10 Απρ 2017
"FAMILY HEALTH": Νέο πρόγραμμα πρωτοβάθμιας περίθαλψης από την BLUE AIGAION
10.4.17
Αιγαίον Ασφαλιστική, Ασφάλιση Υγείας, Πρωτοβάθμια περίθαλψη, Υγεία, Blue Aigaion, Family Health
No comments
H BLUE AIGAION ΜΕΣΙΤΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ Α.Ε. μετά την ανάληψη του χαρτοφυλακίου των ναυτασφαλίσεων της ΑΙΓΑΙΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και με πάροχο ασφαλίσεως την εταιρεία VELOS INSURANCE SERVICES LIMITED στο Λονδίνο, έρχεται τώρα να προσθέσει ένα νέο Κλάδο ασφάλισης στις δραστηριότητές της, τον Κλάδο Υγείας.
Σε αυτό το πλαίσιο και αντιλαμβανόμενοι πλήρως:
• τις αυξανόμενες ανάγκες που προκύπτουν στον τομέα υπηρεσιών υγείας και πρόνοιας,
• την ανεπάρκεια παροχής ιατρικής φροντίδας των δημόσιων νοσηλευτικών ιδρυμάτων,
• την συγκράτηση δαπανών του ΕΟΠΥΥ στο σύστημα πρωτοβάθμιας περίθαλψης, που περιορίζουν ακόμη περισσότερο το δικαίωμα του ασφαλισμένου για επισκέψεις σε διαγνωστικά κέντρα και ιδιωτικά θεραπευτήρια
• τον μεγάλο αριθμό ανασφάλιστων πολιτών και τέλος
• το πολύ μεγάλο ποσοστό ανεργίας,
οι άνθρωποι της εταιρίας δημιούργησαν και παρέχουν το «FAMILY HEΑLTH», ένα νέο προϊόν πρωτοβάθμιας περίθαλψης.
Το πρόγραμμα πρωτοβάθμιας περίθαλψης «FAMILY HEΑLTH» παρέχει στα μέλη του ιατρικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε όλη την Ελλάδα, με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος και αποκλειστικά προνόμια όπως:
• Ιατρική φροντίδα με αξιοπρέπεια και άριστη εξυπηρέτηση μόνο με ένα τηλεφώνημα στο συντονιστικό κέντρο, το οποίο λειτουργεί 24 ώρες, 365 ημέρες τον χρόνο.
• Απεριόριστες διαγνωστικές εξετάσεις και ιατρικές επισκέψεις με δυνατότητα πρόσβασης σε πανελλαδικό δίκτυο, αυστηρά επιλεγμένων, ανεξάρτητων Κλινικών, Διαγνωστικών Κέντρων, Πολυιατρείων και Ιδιωτικών Ιατρείων, όλων των ειδικοτήτων.
• Δωρεάν ιατρικές υπηρεσίες πρόληψης (check up) (αιματολογικό, οφθαλμολογικό και οδοντιατρικό έλεγχο).
• Κάλυψη υπηρεσιών υγείας σε άτομα που δεν είναι ενταγμένα στον κοινωνικό φορέα ασφάλισης και αναβάθμιση των ιατρικών υπηρεσιών στους ήδη ασφαλισμένους.
• Κάλυψη Μόνιμης Ολικής Ανικανότητας από ατύχημα στον Λήπτη Ασφάλισης.
Με τις υπηρεσίες που παρέχει το «FAMILY HEΑLTH» η εταιρία φροντίζει για το υψηλό επίπεδο ιατρικών υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους της θωρακίζοντας την υγεία τους και την αξιοπρέπεια τους. Το πρόγραμμα πρωτοβάθμιας περίθαλψης «FAMILY HEΑLTH» προωθείται αποκλειστικά μέσω της εταιρίας BROKERS UNION Μεσίτες Ασφαλειών Α.Ε. Για περισσότερες διευκρινίσεις και πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στο τηλέφωνο 213 0023 700.
7 Απρ 2017
Prime Insurance: Ενισχύει τις επαφές της με όλο το Δίκτυο των Συνεργατών της
Στο πλαίσιο της τακτικής επικοινωνίας και της άμεσης επαφής με το Δίκτυο η Prime Insurance οργανώνει από 31/3 ημερίδες παρουσιάζοντας τη δυναμική και τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα, ενθαρρύνοντας τη διαδραστική συζήτηση ενίσχυσης των πρακτικών δεξιοτήτων και τεχνικών πωλήσεων.
