Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Η Ευρωπαϊκή Πίστη τα τελευταία έτη και στο πλαίσιο του ψηφιακού της μετασχηματισμού, έχει ξεκινήσει την υλοποίηση σημαντικών έργων με στόχο τη μεγιστοποίηση της εμπειρίας του Ασφαλισμένου.
Με motto “Digital, yet Human” και ακολουθώντας μια στρατηγική που έχει ως στόχο την υψηλή ποιότητα και την καινοτομία, η Εταιρία έχει δημιουργήσει μια σειρά από ψηφιακές εφαρμογές και λύσεις, που απλοποιούν τις διαδικασίες για τους Ασφαλισμένους της και εμπλουτίζουν την ψηφιακή τους εμπειρία.
Ως αποτέλεσμα της συγκεκριμένης στρατηγικής, η Εταιρία τους τελευταίους 6 μήνες έχει διακριθεί με 8 βραβεία από εξιδεικευμένους φορείς οι οποίοι σχετίζονται με την τεχνολογική καινοτομία. Πιο συγκεκριμένα, έχει αποσπάσει:
3 Gold βραβεία, δύο στα “e-volution Awards” και ένα στην πρόσφατη εκδήλωση των “Digital Finance Awards”
4 Bronze βραβεία, δύο στα “e-volution Awards”, ένα στα “Ermis Awards” και ένα στα “Bite Awards”
1 Honorable Mention Award στα “Sitecore Experience Awards”
Οι ανωτέρω διακρίσεις αφορούν στο εταιρικό site www.europaikipisti.gr και στο portal πελατών “My Portal”, δύο κομβικά έργα για την Ευρωπαϊκή Πίστη, στα οποία εφαρμόστηκαν όλες οι σύγχρονες τάσεις και τεχνολογίες, με βασικούς άξονες την υψηλή αισθητική, τη λειτουργική δομή, τη φιλικότητα προς τον επισκέπτη και την απλότητα της παρεχόμενης πληροφόρησης.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη δίνει ιδιαίτερη σημασία στην εμπειρία πελάτη (CX/UX), καθώς αυτή αποτελεί ολοένα και περισσότερο σημείο διαφοροποίησης και διαμορφώνει τις προσδοκίες των πελατών για την ποιότητα της εξυπηρέτησης που θα λάβουν.
Στα άμεσα σχέδια της Εταιρίας είναι η ενσωμάτωση επιπλέον λειτουργιών με στόχο την υλοποίηση υπηρεσιών και την παροχή προϊόντων υψηλού επιπέδου, που δημιουργούν αξία για τους Ασφαλισμένους της και που θα διευκολύνουν το πολύτιμο έργο του Δικτύου Πωλήσεων της.
Η Αττική Οδός ενημερώνει ότι σε συνέχεια της ολοκλήρωσης της διαδικασίας καταχώρησης αιτημάτων στην ειδική Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων για τα οχήματα που αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24/1/2022 και σε συνεργασία με διεθνή χρηματοοικονομικό συμβουλευτικό οίκο, συνεχίζει την ενδελεχή εξέταση και αξιολόγηση του μεγάλου αριθμού αιτημάτων με στόχο την ταυτοποίηση των δικαιούχων και την εκκίνηση των διαδικασιών καταβολής του ποσού των 2.000 ευρώ σε αυτούς, εντός των επόμενων ημερών.
