>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

4 Ιουλ 2017

Ψηφιακή εξυπηρέτηση πολιτών για τα ανασφάλιστα οχήματα από την Περιφέρεια Αττικής

Για την αντιμετώπιση της επείγουσας κατάστασης, υποδοχής των αιτήσεων πολιτών για την εξακρίβωση στοιχείων ανασφάλιστων οχημάτων η Γενική Δ/νση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής ενεργοποιεί, από 4/7/17, υπηρεσίες του Οδηγού του Πολίτη, ώστε η συλλογή συγκεκριμένων αιτήσεων να πραγματοποιηθεί ψηφιακά,χωρίς να απαιτηθεί μετακίνηση των πολιτών προς τις υπηρεσίες της Περιφέρειας.
Οι πολίτες θα εντοπίζουν τις σχετικές υπηρεσίες στον Οδηγό του Πολίτη της Περιφέρειας Αττικής και στο Portal της Περιφέρειας:
  •  Καταχώρηση Ι.Χ. μετά από δήλωση κλοπής
  •  Οριστική διαγραφή οχήματος
Οι υπηρεσίες προσφέρονται διακριτά για:
  • Φυσικά Πρόσωπα
  • Νομικά πρόσωπα
Στον Οδηγό του Πολίτη www.pattikis.gr/citizen οι ενδιαφερόμενοι θα λαμβάνουν αναλυτική πληροφόρηση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, τη φόρμα αίτησης, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τη διοικητική διαδικασία που θα ακολουθηθεί.
Πολίτες ή και εκπρόσωποι επιχειρήσεων που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση θα επιλέγουν στην καρτέλα ‘ψηφιακή εξυπηρέτηση’ την υποβολή ψηφιακά της αίτησής τους.

Στην ψηφιακή φόρμα υποβολής αίτησης οι ενδιαφερόμενοι συμπληρώνουν τα προσωπικά τους δεδομένα και επισυνάπτουν την αίτησή τους σε μορφή PDF και ψηφιακά αντίγραφα των δικαιολογητικών τους. Η αίτηση αυτή εφόσον υποβληθεί σύμφωνα με τις οδηγίες του συστήματος θεωρείται έγκυρη αίτηση για τις υπηρεσίες της Γενικής Δ/νσης Μεταφορών και τα αρμόδια τμήματα θα αναλάβουν την διεκπεραίωσή της άμεσα.
Μετά την ολοκληρωμένη υποβολή της ψηφιακής αίτησής τους, οι πολίτες και επιχειρήσεις που θα χρησιμοποιήσουν τις ψηφιακές υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής θα λαμβάνουν το μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης που έλαβε η αίτησή τους καθώς και την ακριβή ημερομηνία και ώρα κατάθεσης, online εντός της πλατφόρμας ψηφιακής εξυπηρέτησης αλλά και στο email που θα δηλώσουν κατά την υποβολή της αίτησής τους.
Μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας της αίτησης και της διοικητικής διαδικασίας οι πολίτες θα λαμβάνουν ενημερωτικό SMS ότι έχει ολοκληρωθεί η επεξεργασία της αίτησής τους και αναλυτικές πληροφορίες για το αποτέλεσμα της επεξεργασίας θα αναρτώνται στο ψηφιακό αποθετήριο εγγράφων και απαντήσεων της Περιφέρειας Αττικής. Πρόσβαση στο αποθετήριο εγγράφων και απαντήσεων κάθε πολίτης θα λαμβάνει με επίσκεψή του στο portal της Περιφέρειας Αττικής www.patt.gov.gr 
Οδηγίες για τους πολίτες
Για την υποβολή της αίτησης:       
Βήμα 1→ Επίσκεψη στο portal της Περιφέρειας
Βήμα 2→Eπιλογή της ψηφιακής πλατφόρμας εξυπηρέτησης ‘Οδηγός του Πολίτη’.
Βήμα 3→Εντοπισμός της υπηρεσίας σχετικά με τα ανασφάλιστα οχήματα και επιλογή της κατάλληλης υπηρεσίας για πολίτες ή επιχειρήσεις.
Βήμα 4→Μεταφόρτωση (download) της αίτησης από τον οδηγό στον προσωπικό υπολογιστή και συμπλήρωση της αίτησης με τη χρήση κειμενογράφου.Η αίτηση πρέπει να φέρει υπογραφή και να επισυναφθεί σε μορφή PDF αφού ψηφιοποιηθεί.
Βήμα 5→Επιλογή της καρτέλας ‘ψηφιακή εξυπηρέτηση’. Συμπλήρωση διαδοχικά των προσωπικών στοιχείων, συμπλήρωση, των στοιχείων επικοινωνίας, μεταφόρτωση της αίτησης με τη μορφή επισυναπτόμενου αρχείου (υπογεγραμμένο PDF), μεταφόρτωση των δικαιολογητικών, υποβολή της αίτησης. Λήψη του μοναδικού αριθμού εξυπηρέτησης, λήψη αποδεικτικού email. 
Για τη λήψη της απάντησης:                          
Βήμα 1→Μετά την ολοκλήρωση της διοικητικής διαδικασίας ο πολίτης θα παραλάβει ενημερωτικό SMS ώστε να μεταβεί στο ψηφιακό αποθετήριο εγγράφων και απαντήσεων για αναλυτική ενημέρωσή του επί της επεξεργασίας της αίτησής του.
Βήμα 2→Επίσκεψη στο portal της Περιφέρειας
Βήμα 3→Επιλογή της ψηφιακής πλατφόρμας ‘ψηφιακό αποθετήριο’. Συμπλήρωση του ΑΦΜ και του μοναδικού αριθμού εξυπηρέτησης, εμφάνιση ολοκληρωμένης απάντησης.

