11 Δεκ 2017
Ευρωπαϊκή Πίστη: Επαναπιστοποίηση με ISO 9001:2015
11.12.17
Διασφάλιση ποιότητας, Επαναπιστοποίηση, Ευρωπαϊκή Πίστη, Πιστοποίηση ISO, ISO 9001:2015, TUV NORD
No comments
Η Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α. ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία τον απαιτούμενο έλεγχο για την επαναπιστοποίησή της με το ISO 9001:2015, στο πλαίσιο της ετήσιας επιθεώρησης από τον αναγνωρισμένο φορέα TUV NORD.
Η πιστοποίηση με το διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο ποιότητας ISO 9001:2015, αφορά στο σύστημα διαχείρισης ποιότητας που εφαρμόζει η Εταιρία στον τομέα του σχεδιασμού και της παροχής των ασφαλιστικών υπηρεσιών της και είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τη φιλοσοφία της, η οποία επικεντρώνεται στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και στην πλήρη ικανοποίηση των πελατών της.
Υπενθυμίζεται ότι παρά την τριετή χρονική περίοδο που είχε στη διάθεσή της η Εταιρία, για μετάβαση από το ISO 9001:2008 στο ISO 9001:2015, είχε ήδη ελεγχθεί από το 2016 με βάση τα νέα, αυστηρότερα κριτήρια του συστήματος ISO 9001:2015, με στόχο την άμεση μετάβασή της στο νέο πρότυπο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α., είναι η μοναδική Ελληνική Ασφαλιστική Εταιρία που κατέχει από το 2002 πιστοποίηση ISO για το σύνολο των υπηρεσιών της.
Σε ενδιαφέρουν:
ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ: Ο Άγνωστος Κωνσταντίνος Μαλέας – Έργα περιόδου 1901-1910
Ο Κωνσταντίνος Μαλέας (1879–1928) θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του μεταϊμπρεσσιονισμού στην Ελλάδα. Με το έργο του έδωσε σημαντική ώθηση στην ανανέωση της ελληνικής ζωγραφικής και επηρέασε σημαντικά τους συναδέλφους του. Μαζί με καλλιτέχνες όπως ο Κωνσταντίνος Παρθένης και ο Νίκος Λύτρας έθεσαν με τη ζωγραφική τους το τέλος του ακαδημαϊσμού, όπως είχε καθιερωθεί από την Ακαδημία του Μονάχου από τον 19ο αιώνα και εισήγαγαν όλα εκείνα τα καινοτόμα ρεύματα που κυριαρχούσαν την εποχή εκείνη στην Ευρώπη.
Στο πρώιμο έργο του Μαλέα ανακαλύπτει κανείς τους προβληματισμούς, τις επιρροές και εν γένει τα στάδια από τα οποία πέρασε ο δημιουργός ώσπου να κατακτήσει το προσωπικό του ύφος. Πρόκειται για έργο υψηλής ποιότητας, άγνωστο στο ευρύ κοινό και με ύφος που απέχει από αυτό που θα τον χαρακτηρίσει αργότερα, αλλά που φανερώνει από την αρχή την αξία του ως καλλιτέχνη.
Η έκθεση θα είναι ανοιχτή στο κοινό έως την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018.
Σε ενδιαφέρουν:
Νέα Online εταιρική εικόνα για την Interasco
11.12.17
Ασφαλισμένοι, Ηλεκτρονικές υπηρεσίες, Νέο Website, Interasco ΑΕΓΑ, Online εταιρική εικόνα
No comments
H Interasco Α.Ε.Γ.Α., στα πλαίσια της διαδικτυακής της αναβάθμισης, υλοποίησε τον επανασχεδιασμό της εταιρικής online εικόνας της, δημιουργώντας εξ΄ολοκλήρου ένα σύγχρονο και παράλληλα ελκυστικό Site.
Το νέο Site έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να εφαρμοστεί σε όλες τις μηχανές αναζήτησης αλλά και να χρησιμοποιηθεί σ΄ένα μεγάλο εύρος συσκευών όπως κινητό, tablets, i-phone ή i-pad, desktop κλπ.
