόμη υψηλότερων επιπέδων παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. 


1 Φεβ 2017

INTERLIFE: Αύξηση Εσόδων και Επενδύσεων

Με αυξημένα Έσοδα και Επενδύσεις έκλεισε τη χρήση της περασμένης χρονιάς η INTERLIFE. Το 2016, η Εταιρία κατάφερε να αυξήσει, τόσο τον στόλο των Ασφαλισμένων Οχημάτων (265.228 οχήματα) όσο και τα αντίστοιχα Έσοδα από Ασφάλιστρα κατά 2,51%. Τα Γραμμένα Ασφάλιστρα κυμάνθηκαν σε 52,90 εκατ. € το 2016 έναντι 51,33 εκατ. € το 2015 ενώ τα καθαρά Έσοδα Επενδύσεων αναμένεται να ξεπεράσουν τα 4 εκατ. € έναντι 1,1 εκατ. € το 2015.

Η Χρήση του 2016 αναμένεται να κλείσει με Κέρδη υψηλότερα του 2015 για την INTERLIFE Ασφαλιστική, με ιδιαίτερα καλές αποδόσεις των Επενδυτικών Χαρτοφυλακίων της Εταιρίας, παρά τις τοποθετήσεις σε χαμηλού κινδύνου επενδυτικές θέσεις ενόψει του ασταθούς Οικονομικού Περιβάλλοντος και των αυστηρών απαιτήσεων του Solvency II.

Συνεπής στην αναπτυξιακή της πορεία, η INTERLIFE αύξησε τις Επενδύσεις της κατά 14,33% σε σχέση με το 2015, με το συνολικό Χαρτοφυλάκιο Επενδύσεων και Διαθεσίμων να ανέρχεται στα 150 εκατ. € έναντι 132 εκατ. €. Ταυτόχρονα, αυξήθηκαν τα Αποθέματα κατά 7,2% ( 96,94 εκατ. έναντι 90,43 εκατ. το 2015) με το Δείκτη Κάλυψης Αποθεμάτων να ανέρχεται στο 1,55 έναντι 1,46 το 2015. Τέλος, με βάση το νέο εποπτικό πλαίσιο Solvency II, ο Δείκτης Ελαχίστου (αναγκαίου) Κεφαλαίου Φερεγγυότητας της Εταιρίας αναμένεται να υπερβεί το 400% ενώ ο ιδιαίτερα σημαντικός Δείκτης Απαιτούμενου Κεφαλαίου Φερεγγυότητας αναμένεται να ξεπεράσει το 115%.

Η σταθερή πορεία της εταιρίας επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους το Ανθρώπινο Δυναμικό αυξήθηκε κατά 4,39%, παρά τη γενικευμένη Ύφεση στη χώρα, ενώ κατά την τριετία 2014-2016, η συνολική αύξηση του Προσωπικού της INTERLIFE ανήλθε σε 24%, με τον αριθμό των απασχολουμένων να φθάνει σήμερα τα 121 άτομα. Αξίζει να σημειωθεί πως ο συνολικός αριθμός των απασχολουμένων στον Όμιλο έφθασε τα 153 άτομα. Εξάλλου ο αριθμός των συνεργαζόμενων με την εταιρία Διαμεσολαβητών αυξήθηκε κατά 26% φτάνοντας στις 31/12/2016 τους 1.695.

Κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς η Εταιρία διέθεσε στην Αγορά δύο νέα και πρωτοποριακά Προγράμματα, το “New ΥΓΕΙΑ Maximum” με κύριο χαρακτηριστικό του την παροχή ολοκληρωμένης κάλυψης υγείας και το “Εγγυημένη Σύνταξη Ατυχήματος” σχεδιασμένο για να εξασφαλίζει στον ασφαλιζόμενο ή στο δικαιούχο αρχικά ένα μεγάλο εφάπαξ και στη συνέχεια ένα μηνιαίο εισόδημα.

Και τα δύο Προγράμματα προσφέρονται με ιδιαίτερα ανταγωνιστικό ασφάλιστρο. Υπογραμμίζεται η αύξηση της ζήτησης των Νοσοκομειακών Προγραμμάτων και Λοιπών Κλάδων της εταιρίας. 

Στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η INTERLIFE συνέχισε και εμπλούτισε τις δράσεις υπευθυνότητας απέναντι στο Ανθρώπινο ∆υναμικό, το Περιβάλλον και την Αγορά. Όσον αφορά στην Κοινωνική Δράση, συνεχίζει να στηρίζει το Άλμα Ζωής Θεσσαλονίκης, το Ναυτικό Όμιλο Θεσσαλονίκης, την «ΕΛΕΠΑΑΠ» τον Πανελλήνιο Σύλλογο Παραπληγικών Βορείου Ελλάδος, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος και αθλητικά σωματεία ανά την ελληνική επικράτεια. Αξίζει να αναφερθούν και οι νέες χορηγικές ενέργειες της εταιρίας προς το Μαραθώνιο Κρήτης και το Ελληνικό Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, που εντάσσονται πλέον στο πρόγραμμα «προσφέρω αλλιώς» που υλοποιεί η εταιρία, ενώ, για άλλη μια χρονιά προχώρησε στην παροχή 6 τόνων τροφίμων σε Κοινωνικά Παντοπωλεία.

H Groupama Ασφαλιστική παραμένει, σίγουρα δίπλα στα Παιδικά Χωριά SOS

Για ένατη συνεχή χρονιά, η Groupama Ασφαλιστική, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Yπευθυνότητας, στηρίζει τα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος, στα οποία μεγαλώνουν παιδιά που, για διαφορετικούς λόγους το καθένα, στερούνται τη φροντίδα των φυσικών τους γονέων.

Τη Δευτέρα 30 Ιανουαρίου, ο Αναπληρωτής Γεν. Διευθυντής, κ. Laurent Thuillier, επισκέφθηκε τις εγκαταστάσεις των Παιδικών Χωριών SOS Βάρης, για την παράδοση της ετήσιας οικονομικής δωρεάς. Τον υποδέχτηκαν και τον ξενάγησαν στα σπίτια SOS o Γεν. Γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου κ. Μιχάλης Σουρίκας και ο Γενικός Διευθυντής των Παιδικών Χωριών SOS κ. Γιώργος Πρωτόπαπας. Ο κ.Thuillier μίλησε πολλή ώρα με τα παιδιά, στα οποία προσφέρθηκαν δώρα, και φεύγοντας τα παιδιά του προσέφεραν ένα συμβολικό δώρο.

Στο πλαίσιο της τελετής, ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστική, κ. Laurent Thuillier σχολίασε: «Θεωρούμε ότι τα Χωριά SOS επιτελούσαν ανέκαθεν ουσιαστικό έργο, όμως η προσφορά τους έχει ακόμα μεγαλύτερο ειδικό βάρος σήμερα, που η Ελληνική κοινωνία δοκιμάζεται. Στεκόμαστε δίπλα τους, με συνέπεια και υπευθυνότητα για ένατη χρονιά, όπως στεκόμαστε και στους πελάτες και τους συνεργάτες μας, καθώς λειτουργούμε με τον ίδιο τρόπο στην Εταιρική Υπευθυνότητα, όπως και σε κάθε πτυχή της επαγγελματικής μας δραστηριότητας».

H συνεργασία της Groupama Ασφαλιστική με τα Χωριά SOS δεν περιορίζεται σε αυτή την ετήσια χορηγία, αλλά επεκτείνεται και σε επί μέρους, μεμονωμένες, δράσεις όπως αυτές που έγιναν το 2016 και περιλάμβαναν τη συλλογή τροφίμων για τα «Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας», που λειτουργούν από τα Χωριά SOS, αλλά και η δωρεά πετρελαίου θέρμανσης για τον Ξενώνα Βρεφών SOS, στο Μαρούσι.

31 Ιαν 2017

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέο πρόγραμμα σπουδών και επαγγελματικής αποκατάστασης "Παιδεία"

Η Ευρωπαϊκή Πίστη, ανταποκρινόμενη στα νέα δεδομένα και στις πραγματικές ανάγκες των γονέων για την εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων για τα παιδιά τους, διευρύνει περαιτέρω τα προγράμματά της διαθέτοντας το εξειδικευμένο αποταμιευτικό πρόγραμμα «Παιδεία».

Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα «Παιδεία» εξασφαλίζει τους πόρους για τις σπουδές και την επαγγελματική αποκατάσταση των παιδιών, παρέχοντας τους από την ηλικία των 18 ετών για 9 μήνες ετησίως για διάστημα 5 ετών, το μηνιαίο εισόδημα που έχουν συμφωνήσει οι γονείς τους, ενώ στην ηλικία των 23 ετών τους καταβάλλεται εφάπαξ ποσό επαγγελματικής αποκατάστασης ισόποσο με το ασφαλισμένο κεφάλαιο.

Το πρόγραμμα «Παιδεία» αποτελεί ένα αποταμιευτικό πρόγραμμα, του οποίου οι καταθέσεις θα αποτελέσουν μία σημαντική οικονομική ενίσχυση, παρέχοντας παράλληλα υψηλότερη ετήσια απόδοση σε αντίθεση με μία μηνιαία αποταμίευση στην τράπεζα.

Επιπρόσθετα, σε περίπτωση απώλειας ζωής του γονέα διακόπτεται η καταβολή ασφαλίστρων, ενώ η ασφάλιση συνεχίζεται κανονικά.

Με το πρόγραμμα «Παιδεία», η Ευρωπαϊκή Πίστη συμβάλει έμπρακτα στη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για τα παιδιά, καθώς η εκπαίδευση στις σύγχρονες κοινωνίες αποτελεί συντελεστή επαγγελματικής επιτυχίας.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν το www.europaikipisti.gr, να καλέσουν στο 210 8119670 ή να απευθυνθούν σε έναν από τους 5.000 συνεργάτες της Ευρωπαϊκής Πίστης σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Η AXA υποστηρίζει πανεπιστημιακή έδρα για την αξιολόγηση των μετεωρολογικών κινδύνων

Ο Joaquim Pinto είναι μετεωρολόγος στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Καρλσρούης. Από την 1η Δεκεμβρίου 2016, χάρη στην υποστήριξη του Ταμείου Ερευνών της AXA, συντονίζει ένα ερευνητικό πρόγραμμα για το κλίμα και τους μετεωρολογικούς κινδύνους, όπως οι φυσικές καταστροφές.

Οι 12 μήνες του 2016 αποτέλεσαν τους πλέον δαπανηρούς των τελευταίων τεσσάρων ετών, εξαιτίας των φυσικών καταστροφών. Παρόλο οι θανάσιμοι τραυματισμοί ήταν λιγότεροι σε σχέση με άλλα έτη (χάθηκαν 8.700 ζωές, ο χαμηλότερος αριθμός θανάτων σε 30 χρόνια, μη συμπεριλαμβανομένου του 2014), το σωρευτικό κόστος αυτών των καταστροφών ήταν υψηλό. Καταιγίδες, πλημμύρες και σεισμοί σε όλο τον κόσμο προκάλεσαν ζημίες ύψους 175 δισεκατομμυρίων δολαρίων (Πηγή: Munich Re).

Ο καθηγητής Joaquim Pinto εργάζεται πάνω στη σύνδεση μεταξύ των κλιματικών αλλαγών και των ακραίων καιρικών φαινομένων, όπως οι πλημμύρες, οι καταιγίδες, τα κύματα καύσωνα καθώς και τα κύματα κρύου στην Ευρώπη. "Μελετούμε όχι μόνο τις φυσικές διεργασίες που οδηγούν σε ακραία καιρικά φαινόμενα, αλλά και τη φυσική μεταβλητότητα της συχνότητας και της έντασής τους" δήλωσε ο καθηγητής Pinto.

Mε την ομάδα του στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Καρλσρούης (ΚΙΤ), ο Joaquim Pinto αναπτύσσει μεθόδους για να αναλύσει και να ποσοτικοποιήσει τη συχνότητα και την ένταση των ακραίων καιρικών φαινομένων. Η έρευνά του θα βοηθήσει να αξιολογηθούν οι κίνδυνοι που σχετίζονται με τις φυσικές καταστροφές ώστε να προετοιμαστούμε καλύτερα γι’ αυτούς, τώρα και στο μέλλον.