Οι συναντήσεις ξεκίνησαν από την Αττική, την Παρασκευή 31/3 με την συμμετοχή πλήθους συνεργατών στους χώρους της Αίγλης Ζαππείου. Ο κύκλος των συναντήσεων συνεχίζεται έως και τη Μεγάλη Δευτέρα, καλύπτοντας μεγάλες επιθεωρήσεις από την Κρήτη (7/4) και την ΝΔ Ελλάδα (Πάτρα) στις 10/4. Στον άμεσο σχεδιασμό της εταιρείας περιλαμβάνονται αντίστοιχες συναντήσεις σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα.
Ο Εμπορικός Διευθυντής κ. Μάριος Μήτρος έθεσε το γενικό πλαίσιο των συναντήσεων, παρουσιάζοντας στην έναρξή τους ένα σύντομο απολογισμό του 2016 και στοιχεία από το σχεδιασμό για το 2017.
Στη δεύτερη ενότητα καθηλωτικός αναδείχθηκε ο εξωτερικός εισηγητής κ. Μ. Μαροπάκης με την εισήγησή του σε θέματα τεχνικών πωλήσεων, τους τρόπους με τους οποίους η προσωπική μας εικόνα επηρεάζει την προσέγγιση του πελάτη, καθώς και τα βήματα για την ολοκλήρωση της πώλησης. Η θεματολογία των συναντήσεων εμπλουτίστηκε με τις τοποθετήσεις των Τεχνικών Δ/ντων των κλάδων Υγείας, κ. Βασίλη Νιάρχο και Γενικών Ασφαλίσεων κ. Στάθη Γκόργκα, οι οποίοι παρουσίασαν τις πρόσφατες εξελίξεις στους κλάδους και ανέδειξαν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Prime Insurance. Στο κλείσιμο των συναντήσεων παρουσιάστηκαν καινοτομίες, υλοποιημένες και σχεδιαζόμενες ενέργειες Marketing, Επικοινωνίας και Ενέργειες Κοινωνικής Ευθύνης από το Δ/ντη Marketing κ. Βασίλη Δαβιλά.
Κατά γενική ομολογία οι συναντήσεις μέχρι τώρα όχι μόνο ενίσχυσαν την εικόνα την Prime Insurance μεταξύ των Συνεργατών, αλλά και τους εφοδίασαν με άμεσα αξιοποιήσιμες δεξιότητες στην προσέγγιση και διαχείριση των πελατών τους.
Η Generali στο Youtube: "Για κάθε τι που είναι τα πάντα" [video]
Το ψηφιακό της αποτύπωμα ενισχύει η Generali Hellas, ανοίγοντας ένα ακόμη διαδραστικό κανάλι επικοινωνίας με το κοινό, αυτή τη φορά μέσω της δημοφιλής πλατφόρμας YouΤube.
Μετά τη δημιουργία της νέας εταιρικής της ιστοσελίδας, η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς με ψηφιακά εργαλεία, αλλά και την επιτυχή παρουσία της στα social media, η Generali δημιουργεί το δικό της κανάλι σε ένα από τα πιο δημοφιλή ψηφιακά μέσο, στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως.
Υπολογίζεται ότι πάνω από 5,5 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούν βίντεο στο YouΤube κάθε μήνα, στην Ελλάδα, ενώ οι συνολικές προβολές βίντεο στη χώρα μας ανέρχονται στις 1.500.000.000 το μήνα!
Αναγνωρίζοντας τη δύναμη των νέων μέσων, η Generali επέλεξε το YouΤube για να εγκαινιάσει τη νέα της εταιρική καμπάνια, με ένα πρωτότυπο σποτ, Ελληνικής παραγωγής, με τίτλο «Για κάθε τι που είναι τα πάντα».
Το μήνυμα της νέας επικοινωνίας είναι βαθιά ανθρωποκεντρικό και αναδεικνύει όλες τις μικρές-μεγάλες πτυχές της καθημερινότητας οι οποίες έχουν ουσιαστική σημασία για τους ανθρώπους, αλλά και την πρωταρχική τους ανάγκη να προστατεύσουν όσα αγαπούν.
Το μήνυμα της νέας επικοινωνίας είναι βαθιά ανθρωποκεντρικό και αναδεικνύει όλες τις μικρές-μεγάλες πτυχές της καθημερινότητας οι οποίες έχουν ουσιαστική σημασία για τους ανθρώπους, αλλά και την πρωταρχική τους ανάγκη να προστατεύσουν όσα αγαπούν.
Το βίντεο της καμπάνιας αποτυπώνει ένα απλό, όσο και ουσιαστικό μήνυμα: Για όλες εκείνες τις στιγμές και εμπειρίες που χρωματίζουν και δίνουν νόημα στις ζωές των πελατών της, η Generali βρίσκεται δίπλα τους. Σταθερός σύμμαχος των ονείρων και των επιδιώξεών τους.
