>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

24 Απρ 2020

INTERLIFE Magazine: Τεύχος Μαρτίου 2020

Η ηλεκτρονική έκδοση του νέου τεύχους Interlife Magazine για το μήνα Μάρτιο 2020 είναι διαθέσιμη online.

Τα κυριότερα θέματα που περιλαμβάνει είναι:
  • Editorial: Η επόμενη μέρα
  • Εταιρικά νέα: Κοπή Πίτας 2020
  • Εταιρικά νέα: Η INTERLIFE χορηγός στο 1ο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης
  • Εταιρικά νέα: Υψηλές αποδόσεις από το Αμοιβαίο Κεφάλαιο INTERLIFE
  • Εταιρικά νέα: Νέα προγράμματα Ταξιδιωτικής Ασφάλισης 
  • Εταιρικά νέα: Εκπαιδευτικά Σεμινάρια
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Χορηγία στο Σύλλογο Συνδρόμου Down Ελλάδος
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Η INTERLIFE ενισχύει τον Σύλλογο ΑΧΤΙΔΑ
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Τσικνοπέμπτη στην INTERLIFE
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Μια θεατρική παράσταση για όλους!
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Συνεχής Υποστήριξη της Οργάνωσης Καλλιστώ
  • Απονομή Τιμητικού Επαίνου στην INTERLIFE
  • Υπό προϋποθέσεις οι εγχώριες επενδύσεις των ελληνικών Ασφαλιστικών
  • Οι επιπτώσεις του κορωνοϊού στην ελληνική οικονομία
Διαβάστε αναλυτικότερα το τεύχος και όλα τα θέματα που περιλαμβάνει ή κάντε το Download σε μορφή pdf εδώ.




23 Απρ 2020

Η Generali στηρίζει την επιστημονική κοινότητα, στην αντιμετώπιση της πανδημίας Covid-19

Αρωγός στις προσπάθειες της ακαδημαϊκής και της επιστημονικής κοινότητας της χώρας, για τον περιορισμό των συνεπειών της πανδημίας κορωνοϊού SARS-CoV-2, στέκεται η Generali.

H εταιρεία επέλεξε να στηρίξει μέσω χορηγίας δύο διαφορετικές προσπάθειες, οι οποίες σε συνεννόηση με τους αρμόδιους δημόσιους φορείς έχουν αναλάβει να παράγουν ειδικό εξοπλισμό, μέσω της καινοτόμου τεχνολογίας 3D εκτύπωσης.

Σε συνεννόηση με το Εργαστήριο Μηχανολογίας Ακριβείας, Αντίστροφης Μηχανικής και Εκβιομηχανικής του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, η Generali προχωρά στη δωρεά ενός 3D Εκτυπωτή “INTAMSYS FUNMAT HT”. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύει τις προσπάθειες του Εργαστηρίου στην παραγωγή προστατευτικών προσωπίδων τύπου face-shield για το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό δημόσιων νοσοκομείων, βαλβίδων αναπνευστήρων για τους διασωληνωμένους ασθενείς και λοιπών υλικών για τις δομές υγείας, όπου απαιτούνται.

Το Εργαστήριο παρέχει εθελοντικά τις υποδομές, τον εξοπλισμό και το ανθρώπινο δυναμικό του, με 3D εκτύπωση του εξοπλισμού. Βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με την Διεύθυνση του ΠΕΔΥ στην Κρήτη, που επιβλέπει τις προμήθειες για όλα τα νοσοκομεία της περιοχής, σχετικά με την COVID 19 και την ανάγκη προστατευτικών μασκών προστασίας προσώπου. Ο επιλεγμένος εκτυπωτής έχει την δυνατότητα να εκτυπώσει ακόμη και ιατρικούς βαθμούς πολυμερών peek και ultem, που χρησιμοποιούνται σε εξατομικευμένα ιατρικά εμφυτεύματα.


