>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

5 Ιουλ 2017

Αναστολή νέων εργασιών για την Elite Insurance!


Αναστολή νέων εργασιών για την ασφαλιστική Elite Insurance στην Ε.Ε, η οποία δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα με καθεστώς παροχής υπηρεσιών (ΕΠΥ) στον κλάδο αυτοκινήτου, αποφάσισε η εποπτική αρχή του Γιβραλτάρ.

Σε σχετική της ανακοίνωση η Τράπεζα της Ελλάδος αναφέρει:

H Επιτροπή Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών του Γιβραλτάρ (Gibraltar Financial Services Commission – GFSC) ανακοίνωσε σήμερα ότι η ασφαλιστική επιχείρηση Elite Insurance Company Limited αποφάσισε να σταματήσει την ανάληψη νέων εργασιών στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ασφαλιστικής επιχείρησης, η απόφαση ισχύει από σήμερα, όλα τα εκδοθέντα συμβόλαια θα παραμείνουν σε ισχύ και οι απαιτήσεις αποζημίωσης θα συνεχίσουν να υποβάλλονται στους ειδικούς αντιπροσώπους της επιχείρησης που αναφέρονται στα ασφαλιστήρια έγγραφα.

Στην Ελλάδα, η εν λόγω ασφαλιστική επιχείρηση δραστηριοποιείται με καθεστώς ελεύθερης παροχής υπηρεσιών (ΕΠΥ).

Δείτε εδώ την ανακοίνωση της GFSC.

Δείτε εδώ την ανακοίνωση της Elite Insurance Company Limited 


Σε ενδιαφέρουν:

Allianz: 4 νέες επιλογές "My Health" δίνουν ευέλικτες λύσεις στην ασφάλιση υγείας

Η Allianz ενισχύει δυναμικά την παρουσία της στον χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας, με ανανεωμένη στρατηγική και πειστικές απαντήσεις στις προκλήσεις της αγοράς.

Η νέα γκάμα προγραμμάτων υγείας προσφέρει πολυάριθμες επιλογές και δυνατότητες συνδυασμών, χτίζοντας ένα ασφαλιστικό προϊόν ιδιαίτερα ευέλικτο.

Η εταιρεία δίνει στα προγράμματά της My Health, προστιθέμενη αξία σε επίπεδο παροχών και δυνατότητα εξατομίκευσης ανάλογα με τις οικονομικές δυνατότητες του κάθε ασφαλιζόμενου.

Aναγνωρίζοντας την αξία της πρόληψης για την προστασία της υγείας μας, η Allianz προσφέρει πρωτοποριακές λύσεις εξωνοσοκομειακής φροντίδας (My Primary Care) και ιατρικής βοήθειας (Med24), ξεχωριστά ή και συνδυαστικά με τα νοσοκομειακά προγράμματα My Health.

Η ανανεωμένη πρόταση Νοσοκομειακής Περίθαλψης My Health, περιλαμβάνει μεγάλο εύρος επιλογών σε εκπιπτόμενα ποσά και ποσοστό συμμετοχής στα έξοδα νοσηλείας και ακόμα υψηλότερο επίπεδο παροχών πριν, κατά και μετά από τη νοσηλεία. Διατηρεί δε, τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά του όπως για παράδειγμα την παροχή ανωτάτου ορίου κάλυψης ανά περιστατικό και όχι ανά έτος.

Το My Health διαθέτει τέσσερα διαφορετικά νοσοκομειακά προγράμματα με ευρύ φάσμα παροχών και πρόσθετα οφέλη: My Health Prestige, My Health Complete, My Health Classic και My First HealthCare.

Το σύνολο των προϊόντων υγείας της Allianz ανταποκρίνεται σε όλες τις ασφαλιστικές ανάγκες και καλύπτει πλήρως τους ασφαλισμένους τόσο όσον αφορά στην πρόληψη όσο και στην αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματος. Επιπλέον, φροντίζει και για την κάλυψη των οικογενειών τους, καθώς παρέχει σημαντικές εκπτώσεις στα εξαρτώμενα μέλη.