Στόχος της Generali, ως μέλος ενός παγκόσμιου οργανισμού, είναι να προβάλλει στον ψηφιακό αυτόν χώρο την πραγματική αξία της ασφάλισης.
Για το λόγο αυτό το κανάλι θα ανανεώνεται συνεχώς με οπτικοακουστικό περιεχόμενο που θα παρουσιάζει τις smart & simple ασφαλιστικές λύσεις τις οποίες προτείνει η Generali στους καταναλωτές, προτάσεις για τη βελτίωση της καθημερινότητας, χρηστικές λύσεις για την πρόληψη της υγείας, τεχνολογικές τάσεις που αλλάζουν καθημερινά τη ζωή μας αλλά και ζητήματα ευρέος ενδιαφέροντος, από κορυφαίους εκπροσώπους του επιστημονικού και κοινωνικού γίγνεσθαι παγκοσμίως.
Μείνετε συντονισμένοι, από τις 7 Απριλίου στο κανάλι της Generali Greece
Έλεγχοι Τροχαίας: Με παραβάσεις 1 στα 2 φορτηγά και λεωφορεία!
7.4.17
Έλεγχοι, Κλήσεις Τροχαίας, Λεωφορεία, Πρόστιμα, Τροχαία, Τροχαίες παραβάσεις, Φορτηγά
No comments
Στo πλαίσιο διενέργειας στοχευμένων και συστηματικών τροχονομικών ελέγχων της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, για την αύξηση του επιπέδου της οδικής ασφάλειας, την Τετάρτη 5-4-2017 πραγματοποιήθηκε ειδική εξόρμηση, για την αντιμετώπιση παραβατικών συμπεριφορών οδηγών φορτηγών και λεωφορείων.
Η ανωτέρω εξόρμηση, στην οποία συμμετείχε το σύνολο των Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, διενεργήθηκε κατά μήκος οδικών αξόνων, που παρουσιάζουν μεγάλη συχνότητα τροχαίων ατυχημάτων, υψηλή παραβατικότητα και άλλες ιδιαιτερότητες και υπαγορεύουν την έντονη τροχονομική αστυνόμευση.
Συνολικά, συγκροτήθηκαν -33- συνεργεία τροχονομικών ελέγχων, ελέγχθηκαν -1.392- φορτηγά και λεωφορεία και βεβαιώθηκαν συνολικά -671- παραβάσεις εκ των οποίων:
- 293 για παραβάσεις περί μη ορθής χρήσης και λειτουργίας ταχογράφου
- 129 για υπέρβαση ορίου ταχύτητας
- 61 για υπέρβαση ωραρίου εργασίας
- 16 για στέρηση άδειας οδήγησης
- 12 για στέρηση ασφαλιστηρίου συμβολαίου
- 16 για φθαρμένα ελαστικά
- 9 για Κ.Τ.Ε.Ο.
- 8 για υπέρβαρη και επισφαλή φόρτωση
- 127 για λοιπές διατάξεις της τροχαίας νομοθεσίας
Παρόμοιες ειδικές εξορμήσεις θα προγραμματισθούν και θα πραγματοποιηθούν και στο μέλλον σε περιοχές της Αττικής, που παρουσιάζουν αυξημένη και επικίνδυνη παραβατικότητα.
6 Απρ 2017
Ευρωπαϊκή Πίστη: 40 χρόνια Δημιουργίας, Ανάπτυξης και Προσφοράς
Τα 40 χρόνια Δημιουργίας, Ανάπτυξης και Προσφοράς στην Ελληνική κοινωνία γιορτάζει φέτος η Ευρωπαϊκή Πίστη, η οποία σήμερα κατέχει ηγετική θέση στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά.
Από τα πρώτα βήματά της το 1977, η Ευρωπαϊκή Πίστη, προσδιόρισε το Όραμά της, το οποίο αποτελεί σταθερό της προσανατολισμό μέχρι και σήμερα: η δημιουργία και η ανάπτυξη ενός οργανισμού ο οποίος θα διασφαλίζει τα δικαιώματα των ασφαλισμένων, των εργαζομένων και των επενδυτών.
Σήμερα η Ευρωπαϊκή Πίστη, κρατώντας αναλλοίωτες τις αρχές και τη φιλοσοφία πάνω στις οποίες οικοδομήθηκε, την εντιμότητα, τη συνέπεια, τη φιλεργατικότητα και τη χρηστή διαχείριση, αποτελεί έναν από τους πλέον αξιόπιστους ασφαλιστικούς φορείς στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά.
Η Εταιρία, με αφορμή τον εορτασμό των 40 ετών παρουσίας στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά και νιώθοντας την ανάγκη να ευχαριστήσει όλους όσοι την εμπιστεύτηκαν από το 1977 έως και σήμερα, δημιούργησε μία νέα διαφημιστική καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «Ένα μεγάλο ευχαριστώ».