Σε ενδιαφέρουν:

Groupama Ασφαλιστική: Συνεχίζεται η δράση ΕΚΕ με θέμα την ασφαλή οδήγηση

Η Groupama Ασφαλιστική διοργάνωσε για δεύτερη φορά, στο πλαίσιο των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητάς της, διαγωνισμό στο Facebook με θέμα «Το έχεις με την οδήγηση» και έπαθλο τη συμμετοχή σε εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης, σε συνεργασία πάντα με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς».

Οι 20 νικητές του διαγωνισμού, που πραγματοποιήθηκε από 07-21 Ιουνίου, μέσω της ιστοσελίδας www.toxeismetinodigisi.gr, είχαν τη δυνατότητα να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία οδικής προσομοίωσης μέσα από το εξειδικευμένο σεμινάριο του Ι.Ο.ΑΣ «Πάνος Μυλωνάς» που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του OTE Academy την Παρασκευή 30 Ιουνίου. Μέσα από τις καινοτόμες θεωρητικές και βιωματικές μεθόδους του Ινστιτούτου, είχαν την ευκαιρία να βελτιώσουν την ικανότητά τους στην οδήγηση με απώτερο σκοπό την προστασία των ίδιων αλλά και των εκάστοτε συνεπιβατών τους.

Σε μια εποχή κατά την οποία τα τροχαία ατυχήματα βρίσκονται διαρκώς στην επικαιρότητα, η Groupama Ασφαλιστική αποδεικνύει έμπρακτα ότι συνεχίζει να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες και δράσεις που αποσκοπούν στην καλλιέργεια κουλτούρας ασφαλούς και υπεύθυνης οδήγησης.



Σε ενδιαφέρουν:

INTERAMERICAN: Πρωταγωνίστησε και φέτος στα "BITE AWARDS" με 6 βραβεία!

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της INTERAMERICAN γίνεται πράξη με πολλαπλές εφαρμογές στη λειτουργία και τις διαδικασίες της εταιρείας και σημαντικά έργα ψηφιοποίησης, που επιταχύνουν την προσαρμογή της στο σύγχρονο τεχνολογικό περιβάλλον, συμβάλλοντας στη δημιουργία προοπτικής για βιώσιμη ανάπτυξη και ανταπόκρισης στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς. 