Σε ενδιαφέρουν:

Δωρεάν παράδοση πιστοποιητικών στην... πόρτα τους για τους δημότες στα Τρίκαλα!

Σίγουρα θα θυμάστε πριν λίγους μήνες τη δοκιμαστική λειτουργία των αυτόνομων λεωφορείων από τον Δήμο Τρικκαίων και την αίσθηση που είχε προκαλέσει.

Τώρα πρωτοπορεί και στην εξυπηρέτηση των δημοτών με τη νέα υπηρεσία δωρεάν παράδοσης των πιστοποιητικών στο... σπίτι τους!

Μέχρι τώρα γνωρίζουμε το delivery φαγητών, από πιτσαρίες, σουβλατζίδικα και καφετέριες. Όμως, στο δήμο Τρικκαίων ξεκίνησε και το delivery... πιστοποιητικών με παράδοση των εγγράφων στα σπίτια, ή στο χώρο εργασίας των κατοίκων από τη δημοτική αρχή!

Ήδη, άρχισε η υποβολή των πρώτων αιτήσεων και η λογική του νέου εγχειρήματος, όπως αναφέρεται από το δήμο Τρικκαίων, είναι πολύ απλή: με τηλεφώνημα, αποστολή e-mail ή φαξ, ένας δημοτικός υπάλληλος σου φέρνει το πιστοποιητικό που χρειάζεσαι, στο σπίτι, ή ακόμα και στο γραφείο.

Σύμφωνα με τον Δήμαρχο Τρικκαίων, Δημήτρη Παπαστεργίου, η δημοτική αρχή οφείλει να δημιουργήσει άμεσες λύσεις, "να μπουν στα παπούτσια του κάθε πολίτη" - όπως αναφέρει χαρακτηριστικά - και να βρεθούν λύσεις για να τον εξυπηρετήσουν και να απαντήσουν στα πραγματικά προβλήματα των δημοτών.

Με το παραπάνω σκεπτικό ο Δήμος Τρικκαίων υλοποιεί την πρωτοποριακή παράδοση πιστοποιητικών κατ' οίκον (ή στον χώρο εργασίας), ενώ η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και παρέχεται δωρεάν, όπως επισημαίνεται από το Δήμο Τρικκαίων.

4 Ιουλ 2017

Ψηφιακή εξυπηρέτηση πολιτών για τα ανασφάλιστα οχήματα από την Περιφέρεια Αττικής

Για την αντιμετώπιση της επείγουσας κατάστασης, υποδοχής των αιτήσεων πολιτών για την εξακρίβωση στοιχείων ανασφάλιστων οχημάτων η Γενική Δ/νση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής ενεργοποιεί, από 4/7/17, υπηρεσίες του Οδηγού του Πολίτη, ώστε η συλλογή συγκεκριμένων αιτήσεων να πραγματοποιηθεί ψηφιακά,χωρίς να απαιτηθεί μετακίνηση των πολιτών προς τις υπηρεσίες της Περιφέρειας.
Οι πολίτες θα εντοπίζουν τις σχετικές υπηρεσίες στον Οδηγό του Πολίτη της Περιφέρειας Αττικής και στο Portal της Περιφέρειας:
  •  Καταχώρηση Ι.Χ. μετά από δήλωση κλοπής
  •  Οριστική διαγραφή οχήματος
Οι υπηρεσίες προσφέρονται διακριτά για:
  • Φυσικά Πρόσωπα
  • Νομικά πρόσωπα
Στον Οδηγό του Πολίτη www.pattikis.gr/citizen οι ενδιαφερόμενοι θα λαμβάνουν αναλυτική πληροφόρηση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, τη φόρμα αίτησης, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τη διοικητική διαδικασία που θα ακολουθηθεί.
Πολίτες ή και εκπρόσωποι επιχειρήσεων που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση θα επιλέγουν στην καρτέλα ‘ψηφιακή εξυπηρέτηση’ την υποβολή ψηφιακά της αίτησής τους.

