>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

20 Δεκ 2018

INTERAMERICAN: Το νέο τοπίο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και η Έκθεση-πρότυπο

Εκδήλωση ιδιαιτέρου ενδιαφέροντος, με θέμα την Εταιρική Υπευθυνότητα και Βιώσιμη Ανάπτυξη, οργάνωσε η INTERAMERICAN για εκπροσώπους των ενδιαφερομένων μερών -θεσμικούς, μη κυβερνητικούς οργανισμούς, εργαζομένους και συνεργάτες, ανθρώπους της επικοινωνίας- στα κεντρικά γραφεία της στις 18 Δεκεμβρίου. Κατά το πρώτο μέρος της εκδήλωσης παρουσιάστηκε η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης της εταιρείας για τα έτη αναφοράς 2016-2017, ενώ κατά το δεύτερο μέρος αναπτύχθηκε συζήτηση αναφορικά με το νέο, οικουμενικό πλαίσιο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη: συζητήθηκαν οδηγίες, κατευθυντήριοι κώδικες, πρωτοβουλίες, προτεραιότητες και πρότυπα σχετικά με την πληροφόρηση για μη χρηματοοικονομικά στοιχεία.

Ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN, προλόγισε την παρουσίαση της εταιρικής Έκθεσης, επισημαίνοντας τη σταθερή επιδίωξη της εταιρείας να διατηρεί σταθερή την πορεία της στον δρόμο της Βιώσιμης Ανάπτυξης, δημιουργώντας αξία για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Όπως τόνισε, «ο δρόμος αυτός χαράσσεται με γνώμονα την μακρά προοπτική του οργανισμού, με βάση αναφοράς τις εταιρικές αξίες, τις κερδοφόρες δραστηριότητες και μια στρατηγική κατεύθυνση που ανταποκρίνεται στη σύγχρονη εποχή, στις μεγάλες και γρήγορες μεταβολές του περιβάλλοντος και στις προβλεπόμενες εξελίξεις ειδικότερα στο ασφαλιστικό περιβάλλον. Είναι σχεδιασμός που υλοποιείται ομαδικά και με συνέπεια απέναντι στον πελάτη, στον οποίο θέλουμε να προσφέρουμε μια νέα εμπειρία μπαίνοντας στην καθημερινότητά του με τρόπους που θα τη βελτιώνουν. Με τον ίδιο τρόπο, όμως, θέλουμε να βελτιώνουμε τις συνθήκες για όλους τους ενδιαφερομένους: τους εργαζομένους, τους συνεργάτες και την ευρύτερη κοινωνία, καθώς επίσης να αποδίδουμε όφελος στους μετόχους μας που μάς εμπιστεύονται, υποστηρίζοντας σταθερά την επένδυσή τους στη χώρα μας» τόνισε ο επικεφαλής του οργανισμού.

Την Έκθεση παρουσίασε ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής εταιρικών σχέσεων και υπευθυνότητας της INTERAMERICAN, προτάσσοντας την εξέλιξη της έννοιας, από την Αριστοτελική ερμηνεία της Ηθικής Ευθύνης μέχρι τη σύγχρονη της Βιώσιμης Ανάπτυξης. Ο ομιλητής υπογράμμισε πως «η Έκθεση, η όγδοη στη σειρά από το 2008, εκφράζει ένα ισχυρό συμβόλαιο σχέσης του οργανισμού με τα ενδιαφερόμενα μέρη» και εστίασε ιδιαίτερα στην ενσωμάτωση της Υπευθυνότητας στην εταιρική στρατηγική, στη δομή της διακυβέρνησης, καθώς και στην ανταπόκριση της εταιρείας στις επιταγές της εποχής με ανθρωποκεντρικές επιλογές και πρωτοβουλίες, με σκοπό την ικανοποίηση των ενδιαφερομένων μερών -εντός και εκτός της εταιρείας- και την εκπλήρωση των Ουσιαστικών Θεμάτων που ανέδειξε η διαδικασία του Materiality Analysis. Κυρίαρχο θέμα ουσιαστικότητας αποτελεί η άμεση και έμμεση συμβολή της εταιρείας στην οικονομία. Είναι χαρακτηριστικό ότι η INTERAMERICAN διένειμε Κοινωνικό Προϊόν 144,45 εκατ. ευρώ κατά το 2016 και 173,64 εκατ. ευρώ κατά το 2017. Το στέλεχος της εταιρείας αναφέρθηκε και σε άλλα ουσιαστικά θέματα, όπως είναι τα σύγχρονα προϊόντα και οι υπηρεσίες με μοχλό την καινοτομία, τα ζητήματα ανάπτυξης ανθρωπίνων πόρων και βελτίωσης του εργασιακού περιβάλλοντος, η καταπολέμηση της διαφθοράς κ.λπ.

Τη διαδικασία για την ανάδειξη των Ουσιαστικών Θεμάτων, που ακολούθησε η εταιρεία με τη συμβουλευτική καθοδήγηση της Ernst & Young, ανέπτυξε εκ μέρους της εταιρείας συμβούλων η Σταυρούλα Σταματοπούλου. Στο κεφάλαιο της δημιουργίας αξίας για την κοινωνία, το ευρύ φάσμα της εταιρικής κοινωνικής συνεισφοράς παρουσίασε η Χρύσα Ελευθερίου, προϊσταμένη εταιρικών σχέσεων και υπευθυνότητας της INTERAMERICAN. Αναδείχθηκαν δράσεις και συνεργασίες με οργανισμούς που εκπληρώνουν -σε διαφορετικό βαθμό κατά περίπτωση- τους περισσότερους από τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (Sustainable Development Goals) του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών και συγκεκριμένα: 2 Στόχους που συνδέονται με την Αγορά και την Ασφάλιση, 4 με το Ανθρώπινο Δυναμικό, 14 με την Κοινωνία και 4 με το Περιβάλλον. Όπως δηλώνεται στον Απολογισμό, η INTERAMERICAN είναι από τις πρωτοπόρες σε διεθνείς δεσμεύσεις εταιρείες της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας και με μοναδικότητες για την ελληνική ασφαλιστική αγορά, έχοντας δημιουργήσει πρότυπο. Ειδικότερα για τη σύνταξη της Έκθεσης, συνεργάστηκαν όλοι οι βασικοί τομείς δραστηριοτήτων και λειτουργιών της εταιρείας, ενώ εκπαιδεύθηκαν και πιστοποιήθηκαν για τα GRI Standards, που ακολούθησε η Έκθεση, 17 στελέχη διαφορετικών διευθύνσεων.

