Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Πληθαίνουν τα κρούσματα από απαράδεκτες πρακτικές τραπεζών που επιβάλλουν ασφάλιστρα σε πελάτες τους, κυρίως δανειολήπτες,χρεώνοντας τους με τρόπο παράνομο και καταχρηστικό, ενώ επιπλέον δεν διστάζουν να δεσμεύουν τα χρήματα από το λογαριασμό των πελατών χωρίς τη δική τους έγκριση και συγκατάθεση.
Σε περίπτωση που έχετε δει αντίστοιχες ενέργειες τραπεζών εις βάρος σας, είναι προς όφελος σας να το καταγγείλετε άμεσα στις Ενώσεις Καταναλωτών και στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που τράπεζα ζήτησε αναδρομικά ασφάλιστρα από πελάτη της αναφέρει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης στην ακόλουθη ανακοίνωση της με τίτλο "Νέα κόλπα τραπεζών για είσπραξη χρημάτων":
Τον προβληματισμό και την αναστάτωση στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, έφερε η επιστολή που κατατέθηκε σαυτήν, από δανειολήπτη, μέλος της σχετικά με την τάχα " εξυπηρέτηση" τράπεζας, πληρώνοντας ασφάλιστρα περασμένων ετών ενυπόθηκου δανείου ,αλλά ουσίας την πίεση που του ασκήθηκε από το περιεχόμενο αυτής και επειδή θα ακολουθήσουν και άλλες παρόμοιες επιστολές από την ίδια τράπεζα ή 'αλλες, η ΄Ενωση των Καταναλωτών,εξέδωσε σχετική ανακοίνωση ενημερώνοντας τους δανειολήπτες
Επί της ουσίας της Ανακοίνωσης
Τράπεζα ,ενημερώνει καταναλωτή ,με επιστολή της (ημερ.28/9/2018)ενταγμένο στο ν.3869/2010 (υπερχρεωμένα νοικοκυριά) ότι του πλήρωσε τα ασφάλιστρα για ενυπόθηκο δάνειο σε ακίνητό του (σπίτι ) του,
Συγκεκριμένα στην επιστολή της η Τράπεζα αναφέρει:
"Αγαπητέ ...
Με την σύμβαση δανείου , που είχατε συνάψει με την πρώην........ και η οποία σύμβαση όπως γνωρίζετε έχει μεταβιβαστεί στην Τράπεζα..., έχετε αναλάβει την υποχρέωση να διατηρείται ασφαλισμένο το ενυπόθηκο/προσημειωμένο από την Τράπεζα ακίνητο σας καθ΄/όλη τη διάρκεια του δανείου.Στο πλαίσιο της υποχρέωσής σας αυτής, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν έχετε καταβάλει για το έτος /έτη 2013,2014,2015 στην ασφαλιστική εταιρεία........η οποία είναι διάδοχος της εταιρείας .......συνολικό ποσό ασφαλίστρων ευρώ 2.132,47. Η Τράπεζα .... ως ενυπόθηκος δανειστής, και ασκώντας το νόμιμο δικαίωμά της εξόφλησε τα οφειλόμενα ασφάλιστρα προκειμένου να μην ακυρωθεί ή ασφαλιστική σας σύμβαση και να διατηρεί ασφαλισμένο το ενυπόθηκο/προσημειωμένο ακίνητο.
Με την παρούσα επιστολή , σας καλούμε, να καταβάλετε στην Τράπεζα το παραπάνω ποσό έως την 29-10-2018
Σε περίπτωση που δεν εξοφλήσετε πλήρως το παραπάνω ποσό το οποίο έχει καταστεί ληξιπρόθεσμο και απαιτητό, θα χρεωθεί εφάπαξ στον δανειακό σας λογαριασμό."
΄Οπως ενημερώθηκε η ΄Ενωση,από τον δανειολήπτη αλλά από την ίσια την σύμβαση η διάρκεια της ασφάλισης ήταν από 2009 έως 2010
επίσης βάσει της Εγκυκλίου 462 της Τραπέζης της Ελλάδος (ΤτΕ) τόσο στην ασφάλιση κατοικίας όσο και στην ασφάλιση του δανείου η επιλογή ασφαλιστικής εταιρίας και ασφαλιστικού συμβούλου είναι ελεύθερη, ανεξάρτητα από το ποιος χορηγεί το δάνειο. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να είναι εγκεκριμένη ασφαλιστική εταιρία και το συμβόλαιο να πληροί τους νόμιμους όρους .