Όπως σημειώνει ο Πρύτανης του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, κ. Νικόλαος Κατσαράκης: «Εκ μέρους του συνόλου της κοινότητας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Generali για τη δωρεά τρισδιάστατου εκτυπωτή, κατάλληλου για εκτύπωση βιοσυμβατών πολυμερών. Θεωρούμε ότι, μεταξύ άλλων, η προσθήκη αυτή βοηθάει το Πανεπιστήμιό μας να υποστηρίξει στο μέγιστο δυνατό, τις δραστηριότητες των νοσοκομείων αναφοράς που σχετίζονται με την πανδημία του κορωνοϊού στην Κρήτη, και εάν χρειαστεί στη χώρα συνολικά, μέσα από την παρασκευή προϊόντων, όπως ατομικός εξοπλισμός προστασίας. Το Πανεπιστήμιό μας έχει ήδη κατασκευάσει και προωθήσει στο δημόσιο σύστημα υγείας της Κρήτης περί τις 600 μάσκες. Το νούμερο αυτό θα ανέλθει σε περίπου 1000 τις επόμενες μέρες, χωρίς να έχει καλυφθεί η ζήτηση προς το παρόν, κάτι το οποίο αναμένεται να γίνει εφικτό με την προσθήκη του τρισδιάστατου εκτυπωτή που μας προσφέρει η Generali. Επιπλέον, θα καλυφθούν μελλοντικές ανάγκες σε μάσκες ή άλλα είδη ιατρικού εξοπλισμού που θα ζητηθούν».

Επίσης, έχοντας λάβει γνώση του πολύτιμου εθελοντικού έργου που επιτελούν τα μέλη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας “Hellas COVID19 3D Printing Supplies” και τη συνεργασία τους με το Υπουργείο Υγείας, η Generali προχωρά με χορηγία, προκειμένου να συμβάλλει στην κάλυψη του κόστους για την προμήθεια πρώτων υλών για την εκτύπωση προστατευτικών προσωπίδων και λοιπών υλικών για το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό δημόσιων νοσοκομείων.

Η Hellas COVID19 3D Printing Supplies είναι μια ανεξάρτητη, ιδιωτική πρωτοβουλία που ξεκίνησε στις 22 Μαρτίου 2020, ως απάντηση στην επιδημία COVID19, από δύο ιδιώτες που προέρχονται από το χώρο της 3D εκτύπωσης των κ.κ. Σίμου Κόκκινου και Κωστή Κουτρέτσου. Ακολουθώντας το παράδειγμα αντίστοιχων πρωτοβουλιών στο εξωτερικό, δημιούργησαν μία πανελλαδική κοινότητα ιδιωτών, επαγγελματιών, δημόσιων και ερευνητικών φορέων από τον κλάδο της 3D εκτύπωσης. Μία κοινότητα που αριθμεί 300 ερασιτέχνες του κλάδου, 81 επαγγελματίες καθώς και πολλούς Δήμους και Πανεπιστήμια. Σε συνεννόηση με το Υπουργείο Υγείας, έχουν οργανώσει τους επί μέρους φορείς για να ανταποκριθούν στις τρέχουσες ανάγκες και την εκτύπωση αναλωσίμων.

Όπως σημειώνει ο κ. Σίμος Κόκκινος συντονιστής της ομάδας HELLAS COVID19 3D Printing Supplies: «Η πρωτοφανής αυτή πανδημία και η ραγδαία μεταδοτικότητα της, δημιούργησε μεγάλα κενά στην παροχή προστατευτικού υλικού στους γιατρούς και το υγειονομικό προσωπικό των χωρών που βρισκόταν αντιμέτωπες με αυτή. Έτσι, λοιπόν, όλοι εμείς οι κάτοχοι 3D εκτυπωτών, ερασιτέχνες και επαγγελματίες, ενώσαμε τις δυνάμεις μας για να βοηθήσουμε στην κάλυψη αυτών των αναγκών που διαφαινόταν ότι θα προέκυπταν και στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, πάντα όμως σε συνεννόηση με το Υπουργείο Υγείας. Η αποδοχή και το πάθος των εθελοντών μας για προσφορά επιβεβαιώθηκε από τις πρώτες κιόλας μέρες της δημιουργίας της ομάδας μας. Έτσι λοιπόν ως σήμερα έχουμε παραδώσει πάνω από 7000 ασπίδες προστασίας στις αποθήκες υγειονομικών Υλικών του Υπουργείου Υγείας. Η βοήθεια που απλόχερα μας δόθηκε από την Generali, θα μας βοηθήσει να συνεχίσουμε το έργο μας».