Η στρατηγική κατεύθυνση να είναι η INTERAMERICAN ο απόλυτος «Ψηφιακός Ασφαλιστής» υπογραμμίστηκε από την αναγνώριση των τεχνολογικών καινοτομιών της εταιρείας και στα φετινά Business IT Excellence (BITE) Awards, με τρεις χρυσές, δύο αργυρές και μία μπρούτζινη διακρίσεις, που της έδωσαν και επί του συνόλου το ιδιαίτερο «Grand Award”, το οποίο κατέκτησαν και οι εταιρείες COSMOTE, Singular Logic, Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς και Εθνική Τράπεζα. Τα Bite Awards, που οργανώνει το περιοδικό Netweek της Boussias Communications, ανακοινώθηκαν στις 29 Ιουλίου.

Συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN βραβεύθηκε στις κατηγορίες:
  • «Διαχείριση Ανθρωπίνου Δυναμικού», με χρυσό βραβείο για το ενδο-εταιρικό πρόγραμμα καινοτομίας «Imagine». Το πρόγραμμα ευνοεί την κατάθεση και ανάπτυξη νέων ιδεών στη βάση της συμμετοχής των εργαζομένων μέσω της intranet πλατφόρμας, όπου πραγματοποιείται και η διαχείριση των καλύτερων ιδεών σε επόμενα στάδια αξιολόγησης και εφαρμογής.
  • «CRM και Ψηφιακό Marketing», με χρυσό βραβείο για το έργο δημιουργίας ψηφιακής πελατοκεντρικής υποδομής για τη λειτουργία της Anytime στην Κύπρο, με επέκταση των υποδομών του call center στην Ελλάδα.
  • «Καινοτομία και Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα μέσω ICT», με χρυσό βραβείο για το έργο «5star Driver». Πρόκειται για τον νέο τρόπο ασφάλισης αυτοκινήτων, που βασίζεται στον έλεγχο της χρήσης - του τρόπου οδήγησης μέσω smartphone και παρέχεται από την Anytime, σε πρώτη φάση σε Δ.Χ. οχήματα εγγεγραμμένα στο taxibeat.
  • «ERP Συστήματα», με αργυρό βραβείο για το έργο «SAP ERP», που αποτελεί κλειδί για την οικονομική πληροφόρηση του οργανισμού, ενώ διασυνδέεται με πλήθος πηγών λογιστικών άρθρων των ασφαλιστικών εφαρμογών, καθώς και με το νοσοκομειακό σύστημα της θυγατρικής κλινικής Αθηναϊκής Mediclinic, ενώ με τα πρόσθετα SAP BPC, Disclosure Management και XBRL δίνει τις απαιτούμενες σύγχρονες λύσεις στις δημοσιεύσεις ισολογισμών, τις αναφορές προς τη μητρική ACHMEA και τις απαιτήσεις αναφορών στο πλαίσιο του Solvency II.
  • «Επιχειρηματική Ευφυΐα και Αναλυτική», με αργυρό βραβείο για το έργο «Marketing Intelligence Cockpit” που αντλεί μεγάλους όγκους δεδομένων από τα πρωτογενή συστήματα της INTERAMERICAN, μετατρέποντάς τα σε αξιόπιστη και ενοποιημένη πληροφορία, για γρήγορη ανάλυση και λήψη αποφάσεων.
  • «Τράπεζες - Ασφαλιστικές Εταιρείες», με μπρούτζινο βραβείο για το website της Anytime Κύπρου, που εκτός του πληροφοριακού υλικού, διαθέτει φόρμα υπολογισμού ασφαλίστρων και προωθεί την έκδοση συμβολαίου σε λιγότερα από πέντε λεπτά.
Η έκτη χρονιά των Bite Awards βρίσκει την INTERAMERICAN να έχει συλλέξει συνολικά 23 βραβεία στον θεσμό, γεγονός που δικαιώνει και της μεγάλες επενδύσεις της στην ψηφιακή τεχνολογία κατά την τελευταία δεκαετία, οι οποίες ξεπερνούν τα 70 εκατ. ευρώ, συνδέοντας την εξέλιξη της εταιρείας με τους νέους τρόπους εργασίας και την εστίαση στον πελάτη, σε συνδυασμό με την επιτάχυνση και απλοποίηση των διαδικασιών και τον έλεγχο του κόστους.