Στην ψηφιακή φόρμα υποβολής αίτησης οι ενδιαφερόμενοι συμπληρώνουν τα προσωπικά τους δεδομένα και επισυνάπτουν την αίτησή τους σε μορφή PDF και ψηφιακά αντίγραφα των δικαιολογητικών τους. Η αίτηση αυτή εφόσον υποβληθεί σύμφωνα με τις οδηγίες του συστήματος θεωρείται έγκυρη αίτηση για τις υπηρεσίες της Γενικής Δ/νσης Μεταφορών και τα αρμόδια τμήματα θα αναλάβουν την διεκπεραίωσή της άμεσα.
Μετά την ολοκληρωμένη υποβολή της ψηφιακής αίτησής τους, οι πολίτες και επιχειρήσεις που θα χρησιμοποιήσουν τις ψηφιακές υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής θα λαμβάνουν το μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης που έλαβε η αίτησή τους καθώς και την ακριβή ημερομηνία και ώρα κατάθεσης, online εντός της πλατφόρμας ψηφιακής εξυπηρέτησης αλλά και στο email που θα δηλώσουν κατά την υποβολή της αίτησής τους.
Μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας της αίτησης και της διοικητικής διαδικασίας οι πολίτες θα λαμβάνουν ενημερωτικό SMS ότι έχει ολοκληρωθεί η επεξεργασία της αίτησής τους και αναλυτικές πληροφορίες για το αποτέλεσμα της επεξεργασίας θα αναρτώνται στο ψηφιακό αποθετήριο εγγράφων και απαντήσεων της Περιφέρειας Αττικής. Πρόσβαση στο αποθετήριο εγγράφων και απαντήσεων κάθε πολίτης θα λαμβάνει με επίσκεψή του στο portal της Περιφέρειας Αττικής www.patt.gov.gr 
Οδηγίες για τους πολίτες
Για την υποβολή της αίτησης:       
Βήμα 1→ Επίσκεψη στο portal της Περιφέρειας
Βήμα 2→Eπιλογή της ψηφιακής πλατφόρμας εξυπηρέτησης ‘Οδηγός του Πολίτη’.
Βήμα 3→Εντοπισμός της υπηρεσίας σχετικά με τα ανασφάλιστα οχήματα και επιλογή της κατάλληλης υπηρεσίας για πολίτες ή επιχειρήσεις.
Βήμα 4→Μεταφόρτωση (download) της αίτησης από τον οδηγό στον προσωπικό υπολογιστή και συμπλήρωση της αίτησης με τη χρήση κειμενογράφου.Η αίτηση πρέπει να φέρει υπογραφή και να επισυναφθεί σε μορφή PDF αφού ψηφιοποιηθεί.
Βήμα 5→Επιλογή της καρτέλας ‘ψηφιακή εξυπηρέτηση’. Συμπλήρωση διαδοχικά των προσωπικών στοιχείων, συμπλήρωση, των στοιχείων επικοινωνίας, μεταφόρτωση της αίτησης με τη μορφή επισυναπτόμενου αρχείου (υπογεγραμμένο PDF), μεταφόρτωση των δικαιολογητικών, υποβολή της αίτησης. Λήψη του μοναδικού αριθμού εξυπηρέτησης, λήψη αποδεικτικού email. 
Για τη λήψη της απάντησης:                          
Βήμα 1→Μετά την ολοκλήρωση της διοικητικής διαδικασίας ο πολίτης θα παραλάβει ενημερωτικό SMS ώστε να μεταβεί στο ψηφιακό αποθετήριο εγγράφων και απαντήσεων για αναλυτική ενημέρωσή του επί της επεξεργασίας της αίτησής του.
Βήμα 2→Επίσκεψη στο portal της Περιφέρειας
Βήμα 3→Επιλογή της ψηφιακής πλατφόρμας ‘ψηφιακό αποθετήριο’. Συμπλήρωση του ΑΦΜ και του μοναδικού αριθμού εξυπηρέτησης, εμφάνιση ολοκληρωμένης απάντησης.