Από την κοινότητα για την κοινότητα


Στις 13 Μαρτίου, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου Generali ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός Έκτακτου Διεθνούς Ταμείου 100 εκ. ευρώ για να ενισχύσει την προσπάθεια αντιμετώπισης της πανδημίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Στην προσπάθεια αυτή έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της Generali που συνθέτουν μια παγκόσμια κοινότητα 72.000 ατόμων. Κάθε εργαζόμενος έχει τη δυνατότητα να κάνει, εθελοντική ατομική δωρεά στο Ειδικό Ταμείο για την Αντιμετώπιση της Covid-19. Το ποσό που συγκεντρώνεται από την κάθε εταιρία του Ομίλου, χρησιμοποιείται για την οικονομική ενίσχυση τοπικών δράσεων και εγχειρημάτων.

Όπως σημειώνει ο CEO της Generali κ. Πάνος Δημητρίου: «Ως ασφαλιστικός οργανισμός επενδύουμε καθημερινά σε λύσεις που βοηθούν τους ανθρώπους να ζούνε μια καλύτερη και ασφαλέστερη ζωή, αντιμετωπίζοντας, τόσο προβλεπόμενες όσο και έκτακτες καταστάσεις. Πιστεύουμε ότι η χρήση της επιστήμης και της τεχνολογίας, όπως αναδεικνύεται και στην περίπτωση αυτή, μπορούν να συμβάλλουν καθοριστικά σε αυτήν την κατεύθυνση. Με σύνθημά μας “από την κοινότητα για την κοινότητα”, ενώνουμε τις δυνάμεις μας με ιδιώτες και δημόσιους φορείς, για να συνδράμουμε στη λήψη ανακουφιστικών μέτρων έναντι στην παγκόσμια πανδημία που πλήττει και τη χώρα μας. Σε αυτήν τη μάχη οι άνθρωποι της Generali δηλώνουμε «παρών», ενώ μελετούμε και μελλοντικά μέτρα».




22 Απρ 2020

Groupama Ασφαλιστική: Υπηρεσία ηλεκτρονικής υπογραφής για όλους τους συνεργάτες της

Η Groupama Ασφαλιστική, επενδύει στην αξιοποίηση της τεχνολογίας και συνεχίζει να καινοτομεί: πλέον, θα παρέχει στο δίκτυο των συνεργατών της τη δυνατότητα ηλεκτρονικής υπογραφής των αιτήσεων και όλων των συνοδευτικών εγγράφων για τον κλάδο ασφάλισης Ζωής και Υγείας, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία και αμεσότητα στην εξυπηρέτηση των συνεργατών και των πελατών της.

Με την καταχώρηση της αίτησης μέσω της ειδικής μηχανογραφικής πλατφόρμας Cheetah της Groupama, ο συνεργάτης θα λαμβάνει email, το οποίο θα περιέχει τόσο ηλεκτρονικό αντίγραφο της τελευταίας αίτησης και των εγγράφων που τη συνοδεύουν όσο και έναν σύνδεσμο που θα εκκινεί τη διαδικασία ηλεκτρονικής υπογραφής. Συμπληρώνοντας τον ΑΦΜ και τον αριθμό της αίτησης στο αναδυόμενο παράθυρο, θα του αποστέλλεται SMS με τον μοναδικό κωδικό υπογραφής, διάρκειας ισχύος 5 λεπτών, τον οποίο και θα καλείται αντίστοιχα να συμπληρώσει για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Μετά την επιτυχημένη υπογραφή, θα ακολουθεί SMS επιβεβαίωσης και ο συνεργάτης θα μπορεί να ενημερώνεται για την πορεία εξέλιξης της αίτησης έως ότου εκδοθεί το συμβόλαιο.

Χάρη στην εξαιρετικά φιλική υπηρεσία ηλεκτρονικής υπογραφής, η Groupama Ασφαλιστική διασφαλίζει την ευελιξία και την ασφάλεια των συναλλαγών, προσφέρει άμεση εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση ενώ, μέσα από τη συνολικότερη διαδικασία ψηφιοποίησης των εγγράφων, μειώνει σημαντικά το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. Οι νέες τεχνολογίες εξαλείφουν τις αποστάσεις και η Groupama Ασφαλιστική τις εντάσσει στην καθημερινότητά της, αλλάζοντας επίπεδο στην έννοια της συνεργασίας.




16 Απρ 2020

ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α.: Η Αλληλεγγύη είναι Πολιτισμός

Με το σύνθημα η «Η Αλληλεγγύη είναι Πολιτισμός», εφάρμοσε η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική το Πλάνο Συνέχισης Επιχειρησιακής Λειτουργίας (Dynamis Business Continuity Plan - DBCP).

Το πλάνο τέθηκε σε λειτουργία άμεσα και περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης και όλες τις διαδικασίες για την ομαλή ροή των εργασιών, ακολουθώντας τις κρατικές οδηγίες για την προστασία της δημόσιας υγείας.

Η νέα πολιτική, εξ αποστάσεως, αποζημιώσεων, επιτρέπει την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποζημίωσης ηλεκτρονικά, ενώ η νέα παροχή «Αλληλεγγύη Covid-19», αποδεικνύει έμπρακτα ότι η ΔΥΝΑΜΙΣ συμβάλει με όσα μέσα διαθέτει στη μάχη κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού και στη στήριξη όσων το έχουν ανάγκη.

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική ευχαριστεί τους συνεργάτες της για την πολύτιμη συμβολή τους στην επιτυχημένη εφαρμογή του πλάνου Συνέχισης Επιχειρησιακής Λειτουργίας εν μέσω της πρωτοφανούς αυτής κατάστασης.

Επίσης με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και αλληλεγγύης, η ΔΥΝΑΜΙΣ στήριξε την ομάδα των συνανθρώπων μας που το έχουν περισσότερο ανάγκη από ποτέ, προσφέροντας γιορτινά δώρα στο Γηροκομείο Αθηνών και κάνοντας τη ζωή των 140 ηλικιωμένων πιο ευχάριστη.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Δημήτριος Α. Χριστοδουλιάς, με αφορμή την γιορτή του Πάσχα, εύχεται:

«Αγαπητοί φίλοι,

Οι μέρες που έρχονται θα αποτελέσουν μια ακόμα μεγαλύτερη πρόκληση για όλους εμάς, μια πρόκληση που θα αντιμετωπίσουμε ενωμένοι και ψυχωμένοι, μια πρόκληση που θα μας κάνει ακόμα πιο ΔΥΝΑΤΟΥΣ!

Θα συνεχίσουμε να παραμένουμε δίπλα σας, με σύνθημα την ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ που τόσο έχει ανάγκη σήμερα, περισσότερο από ποτέ όλος ο κόσμος.

Η ελπίδα της Ανάστασης και η νίκη της συνέχειας της ζωής, μας δίνει Δύναμη και αισιοδοξία.

Δημήτριος Α. Χριστοδουλιάς»


15 Απρ 2020

INTERLIFE: Προσφορά τροφίμων σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες

Με την Εταιρική Υπευθυνότητα ως βάση της στρατηγικής της η INTERLIFE Ασφαλιστική, για άλλη μια φορά, διέθεσε 2,5 τόνους τροφίμων σε Κοινωνικά Παντοπωλεία της χώρας με στόχο την ενίσχυση του έργου τους για την ανακούφιση ευπαθών ομάδων, και στο πλαίσιο των ιδιαίτερων συνθηκών που δημιουργούνται από την πανδημία του COVID-19.

Αποδέκτες της προσφοράς της εταιρείας ήταν το Πολυκοινωνικό του Δήμου Αλεξανδρούπολης, το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Ιερού Ναού Αγ. Κωνσταντίνου & Ελένης Αμυνταίου, η Δομή Παροχών Αγαθών του Ιερού Ναού Αγ. Αθανασίου της Ιεράς Μητροπόλεως Σταυρουπόλεως & Νεαπόλεως και ο Οργανισμός “Το Χαμόγελο του Παιδιού” για την υποστήριξη των Κέντρων Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας και των Σπιτιών του στη Θεσσαλονίκη και την Καβάλα.

Η πρωτοβουλία αυτή, ως δράση αλληλεγγύης και αρωγής, εντάσσεται στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Προσφέρω …αλλιώς» που υλοποιεί η εταιρεία ευθυγραμμιζόμενη με τους στόχους των Ηνωμένων Εθνών για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (SDGs) και προσεγγίζοντας τους στόχους 1 και 2 για Μηδενική Φτώχεια και Μηδενική Πείνα.

14 Απρ 2020

Νέος ανανεωμένος ιστοχώρος για τους συνεργάτες της Groupama Ασφαλιστικής

Το διαδικτυακό σημείο αναφοράς όλων των συνεργατών της Groupama Ασφαλιστικής, η ιστοσελίδα www.sigouradiplasas.gr, ανανεώθηκε και επανασχεδιάστηκε με γνώμονα την απλότητα και τη λειτουργικότητα. Όλη η απαραίτητη πληροφορία διατίθεται συγκεντρωμένη και αποτελεσματικά οργανωμένη, καλύπτοντας όλες τις πτυχές της εργασιακής καθημερινότητας των συνεργατών της Groupama Ασφαλιστικής.

Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του ανανεωμένου ιστοχώρου, είναι η φιλικότητα προς τον χρήστη κατά τη διάρκεια της πλοήγησης και η εύκολη προσπέλαση της πληροφορίας. Στην κατηγορία «προϊόντα», βρίσκονται οι παρουσιάσεις και οι όροι των προγραμμάτων, οι κανόνες ανάληψης αλλά και όλα τα απαραίτητα ζητούμενα για τον προασφαλιστικό έλεγχο. Επιπλέον, η μοντέρνα σχεδίαση παρέχει τη δυνατότητα γρήγορης αναζήτησης εγγράφων στη «Βιβλιοθήκη», ενώ η ενότητα «Για Εσάς», αφιερωμένη στους συνεργάτες της εταιρείας, περιέχει εύχρηστα εργαλεία για το υπάρχον κανονιστικό πλαίσιο (IDD, GDPR) και τις εγκυκλίους, το πρόγραμμα εκπαιδεύσεων, τον κανονισμό πωλήσεων και πλήθος άλλων χρήσιμων πηγών.

Η νέα δομή της σελίδας ενισχύει την ευχάριστη εμπειρία του χρηστή και τον διευκολύνει με νέες δυνατότητες, όπως εύκολη σύνδεση στα πιο δημοφιλή προϊόντα της εταιρείας και τα σχετικά τους έγγραφα και στο ιστορικό των τελευταίων του επισκέψεων.


Επιπλέον, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της εποχής, η σελίδα είναι προσβάσιμη από οποιοδήποτε μηχανή αναζήτησης καθώς και την πλατφόρμα Cheetah της Groupama Ασφαλιστικής, ενώ είναι απολύτως λειτουργική σε smartphones και tablets, πέρα από τον σταθερό υπολογιστή. To νέο site υποστηρίζεται από όλους τους browsers, εκτός του Internet Explorer.

Η Groupama Ασφαλιστική επενδύει διαχρονικά στη βελτίωση της εμπειρίας των συνεργατών της. Σε αυτή την κατεύθυνση, ο ανανεωμένος ιστότοπος www.sigouradiplasas.gr αναμφίβολα αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια τους, καθώς όλες οι αναγκαίες για την εργασία τους πληροφορίες βρίσκονται ενημερωμένες, ανά πάσα στιγμή, στη διάθεσή τους με ένα κλικ.




13 Απρ 2020

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέα ηλεκτρονική διαδικασία για αποζημιώσεις οχημάτων «Express»

Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και διευκόλυνση των ασφαλισμένων της και δικαιούχων αποζημίωσης, εν μέσω της υγειονομικής κρίσης, η Υδρόγειος Ασφαλιστική έχει καθιερώσει μία νέα απλούστερη και ταχύτερη διαδικασία διακανονισμού απαιτήσεων και καταβολής της αποζημίωσης στον κλάδο οχημάτων.

Με τη νέα διαδικασία όλες οι απαραίτητες ενέργειες και η αποστολή των δικαιολογητικών προς την εταιρεία διεκπεραιώνονται με ηλεκτρονικά μέσα, σε λίγα βήματα, χωρίς την ανάγκη φυσικής διακίνησης εγγράφων.

Τόσο η αναγγελία της ζημιάς όσο και η αποστολή των παραστατικών των δαπανών και λοιπών δικαιολογητικών εγγράφων γίνεται από το δικαιούχο στην ηλεκτρονική διεύθυνση του κλάδου Αποζημιώσεων Οχημάτων.

Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία του διακανονισμού, ο δικαιούχος λαμβάνει στο email του την εξοφλητική απόδειξη, την οποία υπογράφει και επιστρέφει στην εταιρεία ηλεκτρονικώς ώστε να γίνει άμεσα η καταβολή της αποζημίωσης με κατάθεση στον δηλωθέντα τραπεζικό λογαριασμό.

Οι ασφαλισμένοι και δικαιούχοι αποζημίωσης της Υδρογείου Ασφαλιστικής μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για τη διαδικασία και τα βήματα που ακολουθούν για την αποζημίωσή τους στην ιστοσελίδα της εταιρείας και τον σύνδεσμο:

https://www.ydrogios.gr/web/diadikasia-apozimiwsewn-express/

10 Απρ 2020

Groupama Ασφαλιστική: Έκπτωση 10% στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου

Η Groupama Ασφαλιστική, σε συνέχεια της πρωτοβουλίας της για μειωμένα τιμολόγια στον κλάδο των αυτοκινήτων, ανακοινώνει ότι προσφέρει έκπτωση 10% για νέα ασφαλιστήρια συμβόλαια που θα συναφθούν από σήμερα 10 Απριλίου έως και την 31η Μαΐου.

Η έκπτωση ισχύει για επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης και εφαρμόζεται στα καθαρά ασφάλιστρα αστικής ευθύνης, ανεξάρτητα από τις λοιπές εκπτώσεις που δικαιούται ο ασφαλισμένος. Διευκρινίζεται ωστόσο, ότι στα ασφαλιστήρια συμβόλαια νέου οδηγού ή νέας άδειας οδήγησης, θα ισχύει κανονικά η ήδη προβλεπόμενη επιβάρυνση.


Για την Groupama Ασφαλιστική η ασφάλεια και διευκόλυνση των πελατών της αποτελούν διαχρονικά απόλυτη προτεραιότητα. Ακόμα περισσότερο, κατά τη δεδομένη πρωτοφανή παγκόσμια συγκυρία, η εταιρεία το αποδεικνύει στην πράξη, παρέχοντας τις υπηρεσίες της προσαρμοσμένες στις ανάγκες και την καθημερινότητα του ασφαλιζόμενου.




Αύξηση Οικονομικών μεγεθών για την INTERLIFE

Με πολύ θετικά αποτελέσματα έκλεισε η Χρήση του 2019 για την INTERLIFE Α.Α.Ε.ΓΑ., καθώς η Εταιρεία εκπλήρωσε στο ακέραιο τους στόχους που είχε θέσει: Αύξηση Οικονομικών μεγεθών, Υπηρεσιών και Ανθρώπινου Δυναμικού, διατήρηση του υψηλού Δείκτη Φερεγγυότητας, δημιουργία νέων Ασφαλιστικών Προγραμμάτων και επένδυση στο κοινωνικό πρόσωπο της Εταιρείας. Επιπλέον, σημαντικό επίτευγμα της χρονιάς αποτελεί η ίδρυση του Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης «ΤΕΑ INTERLIFE - Ν.Π.Ι.Δ.».

Πιο αναλυτικά:

Η Χρήση της περασμένης χρονιάς έκλεισε για την Εταιρεία με αυξημένα Έσοδα Ασφαλιστικών Εργασιών. Τα Δεδουλευμένα Ασφάλιστρα αυξήθηκαν το 2019 κατά 7.3% (65.3 εκατ. € έναντι 60,8 εκατ. €) και τα Εγγεγραμμένα κατά 8.85% (68,65 εκατ. € έναντι 63,04 εκατ. €), ενώ ο στόλος των Ασφαλισμένων Οχημάτων αυξήθηκε κατά 5,6% έναντι της προηγούμενης χρονιάς (352.844 στις 31/12/2019).

Αύξηση 142,6% σημείωσαν τα Κέρδη προ φόρων της εταιρείας το 2019 που ανέρχονται σε 24,96 εκατ. € έναντι 10,29 εκατ. € της προηγούμενης χρήσης.

Συνεπής στην αναπτυξιακή της πορεία, η INTERLIFE αύξησε τις Επενδύσεις της κατά 19,1% σε σχέση με το 2018, με το συνολικό Χαρτοφυλάκιο Επενδύσεων και Διαθεσίμων να ανέρχεται στα 213,9 εκατ. € έναντι 179,7 εκατ. €.

Ταυτόχρονα, αυξήθηκαν τα Αποθέματα κατά 12,2 % (121,91 εκατ. € έναντι 108,63 εκατ. € το 2018) με το Δείκτη Κάλυψης Αποθεμάτων να ανέρχεται στο 1,76. Τέλος, με βάση το εποπτικό πλαίσιο Solvency II και σύμφωνα με τους υπολογισμούς του 4ου τριμήνου 2019, ο Δείκτης Ελαχίστου (αναγκαίου) Κεφαλαίου Φερεγγυότητας (MCR) της Εταιρείας ανέρχεται στο 642,04%, ενώ ο ιδιαίτερα σημαντικός Δείκτης Απαιτούμενου Κεφαλαίου Φερεγγυότητας (SCR) ανέρχεται στο 173,71%, υπερβαίνοντας κατά πολύ τους στόχους που είχε βάλει η Εταιρεία για το 2019.

Στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού, η ΙNTERLIFE αύξησε τις θέσεις Εργασίας κατά 8,7%, φθάνοντας τα 138 άτομα (31/12/2019) σε επίπεδο Εταιρείας και τα 178 άτομα συνολικά σήμερα, σε επίπεδο Ομίλου.

Με εξαιρετικά ικανοποιητικές αποδόσεις κινήθηκε και το Αμοιβαίο Κεφάλαιο INTERLIFE ΜΙΚΤΟ, με τη σωρευτική απόδοση για την περίοδο του προηγούμενου έτους να φθάνει το 24,68% (στοιχεία 31/12/2019), ενώ για την τριετία έφτασε το 49,91%. Αξίζει να σημειωθεί ότι όσον αφορά την απόδοση της πενταετίας το INΤERLIFE ΜΙΚΤΟ τοποθετείται στη 10η θέση επί συνόλου 32 ΑΚ - στοιχεία 31/12/2019.Το ΑΚ της INTERLIFE διαχειρίζεται από το 2009 η ALPHA TRUST.

Σε ότι αφορά την Παραγωγή νέων Προϊόντων, το “ Υγεία OPTIMUM ” είναι το νέο ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Υγείας που δημιούργησε το 2019 η INTERLIFE, ανταποκρινόμενη στην αυξημένη ζήτηση για Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας των πολιτών και με γνώμονα τις ανάγκες των ασφαλιζομένων για αναβαθμισμένες και ουσιαστικές παροχές. Επιπλέον, τον Ιανουάριο του 2020 δημιούργησε τα Προγράμματα Ταξιδιωτικής Ασφάλισης Travel CARE & Travel Cancellation.

Στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η INTERLIFE συνεχίζει να υλοποιεί το πρόγραμμα «προσφέρω …αλλιώς», στο πλαίσιο του οποίου στηρίζει την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης, το Άλμα Ζωής Θεσσαλονίκης, το Σύλλογο Συνδρόμου Down Ελλάδος, την «ΕΛΕΠΑΑΠ», τον Πανελλήνιο Σύλλογο Παραπληγικών Βορείου Ελλάδος, το Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Καρπάθου, το Κέντρο Μέριμνας Οικογένειας και Παιδιού - ΚΜΟΠ (για το πρόγραμμα «Live Without Bullying»), την περιβαλλοντική Οργάνωση για την Άγρια Ζωή και τη Φύση «Καλλιστώ», το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, την Ελληνική Ρητορική Εταιρία και αθλητικά Σωματεία και Ομίλους σε όλη την Ελλάδα, ενώ για άλλη μια χρονιά προχώρησε στην παροχή 4,5 τόνων τροφίμων σε Κοινωνικά Παντοπωλεία.

Τέλος, η Ίδρυση του Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης INTERLIFE τον Απρίλιο του 2019, αποτελεί μέρος του μακροπρόθεσμου σχεδιασμού της Εταιρείας στο πλαίσιο της πολύχρονης σχέσης εμπιστοσύνης που διέπει τις σχέσεις της με τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της και της συμβολής της στη βελτίωση των συνθηκών συνταξιοδότησής τους.




9 Απρ 2020

Έτοιμος ο πλήρως ανανεωμένος «προσωπικός» e-χώρος των πελατών της Groupama Aσφαλιστικής

Η ενότητα «e-μαι πελάτης» στην ιστοσελίδα της Groupama Ασφαλιστικής, που εξυπηρετεί ηλεκτρονικά όλους τους πελάτες της εταιρείας, αναδιαμορφώθηκε και βρίσκεται στη διάθεσή τους, με σκοπό να τους προσφέρει την πληρέστερη εμπειρία εξυπηρέτησης. Το «e-μαι πελάτης» είναι πλέον το κύριο σημείο αναφοράς για όλη την απαραίτητη πληροφορία που αφορά στα ατομικά ασφαλιστήρια συμβόλαια.

Στο ανανεωμένο portal, κάθε πελάτης της εταιρείας έχει τη δυνατότητα, αφενός να ενημερωθεί για το συμβόλαιό του και, αφετέρου, να διαχειριστεί ηλεκτρονικά όλες τις σχετικές πληρωμές. Επιπλέον, οι διαθέσιμες λειτουργίες της πλατφόρμας περιλαμβάνουν -μεταξύ άλλων- τη λήψη των σημαντικών εγγράφων που σχετίζονται με την ασφάλιση  (ασφαλιστήριο συμβόλαιο, ειδοποιήσεις και αποδείξεις πληρωμής) μόνο σε ηλεκτρονική μορφή μέσω της υπηρεσίας e-documents, καθώς και την άμεση πρόσβαση στη διαρκώς ενημερωμένη λίστα με τα συμβεβλημένα νοσοκομεία και τα συνεργαζόμενα συνεργεία.

Η υπηρεσία «e-μαι πελάτης», διακρίνεται από την εύκολη πλοήγηση και αποτυπώνει σε πραγματικό χρόνο τη σχέση του εκάστοτε πελάτη με την Groupama Ασφαλιστική. Η εξατομίκευση του λογαριασμού ενισχύεται μέσα από τη δημιουργία προφίλ χρήστη αλλά και τη δυνατότητα σύνδεσης της προσωπικής macarte και του wallet. Βεβαίως, τηρώντας τη διαχρονική δέσμευση της εταιρείας προς τους πελάτες της, να είναι «Σίγουρα δίπλα» τους, η πρόσβαση είναι εφικτή όλες τις μέρες και ώρες (24/7), από οποιαδήποτε σύνδεση και συσκευή (προσωπικό υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο, tablet).

Με στόχο την αμεσότερη και πιο φιλική εξυπηρέτηση των πελατών της, η Groupama Ασφαλιστική επενδύει σταθερά στην τεχνολογική εξέλιξη και στην καθημερινή διευκόλυνση μέσα από νέες υπηρεσίες. Το «e-μαι πελάτης» επανασχεδιάστηκε με στόχο να σπάσει τα στεγανά της τυπικής σχέσης με τον ασφαλιζόμενο και, πολύ περισσότερο, να δημιουργήσει δεσμούς διαφάνειας και εμπιστοσύνης μαζί του: όλη η πληροφορία διαθέσιμη, ανά πάσα στιγμή, ειδικά τώρα που #menoumespiti.