Βραβεύσεις της Anytime και στα "Peak Performance Marketing Awards"

Η Anytime, πρωτοπόρος στην απευθείας ασφάλιση (online, τηλεφωνική) μάρκα της INTERAMERICAN, διακρίθηκε ιδιαίτερα και στα πρώτα «Peak Performance Marketing Awards», που υποστηρίζονται από την Google και οργανώθηκαν από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, στις 20 Ιουνίου.
Η Anytime κατέκτησε τέσσερεις χρυσές, δύο αργυρές και δύο μπρούτζινες διακρίσεις για καμπάνιες και έργα που ανέπτυξε στο ψηφιακό Marketing.


Σε ενδιαφέρουν:

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Φροντίζει για τις σπουδές των πελατών και συνεργατών της

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Υδρόγειος  συνεργάζεται με το UCLan Cyprus (University of Central Lancashire, Cyprus), δίνοντας τη δυνατότητα στους συνεργάτες, πελάτες της καθώς και τους πρώτου βαθμού συγγενείς τους να σπουδάσουν στο μοναδικό Βρετανικό Πανεπιστήμιο στην Κύπρο με έκπτωση έως και 30%.

Οι ειδικές εκπτώσεις αφορούν τόσο σε Προπτυχιακά Προγράμματα (διάρκειας τεσσάρων ετών) όσο και Μεταπτυχιακά Προγράμματα (διάρκειας ενός έτους), Μεταπτυχιακά Προγράμματα Εξ Αποστάσεως (διάρκειας ενός έτους) και άλλα ειδικά προγράμματα που παρέχει το Πανεπιστήμιο, σε εύρος τομέων, καθώς και στη διαμονή στο υπερσύγχρονο Campus του Πανεπιστημίου.

Επιπλέον, οι σπουδές στο UCLan Cyprus εξασφαλίζουν στους απόφοιτους δύο πτυχία, ένα από το UCLan Αγγλίας και ένα από το UCLan Κύπρου, με διεθνή αναγνώριση, χωρίς το υψηλό κόστος σπουδών και ζωής στη Μεγάλη Βρετανία (50% λιγότερο, κατά μέσο όρο, σε σχέση με άλλα Βρετανικά Πανεπιστήμια).

Αιτήσεις για εγγραφές γίνονται δεκτές έως τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Για περισσότερες πληροφορίες και εκδήλωση ενδιαφέροντος δείτε εδώ.


Σε ενδιαφέρουν:

3 Ιουλ 2017

Διαγωνισμός Hellas Direct: Κλήρωση με 20 εξάμηνες ασφάλειες αυτοκινήτου

Η Hellas Direct μέσω διαγωνισμού κάνει δώρο την ασφάλιση αυτοκινήτου για 6 μήνες για το πρόγραμμα Essential Covers που περιλαμβάνει όλες τις βασικές καλύψεις και:

  • Πλήρη Οδική Βοήθεια
  • Θραύση Κρυστάλλων
  • Νομική Προστασία
Συνολικά 20 τυχεροί που θα αναδειχθούν μετά από κλήρωση, θα έχουν δωρεάν ασφάλιση για το αυτοκίνητό τους για 6 μήνες.

Ο διαγωνισμός ισχύει έως 31/07/2017. Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί την 01/08/2017.


Σε ενδιαφέρουν:

Οι άνθρωποι της ΑΧΑ δίπλα στους πολίτες της Βρίσας

Ο σεισμός 6,1 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ (12 Ιουνίου) προκάλεσε σημαντικές ζημιές στη Μυτιλήνη με τους κατοίκους του χωριού Βρίσα να αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες δυσκολίες. Οι καταστροφές που υπέστη το χωριό ήταν μεγάλης κλίμακας και οι άνθρωποι της ΑΧΑ, σε συνεργασία με τη Συντονίστρια του γραφείου της Εταιρείας στην περιοχή κυρία Σίλια Αγγελοπούλου, απέστειλαν βοήθεια.

Περίπου 150 πολίτες της Βρίσας αναγκάστηκαν να μετακινηθούν από τις κατοικίες τους και να φιλοξενηθούν σε σπίτια οικείων τους ή σε ξενοδοχεία της ευρύτερης περιοχής λόγω επικινδυνότητας να παραμείνουν στα σπίτια τους.

Οι άνθρωποι της ΑΧΑ, τρεις μέρες μετά το σεισμό, έχοντας έρθει σε συνεννόηση με τον Πρόεδρο της Βρίσας για τις άμεσες ανάγκες των πολιτών, ξεκίνησαν να συγκεντρώνουν είδη πρώτης βοήθειας. Συνολικά συγκεντρώθηκαν 14 κούτες με είδη καθημερινών αναγκών (π.χ. φρυγανιές, γάλα, παιδικές κρέμες αντισηπτικά) τα οποία έχουν ήδη παραδοθεί στους υπεύθυνους της Βρίσας για σχετική διανομή στους πολίτες που βρίσκονται σε ανάγκη.


Σε ενδιαφέρουν:

1 Ιουλ 2017

Eurolife ERB: Νέο μοναδικό πρόγραμμα ‘ασφάλισης εισπράξεων POS’ επιχειρήσεων

Με το νέο πρόγραμμα της Eurolife ERB ‘Ασφάλιση Εισπράξεων POS’ μπορείτε να νιώθετε σιγουριά και ασφάλεια για τις σας συναλλαγές μέσω Eurobank POS, απολαμβάνοντας την καθημερινότητα σας, απαλλαγμένοι από το άγχος της απώλειας εισπράξεων. Είναι ένα καινοτόμο και μοναδικό για την ελληνική αγορά πρόγραμμα, το οποίο δημιουργήθηκε για να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες μίας επιχειρήσεις και να απαντήσει στις εξελίξεις του οικονομικού περιβάλλοντος.

Το νέο ασφαλιστικό πρόγραμμα ‘Ασφάλιση Εισπράξεων POS’ της Eurolife ERB σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την Eurobank και απευθύνεται σε όλους τους επιχειρηματίες που διατηρούν καταστήματα λιανικής πώλησης ή άλλη παρεμφερή επαγγελματική δραστηριότητα, οι οποίοι είναι κάτοχοι POS Eurobank και πραγματοποιούν συναλλαγές μέσω Visa, MasterCard και China Union Pay.

Προσφέρει κάλυψη για την απώλεια εισπράξεων μιας επιχείρησης, λόγω διακοπής εργασιών από απρόβλεπτους κινδύνους, η οποία συνδέεται με τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω  POS Eurobank. Το νέο αυτό προϊόν εξασφαλίζει την απώλεια κέρδους - εισοδήματος από το POS Eurobank μιας επιχείρησης, που εξαιτίας απρόβλεπτων συνθηκών μπορεί να παραμένει κλειστή, και προσφέρει παράλληλα χαμηλό κόστος ασφάλισης. Το πρόγραμμα ξεχωρίζει για τις πρωτοποριακές παροχές και την απλή διαδικασία της αποζημίωσης.

