>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

18 Μαΐ 2018

Generali: Συνεχίζει δυναμικά την ψηφιακή της αναμόρφωση

Νέα ψηφιακά εργαλεία βελτιώνουν την εμπειρία των ασφαλισμένων για την Generali.

Στην πλήρη ψηφιοποίηση της εμπειρίας των καταναλωτών, από τη στιγμή που θα λάβουν μια προσφορά ασφάλισης μέχρι τη διαχείριση των αιτημάτων τους προς την εταιρεία, προχωρά η Generali.

Χάρη στη δημιουργία ενός κοινού περιβάλλοντος εργασίας, στο κεντρικό portal OneView της Generali, τόσο ο συνεργάτης, ο οποίος θα καλείται να διαχειριστεί το αίτημα του πελάτη, όσο και ο underwriter που πραγματοποιεί την εκτίμηση του κινδύνου, θα μπορούν να βλέπουν και να αξιολογούν τα ίδια δεδομένα. Μέσω της συνεχούς αναβάθμισης του OneView με νέες ψηφιακές υπηρεσίες και οι δύο πλευρές θα μπορούν να ανταλλάσσουν πληροφορίες σχετικά με το κάθε αίτημα, σε πραγματικό χρόνο, να διαμοιράζονται αρχεία, όπως δικαιολογητικά και αιτήσεις, αποτελέσματα εξετάσεων ή άλλα έγγραφα, τα οποία συνήθως ζητούνται για την εκτίμηση του ασφαλιστικού κινδύνου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσβαση στις πληροφορίες των συμβολαίων και αιτημάτων του έχει πλέον και ο πελάτης, μέσω του αντίστοιχου portal πελατών MyGenerali. Εκεί θα μπορεί κι ο ίδιος να διαχειρίζεται τα αιτήματα του, μέσω ενός ψηφιακού οδηγού πλοήγησης, ο οποίος θα τον καθοδηγεί σε κάθε του βήμα.

Με αυτήν την απόλυτα ψηφιακή και διαφανή διαδικασία, η εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου γίνεται πιο απλή και γρήγορη από ποτέ. Μία ακόμη πρωτοπορία του νέου αυτού εργαλείου είναι ότι έχει ενσωματωμένους τους κανόνες underwriting. Με αυτόν τον τρόπο, παρέχει τη δυνατότητα για on-line έκδοση αναλυτικής προσφοράς ασφάλισης και αίτησης ασφάλισης για όποιο πρόγραμμα επιθυμεί ο χρήστης, μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Επίσης, μέσω chatbox ο ίδιος μπορεί να ανταλλάσσει πληροφορίες και να δέχεται ανατροφοδότηση και καθοδήγηση σε όποιο στάδιο απαιτηθεί.

Ο σχεδιασμός της νέας εφαρμογής επιτρέπει την ευχάριστη και αποτελεσματική πλοήγηση, ώστε ο χρήστης να βρίσκει εύκολα τις πληροφορίες που αναζητά και να ολοκληρώνει άμεσα τις απαιτούμενες εργασίες. Με τη χρήση διαφορετικών φίλτρων θα  μπορεί να οργανώνει και να κατηγοριοποιεί τα αιτήματά του, να παρακολουθεί την εξέλιξή τους χρονολογικά και να λαμβάνει ειδοποιήσεις αλλά και χρηστικές συμβουλές, μέσα από ένα δυναμικό timeline, το οποίο καταγράφει τη συνολική δραστηριότητα. Έτσι το OneView μετατρέπεται σε ένα “e-γραφείο” για τον επαγγελματία ασφαλιστή, ενώ η επικοινωνία καταναλωτή- εταιρείας γίνεται πιο διαφανής, διαδραστική και άμεση.