Σε ενδιαφέρουν:

Groupama Ασφαλιστική: Συνεχίζεται η δράση ΕΚΕ με θέμα την ασφαλή οδήγηση

Η Groupama Ασφαλιστική διοργάνωσε για δεύτερη φορά, στο πλαίσιο των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητάς της, διαγωνισμό στο Facebook με θέμα «Το έχεις με την οδήγηση» και έπαθλο τη συμμετοχή σε εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης, σε συνεργασία πάντα με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς».

Οι 20 νικητές του διαγωνισμού, που πραγματοποιήθηκε από 07-21 Ιουνίου, μέσω της ιστοσελίδας www.toxeismetinodigisi.gr, είχαν τη δυνατότητα να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία οδικής προσομοίωσης μέσα από το εξειδικευμένο σεμινάριο του Ι.Ο.ΑΣ «Πάνος Μυλωνάς» που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του OTE Academy την Παρασκευή 30 Ιουνίου. Μέσα από τις καινοτόμες θεωρητικές και βιωματικές μεθόδους του Ινστιτούτου, είχαν την ευκαιρία να βελτιώσουν την ικανότητά τους στην οδήγηση με απώτερο σκοπό την προστασία των ίδιων αλλά και των εκάστοτε συνεπιβατών τους.

Σε μια εποχή κατά την οποία τα τροχαία ατυχήματα βρίσκονται διαρκώς στην επικαιρότητα, η Groupama Ασφαλιστική αποδεικνύει έμπρακτα ότι συνεχίζει να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες και δράσεις που αποσκοπούν στην καλλιέργεια κουλτούρας ασφαλούς και υπεύθυνης οδήγησης.



Σε ενδιαφέρουν:

INTERAMERICAN: Πρωταγωνίστησε και φέτος στα "BITE AWARDS" με 6 βραβεία!

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της INTERAMERICAN γίνεται πράξη με πολλαπλές εφαρμογές στη λειτουργία και τις διαδικασίες της εταιρείας και σημαντικά έργα ψηφιοποίησης, που επιταχύνουν την προσαρμογή της στο σύγχρονο τεχνολογικό περιβάλλον, συμβάλλοντας στη δημιουργία προοπτικής για βιώσιμη ανάπτυξη και ανταπόκρισης στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς. 

Η στρατηγική κατεύθυνση να είναι η INTERAMERICAN ο απόλυτος «Ψηφιακός Ασφαλιστής» υπογραμμίστηκε από την αναγνώριση των τεχνολογικών καινοτομιών της εταιρείας και στα φετινά Business IT Excellence (BITE) Awards, με τρεις χρυσές, δύο αργυρές και μία μπρούτζινη διακρίσεις, που της έδωσαν και επί του συνόλου το ιδιαίτερο «Grand Award”, το οποίο κατέκτησαν και οι εταιρείες COSMOTE, Singular Logic, Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς και Εθνική Τράπεζα. Τα Bite Awards, που οργανώνει το περιοδικό Netweek της Boussias Communications, ανακοινώθηκαν στις 29 Ιουλίου.

Συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN βραβεύθηκε στις κατηγορίες:
  • «Διαχείριση Ανθρωπίνου Δυναμικού», με χρυσό βραβείο για το ενδο-εταιρικό πρόγραμμα καινοτομίας «Imagine». Το πρόγραμμα ευνοεί την κατάθεση και ανάπτυξη νέων ιδεών στη βάση της συμμετοχής των εργαζομένων μέσω της intranet πλατφόρμας, όπου πραγματοποιείται και η διαχείριση των καλύτερων ιδεών σε επόμενα στάδια αξιολόγησης και εφαρμογής.
  • «CRM και Ψηφιακό Marketing», με χρυσό βραβείο για το έργο δημιουργίας ψηφιακής πελατοκεντρικής υποδομής για τη λειτουργία της Anytime στην Κύπρο, με επέκταση των υποδομών του call center στην Ελλάδα.
  • «Καινοτομία και Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα μέσω ICT», με χρυσό βραβείο για το έργο «5star Driver». Πρόκειται για τον νέο τρόπο ασφάλισης αυτοκινήτων, που βασίζεται στον έλεγχο της χρήσης - του τρόπου οδήγησης μέσω smartphone και παρέχεται από την Anytime, σε πρώτη φάση σε Δ.Χ. οχήματα εγγεγραμμένα στο taxibeat.
  • «ERP Συστήματα», με αργυρό βραβείο για το έργο «SAP ERP», που αποτελεί κλειδί για την οικονομική πληροφόρηση του οργανισμού, ενώ διασυνδέεται με πλήθος πηγών λογιστικών άρθρων των ασφαλιστικών εφαρμογών, καθώς και με το νοσοκομειακό σύστημα της θυγατρικής κλινικής Αθηναϊκής Mediclinic, ενώ με τα πρόσθετα SAP BPC, Disclosure Management και XBRL δίνει τις απαιτούμενες σύγχρονες λύσεις στις δημοσιεύσεις ισολογισμών, τις αναφορές προς τη μητρική ACHMEA και τις απαιτήσεις αναφορών στο πλαίσιο του Solvency II.
  • «Επιχειρηματική Ευφυΐα και Αναλυτική», με αργυρό βραβείο για το έργο «Marketing Intelligence Cockpit” που αντλεί μεγάλους όγκους δεδομένων από τα πρωτογενή συστήματα της INTERAMERICAN, μετατρέποντάς τα σε αξιόπιστη και ενοποιημένη πληροφορία, για γρήγορη ανάλυση και λήψη αποφάσεων.
  • «Τράπεζες - Ασφαλιστικές Εταιρείες», με μπρούτζινο βραβείο για το website της Anytime Κύπρου, που εκτός του πληροφοριακού υλικού, διαθέτει φόρμα υπολογισμού ασφαλίστρων και προωθεί την έκδοση συμβολαίου σε λιγότερα από πέντε λεπτά.
Η έκτη χρονιά των Bite Awards βρίσκει την INTERAMERICAN να έχει συλλέξει συνολικά 23 βραβεία στον θεσμό, γεγονός που δικαιώνει και της μεγάλες επενδύσεις της στην ψηφιακή τεχνολογία κατά την τελευταία δεκαετία, οι οποίες ξεπερνούν τα 70 εκατ. ευρώ, συνδέοντας την εξέλιξη της εταιρείας με τους νέους τρόπους εργασίας και την εστίαση στον πελάτη, σε συνδυασμό με την επιτάχυνση και απλοποίηση των διαδικασιών και τον έλεγχο του κόστους.

Βραβεύσεις της Anytime και στα "Peak Performance Marketing Awards"

Η Anytime, πρωτοπόρος στην απευθείας ασφάλιση (online, τηλεφωνική) μάρκα της INTERAMERICAN, διακρίθηκε ιδιαίτερα και στα πρώτα «Peak Performance Marketing Awards», που υποστηρίζονται από την Google και οργανώθηκαν από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, στις 20 Ιουνίου.
Η Anytime κατέκτησε τέσσερεις χρυσές, δύο αργυρές και δύο μπρούτζινες διακρίσεις για καμπάνιες και έργα που ανέπτυξε στο ψηφιακό Marketing.


Σε ενδιαφέρουν:

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Φροντίζει για τις σπουδές των πελατών και συνεργατών της

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Υδρόγειος  συνεργάζεται με το UCLan Cyprus (University of Central Lancashire, Cyprus), δίνοντας τη δυνατότητα στους συνεργάτες, πελάτες της καθώς και τους πρώτου βαθμού συγγενείς τους να σπουδάσουν στο μοναδικό Βρετανικό Πανεπιστήμιο στην Κύπρο με έκπτωση έως και 30%.