Ένα μεγάλο ευχαριστώ προς όλους τους ασφαλισμένους, τους εργαζομένους και τους μετόχους της, οι οποίοι με την εμπιστοσύνη τους έχουν αναδείξει την Ευρωπαϊκή Πίστη ως μία από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρίες.
Η συγκεκριμένη καμπάνια αποτελεί την πρώτη από μια σειρά διαφημίσεων που θα προβληθούν κατά τη διάρκεια του έτους, οι οποίες σε συνδυασμό με άλλες ενέργειες, έχουν ως στόχο να αναδείξουν μία επιτυχημένη διαδρομή 40 ετών.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, με εφόδιο την εμπειρία των 40 ετών, παρακολουθεί προσεκτικά τις εξελίξεις και προσαρμόζεται στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον με στόχο τη συνέχιση της επιτυχημένης πορείας και την επίτευξη του οράματός της.
Prime Insurance: Μέγας Χορηγός του προγράμματος «ΦΑΕΘΩΝ»
6.4.17
Μεγάλος Χορηγός, Οδική Ασφάλεια, Πρόληψη, Τροχαία ατυχήματα, ΦΑΕΘΩΝ, Prime Insurance, REACTION
No comments
Η Prime Insurance, πάντα αρωγός σε θέματα οδικής προστασίας και ασφάλειας, παρουσίασε τη Δευτέρα 3 Απριλίου στην Αίγλη Ζαππείου, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα οδικής ασφάλειας «ΦΑΕΘΩΝ», σε συνεργασία με την ΜΚΟ REACTION. Η Prime Insurance είναι μέγας χορηγός του προγράμματος και στηρίζει τις δράσεις ενημέρωσης και εκπαιδευσης μαθητων σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία.
Σκοπός του προγράμματος «ΦΑΕΘΩΝ» είναι να συμβάλλει στην πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων, μια μάστιγα που αποτελεί την πρώτη αιτία θανάτου στην Ελλάδα στις ηλικίες 19 – 39 ετών. Με την παρουσία των αρμοδίων σε σχολεία το πρόγραμμα στοχεύει στη δημιουργία οδηγικής συνείδησης στους νέους. Το πρόγραμμα ΦΑΕΘΩΝ περιλαμβάνει 18 διαφορετικές εκπαιδευτικές διαλέξεις οδικής ασφάλειας, 4 διαφορετικά βιωματικά εργαστήρια, δεκάδες πειραματικές δράσεις καθώς και άλλες δραστηριότητες. Η υλοποίηση του προγράμματος πραγματοποιείται σε συνεργασία με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς και η 1η φάση του αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς, ενώ η 2η θα διαρκέσει από το Σεπτέμβριο έως το τέλος του έτους.
Στη συνέντευξη τύπου παρευρέθηκαν εκπρόσωποι του Υπουργείου Μεταφορών, εκπρόσωποι του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, δημοσιογράφοι, ο Πρόεδρος της ΜΚΟ REACTION κ.Μάριος Σταύρου, ο Εμπορικός Δ/ντης της Prime Insurance κ.Μάριος Μήτρος, ο Δ/ντης Γενικών Κλάδων κ.Στάθης Γκόργκας και ο Δ/ντης Μάρκετινγκ κ.Βασίλης Δαβιλάς.
Είναι υποχρεωτικό να κάνω ασφάλιση στον έμπορο που αγοράζω αυτοκίνητο;
6.4.17
'Εμπορος, Αγορά, Αντιπροσωπεία, ασφάλιση, Αυτοκίνητο, Ρώτα με να σε ενημερώσω, Υποχρεωτική Ασφάλιση Αυτοκινήτου
No comments
Ένα από τα ερωτήματα σας αφορά την έγκαιρη ασφάλιση όταν αγοράζετε αυτοκίνητο από έναν έμπορο και κατά πόσο είσαστε υποχρεωμένοι να το ασφαλίσετε είτε στον ίδιο, είτε μέσω τράπεζας εάν η αγορά έχει γίνει μέσω χρηματοδότησης.
Εδώ έχουμε να κάνουμε με δύο σκέλη. Το πρώτο αφορά την υποχρεωτική ασφάλιση του αυτοκινήτου βάσει νόμου και το δεύτερο την επιλογή της ασφαλιστικής και του δικτύου μέσω του οποίου θα γίνει η ασφάλιση. Σε αυτό το δεύτερο σκέλος, ανεξάρτητα από τον τρόπο αγοράς (μέσω χρηματοδότησης ή μη), η επιλογή του που θα ασφαλιστεί το αυτοκίνητο παραμένει στην κρίση του αγοραστή.