Ο επισκέπτης μέσα από ένα απόλυτα εύχρηστο και φιλικό προς αυτόν περιβάλλον, έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί άμεσα & να επιλέξει μέσα από μια τεράστια & ελκυστική γκάμα το ασφαλιστικό προϊόν που ταιριάζει στις ανάγκες του, ενώ πολύ σύντομα θα μπορεί αποκτώντας τον δικό του προσωπικό κωδικό να ενημερώνεται για όλα τα οφέλη που παρέχει η Interasco στους ασφαλισμένους της, να πραγματοποιεί μέσα από ένα ασφαλές περιβάλλον την πληρωμή των ασφαλίστρων, την εκτύπωση του συμβολαίου με τους αντίστοιχους όρους, να πληροφορείται και να λαμβάνει στοιχεία που αφορούν το ασφαλιστήριο συμβόλαιό του, καθώς και να έχει στη διάθεσή του διάφορες χρήσιμες πληροφορίες και έντυπα.
«Ο μετασχηματισμός της διαδικτυακής μας πύλης σηματοδοτεί την είσοδο της Interasco Α.Ε.Γ.Α στην εποχή της ψηφιοποίησης, όχι μόνο ως προς τις εσωτερικές διαδικασίες του οργανισμού, αλλά κύρια και πρωταρχικά στη σχέση της με τους ασφαλισμένους μας» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Κάρολος Σαϊας, για να συνεχίσει τονίζοντας ότι:
«το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα υλοποιούμε μια σειρά από σχεδιασμούς που θα συμβάλλουν καθοριστικά στην υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων από την εταιρεία μας υπηρεσιών, καθώς και στην οικοδόμηση σχέσεων μακροχρόνιας εμπιστοσύνης και επιβράβευσης του κοινού της Ιδιωτικής Ασφάλισης».
Είναι εμφανές, ότι η Interasco παραμένει πιστή στις υποσχέσεις της και δεν θα πάψει ποτέ να αναζητά σύγχρονες και εύχρηστες τεχνολογικές μεθόδους, προκειμένου να προσφέρει στο δίκτυο συνεργατών της και κατ΄επέκταση στους πελάτες της υπηρεσίες και εργαλεία που διευκολύνουν και απλοποιούν την καθημερινότητά τους.
Σε ενδιαφέρουν:
NP Ασφαλιστική: Δωρεάν POS προς τους Συνεργάτες της
11.12.17
Δωρεάν, Ηλεκτρονικές συναλλαγές, Πληρωμή ασφαλίστρων, Συνεργάτες, NP Ασφαλιστική, POS
No comments
Σε μία σημαντική ενέργεια που προσδίδει αξία στους Συνεργάτες της προχωρά η NP Ασφαλιστική, παρέχοντας ΔΩΡΕΑΝ συστήματα ηλεκτρονικών συναλλαγών POS στους Συνεργάτες της. Η απόφαση αυτή της Εταιρίας προσδίδει ιδιαίτερη προστιθέμενη αξία στο επιλεγμένο Δίκτυο Συνεργατών της καθώς αναλαμβάνει η ίδια το κόστος, τόσο του μηχανήματος όσο και της προμήθειας συναλλαγής. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, ουσιαστικά αποδίδεται μεγαλύτερη αμοιβή επί των καθαρών ασφαλίστρων του συμβολαίου, που ανέρχεται σε μέσο ποσοστό 1,20% ανά Συνεργάτη.
Τα μηχανήματα POS παρέχονται από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (ΕΤΕ) και σε συνεργασία της Εταιρίας με την εταιρία ανάπτυξης λογισμικού Mellon, αναπτύχθηκε μηχανογραφική εφαρμογή όπου τα ασφαλιστήρια συμβόλαια εξοφλούνται αυτόματα στο Portal σε πραγματικό χρόνο με την ολοκλήρωση της συναλλαγής και απελευθερώνεται το πλαφόν του Συνεργάτη. Τα μηχανήματα δέχονται όλους τους τύπους καρτών και όλων των τραπεζών.
Τα νέα POS με την λειτουργία αυτοματοποίησης συναλλαγών δόθηκαν πιλοτικά σε 35 Συνεργάτες και στόχος είναι μέχρι το τέλος του έτους να έχουν ενταχθεί πάνω από 120 Συνεργάτες της Εταιρίας σε αυτό το νέο κανάλι πληρωμής. Ως κριτήριο για τις δωρεάν παροχές του POS, είναι οι αποκλειστική/εταιρική συνεργασία με την Εταιρία ή η ελάχιστη παραγωγή του Συνεργάτη να ξεπερνά τα 60.000 €.