Κατά το δεύτερο μέρος της εκδήλωσης, με συντονίστρια της συζήτησης τη δημοσιογράφο Σοφία Εμμανουήλ, διατυπώθηκαν ενδιαφέρουσες θέσεις από τους συνομιλητές για το «τί, το πώς και το γιατί» καθώς και για τις σημερινές τάσεις σχετικά με τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και τη λογοδοσία.

Η Μαρία Αλεξίου, πρόεδρος του Δικτύου CSR Hellas, τόνισε, μεταξύ άλλων, πως «ο διάλογος με τους συμμετόχους πρέπει να αποτελεί μια συνεχή διεργασία αξιολόγησης και εμπλουτισμού της στρατηγικής για υπεύθυνη και βιώσιμη ανάπτυξη κάθε επιχείρησης και οργανισμού». Αναφερόμενη ειδικότερα στην INTERAMERICAN, υπογράμμισε ότι «η μακροχρόνια και αυθεντική δέσμευση της εταιρείας στην εμπέδωση των αρχών της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η ενσωμάτωση των αποτελεσμάτων του διαλόγου με τους συμμετόχους στη βελτίωση του θετικού αντίκτυπου της στην οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον και η διάδοση των αρχών στη σφαίρα επιρροής της υπογραμμίζεται τόσο από τον τρόπο που η εταιρεία ανταποκρίνεται στις ανάγκες των συμμετόχων όσο και από την προσήλωσή της, διαχρονικά, στη συλλογική δράση. Αυτή η συλλογικότητα εκφράζεται με την ενεργό συμμετοχή της στην ίδρυση και ανάπτυξη του Δικτύου για το Οικουμενικό Σύμφωνο (Global Compact) στην Ελλάδα. Είναι ένα παράδειγμα προς μίμηση για όλες τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς που ενδιαφέρονται να λειτουργούν με υπευθυνότητα και με στόχο τη βιωσιμότητα».

Η Χρυσούλα Εξάρχου, πρόεδρος του Quality Net Foundation, τόνισε πως «η υιοθέτηση προτύπων Βιώσιμης Ανάπτυξης και Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας βρίσκεται σε άνοδο, με οδηγούς τις μεγάλες εταιρείες, οι οποίες έχοντας υιοθετήσει τις αντίστοιχες πολιτικές επηρεάζουν την αλυσίδα των προμηθευτών/συνεργατών τους».

Για την INTERAMERICAN, δήλωσε πως «η εταιρεία αποτελεί ένα πετυχημένο παράδειγμα ολιστικής προσέγγισης στη Βιώσιμη Ανάπτυξη, έχοντας δεσμευθεί, ως μέλος της Πρωτοβουλίας Sustainable Greece 2020, ως προς τις αρχές της Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας. Ως Πρεσβευτής Βιώσιμης Ανάπτυξης, συμμετέχει στον ετήσιο διάλογο του “Bravo” με τα προγράμματα που αναπτύσσει, ενώ ακολουθεί τον Ελληνικό Κώδικα Βιωσιμότητας, που είναι ένα επίσημο ευρωπαϊκό πρότυπο μέτρησης της επίδρασης της επιχειρηματικής λειτουργίας της». Ακόμη, η ομιλήτρια υπογράμμισε ότι η INTERAMERICAN υπόκειται σε αξιολόγηση των επιδόσεων της στη Βιώσιμη Ανάπτυξη από το Sustainability Performance Directory, με αποτέλεσμα την επιτυχή ένταξή της στα “The Most Sustainable Companies in Greece”.

Ο Μιχάλης Σπανός, διευθύνων σύμβουλος της Global Sustain, της οποίας η INTERAMERICAN αποτελεί μέλος, επεσήμανε ότι «η δικτύωση (networking) σε ζητήματα Eταιρικής Yπευθυνότητας και Bιώσιμης Aνάπτυξης έχει ιδιαίτερη σημασία, δεδομένου ότι η σύζευξη και συνεργασία επιχειρήσεων και οργανισμών ενισχύει τη μεταφορά τεχνογνωσίας και διάδοσης καλών πρακτικών. Στο πλαίσιο των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs), η δικτύωση αποκτά πρωταγωνιστικό ρόλο, καθώς είναι προϋπόθεση για την επίτευξή τους». Όπως ανέφερε ο ομιλητής, «η Global Sustain εδώ και 13 χρόνια στην Ελλάδα, καθώς και στο εξωτερικό, προσφέρει στον τομέα αυτό εργαλεία και υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας».

Η Κιάρα Κόντη, senior manager του τμήματος υπηρεσιών Κλιματικής Αλλαγής και Βιώσιμης Ανάπτυξης της Ernst & Young, τόνισε ότι «ο λόγος που η μη χρηματοοικονομική πληροφορία και η επιτυχημένη δημοσιοποίησή της αποκτά ολοένα και αυξανόμενη σημασία, προκύπτει από το γεγονός ότι η δημιουργία αξίας δεν περιορίζεται μόνο στο χρηματοοικονομικό κεφάλαιο. Υπάρχουν πολλαπλές διαστάσεις στις οποίες μπορεί να δημιουργηθεί αξία, από το πνευματικό και το ανθρώπινο κεφάλαιο, έως το φυσικό και το κοινωνικό. Μολονότι, λοιπόν, περιγράφεται ως “μη χρηματοοικονομική”, η πληροφορία αυτή είναι κατά κανόνα έμμεσα συσχετισμένη με την οικονομική επίδοση και την προοπτική ενός οργανισμού, ειδικά εάν αξιολογηθεί σε βάθος χρόνου».