Τέλος , η ΄Ενωση αναφέρει "επειδή υπάρχουν σημεία στην επιστολή που δημιουργούν ερωτήματα, βρισκόμαστε σε συνεργασία με τος αρμόδιες Αρχές για τα περαιτέρω.Καταναλωτές, που θα δεχτείτε όμοιες επιστολές, επικοινωνήστε άμεσα, με την ΄Ενωση, ή τις αρμόδιες Αρχές(1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ΄Συνήγορο του Καταναλωτή)
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
«Σεισμός στο Μουσείο»: Η πρώτη ψηφιακή έκθεση για τον Σεισμό στην Ελλάδα από την ΑΧΑ και το Μουσείο Γουλανδρή, σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
Την εφαρμογή νέων τεχνολογιών έχουν επιλέξει αρκετά μουσεία στην Ευρώπη, με στόχο να εκσυγχρονίσουν τη λειτουργία τους. Διαδραστικά εκθέματα, βιωματικά σημεία ενδιαφέροντος και ψηφιακές εφαρμογές μετατρέπουν το μουσείο σε έναν μοντέρνο χώρο υψηλής εκπαιδευτικής αξίας, όπου οι επισκέπτες ενθουσιάζονται, συμμετέχουν, πειραματίζονται και έρχονται «πιο κοντά» στα εκθέματα. Αυτή η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει οδηγήσει στην άνθιση των διαδραστικών μουσείων σε ολόκληρη την Ευρώπη, έχει συμβάλλει στην προσέλκυση διαφορετικών ηλικιών κοινού και στη μετατροπή της ξενάγησης σε μια πολυσύνθετη εκπαιδευτική εμπειρία. Μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Αγγλία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Γερμανία και, πλέον, η Ελλάδα, χρησιμοποιούν καινοτόμες διαδραστικές εφαρμογές, χαρίζοντας στον επισκέπτη μια μοναδική βιωματική εμπειρία. Μέσα σε αυτά τα σύγχρονα μουσεία, το κοινό έχει τη δυνατότητα να αγγίξει, να έρθει σε άμεση επαφή, ακόμα και να «ζήσει» τα ίδια τα εκθέματα. Έτσι, επιτυγχάνεται μια βαθύτερη κατανόηση της μουσειακής συλλογής, η οποία μπορεί να είναι ιδιαίτερα ελκυστική για τα παιδιά, αφού η νέα γενιά είναι εξοικειωμένη με τον χειρισμό της ηλεκτρονικής γνώσης.
Πρόσφατα εγκαινιάστηκε και στη χώρα μας μία διαδραστική ψηφιακή έκθεση για τον Σεισμό από την ΑΧΑ και το Μουσείο Γουλανδρή, σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο, με τίτλο «Σεισμός στο Μουσείο». Πρόκειται για μία πρωτότυπη, εκπαιδευτική πρωτοβουλία που επιτρέπει στους επισκέπτες να περιηγηθούν και να γνωρίσουν καλύτερα το φυσικό φαινόμενο μέσα από καινοτόμες μεθόδους υψηλής τεχνολογίας. Μοναδικά μοντέλα υδρογείων που δίνουν πληροφορίες για τους σεισμούς, εκπαιδευτικά βίντεο που παρουσιάζουν σημαντικούς σεισμούς του Ελλαδικού χώρου από το 1900 έως σήμερα, μετάδοση σε πραγματικό χρόνο των σεισμών που γίνονται παγκοσμίως είναι μερικά από τα εκθέματα. Η διαδραστική εμπειρία της έκθεσης συμπληρώνεται με τη «σεισμική τράπεζα» και τις εφαρμογές «Σεισμός στην Πόλη» και «Γίνε Σεισμοειδικός», μέσα από τις οποίες το κοινό ενημερώνεται για το πώς μπορεί να προστατευθεί σε περίπτωση σεισμού. Τα βλέμματα, όμως, κάθε επισκέπτη επικεντρώνονται στην «καρέκλα εικονικής πραγματικότητας» που σχεδιάστηκε με στόχο να δώσει τη δυνατότητα μίας προσομοίωσης σεισμού!