Με την ενέργεια αυτή, η Εταιρία στοχεύει στον εκσυγχρονισμό των πληρωμών των Πελατών σε μία περίοδο που τα capital controls εξακολουθούν να περιορίζουν τις συναλλαγές με μετρητά, στην αναβάθμιση της ποιότητας των προσφερόμενων παροχών και υπηρεσιών του Δικτύου Συνεργατών και στην απόλυτη ευθυγράμμιση με τις νέες απαιτήσεις της νομοθεσίας.
Σε ενδιαφέρουν:
8 Δεκ 2017
Generali - Ellcie Healthy: Δημιουργούν "έξυπνα γυαλιά" που θα αποτρέπουν τον κίνδυνο τροχαίου
8.12.17
Ασφαλής Οδήγηση, Έξυπνα γυαλιά, Μείωση Κινδύνων, Οδική Ασφάλεια, Τροχαία ατυχήματα, Ellcie Healthy, Generali
No comments
Νέα συνεργασία της Generali με την Ellcie Healthy φέρνει τα «έξυπνα γυαλιά» που θα αποτρέπουν τον κίνδυνο τροχαίου.
Mία νέα συνεργασία εγκαινίασε πρόσφατα ο Όμιλος Generali με τη γαλλική start-up Ellcie. Στόχος της νέας αυτής σύμπραξης είναι ο σχεδιασμός καινοτόμων wearable συσκευών, όπως τα «έξυπνα γυαλιά». Οι συσκευές αυτές μπορούν να παράσχουν προστασία σε όποιον τις φορά, καθώς με τη βοήθεια δεδομένων που καταγράφονται μέσω αισθητήρων, προλαμβανόμουν κινδύνους και βελτιώνουν τη συμπεριφορά των χρηστών. Επιπλέον, σχετίζονται άμεσα με την οδική ασφάλεια, αφού ο ειδικός σκελετός καταγράφει τις αντιδράσεις του οδηγού, αξιολογώντας το επίπεδο κόπωσής του. Ο προληπτικός ρόλος αυτών των συσκευών μπορεί εν τέλει να συμβάλλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Η Generali χρηματοδοτεί νεοφυείς επιχειρήσεις για το σχεδιασμό καινοτόμων λύσεων, που είναι δυνατόν να παρέχουν προστιθέμενη ασφαλιστική αξία. Μέσω της συνεργασίας με την Ellcie Healthy, η Generali χρηματοδότησε το σχεδιασμό και την παραγωγή της συγκεκριμένης συσκευής. Οι δύο εταιρείες έχουν καταλήξει, πλέον, σε μια συγκεκριμένη πρόταση, που θα εστιάζει στην πρόληψη του κινδύνου υπνηλίας κατά την οδήγηση.
Η Isabelle Conner,Chief Customer and Marketing Officer του Ομίλου Generali σχολίασε:
«Oι διασυνδεδεμένες συσκευές παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ψηφιακή εμπειρία που θέλουμε να παρέχουμε στους πελάτες μας. Η πρόληψη πιθανόν κινδύνων και η εξασφάλιση μιας καλύτερης ζωής για τους καταναλωτές, αποτελεί προτεραιότητα για την Generali».
«Η οικονομική στήριξη της Generali μας επέτρεψε το συνεργαστούμε με ταλαντούχους επαγγελματίες, βελτιώνοντας τις τεχνικές μας δυνατότητες. Αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για μία νεοφυή επιχείρηση, όπως εμείς, να θεωρούμαστε έμπιστος συνεργάτης ενός Ομίλου».