19 Δεκ 2018

TOMORROBOT 2018: Η Eurolife ERB συνεχίζει τις εκπαιδευτικές της δράσεις

Στη Eurolife ERB, οι πρωτότυπες δράσεις εκπαίδευσης για παιδιά και ενήλικες συνεχίστηκαν και το 2018, σε συνεργασία με την eduACT – τον εκπαιδευτικό φορέα που υλοποιεί εργαστήρια και πρωτοβουλίες βασισμένες στη ρομποτική και την εκπαίδευση στην ψηφιακή εποχή.

Στο πλαίσιο της σειράς δράσεων TOMORROBOT της Eurolife ERB, πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της εταιρείας, ένα συναρπαστικό workshop για 45 εργαζόμενους και τα παιδιά τους, ηλικίας 4 έως 14 ετών. Το workshop περιλάμβανε μια σειρά από robot challenges και έδινε έμφαση στο πώς η καινοτομία μεταμορφώνει την εκπαιδευτική διαδικασία και συμβάλλει ουσιαστικά στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων εκείνων που θεωρούνται απαραίτητες σε ένα ψηφιακό μέλλον.


Το πρόγραμμα που είχε σχεδιάσει η eduACT ήταν γεμάτο… προκλήσεις για τους συμμετέχοντες, οι οποίοι κλήθηκαν να τις προσεγγίσουν δημιουργικά και να δώσουν λύσεις! Οι μικροί Eurolifers συμμετείχαν σε «Αγώνες Sumo», με πολλή αγωνία και ένταση, σε έναν ιδιαίτερο «Αγώνα Hockey» που απαιτούσε συγκέντρωση και ακρίβεια, στο «Κυνήγι του τυριού», όπου ο σωστός συντονισμός ήταν το μυστικό της επιτυχίας, και στη μεγάλη μονομαχία της «Σκυταλοδρομίας», με την ταχύτητα και την ομαδικότητα να αναδεικνύουν τελικά τους νικητές!
 

Η Βάσια Χανιώτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Eurolife ERB, σημείωσε σχετικά με τη διοργάνωση: «Σε μία εταιρεία, όπως η Eurolife ERB, που συνεχώς μεταμορφώνεται ψηφιακά και σε ένα συναρπαστικό μέλλον γεμάτο με ψηφιακές εμπειρίες, τα παιδιά, αλλά και εμείς οι ίδιοι, πρέπει να έχουμε παρουσία. Με το TOMORROBOT έχουμε την ευκαιρία να αναδείξουμε τα ταλέντα των παιδιών και να τους δώσουμε ερεθίσματα, μέσα από την καινοτομία και τη διασκέδαση, ώστε να εξελίσσουν τη δημιουργικότητά τους και να είναι σε θέση να διαμορφώσουν τα βήματά τους. Μόνον με αυτόν τον τρόπο θα γίνουμε όλοι μας πρωταγωνιστές στο μέλλον».


Ταμείο Ερευνών ΑΧΑ: Τεχνητή Νοημοσύνη & έξυπνα ρομπότ στην υπηρεσία του Ανθρώπου

Με την ευχή η τεχνητή νοημοσύνη να βοηθήσει στη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων
Με την ευχή τα παιδιά να μπορούν να σερφάρουν στο διαδίκτυο με απόλυτη ασφάλεια
Με την ευχή να πραγματοποιούνται όλες οι πληρωμές ηλεκτρονικά, χωρίς το φόβο της διαρροής των προσωπικών στοιχείων  


Οι προκλήσεις των νέων τεχνολογιών

Τη σημερινή εποχή, η τεχνολογία των σύγχρονων υπολογιστών επιτρέπει τη συλλογή, την ανάλυση και την επεξεργασία μεγάλου όγκου δεδομένων (Big Data). Η νέα αυτή Τεχνολογία Διαχείρισης (Big Data) αναμένεται να φέρει επανάσταση στους τομείς της ρομποτικής, της ιατρικής, των οικονομικών, κοινωνικών και θετικών επιστημών, αλλά και σύγκλιση των επιστημονικών πεδίων και κυρίως της Πληροφορικής, με στόχο τον εντοπισμό ευκαιριών για τη βελτίωση της καθημερινότητας των ανθρώπων.

Το Ταμείο Έρευνας της ΑΧΑ στο πεδίο των Νέων Τεχνολογιών

16 ερευνητικά προγράμματα σε 8 χώρες


Για την εξέλιξη του τομέα των νέων τεχνολογιών, η ΑΧΑ μέσω του Ταμείου Ερευνών υποστηρίζει έργα και προγράμματα που σχετίζονται με κρίσιμα ζητήματα της εποχής της τεχνολογίας, όπως η σωστή διαχείριση μεγάλου όγκου δεδομένων ή ενέργειες που αφορούν στην προστασία της πληροφορίας και των προσωπικών στοιχείων, θέματα που βρίσκονται στο επίκεντρο των τεχνολογικών εξελίξεων.

Dr. Joanna Bryson: Ο Άνθρωπος και η Μηχανή

Βραβείο ΑΧΑ, Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο του Bath


 Η έρευνα της Dr. Joanna Bryson σχετικά με τον σχεδιασμό έξυπνων συστημάτων και την ηθική δεοντολογία της Επιστήμης της Τεχνητής Νοημοσύνης προσέλκυσε πρόσφατα το ενδιαφέρον του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (OCDE). Η έρευνά της παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για την καλύτερη κατανόηση των αλλαγών που επιφέρει η άφιξη της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI)  στην καθημερινότητά μας.

Η Επιστήμη της Τεχνητής Νοημοσύνης στη ζωή μας


Οι άνθρωποι έχουν την τάση, από τη μία να φοβούνται την Επιστήμη της Τεχνητής Νοημοσύνης, από την άλλη όμως, να περιμένουν πολλά από αυτή. Αυτό που έχουν στο μυαλό τους γι’ αυτή την Επιστήμη, είναι μόνο όσα βλέπουν στις ταινίες, όμως τελικά αυτά βρίσκονται στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας. Η Τεχνητή Νοημοσύνη μας εισάγει στον κόσμο του μέλλοντος, όμως οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει, αλλά και οι κίνδυνοι που κρύβονται πίσω από αυτή την εξέλιξη, δεν είναι ορατοί ακόμα στο ευρύ κοινό.

Πώς μπορούμε να διασφαλίσουμε την ένταξή τους με τον σωστό τρόπο στην κοινωνία μας;


«Το πιο σημαντικό είναι να μην υπάρχουν παρερμηνείες σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη και τα έξυπνα ρομπότ», αναφέρει η Dr. Joanna Bryson. Η ερευνήτρια και η ομάδα της μελετούν τα ηθικά ζητήματα που προκύπτουν από την Επιστήμη της Τεχνητής Νοημοσύνης και τα πειράματα που πραγματοποιούνται και αφορούν στον τρόπο που οι άνθρωποι συμπεριφέρονται και αλληλεπιδρούν με τα ρομπότ. Από το 2016, η ερευνήτρια είναι επίσης Σύμβουλος του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, σκοπός του οποίου είναι η προώθηση και εφαρμογή μέτρων για την παγκόσμια οικονομική και κοινωνική ευημερία: «Οι άνθρωποι τείνουν να φοβούνται τις νέες τεχνολογίες και ταυτόχρονα, να περιμένουν πάρα πολλά από αυτές. Στην πραγματικότητα, η Επιστήμη της Τεχνητής Νοημοσύνης είναι κάτι πολύ διαφορετικό, ένα εργαλείο, ένας τύπος προγραμματισμού», συμπληρώνει η Dr. Joanna Bryson.

Οι 5 κανόνες της Επιστήμης της Ρομποτικής (δημοσιεύθηκαν από το Ηνωμένο Βασίλειο, 2010)

  • Τα ρομπότ δεν πρέπει να σχεδιάζονται για να χρησιμοποιούνται ως «όπλα», εκτός και αν προορίζονται για την εθνική ασφάλεια.
  • Ο σχεδιασμός και η χρήση των ρομπότ πρέπει να ακολουθεί τους ισχύοντες νόμους, με σεβασμό πάντα στην ιδιωτική ζωή.
  • Τα ρομπότ είναι προιόντα: ως τέτοια πρέπει να σχεδιάζονται, διασφαλίζοντας την ασφαλή χρήση τους.
  • Τα ρομπότ είναι προιόντα που έχουν κατασκευαστεί από ανθρώπους: η ψευδαίσθηση των συναισθημάτων και της θέλησης δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται για την εκμετάλλευση ευάλωτων χρηστών.
  • Πρέπει να μπορούμε να γνωρίζουμε τον κατασκευαστή του κάθε ρομπότ.
Ποιος είναι ο αντίκτυπος των εξελίξεων της Επιστήμης της Τεχνητής Νοημοσύνης για τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης;

 «Ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης άρχισε να επικεντρώνεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη το 2016. Την ίδια χρονιά διοργανώθηκε ένα Συνέδριο για τη Ρομποτική και την Τεχνητή Νοημοσύνη, όπου η Dr. Joanna Bryson συμμετείχε στην ομάδα των βασικών ομιλητών. Στην εισήγησή της μίλησε για τη σύνδεση της κοινωνιολογίας, της ηθικής με τις νέες τεχνολογίες. Οι γνώσεις και η τεχνογνωσία της είναι υψηλού επιπέδου, σε σημείο που της ζητήθηκε να γίνει Σύμβουλος της Επιτροπής για την Πολιτική της Ψηφιακής Οικονομίας. Από τότε, η ερευνήτρια συμμετείχε σε άλλα δύο συνέδρια. Η έρευνά της είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη διαμόρφωση μιας σταθερής βάσης προβληματισμού πάνω στην οποία στηρίζονται διεθνείς μετρήσεις. Αυτός είναι και ο πυρήνας της αποστολής του συγκεκριμένου Οργανισμού: να προσδιορίζει το ζήτημα προς διερεύνηση, να μετρά και να συγκρίνει τα αποτελέσματα στα 35 κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε και είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε τι λειτουργεί και τι δε λειτουργεί και να συγκεντρώσουμε τη γνώμη εμπειρογνωμόνων, προκειμένου να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα σχετικά με τη χρήση των νέων τεχνολογιών».

Karine Perset, Πολιτικός και οικονομικός αναλυτής της Επιτροπής για την Πολιτική της Ψηφιακής Οικονομίας, που συντονίζει το έργο του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης για την Επιστήμη της Τεχνητής Νοημοσύνης. 



18 Δεκ 2018

INTERLIFE: Εγκρίθηκε από την Έκτακτη Γενική Συνέλευση των Μετόχων η εισαγωγή της στο ΧΑΑ

Έκτακτη Γενική Συνέλευση Μετόχων της ΙΝTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α πραγματοποιήθηκε παρουσία ισχυρής πλειοψηφίας των μετόχων της Εταιρίας τη Δευτέρα 17/12/18 στην έδρα της Εταιρίας στη Θέρμη Θεσσαλονίκης με θέμα:

Λήψη απόφασης για την εισαγωγή των μετοχών της εταιρίας προς διαπραγμάτευση στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών.
Η παραπάνω απόφαση ελήφθη ομόφωνα.

Υπενθυμίζεται ότι η ΙΝTERLIFE A.A.E.Γ.A. είναι ήδη, από το 2012 εισηγμένη στη Ν.Ε.Α. του Χρηματιστηρίου Αξιών Κύπρου ενώ, μετά την εισαγωγή της και στο ΧΑΑ, η μετοχή της εταιρίας θα διαπραγματεύεται ταυτόχρονα και στα δύο Χρηματιστήρια.


17 Δεκ 2018

Η Groupama Ασφαλιστική κοντά στα Παιδικά Χωριά SOS και αυτά τα Χριστούγεννα

Για ακόμα μια χρονιά, η Groupama Ασφαλιστική υποστηρίζει το έργο των Παιδικών Χωριών SOS, με μια Χριστουγεννιάτικη πρωτοβουλία των εργαζομένων της εταιρείας, που συγκέντρωσαν μεγάλη ποσότητα τροφίμων μακράς διαρκείας, για να καλυφθούν οι ανάγκες των οικογενειών των Παιδικών Χωριών SOS εν όψει των εορτών.

Στη συνέχεια, η Διοίκηση της Groupama Ασφαλιστικής διπλασίασε -συμβολικά- την ποσότητα που συγκεντρώθηκε από το προσωπικό της, όπως κάνει κάθε χρόνο, στέλνοντας το μήνυμα της διαχρονικής υποστήριξης ενός οργανισμού που έχει ως αποστολή να βοηθάει ευάλωτες κοινωνικές ομάδες σε δύσκολες εποχές.
 
Με αυτή την ενέργεια, η οικογένεια της Groupama Ασφαλιστικής θέλησε να χαρίσει στιγμές  αισιοδοξίας στα Παιδικά Χωριά SOS, συμβάλλοντας στη δημιουργία εορταστικού κλίματος στα σπιτικά τους, που τόσο ανάγκη έχουν αυτά τα παιδιά. 
 
Με τη συμπλήρωση δέκα χρόνων συνεχούς και ανιδιοτελούς ενίσχυσης των Παιδικών Χωριών SOS, η Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίσει να υλοποιεί προγράμματα Κοινωνικής Υπευθυνότητας στον συγκεκριμένο οργανισμό, με στόχο να στηρίξει διαχρονικά το σημαντικό του έργο.


13 Δεκ 2018

Ψηφιακή υπηρεσία οδικής βοήθειας και φροντίδας ατυχήματος από την Generali

Την υπηρεσία της on-line Οδικής Βοήθειας και Φροντίδας Ατυχήματος παρουσιάζει η Generali στους πελάτες της, στον κλάδο αυτοκινήτου, σε συνεργασία με την Europ Assistance. Με τη νέα υπηρεσία η Generali κάνει ένα ακόμη βήμα προς την απλή και άμεση εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, με την αξιοποίηση έξυπνων, ψηφιακών εργαλείων. 

«Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Europ Assistance, προκειμένου να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών μας στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου, μέσα από σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες.  Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να αναβαθμίζουμε την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων μας, με μοναδικό στόχο να τους παρέχουμε ασφάλεια, σιγουριά και ταχύτητα ό,τι κι αν συμβεί» δηλώνει η κ. Κάκια Κεχρή, Τεχνική Διευθύντρια Γενικών Ασφαλίσεων της Generali.  

Μέσω του myassistance.generali.gr o ασφαλισμένος έχει άμεση πρόσβαση σε Βοήθεια στο δρόμο με ένα κλικ. Συμπληρώνοντας απλώς τα προσωπικά του στοιχεία και τον αριθμό κυκλοφορίας του ασφαλισμένου οχήματος, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να στείλει ηλεκτρονικά την αναγγελία του ατυχήματος ή της ζημιάς στο όχημά του, εύκολα και γρήγορα. Μέσα από ένα σύντομο οδηγό απλών ερωτήσεων ο χρήστης δηλώνει το είδος της ζημιάς του και την ακριβή του τοποθεσία. Αυτόματα ενεργοποιείται ένα σύστημα εξυπηρέτησης, ενώ ξεκινά άμεσα η αποστολή βοήθειας στο σημείο όπου βρίσκεται.  

Με αυτόν τον τρόπο ο ασφαλισμένος εξοικονομεί σημαντικό χρόνο, έχοντας τη δυνατότητα να αποφύγει τυχόν τηλεφωνικές αναμονές. Επίσης, με την ψηφιακή υπηρεσία myassistance.generali.gr, απλοποιείται σημαντικά η διαδικασία αναγγελίας ζημιάς, καθώς όλα τα στοιχεία περνούν αυτόματα σε μια βάση δεδομένων, χωρίς την ανάγκη γραφειοκρατικών διαδικασιών.  

Ένα ακόμη χαρακτηριστικό γνώρισμα της υπηρεσίας που την κάνει να ξεχωρίζει, είναι ότι απαντά σε μια βασική ανάγκη των ασφαλισμένων, να γνωρίζουν εξαρχής τον ακριβή χρόνο μέσα στον οποίο θα καταφθάσει η Βοήθεια. Συγκεκριμένα, με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, η οποία διαρκεί, κατά μέσο όρο, μόλις δύο (2) λεπτά, ο πελάτης μπορεί να παρακολουθήσει στην οθόνη του κινητού του, σε πραγματικό χρόνο, την πορεία του συνεργάτη της Europ Assistance, καθώς θα φτάνει στο σημείο όπου βρίσκεται.  

Στην οθόνη εμφανίζεται επίσης και ο εκτιμώμενος χρόνος άφιξης. «Η Europ Assistance στρατηγικός συνεργάτης του Ομίλου Generali, πάροχος των υπηρεσιών Οδικής Βοήθειας & Φροντίδας Ατυχήματος, υλοποιεί το στρατηγικό της πλάνο που έχει σαν στόχο τη συνεχή βελτίωση της επικοινωνίας με τους ασφαλισμένους, την εύστοχη πρόβλεψη και κατανόηση των αναγκών τους, στο πλαίσιο που επιβάλει ο νέος ψηφιακός κόσμος, προσφέροντας συνεχώς καινοτόμες λύσεις και υπηρεσίες, που λύνουν δύσκολες ή αγχωτικές καταστάσεις και βελτιώνουν τη ζωή τους. Με την νέα υπηρεσία “Generali My Road Assistance”  η Europ Assistance επισφραγίζει τη δυναμική παρουσία της στον χώρο της ψηφιακής πραγματικότητας», δηλώνει ο κ. Λεωνίδας Κορωναίος, Διευθυντής Πωλήσεων & Ανάπτυξης της Europ Assistance. 

Μετά τη σημαντική μείωση στους χρόνους ανταπόκρισης στις κλήσεις Οδικής Βοήθειας, με την επίτευξη του χρόνου ρεκόρ, 30 λεπτών, για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, η νέα υπηρεσία αποτελεί ένα ακόμη βήμα της Generali στην ολοκληρωμένη, Smart & Simple εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.



11 Δεκ 2018

‘Ideas That Change Us’ από την NN Hellas και το Orange Grove

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το καινοτόμο πρόγραμμα επιχειρηματικότητας ‘Ideas That Change Us’ από την NN Hellas και το Orange Grove.

Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε για ομάδες και start-ups που δραστηριοποιούνται ή θέλουν να εισέλθουν στους τομείς της Τεχνολογίας Υγείας, Πρόληψης και Ευεξίας.

Κατά την τελική φάση της διαδικασίας, οι επιλεχθείσες ομάδες με ενθουσιασμό και δυναμισμό, παρουσίασαν τις ιδέες τους στην κριτική επιτροπή που απαρτιζόταν από τους: Σωτήρη Παπαντωνόπουλο, co-founder of Venture Capital UniFund, Γιάννη Νούση, συνιδρυτή του ελληνικού ανερχόμενου startup Travelmyth καθώς και από το Γιώργο Καραντώνη του Venture Capital Metavallon.

Οι ομάδες που παρακολούθησαν το εντατικό πρόγραμμα επιχειρηματικής επιτάχυνσης, έλαβαν καθοδήγηση από στελέχη της ΝΝ Hellas καθώς και από ειδικούς συμβούλους ανάπτυξης start-ups από την Oλλανδία, τους IdeaHackers.

Οι τρεις ομάδες με τις καλύτερες ιδέες που διακρίθηκαν στο πλαίσιο του διαγωνισμού είναι οι:

1ος TORAFUGU TECH

2ος KIDS IN THE KITCHEN

3ος CROWDWELL

Ο Πρέσβης της Ολλανδίας στην Ελλάδα, Caspar Veldkamp, δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος για τη συνεργασία της NN Hellas με το Orange Grove και ταυτόχρονα πολύ εντυπωσιασμένος από το ταλέντο που υπάρχει στην Ελλάδα στους τομείς της Τεχνολογίας Υγείας, Πρόληψης και Ευεξίας.

Περιμένουμε πολλά από αυτές τις νέες start-ups και πρέπει να πω πως παρακολουθήσαμε με ενδιαφέρον την εξέλιξή τους. Είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε ευχάριστα νέα τους, όταν μελλοντικά θα έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν όσα έμαθαν στο πρόγραμμα.».

Η Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΝΝ Hellas, Μαριάννα Πολιτοπούλου, δήλωσε σχετικά: «Παρακολουθώντας τις καινοτόμες ιδέες των ομάδων, είμαι πολύ χαρούμενη για την υλοποίηση του προγράμματος ‘Ideas that Change Us’.

Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, η NN Hellas βρίσκεται εμπράκτως δίπλα σε ταλαντούχους ανθρώπους, προσφέροντάς τους τα απαραίτητα εφόδια για να πραγματοποιήσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα και να κατακτήσουν τα όνειρά τους.»


10 Δεκ 2018

AXA: Για 4η συνεχή χρονιά "We Care for You Week"

Για 4η συνεχή χρονιά, η ΑΧΑ, μία Εταιρεία που αποδεικνύει συνεχώς ότι όλα οφείλουν να ξεκινούν και να καταλήγουν στον άνθρωπο, διοργάνωσε την Εβδομάδα “We Care for You”, μία πρωτοβουλία αφιερωμένη στους ανθρώπους της.

Για μία εβδομάδα οι εργαζόμενοι της ΑΧΑ ενημερώθηκαν, αλληλεπίδρασαν, διασκέδασαν και συζήτησαν ανοιχτά για θέματα που τους απασχολούν. Κατά τη διάρκεια του φετινού “We Care for You”, πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια των νέων χώρων της Εταιρείας, τα οποία την αναβαθμίζουν και την κάνουν πρωτοπόρο στη σύγχρονη αρχιτεκτονική λογική των μεγάλων γραφείων «ανοιχτής διάταξης». Παράλληλα, την πρωτοβουλία πλαισίωσαν πρωτότυπες δραστηριότητες, θεατρικά δρώμενα και ενημερώσεις για τα παιδιά των εργαζομένων της ΑΧΑ που ενθουσίασαν για ακόμα μια χρονιά όλους όσους συμμετείχαν.

The AXA Element

Οι άνθρωποι του οργανισμού ενημερώθηκαν για τα νέα προγράμματα καινοτομίας και κατάθεσης ιδεών της AXA, τις νέες ευκαιρίες εκπαίδευσης, καθώς και για την ομάδα αιμοδοσίας ΑΧΑ.

Η άφιξη στον πλανήτη Open Space

Όλοι οι εργαζόμενοι γιόρτασαν παρέα την άφιξή τους στο Open Space, τον νέο, πρωτοποριακό και διαδραστικό κόσμο εργασίας τους, που στηρίζει τον ανοιχτό διάλογο, τη συνεργασία, την καινοτομία και τέλος μια από τις βασικότερες αρχές της εταιρείας, την ομαδικότητα!

Να η Ευκαιρία

Για μιάμιση ώρα το ανθρώπινο δυναμικό της ΑΧΑ είχε τη δυνατότητα να συζητήσει ανοιχτά με την Εκτελεστική Επιτροπή και να μοιραστεί τις ιδέες, τις απόψεις αλλά και τους προβληματισμούς σε μία συνάντηση χωρίς ατζέντα και πρωτόκολλα.

Live My Day

Το live my day είναι μια ολιστική προσέγγιση που δίνει την ευκαιρία σε όλους τους εργαζόμενους να ενημερωθούν για τις δραστηριότητες και τις καλύτερες πρακτικές των τμημάτων της Εταιρείας που εξυπηρετούν τον πελάτη. Κάθε χρόνο μία ομάδα του οργανισμού επιστρατεύει τη φαντασία και τη δημιουργικότητά της για να παρουσιάσει με έναν διαφορετικό τρόπο τον ρόλο της μέσα στον οργανισμό. Φέτος, τα ηνία δόθηκαν στη Διεύθυνση Ανάληψης Κινδύνων Ασφαλίσεων κατά Ζημιών, η οποία δημιούργησε μία ανεπανάληπτη θεατρική παράσταση με τίτλο «Οι δέκα μικροί Underwriters»!

Ημέρα Ανεξαρτησίας: Την τελευταία ημέρα, παιδιά των εργαζομένων της ΑΧΑ, ηλικίας 20 -25 ετών, συζήτησαν με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας, κ. Ερρίκο Μοάτσο και τη Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, κ. Άννα Μανιάτη, οι οποίοι τους έδωσαν πολύτιμες συμβουλές για τη δημιουργία του ιδανικού βιογραφικού και τη διεξαγωγή μιας επιτυχημένης συνέντευξης. Επίσης, εξειδικευμένη συνεργάτιδα σε θέματα επαγγελματικής κατάρτισης έδωσε πολύτιμες συμβουλές και μέσω role play παιχνιδιού βοήθησε τα παιδιά για την καλύτερη προετοιμασία μιας μελλοντικής συνέντευξης.

Η Εβδομάδας “We Care for You” κορυφώθηκε με το party της Εταιρείας, όπου οι εργαζόμενοι είχαν την ευκαιρία να γιορτάσουν  όλοι μαζί την ολοκλήρωση μιας ακόμα επιτυχημένης πρωτοβουλίας αφιερωμένη στους ανθρώπους της.


Το 2ο Business Day από τη Eurolife ERB για φοιτητές

Η Eurolife ERB, στο πλαίσιο του θεσμού «Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας», διοργάνωσε το 2ο Business Day, καλωσορίζοντας στα γραφεία της 35 φοιτητές από επτά κορυφαία πανεπιστημιακά και τεχνολογικά ιδρύματα της χώρας. Ο σκοπός του 2ου Business Day ήταν να αποτελέσει μια εμπειρία γνωριμίας των φοιτητών με μία από τις κορυφαίες επιχειρήσεις του ασφαλιστικού κλάδου.

Πιστεύοντας και υποστηρίζοντας τη δυναμική των millennials, το πρόγραμμα ημέρας που σχεδίασε η Eurolife ERB για τους φοιτητές, είχε στόχο να αναδείξει τη δομή και τις προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου, καθώς και τις ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει στη νέα γενιά.

Οι φοιτητές, προερχόμενοι από σχολές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Πανεπιστημίου Πειραιά, του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, του Πανεπιστημίου της Αθήνας, του Παντείου Πανεπιστημίου, του Πανεπιστημίου Κρήτης και του ΤΕΙ Μεσολογγίου, επισκέφθηκαν τη Eurolife ERB και συνομίλησαν με τη Διοικητική Ομάδα, καθώς και με στελέχη από διαφορετικές διευθύνσεις της εταιρείας.


Σε μια ημέρα αφιερωμένη στους ίδιους, οι φοιτητές γνώρισαν τη δομή, την οργάνωση και τον τρόπο λειτουργίας του κορυφαίου ασφαλιστικού Ομίλου και ήρθαν σε επαφή με εξελίξεις και τάσεις που διαμορφώνονται στον κλάδο από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές. Καλωσορίζοντας τους φοιτητές, η Διεύθυνση HR παρουσίασε το όραμα και τις αρχές της Eurolife ERB («Ήθος, Πάθος, Λόγος»), οι οποίες διέπουν το σύνολο του στρατηγικού σχεδιασμού και των διαδικασιών της. Στη συνέχεια, οι φοιτητές συναντήθηκαν με στελέχη της Διοικητικής Ομάδας και συνομίλησαν μαζί τους, αφενός για το πώς λειτουργούν καθημερινά τα διαφορετικά τμήματα της εταιρείας, αφετέρου για τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται και αποτελεί employer of choice για υποψήφια στελέχη προερχόμενα από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Το πρόγραμμα ημέρας επιφύλασσε κι άλλες δραστηριότητες για τους επισκέπτες φοιτητές, καθώς τους παρουσιάστηκαν τα καινοτόμα προγράμματα τεχνολογίας που αναπτύσσει η Eurolife ERB και το Digital Factory της εταιρείας – το οποίο έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για αυτόν το σκοπό. Επιπροσθέτως, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν στελέχη της Eurolife ERB που ξεκίνησαν στην εταιρεία την πρακτική τους και, στη συνέχεια, απορροφήθηκαν στο δυναμικό της.