Αναλυτικά, το πρόγραμμα καλύπτει την απώλεια εισπράξεων λόγω διακοπής εργασιών της επιχείρησης από τους ακόλουθους κινδύνους:
  • Πυρκαγιά & Κεραυνό
  • Καπνό από Πυρκαγιά
  • Έκρηξη
  • Πτώση αεροσκάφους
  • Πρόσκρουση οχήματος
  • Πτώση δέντρων
  • Στάση
  • Απεργία
  • Οχλαγωγία
  • Πολιτικές Ταραχές
  • Κακόβουλες Ενέργειες
  • Θραύση Υαλοπινάκων
  • Πλημμύρα
  • Θύελλα
  • Καταιγίδα
  • Διαρροή νερού από σωληνώσεις
  • Χιόνι, Χαλάζι, Παγετό
  • Κλοπή από διάρρηξη
Το ετήσιο όριο κάλυψης του προγράμματος Ασφάλιση Εισπράξεων POS της Eurolife ERB ανέρχεται στα 15.000 ευρώ, ενώ η ανώτατη περίοδος αποζημίωσης κυμαίνεται στους 6 μήνες, προκειμένου να είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στις τρέχουσες ανάγκες και τα δεδομένα των σύγχρονων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αισθάνονται ουσιαστική ασφάλεια με προσιτό κόστος.

Η μέριμνα και η πρόληψη βοηθάει κάθε επιχείρηση να διατηρήσει την αξία της και να την οδηγήσει σε ένα πιο ασφαλές μέλλον. Γι’ αυτό, το νέο προϊόν μπορεί να αποτελέσει σημαντικό εργαλείο κάθε σύγχρονης επιχείρησης απαλλάσσοντας από το καθημερινό άγχος της εξασφάλισης του τζίρου του POS.


Σε ενδιαφέρουν:

30 Ιουν 2017

Πως να προστατευθείς αποτελεσματικά από τον καύσωνα

Ο καύσωνας και γενικότερα οι πολύ υψηλές θερμοκρασίες μπορεί να επιβαρύνουν την υγεία μας και να μας προκαλέσουν προβλήματα. Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας μας δίνει χρήσιμες οδηγίες πως να προστατευθούμε τόσο εμείς όσο και κοντινά μας πρόσωπα:
  • Αποφεύγουμε την ηλιοθεραπεία και παραμένουμε σε σκιερά και δροσερά μέρη χωρίς συνωστισμό.

  • Αποφεύγουμε τη βαριά σωματική άσκηση ιδιαίτερα σε χώρους με υψηλή θερμοκρασία, άπνοια και μεγάλη υγρασία, το πολύωρο βάδισμα ή το τρέξιμο κάτω από τον ήλιο και τα πολύωρα ταξίδια με τα μέσα συγκοινωνίας.

  • Κάνουμε χλιαρά ντους κατά τη διάρκεια της ημέρας κι αν χρειαστεί τοποθετούμε υγρά καλύμματα στο κεφάλι και στο λαιμό.

  • Φοράμε ελαφρά, άνετα και ανοιχτόχρωμα ρούχα από φυσικό υλικό, καπέλο και μαύρα ή σκουρόχρωμα γυαλιά με ειδική επίστρωση που προστατεύουν από την αντανάκλαση του ήλιου.

  • Προτιμούμε ελαφρά και μικρά γεύματα, με έμφαση στα φρούτα και τα λαχανικά. Περιορίζουμε τα λιπαρά. Πίνουμε άφθονα υγρά (νερό και χυμούς φρούτων). Αν ιδρώνουμε πολύ προσθέτουμε αλάτι στο φαγητό μας. Αποφεύγουμε τα οινοπνευματώδη ποτά.

  • Μεριμνούμε για τα μέλη της οικογένειά μας που πάσχουν από χρόνια νοσήματα (αναπνευστικά, καρδιαγγειακά κλπ.). Συμβουλευόμαστε τον θεράποντα ιατρό τους για την εφαρμογή ειδικών οδηγιών και για όσους λαμβάνουν φάρμακα.
Αν έχουμε νεογνά βρέφη
  • Τα ντύνουμε όσο γίνεται πιο ελαφρά. Φροντίζουμε ώστε τα χέρια και τα πόδια τους να είναι ελεύθερα και να μην τυλίγονται σε πάνες.

  • Φροντίζουμε να μη μένουν στον ήλιο μετά το μπάνιο στη θάλασσα και να φορούν πάντα καπέλο.