Κοντά στο 60% των ενηλίκων, στις ανεπτυγμένες χώρες, φοράνε γυαλιά, καθιστώντας τους έξυπνους σκελετούς μια σημαντική εφεύρεση, με δυνατότητες πρόληψης. Χάρη σε αισθητήρες, η συσκευή συλλέγει δεδομένα και περιβαλλοντικές πληροφορίες (όπως η θερμοκρασία, η υγρασία και η υπεριώδης ακτινοβολία) και τα στέλνει, μέσω του έξυπνου κινητού του πελάτη στην Ellcie Healthy. Στη συνέχεια, τα παραπάνω δεδομένα αναλύονται, γίνεται η αξιολόγηση του κινδύνου και σε περίπτωση επείγουσας κατάστασης ηχητικό και φωτεινό σήμα που εκπέμπεται από το σκελετό των γυαλιών προειδοποιεί τον χρήστη. Ταυτόχρονα, το τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης καλεί τον χρήστη, ο οποίος έχει καταχωρηθεί μέσω της εφαρμογής, για να διαπιστώσει αν υπάρχει ανάγκη πρόσθετης βοήθειας.
Σε ενδιαφέρουν:
ΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ: Συμπλήρωσε 20 χρόνια στην ασφαλιστική αγορά
8.12.17
20 Χρόνια, Ασφαλιστική αγορά, Ασφαλιστική πρακτόρευση, Θυγατρική εταιρεία, Όμιλος ΟΤΕ, ΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
No comments
Είκοσι χρόνια επιτυχούς λειτουργίας συμπλήρωσε η ΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ, θυγατρική εταιρεία ασφαλιστικής πρακτόρευσης του Ομίλου ΟΤΕ, που από το 1997 παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες και σύγχρονες ασφαλιστικές λύσεις εντός και εκτός του Ομίλου.
Με σταθερά ανοδική πορεία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, η ΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ, έχει σήμερα πάνω από 7.000 πελάτες, ενώ περισσότερο από το 50% των συνολικών της εσόδων προέρχεται από ασφαλιστικές εργασίες εκτός Ομίλου.
H ΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ συνεργάζεται με το σύνολο των μεγάλων διεθνών ασφαλιστικών εταιρειών, προσφέροντας στους πελάτες της όλο το εύρος των ασφαλιστικών λύσεων σε προσιτό κόστος. Προτεραιότητα για την εταιρεία είναι η παροχή υπεύθυνων συμβουλών και εξυπηρέτησης και η καθοδήγηση στην επιλογή αξιόπιστων λύσεων για την κάλυψη των πιο σύγχρονων ασφαλιστικών αναγκών των πελατών της στους τομείς: ζωής, υγείας, σύνταξης, σπιτιού και αυτοκινήτου.
Η ΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ έχει ενδυναμώσει την ομάδα των συνεργατών της με πιστοποιημένους και άρτια καταρτισμένους Ασφαλιστικούς Συμβούλους, ενώ είναι μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών και της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος.
Στο ορόσημο της εικοσαετίας της, η ΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ διακρίθηκε στα Insurance Awards-Φίλιππος Μωράκης, ως κορυφαίος πράκτορας της Εθνικής Ασφαλιστικής, ενώ διατηρεί διαρκή επιστημονική συνεργασία με το Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Τ.Ε.Ι. Κρήτης, το οποίο έχει πιστοποιήσει ως ακαδημαϊκός φορέας το «Έντυπο Αναγκών Ζωής» που χρησιμοποιεί η εταιρεία.
Με το κύρος, την τεχνογνωσία και την επιχειρησιακή της εμπειρία των 20 χρόνων, η ΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ θα συνεχίσει, με τον πελάτη στο επίκεντρο, να παρέχει ουσιαστικές και οικονομικές λύσεις, αναβαθμίζοντας σταθερά την ποιότητα και την ποικιλία των παρεχόμενων υπηρεσιών της.
Σε ενδιαφέρουν:
7 Δεκ 2017
Groupama Ασφαλιστική: Καινοτόμες λύσεις στις Πιστοποιήσεις των συνεργατών της
7.12.17
Επανεκπαίδευση, Πιστοποιήσεις, Συνεργάτες, Ψηφιακές υπηρεσίες, e-learning, Go Digital, Groupama Ασφαλιστική
No comments
Η Groupama Ασφαλιστική, υλοποιώντας το όραμα "Go Digital", πρωτοπορεί για ακόμα μια φορά και διευκολύνει τους συνεργάτες της, δίνοντάς τους πλέον τη δυνατότητα να έχουν άμεση πρόσβαση σε όλες τις βεβαιώσεις Επανεκπαίδευσης των πιστοποιημένων σεμιναρίων που παρέχονται από την εταιρία.
