15 Ιαν 2018
INTERAMERICAN: Δωρεάν ασφάλιση για 103 οχήματα για "Το Χαμόγελο του Παιδιού"
Το ουσιαστικό κοινωνικό έργο του Οργανισμού «To Χαμόγελο του Παιδιού» αναγνωρίζει έμπρακτα, με την πολυετή και συνεχή υποστήριξη της, η INTERAMERICAN. Η χορηγική σύνδεση της εταιρείας με τον Οργανισμό έχει ως βάση την παροχή ασφαλιστικών καλύψεων για τις λειτουργικές ανάγκες και δραστηριότητές του.
Συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN ανανεώνει για φέτος τη δωρεάν ασφάλιση 103 οχημάτων ποικίλων χρήσεων που κάλυψε για αστική ευθύνη κατά το 2017, συνολικής αξίας ασφαλίστρου 37.400 ευρώ. Ειδικότερα, η ασφάλιση αφορά σε 10 ασθενοφόρα, 18 ΙΧ φορτηγά, 49 ΙΧ επιβατικά, 16 λεωφορεία, 6 δίκυκλα και 4 ειδικού τύπου οχήματα. Επισημαίνεται ότι ο στόλος οχημάτων του Οργανισμού έχει αυξηθεί, από το 2012 έως σήμερα, κατά 72%! Κατά την περασμένη χρονιά, η εταιρεία κάλυψε ως χορηγός ασφάλισης για αστική ευθύνη και τρία παζάρια του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»: το πασχαλινό και το χριστουγεννιάτικο στο metro της πλατείας Συντάγματος, καθώς επίσης και το σχολικό στο εμπορικό κέντρο «The Mall Athens». Ακόμη, φιλοξένησε αντιστοίχως τρία παζάρια στις εγκαταστάσεις των κεντρικών γραφείων της, με συνεισφορά σε αγορές ειδών από τους εργαζομένους της.
«Η προσφορά της INTERAMERICAN είναι ιδιαίτερα σημαντική σε απόδοση κοινωνικής αξίας, πολύτιμη για τη λειτουργία του Οργανισμού, πολύ περισσότερο επειδή στο σημερινό περιβάλλον δοκιμάζεται έντονα και ο επιχειρηματικός κόσμος. «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ανήκει σε όλους εμάς, όσοι μοιραζόμαστε ως πρόσωπα και επιχειρήσεις το ίδιο όραμα και τις αξίες για τη φροντίδα, την αξιοπρέπεια και την ισότητα των παιδιών» τονίζει ο Κώστας Γιαννόπουλος, πρόεδρος Δ.Σ του οργανισμού. Το «Χαμόγελο του Παιδιού», στα 22 πλέον χρόνια της δράσης του, έχει στηρίξει περισσότερα από 1.350.000 εκατομμύρια παιδιά και τις οικογένειες τους.
Η ΙΝΤERAMERICAN, στο πλαίσιο της ανάληψης πρωτοβουλιών κοινωνικής υπευθυνότητας, οργανώνει ετησίως πολλές δράσεις εστιασμένες στην ευαίσθητη παιδική ηλικία και ειδικότερα σε παιδιά που απειλούνται από έκθεση σε κινδύνους λόγω οικογενειακού - κοινωνικού περιβάλλοντος ή εγκατάλειψης. Η εταιρεία, επιζητώντας την απόδοση αξίας στην κοινωνία, εγγράφει ανάλογες πρωτοβουλίες και για τα παιδιά στη γενικότερη υιοθεσία των τεσσάρων πρώτων, κατ’ εξοχήν κοινωνικών, από τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης που έχει εξαγγείλει ο ΟΗΕ και οι οποίοι αφορούν στην αντιμετώπιση της φτώχειας και της πείνας, την εξασφάλιση καλής υγείας και την εκπαίδευση.
Σε ενδιαφέρουν:
ORIZON RSA: Νέα εφαρμογή για Smartphones από την ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική
15.1.18
Αυτοκίνητο, ηλεκτρονική εφαρμογή, Οδική Βοήθεια, Ορίζων Ασφαλιστική, Mobile App, ORIZON RSA, Smartphones
No comments
Μια νέα εφαρμογή για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών της σε περίπτωση Ατυχήματος ή Βλάβης του οχήματος τους, παρουσιάζει η Ορίζων Ασφαλιστική.
Το ORIZON RSA, με καταχώρηση δύο μόνο στοιχείων από τον πελάτη, δίνεται η δυνατότητα απευθείας αποστολής μηνύματος στο τηλεφωνικό κέντρο της Mondial Assistance.
Έτσι εντοπίζεται χωρίς καθυστερήσεις η ακριβής τοποθεσία ακινητοποίησης του οχήματός με σκοπό την άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη από την υπηρεσία της Φροντίδας Ατυχήματος ή Οδικής Βοήθειας.
Είναι εύκολο στην χρήση του καθώς πληκτρολογώντας τον Αριθμό Κυκλοφορίας του Οχήματος και το Τηλέφωνο Επικοινωνίας που επιθυμεί ο πελάτης, η Mondial Assistance επικοινωνεί άμεσα μαζί του, σημειώνοντας εάν πρόκειται για Ατύχημα ή Βλάβη και προχωράει στις απαραίτητες ενέργειες για την επίλυση του προβλήματος.
Η εφαρμογή διατίθεται Δωρεάν στο Play Store για συσκευές Android & στο Apple Store για συσκευές i-phone.
Σε ενδιαφέρουν:
Revolut: Λανσάρει την παγκόσμια πρώτη γεωγραφική ταξιδιωτική ασφάλιση από £1 την ημέρα
15.1.18
Ταξιδιωτική ασφάλιση, FinTech, Pay-per-Day, Revolut, Traveltech, White Horse Insurance Ireland Dac
No comments
Τη δυνατότητα στους πελάτες της να ενεργοποιήσουν την ταξιδιωτική ασφάλιση τους με το πάτημα ενός κουμπιού παρέχει πλέον η Revolut.
Οι πελάτες μπορούν απλώς να επιλέξουν τη λειτουργία ενεργοποίησης και απενεργοποίησης ή η τεχνολογία γεωγραφικού εντοπισμού θα ενεργοποιεί αυτόματα την ταξιδιωτική ασφάλιση όταν ο πελάτης ταξιδεύει σε άλλη χώρα.
Το κόστος είναι λιγότερο από £1 ημερησίως για ιατρική και οδοντιατρική κάλυψη, με ευελιξία να προσθέσετε κάλυψη για χειμερινά σπορ και με την επιλογή να συμπεριλαμβάνετε την ταξιδιώτικη σας παρέα.
Η Revolut, η τραπεζική εναλλακτική, ανακοίνωσε την έναρξη της ταξιδιωτικής ασφαλιστικής υπηρεσίας Pay-per-Day, ένα πρωτοποριακό προϊόν που χρησιμοποιεί τη γεωγραφική θέση ενός πελάτη για να παρέχει άμεση ιατρική και οδοντιατρική κάλυψη, ξεκινώντας από λιγότερο £1 την ημέρα.
Η ταξιδιωτική ασφάλιση Pay-per-Day της Revolut αξιοποιεί την τεχνολογία εφαρμογών της Revolut για τον εντοπισμό της θέσης του πελάτη και ενεργοποιεί αυτόματα την κάλυψη όταν χρειάζεται. Οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν εύκολα την ασφάλειά τους από το τηλέφωνό τους ενώ βρίσκονται σε κίνηση, με την επιλογή προσθήκης χειμερινών αθλημάτων, καθώς και με τη συμπερίληψη φίλων και οικογενειών στην πολιτική τους.
Ελληνικά δεδομένα:
Ο μέσος Έλληνας χρήστης της Revolut ξοδεύει 12 ημέρες στο εξωτερικό ετησίως, το οποίο θα κοστίσει στο χρήστη με το Pay-per-Day περίπου €13.35 το χρόνο - πολύ λιγότερο από τις υπάρχουσες ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ασφαλισμένοι μπορούν επίσης να προβούν σε προσαρμογές στην κάλυψή τους, όπως η προσθήκη κάλυψης χειμερινών αθλημάτων, αφού έχουν προσγειωθεί στο προορισμό τους.
Προκειμένου να αποφευχθεί η συχνή μετακίνηση μεγάλων ταξιδιωτών, θα υπάρχει ένα ανώτατο όριο για το συνολικό κόστος ανά έτος ή η επιλογή πληρωμής ενός σταθερού ποσού για μια ετήσια ταξιδιωτική ασφάλιση.
Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια θα αναληφθούν από την White Horse Insurance Ireland dac η όποια είναι εξουσιοδοτημένη και ρυθμίζεται από την Κεντρική Τράπεζα της Ιρλανδίας. Η White Horse είναι μέρος του ομίλου Thomas Cook που ξεκίνησε πρόσφατα το Thomas Cook Money σε μια αποστολή να διευκολύνει τη διαχείριση των χρημάτων των διακοπών, βασιζόμενη στο αξιόπιστο όνομα του Thomas Cook στον τομέα των ταξιδιωτικών ασφαλίσεων.
Εκτός από την ασφάλιση, η Revolut εισήγαγε πρόσφατα πλήθος πρόσθετων υπηρεσιών, όπως υποστήριξη cryptocurrency, ασφάλεια κινητών συσκευών και πίστωση. Οι τελευταίες προσθήκες υπηρεσιών είναι ένα ακόμη βήμα από την Revolut προς την επέκτασης της προσφοράς χρηματοοικονομικών υπηρεσιών μέσω της συνεργασίας με καινοτόμες εταιρείες fintech.
Η Revolut, η οποίο ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια, επιτρέπει στους πελάτες να δημιουργήσουν ένα τρεχούμενο λογαριασμό σε 60 δευτερόλεπτα, να ανταλλάσσουν νομίσματα με διατραπεζική συναλλαγματική ισοτιμία, να μεταφέρουν σε 25 νομίσματα σε οποιαδήποτε τράπεζα του κόσμου και να ξοδέψουν χωρίς αμοιβή σε 130 νομίσματα με την Revolut contactless MasterCard.
Ο Nikolay Storonsky, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής του Revolut, δήλωσε:
"Πρόκειται για μια παγκόσμια πρωτιά ταξιδιωτικής ασφάλισης - Pay-per-Day η οποία αξιοποιεί τη δύναμη του τηλεφώνου σας για να σας εξοικονομήσει χρήματα. Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα είδος ασφάλισης που χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να βοηθήσει τους πελάτες μας καλύπτοντας μόνο τις ημέρες που πραγματικά έπρεπε να καλύπτονται - όλα για την καλύτερη τιμή. Η ταξιδιωτική ασφάλιση Pay-per-Day είναι μια παγκόσμια πρωτιά και αποτελεί ένα ακόμη βήμα στο ταξίδι μας για να οικοδομήσουμε μια πλατφόρμα όπου προσφέρει ένα καλύτερο είδος τραπεζικού συστήματος "
Ο Anth Mooney, Διευθύνων Σύμβουλος του Thomas Cook Money δήλωσε:
"Η συνεργασία με καινοτόμες εταιρείες fintech και traveltech αποτελεί σημαντικό μέρος της στρατηγικής και του οράματος μας. Θέλουμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να έχουν περισσότερες και καλύτερες διακοπές φροντίζοντας τα χρήματα των διακοπών τους σε κάθε βήμα - και η καινοτομία στην ταξιδιωτικής ασφάλιση αποτελεί σημαντικό μέρος αυτού του ταξιδιού. Χρειάζεται καλή παρέα για να ξεκινήσει μια επανάσταση, και η Revolut κάνει σπουδαία πράγματα που διαταράσσουν τη χρηματοπιστωτική βιομηχανία - είμαστε υπερήφανοι που είμαστε συνεργάτης και φίλος της Revolut που μαζί μοιράζονται και παραδίδουν το εν λόγω τολμηρό όραμα».
12 Ιαν 2018
Η Ναταλία Γιαννιού νέα Διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing της Interasco ΑΕΓΑ
Η Interasco ανακοινώνει την ανάθεση των ευθυνών της Διεύθυνσης Πωλήσεων & Marketing
στο διακεκριμένο στέλεχος της εταιρείας Ναταλία Γιαννιού.
Η κα Γιαννιού, έως σήμερα Αναπληρώτρια Διευθύντρια Πωλήσεων, από τη νέα της θέση αναλαμβάνει τη συνέχιση του επιτυχούς επιχειρηματικού πλάνου της εταιρίας και σηματοδοτεί την περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων αλλά και των νέων στόχων της εταιρίας.
Η Ναταλία Γιαννιού έχει διατελέσει για πάνω από είκοσι χρόνια, κορυφαίο στέλεχος πωλήσεων στην ασφαλιστική αγορά.
Σε δήλωσή του ο κ. Κάρολος Σαϊας, Διευθύνων Σύμβουλος της Interasco, αναφέρει: «Η Εταιρία, τοποθετώντας τη Ναταλία Γιαννιού στη θέση της Διευθύντριας Πωλήσεων & Marketing, αναδεικνύει την αξία που δημιουργεί για τα στελέχη της, αναγνωρίζοντας την απόδοση και συμβολή τους, δημιουργώντας ευκαιρίες για την εξέλιξή τους. Είμαι βέβαιος ότι θα ανταποκριθεί επάξια στα νέα της καθήκοντα και της εύχομαι καλή επιτυχία».
Σε συνέχεια δε της αποχώρησης του έως σήμερα Διευθυντή Πωλήσεων & Marketing της Εταιρίας, κ. Θοδωρή Ζαχαρόπουλου, ο κ. Κάρολος Σαϊας τον ευχαριστεί για την μακρά συνεργασία και συνεισφορά του στο έργο της εταιρίας και του εύχεται καλή συνέχεια.
Σε ενδιαφέρουν:
Οδική Ασφάλεια: Οι πρώτες τρισδιάστατες διαβάσεις πεζών στη Νάουσα!
12.1.18
3D διαβάσεις πεζών, Αυτοκίνητο, Νάουσα, Οδική Ασφάλεια, Πεζοί, Τρισδιάστατες διαβάσεις πεζών
No comments
Οι πρώτες τρισδιάστατες διαβάσεις πεζών ήρθαν και στη χώρα μας και συγκεκριμένα στη Νάουσα!
Σύμφωνα με το inoussa.gr, οι 3D διαβάσεις δημιουργήθηκαν στο δρόμο μπροστά από τα Λύκεια της Νάουσας ως ιδέα του δημάρχου κ. Νικόλαου Κουτσογιάννη και του αντιδημάρχου πολιτισμού και τουρισμού κ. Σταύρου Βαλσαμίδη.
Την υλοποίηση του έργου ανέλαβαν οι καλλιτέχνες του Lobart Festival, Kostis Edi και Αλέξανδρος Τσάκωνας.
Σύμφωνα με το inoussa.gr, οι 3D διαβάσεις δημιουργήθηκαν στο δρόμο μπροστά από τα Λύκεια της Νάουσας ως ιδέα του δημάρχου κ. Νικόλαου Κουτσογιάννη και του αντιδημάρχου πολιτισμού και τουρισμού κ. Σταύρου Βαλσαμίδη.
Την υλοποίηση του έργου ανέλαβαν οι καλλιτέχνες του Lobart Festival, Kostis Edi και Αλέξανδρος Τσάκωνας.
Στα πλάνα του Δήμου Νάουσας και της Lobart είναι σύντομα οι τρισδιάστατες διαβάσεις να εξαπλωθούν και σε άλλα σημεία όπως μπροστά από το νοσοκομείο Νάουσας, τον χώρο Θυσίας και αλλά κεντρικά σημεία της πόλης της Νάουσας.
Η πρώτη χώρα που αποφάσισε να αποκτήσει 3D διαβάσεις ήταν η Ινδία στο Νέο Δελχί κι ακολούθησαν η Νότια Αφρική, η Κίνα, το Κιργιστάν και πρόσφατα η Ισλανδία.
Ωστόσο, πολλοί έχουν τις αμφιβολίες τους για το πως θα συμπεριφερθούν οι οδηγοί, καθώς αν πηγαίνεις αργά το αντιλαμβάνεσαι και κόβεις έγκαιρα ταχύτατα, ενώ όσοι κινούνται με αυξημένη ταχύτητα υπάρχει ο κίνδυνος φτάνοντας στην διάβαση να "ξαφνιαστούν", με ερωτηματικά στο πως θα αντιδράσουν.
Η πρώτη χώρα που αποφάσισε να αποκτήσει 3D διαβάσεις ήταν η Ινδία στο Νέο Δελχί κι ακολούθησαν η Νότια Αφρική, η Κίνα, το Κιργιστάν και πρόσφατα η Ισλανδία.
Ωστόσο, πολλοί έχουν τις αμφιβολίες τους για το πως θα συμπεριφερθούν οι οδηγοί, καθώς αν πηγαίνεις αργά το αντιλαμβάνεσαι και κόβεις έγκαιρα ταχύτατα, ενώ όσοι κινούνται με αυξημένη ταχύτητα υπάρχει ο κίνδυνος φτάνοντας στην διάβαση να "ξαφνιαστούν", με ερωτηματικά στο πως θα αντιδράσουν.
11 Ιαν 2018
IT φιλικό προς το περιβάλλον: Στο δρόμο προς μια πράσινη ανάπτυξη
Είναι Πέμπτη μεσημέρι. Κάποιος στέλνει ένα σύντομο email, όχι κάτι ιδιαίτερο, σε έναν συνάδελφο που κάθεται δύο μέτρα μακριά. Ένα megabyte φεύγει προς ένα cloud. Αυτό το megabyte οφείλουμε να το σκεφτόμαστε καλά.
Για τους περισσότερους από εμάς ο ψηφιακός κόσμος είναι κάτι το αφηρημένο. Όταν χρησιμοποιούμε τον προσωπικό μας υπολογιστή για να στείλουμε ένα email, όταν ετοιμάζουμε μια παρουσίαση σε PowerPoint ή ξεκινάμε μια τηλεδιάσκεψη, δεν σκεφτόμαστε όλες τις αθόρυβες διεργασίες που πραγματοποιούνται για να ολοκληρώσουμε αυτές τις καθημερινές δραστηριότητες. Δεν σκεφτόμαστε ότι απαιτούνται 16 κιλά ορυκτής ύλης για να φτιαχτεί ένας μικροεπεξεργαστής (computer chip), ούτε σκεφτόμαστε την ενέργεια που απαιτείται για για να ψύξει τον Εξυπηρετητή (server) με τον οποίο είμαστε συνδεδεμένοι.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η αποστολή ενός email 1MB ισοδυναμεί με 19 γραμμάρια CO2 και προσθέτοντας 10 ανθρώπους στο email, τα γραμμάρια τετραπλασιάζονται. Κάθε προσωπικός ηλεκτρονικός υπολογιστής προκύπτει από την επεξεργασία πρώτης ύλης που αγγίζει τους 2 τόνους, ενώ οι ενεργειακές ανάγκες του διαδικτύου παγκοσμίως, ισοδυναμούν με την ενεργειακή απόδοση 30 πυρηνικών εργοστασίων.
Είναι αλήθεια όμως ότι τα ίδια αυτά μέσα που καταναλώνουν τόση ενέργεια και πρώτη ύλη, τα χρησιμοποιούμε για να κάνουμε τις εργασίες μας πιο αποδοτικά και αποτελεσματικά. Τα επαγγελματικά ταξίδια μπορούν πλέον να αντικαθίστανται από τηλεδιασκέψεις και η τηλεργασία μας επιτρέπει να μειώνουμε τις διαδρομές προς και από το χώρο που εργαζόμαστε.
Αν όμως ο ψηφιακός κόσμος είναι τόσο σημαντικός για τη μετάβασή μας σε αειφόρο ανάπτυξη, πρέπει να γνωρίσει κι αυτός τη δική του πράσινη ανάπτυξη και επανάσταση. Ο ψηφιακός κόσμος έχει υψηλό περιβαλλοντικό κόστος το οποίο μόλις που αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε.
Ένα email ταξιδεύει 15.000 χιλιόμετρα καλωδίων μέχρι να φτάσει στον προορισμό του, γεγονός που καθιστά τον τομέα του ΙΤ, ως τον τρίτο μεγαλύτερο καταναλωτή ενέργειας παγκοσμίως, ακολουθώντας τις ΗΠΑ και την Κίνα.
Υπολογίζεται ότι 5% των servers που είναι σε λειτουργία αυτή τη στιγμή, δεν χρησιμοποιούνται. Αυτοί παράγουν 3,8 τόνους περιττών αερίων θερμοκηπίου που ισοδυναμούν με τις εκπομπές 500.000 ευρωπαίων πολιτών, ενώ έχουν κόστος 24 δισεκατομμύρια δολάρια / έτος.
Αυτοί είναι κάποιοι από τους λόγους για τους οποίους η ΑΧΑ δεσμεύτηκε από 2015 να εξορθολογήσει και να μειώσει τον αριθμό των servers που χρησιμοποιεί. Η ΑΧΑ έχει θέσει αυστηρούς κανόνες με στόχο την καταπολέμηση ενάντια στην κλιματική αλλαγή. Μεταξύ άλλων έχει δεσμευτεί ότι μέχρι το 2025 θα ηλεκτροδοτείται 100% από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Σε αυτή την κατεύθυνση προσπαθούμε, ως Όμιλος, να βελτιστοποιούμε το χρόνο ζωής των υπολογιστών που χρησιμοποιούμε καθώς και να σεβόμαστε τους κανόνες ανακύκλωσης.
Γνωρίζουμε ότι θα καταφέρουμε να μειώσουμε δραστικά το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα εφόσον είμαστε δεσμευμένοι σε αυτή την κατεύθυνση, σε επίπεδο καθημερινής μας εργασίας.
Σε ενδιαφέρουν:
Οδική Βοήθεια: Υποχρεωτική εξυπηρέτηση εντός μιας ώρας αλλιώς πρόστιμο 20000 ευρώ!
11.1.18
Αυτοκίνητο, Εντός μιας ώρας, Εξυπηρέτηση, Οδική Βοήθεια, Οχήματα, Πολυνομοσχέδιο, Πρόστιμα
No comments
Υποχρεωτική είναι πλέον η εξυπηρέτηση συμβάντος από τις εταιρίες Οδικής Βοήθειας εντός μιας ώρας από την κλήση, διαφορετικά θα τους επιβάλλεται τσουχτερό πρόστιμο που θα φτάνει μέχρι και 20.000 ευρώ!
Αυτό προβλέπουν οι διατάξεις του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών που κατατέθηκε ήδη στην Βουλή, σχετικά με το πλαίσιο λειτουργίας των εταιρειών οδικής βοήθειας.
Αναλυτικότερα, κάθε εταιρία οδικής βοήθειας που θα δεχθεί κλήση από πελάτη της για περιστατικό που χρήζει των υπηρεσιών της, είναι υποχρεωμένη να σπεύσει στο σημείο που βρίσκεται ο πελάτης το αργότερο εντός μίας ώρας απ' τη στιγμή που θα ειδοποιηθεί.
Για να επιτευχθεί αυτό, απαραίτητη προϋπόθεση είναι οι εταιρίες οδικής βοήθειας οχημάτων να βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα καθ' όλη τη διάρκεια του 24ωρου, με επαρκή εξοπλισμό, με το κατάλληλο προσωπικό και δίκτυο σε όλη τη χώρα, που θα είναι σε θέση να ανταποκριθεί άμεσα και ποιοτικά για την παροχή βοήθειας, σε διάστημα που δεν θα υπερβαίνει τη μια ώρα από την κλήση.
Τα νέα αυτά δεδομένα έρχονται να βάλουν φρένο στις πολύωρες καθυστερήσεις για την παροχή οδικής βοήθειας που σε αρκετές περιπτώσεις ξεπερνούσε κατά πολύ την μια ώρα.
Τα πρόστιμα για τις εταιρίες Οδικής Βοήθειας
Σύμφωνα με τις διατάξεις του νέου πολυνομοσχεδίου, αν κάποια εταιρία οδικής βοήθειας δεν συμμορφώνεται με τις νέες συνθήκες και δεν εκπληρώνει έγκαιρα τις υποχρεώσεις της, θα της επιβάλλονται πρόστιμα που θα ανέρχονται από 5.000 ευρώ και θα φτάνουν μέχρι και 20.000 ευρώ!
Επιπλέον, πρόστιμα που θα ανέρχονται από 10.000 έως 50.000 ευρώ προβλέπεται και για φυσικά ή νομικά πρόσωπα που προσφέρουν υπηρεσίες οδικής βοήθειας χωρίς ωστόσο να διαθέτουν σχετική άδεια νόμιμης λειτουργίας.
Με πρόστιμο από 5.000 ευρώ έως 10.000 ευρώ θα τιμωρούνται όσοι δηλώνουν ψευδή στοιχεία στις αρμόδιες υπηρεσίες.
Τέλος, πρόστιμα θα επιβάλλονται και στους συνεργάτες που δηλώνουν ψευδή στοιχεία προς την επιχείρηση οδικής βοήθειας με την οποία έχουν συμβληθεί και θα ανέρχονται από 2.000 έως 5.000 ευρώ.
Περίοδος συμμόρφωσης
Οι εταιρίες οδικής βοήθειας για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις νέες τους υποχρεώσεις, θα έχουν στη διάθεση τους ένα διάστημα 6 μηνών για την προσαρμογή τους στα νέα δεδομένα.
Μια ξεχωριστή βραδιά Πολιτισμού για τους Συνεργάτες της Generali
11.1.18
Βραδιά Πολιτισμού, Ιδιωτική ξενάγηση, Μουσείο Ακρόπολης, Συνεργάτες, Generali Hellas
No comments
Μία ακόμη σημαντική πρωτοβουλία πολιτιστικού χαρακτήρα, ανέλαβε η Generali τις παραμονές Χριστουγέννων, με τη διοργάνωση ιδιωτικής ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης, για συνεργάτες της, ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.
Περισσότεροι από 60 προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τον πολιτιστικό πλούτο, που φιλοξενεί ένα από τα σημαντικότερα μουσεία του κόσμου. Με τη βοήθεια καταρτισμένων ξεναγών, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στον εκθαμβωτικό χώρο του Μουσείου και να γνωρίσουν από κοντά σημαντικά εκθέματα. Με συγκίνηση θαύμασαν τις Καρυάτιδες, με τους ανάγλυφους χιτώνες και την ξεχωριστή τους διακόσμηση αλλά και τη ζωφόρο του Παρθενώνα, στο φυσικό της μέγεθος, μαθαίνοντας χρήσιμες πληροφορίες για την ιστορία του μνημείου αλλά και την αθηναϊκή δημοκρατία.
«Στην Generali πιστεύουμε ότι η ασφάλιση είναι μία πράξη που συνδέεται άμεσα με την ύψιστη αξία της ζωής και της δημιουργίας. Η ασφάλιση είναι για εμάς πολιτισμός, είναι έργο ανθρώπων. Εκδηλώσεις όπως η ιδιωτική ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης αλλά και η προηγούμενη της ιδιωτικής προβολής της κινηματογραφικής ταινίας “Καζαντζάκης” και άλλες που θα ακολουθήσουν, σηματοδοτούν τη βαρύτητα που δίνει η εταιρεία στη σχέση, τόσο την επαγγελματική όσο και την ανθρώπινη, με τους συνεργάτες της», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Generali Hellas κ. Πάνος Δημητρίου, καλωσορίζοντας στο Μουσείο τους προσκεκλημένους.
Η πρωτοβουλία της Generali χαιρετίστηκε με μεγάλη ικανοποίηση από τους τιμώμενους παρευρισκόμενους. Οι βραδιές πολιτισμού αποτελούν έναν μικρό φόρο τιμής στους μακροχρόνιους δεσμούς της με το δίκτυο ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και αναμένεται να συνεχιστούν με ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα κι εντός του 2018.
Σε ενδιαφέρουν:
10 Ιαν 2018
INTERAMERICAN: Ενισχύει το σύστημα επένδυσης και αποταμίευσης Capital
10.1.18
Αποταμιευτικό πρόγραμμα, Επενδυτικά ασφαλιστικά προγράμματα, Προγράμματα Capital, Interamerican
No comments
Με σημαντικές βελτιώσεις στα προγράμματα Capital ξεκίνησε τη νέα χρονιά η INTERAMERICAN, υπογραμμίζοντας τη στρατηγική επιλογή να αναπτύξει σταδιακά την παρουσία της στην αγορά των συνταξιοδοτικών-αποταμιευτικών (unit linked) προϊόντων, ενισχύοντας τις προοπτικές της προϊοντικής γραμμής της.
Ήδη, η εταιρεία έκλεισε το 2017 με αύξηση παραγωγής 76% σε σχέση με το 2016, ενώ τα συνολικά υπό διαχείριση κεφάλαια ανέρχονται σε 435 εκατ. ευρώ. Η στρατηγική της INTERAMERICAN περιλαμβάνει, παράλληλα, την πιστοποίηση σε unit linked προϊόντα των περισσοτέρων συνεργατών του εταιρικού δικτύου πωλήσεων (agency), την επίτευξη υψηλής διατηρησιμότητας και τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, στο επίπεδο των υπηρεσιών και της ευελιξίας.
Συγκεκριμένα, για τη διεύρυνση των επενδυτικών επιλογών στα προγράμματα Capital, η εταιρεία πρόσθεσε στις ήδη υπάρχουσες συνεργασίες με μεγάλους επενδυτικούς οίκους (Black Rock, JP Morgan, Picted, Amundi) μια νέα συνεργασία, με τον οίκο Franklin Templeton Investments. Ακόμη, η ΙΝTERAMERICAN αναδιαμόρφωσε το πλήθος των προσφερομένων Αμοιβαίων Κεφαλαίων, αποσκοπώντας στη διαμόρφωση μιας πιο ορθολογικής σύνθεσης της πρωτοποριακής πλατφόρμας ανοιχτής αρχιτεκτονικής του Capital. Η εταιρεία διαθέτει σήμερα 3 Αμοιβαία Κεφάλαια Διαθέσιμων, 10 Ομολογιακά, 4 Μεικτά και 21 Μετοχικά Αμοιβαία Κεφάλαια. Σημειώνεται ότι η πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα ελεύθερης επιλογής από τα διατιθέμενα Αμοιβαία Κεφάλαια τόσο κατά την έκδοση όσο και κατά την αλλαγή επενδυτικής πολιτικής, που μπορεί να πραγματοποιηθεί για τον επενδυτή οποιαδήποτε στιγμή.
Σημαντική είναι, επίσης η μείωση του χρόνου για την έκδοση συμβολαίων σε μόλις δύο εργάσιμες ημέρες -σε νέες διαθέσεις- όσον αφορά στο πρόγραμμα Capital Invest (plan A & plan B).
Το σύστημα αποταμίευσης και επένδυσης INTERAMERICAN Capital χαρακτηρίζεται από δύο πυλώνες: τον πυλώνα αποταμίευσης-σύνταξης μέσω των προγραμμάτων περιοδικών καταβολών Capital SAVE και Capital PENSION και τον πυλώνα της επένδυσης, μέσω του προγράμματος εφ’ άπαξ καταβολής Capital INVEST. Οι δύο πυλώνες έχουν κοινή πλατφόρμα το σύνολο των διατιθεμένων Αμοιβαίων Κεφαλαίων, τα οποία διαχειρίζονται οι συνεργαζόμενοι επενδυτικοί οίκοι.
Επισημαίνεται ότι η επένδυση σε Οργανισμούς Συλλογικών Επενδύσεων (ΟΣΕΚΑ), εφ’ όσον περιλαμβάνει μεταφορές κεφαλαίων εκτός Ελλάδος, υπόκειται στους περιορισμούς για την ανάληψη μετρητών και τη μεταφορά κεφαλαίων, όπως ισχύουν κάθε φορά. Οι ΟΣΕΚΑ δεν έχουν εγγυημένη απόδοση και οι προηγούμενες αποδόσεις δεν διασφαλίζουν τις μελλοντικές.
Εναρμόνιση με το νέο νομοθετικό πλαίσιο για τα επενδυτικού τύπου ασφαλιστικά προϊόντα
Στη διάθεση των διαμεσολαβούντων συνεργατών του εταιρικού και πρακτορειακού δικτύου έχει θέσει η INTERAMERICAN όλα τα έγγραφα που αφορούν σε συσκευασμένα επενδυτικά προϊόντα για ιδιώτες επενδυτές και επενδυτικά προϊόντα βασιζόμενα σε ασφάλιση, στο πλαίσιο της εναρμόνισής της με τον Κανονισμό 1286/2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Συμβουλίου.
Ο Κανονισμός τέθηκε σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2018, με σκοπό να εξασφαλιστεί η πλήρης και ομοιόμορφη ενημέρωση του πελάτη για όλα τα επενδυτικού τύπου ασφαλιστικά προϊόντα (PRIIPs) που πωλούνται στον ενιαίο χώρο της ευρωπαϊκής αγοράς. Όσον αφορά στην INTERAMERICAN, ο Κανονισμός έχει εφαρμογή στα unit linked προϊόντα Capital (Save, Pension και Invest) και στα προγράμματα ομαδικής ασφάλισης με καθορισμένες εισφορές (προγράμματα με συμμετοχή στα κέρδη, συνδεδεμένα με αμοιβαία κεφάλαια και μεικτά).
Σε ενδιαφέρουν:
Η Allianz Ελλάδος βραβεύεται ως True Leader 2016
Η Allianz Ελλάδος βραβεύθηκε ως True Leader για τέταρτη συνεχή χρονιά από την ICAP Group, στον κορυφαίο θεσμό που τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ).
Ο ετήσιος θεσμός True Leaders ανέδειξε τις εταιρίες και ομίλους που ξεχώρισαν το 2016, σημειώνοντας υψηλή επίδοση ταυτόχρονα στα ακόλουθα συγκεκριμένα αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια:
- Η εταιρία συγκαταλέχθηκε στις 500 πιο κερδοφόρες εταιρείες ή στους 200 πιο κερδοφόρους ομίλους.
- Η εταιρία συγκαταλέχθηκε στις 500 εταιρίες ή στους 200 ομίλους με το μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού και αύξησε το προσωπικό της την τελευταία χρονιά.
- Έχει υψηλό ICAP Credit Score (αξιολόγηση Πιστοληπτικής Ικανότητας).
- Βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις του κλάδου δραστηριότητάς της με βάση τον κύκλο εργασιών.
Η Allianz ήταν μια από τις 68 εταιρίες και ομίλους που πέτυχαν να διακριθούν ταυτόχρονα στα παραπάνω κριτήρια.
Μέλος μίας από τις μεγαλύτερες χρηματοοικονομικές κοινότητες στον κόσμο, η Allianz Ελλάδος ανταποκρίθηκε με επιτυχία στις προκλήσεις του 2016. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της Εταιρίας από το σύνολο των δραστηριοτήτων της (ασφαλίσεις, αμοιβαία κεφάλαια και λοιπές θυγατρικές), για το 2016 έκλεισε στα 193,4 εκ. € με κέρδη EBITDA στα 7,5 εκ. € και συνολικό προσωπικό 236 άτομα. Mε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών που καλύπτουν κάθε ασφαλιστική ανάγκη, το 2016 βρήκε την Allianz Ελλάδος να εξυπηρετεί πάνω από 270.000 πελάτες, οι οποίοι την αναδεικνύουν από το 2015 έως και το 2017, ως την εταιρία με τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων της ελληνικής αγοράς*.
Πηγή: MRB, Έρευνες NPS Κλάδος Γενικών Ασφαλίσεων 2015-2017
Σε ενδιαφέρουν:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)