Εδώ έχουμε να κάνουμε με δύο σκέλη. Το πρώτο αφορά την υποχρεωτική ασφάλιση του αυτοκινήτου βάσει νόμου και το δεύτερο την επιλογή της ασφαλιστικής και του δικτύου μέσω του οποίου θα γίνει η ασφάλιση. Σε αυτό το δεύτερο σκέλος, ανεξάρτητα από τον τρόπο αγοράς (μέσω χρηματοδότησης ή μη), η επιλογή του που θα ασφαλιστεί το αυτοκίνητο παραμένει στην κρίση του αγοραστή.
Το που θα ασφαλιστεί το αυτοκίνητο είναι δικαίωμά σας να το επιλέξετε εσείς ως αγοραστής, προσέχοντας ωστόσο αν είναι μέσω χρηματοδότησης να καλύπτει τους όρους (συνήθως είναι απαραίτητο να υπάρχει κάλυψη πυρός και κλοπής με την αξία αγοράς του αυτοκινήτου) που ζητάει η τράπεζα ή η εταιρεία χρηματοδότησης που έχει εγκρίνει την αγορά του αυτοκινήτου στο όνομά σας.
Εάν το αυτοκίνητο είναι καινούριο και δεν έχει ακόμα πινακίδες κυκλοφορίας, η ασφάλιση μπορεί να γίνει και νωρίτερα με βάση τον αριθμό πλαισίου που αποτελεί την ταυτότητα του αυτοκινήτου, και στη συνέχεια μόλις βγουν οι πινακίδες στέλνετε συμπληρωματικά την άδεια κυκλοφορίας στην ασφαλιστική να κάνει μια πρόσθετη πράξη για να καταχωρηθεί και ο αριθμός κυκλοφορίας του αυτοκινήτου στο σύστημα.
Εάν η αγορά αφορά μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, κάνετε τη διαδικασία της ασφάλισης την ίδια ημέρα που θα γίνει η μεταβίβαση και θα βγει η νέα άδεια κυκλοφορίας στο όνομά σας.
Η επιλογή λοιπόν είναι δική σας.
Εάν το αυτοκίνητο είναι καινούριο και δεν έχει ακόμα πινακίδες κυκλοφορίας, η ασφάλιση μπορεί να γίνει και νωρίτερα με βάση τον αριθμό πλαισίου που αποτελεί την ταυτότητα του αυτοκινήτου, και στη συνέχεια μόλις βγουν οι πινακίδες στέλνετε συμπληρωματικά την άδεια κυκλοφορίας στην ασφαλιστική να κάνει μια πρόσθετη πράξη για να καταχωρηθεί και ο αριθμός κυκλοφορίας του αυτοκινήτου στο σύστημα.
Εάν η αγορά αφορά μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, κάνετε τη διαδικασία της ασφάλισης την ίδια ημέρα που θα γίνει η μεταβίβαση και θα βγει η νέα άδεια κυκλοφορίας στο όνομά σας.
Η επιλογή λοιπόν είναι δική σας.
Αποζημίωση σαν να κέρδισαν... το "έπαθλο" για τους 2 τραυματίες του Survivor!
6.4.17
Αποζημίωση, Ειρήνη Κολιδά, Μάριος Πρίαμος Ιωαννίδης, Τροχαίο Survivor, Survivor Greece
No comments
Αίσθηση προκαλεί τις τελευταίες ώρες το ποσό μαμούθ που ακούγεται ότι θα λάβουν ως αποζημίωση για το τροχαίο της περασμένης εβδομάδας στον Άγιο Δομίνικο, οι δύο τραυματισμένοι παίκτες από την ομάδα των Μαχητών.
Πριν λίγες ημέρες άλλωστε, είχαμε αναφερθεί τόσο στο τροχαίο και τον τραυματισμό των παικτών όσο και στα ελλιπή μέτρα ασφαλείας κατά τη μεταφορά τους στην καρότσα ενός φορτηγού και την τεράστια ευθύνη της παραγωγής.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η παραγωγή του παιχνιδιού Survivor Greece αναγνωρίζοντας τις παραλείψεις και το λάθος τους να μεταφέρουν τους παίκτες χωρίς να τηρούν τους στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας, προκειμένου να διασφαλίσουν ότι οι δύο σοβαρότερα τραυματισμένοι παίκτες δεν θα στραφούν νομικά εναντίον τους, έχει προτείνει αποζημίωση στην Ειρήνη Κολιδά και στον Μάριο Πρίαμο Ιωαννίδη ποσού που προσεγγίζει το χρηματικό έπαθλο του παιχνιδιού, δηλαδή τα 100.000 ευρώ!
