20 Δεκ 2017
INTERLIFE IMMIGRANTS Care: Νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα Ασφάλισης Αλλοδαπών
20.12.17
Αλλοδαποί, Ασφάλιση Αλλοδαπών, Ασφάλιση Υγείας, Πρόγραμμα ασφάλισης, Υγεία, IMMIGRANTS Care, Interlife
No comments
Ένα νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα Ασφάλισης Αλλοδαπών το IMMIGRANTS Care δημιούργησε και προωθεί στην αγορά η INTERLIFE Ασφαλιστική, λαμβάνοντας υπ’ όψιν την αναγκαιότητα ασφάλισης αλλοδαπών πολιτών στη χώρα μας.
Προκειμένου οι αλλοδαποί -πολίτες τρίτων χωρών- να λάβουν ή να ανανεώσουν την άδεια παραμονής τους, θα πρέπει να προσκομίζουν στην αρμόδια αρχή, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν. 4251/2014, Βεβαίωση Ασφάλισης ή/και Ασφαλιστήριο.
Το πρόγραμμα IMMIGRANTS Care είναι ένα πλήρες πρόγραμμα Ασφάλισης, ετήσιας διάρκειας, το οποίο προσφέρει κάλυψη της Μόνιμης Ολικής ή Μερικής Ανικανότητας από Ατύχημα, των Ιατροφαρμακευτικών εξόδων και της Νοσοκομειακής Περίθαλψης από Ατύχημα ή Ασθένεια εντός Δημόσιου Νοσηλευτικού Ιδρύματος αποκλειστικά εντός Ελληνικής Επικράτειας. Στο πρόγραμμα μπορούν να ενταχθούν αλλοδαποί πολίτες ηλικίας από 3 μηνών έως 75 ετών καταβάλλοντας ένα εξαιρετικά χαμηλό ασφάλιστρο.
Διατίθεται, όπως όλα τα προγράμματα της INTERLIFE, πανελλαδικά μέσω του δικτύου των 1.700 και πλέον ασφαλιστικών συνεργατών της εταιρίας.
Σε ενδιαφέρουν:
19 Δεκ 2017
ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ - COMMERCIAL VALUE: 3.323 νέες προσωρινές διανομές σε δικαιούχους
19.12.17
Ασπίς Πρόνοια, Ασφαλισμένοι, Ασφαλιστικές αποζημιώσεις, Δικαιούχοι, Εκκαθαριστής, Προσωρινή διανομή, Commercial Value
No comments
Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής των εταιρειών ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και COMMERCIAL VALUE AAΕ, σε συνέχεια των ανακοινώσεων σχετικά με τις προσωρινές διανομές ποσών στους δικαιούχους απαιτήσεων που έχουν ενταχθεί στην Κατάσταση Δικαιούχων Απαιτήσεων από Ασφάλιση Ζωής και στους δικαιούχους που εντάσσονται σε αυτήν με τελεσίδικη δικαστική απόφαση, ενημερώνει σχετικά με το διάστημα Οκτωβρίου 2016 - Νοεμβρίου 2017, τα εξής:
- O ασφαλιστικός εκκαθαριστής, από τις 17 Οκτωβρίου 2016 που ξεκίνησε η διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους έως και την 13 Νοεμβρίου 2017, ολοκλήρωσε τη διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 29,899 συμβόλαια εκ των οποίων 15,799 αφορούν στην ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και 14,100 στην COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ.
- Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής, βάσει σχετικών Αποφάσεων της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος, προχώρησε στην αποδέσμευση περιουσιακών στοιχείων των υπό εκκαθάριση εταιρειών και κατέβαλε τα ποσά των προσωρινών διανομών στους λογαριασμούς των τραπεζικών ιδρυμάτων που έχουν δηλώσει οι δικαιούχοι απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής και είναι δικαιούχοι ή συνδικαιούχοι των λογαριασμών αυτών. Συγκεκριμένα τα ποσά των προσωρινών διανομών που καταβλήθηκαν έως και την 13 Νοεμβρίου 2017 ανήλθαν σε περίπου 56.000.000 ευρώ.