Στόχος της έκθεσης είναι η ενημέρωση των επισκεπτών, και ειδικά των παιδιών, για το φυσικό φαινόμενο του σεισμού, δίνοντάς τους την ευκαιρία να το «εξερευνήσουν», να ενημερωθούν για το πώς μπορούν να προστατευτούν και να εξοικειωθούν με το αυτό το φαινόμενο που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη χώρα μας, καθώς χαρακτηρίζεται από έντονη σεισμική δραστηριότητα.
Η έκθεση «Σεισμός στο Μουσείο» θα φιλοξενείται στον χώρο του Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας έως τον Ιούνιο του 2019. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πρωτότυπη ψηφιακή έκθεση «Σεισμός στο Μουσείο» μπορείτε να βρείτε στο: www.axa.gr
Πηγή σημαντικών στοιχείων και πληροφοριών για την υποστήριξη των στρατηγικών προτεραιοτήτων της εταιρείας αποτελεί το INTERAMERICAN Research Center, που συντονίζει ως Επιστημονικός Υπεύθυνος ο Καθηγητής Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς και Πρόεδρος του Ινστιτούτου Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού Νικόλαος Φίλιππας.
Ο κ. Φίλιππας θα παρουσιάσει στα πλαίσια του Συνεδρίου της International Atlantic Economic Sosiety (IAES), στη Νέα Υόρκη στις 11-14 Οκτωβρίου, το επιστημονικό άρθρο με τίτλο «Retirement Income Literacy in the Aftermaths of Global Financial Crisis: Evidence from Greece», που υπογράφεται από τον ίδιο, τον Δρα Χρήστο Αβδούλα και τον Καθηγητή Στέλιο Μπεκίρο. Στην εργασία προσδιορίζονται τα επίπεδα του συνταξιοδοτικού αλφαβητισμού, καθώς και οι παράγοντες που τα διαμορφώνουν μεταξύ Ελλήνων πολιτών, τόσο κατά την προ-συνταξιοδοτική περίοδο, όσο και μετά τη συνταξιοδότηση. Από τα πρωτότυπα ευρήματα της έρευνας αναδεικνύονται το εύρος και τα χαρακτηριστικά του συνταξιοδοτικού αλφαβητισμού στην Ελλάδα της κρίσης.
Η γνώση της αποτελεσματικής διαχείρισης των πόρων των πολιτών για την συνταξιοδοτική τους περίοδο είναι ιδιαίτερης σημασίας, δεδομένου ότι παγκοσμίως το προσδόκιμο του χρόνου ζωής αυξάνεται συνεχώς. Είναι χαρακτηριστικό ότι η ιατρική και φαρμακευτική καινοτομία έχει διπλασιάσει το προσδόκιμο ζωής των πολιτών του δυτικού κόσμου από τα 42 έτη που έφθανε στην αρχή του 20ού αιώνα, στα 84 έτη σήμερα. Είναι εντυπωσιακή η εκτίμηση ότι (σύμφωνα με τον Nicholas Negroponte, Καθηγητή του MIT, καθώς και τον διακεκριμένο Έλληνα επιστήμονα Δρα Peter Diamandis , Πρόεδρο του Singularity University) έχει ήδη γεννηθεί το πρώτο παιδί το οποίο θα ζήσει «ποιοτικά» 150 χρόνια!
Από την περιορισμένη διεθνή βιβλιογραφία συνάγεται πως η πλειοψηφία των πολιτών αδυνατεί να κατανοήσει και να απαντήσει σε απλές ερωτήσεις που αφορούν τον συνταξιοδοτικό σχεδιασμό. Θέματα όπως τα επιτόκια των δανείων και των αποταμιευτικών λογαριασμών, η ασφάλιση υγείας και ζωής, η ικανότητα σύγκρισης ανταγωνιστικών προσφορών και ο σωστός προγραμματισμός για τις μελλοντικές τους χρηματοοικονομικές ανάγκες παραμένουν σχετικά άγνωστα. Ο συνταξιοδοτικός αλφαβητισμός αποτελεί σημαντικό μέρος του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, γνώσεις που αφορούν το συνταξιοδοτικό σύστημα, την παροχή ιατρικών υπηρεσιών από τον ΕΟΠΥΥ αλλά και γνώσεις που αφορούν τα χαρακτηριστικά των υφιστάμενων εναλλακτικών επενδύσεων.