Συγκεκριμένα, τα στελέχη που απαρτίζουν το Δίκτυο Συνεργατών της Groupama Ασφαλιστικής θα μπορούν να έχουν στη διάθεσή τους και να εκτυπώνουν, εύκολα και γρήγορα, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας (e-learning), όλες τις Πιστοποιήσεις για τα σεμινάρια που έχουν παρακολουθήσει από το 2015, στο πλαίσιο της διαρκούς εκπαίδευσής τους.
Η Groupama Ασφαλιστική συνεχίζει να αποδεικνύει έμπρακτα τη σταθερή προσήλωσή της στην εκπαίδευση και τη φροντίδα των συνεργατών της, με γνώμονα πάντα τη βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών της.
Σε ενδιαφέρουν:
Commercial Value: Ξεκινούν οι Προσωρινές Διανομές στους δικαιούχους ασφαλίσματος Γενικών Κλάδων
7.12.17
Ασφαλισμένοι, Ασφαλιστικές αποζημιώσεις, Ασφαλιστικός εκκαθαριστής, Δικαιούχοι, Προσωρινή διανομή, Commercial Value
No comments
Σε ανακοίνωση για Προσωρινές Διανομές Δικαιούχων Ασφαλίσματος Γενικών Κλάδων προχώρησε ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής της Commercial Value.
Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:
Ανακοινώνεται από τον ασφαλιστικό εκκαθαριστή της εταιρείας COMMERCIAL VALUE AAE ότι από την 10η Ιανουαρίου 2018 ξεκινά η διαδικασία συλλογής δικαιολογητικών προς πιστοποίηση - επικαιροποίηση απαιτήσεων και εν συνεχεία προσωρινών διανομών στους δικαιούχους ασφαλίσματος γενικών κλάδων, οι οποίοι είχαν ενταχθεί στην Κατάσταση Δικαιούχων Ασφαλίσματος όπως αυτή καταρτίστηκε κατά το άρθρο 10 παρ. 3 του ν.δ. 400/1970, καθώς και στους δικαιούχους που εντάσσονται στην Κατάσταση Δικαιούχων Ασφαλίσματος με τελεσίδικη δικαστική απόφαση. Οι προσωρινές διανομές θα αφορούν σε καταβολή ποσοστού επί της συνολικής απαίτησης.
Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:
Ανακοινώνεται από τον ασφαλιστικό εκκαθαριστή της εταιρείας COMMERCIAL VALUE AAE ότι από την 10η Ιανουαρίου 2018 ξεκινά η διαδικασία συλλογής δικαιολογητικών προς πιστοποίηση - επικαιροποίηση απαιτήσεων και εν συνεχεία προσωρινών διανομών στους δικαιούχους ασφαλίσματος γενικών κλάδων, οι οποίοι είχαν ενταχθεί στην Κατάσταση Δικαιούχων Ασφαλίσματος όπως αυτή καταρτίστηκε κατά το άρθρο 10 παρ. 3 του ν.δ. 400/1970, καθώς και στους δικαιούχους που εντάσσονται στην Κατάσταση Δικαιούχων Ασφαλίσματος με τελεσίδικη δικαστική απόφαση. Οι προσωρινές διανομές θα αφορούν σε καταβολή ποσοστού επί της συνολικής απαίτησης.
Διευκρινίζεται ότι η διαδικασία αυτή δεν αφορά σε δικαιούχους ασφαλίσματος (ασφαλισμένους ή ζημιωθέντες) από ασφαλίσεις αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία αυτοκινήτων, τους οποίους υποχρεούται να αποζημιώσει το Επικουρικό Κεφάλαιο.
Για την ένταξη στη διαδικασία των προσωρινών διανομών, οι δικαιούχοι οφείλουν να ακολουθήσουν τη διαδικασία υποβολής δικαιολογητικών (βλέπε ΟΔΗΓΙΕΣ). Οι δικαιούχοι οφείλουν να προσκομίζουν ή να αποστέλλουν τα δικαιολογητικά τους από την 10/01/2018 στην ταχυδρομική διεύθυνση Βασ. Σοφίας 60 & Παπαδιαμαντοπούλου, Αθήνα 11528.