Οι δύο παίκτες φαίνεται πως έχουν κάνει αποδεκτή την πρόταση να λάβουν το συγκεκριμένο ποσό αποζημίωσης, δηλώνοντας όμως παράλληλα ότι ουδεμία άλλη απαίτηση έχουν από την παραγωγή για το ατύχημα που τους συνέβη.
Το σκεπτικό για να δοθεί το αρκετά υψηλό ποσό αποζημίωσης, πέρα από το γεγονός ότι η παραγωγή είχε ασφαλίσει τους παίκτες, είναι ότι τραυματίστηκαν κατά τη μεταφορά τους με ένα όχημα που δεν τηρούσε τους κανόνες ασφαλείας, ενώ επιπλέον ο τραυματισμός τους εμποδίζει τους δύο παίκτες από το να διεκδικήσουν το χρηματικό έπαθλο στο παιχνίδι. Επίσης, υπάρχει και ο φόβος της διεκδίκησης πολύ υψηλότερου ποσού αποζημίωσης εάν οι παίκτες στραφούν νομικά εναντίον τους.
Πριν λίγες ημέρες άλλωστε, είχαμε αναφερθεί τόσο στο τροχαίο και τον τραυματισμό των παικτών όσο και στα ελλιπή μέτρα ασφαλείας κατά τη μεταφορά τους στην καρότσα ενός φορτηγού και την τεράστια ευθύνη της παραγωγής.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η παραγωγή του παιχνιδιού Survivor Greece αναγνωρίζοντας τις παραλείψεις και το λάθος τους να μεταφέρουν τους παίκτες χωρίς να τηρούν τους στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας, προκειμένου να διασφαλίσουν ότι οι δύο σοβαρότερα τραυματισμένοι παίκτες δεν θα στραφούν νομικά εναντίον τους, έχει προτείνει αποζημίωση στην Ειρήνη Κολιδά και στον Μάριο Πρίαμο Ιωαννίδη ποσού που προσεγγίζει το χρηματικό έπαθλο του παιχνιδιού, δηλαδή τα 100.000 ευρώ!
Οι δύο παίκτες φαίνεται πως έχουν κάνει αποδεκτή την πρόταση να λάβουν το συγκεκριμένο ποσό αποζημίωσης, δηλώνοντας όμως παράλληλα ότι ουδεμία άλλη απαίτηση έχουν από την παραγωγή για το ατύχημα που τους συνέβη.
Το σκεπτικό για να δοθεί το αρκετά υψηλό ποσό αποζημίωσης, πέρα από το γεγονός ότι η παραγωγή είχε ασφαλίσει τους παίκτες, είναι ότι τραυματίστηκαν κατά τη μεταφορά τους με ένα όχημα που δεν τηρούσε τους κανόνες ασφαλείας, ενώ επιπλέον ο τραυματισμός τους εμποδίζει τους δύο παίκτες από το να διεκδικήσουν το χρηματικό έπαθλο στο παιχνίδι. Επίσης, υπάρχει και ο φόβος της διεκδίκησης πολύ υψηλότερου ποσού αποζημίωσης εάν οι παίκτες στραφούν νομικά εναντίον τους.
Σχετική αναφορά έγινε σε χθεσινή εκπομπή στην τηλεόραση:
Σε ενδιαφέρουν:
- Τροχαίο Survivor: Τους μετέφεραν σαν... πρόβατα χωρίς κανένα μέτρο ασφαλείας!
- Τροχαίο στον Άγιο Δομίνικο με παίκτες του Survivor!
- Ασφάλισε το αυτοκίνητο στην Αττική από 68€/εξάμηνο!
- Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
- Τροχαίο Survivor: Τους μετέφεραν σαν... πρόβατα χωρίς κανένα μέτρο ασφαλείας!
- Τροχαίο στον Άγιο Δομίνικο με παίκτες του Survivor!
- Ασφάλισε το αυτοκίνητο στην Αττική από 68€/εξάμηνο!
- Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
NN Hellas: Job Shadow Day με την εθελοντική υποστήριξη των στελεχών της
6.4.17
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα, Μαθητές, Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων, Job Shadow Day, NN Hellas
No comments
Στo πλαίσιο της συνεργασίας της με το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece, η ΝΝ Hellas πραγματοποίησε με επιτυχία την Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017 το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Στη σκιά ενός Στελέχους» (“Job Shadow Day”), το οποίο βασίστηκε για μία ακόμη φορά στην εθελοντική συμμετοχή των εργαζομένων της.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα λειτουργεί ως επαγγελματικός προσανατολισμός, έχοντας ως βασικό στόχο να βοηθήσει τους μαθητές να διερευνήσουν δυνατότητες επαγγελματικής σταδιοδρομίας. Πιο συγκεκριμένα, 19 μαθητές Λυκείου από δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της χώρας μας, επισκέφθηκαν τα Κεντρικά Γραφεία της ΝΝ και είχαν τη δυνατότητα να ακολουθήσουν ένα στέλεχος στις συνήθεις εργασίες και συναντήσεις του μέσα στην ημέρα. Επιπλέον, οι μαθητές ενημερώθηκαν συνολικά για τις δραστηριότητες της εταιρίας, έθεσαν ερωτήσεις στους εθελοντές και γνώρισαν από κοντά την Πρόεδρο Δ.Σ. & Διευθύνουσα Σύμβουλο της ΝΝ Hellas, κα Μαριάννα Πολιτοπούλου.