Ο Luc de Lignières, Διευθυντής Κινδύνων στις Γενικές Ασφαλίσεις του Ομίλου AXA, είναι ο χορηγός της ερευνητικής έδρας. «Η έδρα της AXA σχετικά με τους μετεωρολογικούς κινδύνους θα ενισχύσει τη συνεργασία μεταξύ των τομέων της έρευνας και της ασφάλισης, κυρίως μέσω της ανταλλαγής γνώσης για την καλύτερη κατανόηση των κινδύνων που σχετίζονται με τα καιρικά φαινόμενα.»

Η AXA έχει παράσχει στήριξη 1.800.000 ευρώ, για περισσότερα από 13 χρόνια στην έδρα που κατέχει ο καθηγητής Pinto.


INTERAMERICAN: "Sales Point" ένα νέο μοντέλο επικοινωνίας στη διαμεσολάβηση

Στο ευρύτερο σχέδιο ανάπτυξης της διανομής, στο οποίο η INTERAMERICAN έχει προτάξει την ανάπτυξη του εταιρικού Δικτύου Πωλήσεων (Agency) με το τριετές σχέδιο "Genesis", η εταιρεία έρχεται να προσθέσει την πιλοτική εφαρμογή ενός νέου τύπου εξωστρεφούς σημείου πώλησης. Με το "Sales Point" η INTERAMERICAN εισάγει έναν ευέλικτο τρόπο προσωπικής επικοινωνίας μεταξύ συνεργάτη και πελάτη, με γνώμονα την αμεσότητα και ταχύτητα ενημέρωσης και εξυπηρέτησης, δημιουργώντας ένα πρότυπο κέντρο αναφοράς για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

Η εταιρεία έχει θέσει σε λειτουργία, ήδη, το πρώτο "Sales Point" στην πλατεία του πύργου Αθηνών στους Αμπελοκήπους, σε ιδιόκτητο ισόγειο χώρο. Το ασφαλιστικό "περίπτερο", που υποστηρίζεται από τους συνεργάτες του Διοικητικού Γραφείου Πωλήσεων της INTERAMERICAN το οποίο στεγάζεται στον πύργο, εξυπηρετεί πλήρως σε ένα σύγχρονο, πρωτοποριακό περιβάλλον:
  • το πελατειακό κοινό - από την παροχή πληροφοριών μέχρι τις ασφαλιστικές ανάγκες
  • τους διερχομένους δυνητικούς πελάτες, που ενδιαφέρονται να συζητήσουν την ασφάλισή τους διαθέτοντας ελάχιστο χρόνο
  • τους ασφαλιστικούς συμβούλους της εταιρείας, ως σημείο για τη διεκπεραίωση εργασιών με χρήση των λειτουργικών υποδομών και της προηγμένης ψηφιακής υποστήριξης
  • τις συναντήσεις των unit managers και των συνεργατών με υποψηφίους νέους συνεργάτες για τις πωλήσεις
  • τη διενέργεια ερευνών αγοράς - σε πρώτη φάση για την ασφάλιση υγείας.
"Επιζητούμε να αυξήσουμε την ευκολία προσωπικής προσέγγισης και επικοινωνίας μεταξύ της εταιρείας - των συνεργατών και ενδιαφερομένων για ασφάλιση ή ασφαλιστική σταδιοδρομία, προσθέτοντας αξία στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που έχουμε αναπτύξει στην INTERAMERICAN" τονίζει ο Μανώλης Κούτης, διευθυντής Διοικητικών και Associated Γραφείων Πωλήσεων και υπεύθυνος για τη λειτουργία του πρώτου "Sales Point", το οποίο δίνει μία νέα διάσταση στη διαμεσολάβηση.

Επισημαίνεται ότι, στο πλαίσιο του σχεδίου "Genesis" για την ανάπτυξη του εταιρικού Δικτύου Πωλήσεων, κατά το πρώτο έτος υλοποίησης η εταιρεία πρόσθεσε 685 νέους, πιστοποιημένους συνεργάτες, με τους εννέα στους δέκα να προέρχονται από οργανική ανάπτυξη. Ο δείκτης ανανέωσης του Δικτύου καταδεικνύει σημαντική ενίσχυση με 1,7 εισόδους νέων συνεργατών να αντιστοιχούν σε κάθε αποχώρηση. Σημαντικά υψηλότερη είναι και η βιωσιμότητα των νέων συνεργατών -ένας στους δύο, σε βάθος τριετίας- σε σχέση με τα διεθνή standards της LIMRA για την επιτυχή βιωσιμότητα.