Περαιτέρω και βάσει της διαδικασίας προσωρινών διανομών ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 3,323 επιπλέον συμβόλαια συνολικά και συγκεκριμένα 2,002 για την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ (πατήστε εδώ για να δείτε τα συμβόλαια) και 1,321 για την COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ (πατήστε εδώ για να δείτε τα συμβόλαια). Με βάση τη διαδικασία αυτή δόθηκαν την 18 Δεκεμβρίου 2017 εντολές πληρωμής στις πληρώτριες τράπεζες για την καταβολή του ποσού των προσωρινών διανομών των δικαιούχων.
Διευκρινίζεται ότι η διαδικασία προσωρινής διανομής είναι σε εξέλιξη και θα είναι έως ότου καταβληθεί, στο σύνολο των πιστοποιημένων δικαιούχων, το ποσό των προσωρινών διανομών, για το οποίο έχει διατηρηθεί απόθεμα. Οι καταβολές των ποσών στους δικαιούχους θα πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα, ακολουθώντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας πιστοποίησης – επαλήθευσης.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι μπορούν να απευθύνονται στην ιστοσελίδα των υπό εκκαθάριση εταιρειών http://www.aspispronia.gr/
Τηλέφωνα επικοινωνίας:
2114111215, 2114111657,
2114111656, 2114110942,
2107210327, 2107210689,
2114111856, 8005000018 (χωρίς χρέωση από σταθερό)
Σε ενδιαφέρουν:
INTERLIFE: Ενίσχυση Κοινωνικών Παντοπωλείων και συσσιτίων
19.12.17
«Προσφέρω Αλλιώς», Δωρεά, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Κοινωνικά Παντοπωλεία, Συσσίτια, Τρόφιμα, Interlife
No comments
Με κίνητρο την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο στην περίοδο των Χριστουγέννων, η INTERLIFE Ασφαλιστική προχώρησε, για άλλη μια φορά, στη δωρεά δύο τόνων τροφίμων που διατέθηκαν σε Κοινωνικά Παντοπωλεία και Συσσίτια ενώ η συνολική προσφορά της εταιρίας το 2017 ανέρχεται σε έξι τόνους.
Συγκεκριμένα, αποδέκτες της προσφοράς ήταν, το Συσσίτιο και Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Καλαμαριάς για το Πρόγραμμα Σίτισης «Γεύμα & Φροντίδα» και οι Δομές Παροχής Βασικών Αγαθών Δήμου Ιλίου και Δήμου Δάφνης – Υμηττού.
Η πρωτοβουλία αυτή συντάσσεται στην ενίσχυση ευπαθών ομάδων της κοινωνίας που πλήττονται ιδιαίτερα από την Οικονομική Κρίση, μέσα από το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Προσφέρω Αλλιώς» που υλοποιεί η εταιρία.
Σε ενδιαφέρουν:
18 Δεκ 2017
Η AXA και η Servier στηρίζουν την ελληνική startup Techapps Healthier
18.12.17
Ελληνογαλλικό δίκτυο καινοτομίας Mazinnov, Συνεργασία, AXA, Servier, Startup, Techapps Healthier
No comments
Η AXA και η Servier συμμετέχουν ενεργά στο πρόγραμμα του Ελληνογαλλικού δικτύου καινοτομίας Mazinnov που διοργανώνεται από τη Γαλλική Πρεσβεία στην Ελλάδα.
Οι δύο πολυεθνικοί οργανισμοί στηρίζουν τη νεοφυή ελληνική εταιρεία TechappsHealthier που έχει ως όραμα να στηρίζει τους πολίτες να ζουν καλύτερα, μέσω της ψηφιακής οργάνωσης και διαχείρισης της υγείας τους.
Με κεντρικά μηνύματα «Υιοθετώ μια startup», «Οραματίζομαι την Ελλάδα του αύριο», η TechappsHealthier, η ΑΧΑ και η Servier προχωρούν σε μία τριμερή συνεργασία στοχεύοντας να βοηθήσουν τους Έλληνες πολίτες να ζουν καλύτερα μέσα από την καθημερινή ψηφιακή οργάνωση και διαχείριση της υγείας τους.
Η βάση για τη συνεργασία τέθηκε από το πρόγραμμα του ελληνογαλλικού δικτύου καινοτομίας Mazinnov (www.mazinnov.com) το οποίο διοργανώνει για δεύτερη φορά η Πρεσβεία της Γαλλίας στην Ελλάδα.
Μέσα από την τριμερή σύμπραξη οι δημιουργοί της startup Techapps Healthier (www.healthier-app.com) θα συνεργαστούν στενά με τους δύο πολυεθνικούς ομίλους σε επίπεδο ανταλλαγής γνώσης, διάχυσης των στόχων της στο κοινό και προσέλκυσης καταναλωτών στη χρήση της πλατφόρμας Healthier.
«Η συνεργασία αυτή θα μας βοηθήσει να αναπτύξουμε την εταιρεία μας και να βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας να οργανώνουν και να διαχειρίζονται κάθε πτυχή της υγείας τους, μέρα με τη μέρα. Κάθε χρόνο στην Ευρωπαϊκή Ένωση δαπανώνται περισσότερα από 100 δισεκατομμύρια ευρώ σε νοσηλείες, λόγω ελλιπούς συμμόρφωσης στη φαρμακευτική αγωγή από τους ασθενείς. Η πλατφόρμα που δημιουργούμε θα βοηθήσει τους ανθρώπους να έχουν καλύτερη οργάνωση, έλεγχο και χρήση φαρμάκων αλλά και να προλαμβάνουν πιθανές ασθένειες μέσα από τη στενή παρακολούθηση της υγείας και του ιατρικού ιστορικού τους» ανέφεραν οι Νίκος Βασιλάκης και Αλέξης Δημητρόπουλος, εκ των ιδρυτών τηςTechappsHealthier.
«Αποστολή μας είναι να βοηθάμε τους πελάτες μας να ζουν καλύτερα, με τον τομέα της υγείας να αποτελεί στρατηγικό άξονα για την ΑΧΑ σε όλο τον κόσμο. Συμμετέχουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο πρόγραμμα του δικτύου Mazinnov και χαιρόμαστε που προχωράμε σε συνεργασία με τη Healthier. Είμαστε πεπεισμένοι ότι μπορεί να προσφέρει μια καλύτερη ζωή στους καταναλωτές και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να στηρίξουμε την ανάπτυξή της» είπε ο Μπάμπης Αναστασιάδης, Διευθυντής Προϊόντων, Marketing & Επικοινωνίας της ΑΧΑ στην Ελλάδα.
«Ως ένας διεθνής φαρμακευτικός Όμιλος, τοποθετούμε τον ασθενή στο επίκεντρο όλων των δράσεών μας και είμαστε δεσμευμένοι στην καινοτομία, ώστε να εξυπηρετούμε καλύτερα τις ανάγκες των ασθενών. Πιστεύουμε ότι μέσω της εμπειρίας μας στην ανάπτυξη μιας start-up επιχείρησης σε συνδυασμό με το παγκόσμιο δίκτυό μας, θα μπορέσουμε να καθοδηγήσουμε αποτελεσματικά την Techapps Healthier, ώστε να λανσάρει επιτυχώς την καινοτόμο λύση που προσφέρει. Τέλος, πιστεύουμε ότι αυτή η ενέργεια θα βοηθήσει τόσο τους ασθενείς, όσο και τους Επαγγελματίες Υγείας, και είμαστε χαρούμενοι που μας δίνεται η ευκαιρία να συνεργαστούμε με ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο όραμα και που τολμούν να καινοτομήσουν, ώστε να προσφέρουν καλύτερες θεραπευτικές λύσεις» είπε ο Frédéric Fouilloux, Γενικός Διευθυντής της Servier Hellas.
Σε ενδιαφέρουν:
Η Carglass® Νικήτρια στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017
18.12.17
2017, Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, ΕΙΕΠ, Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, Νικήτρια, Carglass
No comments
Νικήτρια αναδείχτηκε η Carglass® στα 8α Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017 στην κατηγορία «Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (Omnichannel Customer Service)», που πραγματοποιήθηκαν στις 13 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).
Η Carglass® κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία που αφορά στην χρήση αλλά και στη μεταξύ τους διασύνδεση πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας. Τα συγκεκριμένα κανάλια απευθύνονται τόσο στους τελικούς πελάτες όσο και στους συνεργάτες της Carglass® και αποτελούνται ενδεικτικά από την ηλεκτρονική φόρμα υποβολής ραντεβού, το webchat στην επίσημη ιστοσελίδα (desktop και mobile), το portal διαχείρισης ραντεβού και παρακολούθησης της εξέλιξης εργασίας, αλλά και Β2Β ηλεκτρονικές πλατφόρμες. Η ανάπτυξη πολλαπλών ψηφιακών εργαλείων αλλά και η άρρηκτη διασύνδεση μεταξύ τους, έχουν ως στόχο την διευκόλυνση του πελάτη, αφού μπορεί να έρθει σε επαφή με την εταιρία με οποιοσδήποτε τρόπο επιλέξει, από οποιαδήποτε συσκευή χωρίς να χρειασθεί να επαναλάβει τον εαυτό του.
Όπως δήλωσε και ο Χάρης Φίλης, Operations Director της Carglass® Ελλάδος: «Η ευκολία στην αμφίδρομη επικοινωνία των πελατών μας με τον Οργανισμό είναι προτεραιότητα για εμάς, ώστε να μπορούμε να λύνουμε άμεσα τα πρόβλημα τους. Για να επιτευχθεί αυτό, απαραίτητη είναι η ανάπτυξη πολλαπλών καναλιών συνδεδεμένων μεταξύ τους, οι δεσμευμένοι Άνθρωποι που ενδιαφέρονται για τον πελάτη και, φυσικά, η τεχνογνωσία μας. Αυτά είναι τα στοιχεία που αναγνωρίζονται καθημερινά από τους πελάτες μας και αναδείχτηκαν στο Διαγωνισμό».
Μέσα από τη διαδικασία της υποβολής γραπτού φακέλου αλλά και την παρουσίαση του συστήματος Omnichannel ενώπιον κριτικής επιτροπής που αποτελούνταν από στελέχη εταιριών και ακαδημαϊκούς, η Carglass® αποδείχθηκε για ακόμα μια φορά πρωτοπόρος και καινοτόμος στην ελληνική αγορά, ακολουθώντας πιστά τον Σκοπό της «Να κάνει τη Διαφορά δίνοντας λύση στα προβλήματα των πελατών με πραγματικό ενδιαφέρον».
Σε ενδιαφέρουν:
Ευρωπαϊκή Πίστη: Βράβευση των αριστούχων νεοεισαχθέντων φοιτητών του ΕΚΠΑ
18.12.17
Αριστούχοι, Βράβευση, ΕΚΠΑ, Εκπαίδευση, Ευρωπαϊκή Πίστη, Πρωτοετείς φοιτητές, Υποτροφίες
No comments
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), βράβευσε τους αριστούχους φοιτητές του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΕΚΠΑ, σε ειδική, τιμητική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστημιακό Πολιτιστικό Κέντρο «Κωστής Παλαμάς».
Η βράβευση αφορά σε 10 πρωτοετείς φοιτητές που κατάφεραν να πετύχουν τον υψηλότερο βαθμό εισαγωγής σε συνδυασμό με κοινωνικά κριτήρια και συνοδεύεται από ισάριθμες υποτροφίες ποσού 1.500 ευρώ.
Στόχος της ΑΕΓΑ Ευρωπαϊκή Πίστη μέσα από τη συγκεκριμένη δράση, είναι η έμπρακτη επιβράβευση και στήριξη των νέων, ως αναγνώριση των προσπαθειών για αριστεία.
Η Εταιρία, ως υπεύθυνος εταιρικός πολίτης με κοινωνικό πρόσωπο και αντιλαμβανόμενη την αξία της εκπαίδευσης, θα συνεχίσει να ενθαρρύνει τους νέους που θέτουν στόχους στον δρόμο για τη μάθηση και τη μόρφωση, επιβραβεύοντας τις προσπάθειές τους.
Υπενθυμίζεται ότι η Ευρωπαϊκή Πίστη, τα τελευταία χρόνια έχει εντάξει στο πρόγραμμα της Εταιρικής Κοινωνικής της Ευθύνης, την ενίσχυση του τομέα της εκπαίδευσης και της νεανικής επιχειρηματικότητας, με χορηγικές πρωτοβουλίες που αφορούν τόσο στη βελτίωση του επιπέδου εκπαίδευσης, όσο και στην ανάπτυξη των επιχειρηματικών ιδεών.
Σε ενδιαφέρουν:
Groupama Ασφαλιστική: Για ένατη χρονιά κοντά στα Παιδικά Χωριά SOS
18.12.17
Κοινωνική Υπευθυνότητα, Παιδιά, Παιδικά Χωριά SOS, Τρόφιμα, Υποστήριξη, Groupama Ασφαλιστική
No comments
Οι άνθρωποι της Groupama Ασφαλιστική στάθηκαν για ακόμη μία χρονιά δίπλα στα Παιδικά Χωριά SOS, προσφέροντας τρόφιμα για την ενίσχυση του έργου που κάνουν για τα παιδιά και τις οικογένειες σε ανάγκη.
Σε Χριστουγεννιάτικο κλίμα, η Groupama Ασφαλιστική μοίρασε χαμόγελα και αισιοδοξία εξασφαλίζοντας είδη πρώτης ανάγκης στα παιδιά, εκπέμποντας παράλληλα μήνυμα αλληλεγγύης και υποστήριξης προς τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες που πλήττονται από τη συνεχιζόμενη οικονομική κρίση.
Η Groupama Ασφαλιστική, μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, συνεχίζει σταθερά να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για την υποστήριξη των Παιδικών Χωριών SOS, στο πλαίσιο των συστηματικών ενεργειών Κοινωνικής Υπευθυνότητάς της. Η κοινωνία, άλλωστε, αποτελεί τη φυσική προέκταση της δράσης της ίδιας της εταιρίας.
Σε ενδιαφέρουν:
Παιδική γιορτή Prime Insurance
18.12.17
Δώρα, Εγώ ο Απαισιότατος 3, Παιδιά, Παιδική Γιορτή, Χριστούγεννα, Prime Insurance, Village Cinemas
No comments
Στο πλαίσιο της ετήσιας παιδικής γιορτής της Εταιρίας, μικροί και μεγάλοι γέλασαν, πέρασαν ωραία και αντάλλαξαν ευχές για τα Χριστούγεννα και τη νέα χρονιά. Ο χώρος πλημμύρισε με χαμόγελα και παιδικές χαρούμενες φωνές. Ο καλύτερος τρόπος να αποχαιρετίσουν όλοι τη χρονιά που φεύγει.
Στα παιδιά δόθηκαν δωράκια από το «Κάνε Μια Ευχή/Make-A- Wish», σε μία ελάχιστη κίνηση από την πλευρά της Prime Insurance να στηρίξει το σημαντικότατο έργο του Οργανισμού που πραγματοποιεί τις πιο βαθιές επιθυμίες παιδιών από 3 έως 18 ετών, με σοβαρές και απειλητικές ασθένειες, ενισχύοντας τον αγώνα τους για ζωή, με χαρά, δύναμη και ελπίδα.
Σε ενδιαφέρουν:
15 Δεκ 2017
INTERAMERICAN: Χορηγός σε μια σημαντική έκδοση για τα Ελληνικά Γράμματα
«H Πνευματική Πορεία του Γένους με Όχημα το Χειρόγραφο και το Έντυπο Βιβλίο» (13ος αιώνας - μέσα 16ου), του Κ. Σπ. Στάικου
Μια μοναδική ερευνητική και συγγραφική προσέγγιση για την Πνευματική Πορεία του Γένους με όχημα το χειρόγραφο και το έντυπο βιβλίο (13ος αιώνας - μέσα 16ου)παρουσιάστηκε στις 8 Δεκεμβρίου, από τον ακαδημαϊκό Θεοδόση Π. Τάσιο και τον συγγραφέα Κωνσταντίνο Σπ. Στάικο. Σκοπός του πονήματος είναι να καταδειχθεί ο ακριβής ρόλος και η αξία του βιβλίου και του χειρογράφου, όχι μόνον ως φορέων εκπαίδευσης και γνώσης αλλά και ως συνδετικών κρίκων για τη διαμόρφωση της συνείδησης του Γένους, από την Άλωση έως τα προεπαναστατικά χρόνια. Το βιβλίο, εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής, εκδόθηκε με την υποστήριξη της INTERAMERICAN, στα κεντρικά γραφεία της οποίας πραγματοποιήθηκε και η εκδήλωση της παρουσίασής του. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί για την υποστήριξη της ολοκληρωμένης έκδοσης του έργου του Κ. Στάικου, δεδομένου ότι θα ακολουθήσουν τρεις τόμοι ακόμη έως το 2020.
Ο πρώτος τόμος πραγματεύεται τις απαρχές της διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας και γραμματείας, αρχικά στην Ιταλία και στη συνέχεια στον Βορρά. Η ελληνική γλώσσα αποτέλεσε λειτουργικό στοιχείο για την ολοκλήρωση του ουμανιστικού κινήματος, που άρχισε να εκδηλώνεται από τα μέσα του 14ου αιώνα. Στο βιβλίο, γίνεται εκτεταμένα λόγος για την αναζήτηση και τη συλλογή ελληνικών χειρογράφων, το μεταφραστικό ρεύμα, τη διαμάχη για το φιλοσοφικό πρωτείο μεταξύ Πλάτωνα και Αριστοτέλη, τις απαρχές της διδασκαλίας των Ελληνικών στο Πανεπιστήμιο της Πάντοβας και τον ρόλο του έντυπου βιβλίου στη διάδοση της αρχαίας ελληνικής και βυζαντινής γραμματείας. Ακόμη, εξαίρεται ο ρόλος της Εκκλησίας με τα τρία Πατριαρχεία της Ανατολής, αλλά και τα μοναστηριακά κέντρα -το Άγιον Όρος δηλαδή και τα Μετέωρα-, που προσέφεραν ασφαλή στέγη στον πνευματικό κόσμο ο οποίος διαβιούσε υπό ξένη κυριαρχία, ενώ υπογραμμίζεται και ο ρόλος των κωδικογράφων στην αναπαραγωγή της πνευματικής παράδοσης - και όχι μόνον.
Όπως επεσήμανε ο Θεοδόσης Π. Τάσιος, ο συγγραφέας δεν αναφέρεται στις συνθήκες της ελληνικής εθνογένεσης και από την πολλαπλή πορεία του Γένους -συνειδησιακή, πολιτική, οικονομολογική κ.λπ.- ασχολείται μόνο με τη λεγόμενη «πνευματική» και μάλιστα, μόνο με εκείνη που εκφράζεται με τις εκδόσεις εντύπων βιβλίων. Στην πραγματικότητα, όμως, ετούτη η μερική θεώρηση δεν είναι και τόσο μερική (…). Δεν πρόκειται για βιβλίο-όχημα, αλλά για συρμό ολόκληρον! Πολύ δε περισσότερο -και μάς το θυμίζει ο συγγραφέας- που στην περίπτωση του ελληνικού έθνους, φαίνεται και στην πράξη ότι ίσχυσε συχνότατα το Ισοκρατικόν περί Κοινής Παιδείας» τόνισε, μεταξύ άλλων, ο ομιλητής.
Την υπερηφάνεια των ανθρώπων της εταιρείας για την υποστήριξη της έκδοσης εξέφρασε ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN, παρατηρώντας στον πρόλογό του πως «το Γένος έχει ασκηθεί να επιβιώνει με τη δύναμη των Γραμμάτων». O Γιάννης Ρούντος, διευθυντής εταιρικών σχέσεων και υπευθυνότητας, υπογράμμισε τη συνειδητή επιλογή της εταιρείας για τη συνδρομή αναλόγων έργων, εφ’ όσον «για κάθε αναγκαία επανεκκίνηση σε παράξενες εποχές -όπως σήμερα- είναι περισσότερο απαραίτητη η γνώση μέσα από την ιστορική και πολιτισμική μνήμη, ως αφετηρία για τον δημιουργικό στοχασμό, την ανασύνταξη και τη συνέχεια των πραγμάτων».
Στην εκδήλωση παρουσίασης παρευρέθηκαν πρόσωπα των Γραμμάτων και των Τεχνών, φίλοι του βιβλίου και στελέχη της χορηγού εταιρείας.
Σε ενδιαφέρουν:
Χριστουγεννιάτικο Φιλανθρωπικό Εργαστήρι Κεραμικής AXA 2017
15.12.17
εργαζόμενοι, Παιδιά, Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση, Χριστουγεννιάτικο Φιλανθρωπικό Εργαστήρι Κεραμικής, AXA
No comments
Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση για τα παιδιά των εργαζομένων της ΑΧΑ με φιλανθρωπικό χαρακτήρα.
Μια μοναδική ημέρα είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι εργαζόμενοι της ΑΧΑ μαζί με τα παιδιά τους, στα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας. Την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου, οι πόρτες άνοιξαν για να τους καλωσορίσουν σε ένα Χριστουγεννιάτικο Φιλανθρωπικό Εργαστήρι Κεραμικής με πολλές εκπλήξεις, χριστουγεννιάτικα τραγούδια και άφθονα χαμόγελα.
Στόχος του εργαστηρίου ήταν να ετοιμαστούν στολίδια για τις οικογένειες και τα παιδιά που στεγάζονται στο 1ο Ειδικό Σχολείο Κερατσινίου.
Περισσότερα από 60 παιδιά εργαζομένων ηλικίας 2 ως 17 ετών, κατέφθασαν γεμάτα ενέργεια και κατέκλυσαν τον ειδικά διαμορφωμένο και γεμάτο χρώματα χώρο, για να κατασκευάσουν με τη βοήθεια των μελών της ομάδας Well Being έργα τέχνης από πηλό.
Παράλληλα, γνώρισαν τον χώρο εργασίας των γονέων τους, δημιούργησαν σχέδια με μπαλόνια, έκαναν face painting και συνέβαλαν με ξεχωριστό τρόπο στην πρωτοβουλία της ΑΧΑ να προσφέρει και φέτος τρόφιμα και 1.000 λίτρα λάδι για την ικανοποίηση βασικών αναγκών των παιδιών του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κερατσινίου.
Ο εορταστικός και φιλανθρωπικός χαρακτήρας της ημέρας άγγιξε μικρούς και μεγάλους αφού όλοι ενθουσιασμένοι δημιούργησαν στολίδια και ήταν πρόθυμοι να βοηθήσουν στη συσκευασία των τροφίμων που προορίζονταν για τη δωρεά της ΑΧΑ, καθώς και να διακοσμήσουν τις σακούλες με τα πήλινα στολίδια που δημιούργησαν τα παιδιά.
Η μέρα έκλεισε με γεύμα για τα παιδιά των ανθρώπων της ΑΧΑ ενώ οι γονείς είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τον καφέ τους και να συζητήσουν σε πιο χαλαρούς ρυθμούς στον χώρο του εστιατορίου της Εταιρείας.
Η υποστήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων αποτελεί άξονα προτεραιότητας στις ενέργειες που αναλαμβάνει η ΑΧΑ, η οποία υλοποιεί πρωτοβουλίες με επίκεντρο τον άνθρωπο.
Μέσα από τις πρωτοβουλίες αυτές φροντίζει παράλληλα για την εξισορρόπηση της προσωπικής και της επαγγελματικής ζωής των εργαζομένων της.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)