Η Έρευνα
508 άτομα, συνολικά, της περιοχής της Αττικής απάντησαν σε έξι θεματικά πεδία που εμφανίζονται στην διεθνή βιβλιογραφία και αφορούσαν δημογραφικά χαρακτηριστικά, κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά, συγκεκριμένες ερωτήσεις για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό, τον συνταξιοδοτικό αλφαβητισμό, τον επενδυτικό αλφαβητισμό και το κατά πόσον οι πολίτες είναι χρηματοοικονομικά ευάλωτοι . Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από εκπαιδευμένους μεταπτυχιακούς και προπτυχιακούς φοιτητές, με συνέντευξη («πρόσωπο με πρόσωπο») και με τη χρήση τυποποιημένων ερωτηματολογίων, από τον Νοέμβριο του 2016 έως και τον Μάρτιο του 2017. Κάθε συνέντευξη είχε διάρκεια 17 με 20 λεπτά. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την συμβολή καθηγητών και υποψήφιων διδακτόρων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και η INTERAMERICAN συνέδραμε χρηματοδοτικά στην υλοποίησή της.
Σύμφωνα με τα εμπειρικά αποτελέσματα, μόνον το 28% των ερωτηθέντων είναι συνταξιοδοτικά εγγράμματοι και η πλειοψηφία αυτών είναι συνταξιούχοι.
Με τη χρήση κατάλληλων οικονομετρικών τεχνικών, όπως η λογιστική παλινδρόμηση, αποκαλύπτεται ότι ο συνταξιοδοτικός αλφαβητισμός σχετίζεται με συγκεκριμένες κοινωνικοοικονομικές μεταβλητές: την ηλικία κατά την οποία συνταξιοδοτήθηκε το άτομο, το ακαθάριστο μηνιαίο εισόδημά του, καθώς επίσης και τη μείωση που υπέστη το εισόδημά του κατά την διάρκεια της κρίσης. Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι ο συνταξιοδοτικός αλφαβητισμός αποτελεί προσδιοριστικό παράγοντα του σωστού συνταξιοδοτικού προγραμματισμού (retirement planning).
Κατά συνέπεια, επισημαίνεται η ανάγκη και η κεφαλαιώδης σημασία των δράσεων για την χρηματοοικονομική εκπαίδευση των ατόμων σε μεγαλύτερες ηλικίες, δεδομένου ότι διαπιστώνεται η όλο και μεγαλύτερη επίδραση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού στην ευημερία των πολιτών.
Το πρόβλημα διεθνώς και στην Ελλάδα
Μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις των Δυτικών κοινωνιών είναι η υπογεννητικότητα, τα χαμηλά επιτόκια των τελευταίων ετών που επηρεάζουν τις αποδόσεις των ασφαλιστικών ταμείων και το ύψος της περιουσίας τους και τα δημοσιονομικά ελλείμματα τους δημιουργούν πιέσεις τόσο στο μέγεθος των συντάξεων, όσο και στην ποιότητα της ζωής τους. Ιδιαίτερα στην Ελλάδα, το έλλειμμα ενός αποτελεσματικού παραγωγικού μοντέλου που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες τεχνολογίες και εξελίξεις, το εκρηκτικό δημογραφικό πρόβλημα και η ανάστροφη εθνική ηλικιακή πυραμίδα, δημιουργούν ένα μοναδικό μείγμα προβλημάτων, που σηματοδοτούν την ανάγκη άμεσης αλλαγής και μεταρρύθμισης του συνταξιοδοτικού συστήματος της χώρας.
Η AXA συμμετείχε σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στην Πρεσβεία της Γαλλίας για το πρόγραμμα «Υιοθέτησε μία startup» (Adopt a startup) του Δικτύου καινοτομίας Mazinnov. Το πρόγραμμα «Υιοθέτησε μία startup» ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2017 με στόχο να δημιουργήσει γέφυρες συνεργασίας ανάμεσα σε νεοφυείς και παγιωμένες εταιρείες.
Στο πλαίσιο του προγράμματος η ΑΧΑ και η Servier ανέλαβαν να στηρίξουν την Techapps Healthier, μια ελληνική startup που βοηθά τους καταναλωτές να οργανώνουν και να διαχειρίζονται καλύτερα την υγεία τους, είτε για να προλαμβάνουν προβλήματα που ενδέχεται να τους απασχολήσουν μελλοντικά, είτε για να αντιμετωπίσουν με τις λιγότερες δυνατές συνέπειες κάτι που αποτελεί ήδη μέρος της καθημερινότητάς τους. Χάρις στη δημιουργία μίας ειδικής πλατφόρμας, η ΑΧΑ βοηθά την Techapps Healthier να διαχύσει τη γνώση της και να δώσει τη δύναμη στους καταναλωτές να μάθουν πώς μπορούν να ζουν καλύτερα.
«Στόχος μας είναι να είμαστε πραγματικοί συνοδοιπόροι όσων μας εμπιστεύονται για την προστασία τους, να τους βοηθάμε έμπρακτα για να ζουν καλύτερα. Με χαρά ενώνουμε δυνάμεις με όσους μοιράζονται το ίδιο όραμα με εμάς για να στηρίξουμε την καινοτομία σε βάθος χρόνου. Παράλληλα, στην ΑΧΑ εστιάζουμε την πρόληψη των κινδύνων, επιπλέον του παραδοσιακού μας ρόλου να τους αντιμετωπίζουμε, μαζί με τους ασφαλισμένους μας, όταν εκδηλώνονται, αντιλαμβανόμενοι την ύψιστη σημασία της για τη δημιουργία μίας ασφαλέστερης κοινωνίας.», δήλωσε ο Χαράλαμπος Αναστασιάδης, Διευθυντής Προϊόντων, Marketing & Επικοινωνίας, Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΧΑ Ελλάδας.
Μέχρι σήμερα στο πρόγραμμα έχουν συμμετάσχει 14 «ανάδοχες» και 20 νεοφυείς εταιρείες.
Η Εθνική Ασφαλιστική, η κορυφαία του ασφαλιστικού κλάδου στην Ελλάδα, ήταν platinum χορηγός του 1ου Impact Forum για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και την Καινοτομία, που διοργανώθηκε από τον Οργανισμό Beyond CSR στις 25 Σεπτεμβρίου στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό της Εταιρικής Υπευθυνότητας.
Κεντρικοί άξονες της συζήτησης, που διεξήχθη μεταξύ σημαντικών φορέων του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, ήταν ο ρόλος της δια βίου εκπαίδευσης στην καταπολέμηση της φτώχειας, του ηλικιακού ρατσισμού, της αυξανόμενης ανεργίας, των στερεότυπων και των διακρίσεων μεταξύ των δύο φύλων, καθώς και ο ρόλος της Εταιρικής Υπευθυνότητας ως εργαλείο οικοδόμησης συνεργιών μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για την αντιμετώπιση κοινωνικών – και όχι μόνον – προκλήσεων.
Ο Ιωάννης Σηφάκης, Διευθυντής Bancassurance, Marketing, Διαφήμισης & Λοιπών Συνεργασιών της Εθνικής Ασφαλιστικής, υπογράμμισε στην ομιλία του – μεταξύ άλλων – ότι «η έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για τις εταιρείες, στο συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό κοινωνικό περιβάλλον, χρειάζεται να επαναπροσδιοριστεί. Κι αυτό γιατί όπως λειτουργεί σήμερα δεν αποτελεί μια συστηματική και μόνιμη διαδικασία που επιτελεί τον κύριο σκοπό της: αυτό της δημιουργίας ισχυρών σχέσεων με την κοινωνία».
«Ο επαναπροσδιορισμός της αποτελεσματικής λειτουργίας της ΕΚΕ στις επιχειρήσεις θα πρέπει να βασίζεται σε στρατηγικά επιλεγμένους τομείς δράσης που θα πρέπει να επιλέγονται προσεκτικά, να παρακολουθούνται στενά και να ανανεώνονται συνεχώς», επισήμανε.
«Μέσα από τις στρατηγικά επιλεγμένες ενέργειες ΕΚΕ πρέπει να ορίσουμε ποιο θα είναι το κοινωνικό μας πρόσωπο προς την κοινωνία που τελικά είναι και οι πελάτες μας», τόνισε ο κ. Σηφάκης.
Η Affidea, Υπερήφανος Χορηγός του Αγώνα ενάντια στον Καρκίνο του Μαστού «Greece Race for the Cure®» και φέτος, συμμετείχε στη 10η επετειακή διοργάνωση του «Άλμα Ζωής» που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018, στο Ζάππειο.
Η ομάδα του ομίλου διαγνωστικών εργαστηρίων «Affidea – πάνω από όλα είναι η υγεία», συμμετείχε στον Αγώνα Δρόμου των 5 χιλιομέτρων, αλλά και στον περίπατο των 2 χιλιομέτρων, «Χαράζοντας Δρόμο ενάντια στον καρκίνο του μαστού». Η συμμετοχή των ανθρώπων της Affidea, που υποστηρίζει πολλές κοινωνικές πρωτοβουλίες πρόληψης και φροντίδας στον τομέα της υγείας, υποστηρίχθηκε οικονομικά από τον όμιλο.
Χιλιάδες γυναίκες και άνδρες επισκέφθηκαν το περίπτερο της Affidea στον προαύλιο χώρο του Ζαππείου για να ενημερωθούν σχετικά με την πρόληψη και τις διαγνωστικές εξετάσεις που η Affidea προσφέρει σε προνομιακή τιμή, με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Μαστού.
Για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού, η Affidea δημιούργησε ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι με μότο «Βάλτε στόχο την υγεία σας», προσελκύοντας το ενδιαφέρον των επισκεπτών. Βασικός στόχος της Affidea ήταν να δώσει τη δυνατότητα στο κοινό μέσα από τη διασκέδαση να κατανοήσει τη σημαντικότητα της έγκαιρης διάγνωσης, μεταδίδοντας παράλληλα το μήνυμα πως ο καρκίνος του μαστού μπορεί να θεραπευθεί, αρκεί να διαγνωστεί έγκαιρα.
Για πληροφορίες σχετικά με την προσφορά προνομιακών τιμών, με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Μαστού πατήστε εδώΗ Affidea, Υπερήφανος Χορηγός του Αγώνα ενάντια στον Καρκίνο του Μαστού «Greece Race for the Cure®» και φέτος, συμμετείχε στη 10η επετειακή διοργάνωση του «Άλμα Ζωής» που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018, στο Ζάππειο.
Η ομάδα του ομίλου διαγνωστικών εργαστηρίων «Affidea – πάνω από όλα είναι η υγεία», συμμετείχε στον Αγώνα Δρόμου των 5 χιλιομέτρων, αλλά και στον περίπατο των 2 χιλιομέτρων, «Χαράζοντας Δρόμο ενάντια στον καρκίνο του μαστού». Η συμμετοχή των ανθρώπων της Affidea, που υποστηρίζει πολλές κοινωνικές πρωτοβουλίες πρόληψης και φροντίδας στον τομέα της υγείας, υποστηρίχθηκε οικονομικά από τον όμιλο.
Χιλιάδες γυναίκες και άνδρες επισκέφθηκαν το περίπτερο της Affidea στον προαύλιο χώρο του Ζαππείου για να ενημερωθούν σχετικά με την πρόληψη και τις διαγνωστικές εξετάσεις που η Affidea προσφέρει σε προνομιακή τιμή, με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Μαστού.
Για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού, η Affidea δημιούργησε ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι με μότο «Βάλτε στόχο την υγεία σας», προσελκύοντας το ενδιαφέρον των επισκεπτών. Βασικός στόχος της Affidea ήταν να δώσει τη δυνατότητα στο κοινό μέσα από τη διασκέδαση να κατανοήσει τη σημαντικότητα της έγκαιρης διάγνωσης, μεταδίδοντας παράλληλα το μήνυμα πως ο καρκίνος του μαστού μπορεί να θεραπευθεί, αρκεί να διαγνωστεί έγκαιρα.
Για πληροφορίες σχετικά με την προσφορά προνομιακών τιμών, με αφορμή τον Παγκόσμιο Μήνα Μαστού πατήστε εδώ
Ο Όμιλος Εταιριών Ευρωπαϊκή Πίστη συμμετείχε ενεργά για ακόμη μια χρονιά, με πλήθος εργαζόμενων στον αγώνα «Greece Race For The Cure», την μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση με κοινωνικό σκοπό στην Ελλάδα.
Το μεγάλο αυτό γεγονός, με κεντρικό σύνθημα «Χαράζουμε δρόμο ενάντια στον Καρκίνο του Μαστού», διοργάνωσε για 10 η χρονιά ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής», σε συνεργασία με τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ) και την έγκριση της Οργάνωσης Susan G. Komen For The Cure.
Περισσότεροι από 40.000 συμμετέχοντες, γυναίκες, άνδρες και παιδιά, βρέθηκαν στο Ζάππειο την Κυριακή 07/10 και ενίσχυσαν τη δράση του Συλλόγου, λαμβάνοντας μέρος είτε στον Αγώνα Δρόμου (5km), είτε στην διαδρομή περιπάτου (2km).
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, καθώς και οι θυγατρικές της, Alter Ego Facilities Management και Ευρωπαϊκή Πίστη Asset Management, συνέβαλαν δυναμικά στο γεγονός, με συμμετοχή των εργαζόμενων στις διαδρομές της εκδήλωσης. Σκοπός της παρουσίας των εργαζόμενων είναι η στήριξη των προσπαθειών του Συλλόγου σε αυτή τη μεγάλη γιορτή για το θάρρος, την ελπίδα, τη δύναμη, τη ζωή.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη ως υπεύθυνος εταιρικός πολίτης, θα συνεχίσει να στηρίζει έμπρακτα Συλλόγους και Δράσεις που στοχεύουν στην ενημέρωση και στην πρόληψη.
Η Παγκόσμια Ημέρα για την Ψυχική Υγεία (10 Οκτωβρίου) φέρνει στο προσκήνιο κάθε πρωτοβουλία που στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ψυχικά νοσούντων ατόμων. Η INTERAMERICAN, προτάσσοντας το «Δικαίωμα στην Υγεία για Όλους», τη φροντίδα για τα ευπαθή άτομα και τον σεβασμό στη Διαφορετικότητα, συνεργάζεται σταθερά επί χρόνια με σχετικούς κοινωνικούς φορείς.
Η εταιρεία ήταν πρόσφατα χορηγός ασφάλισης και υγειονομικής υποστήριξης των ευρωπαϊκών εκδηλώσεων για την Ψυχική Υγεία, που οργανώθηκαν για πρώτη φορά στην Αθήνα (21-23 Σεπτεμβρίου, Άλσος Βεϊκου και Πεδίον του Άρεως) από την «ΕΔΡΑ - Κοινωνικές Συνεταιριστικές Δραστηριότητες Ευπαθών Ομάδων». Οι αθλητικές και εναλλακτικές - καλλιτεχνικές δραστηριότητες που έλαβαν χώρα, διέδωσαν το μήνυμα πως υπάρχουν απλοί, καθημερινοί τρόποι για την πρόληψη και αντιμετώπιση ψυχικών διαταραχών και την καταπολέμηση του κοινωνικού στίγματος. Οι εκδηλώσεις είχαν τεθεί υπό την αιγίδα του Προέδρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Antonio Tajani και της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.
Στο ίδιο πνεύμα, η INTERAMERICAN υποστήριξε χορηγικά και τη συνεδριακή εκδήλωση του Ελληνικού Δικτύου Φροντιστών «ΕΠΙΟΝΗ», που οργανώθηκε στο Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Αθήνα (28 Σεπτεμβρίου) με θέμα «νεαροί φροντιστές σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο».
Με 126 συμμετοχές εργαζομένων, η INTERAMERICAN δήλωσε και φέτος εντυπωσιακά παρούσα στον 10ο Συμβολικό Αγώνα Δρόμου «Greece Race for the Cure», που οργάνωσε με ιδιαίτερη επιτυχία στην Αθήνα, στις 7 Οκτωβρίου, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με καρκίνο του μαστού «Άλμα Ζωής». Η εταιρεία, με τη μεγάλη συμμετοχή εργαζομένων της που περπάτησαν τη διαδρομή των 2 χιλιομέτρων ή έτρεξαν στα 5 χιλιόμετρα, ανέδειξε τον στόχο του οργανισμού για διάδοση του μηνύματος σχετικά με την αξία της την πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης για την αντιμετώπιση της νόσου. Το ενδιαφέρον της INTERAMERICAN για πρόληψη και φροντίδα της υγείας συνδέεται με τον πρωτοποριακό ρόλο της στην ασφάλιση της υγείας και ανταποκρίνεται, στο πεδίο της εταιρικής υπευθυνότητας, στον 3ο από τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ο.Η.Ε. («Καλή Υγεία και Ευημερία»).
Ο καρκίνος του μαστού, η δεύτερη αιτία θανάτου από καρκίνο για γυναίκες, προλαμβάνεται ή εφόσον έχει διαγνωσθεί, αντιμετωπίζεται. Η κατάλληλη ενημέρωση μπορεί να συμβάλει στην επίτευξη μείωσης της θνησιμότητας κατά 20-30% σε άτομα άνω των 50 ετών. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποιεί το «Άλμα Ζωής», στην Ελλάδα διαπιστώνονται 6.000 νέες περιπτώσεις ετησίως και σημειώνονται περίπου 1.800 θάνατοι, ενώ τα μεγέθη στην Ευρώπη, αντιστοίχως, ανέρχονται σε 430.000 και 132.000 αντιστοίχως. Είναι σημαντικό ότι τα ποσοστά πενταετούς επιβίωσης των γυναικών με καρκίνο του μαστού είναι υψηλά σε περίπτωση διάγνωσης σε πρώιμο στάδιο (98,6% αν δεν υπάρχει διήθηση σε λεμφαδένες) και σε αρχικό στάδιο (83,8% με διήθηση), αλλά είναι χαμηλά (23,3%) αν η νόσος είναι μεταστατική.
Για τον ίδιο στόχο, η INTERAMERICAN «έτρεξε» με εργαζομένους και συνεργάτες του τοπικού γραφείου πωλήσεων και στον «Γύρο Λίμνης Ιωαννίνων», υπογραμμίζοντας έτσι την υποστήριξη της υγείας με καλές συνήθειες, όπως είναι η σωματική δραστηριότητα και άθληση. Το «Lake Run» οργανώθηκε για 12η χρονιά στις 22 και τις 23 Σεπτεμβρίου, από τον Αθλητικό Όμιλο «Ποσειδών» Ιωαννίνων.
Η Εθνική Ασφαλιστική, από τη θέση του Χρυσού Χορηγού, στηρίζει τη δράση «Μη Φοβάσαι την Πρόληψη», που διοργανώνει η Πανελλήνια Εταιρεία Πρόληψης για τον Καρκίνο «Στόχος-Πρόληψη».
Με δεδομένο ότι πάνω από το 50% των Ελληνίδων δεν έχει ποτέ υποβληθεί σε προληπτική εξέταση μαστού, η Εταιρεία «Στόχος-Πρόληψη» πρόκειται να λειτουργήσει στην κεντρική αίθουσα του μετρό Συντάγματος Χώρο Δωρεάν Κλινικού Ελέγχου Μαστού για το τριήμερο 11, 12 και 13 Οκτωβρίου.
Από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ στον χώρο του μετρό, οι γυναίκες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τον καρκίνο του μαστού και να υποβληθούν στην ανώδυνη εξέταση της ψηλάφησης, η οποία διαρκεί μόλις λίγα λεπτά και μπορεί να αποβεί σωτήρια. Τα νοσοκομεία και οι κλινικές που συνεργάζονται για την υλοποίηση της δράσης είναι τα εξής: Metropolitan Κέντρο Μαστού, Metropolitan Health Group, Έλενα Βενιζέλου, Aλεξάνδρας, Ελπίς, Σισμανόγλειο και Γεννηματά.
H υγεία μας είναι αδιαμφισβήτητα το πολυτιμότερο αγαθό και για τον λόγο αυτόν, η Εθνική Ασφαλιστική έχει θέσει ως προτεραιότητα την ενίσχυση πρωτοβουλιών που σχετίζονται με τη σωστή πληροφόρηση του κόσμου γύρω από θέματα υγείας. Καλεί λοιπόν τις γυναίκες να πουν «όχι στον φόβο της πρόληψης» και να βρεθούν για λίγη ώρα στο μετρό του Συντάγματος, γιατί η πρόληψη σώζει ζωές!