Οι ειδικές εκπτώσεις αφορούν τόσο σε Προπτυχιακά Προγράμματα (διάρκειας τεσσάρων ετών) όσο και Μεταπτυχιακά Προγράμματα (διάρκειας ενός έτους), Μεταπτυχιακά Προγράμματα Εξ Αποστάσεως (διάρκειας ενός έτους) και άλλα ειδικά προγράμματα που παρέχει το Πανεπιστήμιο, σε εύρος τομέων, καθώς και στη διαμονή στο υπερσύγχρονο Campus του Πανεπιστημίου.

Επιπλέον, οι σπουδές στο UCLan Cyprus εξασφαλίζουν στους απόφοιτους δύο πτυχία, ένα από το UCLan Αγγλίας και ένα από το UCLan Κύπρου, με διεθνή αναγνώριση, χωρίς το υψηλό κόστος σπουδών και ζωής στη Μεγάλη Βρετανία (50% λιγότερο, κατά μέσο όρο, σε σχέση με άλλα Βρετανικά Πανεπιστήμια).

Αιτήσεις για εγγραφές γίνονται δεκτές έως τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Για περισσότερες πληροφορίες και εκδήλωση ενδιαφέροντος δείτε εδώ.


Σε ενδιαφέρουν:

3 Ιουλ 2017

Διαγωνισμός Hellas Direct: Κλήρωση με 20 εξάμηνες ασφάλειες αυτοκινήτου

Η Hellas Direct μέσω διαγωνισμού κάνει δώρο την ασφάλιση αυτοκινήτου για 6 μήνες για το πρόγραμμα Essential Covers που περιλαμβάνει όλες τις βασικές καλύψεις και:

  • Πλήρη Οδική Βοήθεια
  • Θραύση Κρυστάλλων
  • Νομική Προστασία
Συνολικά 20 τυχεροί που θα αναδειχθούν μετά από κλήρωση, θα έχουν δωρεάν ασφάλιση για το αυτοκίνητό τους για 6 μήνες.

Ο διαγωνισμός ισχύει έως 31/07/2017. Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί την 01/08/2017.


Σε ενδιαφέρουν:

Οι άνθρωποι της ΑΧΑ δίπλα στους πολίτες της Βρίσας

Ο σεισμός 6,1 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ (12 Ιουνίου) προκάλεσε σημαντικές ζημιές στη Μυτιλήνη με τους κατοίκους του χωριού Βρίσα να αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες δυσκολίες. Οι καταστροφές που υπέστη το χωριό ήταν μεγάλης κλίμακας και οι άνθρωποι της ΑΧΑ, σε συνεργασία με τη Συντονίστρια του γραφείου της Εταιρείας στην περιοχή κυρία Σίλια Αγγελοπούλου, απέστειλαν βοήθεια.

Περίπου 150 πολίτες της Βρίσας αναγκάστηκαν να μετακινηθούν από τις κατοικίες τους και να φιλοξενηθούν σε σπίτια οικείων τους ή σε ξενοδοχεία της ευρύτερης περιοχής λόγω επικινδυνότητας να παραμείνουν στα σπίτια τους.

Οι άνθρωποι της ΑΧΑ, τρεις μέρες μετά το σεισμό, έχοντας έρθει σε συνεννόηση με τον Πρόεδρο της Βρίσας για τις άμεσες ανάγκες των πολιτών, ξεκίνησαν να συγκεντρώνουν είδη πρώτης βοήθειας. Συνολικά συγκεντρώθηκαν 14 κούτες με είδη καθημερινών αναγκών (π.χ. φρυγανιές, γάλα, παιδικές κρέμες αντισηπτικά) τα οποία έχουν ήδη παραδοθεί στους υπεύθυνους της Βρίσας για σχετική διανομή στους πολίτες που βρίσκονται σε ανάγκη.