Προληπτικός έλεγχος μαστού με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας Κάνουμε ένα δώρο στον εαυτό μας Εξετάσεις
προληπτικού ελέγχου για όλες τις γυναίκες προσφέρει η Affidea, με
αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου. Συγκεκριμένα, οι
ενδιαφερόμενες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των παρακάτω εξετάσεων για
τον μαστογραφικό τους έλεγχο σε προνομιακή τιμή :
Ψηφιακή Μαστογραφία στην προνομιακή τιμή των 25€
Υπερηχογράφημα Μαστών στην προνομιακή τιμή των 15€
Ψηφιακή Μαστογραφία και Υπερηχογράφημα Μαστών στην προνομιακή τιμή των 35€
Η
ενέργεια ισχύει για όσες γυναίκες καλέσουν και προγραμματίσουν το
ραντεβού τους από 1 έως και τις 31 Μαρτίου 2022 σε όλα τα διαγνωστικά κέντρα της Affidea ανά την Ελλάδα. Η Affidea παρέχει σε όλες τις
γυναίκες τη δυνατότητα να ελέγξουν την υγεία τους με τη διενέργεια
κρίσιμων προληπτικών εξετάσεων, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της να
προσφέρει διαρκώς υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας με ιατρική
τεχνολογία αιχμής. Προληπτικός έλεγχος μαστού Ο προληπτικός
έλεγχος του μαστού συστήνεται σε κάθε γυναίκα και πρέπει να ξεκινά γύρω
στην ηλικία των 40 ετών, εκτός αν υπάρχουν λόγοι που απαιτούν
συστηματικό έλεγχο σε μικρότερη ηλικία. Σκοπός του είναι να καταδείξει
οποιαδήποτε επικίνδυνη αλλαγή στο μαστό, στα αρχικά στάδια, πολύ πριν το
οποιοδήποτε εύρημα γίνει ψηλαφητό ή προκαλέσει προβλήματα. Η
ψηφιακή μαστογραφία αποτελεί σήμερα την πιο σημαντική εξέταση στο
πλαίσιο του προληπτικού ελέγχου. Η ψηφιακή μαστογραφία με τομοσύνθεση
είναι η πιο αξιόπιστη μαζί με το υπερηχογράφημα μαστών για γυναίκες άνω
των 40 ετών. Μην ξεχνάτε και την αυτοεξέταση μαστού σε μηνιαία βάση, η
οποία συμπληρώνει το τρίπτυχο της σωστής πρόληψης μαζί με τη
μαστογραφία και την κλινική εξέταση. Ο τακτικός προληπτικός έλεγχος
είναι το σημαντικότερο «όπλο» ενάντια στον καρκίνο του μαστού, ακόμη και
στις γυναίκες που δεν έχουν κανένα σύμπτωμα ή ενόχληση. Κάνουμε ένα δώρο στον εαυτό μας. Η προληπτική εξέταση μαστού σώζει ζωές!
Τέσσερις διακρίσεις για τη νέα πλατφόρμα διαχείρισης συνταξιοδοτικών προγραμμάτων
H Groupama Ασφαλιστική κέρδισε τέσσερα σημαντικά βραβεία στα πρόσφατα Digital Finance Awards 2022 για την εξελιγμένη πλατφόρμα διαχείρισης συνταξιοδοτικών προγραμμάτων της. Πιο συγκεκριμένα, κέρδισε τη χρυσή διάκριση (GOLD) ως Best Digital Initiative for Pension Products και την αργυρή διάκριση στις κατηγορίες Best Core System Project, Best Insurtech Solution και Digital Insurance / Miscellaneous. Τα βραβεία απονεμήθηκαν σε ειδική εκδήλωση στο ξενοδοχείο Radisson Blue Hotel Αλεξάνδρας.
Η βραβευθείσα πρωτοποριακή πλατφόρμα αποτελεί προϊόν της συνεργασίας της Groupama Ασφαλιστικής με την εταιρεία PCS A.E. και αναδεικνύεται σε μία ακόμα επιτυχημένη πρωτοβουλία της εταιρείας προς την κατεύθυνση της ψηφιακής ασφάλισης. Το ειδικά σχεδιασμένο portal αναγνωρίστηκε από την υψηλού κύρους κριτική επιτροπή ως μια ολοκληρωμένη λύση, η οποία προσφέρει αφενός μέγιστη αυτονομία κινήσεων στους ασφαλισμένους και αφετέρου μειώνει το κόστος, εξορθολογίζει τη ροή εργασιών και παρέχει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας και με πλήθος διαθέσιμων επιλογών, κάθε πελάτης μπορεί μέσα από την απλή και φιλική προς το χρήστη πλατφόρμα να επιτύχει την καλύτερη ποιότητα εξυπηρέτησης και την άμεση διασύνδεση με την ασφαλιστική του εταιρεία.
O Χρήστος Κάτσιος, Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής δήλωσε σχετικά: «Η καινοτομία της πλατφόρμας μας και τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά, την ξεχώρισαν ανάμεσα σε εξίσου αξιόλογες υποψηφιότητες σε όλες τις κατηγορίες στις οποίες συμμετείχε. Η Groupama Ασφαλιστική επενδύει διαχρονικά στις πιο σύγχρονες εφαρμογές της τεχνολογίας με σκοπό να προσφέρει στους ασφαλισμένους της την υψηλότερη ποιότητα υπηρεσιών. Η αξιοπιστία και η τεχνογνωσία μας προσθέτουν το απαραίτητο εχέγγυο επιτυχίας στις καινοτόμες πρωτοβουλίες που σταθερά αναλαμβάνουμε και μάς αναδεικνύουν σε πρωταγωνιστές της ψηφιακής ασφάλισης και κατ’ επέκταση οικονομίας. Συγχαρητήρια σε όλους!».
Οκτώ διακρίσεις και κορυφαίο βραβείο στα πρώτα Digital Finance Awards
Πρωτοπόρος του ψηφιακού μετασχηματισμού αναδεικνύεται η Υδρόγειος Ασφαλιστική, ως η Digital Ασφαλιστική Εταιρεία της χρονιάς στα πρώτα Digital Finance Awards.
Στον νέο θεσμό, ο οποίος επιβραβεύει τις καινοτόμες πρωτοβουλίες ψηφιακού μετασχηματισμού στον χρηματοοικονομικό κλάδο, η Υδρόγειος Ασφαλιστική απέσπασε το κορυφαίο αυτό βραβείο – Grand Award - έχοντας συγκεντρώσει την υψηλότερη συγκεντρωτική βαθμολογία στον ασφαλιστικό πυλώνα, με 8 συνολικά διακρίσεις, σε 6 διαφορετικές κατηγορίες.
Πρωταθλητής αναδείχθηκε το Ydrogios Agent App , η mobile εφαρμογή που η εταιρεία δημιούργησε για το δίκτυο των ασφαλιστικών της διαμεσολαβητών. Με 5 Gold διακρίσεις σε 5 διαφορετικές κατηγορίες - Best Mobile App, Best Green/ESG Initiative, Best Core System Project, Best API Project και Best Insurtech Solution - το Ydrogios Agent App σφραγίζει την αξία του ως το πλέον ολοκληρωμένο εργαλείο για ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, αλλά και μία καινοτόμος για την ασφαλιστική αγορά υλοποίηση, πλήρως ευθυγραμμισμένη με την πράσινη και mobile-first στρατηγική της εταιρείας.
Επιπλέον:
Gold διάκριση στην κατηγορία Best Analytics Digital Management απέσπασε, το Ydrogios Dashboard, η ψηφιακή εφαρμογή ανάλυσης δεδομένων και πληροφόρησης για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ενώ,
το Ydrogios Easy Sign, η καινοτόμος εφαρμογή εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής ασφαλιστικών εγγράφων της Υδρογείου Ασφαλιστικής διακρίθηκε με μία Silver και μία Bronze διάκριση, στις κατηγορίες Best Green/ESG Initiative και Best Insurtech Solution αντίστοιχα.
«Εδώ και αρκετά χρόνια έχουμε θέσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό στην καρδιά της εταιρείας μας και η διάκριση αυτή δικαιώνει τις επιλογές και τις προσπάθειές μας. Όλες μας οι πρωτοβουλίες στον τομέα αυτό πηγάζουν από την προτεραιότητα που δίνουμε στους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες μας. Θέλουμε να είμαστε δίπλα τους ως μία εταιρεία σύγχρονη και αποτελεσματική, με αμεσότητα, με έξυπνες υπηρεσίες, παντού και πάντα διαθέσιμες», δήλωσε παραλαμβάνοντας το μεγάλο βραβείο της Digital Ασφαλιστικής Εταιρείας της χρονιάς, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Υδρογείου Ασφαλιστικής, κ. Παύλος Κασκαρέλης, συνεχίζοντας: «Οι πολλαπλές διακρίσεις μας δείχνουν το ευρύ φάσμα των τομέων όπου εφαρμόζουμε την καινοτομία: Υπηρεσίες, πράσινη στρατηγική, mobile-first προσέγγιση, analytics, συνδεσιμότητα υπηρεσιών, οργανωτική και λειτουργική ετοιμότητα. Δείχνουν ακόμη τις δυνατότητες των ανθρώπων μας, το ταλέντο και η ποιότητα των οποίων αποτελεί για εμάς το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για να μπορέσουμε να κερδίσουμε το μεγάλο ψηφιακό στοίχημα του μέλλοντος».
Τα στελέχη της εταιρείας παρουσίασαν, σε εταιρική εκδήλωση στους συνεργάτες της στην περιοχή, έναν απολογισμό της χρονιάς που πέρασε και τις προτεραιότητες για φέτος
Δίπλα στους συνεργάτες της από τη Βόρεια Ελλάδα βρέθηκε πολυάριθμη διοικητική ομάδα της Eurolife FFH, την Τρίτη 22 Φεβρουαρίου, κάνοντας, σε ειδική εκδήλωση, μια ανασκόπηση του 2021 και παρουσιάζοντας τα πλάνα και τις προτεραιότητές της για φέτος. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με υβριδικό μοντέλο, τόσο μέσω φυσικής παρουσίας στο The Met Hotel της Θεσσαλονίκης, τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα, όσο και διαδικτυακά.
Οι συμμετέχοντες, επιλεγμένοι συνεργάτες της Θεσσαλίας, Μακεδονίας, Θράκης και Ηπείρου, που την παρακολούθησαν, είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους ανθρώπους της Eurolife FFH, να ανταλλάξουν απόψεις σε θέματα που τους αφορούν και να ακούσουν από τα στελέχη της εταιρείας τις πρωτοβουλίες του 2021 αλλά και τα σχέδια και τους στόχους της για το 2022. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης αυτής, που ήταν η πρώτη της εταιρείας για φέτος σε όλη την Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε κοπή πίτας για τους συνεργάτες της περιοχής, ενώ ακολούθησε και επαγγελματικό γεύμα.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, τα στελέχη της Eurolife FFH αναφέρθηκαν στην επιτυχημένη πορεία της για τη χρονιά που πέρασε, τονίζοντας την αύξηση ασφαλίστρων σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες ως ένα πάρα πολύ σημαντικό ορόσημο στη σχέση της εταιρείας με τα δίκτυα συνεργατών. «Μαζί μπορούμε να αναπτυχθούμε ακόμη περισσότερο και να αυξήσουμε από κοινού τα μερίδιά μας», σημείωσε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH. «Για εμάς έχει πολύ μεγάλη αξία το ότι μας εμπιστεύεστε και μας επιλέγετε, προβάλλοντας τις ασφαλιστικές λύσεις που παρέχει η Eurolife FFH. Η δουλειά του επαγγελματία ασφαλιστή είναι σήμερα περισσότερο σημαντική από ποτέ άλλοτε και σίγουρα το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης στη χώρα μας θα είναι ιδιαίτερα ευοίωνο. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τον τρόπο που συνεργαζόμαστε, με κάνουν να είμαι αισιόδοξος για την κοινή μας πορεία και για όλα αυτά που μπορούμε να καταφέρουμε».
Το 2021 ήταν μια εξαιρετικά επιτυχημένη χρονιά για τη Eurolife FFH, με υψηλό ρυθμό ανάπτυξης σε όλους τους δείκτες. Για την εταιρεία και τους ανθρώπους της, καθοριστικός για την επιτυχία αυτή ήταν ο ρόλος των δικτύων συνεργατών. Η εταιρεία, δίνοντας αξία στην άποψη και τις προτάσεις των συνεργατών της, κάνει συνεχείς βελτιώσεις στα προγράμματά της, ώστε να ανταποκρίνεται ουσιαστικά και με συνέπεια στις ανάγκες και τις επιδιώξεις τους. Ταυτόχρονα, παραμένει δίπλα τους και στο κομμάτι της εκπαίδευσης, διοργανώνοντας εκτεταμένες εκπαιδευτικές συναντήσεις και υλοποιώντας πρωτοβουλίες που στόχο έχουν να αναβαθμίζουν τις δεξιότητες των συνεργατών που τις παρακολουθούν.
Ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της Eurolife FFH, αναφέρθηκε στη δυναμική της κοινής πορείας, ανάμεσα στην εταιρεία και τους συνεργάτες της. «Το 2022 σας θέλουμε και πάλι μαζί μας, συνοδοιπόρους, ώστε από κοινού να μεγαλώσουμε τη δυναμική μας και να καταφέρουμε ακόμα περισσότερα, αυξάνοντάς τη διείσδυση μας στην ευρύτερη περιοχή. Για εμάς έχει πολύ μεγάλη σημασία να ερχόμαστε κοντά σας και μαζί να κάνουμε έναν απολογισμό όσων έχουμε επιτύχει αλλά και να σας ενημερώνουμε για τους μελλοντικούς σχεδιασμούς μας. Το ίδιο δυναμικά θα συνεχίσουμε και φέτος, τόσο σε επίπεδο προϊόντων, όσο και εκπαίδευσης», συμπλήρωσε σχετικά.
Στο σκέλος της εκπαίδευσης των υποψήφιων οδηγών εντάσσεται υποχρεωτικά η εκμάθηση της διαδικασίας τοποθέτησης και αφαίρεσης αντιολισθητικών αλυσίδων σε όχημα, με εγκύκλιο του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο της πρόβλεψης για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στην κυκλοφορία των οχημάτων κατά τη διάρκεια δυσμενών καιρικών φαινομένων, όπως χιονόπτωση ή παγετός, στο εξής, κατά την πρακτική εκπαίδευση, οι υποψήφιοι οδηγοί προβλέπεται να εκπαιδεύονται υποχρεωτικά στον τρόπο τοποθέτησης σε όχημα αντιολισθητικού εξοπλισμού (αλυσίδων ή ανάλογου εξοπλισμού), καθώς και της αφαίρεσής του
Ταυτόχρονα, απευθύνεται σύσταση στα Κέντρα Θεωρητικής Εκπαίδευσης Υποψήφιων Οδηγών (ΚΕ.Θ.Ε.Υ.Ο), κατά τη θεωρητική εκπαίδευση, να εφιστούν την προσοχή στους υποψήφιους οδηγούς για τη δέουσα εμβάθυνση στις ενότητες που αφορούν στην οδήγηση με μειωμένη πρόσφυση, τη χρήση ειδικών ελαστικών και τη χρήση αντιολισθητικού εξοπλισμού.
Μετά από 9 χρόνια
επιτυχημένης διαδρομής του πρώτου αυτοματοποιημένου,
«έξυπνου» συστήματος underwriting στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
(“Genius” System) από την Interamerican, η Εταιρεία λανσάρει μια νέα
ακόμα πιο εξελιγμένη πλατφόρμα ψηφιακής εκτίμησης ασφαλιστικών κινδύνων
Ζωής & Υγείας, η οποία σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε εξ’ ολοκλήρου από
εξειδικευμένα στελέχη της.
Πρόκειται για ένα λογισμικό εκτίμησης
κινδύνων που στόχο έχει το χειρισμό όλων των σύγχρονων προκλήσεων που
αντιμετωπίζει στο συγκεκριμένο χώρο η ιδιωτική ασφάλιση Ζωής &
Υγείας και ειδικότερα την αποτελεσματική και ευχερή πρόσκτηση εργασιών,
σε συνδυασμό με την ικανοποίηση των προσδοκιών και των αναγκών της νέας
γενιάς ασφαλισμένων.
Το νέο “Genius” underwriting system της
Interamerican, “κατανοεί” πάνω από 4.000 πιθανές ιατρικές καταχωρήσεις,
ενεργοποιεί τουλάχιστον 1.000 «έξυπνες» ερωτήσεις και διαχειρίζεται
αλγοριθμικά κάθε είδος κινδύνου, παράγοντας αυτόματα αποφάσεις και κατά
συνέπεια κλείνοντας σε ελάχιστο χρόνο την έκδοση ενός ασφαλιστηρίου,
καθώς συνδέεται με τις δύο πλατφόρμες διαχείρισης ασφαλιστηρίων
συμβολαίων της Interamerican.
«Σκοπός μας είναι η Interamerican να
διαχειρίζεται κάθε πτυχή που βελτιώνει στο καλύτερο την εμπειρία των
ασφαλισμένων. Διαθέτουμε πλέον το δικό μας λογισμικό σύστημα ανάπτυξης
κανόνων, το οποίο μας προσδίδει απίστευτη ευελιξία και προσαρμοστικότητα
σε κάθε επιχειρηματική απαίτηση, ενώ οι συνεργάτες μας έχουν στη
διάθεσή τους, κάθε στιγμή, σε κάθε σημείο, έναν “ψηφιακό” underwriter
που θα τους βοηθήσει να ολοκληρώνουν άμεσα μια πώληση, προσφέροντας
μοναδική εξυπηρέτηση στους πελάτες μας», επισημαίνει ο Γιάννης
Βασαλάκης, Manager του Health & Financial Future Operations &
Underwriting, της Εταιρείας.
Μια σειρά από πρωτότυπες στάσεις λεωφορείων με dispenser διάθεσης αντισηπτικού υγρού έχει δημιουργήσει η Eurolife FFH σε διάφορα σημεία της Αττικής, αναδεικνύοντας και υπενθυμίζοντας την αξία που έχει η πρόληψη της υγείας μας. Χάρη στη μεγάλη απήχηση που σημείωσε πέρυσι η συγκεκριμένη δράση, η εταιρεία πήρε την πρωτοβουλία να την επαναλάβει και να διπλασιάσει τον αριθμό των στάσεων, με στόχο να εξυπηρετήσει ακόμα περισσότερους πολίτες που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.
Από το κέντρο της πόλης, μέχρι τα βόρεια και τα νότια προάστια, οι στάσεις βρίσκονται σε 20 διαφορετικά σημεία, ώστε τόσο οι επιβάτες, όσο και οι διερχόμενοι, να μπορούν εύκολα να απολυμαίνουν τα χέρια τους. Αρκεί απλώς ένα… «πσσστ»! Και οι 20 στάσεις βρίσκονται σε κεντρικές οδικές αρτηρίες της Αττικής, ενώ το αντισηπτικό υγρό που διαθέτουν ανανεώνεται τακτικά:
H Eurolife FFH εκφράζει το μήνυμά της για ασφάλεια και προστασία με τον πλέον δημιουργικό και διαφορετικό τρόπο. Η εταιρεία έχει τον άνθρωπο στον πυρήνα όλων των δραστηριοτήτων της, αποδεικνύοντας ότι με κάθε της ενέργεια βρίσκεται στο πλευρό του και τον ενδυναμώνει, ώστε να καταφέρνει περισσότερα καθημερινά.
Σε μια πρωτοβουλία που σηματοδοτεί και προδιαγράφει τη μελλοντική της πορεία, στην αγορά ιδιωτικής ασφάλισης, ενώ υποδηλώνει και τον μακροπρόθεσμο προγραμματισμό της, προχωρά η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική. Συστήνει το δικό της Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Προσωπικού & Συνεργατών (ΤΕΑ ΔΥΝΑΜΙΣ-ΓΕΝΚΑ Ν.Π.Ι.Δ.), το οποίο με τη δημοσίευση του καταστατικού στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως θα ξεκινήσει επισήμως τη λειτουργία του.
Το ΤΕΑ της εταιρείας απευθύνεται και στο δυναμικό της ΓΕΝΚΑ Εμπορική Α.Ε., καθώς και στους συνεργάτες της με έμμισθη ή όχι σχέση.
Διαθέτει τα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το καθιστούν μια ουσιαστική βάση στήριξης, όχι μόνο σε επίπεδο εφάπαξ συνταξιοδοτικών παροχών αλλά και σύνταξης, εφόσον τα κεφάλαια που συγκεντρωθούν είναι ικανοποιητικά.
Η ΔΥΝΑΜΙΣ παραμένει προσηλωμένη στην προαγωγή του «Πολιτισμού στην Ασφάλιση». Με τη σύσταση του Ταμείου μεριμνά για τη δημιουργία ισχυρών σχέσεων με το δυναμικό της και με το δίκτυο των συνεργατών της μέσα από την παροχή σημαντικών ωφελειών για το κοινό τους μέλλον.
Το Τ.Ε.Α. ΔΥΝΑΜΙΣ - ΓΕΝΚΑ Ν.Π.Ι.Δ. θα ξεκινήσει τη λειτουργία του με 101 μέλη, ο Μ.Ο. ηλικίας των ασφαλισμένων μελών διαμορφώνεται στα 42 έτη, στοιχείο που επιβεβαιώνει έμπρακτα ότι η ίδρυσή του T.E.A. πραγματοποιείται στα πλαίσια ενός μακροχρόνιου πλάνου συνέχισης των 45 ετών λειτουργίας της ΔΥΝΑΜΙΣ και των 145 ετών της ΓΕΝΚΑ.
Όπως αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α., κ. Ιωάννης Τζανάκος, ο οποίος διαθέτει τεχνογνωσία και σε συνταξιοδοτικά θέματα, «Επειδή το ασφαλιστικό επάγγελμα είναι ανθρωποκεντρικό, η ΔΥΝΑΜΙΣ σκοπεύει να στηρίξει τους ανθρώπους της να αλλάξουν νοοτροπία και ταυτόχρονα να αποταμιεύσουν. Το ΙΕΣΠ / ΤΕΑ που ιδρύεται είναι εξαιρετικό εργαλείο, αφού ενισχύει την εμπιστοσύνη και τη συνοχή των ενδιαφερόμενων μερών, επιτρέποντας σε εργαζόμενους και συνεργάτες να επιλέξουν προαιρετικά να συμπορευτούν με την εταιρία μας. Τέλος, για να εξασφαλιστεί η επιτυχία του εγχειρήματος, η ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ εγγυάται την κάλυψη του λειτουργικού κόστους του ταμείου».