Οι νέες e-υπηρεσίες που συστήνει η Generali αποτελούν άλλο ένα επιτυχημένο δείγμα της Smart & Simple στρατηγικής της κι έχουν αποσπάσει θετικά σχόλια τόσο από τους συνεργάτες όσο και τους ασφαλισμένους της. Όπως υπογραμμίζει ο κ. Π. Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Generali «Η αξιοποίηση της τεχνολογίας μάς φέρνει ακόμη ένα βήμα πιο κοντά στους πελάτες και τους συνεργάτες μας, δίνοντάς μας την ευκαιρία για παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης. Συνεπείς στη δέσμευσή μας προς τους συνεργάτες μας, επενδύουμε θέτοντας την τεχνολογία στην υπηρεσία τους, διευκολύνοντας το έργο τους. Απλοποιώντας τις διαδικασίες, μέσω ψηφιακών εφαρμογών, έχουμε τη δυνατότητα να δεσμεύουμε χρόνο, ενέργεια και πόρους στην κοινή μας αποστολή που δεν είναι άλλη από την προστασία των πελατών μας από κάθε κίνδυνο».


17 Μαΐ 2018

NP Ασφαλιστική: Αύξηση μεγεθών και δεικτών φερεγγυότητας το 2017

Το 2017 ολοκληρώθηκε για την NP Ασφαλιστική με πολύ θετικά οικονομικά και παραγωγικά αποτελέσματα , ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την θετική πορεία και την δυναμική της εταιρείας. Συγκεκριμένα, για το 2017 η NP Ασφαλιστική πέτυχε αύξηση σε όλα της τα θεμελιώδη μεγέθη:
  • Ο Βασικός Δείκτης Κεφαλαιακής Επάρκειας (SCR) διαμορφώθηκε στο 194%, αυξημένος κατά 15,4% από το 168% του 2016.
  • Ο Ελάχιστος Δείκτης Κεφαλαιακής Επάρκειας (MCR) διαμορφώθηκε στο 770%, αυξημένος κατά 15,9% από το 664% του 2016.
  • Αύξηση των Μεικτών Ασφαλίστρων κατά 9,8% στα 31 εκ. Ευρώ, ενώ στο σύνολό της η ασφαλιστική αγορά στους Γενικούς Κλάδους είχε αύξηση 2,1%.
  • Kέρδη προ φόρων στα 9,1 εκ. ευρώ με ισολογισμό κατά IFRS.
  • Aύξηση της Καθαρής Θέσης και των Ιδίων Κεφαλαίων της Εταιρείας κατά 15,7% στα 53,4 εκ. Ευρώ, από 46,1 εκατ. ευρώ το 2016
  • Αύξηση του Ενεργητικού της Εταιρίας κατά 9,06% στα 94,7 εκ. ευρώ.
Eκτίναξη Ιδίων Κεφαλαίων και Δεικτών Solvency II

Ίδια Κεφάλαια κατά τον Ισολογισμό Φερεγγυότητας ΙΙ (Solvency II) ανήλθαν στο ποσό των 52,7 εκ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 16,2 % συγκριτικά με το προηγούμενο έτος και διαμόρφωσαν τον Δείκτη Φερεγγυότητας της Εταιρίας (SCR ratio) για το έτος 2017 στο 194% και τον Δείκτη Ελάχιστων Κεφαλαιακών Απαιτήσεων (MCR ratio) στο 770%.

Αυξημένη γενική ρευστότητα

Η NP Ασφαλιστική διατηρεί σχεδόν επταπλάσια ταμειακά διαθέσιμα από τα απαιτητά, προκειμένου να είναι σε θέση να καλύπτει οποιαδήποτε τακτική ή έκτακτη οικονομική απαίτηση σε πληρωμές αποζημιώσεων ή υποχρεώσεων προς τρίτους. Ως εκ τούτου, ο πάρα πολύ σημαντικός δείκτης ρευστότητας για όλες της ασφαλιστικές εταιρίες, διαμορφώνεται για την NP στο 685% προκειμένου να εκμηδενίσει κάθε τέτοιο πιθανό κίνδυνο. Οι καταθέσεις της Εταιρείας ανέρχονται σε 41,7 εκ. ευρώ σε σύνολο ενεργητικού 94,7 εκ. ευρώ.

Επιτυχημένη στρατηγική και για τα επόμενα χρόνια

Η Εταιρία με την ισχυρή κεφαλαιακή επάρκεια που διαθέτει και τις επαρκείς προβλέψεις, έχει δημιουργήσει μια δυνατή οικονομική και επιχειρηματική βάση για την απρόσκοπτη λειτουργία της τα επόμενα χρόνια. Συνεχίζει την ορθολογική και χρηστή διαχείριση του Ενεργητικού της στο σύνολό του, εξελίσσει περαιτέρω την αποδοτική οργανωτική της δομής, συνεχίζει την επενδυτική της δραστηριότητα με πολύ θετικά αποτελέσματα πάρα τη συνεχιζόμενη ύφεση και τα capital controls και ολοκλήρωσε επιτυχώς την μεταστέγαση των Κεντρικών της Γραφείων στο νέο ιδιόκτητο κτίριό της, 4.500 τ.μ., στο «Δακτυλίδι» στο Μαρούσι, μετά από 15 χρόνια επιτυχημένης πορείας και παρουσίας στον Πειραιά.

Nα ξεπεράσει το 220% το SCR

Πρωταρχικοί στόχοι της Διοίκησης της Εταιρείας για το 2018 παραμένουν η περαιτέρω ενίσχυση της Φερεγγυότητας της Εταιρείας και των Ιδίων Κεφαλαίων της, μέσα από τα οργανικά αποτελέσματα της τρέχουσας χρήσης, με στόχο ο Δείκτης Κεφαλαιακής Επάρκειας να υπερβεί το 220% με 31/12/2018. Επιπλέον, βασική επιδίωξη είναι η διαρκής βελτίωση των τεχνολογικών εφοδίων προς το δίκτυο Συνεργατών της και η ανάπτυξη νέων και ανταγωνιστικών προϊόντων σε όλους τους κλάδους ασφάλισης προς όφελος των υφιστάμενων και των εν γένει νέων πελατών της εταιρείας.


16 Μαΐ 2018

Ευρωπαϊκή Πίστη: Ανάπλαση παραλίας Κέντρου Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παίδων Βούλας

Η Ευρωπαϊκή Πίστη έχοντας αναπτύξει ένα φιλόδοξο πλάνο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, προχώρησε πρόσφατα στην ανάπλαση της παραλίας του Κέντρου Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παίδων Βούλας, πρώην ΠΙΚΠΑ.

Πιο συγκεκριμένα η Εταιρία ανέλαβε μέσω εξειδικευμένων συνεργείων, την ανακατασκευή των ξύλινων διαδρόμων που εξυπηρετούν την πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία στην παραλία, καθώς και των κτισμάτων που εξυπηρετούν τις ανάγκες του Κέντρου.

Παράλληλα, περισσότεροι από 70 εργαζόμενοι της Εταιρίας συμμετείχαν εθελοντικά στον καθαρισμό και στο βάψιμο των χώρων της παραλίας, με κεντρικό σύνθημα «Παραλία για όλους».

Η Ευρωπαϊκή Πίστη, τα τελευταία χρόνια στηρίζει έμπρακτα το Κέντρο Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παίδων Βούλας, στο σπουδαίο έργο του να υποστηρίζει ψυχολογικά και κοινωνικά καθώς και να φροντίζει για τη σταδιακή επανένταξη των ατόμων με αναπηρίες στην κοινωνικοοικονομική ζωή και στην προώθησή τους στην αυτόνομη διαβίωση.

Πέραν της συγκεκριμένης δράσης, η Εταιρία έχει προχωρήσει σε μία σειρά ενεργειών όπως η οικονομική ενίσχυση για την ανακαίνιση των θαλάμων φιλοξενίας του Κέντρου, η δωρεά μηχανογραφικού εξοπλισμού, καθώς και η συνεργασία με τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση Tandem, η οποία έχει αναλάβει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποκατάστασης και αποθεραπείας παιδιών με αναπηρία.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη, βάσει του φιλόδοξου πλάνου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που έχει αναπτύξει, θα συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τις προσπάθειες που έχουν ως στόχο τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος ισονομίας, ισότητας και αποδοχής των ατόμων με αναπηρίες.




INTERAMERICAN: Στο 32% της παραγωγής η δραστηριότητα του δικτύου πρακτόρων & μεσιτών

Με μερίδιο 32% στην παραγωγή ασφαλίστρων της INTERAMERICAN κατά το 2017, το δίκτυο πρακτόρων και μεσιτών, που αριθμεί 970 συνεργαζόμενα πρακτορεία, διατηρεί και κατά το πρώτο τρίμηνο τη δυναμική του στο επίπεδο των περυσινών επιδόσεων στους κλάδους γενικών ασφαλίσεων και συνεχίζει να κινείται αυξητικά στους κλάδους ζωής και υγείας. Ειδικότερα, στο σύνολο των μεικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων της εταιρείας πέρυσι, τα μερίδια του δικτύου ήταν 35% στον κλάδο αυτοκινήτου, 54% στους λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων, 27% στον κλάδο υγείας και 16% στον κλάδο ζωής.

Η στρατηγική της INTERAMERICAN για την περαιτέρω εξισορρόπηση της παραγωγικής δραστηριότητας των συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών στις γενικές ασφαλίσεις έχει ως αποτέλεσμα ένα μείγμα παραγωγής με το 60% στον κλάδο αυτοκινήτου και το 40% στους κλάδους εκτός αυτοκινήτου. Κατά το 2017, επιτεύχθηκε αύξηση παραγωγής κατά 23% σε ασφαλιστικές εργασίες εκτός αυτοκινήτου, με επιμέρους αύξηση στους κλάδους πυρός (3,8%), αστικής ευθύνης (13,7%), τεχνικών έργων (140,4 %) και πλοίων-σκαφών (57,8%), ενώ εντυπωσιακά αυξήθηκε και η νέα παραγωγή ομαδικών ασφαλίσεων (57%). Στον κλάδο αυτοκινήτου, το δίκτυο έκλεισε τη χρονιά με χαρτοφυλάκιο 190.000 ασφαλισμένων οχημάτων. Στις γενικές ασφαλίσεις συνολικά, οι συνεργαζόμενοι πράκτορες και μεσίτες απέδωσαν ασφάλιστρα 84,6 εκατ. ευρώ και σε ασφαλίσεις ζωής και υγείας 26 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ετήσιας εταιρικής έρευνας, ο δείκτης υψηλής ικανοποίησης των συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών φθάνει στο 66%, με έμφαση στην ποιότητα της εξυπηρέτησής τους από το Βroker First Contact Center της ΙΝΤERAMERICAN, ενώ η εταιρεία βρίσκεται στη δεύτερη θέση της προτίμησής τους ως προτεινόμενη στους πελάτες τους επιλογή.

Ο Τάσος Ηλιακόπουλος, γενικός διευθυντής πωλήσεων και marketing της INTERAMERICAN, επισημαίνει πως «η εποικοδομητική συνεργασία της εταιρείας με πράκτορες και μεσίτες, στο πλαίσιο της στρατηγικής για πολυκαναλική διανομή, συνεχώς βελτιώνεται και ενισχύεται με παροχές σύγχρονης εκπαίδευσης, με υποστήριξη επαγγελματικής επαναπιστοποίησης, με ανταγωνιστικά – καινοτόμα προϊόντα και με μοναδικές δυνατότητες ψηφιακού γραφείου. Παράλληλα, η εταιρεία έχει ανοίξει και στους συνεργαζόμενους πράκτορες και μεσίτες το υπό σύσταση μοναδικό στην αγορά μας Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Συνεργατών Πωλήσεων». Όπως παρατηρεί ο επικεφαλής των πωλήσεων της ΙΝΤERAMERICAN, οι πράκτορες και μεσίτες θα αποτελούν στο μέλλον ακόμη πιο κομβικό «μοχλό» διανομής και υποστήριξης ασφαλίσεων στην ελληνική αγορά, όπως συμβαίνει διεθνώς σε όλες τις αναπτυγμένες ασφαλιστικές αγορές.




15 Μαΐ 2018

INTERAMERICAN: Διευρύνει την υποστήριξή της στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

Με μνημόνιο που συνυπέγραψαν INTERAMERICAN και Παιδικά Χωριά SOS, η εταιρεία θα παρέχει στον Ξενώνα Βρεφών του οργανισμού, που λειτουργεί στο Μαρούσι, τη δυνατότητα δωρεάν χρήσης των ιδιόκτητων υποδομών της για πρωτοβάθμια φροντίδα της υγείας. Συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN δεσμεύεται για τη χορηγική παροχή υπηρεσιών κλινικής εξέτασης παιδιών του Ξενώνα από γενικό ιατρό, παιδίατρο, χειρουργό και δερματολόγο στο νέο πολυϊατρείο MEDIFIRST, στον Παράδεισο Αμαρουσίου. Ουσιαστικά, η παροχή της εταιρείας διευρύνει το σύμφωνο συνεργασίας για την υποστήριξη των Παιδικών Χωριών SOS που έχει συναφθεί από το 2017 και προβλέπει συμβουλευτικές υπηρεσίες από τη Γραμμή Υγείας 1010, οποιαδήποτε στιγμή υπάρξει ανάγκη διαχείρισης περιστατικού στις δομές του οργανισμού και ιδιαίτερα στον Ξενώνα Βρεφών SOS, καθώς και τη διάθεση ασθενοφόρου με εξειδικευμένο πλήρωμα σε περίπτωση που χρειαστεί άμεση διακομιδή.

Παράλληλα, η INTERAMERICAN συνέχισε και φέτος, για πέμπτη χρονιά μέσω της Anytime, τη συνδρομητική υποστήριξή της στα Παιδικά Χωριά SOS. Η Αnytime αντίκρισε την επικοινωνιακή καμπάνια που οργάνωσε πριν λίγους μήνες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με μεγάλη ανταπόκριση των πολιτών, σε οικονομική χορηγία 10.000 ευρώ. Η επιταγή επιδόθηκε από στελέχη της Αnytime και των Δημοσίων Σχέσεων της ΙΝΤERAMERICAN στον Γιώργο Πρωτόπαπα, γενικό διευθυντή των Παιδικών Χωριών SOS Ελλάδος, με επίσκεψη στο συγκρότημα της Βάρης. Εξάλλου, η εταιρεία ανανέωσε και τη χορηγική παροχή ασφαλιστικής κάλυψης για τις κτηριακές εγκαταστάσεις Βάρης και τη φωτοβολταϊκή μονάδα της Στέγης Παλαιού Φαλήρου, ενώ έχει οργανώσει και ημερίδες εκπαίδευσης για το προσωπικό του οργανισμού στην παροχή Πρώτων Βοηθειών.

Η INTERAMERICAN παρέχει την υποστήριξή της σταθερά στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος από το 2008. Ο Ξενώνας Βρεφών SOS στο Μαρούσι, που εφεξής θα υποστηρίζεται για περιστατικά πρωτοβάθμιας φροντίδας από το πολυϊατρείο ΜEDIFIRST, λειτουργεί για κακοποιημένα και παραμελημένα παιδιά ηλικίας μέχρι 5 ετών, με πρόγραμμα αποκατάστασης σε σταθερό πλαίσιο διαμονής και φροντίδας, καθώς και με παρέμβαση ειδικής αγωγής στην οικογένεια του παιδιού.


NN Hellas: Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής Ομάδας 2018-2020

Η NN Hellas ανακοίνωσε ότι θα είναι Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής Ομάδας για τη χρονική περίοδο 2018-2020 σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 14 Μαΐου 2018, στα κεντρικά γραφεία της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής.  Η εν λόγω σύμπραξη αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευσή της NN Ηellas να στηρίζει την ελληνική κοινωνία, επενδύοντας στα ιδεώδη και τις αρχές του Ολυμπισμού.

Η κα Μαριάννα Πολιτοπούλου, Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνουσα Σύμβουλος της NN Hellas, αναφερόμενη στη Χρυσή Χορηγία δήλωσε: «Πρόκειται για μία ενέργεια, που στηρίζει έμπρακτα τον ελληνικό αθλητισμό και την Ολυμπιακή Ιδέα και γεμίζει όλους εμάς στην NN Hellas με υπερηφάνεια. Ταυτόχρονα αποτελεί τη σημαντικότερη  χορηγία της NN, στα 36 χρόνια διαδρομής της, στην Ελλάδα. Οι αξίες της ΝΝ Hellas «Νοιαζόμαστε, Είμαστε Ξεκάθαροι, Δεσμευόμαστε» είναι συμβατές με το Ολυμπιακό Ιδεώδες και τις αξίες του αθλητισμού.  Η ΝΝ Ηellas ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής Ομάδας θα βρίσκεται δίπλα στους Έλληνες αθλητές, οι οποίοι θα εκπροσωπήσουν την χώρα μας στο εξωτερικό , με σκοπό την κατάκτηση της κορυφής»

Ο κος Σπύρος Καπράλος, Πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, ανέφερε σχετικά: «Η χαρά μας είναι διπλή, καθώς η NN Hellas γίνεται Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής Ομάδας αλλά και γιατί θα ασφαλίσει όλες τις ελληνικές αποστολές μέχρι και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκυο. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για μας, που μία τόσο καταξιωμένη και αφοσιωμένη στον αθλητισμό, παγκόσμια εταιρεία, όπως η ΝΝ, στηρίζει το έργο της ΕΟΕ και συμβάλλει στην καλύτερη δυνατή προετοιμασία των αθλητών μας ενόψει του Τόκιο, με αποκλειστικό στόχο να βρεθούν όσο το δυνατόν γίνεται περισσότεροι αθλητές μας στην ιαπωνική πρωτεύουσα και να κάνουν για μία ακόμα φορά υπερήφανο, όλο τον ελληνικό λαό.»


14 Μαΐ 2018

ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: Φερεγγυότητα, αύξηση κερδών, επενδύσεις και σχέδια ανάπτυξης

Την ανοδική της πορεία συνέχισε και το 2017 η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, με ενίσχυση της παραγωγής της, αυξημένη κερδοφορία, φερεγγυότητα, επάρκεια προϊόντων και στρατηγικό σχεδιασμό για τη διεύρυνση των εργασιών της και την ισχυροποίηση της θέσης της.

Η συγκράτηση του λειτουργικού κόστους, οι επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, η 
δημιουργία νέων ασφαλιστικών προϊόντων και η ορθολογική διαχείριση του χαρτοφυλακίου επενδύσεων, συνετέλεσαν στην περαιτέρω ισχυροποίηση της θέσης της εταιρίας στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά και ενίσχυσαν τις υποδομές της για το μέλλον.

Ειδικότερα, κατά την παρελθούσα χρήση η εταιρία εμφάνισε:
-Αύξηση κατά 35,22% στα κέρδη της που ανήλθαν στα €3.056.000 έναντι €2.260.000 το 2016,
-Ασφαλιστική παραγωγή ύψους €17.000.000,
-Επενδύσεις συνολικού ύψους €38.136.000, που συνέβαλαν στην υλοποίηση και επίτευξη των στρατηγικών της στόχων,
-Συνολικές αποζημιώσεις που υπερέβησαν τα €6.791.000, επιβεβαιώνοντας την δέσμευση για συνέπεια, εξυπηρέτηση και στήριξη των ασφαλισμένων της,
-Αύξηση των ιδίων κεφαλαίων που ανήλθαν στα €18.096.000, σημειώνοντας απόδοση 17,46%.

ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ
Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, διαθέτει επαρκή ίδια κεφάλαια προκειμένου να καλύψει τις κεφαλαιακές απαιτήσεις (SCR) στο πλαίσιο της Φερεγγυότητας II. Ειδικότερα:
-Τα εποπτικά ίδια κεφάλαια της εταιρίας ανήλθαν στις 31 Δεκεμβρίου 2017 στα €15.870.000,
-Ο Δείκτης Κεφαλαιακής Επάρκειας (SCR Ratio) διαμορφώθηκε στο 124%,
-Ο Δείκτης Ελάχιστης Κεφαλαιακής Επάρκειας (MCR Ratio) ανήλθε στο 407% χωρίς τη χρήση μεταβατικών μέτρων.

Όπως δήλωσε ο κ. Δημήτρης Α. Χριστοδουλιάς, Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. και 
Εντεταλμένος Σύμβουλος της εταιρίας: «Το 2017 η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική γιόρτασε τα 40 χρόνια παρουσίας της στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά και είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος που σε αυτή τη σημαντική επέτειο, η εταιρία κατέγραψε τα καλύτερα αποτελέσματα της ιστορίας της. Όραμα μας είναι η επένδυση σε νέους επιστήμονες με διάθεση για εξέλιξη και προσφορά. Έχουμε όλα τα εφόδια, κεφαλαιακή επάρκεια, ρευστότητα, υψηλή κερδοφορία και φυσικά, καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό, για την περαιτέρω δυναμική ανάπτυξη της ΔΥΝΑΜΙΣ. Κύριος γνώμονας μας είναι η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και η προαγωγή του πολιτισμού στην ασφάλιση».



Groupama Ασφαλιστική: Τα safety boxes αυξάνονται στις παραλίες!

Για ακόμα ένα καλοκαίρι η Groupama Ασφαλιστική ανανεώνει το ραντεβού της με τους λουόμενους στις παραλίες και φροντίζει ώστε τα προσωπικά τους αντικείμενα να παραμείνουν ασφαλή!

Aπό τα μέσα Μαΐου και μέχρι το τέλος της καλοκαιρινής περιόδου, με πρωτοβουλία της 
εταιρείας, τοποθετούνται και πάλι τα ειδικά κουτιά ασφαλείας (safety boxes), στις ομπρέλες παραλίας των οργανωμένων πλαζ «Varkiza Resort» Βάρκιζας, «Rubirosa» Αλίμου, «Coconut» Σχοινιά, «Καΐκι» Σπετσών, «Divers Club» Ζούμπερι, «Mojito Bay» Αγίας Μαρίνας, καθώς και στο Ναυτικό Όμιλο Βουλιαγμένης (Ν.Ο.Β.) – επεκτείνοντας έτσι την παρουσία της σε ακόμα περισσότερες παραλίες φέτος.

Χάρη σε αυτή τη σταθερά επαναλαμβανόμενη ενέργεια της Groupama Ασφαλιστικής, η 
διασκέδαση στην παραλία γίνεται πιο ασφαλής και ο καθένας μπορεί να απολαύσει τις χαρές της θάλασσας γνωρίζοντας ότι το πορτοφόλι, τα κλειδιά, το κινητό τηλέφωνο και τα υπόλοιπα προσωπικά του αντικείμενα είναι καλά φυλαγμένα. Το κλειδί ασφαλείας παραμένει αδιάβροχο και, έχοντας σχήμα ρολογιού, δίνει τη δυνατότητα στους λουόμενους να το έχουν μαζί τους ενώ κολυμπούν.


Καλό Καλοκαίρι, λοιπόν, με ασφαλείς βουτιές!


INTERAMERICAN: Χρηματοοικονομικός Αλφαβητισμός για μαθητές

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Ινστιτούτου Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού και της INTERAMERICAN για την καλλιέργεια και εμπέδωση βασικών γνώσεων για την οικονομία και τη διαχείριση του χρήματος από τις μικρές ηλικίες, ο Νίκος Φίλιππας, πρόεδρος του Ινστιτούτου και καθηγητής Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Πειραιά, μίλησε πρόσφατα σε μαθητές Δημοτικών Σχολείων του Δήμου Παπάγου-Χολαργού. Η σχετική εκδήλωση οργανώθηκε με τη συνεργασία της τοπικής αυτοδιοίκησης, στο δημοτικό αμφιθέατρο «Μίκης Θεοδωράκης» και την παρακολούθησαν περισσότερα από 200 παιδιά.

Την παρουσίαση προλόγισε ο Ηλίας Αποστολόπουλος, δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού, που χαιρέτισε την πρωτοβουλία του Ινστιτούτου και της εταιρείας ως ιδιαίτερα ουσιαστική για τη δημιουργία χρηματοοικονομικής συνείδησης, η οποία αποτελεί προϋπόθεση για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής, σε ατομικό και κοινωνικό επίπεδο, καθώς και της κοινωνικής ευημερίας και προόδου.


Ο Νίκος Φίλιππας, με απλό τρόπο και πολλά παραδείγματα, βοήθησε τους μικρούς μαθητές να κατανοήσουν τη σημασία της αποταμίευσης και του προγραμματισμού, τη συναλλακτική χρηστικότητα του χρήματος και την αξία της γνώσης για την οικονομία. Επισημαίνεται ότι ο καθηγητής έχει συγγράψει δύο βιβλία για παιδιά, με τίτλους «Αποταμιεύοντας για το μέλλον μας!» και «Προγραμματίζοντας για το μέλλον μας!», με χορηγία της INTERAMERICAN, τα οποία στο τέλος της ομιλίας του διανεμήθηκαν στους μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στην εκδήλωση.




11 Μαΐ 2018

INTERAMERICAN: Παροχή άμεσης ιατρικής βοήθειας σε 9.773 περιπτώσεις κατά το πρώτο τετράμηνο

Ιδιαίτερη αξία αποδίδει η INTERAMERICAN στους πελάτες της με τις υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας. Η φετινή χρονιά ξεκίνησε με πυκνή χρήση και ήδη, κατά το πρώτο τετράμηνο του έτους, η εταιρεία έχει ανταποκριθεί συνολικά σε 9.773 κλήσεις. Σε 41 από τις περιπτώσεις, η INΤERAMERICAN πραγματοποίησε διακομιδές από αέρος: 14 με ελικόπτερο και 27 με υγειονομικό αεροπλάνο, παρέχοντας λύση άμεσης μεταφοράς παθόντων σε σοβαρά περιστατικά τραυματισμού ή προβλήματος υγείας. Ακόμη, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Απρίλιο πραγματοποιήθηκαν 1.804 διακομιδές με ασθενοφόρο του ιδιόκτητου στόλου της ΙΝTERAMERICAN, η οποία διαχειρίστηκε και 39 περιστατικά που εξελίχθηκαν εκτός Ελλάδος.

Στο ευρύ φάσμα υπηρεσιών που παρέχει η άμεση ιατρική βοήθεια της εταιρείας με αξιοποίηση των ιδιόκτητων υποδομών της, η Γραμμή Υγείας 1010 με εξειδικευμένο προσωπικό και συντονιστικό κέντρο, που λειτουργεί αδιάλειπτα σε 24ωρη βάση, παρέχει και υπηρεσίες συμβουλευτικής για ζητήματα υγείας, που κατά το ίδιο χρονικό διάστημα έφθασαν σε 7.889. Επισημαίνεται ότι η άμεση ιατρική βοήθεια αποτελεί προστιθέμενη αξία σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια υγείας της INTERAMERICAN.

Επανεκκίνηση συνεργασιών στη νησιωτική Ελλάδα

Η ιδιαίτερη σημασία των υπηρεσιών για τοπικές κοινωνίες με χαρακτηριστικά επιτακτικών αναγκών υπογραμμίζεται από αναπτυσσόμενες συνεργασίες της εταιρείας για την κάλυψη κατοίκων της νησιωτικής Ελλάδος, μέσω χορηγών που έχουν αναλάβει το ετήσιο ασφαλιστικό κόστος. Πρόσφατα, προστέθηκε σε Λήμνο και Ύδρα, που υποστηρίζονται με αυτό τον τρόπο με ετήσιο συμβόλαιο, και η Σίφνος. Από τα εν λόγω νησιά έχουν πραγματοποιηθεί, ήδη, 5 διακομιδές από αέρος.

Η ταξιδιωτική βοήθεια

Η ταξιδιωτική ασφάλιση που παρέχει η INTERAMERICAN, με το επιπλέον πλεονέκτημα της άμεσης ιατρικής βοήθειας, αναδεικνύεται σε ουσιαστική κάλυψη κυρίως κατά την τουριστική περίοδο. Είναι χαρακτηριστικό ότι, πριν λίγες ημέρες, χρειάστηκε η επείγουσα διακομιδή με ελικόπτερο δύο αλλοδαπών ασφαλισμένων, όταν σκάφος με εκδρομείς προσάραξε στη Σίκινο. Κατά την τελευταία τριετία, με τα προγράμματα ταξιδιωτικής ασφάλισης της εταιρείας έχουν καλυφθεί περισσότερα από 150.000 άτομα, ενώ οι παροχές και αποζημιώσεις ξεπέρασαν το ποσόν των 100.000 ευρώ.

Τα προγράμματα καλύπτουν ανάγκες του ταξιδιώτη για υγεία με άμεση ιατρική βοήθεια, για έξοδα νοσηλείας, προσωπικό ατύχημα, απώλεια περιουσιακών στοιχείων - αποσκευών και ακόμη, για ενδεχόμενη αστική ευθύνη, παρέχοντας και νομική προστασία. Επίσης, περιλαμβάνουν κάλυψη και για οικονομικές απώλειες σχετικές με την ταξιδιωτική μετακίνηση, όπως είναι από ακύρωση πτήσης, έκτακτη διακοπή ταξιδιού, καθυστέρηση παράδοσης αποσκευών.