Σε ενδιαφέρουν:

1 Ιουλ 2017

Eurolife ERB: Νέο μοναδικό πρόγραμμα ‘ασφάλισης εισπράξεων POS’ επιχειρήσεων

Με το νέο πρόγραμμα της Eurolife ERB ‘Ασφάλιση Εισπράξεων POS’ μπορείτε να νιώθετε σιγουριά και ασφάλεια για τις σας συναλλαγές μέσω Eurobank POS, απολαμβάνοντας την καθημερινότητα σας, απαλλαγμένοι από το άγχος της απώλειας εισπράξεων. Είναι ένα καινοτόμο και μοναδικό για την ελληνική αγορά πρόγραμμα, το οποίο δημιουργήθηκε για να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες μίας επιχειρήσεις και να απαντήσει στις εξελίξεις του οικονομικού περιβάλλοντος.

Το νέο ασφαλιστικό πρόγραμμα ‘Ασφάλιση Εισπράξεων POS’ της Eurolife ERB σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την Eurobank και απευθύνεται σε όλους τους επιχειρηματίες που διατηρούν καταστήματα λιανικής πώλησης ή άλλη παρεμφερή επαγγελματική δραστηριότητα, οι οποίοι είναι κάτοχοι POS Eurobank και πραγματοποιούν συναλλαγές μέσω Visa, MasterCard και China Union Pay.

Προσφέρει κάλυψη για την απώλεια εισπράξεων μιας επιχείρησης, λόγω διακοπής εργασιών από απρόβλεπτους κινδύνους, η οποία συνδέεται με τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω  POS Eurobank. Το νέο αυτό προϊόν εξασφαλίζει την απώλεια κέρδους - εισοδήματος από το POS Eurobank μιας επιχείρησης, που εξαιτίας απρόβλεπτων συνθηκών μπορεί να παραμένει κλειστή, και προσφέρει παράλληλα χαμηλό κόστος ασφάλισης. Το πρόγραμμα ξεχωρίζει για τις πρωτοποριακές παροχές και την απλή διαδικασία της αποζημίωσης.

Αναλυτικά, το πρόγραμμα καλύπτει την απώλεια εισπράξεων λόγω διακοπής εργασιών της επιχείρησης από τους ακόλουθους κινδύνους:
  • Πυρκαγιά & Κεραυνό
  • Καπνό από Πυρκαγιά
  • Έκρηξη
  • Πτώση αεροσκάφους
  • Πρόσκρουση οχήματος
  • Πτώση δέντρων
  • Στάση
  • Απεργία
  • Οχλαγωγία
  • Πολιτικές Ταραχές
  • Κακόβουλες Ενέργειες
  • Θραύση Υαλοπινάκων
  • Πλημμύρα
  • Θύελλα
  • Καταιγίδα
  • Διαρροή νερού από σωληνώσεις
  • Χιόνι, Χαλάζι, Παγετό
  • Κλοπή από διάρρηξη
Το ετήσιο όριο κάλυψης του προγράμματος Ασφάλιση Εισπράξεων POS της Eurolife ERB ανέρχεται στα 15.000 ευρώ, ενώ η ανώτατη περίοδος αποζημίωσης κυμαίνεται στους 6 μήνες, προκειμένου να είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στις τρέχουσες ανάγκες και τα δεδομένα των σύγχρονων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αισθάνονται ουσιαστική ασφάλεια με προσιτό κόστος.

Η μέριμνα και η πρόληψη βοηθάει κάθε επιχείρηση να διατηρήσει την αξία της και να την οδηγήσει σε ένα πιο ασφαλές μέλλον. Γι’ αυτό, το νέο προϊόν μπορεί να αποτελέσει σημαντικό εργαλείο κάθε σύγχρονης επιχείρησης απαλλάσσοντας από το καθημερινό άγχος της εξασφάλισης του τζίρου του POS.


Σε ενδιαφέρουν: