>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

2 Νοε 2021

Ευρωπαϊκή Πίστη: Στον αέρα το νέο blog της Εταιρίας



Η Ευρωπαϊκή Πίστη, με στόχο την ενίσχυση της εμπειρίας του επισκέπτη στα ψηφιακά μέσα ενημέρωσής της, λανσάρει τη νέα ενότητα «blog» στο βραβευμένο
www.europaikipisti.gr.

Μέσα από το φιλικό, λειτουργικό και μοντέρνο σχεδιασμό του blog, ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει μία σειρά από ενδιαφέροντα θέματα που αφορούν στην επικαιρότητα, να λάβει χρήσιμες συμβουλές για την ευεξία και τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής του, να γνωρίσει τα Ασφαλιστικά Προγράμματα που τον ενδιαφέρουν, αλλά και να ενημερωθεί για σημαντικά θέματα που αφορούν στην Υγεία, στην Κατοικία, στην Οικογένεια και στη Συνταξιοδότηση.

Τα άρθρα του blog υπογράφονται από δημοσιογράφους και εξειδικευμένους συνεργάτες και ενημερώνονται συνεχώς, προκειμένου οι επισκέπτες να βρίσκουν σε κάθε τους επίσκεψη κάποιο νέο άρθρο που ταιριάζει στα ενδιαφέροντά τους. Επιπρόσθετα, έχουν τη δυνατότητα να αναζητήσουν άρθρα ανά θεματική ενότητα, ανά ετικέτα ενδιαφέροντος ή ανά ημερομηνία δημοσίευσης, γεγονός που προσφέρει μεγάλη ευκολία κατά την αναζήτηση.

Οι επισκέπτες του blog, εκτός από το www.europaikipisti.gr, θα μπορούν να ενημερώνονται για τα άρθρα και μέσω των social media accounts της Εταιρίας. Πρόσφατα μάλιστα, η Εταιρία ανανέωσε εικαστικά την παρουσία της στο Facebook, ενώ παράλληλα δημιούργησε και Instagram account με την ονομασία “europaikipisti”, προκειμένου να διευρύνει την αλληλεπίδρασή της τόσο με τους πελάτες της, όσο και με το ευρύτερο κοινό.

Η δημιουργία του blog, η έντονη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και οι καινοτόμες υπηρεσίες που έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία έτη, αποτυπώνουν με τον καλύτερο τρόπο την πρόθεση της Εταιρίας για πλήρη και ουσιαστική προσαρμογή στα νέα τεχνολογικά δεδομένα, αλλά και τη διάθεσή της να διατηρεί συνεχώς ανοιχτούς και πολυκάναλους διαύλους επικοινωνίας με την κοινωνία.

INTERLIFE: Σεμινάρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών


Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα Σεμινάρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που διοργάνωσε η INTERLIFE Ασφαλιστική, κατόπιν εγκρίσεως των εν λόγω Σεμιναρίων από την Εποπτική Αρχή, αναλαμβάνοντας το σχετικό κόστος και χωρίς καμιά χρέωση για τους συμμετέχοντες Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές.

Με την τεχνογνωσία και την πολυετή εμπειρία σε θέματα εκπαίδευσης η Επιτροπή Εκπαίδευσης της Εταιρείας διοργάνωσε διαδικτυακά, με τη διαδικασία της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, τα Σεμινάρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Τομέα Α’ και Β’ στις 19 και 21 Οκτωβρίου 2021, ενώ η επιτυχής ολοκλήρωση πιστοποιήθηκε με την παροχή Πιστοποιητικού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

Εισηγήτριες των σεμιναρίων για τον τομέα Α’ με Τίτλο «Προϊόντα τα οποία ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής προωθεί στην αγορά» ήταν για τους Κλάδους Αυτοκινήτου, Περιουσίας, Αστικής Ευθύνης, Μεταφορών και Σκαφών η Διευθύντρια Ανάληψης Κινδύνων της INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α. Κατερίνα Ιωαννίδου, ενώ για τον Κλάδο Ασθενειών και Ατυχημάτων η Διευθύντρια Υγείας και Προσωπικών Ατυχημάτων της Εταιρείας, Ιφιγένεια Αιλιανού.

Στον Τομέα Β’ στο Σεμινάριο με Τίτλο «Νομοθεσία Διανομής Ασφαλιστικών Προϊόντων (IDD & 4583/2018)» ήταν η Δικηγόρος – Υπεύθυνη Κανονιστικής Συμμόρφωσης της Εταιρείας, Ευαγγελία Μηντζιώρη, ενώ στο Σεμινάριο με Τίτλο «Νομοθεσία Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (GDPR & 4624/2019) στο πλαίσιο της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης» ήταν ο Δικηγόρος – Υπεύθυνος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, Ιωακείμ Σγουρός.

Η INTERLIFE με συνέπεια επενδύει στην εκπαίδευση του Δικτύου της, συμβάλλοντας στη συνεχή ανάπτυξη των δεξιοτήτων των Διαμεσολαβητών μέσα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον που δραστηριοποιούνται.




1 Νοε 2021

Η Groupama Ασφαλιστική εμπιστεύτηκε την Cognity για τον ανθρωποκεντρικό, ψηφιακό μετασχηματισμό της

Η Groupama Ασφαλιστική συνεργάζεται με την Cognity για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των διαδικασιών Εξυπηρέτησης Πελατών, Πωλήσεων και Μάρκετινγκ για όλους τους Ασφαλιστικούς Κλάδους. Η Cognity υλοποίησε τη λύση Salesforce Insurance Contact Center στην Groupama Ασφαλιστική παρέχοντας ολοκληρωμένη εικόνα του πελάτη (Customer 360) και βελτιστοποιώντας τις λειτουργίες του Contact Center και των υπόλοιπων τμημάτων της Groupama που έρχονται σε επαφή με πελάτες.

Η Cognity επιλέχθηκε για το έργο αυτό από την Groupama Ασφαλιστική μέσω μια διαδικασίας RFP, κατά την οποία η Cognity αρίστευσε λόγω της μακράς της εμπειρίας σε CRM & Digital έργα και της εξειδικευμένης της γνώσης πάνω στην Omni-Channel αλληλεπίδραση με τον πελάτη. Η Cognity πολύ γρήγορα κατανόησε τις εξελιγμένες ανάγκες της Groupama Ασφαλιστικής και εισήγαγε το Salesforce, ως την παγκόσμια κορυφαία λύση CRM και πλατφόρμα Customer 360 για όλες τις διαδικασίες Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης και Μάρκετινγκ.

Μέσω της κάθετης λύσης Salesforce Insurance Contact Center, η Groupama Ασφαλιστική αξιοποίησε ένα καταξιωμένο μοντέλο δεδομένων στον Ασφαλιστικό χώρο και βέλτιστες διαδικασίες στο Salesforce Financial Services Cloud, ξεκινώντας τον ψηφιακό της μετασχηματισμό. Η υλοποίηση της Cognity προσάρμοσε τη λύση της Salesforce στις ανάγκες της Groupama και της έδωσε τη δυνατότητα να συνδεθεί στενότερα με τους πελάτες της και να τους εξυπηρετήσει αποτελεσματικότερα. Το Salesforce βοηθά τους υπαλλήλους Groupama να διαχειρίζονται όλα τα αιτήματα των πελατών με ταχύτητα, αποτελεσματικότητα και με αποδοτικό τρόπο. Η Cognity ολοκλήρωσε τα front και back-end συστήματα ώστε να συνεργάζονται ομαλά και προς όφελος των πελατών της Groupama.



Η Groupama Ασφαλιστική στοχεύει στη διαρκή βελτίωση της ικανοποίησης των ασφαλισμένων της παρέχοντας μια κορυφαία εμπειρία. Αποτελεί ζωτικής σημασίας στόχο για την εξέλιξη και τη δημιουργία μακροχρόνιας σχέσης με τους πελάτες. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο αν οι επιπλέον υπηρεσίες μπορούν να παρέχονται με λογικό κόστος και εδώ είναι που η τεχνολογία της Salesforce παίζει αποφασιστικό ρόλο.

Οι εργαζόμενοι της Groupama Ασφαλιστικής έχουν πρόσβαση σε κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη μέσα από το Salesforce, χρησιμοποιώντας ένα μόνο περιβάλλον εργασίας από το οποίο παρακολουθούν και τους βασικούς δείκτες απόδοσης. Αυτό αύξησε σημαντικά την παραγωγικότητα, ελαχιστοποίησε χρονοβόρες διαδικασίες και απλοποίησε καθοριστικά καθημερινές διεργασίες. Με την ολοκλήρωση του έργου, η Groupama Ασφαλιστική έχει πετύχει τους στόχους της για μείωση κόστους, ολοκληρωμένη αυτοματοποίηση διαδικασιών, παρακολούθηση/monitoring και αύξηση της ευελιξίας διαχείρισης της σχέσης με τον πελάτη.

Η Cognity υλοποίησε το Salesforce Insurance Contact Center ως κομμάτι της νέας ψηφιακής καρδιάς της Groupama, που της επιτρέπει να παρέχει omni-channel εμπειρίες σε όλα τα κανάλια, ψηφιακά (Web, Mobile, Email) και παραδοσιακά (Τηλέφωνο, SMS). Η υλοποίηση αυτή αποτελεί το πρώτο βήμα της συνεργασίας με την Cognity και τη Salesforce, καθώς η Groupama Ασφαλιστική αναπλάθει τη σχέση με τους πελάτες και τους συνεργάτες της.

Όπως δήλωσε ο κος Κάτσιος, Διευθύνων Σύμβουλος της Groupama Ασφαλιστική, “Η Groupama Ασφαλιστική επενδύει διαρκώς στην ανθρωποκεντρική προσέγγιση, κάνοντας την ασφάλιση πιο απλή για τους πελάτες και συνεργάτες της. Οραματιστήκαμε έναν ψηφιακό μετασχηματισμό που θα κάνει τη διαφορά στην εμπειρία του πελάτη και για αυτό επιλέξαμε το διεθνώς κορυφαίο CRM της Salesforce και την Cognity για την υλοποίηση αυτού του απαιτητικού έργου. Η συνεργασία μας ήταν άριστη και παρά το πολύ πιεστικό χρονοδιάγραμμα, επιτύχαμε πολύ καλά αποτελέσματα στην εξυπηρέτηση πελατών μειώνοντας παράλληλα τα κόστη”.

27 Οκτ 2021

Ευρωπαϊκή Πίστη ΑΕΓΑ: Οικονομικά αποτελέσματα 9μήνου 2021 - Υψηλή παραγωγική ανάπτυξη


Τα οικονομικά αποτελέσματα 9μήνου 2021 δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Πίστη ΑΕΓΑ, τα οποία παρουσιάζουν υψηλή παραγωγική ανάπτυξη σε όλα τα βασικά μεγέθη της Εταιρίας.

Πιο συγκεκριμένα:
  • Τα Εγγεγραμμένα (μικτά) ασφάλιστρα και συναφή έσοδα της Εταιρίας αυξήθηκαν κατά 4,0% και ανήλθαν σε 165,1 εκ. ευρώ έναντι 158,8 εκ. ευρώ την 30/09/2020. Στην αύξηση έχει συνεισφέρει ο κλάδος Ζωής κατά 7,9%, ο κλάδος Αυτοκινήτων κατά 0,6% και οι Λοιποί Γενικοί κλάδοι κατά 5,5%.
  • Τα κέρδη προ φόρων της Εταιρίας παρέμειναν σε υψηλά επίπεδα και διαμορφώθηκαν στα 14,0 εκ. ευρώ, βελτιώνοντας σημαντικά τα αποτελέσματα του Α’ Εξαμήνου κατά 133% και δημιουργώντας βάσιμες προσδοκίες για πολύ καλύτερα αποτελέσματα την 31.12.2021.
  • Το επενδυτικό χαρτοφυλάκιο της Εταιρίας συνέχισε να είναι τοποθετημένο σε τίτλους υψηλής πιστοληπτικής διαβάθμισης και ανήλθε σε 426,7 εκ. ευρώ, έναντι 412,5 εκ. ευρώ την 31/12/2020, παρουσιάζοντας αύξηση 3,4%.
  • Τα Μαθηματικά Αποθέματα & Τεχνικές Προβλέψεις διαμορφώθηκαν στα 335,6 εκ. ευρώ, έναντι 312,9 εκ. ευρώ την 31/12/2020, παρουσιάζοντας αύξηση 7,3%.
  • Τα ανωτέρω μεγέθη οδήγησαν την Απόδοση Ιδίων Κεφαλαίων προ φόρων (ROE) στην εξαιρετική επίδοση του 13,5%.

Αξίζει τέλος να αναφερθεί ότι την περίοδο Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2021, η Εταιρία πραγματοποίησε 36 δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (Ε.Κ.Ε.), ενώ πρόσφατα εντάχθηκε στο νέο «πράσινο» δείκτη ESG του Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αντλήσουν περισσότερες πληροφορίες στη συνοπτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων 9μήνου 2021, στο επενδυτικό site της Εταιρίας, https://ir.europaikipisti.gr/el, στην ενότητα Οικονομικά Αποτελέσματα.




26 Οκτ 2021

Ένα ακόμα βραβείο για τη Groupama Ασφαλιστική στα HR Awards 2021


H Groupama Ασφαλιστική, κέρδισε επάξια ένα ακόμα βραβείο στα πρόσφατα HR Awards 2021 στον τομέα του Learning & Development και πιο συγκεκριμένα, τη χάλκινη διάκριση στην κατηγορία Best Change Management Strategy / Initiative για την πρωτοβουλία της με τίτλο «Life Strategy».

Το πρόγραμμα Life Strategy, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Groupama Ασφαλιστική σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ). Δεδομένου ότι η πανδημία δημιούργησε την ανάγκη προσαρμογής σε καθολικές αλλαγές, η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού της Groupama, έθεσε ως άμεση προτεραιότητα ενέργειες που στόχευαν στην υποστήριξη των εργαζομένων και στην προσαρμογή στις νέες συνθήκες. Μέσω μιας ολιστικής- ανθρωποκεντρικής προσέγγισης, με σκοπό την αντιμετώπιση προκλήσεων στην προσωπική, την οικογενειακή και επαγγελματική ζωή υλοποιήθηκε το πρόγραμμα Life Strategy. Μέσω του προγράμματος και με γνώμονα ότι η εφαρμογή της κατάλληλης στρατηγικής αποτελεί τον βασικό παράγοντα επιτυχίας, καταφέραμε να καλλιεργήσουν οι άνθρωποί μας μοντέλα ευελιξίας στους κυριότερους τομείς της ζωής τους, να αναπτύξουν κίνητρα και να εφαρμόσουν στρατηγικές εξισορρόπησης μεταξύ οικογενειακής, προσωπικής και εργασιακής καθημερινότητας.
Το πρόγραμμα διήρκησε από τον Δεκέμβριο 2020 έως τον Απρίλιο 2021 και συνδύαζε μεταξύ άλλων εισηγήσεις από εγνωσμένου κύρους ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες, case studies, εργασίες, καθώς και ατομικά και ομαδικά πλάνα δράσης.

Η Μαρίνα Βέργου, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Groupama Ασφαλιστικής δήλωσε σχετικά: «Η μακροχρόνια άριστη σχέση με τους ανθρώπους μας, αποτελεί βασικό παράγοντα επιτυχίας της Groupama Ασφαλιστικής. Το δυναμικό εργασιακό περιβάλλον της εταιρείας μας διακρίνεται για την ευελιξία και την αποτελεσματικότητά του κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες και ενισχύεται συνεχώς μέσα από την επένδυση στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού. Το πρόγραμμα Life Strategy, εξοικείωσε τους συμμετέχοντες με την έννοια και τη διαδικασία χάραξης στρατηγικής, αξιοποίησε τα ταλέντα τους και τους καθοδήγησε σε αποτελεσματικότερη διαχείρισης της απαιτητικής καθημερινότητάς τους, πάντα με τον απαραίτητο σεβασμό στην ιδιωτικότητα και τη διαφορετικότητα. Η καινοτομία του προγράμματος και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του, το ξεχώρισαν ανάμεσα σε εξίσου αξιόλογες υποψηφιότητες και είμαστε όλοι πραγματικά υπερήφανοι για αυτή τη διάκριση. Συγχαρητήρια σε όλους!».

25 Οκτ 2021

Σε ισχύ ο Δακτύλιος στο Κέντρο της Αθήνας - Ποια αυτοκίνητα έχουν πρόσβαση


Από σήμερα Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2021 επανέρχονται τα περιοριστικά μέτρα της κυκλοφορίας των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας (ΜΙΚΡΟΣ ΔΑΚΤΥΛΙΟΣ) και θα διαρκέσουν μέχρι και την Παρασκευή 22 Ιουλίου 2022.

Θυμίζουμε πως τους προηγούμενους μήνες, λόγω της πανδημίας είχε σταματήσει για μεγάλο διάστημα η εφαρμογή του Δακτυλίου, προκειμένου να διευκολυνθούν οι πολίτες στις μετακινήσεις τους και να αποσυμφορηθούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Από τον περασμένο Σεπτέμβριο και μετά ωστόσο, η κατάσταση στους δρόμους της Αθήνας έγινε απελπιστική με αφόρητο μποτιλιάρισμα και κυκλοφοριακό χάος, κάνοντας αναγκαία την επαναφορά του μέτρου του Δακτυλίου προκειμένου να βελτιωθεί η κατάσταση στους δρόμους της Αθήνας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, τα όρια του ΜΙΚΡΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ ορίζονται από τις παρακάτω οδούς και λεωφόρους:

Λ. Αλεξάνδρας - Ζαχάρωφ – Λ. Μεσογείων - Φειδιππίδου - Μιχαλακοπούλου - Σπ. Μερκούρη - Βρυάξιδος - Υμηττού - Ηλ. Ηλιού - Αμβρ. Φραντζή – Λ. Ανδρ. Συγγρού - Χαμοστέρνας - Πειραιώς - Ιερά Οδός – Λ. Κωνσταντινουπόλεως – Αχιλλέως - Πλ. Καραϊσκάκη - Καρόλου - Μάρνη - 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) - Λ. Αλεξάνδρας.

Στις οριακές λεωφόρους και οδούς του ΜΙΚΡΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ τα μέτρα περιορισμού δεν ισχύουν.

Στις οδούς και λεωφόρους που περικλείονται από τον ΜΙΚΡΟ ΔΑΚΤΥΛΙΟ επιτρέπεται μόνο η εκ περιτροπής κυκλοφορία των Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτων, καθώς και των Ι.Χ.Φ. αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης με μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος (ΜΑΜΦΟ) μέχρι 2,2 τόνους, με βάση το τελευταίο ψηφίο του αριθμού κυκλοφορίας τους (μονά – ζυγά).

Δεν υπάγονται στις παραπάνω απαγορεύσεις και κυκλοφορούν χωρίς κανένα περιορισμό στον ΜΙΚΡΟ ΔΑΚΤΥΛΙΟ τα οχήματα των κατηγοριών που εξαιρούνται των περιορισμών, καθώς και τα οχήματα των κατηγοριών, που απαιτείται να είναι εφοδιασμένα με ειδικές άδειες κυκλοφορίας στον ΜΙΚΡΟ ΔΑΚΤΥΛΙΟ, οι οποίες χορηγούνται από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, σύμφωνα με τις διατάξεις της υπ’ αριθμ. οικ.-289738/Φ.911 από 19/20.10.2021 (ΦΕΚ 4860, τ. Β΄) Κοινής Υπουργικής Απόφασης ως ισχύει.

Ειδικότερα οι κύριοι ή/και κάτοχοι:

  • Αυτοκινήτων EURO 6 , εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 120 g / km , καθώς και,
  • Ηλεκτρικών, υβριδικών φυσικού αερίου εκ κατασκευής και υγραερίου εκ κατασκευής οχημάτων,

δύνανται να εκδώσουν ειδικό σήμα για την κατ’ εξαίρεση κυκλοφορία στο κέντρο της Αθήνας, ηλεκτρονικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης είτε σε έγχαρτη είτε σε ηλεκτρονική μορφή.

Για τα οχήματα των μονίμων κατοίκων εσωτερικά του ΜΙΚΡΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ, προβλέπονται ειδικές Ζώνες εισόδου – εξόδου και χορηγείται ειδική κάρτα από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων.

Οι αιτήσεις από τους δικαιούμενους θα υποβάλλονται αποκλειστικά με αυτοπρόσωπη παρουσία και τηρουμένων των εκάστοτε ισχυόντων υγειονομικών μέτρων προστασίας, κατά τις ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή και από ώρες 09:00΄ έως 13:00΄ στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής (Θ. Δηλιγιάννη 24-26, Γραφείο Δακτυλίου στο ισόγειο του κτιρίου [είσοδος από οδό Σάμου], τηλ.210-5284142) με την προσκόμιση πέραν των ειδικότερων ανά περίπτωση ενδιαφερομένου εγγράφων/δικαιολογητικών και φωτοαντιγράφων της Άδειας Κυκλοφορίας του οχήματος και της Άδειας Ικανότητας οδήγησης των οδηγών.

Οι ειδικές άδειες κυκλοφορίας στον ΜΙΚΡΟ ΔΑΚΤΥΛΙΟ, που είχαν χορηγηθεί από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για την περίοδο 2019-2020 εξακολουθούν να ισχύουν έως την Παρασκευή 26-11-2021.

ΙΙ. ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

Οι ημέρες και ώρες ισχύος όλων των ως άνω περιοριστικών μέτρων, είναι οι εξής:

  • Δευτέρα έως Πέμπτη, ώρες 07.00΄ έως 20.00΄,
  • Παρασκευή, ώρες 07.00΄ έως 15.00΄.

Τα Σάββατα, τις Κυριακές, τις επίσημες αργίες, καθώς και τις ημέρες που πραγματοποιείται απεργία των εργαζομένων σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τα μέτρα δεν ισχύουν.

Οι παραβάτες των περιοριστικών αυτών μέτρων, τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 52 παρ. 6 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Διοικητικό πρόστιμο 100,00 €), ως τροποποιήθηκε και ισχύει σε συνδυασμό με το άρθρο 31 του ν. 3904/2010 (Α΄218).

Για περισσότερες πληροφορίες:

Δ/νση Τροχαίας Αττικής/

Τηλ.: 210 – 52.84.142




21 Οκτ 2021

Bronze award για την Eurolife FFH στα Social Media Awards 2021

Μία ακόμη διάκριση έλαβε η Eurolife FFH για το More Life, τον καινοτόμο ψηφιακό χώρο ευεξίας και ψυχικής ενδυνάμωσης. Αυτή τη φορά, στην απονομή των Social Media Awards, η εταιρεία απέσπασε το Bronze Award στην ενότητα Best of Facebook Family οf Apps-Communication και συγκεκριμένα στην κατηγορία Best in Finance & Insurance.

Το More Life είναι ένα ψηφιακό οικοσύστημα βασισμένο σε τέσσερις πυλώνες: την υγεία, την άσκηση, την ψυχική ευεξία και τη διατροφή. Στο ειδικά διαμορφωμένο blog του More Life, στην κατηγορία με τίτλο «Ζω καλύτερα, ζω περισσότερο» φιλοξενείται αρθρογραφία από εξειδικευμένους επαγγελματίες σε θέματα υγείας, διατροφής, άσκησης και ψυχικής ευεξίας. Επιπλέον, στο πλαίσιο του More Life προσφέρεται δωρεάν η εφαρμογή Walk to Win, η οποία βοηθά τους χρήστες να παρακολουθούν καθημερινά τη φυσική τους κατάσταση, καταγράφοντας τα βήματά τους, ενώ μέσω quiz μαθαίνουν έξυπνα tips για να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους. Παράλληλα, μέσω του υπολογιστικού εργαλείου του More Life οι χρήστες μπορούν να σχεδιάσουν και να υπολογίσουν ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα υγείας για τους ίδιους και τις οικογένειές τους.

«Η νέα διάκριση για την πρωτοποριακή πλατφόρμα More Life είναι για εμάς σημαντική και επιβεβαιώνει ότι κινούμαστε στη σωστή κατεύθυνση: να δημιουργούμε αξία στην καθημερινότητα των ανθρώπων μέσα από θεματολογία και πρωτοβουλίες που τους παρακινούν ώστε να βελτιώνουν τον τρόπο που ζουν την κάθε τους στιγμή» ανέφερε η Νότα Σταύρου, Digital Marketing & Social Media Specialist της Eurolife FFH. «Σε συνεργασία με τη Sleed, επενδύσαμε στη δημιουργία πλούσιου περιεχομένου, το οποίο και προωθούμε μέσω των Social Media με δημιουργικό τρόπο. Στη Eurolife FFH βλέπουμε την ασφάλιση διαφορετικά. Με το More Life και το σύστημα κινήτρων που παρέχει, αποδεικνύουμε ότι με τις καθημερινές μας επιλογές και τη στάση μας μπορούμε να φροντίζουμε καθημερινά τον εαυτό μας».

(Στη φωτογραφία από αριστερά: Γιώργος Κασκαρέλης - Head of Marketing and Promotions Eurolife FFH, Δώρα Μπήκα - Digital Marketing Manager Sleed, Νότα Σταύρου - Social Media & Digital Marketing Specialist Eurolife FFH)



20 Οκτ 2021

Η Eurolife FFH για το δημογραφικό και την ισότητα των φύλων στο συνέδριο του Economist

Στο μεγάλο συνέδριο του Economist με θέμα «Δημογραφικές προκλήσεις και πολιτική για την ισότητα των φύλων: ο ρόλος της εμπιστοσύνης και της συνεργασίας» συμμετείχε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του αναφέρθηκε στις δημογραφικές εξελίξεις στην Ελλάδα, την υπογεννητικότητα και τις πιέσεις που το ζήτημα δημιουργεί στο ασφαλιστικό σύστημα της χώρας, αλλά και τις κοινωνικές και οικονομικές  προεκτάσεις του.

Η Eurolife FFH ένωσε το 2019 τις δυνάμεις της με τη HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα. Με μία σειρά από δράσεις –υιοθεσία 10 απομακρυσμένων περιοχών, δημιουργία 10 παιδικών σταθμών στις περιοχές αυτές, εκπόνηση ερευνών σε συνεργασία με ακαδημαϊκά ιδρύματα- στοχεύει στην ανάδειξη των επιπτώσεων και αιτιών του προβλήματος. «Μας δίνει μεγάλη  χαρά το έργο που υλοποιούμε μαζί με τη HOPEgenesis», σημείωσε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, προσθέτοντας ότι «είμαστε δίπλα στις νέες οικογένειες που κατοικούν σε απομακρυσμένα σημεία της χώρας και τις βοηθάμε να φέρουν με ασφάλεια στον κόσμο τα παιδιά τους».

Ο χαμηλός αριθμός νέων γεννήσεων και τα υψηλά ποσοστά πρόωρων συντάξεων είναι στοιχεία που, μεταξύ άλλων, προκαλούν το συνταξιοδοτικό πρόβλημα στην Ελλάδα. «Διαχρονικά, ως λαός, έχουμε κάνει την επιλογή να αναμένουμε την ασφάλισή μας από το δημόσιο. Το κράτος, όμως, δεν μπορεί να τα καλύψει όλα», ανέφερε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, τονίζοντας ότι «χρειάζεται να δώσουμε κίνητρα και στους υπόλοιπους πυλώνες, κίνητρα που θα επιτρέψουν στις νεότερες ηλικίες να μπορούν να αποταμιεύουν για την περίοδο της συνταξιοδότησης. Είναι καιρός να γίνουν και στην Ελλάδα όλα αυτά που γίνονται ήδη σε άλλες χώρες της Ευρώπης».

Η Eurolife FFH ήταν ο Founding Sponsor στο φετινό συνέδριο του Economist για το δημογραφικό και την ισότητα των φύλων, το οποίο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη HOPEgenesis. Είναι η δεύτερη φορά που η Eurolife FFH υποστηρίζει την υλοποίηση αυτής της μεγάλης συνάντησης, όπου αναλύονται και παρουσιάζονται οι εξελίξεις γύρω από την υπογεννητικότητα και συζητούνται οι προεκτάσεις της στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου παρουσιάστηκαν πτυχές του δημογραφικού και της υπογεννητικότητας που επηρεάζουν την αγορά εργασίας και τις εργασιακές σχέσεις, ενώ συζητήθηκε ο ρόλος της συνεργασίας μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην κοινωνική ασφάλιση. Παράλληλα, παρουσιάστηκαν στοιχεία και εξελίξεις σε ό,τι αφορά την αναπαραγωγική υγεία, καθώς και πρωτοβουλίες και κίνητρα που μπορούν να δοθούν σε νέες οικογένειες, ώστε να φέρουν στον κόσμο τα παιδιά τους.




18 Οκτ 2021

Ενίσχυση της Groupama Ασφαλιστικής στον κλάδο των Ομαδικών Ασφαλίσεων


H Groupama Ασφαλιστική βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στις πρώτες θέσεις των ομαδικών συνταξιοδοτικών ασφαλίσεων (DAF), έχοντας παράλληλα σταθερά ανοδική παρουσία στις ομαδικές ασφαλίσεις ζωής και υγείας.

Με σταθερό προσανατολισμό προς την ψηφιοποίηση των προσφερόμενων υπηρεσιών της, η Groupama Ασφαλιστική έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της προς τους ασφαλισμένους/εργαζόμενους και στη χρήση εργαλείων/εφαρμογών για απευθείας προσωπική εξυπηρέτησης. Εξίσου σημαντικός παράγοντας για την επίτευξη των άμεσων επιχειρηματικών στόχων, αλλά κυρίως για τη χάραξη της μελλοντικής στρατηγικής της εταιρείας, αποτέλεσε η ένταξη στο ανθρώπινο δυναμικό της, εξαιρετικών και έμπειρων στελεχών, τα οποία συμβάλλουν σημαντικά στην ενίσχυση τόσο της Ομάδας Πωλήσεων όσο και της Τεχνικής Διεύθυνσης.

Το έργο της αναδιοργάνωσης ξεκίνησε το 2019 με την προσθήκη του κ. Ευθύμιου Σαλούρου, ο οποίος ανέλαβε τον ρόλο του επικεφαλή των πωλήσεων Ομαδικών Ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας, έχοντας πολυετή εμπειρία στον κλάδο των πωλήσεων σε πολυεθνικές επιχειρήσεις και ασφαλιστικές εταιρείες. Πιο συγκεκριμένα, από το 2003 έως το 2014 εργάσθηκε στον όμιλο Toyota Hellas φτάνοντας να διατελέσει operations manager του κλάδου αυτοκινήτου της British Providence στον ίδιο όμιλο. Από το 2014 και μέχρι την ένταξή του στην Groupama Ασφαλιστική, συνεργάστηκε με την Generali Hellas στην ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων του κλάδου των Ομαδικών ασφαλίσεων. Ο κ. Σαλούρος είναι απόφοιτος του Staffordshire University με σπουδές ΒΑ (Hons) in Business Enterprise και MSc in Computing Science, καθώς και του Leicester University με PhD in Business Administration.

Τον Ιανουάριο του 2021, η ομάδα της Groupama Ασφαλιστικής ενισχύθηκε με τον κ. Φίλιππο Μαραγκό, ένα στέλεχος με πολυετή και σφαιρική εμπειρία του ασφαλιστικού κλάδου, ο οποίος ανέλαβε τη θέση του διευθυντή τομέα ομαδικών ασφαλίσεων. Ο κ. Μαραγκός ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του στην International Life ως underwriter του κλάδου αυτοκινήτου και από το 2007 εργάστηκε στην MetLife Greece αρχικά ως underwriter Ομαδικών ασφαλίσεων, ενώ στη συνέχεια ανέλαβε την προώθηση των πωλήσεων Ομαδικών Ζωής – Υγείας και Συνταξιοδοτικών Προγραμμάτων. Είναι απόφοιτος του Middlesex University με σπουδές BSc (Hons) in Banking and Finance και MSc in Investment and Finance.

Πρόσφατα, τον Σεπτέμβριο του 2021 στην ομάδα των Πωλήσεων Ομαδικών Ζωής – Υγείας και Συνταξιοδοτικών Προγραμμάτων προστέθηκε ακόμη ένα καταξιωμένο στέλεχος της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, η κα Μαίρη Μαυρομμάτη σε ρόλο Key Account Manager. Η κα Μαυρομμάτη εργάστηκε από το 2004 και για μία δεκαετία στην MetLife Greece, αρχικά στα τμήματα Bancassurance και στην συνέχεια στα Group Sales. Από το 2014 μέχρι και την ένταξή της στην Groupama Ασφαλιστικής εργαζόταν στην Generali Hellas ως Επιθεωρητής Πωλήσεων Ομαδικών Ασφαλίσεων Ζωής. Είναι απόφοιτη του University of Portsmouth με σπουδές BA (Hons) in Business Economics και MSc in Business Economics, Finance and Banking.

Όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Groupama Ασφαλιστικής Χρήστος Κάτσιος:
“Συνεχίζουμε σταθερά να επενδύουμε στη βέλτιστη στελέχωση της Groupama Ασφαλιστικής και στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της καλωσορίζοντας τα νέα στελέχη στην ευρύτερη οικογένειά μας. Είμαστε βέβαιοι ότι η πολυετή εμπειρία των ατόμων που απαρτίζουν πλέον τον κλάδο των Ομαδικών Ασφαλίσεων της Groupama θα την οδηγήσουν στην επίτευξη των μακρόπνοων στόχων της για την ελληνική ασφαλιστική αγορά”.

15 Οκτ 2021

Η Eurolife FFH αναβαθμίζει την υπηρεσία άμεσης αποζημίωσης κατοικίας

Μία από τις κύριες δεσμεύσεις της Eurolife FFH είναι να βελτιώνει συνεχώς τις υπηρεσίες που προσφέρει στους ασφαλισμένους της, προκειμένου να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες και τις επιδιώξεις τους. Για το λόγο αυτό, η εταιρεία προχωρά σε μια σημαντική αναβάθμιση της υπηρεσίας άμεσης αποζημίωσης κατοικίας, αναπροσαρμόζοντας το όριο του κόστους αποκατάστασης για ζημιές κατοικιών από 3.000 σε 10.000 ευρώ.

Η συγκεκριμένη αναβάθμιση έρχεται ως «απάντηση» στην πολύ θετική ανταπόκριση των ασφαλισμένων της Eurolife FFH κατά το πρώτο εξάμηνο εφαρμογής της υπηρεσίας άμεσης αποζημίωσης, προσφέροντάς τους ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία για την αντιμετώπιση απρόοπτου συμβάντος.

Για τη Eurolife FFH, αυτό που έχει τη μεγαλύτερη αξία είναι να διευκολύνει κάθε άνθρωπο που την έχει εμπιστευθεί και να βρίσκεται δίπλα του όποια στιγμή τη χρειαστεί.

Μετά την πρόσφατη ανακοίνωσή της για «τέσσερις μήνες δωρεάν» στα νέα συμβόλαια ασφάλισης κατοικίας, η εταιρεία προχωρά σε μία ακόμα ουσιαστική παροχή, αποδεικνύοντας ότι οι ασφαλισμένοι της είναι στο επίκεντρο των πρωτοβουλιών της και σε ό,τι αφορά τη συγκεκριμένη ασφάλιση, που με βάση και τα πρόσφατα φυσικά φαινόμενα δείχνει πιο επίκαιρη από ποτέ. Με την αναβαθμισμένη υπηρεσία άμεσης αποζημίωσης σε ζημιές κατοικιών, η Eurolife FFH επιταχύνει ακόμα περισσότερο τη διαδικασία και το χρόνο αποζημίωσης προς όφελος των πελατών της.

Οι παροχές της συγκεκριμένης υπηρεσίας παραμένουν οι ίδιες: η καταχώρηση της αναγγελίας γίνεται την ίδια ημέρα της παραλαβής και η τηλεφωνική επικοινωνία με τον εκάστοτε ασφαλισμένο γίνεται αυθημερόν, ενημερώνοντας τους δικαιούχους για τις καλύψεις, τις απαλλαγές, τον τρόπο καταβολής της αποζημίωσης και τα έγγραφα που θα πρέπει να επιδείξουν στον πραγματογνώμονα. Επιπροσθέτως, η δυνατότητα απευθείας συμφωνίας μεταξύ του ασφαλισμένου και του πραγματογνώμονα δίνεται από την πρώτη κιόλας επίσκεψη, ώστε την αμέσως επόμενη ημέρα να μπορέσει ο πραγματογνώμονας να στείλει την εντολή στην εταιρεία με την κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό του ασφαλισμένου, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία αποζημίωσης.  

Με την αναβάθμιση της υπηρεσίας άμεσης αποζημίωσης και της σημαντικής αναπροσαρμογής του ορίου σε 10.000 ευρώ, η Eurolife FFH επιβεβαιώνει ότι αντιλαμβάνεται τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων και εξελίσσει τις υπηρεσίες που προσφέρει, ώστε να βρίσκεται πάντα στο πλευρό τους άμεσα και με αποτελεσματικότητα.