Η κα Πολιτοπούλου δήλωσε για την πρωτοβουλία αυτή: «Νιώθω ιδιαίτερα υπερήφανη που η ΝΝ αξιοποιεί την τεχνογνωσία της με στόχο τη στήριξη της ελληνικής κοινωνίας και, ειδικότερα, των παιδιών. Η ανάγκη για επαγγελματικό προσανατολισμό της νέας γενιάς αποτελεί προτεραιότητα για τη χώρα μας. Ως μητέρα τριών παιδιών, η πρότασή μου στους νέους ανθρώπους είναι να αξιολογούν τις δεξιότητες και τις επιθυμίες τους, ώστε να εξασκήσουν το επάγγελμα της αρεσκείας τους. Δανείζομαι τη φράση του William Shakespeare «Ξέρουμε τι είμαστε, αλλά, δεν ξέρουμε τι θα μπορούσαμε να είμαστε».»
Η ΝΝ Hellas συνεργάζεται με το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece τα τελευταία 2 χρόνια, στηρίζοντας το «Διαγωνισμό Κοινωνικής Καινοτομίας» (“Social Innovation Relay”), ένα ετήσιο πρόγραμμα που ενθαρρύνει τους μαθητές να αναπτύξουν καινοτόμες ιδέες και λύσεις για τα σύγχρονα θέματα μέσα από την κοινωνική επιχειρηματικότητα.
5 Απρ 2017
Εθνική Ασφαλιστική: Με κέρδη €57,7 εκατ. για το 2016 παραμένει ισχυρή και εύρωστη
5.4.17
2016, Δείκτης Φερεγγυότητας, Εθνική Ασφαλιστική, Κέρδη, Κερδοφορία, Οικονομικά αποτελέσματα
No comments
Για ακόμη μια χρονιά η Εθνική Ασφαλιστική, παρά την παρατεταμένη ύφεση, διατήρησε υψηλά επίπεδα κερδοφορίας και παραμένει ισχυρή και εύρωστη, αποτελώντας σημείο αναφοράς και αξιοπιστίας όχι μόνο για τους ασφαλισμένους της αλλά και για το σύνολο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.
Τα ικανοποιητικά αποτελέσματα της Εταιρίας αποδίδονται στη δημιουργία νέων ανταγωνιστικών προϊόντων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ασφαλισμένων, στη συνεχιζόμενη προσπάθεια συγκράτησης του λειτουργικού κόστους, στις υψηλής ποιότητας επενδύσεις και στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών και διαδικασιών. Η συνδρομή του ανθρώπινου δυναμικού και του δικτύου συνεργατών της, που προσπαθεί συνεχώς να ενδυναμώνει, να εκπαιδεύει και να υποστηρίζει, είναι περισσότερο από ποτέ καταλυτική.
Η Εταιρία κατά το 2016 παρουσίασε κέρδη προ φόρων ύψους €57,7 εκατ. έναντι €76,7 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015. Η μείωση των κερδών προ φόρων αποδίδεται κυρίως στο σχηματισμό αυξημένων τεχνικών αποθεμάτων για τον Κλάδο Ζωής και στα μειωμένα έσοδα επενδύσεων. Συγκεκριμένα, τα τεχνικά αποθέματα επάρκειας του Κλάδου Ζωής αυξήθηκαν κατά €45,4 εκατ. κατά το 2016, ως αποτέλεσμα μιας πιο συντηρητικής προσέγγισης λόγω των απαιτήσεων του νέου εποπτικού πλαισίου (Solvency II), στοχεύοντας στη βέλτιστη θωράκιση της Εταιρίας έναντι χρηματοοικονομικών και μη κινδύνων καθώς και στην περαιτέρω ενίσχυση της αξιοπιστίας της έναντι των ασφαλισμένων της.
Επιπλέον, η επίτευξη παραγωγικής κερδοφορίας το 2016 σε συνδυασμό με την συντονισμένη και εντατική προσπάθεια της Διοίκησης, συνετέλεσαν στην περαιτέρω ενίσχυση των εποπτικών κεφαλαίων της Εταιρίας. Συγκεκριμένα, τα Εποπτικά Ίδια Κεφάλαια της Εθνικής Ασφαλιστικής κατά την 31 Δεκεμβρίου 2016, αυξήθηκαν κατά 14,6% και ανήλθαν σε €571,6 εκατ. έναντι €499,0 εκατ. την 31 Δεκεμβρίου 2015 με αποτέλεσμα τη βελτίωση του δείκτη Φερεγγυότητας ΙΙ σε 169% έναντι 118%, με χρήση μεταβατικών μέτρων, κατά τις αντίστοιχες ημερομηνίες.
Η συνολική παραγωγή της Εταιρίας κατά το 2016 ανήλθε σε €577,7 εκατ. έναντι €609,6 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015 λόγω της μειωμένης παραγωγής των εφάπαξ προϊόντων Ζωής και του Κλάδου Αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα, για τον Κλάδο Ζωής και τον Κλάδο Γενικών Ασφαλειών η συνολική παραγωγή κατά το 2016 ανήλθε σε €402,2 εκατ. και €175,5 εκατ. αντίστοιχα.
Από τον Ιούνιο του 2016, διατίθεται μέσω του δικτύου της Τράπεζας το νέο προϊόν εφάπαξ ασφαλίστρου «Εθνική Εφάπαξ +», το οποίο περιλαμβάνει εγγυημένη απόδοση και ασφάλεια ζωής. Το προϊόν αυτό αντικατέστησε το παλαιότερο «Εθνική Εφάπαξ» που είχε διακοπεί τον Ιούνιο του 2015 λόγω επιβολής περιορισμών στη διακίνηση κεφαλαίων, σημειώνοντας σημαντική παραγωγή σε ένα εξάμηνο, ύψους €55,2 εκατ..
Αξιοσημείωτη επίσης είναι η συμβολή του δικτύου συνεργατών (“agency”) της Εταιρίας, του οποίου η συνεισφορά, για το 2016, ως ποσοστό επί της συνολικής παραγωγής του Κλάδου Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων ανήλθε σε 48,0% και 19,4%, αντίστοιχα. Η νέα παραγωγή του Κλάδου Ζωής μέσω του δικτύου agency διαμορφώθηκε σε €27,6 εκατ., αυξημένη κατά 23,4% σε σχέση με το 2015, με την αύξηση να αποδίδεται στη διάθεση νέων συνταξιοδοτικών προϊόντων καθώς και στη συνεχόμενη αύξηση των πωλήσεων του νέου επιτυχημένου νοσοκομειακού προϊόντος Full. Στη σταθερή ανάπτυξη των εργασιών της Εταιρίας, συμβάλλει θετικά και ο νέος Κανονισμός Πωλήσεων που δίνει έμφαση στην πρόσκτηση νέων εργασιών, στην ανάπτυξη και συνεχή εκπαίδευση των Ασφαλιστικών Συμβούλων, στη στρατολόγηση νέων συνεργατών, καθώς και στη συνεχή παρακολούθηση επίτευξης των στόχων.
Η Εθνική Ασφαλιστική, συνεπής με τον ανθρωποκεντρικό της προσανατολισμό και την προσήλωσή της στο θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης, ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος της Τράπεζας της Ελλάδος για την ανάληψη μέρους του χαρτοφυλακίου ζωής της International Life. Η επιτυχής έκβαση αυτού του εγχειρήματος δεν θα ήταν δυνατή χωρίς την ιδιαίτερα ανεπτυγμένη αίσθηση ευθύνης, τόσο απέναντι στους ασφαλισμένους της International Life όσο και απέναντι στα συμφέροντα του μετόχου της Εθνικής Ασφαλιστικής.
Πρωταρχικοί στόχοι της Διοίκησης παραμένουν η ενίσχυση της κεφαλαιακής επάρκειας και η βελτίωση του τρόπου λειτουργίας προκειμένου η Εταιρία να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, προσφέροντας στους ασφαλισμένους της καινοτόμες λύσεις, προσαρμοσμένες στις νέες απαιτήσεις που απορρέουν από την τρέχουσα χρηματοοικονομική συγκυρία.
Τέλος, για ακόμη μια χρονιά, η Εταιρία απέδειξε το κοινωνικό της πρόσωπο μέσα από συμμετοχή σε σημαντικές δράσεις υποστήριξης ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων, προστασίας του περιβάλλοντος, ενίσχυσης του πολιτισμού και στήριξης της Ιδιωτικής Ασφάλισης και της Ελληνικής Οικονομίας. Συμμετείχε, μεταξύ άλλων, στο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης act4greece προσφέροντας €1 για κάθε νέο συμβόλαιο, αποδεικνύοντας έτσι τη διαρκή ανταπόκριση της Εταιρίας στη δέσμευσή της να στέκεται δίπλα στο κοινωνικό σύνολο.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)