Το πρόσωπο, στο οποίο θα πιστωθούν τα ποσά και το οποίο οφείλει να προσκομίσει τα σχετικά δικαιολογητικά (βλέπε ΟΔΗΓΙΕΣ) είναι το πρόσωπο που έχει ενταχθεί στην Κατάσταση Δικαιούχων Ασφαλίσματος από τα όργανα της εκκαθάρισης (ή που μετά την επέλευση ασφαλιστικής περίπτωσης κατέστη δικαιούχος απαίτησης) ή το πρόσωπο, το οποίο αναγνωρίζει ως δικαιούχο τελεσίδικη δικαστική απόφαση.
Διευκρινίζεται προς όλους τους δικαιούχους ότι το ποσό για το οποίο έχουν ενταχθεί στην Κατάσταση Δικαιούχων Ασφαλίσματος, δεν είναι το συνολικό ποσό που θα εισπράξουν από τον ασφαλιστικό εκκαθαριστή κατά τη διαδικασία της καταβολής αλλά ποσοστό της συνολικής αναγνωρισθείσας απαίτησης. Όπως προβλέπεται από τις διατάξεις της σχετικής νομοθεσίας, οι ασφαλισμένοι θα ικανοποιηθούν συμμέτρως από το ενεργητικό των γενικών κλάδων της υπό εκκαθάριση ασφαλιστικής εταιρείας.
Ανακοινώσεις, ενημερώσεις και διευκρινίσεις θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα της εταιρείας σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Οι ασφαλισμένοι για τυχόν απορίες μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα:
2114111215
2114111657
2114111656
2114110942
2114111856
Από σταθερό : 8005000018
Κατεβάστε παρακάτω την ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ του ν. 1599/1986 ανά μορφή προσώπου δικαιούχου, που θα πρέπει να έχει θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή άλλη δημόσια αρχή.
Σε ενδιαφέρουν:
Eurolife ERB: Γιορτάζει τα 10 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ασφαλιστική αγορά της Ρουμανίας
Ο ασφαλιστικός όμιλος Εurolife ERB στο πλαίσιο συνεχούς και δυναμικής του ανάπτυξης τόσο στο εσωτερικό της χώρας, όσο και στο εξωτερικό γιόρτασε πρόσφατα τα 10 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ασφαλιστική αγορά της Ρουμανίας μέσω των θυγατρικών της Eurolife ERB Asigurari de Viata SA και Eurolife ERB Asiguarari Generale SA (Eurolife ERB Ρουμανίας).
Η Eurolife ERB Ρουμανίας ξεκίνησε τη λειτουργία της ως μια εταιρεία ειδικευμένη στα τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα και έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη συνολική ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς στη γειτονική χώρα, κατέχοντας πλέον την 3η θέση στις ασφάλειες ζωής στο πρώτο εξάμηνο του 2017. Η εταιρεία καταγράφει σταθερή αύξηση του ακαθάριστου εγγεγραμμένου ασφαλίστρου της το οποίο έφτασε τα 64 εκατομμύρια RON το 2016 και διαθέτει ένα διευρυμένο ασφαλιστικό χαρτοφυλάκιο. Κατά τη διάρκεια των 10 ετών λειτουργίας της η Eurolife ERB Ρουμανίας έχει δημιουργήσει και συνεχίζει να δημιουργεί ολοκληρωμένες λύσεις αξιοποίησης κεφαλαίου με μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα για το πελατολόγιο της, οι οποίες προσαρμόζονται απόλυτα στις ανάγκες των ασφαλιζόμενων, σε πλήρη εναρμόνιση με τη σταθερότητα και αξιοπιστία που προσφέρει συνολικά ο Όμιλος Eurolife ERB.
Με αφορμή τον εορτασμό των 10 ετών, ο κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος κα Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Eurolife ERB δήλωσε: «Στηρίζουμε πλήρως τις προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης και εξέλιξης της Eurolife ERB Ρουμανίας και έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στην εμπειρία και τις δυνατότητες της Διοικητικής Ομάδας. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να επενδύουμε στην ενίσχυση της θέσης μας στη συγκεκριμένη αγορά, ενώ στρατηγική κατεύθυνσή μας παραμένει η εξασφάλιση ενός ευρέος φάσματος προϊόντων και υπηρεσιών τα οποία θα μπορούν να ανταποκριθούν πλήρως στις ανάγκες των πελατών μας».
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Eurolife ERB Ρουμανίας, κα. Anita Nitulescu, τόνισε: «Γιορτάζουμε 10 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στη Ρουμανία ως αποτέλεσμα της εμπιστοσύνης που μας δείχνουν οι πελάτες μας, της αφοσίωσης των εργαζομένων μας και της συνολικής μας προσπάθειας. Σήμερα αποτελούμε μια από τις πιο σημαντικές εταιρείες bancassurance στη Ρουμανία. Η συμμετοχή του Ομίλου Fairfax στον Όμιλο Eurolife ERB μας προσφέρει περαιτέρω προοπτικές για ανάπτυξη τόσο μεσοπρόθεσμα, όσο και μακροπρόθεσμα. Η επιχειρηματική μας στρατηγική βασίζεται στη μετεξέλιξή μας σε μια πολυκαναλική εταιρεία με την προσθήκη νέων καναλιών διανομής – μεσίτες, online πωλήσεις – παράλληλα με την περαιτέρω ανάπτυξη σε επίπεδο bancassurance. Σκοπός μας είναι να δημιουργούμε νέα προϊόντα προσαρμοσμένα στις εξελισσόμενες ανάγκες της Ρουμανικής αγοράς, ενώ συνεχίζουμε να επενδύουμε και στην εσωτερική μας ανάπτυξη, με έμφαση σε ανθρώπινο δυναμικό και τεχνολογική υποδομή, με στόχο πάντα την κορυφή».
Σε ενδιαφέρουν:
6 Δεκ 2017
Η παρουσία της Anytime στην ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2017
6.12.17
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ FISIKON 2017, Αυτοκίνητο, Έκθεση αυτοκινήτου, Ελληνικό, Συμμετοχή, Anytime
No comments
Σταθερά στην αιχμή της πρωτοπορίας, η Anytime της INTERAMERICAN είχε και φέτος αισθητή παρουσία στην «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ FISIKON 2017», την πιο σημαντική έκθεση που οργανώνεται στην Ελλάδα σχετικά με το αυτοκίνητο, προβάλλοντας καινοτόμες προτάσεις όπως το «Buy the Mile – ασφάλιση με το χιλιόμετρο», καθώς και συναφείς υπηρεσίες όπως η Οδική Βοήθεια.
Οι επισκέπτες του περιπτέρου της Anytime είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν αναλυτικά για τα ασφαλιστικά προγράμματα και να λάβουν επί τόπου οικονομική προσφορά ασφάλισης και πληροφορίες για το ανατρεπτικό «Buy the Mile» από εξειδικευμένα στελέχη της Anytime.
Highlights της παρουσίας της Anytime στην έκθεση, αποτέλεσαν τα live radios του ΣΠΟΡ FM 94,6 με τα δίδυμα των γνωστών δημοσιογράφων Αντώνη Καρπετόπουλου – Σταύρου Χονδροθύμιου και Γιάννη Τσαούση – Κώστα Βαϊμάκη, που μετέτρεψαν το περίπτερο σε ραδιοφωνικό στούντιο! Κατά τη διάρκεια των εκπομπών, οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί μετέφεραν τον παλμό της έκθεσης στους ακροατές τους και συνομίλησαν με τον Πάνο Κούβαλη, direct business manager της Anytime online και τον Μάρκο Φραγκουλόπουλο, αναπληρώτη γενικό διευθυντή πωλήσεων και marketing της INTERAMERICAN, για επίκαιρα θέματα της ασφάλισης αυτοκινήτου και καινοτόμες εφαρμογές που φέρουν την υπογραφή της Anytime και της INTERAMERICAN.
Ο διαγωνισμός, που έδωσε τη δυνατότητα σε τρεις τυχερούς να αποκτήσουν το ετήσιο value plus συμβόλαιό τους, συμπληρώνοντας τα στοιχεία τους και συμμετέχοντας στην κλήρωση, ολοκλήρωσε με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο της παρουσία της Αnytime στην «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2017». Παρουσία, που υπογράμμισε για μια ακόμη φορά πως η Anytime, η πρώτη direct ασφάλιση στην Ελλάδα, φέρνει άμεσα και πρωτοποριακά την ασφάλεια του αύριο στο σήμερα.
Σε ενδιαφέρουν:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)