Τέλος, η ομάδα του HR έδωσε χρήσιμες οδηγίες για μια επιτυχημένη επαγγελματική συνέντευξη και παρουσίασε μια προσομοίωσή της μέσω του Owiwi, του πρωτοποριακού serious game που χρησιμοποιείται από σύγχρονες επιχειρήσεις για την επιλογή και αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού τους.

Η κα. Βάσια Χανιώτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Eurolife ERB, δήλωσε σχετικά με το 2ο Business Day «Με στόχο τη διασύνδεση της πανεπιστημιακής κοινότητας με τον επιχειρηματικό κόσμο, επιδιώκουμε σταθερά να είμαστε σε επαφή με τη νέα γενιά, η οποία χαρακτηρίζεται από διαρκώς υψηλότερο επίπεδο γνώσεων και δεξιοτήτων. Καθώς το αντικείμενο ενός ασφαλιστικού Ομίλου, όπως η Eurolife ERB, διευρύνεται συνεχώς, είναι σημαντικό να δείχνουμε στους νέους ανθρώπους τις δυνατότητες απασχόλησης που μπορούν να προσφέρουν οι ασφαλιστικές, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες σταδιοδρομίας σε ένα κλάδο που συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά».


7 Δεκ 2018

INTERLIFE: Υψηλά ποσοστά από την έρευνα ικανοποίησης των συνεργατών της

Εξαιρετικά θετική εικόνα και χρήσιμα συμπεράσματα προς αξιοποίηση κατέδειξε για άλλη μια χρονιά η έρευνα ικανοποίησης συνεργατών που πραγματοποίησε  η INTERLIFE Ασφαλιστική στο σύνολο του Δικτύου συνεργαζόμενων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών σε όλη την Ελλάδα.

Η έρευνα που πραγματοποιείται σε ετήσια βάση, υλοποιήθηκε το Νοέμβριο του 2018 από το Τμήμα Marketing της εταιρίας μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου ενώ συμμετείχε σ’ αυτήν η πλειοψηφία των συνεργατών  της από όλη την Ελλάδα. Στόχος της, η συνολική αξιολόγηση του πλαισίου συνεργασίας της εταιρίας με τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές καθώς και ο εντοπισμός θεμάτων προς βελτίωση.

Οι συμμετέχοντες είτε επώνυμα, είτε ανώνυμα, κλήθηκαν να δηλώσουν το βαθμό ικανοποίησής τους αναφορικά με την εξυπηρέτηση των επί μέρους Διευθύνσεων και Τμημάτων, την ποιότητα των παρεχόμενων Υπηρεσιών, την ανταγωνιστικότητα των Προγραμμάτων, την ανταπόκριση και την επίλυση τυχόν προβλημάτων ενώ, παράλληλα, ζητήθηκαν προτάσεις για περαιτέρω σύσφιξη της αμοιβαίας σχέσης εμπιστοσύνης που διέπει τη συνεργασία.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, δυνατά σημεία της Εταιρίας αναδείχθηκαν η Φερεγγυότητα και η Αξιοπιστία, η Ταχύτητα των Αποζημιώσεων και η Ποιότητα Επικοινωνίας & Εξυπηρέτησης που συγκέντρωσαν ιδιαίτερα υψηλούς βαθμούς ικανοποίησης με τους μέσους όρους θετικών απαντήσεων να κυμαίνονται σε ποσοστά από 90 έως 92%.

Για τις επιμέρους Διευθύνσεις και Τμήματα τα ποσοστά των ικανοποιημένων συνεργατών είναι υψηλά ως προς την Επικοινωνία και την Εξυπηρέτηση με τα ποσοστά να κυμαίνονται από 88% έως 92%. Οι υψηλότερες «επιδόσεις» καταγράφηκαν στον Κλάδο Αυτοκινήτου 92%, τον Κλάδο Πυρός 90%, τον Κλάδο Γενικής Αστικής Ευθύνης 88% και τον Κλάδο Προσωπικών Ατυχημάτων & Ασθενειών 88%. Η ταχύτητα και η ευελιξία στην Ανάληψη Κινδύνων, η αμεσότητα στην ενημέρωση και η έγκαιρη διεκπεραίωση συγκέντρωσαν ποσοστά ικανοποίησης από 90-92% ενώ για την Διεύθυνση Πωλήσεων καθώς και για την συνεργασία με τους Επιθεωρητές Πωλήσεων ο βαθμός ικανοποίησης ανέρχεται σε 94% και 91% αντίστοιχα.

Για την Διεύθυνση Αποζημιώσεων τα αθροιστικά ποσοστά ικανοποίησης, σε μέσους όρους θετικών απαντήσεων ως προς τους μέσους χρόνους στην διαδικασία διεκπεραίωσης ζημιών και αντικειμενικότητας των αποζημιώσεων στο Κλάδο του αυτοκινήτου, έφτασαν το 90% ενώ 87-90% είναι το ποσοστό ικανοποίησης από την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση του Τμήματος Διαχείρισης.

Η Διοίκηση της εταιρίας, παρά τα θετικά αποτελέσματα, αξιολογεί τα σχόλια και τις προτάσεις των συνεργατών της που αφορούν σε μεγαλύτερη προβολή και διαφήμιση, στο σχεδιασμό νέων ασφαλιστικών προγραμμάτων και τεχνολογικών εφαρμογών και στην εξειδικευμένη παροχή εκπαίδευσης.

Τα αποτελέσματα της έρευνας αντικατοπτρίζουν την εμπιστοσύνη των συνεργατών προς την INTERLIFE Ασφαλιστική και αποτελούν ένα επιπλέον κίνητρο αλλά και δέσμευση της εταιρίας να διατηρήσει και να βελτιώσει περαιτέρω τις υπηρεσίες της.