  • Εκτός από γάλα συνιστάται η χορήγηση και άλλων υγρών όπως χαμομήλι, νερό κλπ. Ειδικά για τα βρέφη και τα μεγαλύτερα παιδιά, φροντίζουμε να τρώνε περισσότερο χορταρικά και φρούτα και λιγότερα λίπη.
Αν έχουμε ηλικιωμένους
  • Τους μετακινούμε σε δροσερότερους χώρους ή περιοχές, ή φροντίζουμε να παραμένουν στα κατώτερα διαμερίσματα πολυώροφων σπιτιών. Ανοίγουμε το σπίτι τη νύχτα για να δροσίζει και το κρατάμε ερμητικά κλειστό τις ζεστές ώρες της ημέρας.

  • Δεν εγκαταλείπουμε τα ηλικιωμένα μέλη της οικογένειας μόνα τους σε περιπτώσεις θερινών διακοπών ή πολυήμερης απουσίας μας από το σπίτι.

Στην Exin πλέον το 75% της Εθνικής Ασφαλιστικής

Στην Exin Financial Services Holding πέρασε και επίσημα πλέον το 75% της Εθνικής Ασφαλιστικής, έναντι του ποσού των 718 εκατ. ευρώ όπως ανακοίνωσε η Εθνική Τράπεζα. H ETE από τη μεριά της διατηρεί το 25% των μετοχών, εξασφαλίζοντας συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας bancassurance για τη διανομή των προϊόντων της Εθνικής Ασφαλιστικής μέσω του δικτύου της ΕΤΕ.

Η επίσημη ανακοίνωση της Εθνικής Τράπεζας αναφέρει τα εξής:

Η Εθνική Τράπεζα ανακοινώνει την πώληση πλειοψηφικής μετοχικής συμμετοχής της θυγατρικής της ΑΕΕΓΑ «η Εθνική» στην EXIN Financial Services Holding B.V.

Η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε. («ΕΤΕ») προχώρησε σε συμφωνία με την EXIN Financial Services Holding B.V. (“EXIN”) για την πώληση του 75% των μετοχών της Ελληνικής Ανώνυμης Εταιρίας Γενικών Ασφαλειών (“Εθνική Ασφαλιστική”) με συνολικό τίμημα ύψους € 718,3 εκατ. (η Συναλλαγή).


Η ΕΤΕ θα διατηρήσει το 25% των μετοχών της Εθνικής Ασφαλιστικής. Στις 27 Ιουνίου 2017, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΤΕ ενέκρινε την πώληση του 75% των μετοχών της Εθνικής Ασφαλιστικής καθώς και τη σύναψη συμφωνίας αποκλειστικής συνεργασίας για την πώληση των ασφαλιστικών προϊόντων της Εθνικής Ασφαλιστικής μέσω του δικτύου της ΕΤΕ.

Το συμφωνημένο τίμημα για τη Συναλλαγή ανέρχεται σε € 718,3 εκατ.

Η ΕΤΕ και η EXIN προχώρησαν επίσης σε συμφωνία που θα διέπει τη μεταξύ τους σχέση ως μέτοχοι της Εθνικής Ασφαλιστικής. Η Συναλλαγή αναμένεται να έχει θετικό αντίκτυπο της τάξεως των περίπου 110 μονάδων βάσης στο pro forma δείκτη CET1 της ΕΤΕ.

Η πώληση της Εθνικής Ασφαλιστικής επιβεβαιώνει τη δέσμευση της ΕΤΕ να εφαρμόσει με συνέπεια το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Τράπεζας, ενώ θα επιτρέψει στην ΕΤΕ να αφοσιωθεί στις κύριες δραστηριότητες της και στην υγιή πιστωτική επέκταση.

Ο κ. Λεωνίδας Φραγκιαδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΤΕ, δήλωσε: «Ύστερα από 125 έτη κοινής πορείας η οποία ξεκίνησε το 1891, η ΕΤΕ προχώρησε στην πώληση του 75% των μετοχών της Εθνικής Ασφαλιστικής ώστε να πραγματοποιήσει τη δέσμευση της προς τους μετόχους της και τις ευρωπαϊκές αρχές. Παράλληλα, σύναψε συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας bancassurance για τη διανομή των προϊόντων της Εθνικής Ασφαλιστικής μέσω του δικτύου της ΕΤΕ. Η απόφαση να διατηρηθεί μειοψηφική συμμετοχή της τάξεως του 25%, συνάδει με το πνεύμα συνεργασίας που διέπει τη σχέση μας με την EXIN. Μας χαροποιεί ιδιαίτερα που ο νέος μας συνεργάτης, η EXIN, διακατέχεται από μακροπρόθεσμο στρατηγικό ενδιαφέρον για την Ελλάδα και θα συνεχίσει να αναπτύσσει την Εθνική Ασφαλιστική τα επόμενα χρόνια».

Η ολοκλήρωση της Συναλλαγής υπόκειται στην έγκριση των αρμόδιων Αρχών Ανταγωνισμού και της Τράπεζας της Ελλάδος. Advisors Η Goldman Sachs International και η Morgan Stanley & Co. International plc, ενεργούν από κοινού ως χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι της ΕΤΕ. Η Freshfields Bruckhaus Deringer, ενεργεί ως διεθνής νομικός σύμβουλος ενώ το δικηγορικό γραφείο Μπερνίτσα ενεργεί ως νομικός σύμβουλος σε θέματα ελληνικού δικαίου.


Σε ενδιαφέρουν:

29 Ιουν 2017

INTERAMERICAN: Άμεση βοήθεια σε 150.324 περιστατικά το πρώτο πεντάμηνο

Η συμπληρωματικότητα της οδικής και της άμεσης ιατρικής βοήθειας στην ασφάλιση αυτοκινήτου και υγείας αντιστοίχως, παρουσιάζει αυξανόμενη αξία για τους ασφαλισμένους και η INTERAMERICAN, εταιρεία leader της αγοράς στον κλάδο Βοήθειας και με ενσωματωμένες τις σχετικές καλύψεις στα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου και υγείας, καταγράφει μεγάλη ζήτηση, δεδομένου και του μεγάλου πλήθους των πελατών της στον κλάδο, που φθάνουν το 1,4 εκατομμύριο. Η εταιρεία, κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Μαΐου 2017, ανταποκρίθηκε σε 138.988 περιστατικά με οδική βοήθεια και σε 11.336 με άμεση ιατρική βοήθεια - συνολικά, διαχειρίστηκε 150.324 περιστατικά.

Ειδικότερα, στον τομέα της οδικής βοήθειας παρασχέθηκαν επιτόπου υπηρεσίες σε 48.977 περιπτώσεις, φροντίδα ατυχήματος με την υπηρεσία autohelp σε 43.565, ρυμούλκηση οχήματος σε 42.475 και επαναπατρισμός/μεταφορά οχήματος στην έδρα του, σε 3.951 περιπτώσεις. Οι υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας ανταποκρίθηκαν με ασθενοφόρο διακομιδής σε 2.441 περιστατικά, ενώ διακομιδή από αέρος πραγματοποιήθηκε σε 42 περιστατικά. Η INTERAMERICAN διαχειρίστηκε, επίσης, 57 περιστατικά στο εξωτερικό και ακόμη, η Γραμμή Υγείας 1010 ανταποκρίθηκε συμβουλευτικά σε 8.796 κλήσεις.

Επισημαίνεται η ιδιαίτερη διάσταση κοινωνικής συνεισφοράς της INTERAMERICAN με την παροχή άμεσης ιατρικής βοήθειας. Ενδεικτικά, η εταιρεία κατά το 2016 διενήργησε με ασθενοφόρο 34 δωρεάν διακομιδές απόρων-ανασφάλιστων ατόμων και παρέσχε δωρεάν υπηρεσίες συμβουλευτικής για την υγεία σε 199 άτομα.


Σε ενδιαφέρουν: