>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

16 Φεβ 2018

INTERAMERICAN: Υποστηρίζει σταθερά το έργο «Orange Grove» για καινοτομία και startups

Στο πλαίσιο της ανάληψης πρωτοβουλιών για την ενθάρρυνση της καινοτομίας, και την ανάταξη της ελληνικής αγοράς και οικονομίας, η IΝΤΕRAMERICAN ανανέωσε και φέτος -για πέμπτη χρονιά- τη σχέση συνεργασίας με την Ολλανδική Πρεσβεία στην Ελλάδα, ως χορηγός του έργου «Orange Grove», του incubator και co-working space για την προώθηση και ανάπτυξη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας. Το «Orange Grove», το οποίο η Ολλανδική Πρεσβεία υλοποιεί στη χώρα μας από τον Σεπτέμβριο του 2013, στόχο έχει την παροχή των κατάλληλων εφοδίων σε νέους Έλληνες και Ολλανδούς επιχειρηματίες που φιλοδοξούν να δημιουργήσουν μια νέα επιχείρηση ή να επεκτείνουν τις επιχειρηματικές δραστηριότητές τους που έχουν στην Ελλάδα.

Κατά το 2017, το «Orange Grove» προσέθεσε 10 νέες, δυναμικές επιχειρηματικές ομάδες στις υπάρχουσες 30 που φιλοξενούσε, ήδη, στα προγράμματα incubation, προσφέροντας πολύτιμη εκπαίδευση, mentoring, εξειδικευμένη συμβουλευτική υποστήριξη και δικτύωση στους νέους επιχειρηματίες, προκειμένου να διευκολύνει τα πρώτα τους βήματα και να ενισχύσει τη βιωσιμότητά τους. Είναι αξιοσημείωτο ότι στο πρόγραμμα έχουν συμμετάσχει, έως σήμερα, περί τις 200 ομάδες. Κατά το 2017, το «Orange Grove» δημιούργησε καινούριους, πρόσθετους χώρους γραφείων για τη φιλοξενία νέων startups που έχουν «αποφοιτήσει» από το πρόγραμμα και βρίσκονται σε στάδιο ανάπτυξης.

Εστιάζοντας στην αύξηση του θετικού αντίκτυπου αυτής της πρωτοβουλίας στο σύνολο της κοινωνίας, το «Orange Grove» με την υποστήριξη της INTERAMERICAN και άλλων μεγάλων επιχειρήσεων πέρυσι οργάνωσε περισσότερες από 45 εκπαιδευτικές εκδηλώσεις με ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, που περιλάμβαναν σεμινάρια, workshops, bootcamps, masterclasses, one-on-one εκπαιδεύσεις και άλλες δραστηριότητες. Παράλληλα, το πρόγραμμα φιλοξένησε δύο entrepreneurs in residence, τον Robin Schuil και τον Μάριο Ιωαννίδη, που υποστηρίζουν τις startups επιχειρήσεις με τις γνώσεις και το δίκτυό τους. Επιπλέον, το «Orange Grove» πραγματοποίησε άλλες τόσες περίπου εκδηλώσεις δικτύωσης για την επιχειρηματικότητα. Ακόμη, οργάνωσε με ιδιαίτερη επιτυχία τρεις επιχειρηματικούς διαγωνισμούς «The Squeeze», με κριτές επιτυχημένους επαγγελματίες από όλο τον κόσμο και με συνολική προσφορά υποστήριξης της τάξεως των 75.000 ευρώ σε νέες startups για την κάλυψη των πρώτων αναγκών ανάπτυξής τους. Νικητές του τελευταίου «The Squeeze», που οργανώθηκε κατά τον περασμένο Νοέμβριο, ήταν οι startups «FOODAKAI» και «kontolixima.gr» οι οποίες κατάφεραν, με τα χρηματικά έπαθλα των 15.000 και 10.000 ευρώ αντιστοίχως, να πραγματοποιήσουν το επόμενο βήμα τους.

Η ΙΝΤΕRAMERICAN τοποθετείται έμπρακτα με ποικίλες πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη του οικοσυστήματος των νεοφυών επιχειρήσεων και την ανάδειξη νέων, ταλαντούχων επιχειρηματιών. Η εταιρεία συνεργάζεται για καινοτόμα έργα με την ακαδημαϊκή κοινότητα και υλοποιεί εσωτερικά το σχέδιο «Ιmagine» για την εταιρική καινοτομία, στο πλαίσιο του οποίου έχουν υποβληθεί έως σήμερα περισσότερες από 120 νέες ιδέες των εργαζομένων. Αρκετές από αυτές τις ιδέες -οι πλέον υποσχόμενες- έχουν υποβληθεί στη μεθοδολογία «Accelerator», έχουν δοκιμασθεί στη λογική εσωτερικών startups και έχουν ενσωματωθεί στη λειτουργία και τα ασφαλιστικά προϊόντα της INTERAMERICAN, προσθέτοντας σημαντική αξία.


AXA Research Fund: "Αντιμετωπίζοντας" τον διαβήτη… με δεδομένα [Vid]

Σύμφωνα με έρευνα της AXA 415 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως ζουν με την πάθηση του διαβήτη, ενώ πάνω από το 90% των ασθενών που πάσχουν από διαβήτη τύπου 2 είναι και παχύσαρκοι.

Σήμερα ο διαβήτης αποτελεί μια παγκόσμια επιδημία, με συνεχή αύξηση περιστατικών που πολύ συχνά συνοδεύονται από παχυσαρκία.

Στο δεύτερο επεισόδιο της σειράς “AXA Research Files”, ο Greg Foot, επιστημονικός συνεργάτης της ΑΧΑ συναντά δύο ερευνήτριες, την Dr. Alessandra Petrelli από το Πανεπιστήμιο San Raffaele Università Vita-Salute και την Dr. Helen Colhoun από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου, οι οποίες δίνουν απαντήσεις σε θέματα που αφορούν στον διαβήτη, την παχυσαρκία και την επεξεργασία μεγάλου όγκου δεδομένων για την καταπολέμησή τους.  

Συγκεκριμένα, η Dr. Alessandra Petrelli εξετάζει τη σύνδεση της παχυσαρκίας με τον διαβήτη τύπου 2. Όπως επισημαίνει, βάσει πρόσφατων εκτιμήσεων μέχρι το 2030, ένας στους πέντε ενήλικες θα είναι υπέρβαρος. Στην έρευνά της που υποστηρίζεται από την ΑΧΑ, η Alessandra εστιάζει στα Τ-κύτταρα, ένα είδος λευκών αιμοσφαιρίων που είναι απαραίτητα για το ανοσοποιητικό σύστημα. Τα Τ-κύτταρα που βρίσκονται στο λίπος είναι αλλοιωμένα στους υπέρβαρους ασθενείς. Αυτό μπορεί να προκαλέσει ινσουλινοαντίσταση, κατάσταση στην οποία το ανθρώπινο σώμα δε χρησιμοποιεί σωστά την ινσουλίνη που παράγει. Επομένως, τα υπέρβαρα άτομα, λόγω του διαφορετικού ανοσοποιητικού συστήματος και Τ-κυττάρων που διαθέτουν, παρουσιάζουν ινσουλινοαντίσταση και τελικά εμφανίζουν τον συγκεκριμένο τύπο διαβήτη.

Η δεύτερη ερευνήτρια, η Helen Colhoun, εξετάζει πως η συλλογή και επεξεργασία μεγάλου όγκου δεδομένων μπορεί να λειτουργήσει ως θεραπευτικό «όπλο» ενάντια στον διαβήτη. Σύμφωνα με τα ευρήματά της, ομαδοποιώντας με σωστό τρόπο διαφορετικά είδη δεδομένων μπορούμε να κατανοήσουμε ποια άτομα νοσούν από διαβήτη και γιατί κάποιοι ασθενείς με διαβήτη εμφανίζουν επιπλοκές ενώ άλλοι όχι. Σημαντική πηγή δεδομένων αποτελούν τόσο τα ηλεκτρονικά αρχεία του συστήματος υγείας όσο και οι φορητές συσκευές (που χρησιμοποιούμε κατά την άσκηση), γεγονός που αποδεικνύει ότι η τεχνολογία και τα σύγχρονα μέσα μπορούν να δώσουν απαντήσεις για την αποτελεσματική αντιμετώπιση ασθενειών, όπως ο διαβήτης.

Τα παραπάνω δεδομένα αποδεικνύουν ότι βρισκόμαστε στην αρχή μιας νέας εποχής για τον χώρο της περίθαλψης, όπου η προσωποποιημένη ιατρική βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων και όπου παρέχονται στοχευμένες υπηρεσίες που προσαρμόζονται στις ανάγκες του ασθενούς για την επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων. Κινητήρια δύναμη αυτού του είδους ιατρικής θα είναι η συλλογή και σωστή επεξεργασία του μεγάλου όγκου πληροφορίας για την εύρεση νέων θεραπειών.

Δείτε το σχετικό video για τον διαβήτη και τους τρόπους αντιμετώπισής του: 




15 Φεβ 2018

INTERAMERICAN: Επενδύει στη γνώση για τους συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεων με τη LIMRA

Η INTERAMERICAN, έχοντας σταθερό προσανατολισμό στην ανάπτυξη του εταιρικού Δικτύου Πωλήσεων (Δίκτυο Agency) και στον άξονα της συνεχούς επαγγελματικής βελτίωσης των συνεργατών της, οργάνωσε και υλοποίησε, σε συνεργασία με τον διεθνή οργανισμό LIMRA, το εργαστήριο «Pacesetter», διάρκειας έξι ημερών. Η εταιρεία, ιστορικά η πρώτη ελληνική ασφαλιστική μέλος του εν λόγω οργανισμού -ο οποίος είναι παγκόσμιας απήχησης και κύρους για την πρόοδο της ασφαλιστικής βιομηχανίας- αξιοποιεί συστηματικά τις υπηρεσίες του τροφοδοτώντας με σύγχρονη ασφαλιστική τεχνογνωσία τα στελέχη των πωλήσεών της.

Το εργαστήριο «Pacesetter», που οργανώθηκε από την 1η έως τις 6 Φεβρουαρίου, ενσωματώθηκε στην νέα δομή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων της INTERAMERICAN, που υπηρετεί τη βελτιστοποίηση του επαγγελματισμού των συνεργατών της με εστίαση στον αναβαθμισμένο συμβουλευτικό ρόλο τους και στην παροχή μιας νέας, ολιστικής εμπειρίας υπηρεσιών για τον πελάτη. Συντονιστές και Unit Managers της εταιρείας συμμετείχαν σε ένα πλήρως διαδραστικό, δυναμικό εργαστήριο, με αποκορύφωμα την τελική εργασία προσομοίωσης που αφορούσε στη δημιουργική και παραγωγική λειτουργία ενός εικονικού γραφείου πωλήσεων.

Στο επίπεδο της πρακτικής, το «Pacesetter» κάλυψε όλο το λειτουργικό εύρος του επιτυχημένου management ασφαλιστικών γραφείων πωλήσεων. Μέσα από τις συνεργασίες και τις ατομικές εργασίες, αναπτύχθηκε μια συγκεκριμένη λειτουργία management ανά ημέρα, σπονδυλωτά στο σύνολο των έξι ημερών. Το θεματικό περιεχόμενο του εργαστηρίου βασίστηκε στις έρευνες της LIMRA και στις βέλτιστες πρακτικές των μεγαλυτέρων εταιρειών παγκοσμίως που διαθέτουν για τη διανομή δίκτυα πωλήσεων. Οι επίλεκτοι συνεργάτες της INTERAMERICAN, που συμμετείχαν στο εργαστήριο:
  • κατανόησαν την αναγκαιότητα και χρησιμότητα ενός business plan, τον τρόπο υλοποίησής του, εκπόνησαν και υλοποίησαν ένα σχέδιο δράσης για το γραφείο πωλήσεων,
  • ανέπτυξαν τις τεχνικές στελέχωσης των ομάδων τους,
  • βελτίωσαν τις δεξιότητές τους στην επιλογή νέων συνεργατών,
  • εξέλιξαν τις γνώσεις τους για την εκπαίδευση και ανάπτυξη των διαμεσολαβητών,
  • ενίσχυσαν την ικανότητά τους στην παρακίνηση διαμεσολαβητών, ώστε να τους βοηθήσουν στη βελτίωση της απόδοσής τους και την ανάληψη ευθυνών,
  • σχηματοποίησαν βελτιωμένα πρότυπα απόδοσης, ώστε να διαχειρίζονται πάνω σε αυτά την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των ιδίων και των συνεργατών τους.
Στο εργαστήριο συμμετείχαν οι συνεργάτες - Συντονιστές γραφείων πωλήσεων, Διευθυντές διοικητικών γραφείων πωλήσεων και Unit Managers: Αντώνης Αλεξίου, Ηλίας Αντωνίου, Γιάννης Δεμοιράκος, Σταυρούλα Επιτροπάκη, Γιάννης Ζιώγας, Βαγγέλης Καρράς, Κώστας Λαγογιάννης, Κώστας Λαζαρίδης, Στάθης Λουραντάκης, Κωνσταντίνα Μαθιούδη, Μανώλης Παπαδημητράκης, Νίκος Παπαζωγράφος, Βαγγέλης Τερζάκης, Κώστας Αθανασόπουλος, Λουκάς Γερασίμου, Χάρις Μανιατοπούλου, Χρήστος Χρηστίδης, Σοφία Ζερβουδάκη, Βούλα Κουσκουμπεκάκη, Πέτρος Μωραϊτης, Δούκισσα Νομικού, Γιάννης Πετρουλάκης, Πηνελόπη Σταμογιάννη, Μαρία Χαλικιά και το στέλεχος του τομέα εκπαίδευσης Κώστας Αξιώτης. Τις εργασίες συντόνισε ο Γιάννης Γιαννακόπουλος, Διευθυντής Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Δικτύων της INTERAMERICAN, ενώ παρευρέθηκαν ο Τάσος Ηλιακόπουλος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing και ο Μανώλης Κούτης, Διευθυντής Δικτύου Πωλήσεων Agency. Εκπαιδευτής-facilitator ήταν ο Μανώλης Κυριάκου, ανώτερος Περιφερειακός Σύμβουλος της LIMRA και LOMA και ανώτερος εισηγητής για προγράμματα ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού Global Talent Solutions (GTS) της LIMRA στην Ευρώπη.


14 Φεβ 2018

Ευρωπαϊκή Πίστη: Δημιουργία ασφαλιστικής συνείδησης και υπευθυνότητας [animated videos]

Η Ευρωπαϊκή Πίστη, αντιλαμβανόμενη την ανάγκη της συνεχούς ενημέρωσης για την αναγκαιότητα της ασφάλισης και έχοντας την πεποίθηση ότι η ασφαλιστική συνείδηση είναι αποτέλεσμα εκπαίδευσης και καλλιέργειας κουλτούρας υπευθυνότητας, δημιούργησε πρόσφατα ένα animated promotional video για την ασφάλιση της κατοικίας.

Μέσω του συγκεκριμένου video με τίτλο «Τρεις Αλήθειες, Ένας Μύθος και η Λύση», η Ευρωπαϊκή Πίστη έχει ως στόχο όχι μόνο να αναδείξει στην Ελληνική κοινωνία την αξία της ασφάλισης περιουσίας, αλλά και να καταστήσει σαφές ότι χωρίς ασφάλιση, το σπίτι μας δεν μας ανήκει.

Στο διάρκειας 2,5 λεπτών animated video, επικοινωνείται στον καταναλωτή η σημασία της προστασίας του σπιτιού του, το οποίο περικλείει όχι μόνο τις αναμνήσεις του παρελθόντος αλλά και τα όνειρα για τη ζωή που θέλει να χτίσει. Ταυτόχρονα επισημαίνεται η αλήθεια, ότι όσοι επιθυμούν να αποκτήσουν ένα σπίτι κατανοούν πλήρως την ανάγκη της απόκτησής του καταβάλλοντας για την αγορά του ένα μεγάλο ποσό, αλλά δεν κατανοούν την ανάγκη της ασφάλισής του, ιδιαίτερα όταν αυτή κοστίζει πιο φθηνά από όσο κανείς θα μπορούσε να φανταστεί. Και η αλήθεια αυτή, ενέχει τον κίνδυνο να χαθούν  μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα όσα χτίζονται για μια ζωή.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη, στο πλαίσιο της ψηφιακής της στρατηγικής για το 2018, σχεδιάζει σειρά ενημερωτικών ενεργειών με τη μορφή animated promotional videos που έχουν ως στόχο, τόσο να αφυπνίσουν τον καταναλωτή όσο και να αποτελέσουν χρήσιμο εργαλείο για το Δίκτυο Πωλήσεών της.

Με την ενέργεια αυτή, η Ευρωπαϊκή Πίστη δημιουργεί νέους διαύλους επικοινωνίας με την κοινωνία αξιοποιώντας τα σύγχρονα μέσα της διαδικτυακής εποχής.




To video είναι διαθέσιμο στο www.europaikipisti.gr (πατήστε εδώ), στο YouTube κανάλι της Εταιρίας (πατήστε εδώ) και στη σελίδα της στο Facebook (πατήστε εδώ).


Έρευνα Insurtech Choices: Πάρε μέρος και διεκδίκησε ένα iPad Mini 4!

Εάν σου περίσσευαν 50 ευρώ, πως θα ήθελες να τα ξοδέψεις;

Πιστεύεις ότι η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει τη σχέση σου με την ασφαλιστική σου εταιρεία;

Με ποιο τρόπο;

Για να αλλάξεις τα δεδομένα, να συμβάλλεις και εσύ στο ψηφιακό μέλλον της ασφάλισης αλλά και να διεκδικήσεις ένα iPad Mini 4, η Eurolife ERB σε καλεί να απαντήσεις,  έως 12 Μαρτίου 2018, στη σύντομη έρευνα για την αξία της τεχνολογίας στην ασφάλιση. Γιατί η Eurolife ERB πιστεύει ότι η τεχνολογία, η καινοτομία και η ασφάλιση συγκλίνουν διαρκώς δημιουργώντας συναρπαστικές νέες υπηρεσίες για εσένα που νοιάζεσαι και φροντίζεις για το δικό σου μέλλον ή της οικογένειά σου.

Η έρευνα περιλαμβάνει τόσο γενικές ερωτήσεις για την έννοια της ασφάλισης, όσο και ερωτήσεις που αναδεικνύουν την αξία της τεχνολογίας στην ασφάλιση. Για εσένα αρκούν λίγα λεπτά για να πεις την άποψή σου. Για την Eurolife ERB όμως αυτά τα λίγα λεπτά είναι πολύτιμα και αποτελούν πηγή έμπνευσης και συστατικά στη διαδικασία διαμόρφωσης καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών που αγγίζουν την πραγματική διάσταση της ζωής αλλά και τις ουσιαστικές σου ανάγκες.

Η διαφορετική αυτή έρευνα εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής και φιλοσοφίας του Ομίλου Eurolife ERB, που δίνει έμφαση στην καινοτομία με βασικό στόχο τον επαναπροσδιορισμό και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη, των εργαζομένων και τον συνεργατών του Ομίλου.

Η συγκεκριμένη δράση αποτελεί μέρος αντίστοιχων πρωτοβουλιών που υλοποιεί σταθερά η Eurolife ERB, όπως η χορηγία και συμμετοχή στον πρόσφατο διαγωνισμό καινοτομίας Crowdhackathon#insurance2, με βασικό αντικείμενο την ανάπτυξη εφαρμογών και την επιχειρησιακή καινοτομία στον τομέα της ασφάλισης.


13 Φεβ 2018

Η Interasco καλωσορίζει τη Digital εποχή & τα Social Media

Με το ξεκίνημα της νέας χρονιάς η Interasco Α.Ε.Γ.Α. εισέρχεται δυναμικά στον κόσμο των Social Media τα οποία αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας.

Οι στατιστικές λένε ότι 72% των χρηστών του Internet χρησιμοποιούν πλέον ενεργά τα Social Μedia και οι πελάτες μας βρίσκονται κατά πάσα πιθανότητα μέσα σε αυτό το ποσοστό. Επιπλέον, πάνω από 60% των χρηστών δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από μία εταιρεία που ακολουθούν σε κάποιο social networking website, ενώ το 85% αυτών δήλωσαν ότι τα κοινωνικά δίκτυα τους βοήθησαν να επιλέξουν τι θα αγοράσουν.

Η Interasco υιοθετώντας την κατάλληλη στρατηγική, βάσει της οποίας σχεδίασε και δημοσίευσε 
περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει μαζί με τους συνεργάτες της, έναν μοναδικό «χαρακτήρα» για το brand της εταιρείας, με τον οποίο οι δυνητικοί και υπάρχοντες  πελάτες μπορούν να ταυτιστούν μαζί της και να την προτιμήσουν.

O Διευθύνων Σύμβουλος κ. Κάρολος Σαϊας, τόνισε ότι: «ο κόσμος των Social Media απαιτεί προσεκτική και μελετημένη παρακολούθηση όπως και σωστή ανταπόκριση σε σχόλια που μας αφορούν, θετικά και αρνητικά, μια και μπορεί να δημιουργήσει θετικές εντυπώσεις  με ιδιαίτερα επικερδή αποτελέσματα για την εταιρεία. Στόχος μας είναι να χτίσουμε σχέση ουσιαστική, αμφίδρομη και εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους μας!»

Η Interasco διαθέτει πλέον επίσημους λογαριασμούς σε:

H εταιρεία μας, καλεί λοιπόν όλους τους συνεργάτες –πελάτες και φίλους- να μεγαλώσουν την 
οικογένεια μας στα social media και να την καταστήσουν όσο πιο δραστήρια γίνεται!

Δείχνοντας, με όποιον τρόπο είναι διατεθειμένος ο καθένας (like ,share ,comment ) το ενδιαφέρον 
του, ο κόσμος του διαδικτύου θα γνωρίσει καλύτερα την εταιρεία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, αλλά και το κλίμα αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης που κυριαρχεί σε αυτή.
Σε κάθε σας δραστηριότητα λοιπόν μην ξεχνάτε και το hashtag μας  #interascoteam.

Σύλλογος Ζημιωθέντων ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ: Επιστολή στον Ευκλείδη Τσακαλώτο για οριστική λύση στο πρόβλημα

Επιστολή στον Υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο έστειλε ο Σύλλογος Ζημιωθέντων από την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ, ζητώντας του να δώσει οριστική λύση στο πρόβλημα για τον Όμιλο Ασπίς Πρόνοια.

Συγκεκριμένα η επιστολή αναφέρει:


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ                Αθήνα 12/2/2018
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ                              Πρωτ.80
με έδρα Αθήνα

Προς : Υπουργό Οικονομικών κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο       

 Θέμα : Δώστε οριστική  λύση του προβλήματος  για τον Όμιλο Ασπίς Πρόνοια

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Αν και έχουν περάσει 8,5 χρόνια, το πρόβλημα του Ομίλου Ασπίς παραμένει ακόμα σε μεγάλο βαθμό άλυτο. Η ευθύνη βαραίνει σε απόλυτο βαθμό τις πολιτικές ηγεσίες και κυβερνήσεις οι οποίες άφησαν να ανατραφεί, να γιγαντωθεί και να σκάσει με εκκωφαντικό θόρυβο ένα από τα μεγαλύτερα οικονομικά σκάνδαλα για την Ελληνική κοινωνία. Οι τραγικοί χειρισμοί των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ τις κρίσιμες ώρες που έπρεπε να παρθούν οι σωστές αποφάσεις, δημιούργησαν το μετέπειτα αδιέξοδο το οποίο όσο περνάει ο καιρός τόσο για κάποιους ζημιωθέντες γίνεται όλο και πιο ανυπόφορο.

Επειδή όμως το κράτος έχει συνέχεια, ας μην μακρηγορήσουμε κι ας έρθουμε στο σήμερα.  Στην δική σας κυβέρνηση συνέπεσε χρονικά το πιο δύσκολο κομμάτι, οι αποζημιώσεις των ζημιωθέντων ασφαλισμένων του Ομίλου.  Όπως πολύ σωστά ανακοίνωσε το Τμήμα Οικονομικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ πριν λίγες ημέρες, επί των ημερών σας ξεκίνησαν οι διανομές ποσών στους ασφαλισμένους ενώ πολύ θετικές είναι οι εξελίξεις όσον αφορά την ενεργοποίηση του εγγυητικού κεφαλαίου ζωής. Γι αυτές τις εξελίξεις ο Σύλλογός μας έχει κάνει τιτάνιο αγώνα επί πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα και φυσικά μας ικανοποιεί το γεγονός ότι βρίσκουμε ανθρώπους οι οποίοι μπορούν να ακούσουν τα αιτήματά μας.

Παρ’ όλα αυτά όμως παραμένουν εξαιρετικά σημαντικές εκκρεμότητες οι οποίες δημιουργήθηκαν από διασταλτικές ερμηνείες των νόμων και κατάφορη παραβίαση του πνεύματος της απόφασης 3783/2014 του Συμβούλιου της Επικρατείας,  η οποία αναγνωρίζει σε όλους ανεξαιρέτως τους ασφαλισμένους το δικαίωμα να αποζημιωθούν από το Εγγυητικό κεφάλαιο ζωής. Αν δεχτούμε ότι η κυβέρνησή σας είναι αυτή η οποία εκκίνησε τις διαδικασίες αποζημίωσης των ζημιωθέντων του Ομίλου, τότε θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι είναι και υπαίτια για τον απολύτως αναιτιολόγητο αποκλεισμό δεκάδων χιλιάδων άλλων, διότι όλες οι σημαντικές εξελίξεις έγιναν επί των ημερών σας.
  
Επειδή όμως οι τελευταίες εξελίξεις ανατρέπουν τα μέχρι σήμερα δεδομένα και ως πολιτικό προϊστάμενο σας τοποθετούν στο επίκεντρο καθοριστικών εξελίξεων για το μέλλον, επιθυμούμε άμεσα μια συνάντηση μαζί με εσάς και το νομικό σας επιτελείο,  προκειμένου να δρομολογηθούν λίγες κινήσεις ακόμα, οι οποίες χωρίς κανένα δημοσιονομικό κόστος θα δώσουν επιτέλους λύση σε ένα θέμα το οποίο αποτελεί καρκίνωμα για την ασφαλιστική αγορά και την ελληνική κοινωνία γενικότερα.

 Με εξαιρετική εκτίμηση,

Το ΔΣ του Συλλόγου Ζημιωθέντων από την Ασπίς Πρόνοια

«Πωλητές για μια ώρα» του περιοδικού «σχεδία» για τους άστεγους οι εργαζόμενοι της INTERAMERICAN

Στον σταθμό ΦΙΞ του μετρό της Αθήνας βρέθηκαν για μια ώρα 6 εθελοντές εργαζόμενοι της INTERAMERICAN, με το κόκκινο γιλέκο του πωλητή του περιοδικού «σχεδία», για την πώληση του νέου τεύχους. Η εν λόγω δράση αναπτύσσεται κάθε χρόνο, κατά την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου, σε όλες τις χώρες του κόσμου στις οποίες κυκλοφορούν περιοδικά δρόμου για την κοινωνική ένταξη και τον βιοπορισμό αστέγων και απόρων. 

Η ιδέα «Πωλητές για μια ώρα» στηρίζεται στην πρωτοβουλία διάθεσης του περιοδικού από αναγνωρίσιμους ανθρώπους των Γραμμάτων και των Τεχνών, δημοσιογράφους, αθλητές κ.ά. πρόσωπα που προσελκύουν διαδικτυακά και δικό τους κοινό, καθώς και στελέχη οργανισμών που θέλουν να ζήσουν την εμπειρία του πωλητή δρόμου, συνεισφέροντας ταυτόχρονα. Η INTERAMERICAN, με ιδιαίτερα αναπτυγμένο τον εθελοντισμό στην εταιρική κοινωνία των εργαζομένων και συνεργατών της, έφτιαξε τη δική της ομάδα εθελοντών, που διέθεσε στους διερχόμενους αρκετά αντίτυπα του περιοδικού. Με το χαρακτηριστικό γιλέκο του πωλητή, στην έξοδο του σταθμού με τη «σχεδία» στο χέρι ήταν ο Γιάννης Ρούντος και η Χρύσα Ελευθερίου της Διεύθυνσης Εταιρικών Σχέσεων & Υπευθυνότητας, μαζί με τα στελέχη της εταιρείας Φιλίππα Σκαμάγκου, Αγγελική Αμερικάνου, Νικήτα Πέπη και Έλενα Άνθη.

Η INTERAMERICAN συνδέεται με το περιοδικό δρόμου «σχεδία» από το 2014, ως χορηγός καθώς και με τακτική διάθεση πόστου πώλησης για κάθε τεύχος στα κεντρικά και περιφερειακά γραφεία της, όπου έχουν διατεθεί μέχρι σήμερα περισσότερα από 2.000 αντίτυπα σε εργαζόμενους και επισκέπτες των γραφείων. Οι πωλητές του περιοδικού κερδίζουν 1,5 ευρώ από την πώληση κάθε αντιτύπου και κεφαλαιοποιούν το υπόλοιπο του τιμήματος για την αγορά νέας ποσότητας αντιτύπων, δημιουργώντας έτσι ένα απλό μοντέλο προσωπικής, κοινωνικής επιχειρηματικότητας. Οι ίδιοι επιτυγχάνουν με αυτό τον τρόπο να εξασφαλίζουν ένα στοιχειώδες εισόδημα και να λειτουργούν μέσα στην κοινωνία, προστατεύοντας την αξιοπρέπειά τους και αντιμετωπίζοντας τη φτώχεια. Η «σχεδία» έχει διαδρομή 5 ετών με 56 τεύχη έως σήμερα με ποικίλη, εξαιρετικά ενδιαφέρουσα θεματική ύλη. Οι πωλητές της προσεγγίζουν το «φράγμα» του ενός εκατομμυρίου πωλήσεων και ένας στους δέκα είναι ηλικίας άνω των 65 ετών, ενώ εννέα στους δέκα πωλητές αναγνωρίζουν πως κερδίζουν μέσα από τη δραστηριότητα αυτή «περισσότερη κατανόηση και αγάπη από τους συνανθρώπους».

Ο «Διογένης», η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία που είναι πίσω από τη «σχεδία», όπως και από την καμπάνια «Γκολ στη Φτώχεια», υποστηρίζεται και για την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου Αστέγων και Απόρων από την INTERAMERICAN από το 2007. Η εταιρεία παρέχει δωρεάν ταξιδιωτική ασφάλιση για τη συμμετοχή της ομάδας στο ετήσιο παγκόσμιο τουρνουά street soccer, που οργανώνεται σε διαφορετικό σημείο του πλανήτη κάθε χρόνο με συμμετοχή αντιπροσωπευτικών ομάδων από πλήθος χωρών, περισσοτέρων από  50. Η ΜΚΟ «Διογένης» αξιολογείται με την υψηλότερη βαθμολογία (10) με βάση τους πίνακες οικονομικής επίδοσης του Charity Navigator, διεθνούς κύρους αξιολογητή φιλανθρωπικών οργανώσεων και δομών αλληλεγγύης, δεν χρηματοδοτείται από το κράτος, ενώ για κάθε 1 ευρώ που δαπανά δημιουργείται αξία από τις δραστηριότητές της για την ελληνική οικονομία της τάξεως των 5,3 ευρώ (στοιχεία δημοσιευμένα στο τεύχος του περιοδικού «σχεδία» - Φεβρουάριος 2018).



12 Φεβ 2018

Ασφαλιστικός Γονέας App: Περισσότερα από 10.000 downloads για την εφαρμογή

Περισσότεροι από 10.000 χρήστες smartphones έχουν κατεβάσει στο κινητό τους τηλέφωνο, το τελευταίο έτος, το App του προγράμματος «Ασφαλιστικός Γονέας». 

Με τη συγκεκριμένη εφαρμογή, οι χρήστες του προγράμματος έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για:
Τις συμβεβλημένες επιχειρήσεις, τα ποσοστά επιστροφής τους και τα πλησιέστερα καταστήματα μέσα από δυναμικά φίλτρα 
Τις τρέχουσες προσφορές, τις νέες επιχειρήσεις και τους διαγωνισμούς του προγράμματος
Το ποσό επιστροφής ασφαλίστρων και το ποσό της ασφαλιστικής κάλυψης που έχουν συγκεντρώσει από τις αγορές που έχουν πραγματοποιήσει από τις συμβεβλημένες επιχειρήσεις

Επιπρόσθετα, η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα:
  • Προσθήκης των επιχειρήσεων σε λίστα αγαπημένων για γρήγορη πρόσβαση
  • Αναλυτική κατάσταση του ιστορικού αγορών
  • Sign in για προσωποποιημένη εμπειρία
H συγκεκριμένη εφαρμογή δημιουργήθηκε με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη μέσω της παροχής προσωποποιημένης και άμεσης πληροφόρησης, σε ένα εύχρηστο περιβάλλον.

Υπενθυμίζεται ότι το πρόγραμμα «Ασφαλιστικός Γονέας» παρέχεται χωρίς κόστος αποκλειστικά από την Ευρωπαϊκή Πίστη και είναι άμεσα συνδεδεμένο με τις καθημερινές αγορές του χρήστη.

Η εφαρμογή, είναι διαθέσιμη, τόσο για iOS όσο και για Android συσκευές, στα αντίστοιχα stores ή στο site www.asfalistikosgoneas.gr.


"Σε μένα θα τύχει;" Τι αναρωτιούνται Κατερίνα Ζαρίφη και Μαρία Μπεκατώρου; [Vid]

Νέα ανατρεπτική καμπάνια με τίτλο "Σε εμένα θα τύχει;" και πρωταγωνίστριες την Κατερίνα Ζαρίφη και την Μαρία Μπεκατώρου, από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.

Ένα διαφορετικό τρόπο επικοινωνίας επέλεξε, για το 2018, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) για να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες για την αξία της ασφάλισης και να συμβάλλει με αυτόν τον τρόπο στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης. Πιστή στο κεντρικό της μήνυμα «Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω» η ΕΑΕΕ δημιούργησε μία φρέσκια και ανάλαφρη ψηφιακή καμπάνια με 4 videos μικρής διάρκειας, τα οποία έχουν τίτλο «Σε μένα θα τύχει;» καυτηριάζοντας με χιουμοριστικό τρόπο την τάση που έχουμε οι περισσότεροι να πιστεύουμε ότι το απρόοπτο είναι απίθανο να τύχει σε εμάς τους ίδιους.

Τα ζευγάρια, οι πρωταγωνιστές της ψηφιακής καμπάνιας της ΕΑΕΕ, η Κατερίνα Ζαρίφη με την Μαρία Μπεκατώρου, ο Λευτέρης Ελευθερίου με τον Θανάση Τσαλταμπάση, συνομιλούν και διαφωνούν με χιουμοριστικό τρόπο για το εάν πρέπει να κάνουν ασφάλιση και τελικά ποια είναι η αξία της στη σημερινή εποχή. Η Κατερίνα με τη Μαρία διαφωνεί για το εάν πρέπει να κάνουν μία ασφάλιση για το σεισμό ή ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα ενώ ο Λευτέρης με τον Θανάση μιλούν με το δικό τους μοναδικό τρόπο για το εάν έχει αξία ένα πρόγραμμα υγείας ή μία ασφάλιση αυτοκινήτου.

Μπορείτε να απολαύσετε εδώ το πρώτο video το οποίο κάνει σήμερα την επίσημη ‘εμφάνιση’, με πρωταγωνίστριες την Κατερίνα Ζαρίφη και τη Μαρία Μπεκατώρου και με θέμα την ανάγκη προγραμματισμού για το μέλλον, μέσα από ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα για τη σύνταξη.

Η νέα καμπάνια της ΕΑΕΕ θα έχει διάρκεια 2 μήνες, και επιδιώκει να προβληματίσει το κοινό για τις συνέπειες του εφησυχασμού και του μη έγκαιρου προγραμματισμού. Τα 4 videos δείχνουν με ανθρώπινο, συμβολικό, και απλό τρόπο ότι τα απρόοπτα μπορούν να τύχουν σε όλους και για αυτόν ακριβώς το λόγο η ιδιωτική ασφάλιση είναι ένας σημαντικός σύμμαχος για κάθε μικρή ή μεγάλη ανατροπή της ζωής μας.

Εάν αναρωτιέστε και εσείς «Σε μένα θα τύχει;» μείνετε συντονισμένοι στην FB page της ΕΑΕΕ και στο You Tube Channel για να απολαύσετε όλη τη σειρά των Videos. Και ίσως πειστείτε ότι η ιδιωτική ασφάλιση δεν είναι μία πολυτέλεια. Είναι μία κίνηση φροντίδας για εσάς και την οικογένειά σας που μπορεί να λειτουργήσει συμπληρωματικά προς τις κρατικές παροχές ασφάλισης. Γιατί … «Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω».

Δείτε το βίντεο: