>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

6 Απρ 2022

Metropolitan General: Ιατρείο παρακολούθησης ασθενών με Σύνδρομο Μακροχρόνιου (Long) Covid


Οι περισσότεροι ασθενείς μετά τη λοίμωξη από τον SARS-CoV-2 αναρρώνουν σύντομα δίχως περαιτέρω επιπλοκές. Όμως, ένα ποσοστό που ανέρχεται έως και 10%, αναπτύσσει συμπτώματα και επιπλοκές που επιμένουν ή και εμφανίζονται μετά την αρχική λοίμωξη. Με τα μέχρι τώρα επιδημιολογικά δεδομένα στην Ελλάδα από την αρχή της πανδημίας έχουν νοσήσει περίπου 3 εκατομμύρια άνθρωποι. Από αυτούς, περί τους 300.000 θα εκδηλώσουν σύνδρομο Long Covid ενώ περίπου 140.000 έχουν νοσήσει βαριά και μπορεί να εμφανίσουν σοβαρά και εμμένοντα προβλήματα.

Το μακροχρόνιο Covid αποτελεί μια σοβαρή κατάσταση που δυσκολεύει σημαντικά μια μεγάλη ομάδα πληθυσμού και απαιτεί έγκαιρη και εξειδικευμένη αντιμετώπιση.

Για την βέλτιστη διαχείριση του κάθε ασθενή με Long Covid, τo Θεραπευτήρια Metropolitan General δημιούργησε το εξειδικευμένο «Ιατρείο Μακροχρόνιου (Long) Covid», το οποίο προσφέρει ολοκληρωμένη φροντίδα σε άτομα που παρουσιάζουν επιπλοκές/συμπτώματα που εμμένουν ή εμφανίζονται 4 εβδομάδες μετά την COVID-19.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει αξιολόγηση από εξειδικευμένη ομάδα ιατρών που αποτελείται από Παθολόγο-Λοιμωξιολόγο, εκτίμηση αναπνευστικής  και καρδιακής λειτουργίας από πνευμονολόγο και καρδιολόγο, καθώς και μια σειρά διαγνωστικών εξετάσεων ανάλογα με την βαρύτητα και το είδος των συμπτωμάτων.

Μετά την ολοκλήρωση του κλινικοεργαστηριακού ελέγχου ακολουθεί η διάγνωση του υποκείμενου ιατρικού προβλήματος συσχετιζόμενου με την προηγηθείσα λοίμωξη και η αντίστοιχη θεραπευτική παρέμβαση.

Συντονιστής του Ιατρείου Mακροχρόνιου (Long) Covid είναι ο Καθηγητής Παθολογίας Χαράλαμπος Γώγος, Λοιμωξιολόγος, Διευθυντής της Παθολογικής-Λοιμωξιολογικής Κλινικής του Metropolitan General.

To πρόγραμμα απευθύνεται σε ασθενείς που νόσησαν με Covid 19 και:  
  • Εμφανίζουν συνεχιζόμενα συμπτώματα μετά από 4 εβδομάδες από την έναρξη της λοίμωξης
  • Ανέπτυξαν σημεία και συμπτώματα που δεν προϋπήρχαν κατά τη διάρκεια της νόσησης ή μετά από αυτή και διαρκούν περισσότερο από 12 εβδομάδες
  • Νοσηλεύτηκαν για μακρό χρονικό διάστημα σε ΜΕΘ ή/και Κλινική Covid
  • Υπέστησαν σοβαρή βλάβη της αναπνευστικής/καρδιαγγειακής  ή/και άλλης ζωτικής λειτουργίας και απαιτείται θεραπευτική υποστήριξη
  •  Εμφανίζουν άτυπα συμπτώματα (όπως κόπωση, δύσπνοια, απώλεια συγκέντρωσης και μνήμης, πόνο ή και πόνους σε διαφορετικά σημεία συμπεριλαμβανομένου του πονοκεφάλου, επίμονο βήχα, αλλαγή στην όσφρηση ή τη γεύση και διάρροια, δυσκολία στον ύπνο, άγχος και κατάθλιψη, αίσθημα παλμών, σφίξιμο ή πόνο στο στήθος, πόνο στις αρθρώσεις ή στους μυς, κ.ά.) που δεν μπορούν να αιτιολογηθούν.

Το Ιατρείο Long Covid στο Metropolitan General λειτουργεί Τρίτη 15:00 - 18:00.

Για ραντεβού καλέστε στο τηλέφωνο 210 650 26 62 (08:00 - 20:00).

Εmail: longcovidgeneral@metropolitan-hospital.gr




Προoπτικές και ευκαιρίες στην ασφαλιστική αγορά

Προoπτικές και ευκαιρίες στην ασφαλιστική αγορά

Προoπτικές και ευκαιρίες στην ασφαλιστική και αντασφαλιστική αγορά βλέπει ο όμιλος SRS Group of Companies, που διαθέτει δύο θυγατρικές εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα ως μεσίτες (αντ)ασφάλισης, ενώ η μητρική εταιρεία έχει έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Όπως επισημαίνεται, η SRS εστιάζει σε επιχειρηματικούς και βιομηχανικούς κινδύνους μέσω συνεργασιών με μεσίτες και ασφαλιστικές εταιρείες.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Κωνσταντίνο Αντωνόπουλο, η δουλειά της εταιρείας ξεκινά όταν την προσεγγίζει ένας μεσίτης ασφαλειών που επιχειρεί να τοποθετήσει έναν ασφαλιστικό κίνδυνο, που συνήθως δεν μπορεί να τοποθετηθεί εύκολα στην τοπική ασφαλιστική αγορά. Στη συνέχεια, αναλαμβάνει να βρει στη διεθνή αγορά την (αντ)ασφαλιστική λύση που αναζητά ο συνεργάτης, ώστε να την παρουσιάσει στον ασφαλισμένο. Όταν και εφόσον ο ασφαλισμένος δώσει εντολή ασφάλισης, τότε είναι στην κρίση του συνεργάτη εάν το συμβόλαιο θα εκδοθεί από μία ασφαλιστική εταιρεία του εξωτερικού ή μία ελληνική ασφαλιστική εταιρεία.

Συνήθως οι μεσίτες/συνεργάτες της SRS Group of Companies, όπως τονίζουν, επιλέγουν να εκδοθεί το ασφαλιστήριο στην Ελλάδα και να γραφτούν τα ασφάλιστρα στην Ελλάδα, κάτι που υποστηρίζεται από τον όμιλο. Αυτό ενδυναμώνει τις μακροχρόνιες σχέσεις που έχουν με τις ασφαλιστικές εταιρείες και βοηθάει την ανάπτυξη της παραγωγής τους σε αυτές, ώστε να πετύχουν τους στόχους πωλήσεών τους. Ταυτόχρονα, μέσω μίας ελληνικής ασφαλιστικής εταιρείας εξασφαλίζεται η καλύτερη εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου.

«Οι εταιρείες μας συνεισφέρουν στην τοπική ασφαλιστική αγορά και αυτό είναι για εμάς μεγάλη χαρά και τιμή. Η εταιρεία μας δεν είναι ανταγωνιστική προς κανέναν. Συναγωνιζόμαστε, δεν ανταγωνιζόμαστε. Ο σκοπός μας είναι να συνεργαστούμε με όλους στην Ελλάδα», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος, υπογραμμίζοντας ότι το μεγαλύτερο μέρος του χαρτοφυλακίου του ομίλου αποτελείται από καινούριες εργασίες για τις οποίες βρέθηκε η (αντ)ασφαλιστική λύση, δεν πρόκειται για εργασίες που μεταφέρθηκαν από ασφαλιστικές εταιρείες και ασφαλιστικά γραφεία. Εκτός της ελεύθερης αγοράς, όπου τοποθετούνται κίνδυνοι όλων των κλάδων με έμφαση στις ευθύνες, ο όμιλος έχει στη διάθεσή του υψηλό underwriting capacity από Α+ (αντ)ασφαλιστές για συνδυαστικές καλύψεις (comprehensive) Αστικής Ευθύνης και Cyber Liability, αλλά και Terrorism Property & Liability. Η εξειδίκευση του ομίλου είναι σε όλους τους κλάδους της Αστικής Ευθύνης και σε κινδύνους επιχειρηματικούς και βιομηχανικούς. Ενδεικτικά, Γενική Αστική Ευθύνη, Επαγγελματική Ευθύνη, Ευθύνη Προϊόντος, Εργοδοτική Ευθύνη, Ship Repairs Liability, Κατασκευαστικά Έργα, Cyber Liability, Ευθύνη Διευθυντών και Στελεχών Terrorism Property & Liability και άλλες. Όπως αναφέρεται, εκεί εστιάζεται η δραστηριότητα χωρίς να αποκλείονται και άλλοι κλάδοι, όπως Περιουσίας, Ασφάλισης Έργων, Marine, αλλά στις ευθύνες έχει μεγαλύτερη ανάγκη η ελληνική αγορά. Σύμφωνα με τον κ. Αντωνόπουλο, «υπάρχει μία πολύ θετική ανταπόκριση των μεσιτών και συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έχουν εξεταστεί μέχρι σήμερα πολλά περισσότερα αιτήματα από ό,τι είχε αρχικά σχεδιάσει στο business plan η εταιρεία και μάλιστα παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν διεθνώς τα τελευταία χρόνια».

Η εξεύρεση (αντ)ασφαλιστικής υποστήριξης δεν είναι μία εύκολη υπόθεση αυτήν την εποχή.

Η πανδημία, ο πόλεμος και οι συνέπειές τους στο διεθνές οικονομικό σκηνικό αλλά και οι αυξημένες, παγκοσμίως, ζημιές, έχουν δημιουργήσει συνθήκες «σκληρής», όπως λέγεται, αγοράς με αυξημένα τιμολόγια και περιορισμούς όσον αφορά τους επιθυμητούς, για τους (αντ)ασφαλιστές, κινδύνους. Ο μόνος τρόπος να διαχειριστεί η αγορά ένα hard market είναι, σύμφωνα με την SRS, οι καλές συνεργασίες, η ομαδική δουλειά, η σωστή εξυπηρέτηση, η εξεύρεση (αντ)ασφαλιστικής λύσης στη σωστή τιμή. Είναι η στιγμή που οι επαγγελματίες της ασφάλισης αποδεικνύουν τις ικανότητές τους, επισημαίνει η εταιρεία. Η πορεία της εταιρείας προς τον τρίτο χρόνο λειτουργίας της είναι έντονα ανοδική και έχει ξεπεράσει το business plan των ανθρώπων που την οραματίστηκαν και την έκτισαν και μάλιστα παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικράτησαν στη χώρα μας και παγκοσμίως. Ειδικά για την Ελλάδα, οι προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου είναι σημαντικές. Η χαμηλή διείσδυση του ασφαλιστικού κλάδου στην ελληνική οικονομία, ο χαμηλοί δείκτες ζημιών που χαρακτηρίζουν την ελληνική ασφαλιστική αγορά και τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας μέσω επενδύσεων θα δημιουργήσουν ένα σκηνικό με πολλές ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις του κλάδου, αρκεί να υπάρξει γρήγορα μία ομαλοποίηση της κατάστασης στην ευρωπαϊκή αγορά.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

5 Απρ 2022

Ποιοι παράγοντες καθορίζουν την κατανάλωση καυσίμου ενός αυτοκινήτου

Ποιοι παράγοντες καθορίζουν την κατανάλωση καυσίμου ενός αυτοκινήτου

Η κατανάλωση καυσίμου αποτελεί σημαντική παράμετρο στην αυτοκίνηση, όχι μόνο από την άποψη του κόστους λειτουργίας ενός αυτοκινήτου, αλλά και των επιπτώσεων στο περιβάλλον. Η μέση κατανάλωση καυσίμου αποτελεί αντικείμενο καθημερινών διαπιστώσεων των οδηγών και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, ενώ έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης και την σχεδίαση του οχήματος.

Όμως τι καθορίζει την κατανάλωση ενός αυτοκινήτου; Ανάλογα με το όχημα, η μέση κατανάλωση καυσίμου μπορεί να κυμαίνεται από δύο λίτρα (στα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα) μέχρι πάνω από 12 λίτρα στα μεγάλα SUV οχήματα ανά 100 χιλιόμετρα. Οι διαφορές μεταξύ των επιμέρους αυτοκινήτων οφείλονται, κυρίως, στην χωρητικότητα του κινητήρα, στην τεχνική κατάσταση, στη σχεδίαση και στο στυλ οδήγησης του οδηγού. Η κατανάλωση, με την υψηλή τιμή καυσίμων το τελευταίο χρονικό διάστημα, είναι στοιχείο που ενδιαφέρει τους περισσότερους οδηγούς, καθώς τα έξοδα για καύσιμα αποτελούν μεγάλο μέρος του κόστους λειτουργίας ενός αυτοκινήτου. Επιπλέον, τα αυτοκίνητα ευθύνονται για το 15% περίπου των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην ΕΕ και η καύση ενός λίτρου καυσίμου παράγει πολλές εκατοντάδες γραμμάρια CO2, επιβαρύνοντας σε μεγάλο βαθμό το περιβάλλον. Μια τόσο υψηλή συμβολή στη ρύπανση καθιστά σημαντικό για κάθε οδηγό να γνωρίζει από τι εξαρτάται η κατανάλωση καυσίμου και πώς μπορεί να μειωθεί.

Έτσι λοιπόν, το μέγεθος και η ισχύς του κινητήρα καθώς και η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στη μονάδα μετάδοσης κίνησης έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην κατανάλωση καυσίμου. Τα σύγχρονα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με πρόσθετες λύσεις που μειώνουν τις εκπομπές επιβλαβών ουσιών. Είναι επίσης σημαντικό, να δοθεί προσοχή στην ποιότητα του καυσίμου, καθώς και στην τεχνική κατάσταση του οχήματος.



Ο οδηγός ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την κατανάλωση καυσίμου. Η οικολογική οδήγηση βοηθά στην μείωση του καυσίμου, ενώ θα πρέπει να αποφεύγονται οι απότομες αλλαγές, όπως επιταχύνσεις και φρεναρίσματα. Η σωστή χρήση των ταχυτήτων είναι ένας άλλος παράγοντας που μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου, ενώ επίσης μια καλή πρακτική είναι να χρησιμοποιεί ο οδηγός το φρενάρισμα του κινητήρα και να παρακολουθεί τις στροφές του κινητήρα για να μπορεί να αλλάζει ταχύτητα όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Όταν ένας οδηγός θέλει να δει την μέση κατανάλωση καυσίμου, μπορεί απλά να διαιρέσει τον όγκο του καυσίμου που χρησιμοποιήθηκε με τον αριθμό των διανυόμενων χιλιομέτρων και στη συνέχεια να το πολλαπλασιάσει επί το 100. Όμως η συντριπτική πλειονότητα των οχημάτων είναι σε θέση να εμφανίσει την τρέχουσα κατανάλωση καυσίμου, αλλά και την μέση κατανάλωση. Αυτό επιτυγχάνεται καθώς ο ενσωματωμένος υπολογιστής του αυτοκινήτου παρακολουθεί συνεχώς την κατάσταση πολλών αισθητήρων, συμπεριλαμβανομένων αυτών που βρίσκονται στα μπεκ ψεκασμού καυσίμου. Έτσι σε συνδυασμό με πληροφορίες σχετικά με την πίεση καυσίμου και άλλες παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα, το όχημα είναι σε θέση να παρέχει μια εκτίμηση της κατανάλωσης καυσίμου σε μια δεδομένη στιγμή.

Ο μοντέρνος και αεροδυναμικός σχεδιασμός επιτρέπει τη σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Τα περισσότερα εξαρτήματα στα αυτοκίνητα είναι κατασκευασμένα από ελαφριά υλικά (πλαστικό, ανθρακονήματα, αλουμίνιο κ.α), με στόχο να μειωθεί αισθητά το βάρος ενός αυτοκινήτου. Η σημαντικότητα του βάρους εντοπίζεται κυρίως στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που οι κατασκευαστές διαρκώς αναζητούν τρόπους μείωσης του βάρους, αλλά και της σχεδιαστικής φιλοσοφίας που μειώνουν την αντίσταση του αέρα και αυξάνουν την αυτονομία του οχήματος.

Η μείωση καυσίμου έχει θετικές επιπτώσεις στον παράγοντα κόστους λειτουργίας του αυτοκινήτου, αλλά και στη μείωση των εκπομπών ρύπων. Παράγοντες που είναι σημαντικοί στην καθημερινότητα ενός οδηγού που πρέπει να τους λαμβάνει υπ' όψιν του προς όφελος του ίδιου και του περιβάλλοντος.

ΑΠΕ-ΜΠΕ




myEnergy HeatPump: Ολοκληρωμένη λύση για πιο αποδοτικό και οικονομικό σύστημα θέρμανσης με αντλίες θερμότητας από τη ΔΕΗ


Η ΔΕΗ πρωτοπορεί και από τις 18/03/22 προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης, την εξοικονόμηση ενέργειας και τη μείωση της ενεργειακής δαπάνης με μία νέα υπηρεσία, τη ΔΕΗ myEnergy HeatPump. Η νέα αυτή ενεργειακή υπηρεσία αποτελεί τη λύση μέσω της οποίας παρέχεται δωρεάν συμβουλευτική για την απόκτηση αντλίας θερμότητας σε συνεργασία με δύο κορυφαία brands της αγοράς, τη DAIKIN και την LG Electronics.

Οι αντλίες θερμότητας είναι συσκευές θέρμανσης βασισμένες στην τεχνολογία που επιτρέπουν να μεταφέρουμε ενέργεια από έναν χώρο χαμηλής θερμοκρασίας σε έναν χώρο υψηλότερης θερμοκρασίας. Με τις αντλίες θερμότητας επιτυγχάνεται μείωση του κόστους με την κατανάλωση ελάχιστης ηλεκτρικής ενέργειας, δίνεται η δυνατότητα θέρμανσης, ψύξης και παραγωγής ζεστού νερού χωρίς να παράγονται επιβλαβείς ρύποι για το περιβάλλον (αρκεί να υπάρχει ο κατάλληλος εξοπλισμός), και παράλληλα συνδυάζεται με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας όπως φωτοβολταϊκά συστήματα και συστήματα αποθήκευσης.

Η ΔΕΗ σχεδίασε την υπηρεσία myEnergy HeatPump για να στηρίξει τους πελάτες της να αναβαθμίσουν την ενεργειακή απόδοση των σπιτιών τους, να εξοικονομήσουν ενέργεια και να μειώσουν παράλληλα το ενεργειακό τους κόστος. Η νέα υπηρεσία προφέρει:

  • Συμβουλευτική για την απόκτηση αντλίας θερμότητας μέσω ειδικά σχεδιασμένης εφαρμογής με συμβουλές για εξατομικευμένες προτάσεις για τον τύπο αντλίας που ταιριάζει σε κάθε σπίτι,
  • Οικονομοτεχνικές προτάσεις για κάθε σπίτι από τους συνεργάτες μας, DAIKIN και LG Electronics,
  • Εξειδικευμένο προϊόν ηλεκτρικής ενέργειας, ΔΕΗ myHome HeatPump+,
  • Επιβράβευση 500€, ως κίνητρο εξοικονόμησης ενέργειας, για την αγορά αντλίας θερμότητας με την ενεργοποίηση του myHome HeatPump+.

Οι αντλίες θερμότητας εκτός από οικονομική λύση είναι και πλέον περιβαλλοντικά φιλική. Τα οφέλη είναι πολλά, μεταξύ αυτών:

  • Εξοικονόμηση κατανάλωσης ενέργειας έως και 80%,
  • Μείωση του κόστους θέρμανσης έως και 65% σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα,
  • Σημαντική μείωση στις εκπομπές ρύπων,
  • Εύκολη και γρήγορη εγκατάσταση,
  • Μείωση στο ετήσιο κόστος συντήρησης του συστήματος θέρμανσης αφού οι αντλίες απαιτούν ελάχιστη ετήσια συντήρηση,
  • Αύξηση της ενεργειακής απόδοσης της οικίας,
  • Μικρός χρόνος απόσβεσης της επένδυσης,
  • Πραγματική αυτονομία θέρμανσης.

Για όσους έχουν ήδη εγκαταστήσει αντλία θερμότητας, η ΔΕΗ προσφέρει το ΔΕΗ myHome HeatPump. Και τα δύο προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας θα είναι διαθέσιμα από τις 7 Απριλίου.

Μάθετε περισσότερα για την υπηρεσία ΔΕΗ myEnergy HeatPump στην ιστοδελίδα της ΔΕΗ → dei.gr.




Παγκόσμια Ημέρα Υγείας: Εξετάσεις προληπτικού ελέγχου για μικρούς και μεγάλους από την Affidea

Παγκόσμια Ημέρα Υγείας: Εξετάσεις προληπτικού ελέγχου για μικρούς και μεγάλους από την Affidea

Check up για όλους σε ειδικές μειωμένες τιμές προσφέρει ο Όμιλος διαγνωστικών κέντρων Affidea έως τις 30 Απριλίου 2022, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας (7/4). Στην Affidea πιστεύουμε ότι η πρόληψη είναι η βάση για την καλή υγεία και ο προληπτικός έλεγχος της υγείας μας είναι το καλύτερο δώρο που μπορούμε να προσφέρουμε στον εαυτό μας και στους αγαπημένους μας ανθρώπους.

Συγκεκριμένα, το check up ενηλίκων απευθύνεται σε άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών και περιλαμβάνει τις βασικές προληπτικές εξετάσεις: γενική αίματος, γενική ούρων, ταχύτητα καθίζησης ερυθρών (ΤΚΕ), σάκχαρο, ουρία, ολικά λιπίδια, ουρικό οξύ, χοληστερίνη, κρεατινίνη, αθηρωματικός δείκτης, τριγλυκερίδια, HDL, LDL, Γ-gt, SGOT, SGPT.

Το παιδικό check up για παιδιά ηλικίας από 1 έως 7 ετών περιλαμβάνει γενική αίματος, γενική ούρων, σάκχαρο, ουρία, σίδηρο, φερριτίνη, TSH, χοληστερίνη, τριγλυκερίδια, HDL, LDL.

Οι τακτικές διαγνωστικές εξετάσεις εξυπηρετούν πολλούς και σημαντικούς σκοπούς:
• Πρωταρχική πρόληψη
• Προσδιορισμός παραγόντων κινδύνου για κοινές χρόνιες ασθένειες
• Ανίχνευση ασθενειών που δεν έχουν εμφανή συμπτώματα
• Προώθηση της υγιεινής συμπεριφοράς

Αναγνωρίζοντας την αξία του προληπτικού ελέγχου, στην Affidea δημιουργήσαμε ειδικά πακέτα εξετάσεων, παρέχοντας ταυτόχρονα εξατομικευμένη φροντίδα υγείας. Οι παραπάνω εξετάσεις διενεργούνται σε όλα τα διαγνωστικά κέντρα της Affidea, χωρίς ραντεβού, από έμπειρο προσωπικό και με εγγύηση για την αξιοπιστία των ιατρικών αποτελεσμάτων.

Τα πακέτα προληπτικών εξετάσεων της Affidea προσφέρονται σε προνομιακές τιμές ανάλογα και με τα μέλη μιας οικογένειας και διενεργούνται χωρίς να απαιτείται παραπεμπτικό γιατρού, υπό συνθήκες πλήρους ασφάλειας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο κέντρο που σας εξυπηρετεί μέσω τηλεφώνου ή e-mail.




4 Απρ 2022

Τα συνθετικά καύσιμα ως μελλοντική λύση για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Τα συνθετικά καύσιμα ως μελλοντική λύση για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Μεγάλο μέρος της αυτοκινητοβιομηχανίας εδώ και χρόνια θέλει να σταματήσει ή να περιορίσει την εξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα για κλιματικούς λόγους. Τα περισσότερα επιβατικά αυτοκίνητα τα επόμενα χρόνια θα είναι ηλεκτρικά, με στόχο να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα σταματήσουν να πωλούνται τα επόμενα χρόνια και θα αποτελέσουν παρελθόν στο κεφάλαιο της αυτοκίνησης.

Ωστόσο, αρκετοί είναι αυτοί που επισημαίνουν ότι μπορεί να δοθεί μια παράταση πώλησης στα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα οποία όμως θα χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα, καθώς αυτά δεν προκαλούν τόσο μεγάλη ζημιά στο πλανήτη όπως τα ορυκτά καύσιμα. Μάλιστα τα συνθετικά καύσιμα θα μπορούσαν να αποτελέσουν και μια βιώσιμη εναλλακτική λύση για το μέλλον των αυτοκινήτων που κινούνται με υγρά καύσιμα.

Ήδη η Porsche είναι μια αυτοκινητοβιομηχανία που συνεργάζεται με τη Siemens, τις ενεργειακές εταιρείες Enel και AME και την εταιρεία πετρελαίου ENAP για την κατασκευή εργοστασίου που θα παράγει συνθετικά καύσιμα. Το εργοστάσιο στοχεύει να παράγει 55 εκατομμύρια λίτρα ετησίως έως το 2024 και 550 εκατομμύρια λίτρα έως το 2026. Για το μέγεθος της παραγωγής αυτής, αρκεί να επισημάνουμε ότι το Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποιεί 46,5 δισεκατομμύρια λίτρα βενζίνης και ντίζελ κάθε χρόνο.

Για την παραγωγή του συνθετικού καυσίμου, τα πάντα στηρίζονται στην χημεία. Αξιοποιείται το υδρογόνο που βρίσκεται σε αφθονία στη φύση και του οποίου η συλλογή είναι φυσικά σαφώς πιο βιώσιμη και φιλική απ' ό,τι η εξόρυξη του πετρελαίου. Η διαδικασία έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να έχει όσο το δυνατόν μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα εκπομπών άνθρακα. Το νερό ηλεκτρολύεται, ιδανικά με τη βοήθεια ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και τα άτομα υδρογόνου που προκύπτουν από τη διαδικασία αναμειγνύονται με διοξείδιο του άνθρακα παράγοντας ένα υγρό καύσιμο, τη συνθετική μεθανόλη. Αυτό το παράγωγο στη συνέχεια μέσω διύλισης μετατρέπεται σε συνθετική βενζίνη ή συνθετικό πετρέλαιο. Το γεγονός ότι πρόκειται για τεχνητό καύσιμο συνεπάγεται πως δεν υπάρχουν υποπροϊόντα από την καύση του και άρα είναι σημαντικά καθαρότερο. Μάλιστα η μείωση των εκπομπών CO2 φτάνει το 85%, ενώ το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα συνθετικά καύσιμα ακόμα και σε παλιούς κινητήρες χωρίς κανένα κίνδυνο ζημιάς.

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι εκπομπές ρύπων ενός αυτοκινήτου που χρησιμοποιεί συνθετικά καύσιμα είναι πολύ μικρές και μπορούν να εξασφαλίσουν το μέλλον των αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες. Αυτό ίσως αποτελέσει την αρχή μιας μεγάλης προσπάθειας, καθώς θεωρείται ότι οι λάτρεις των κινητήρων εσωτερικής καύσης ελπίζουν ότι στο μέλλον τα συνθετικά καύσιμα θα μπορέσουν να δώσουν μια μικρή παράταση χρήσης στα αυτοκίνητά τους. Αυτή η τεχνολογία συμβαδίζει με την υπάρχουσα υποδομή και δεν χρειάζεται να γίνουν μεγάλες αλλαγές στα βενζινάδικα.

Όμως σήμερα η παραγωγή ενός λίτρου συνθετικού καυσίμου δεν είναι φθηνή. Μόνο ένα λίτρο καυσίμου ντίζελ κοστίζει πάνω από 4 λίρες προ φόρων, σύμφωνα με το επιστημονικό ινστιτούτο Royal Society. Οι οικονομίες κλίμακας και οι περαιτέρω τεχνολογικές εξελίξεις ίσως μπορέσουν να μειώσουν το κόστος στο μέλλον, αλλά πιθανότατα δεν θα φθάσει το ίδιο επίπεδο τιμής της βενζίνης ή του ντίζελ.

ΑΠΕ-ΜΠΕ




Affidea: Πώς σχετίζεται ο πονοκέφαλος με την λοίμωξη από κορωνοϊό

Πώς σχετίζεται ο πονοκέφαλος με την λοίμωξη από κορωνοϊό

Πώς σχετίζεται ο πονοκέφαλος με την λοίμωξη από κορωνοϊό

Το άρθρο υπογράφει η Μαρία-Ιωάννα Στεφάνου, MD, MSc, Dr.med., Νευρολόγος, Διδάκτωρ Ιατρικής του Eberhard Karls University of Tübingen, Γερμανία, MSc Clinical Neuroscience King’s College London, Ηνωμένο Βασίλειο, Επιστημονικά Υπεύθυνη Affidea Αθηνών & Περιστερίου


Η συσχέτιση μεταξύ πονοκεφάλου και λοίμωξης από κορωνοϊό σοβαρού οξέος αναπνευστικού συνδρόμου τύπου 2 (SARS-CoV-2) παρατηρήθηκε ήδη από την αρχή της πανδημίας COVID-19. Στην πραγματικότητα ο πονοκέφαλος (ή κεφαλαλγία) συγκαταλέγεται στις συνηθέστερες εκδηλώσεις της νόσου COVID-19. Σε μία μεγάλη μελέτη παρατήρησης που διερεύνησε την συχνότητα εμφάνισης κεφαλαλγίας σε ασθενείς με COVID-19, συμπεριλαμβάνοντας 2.194 ασθενείς με επιβεβαιωμένη SARS-CoV-2 λοίμωξη, βρέθηκε πως περίπου 1 στους 4 ασθενείς που νόσησαν από κορωνοϊό έπασχαν από πονοκέφαλο. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι ο πονοκέφαλος ήταν το πιο συχνό πρώτο σύμπτωμα εμφάνισης COVID-19, ενώ σε κάποιους ασθενείς παρέμεινε και το μοναδικό σύμπτωμα COVID-19.

Όσον αφορά τον χαρακτήρα του πονοκεφάλου, η πλειοψηφία των ασθενών ανέφερε  αμφοτερόπλευρο πονοκέφαλο (80%), κυρίως μετωπιαίας εντόπισης (71%), με χαρακτήρα “πίεσης” ή “σφιξίματος” γύρω από το κεφάλι και σοβαρής αναφερόμενης έντασης (75%). Η συχνότητα και ο τύπος της κεφαλαλγίας ήταν παρόμοια μεταξύ ασθενών που νοσηλεύθηκαν για COVID-19 και ασθενών που δεν χρειάστηκαν νοσηλεία, ενώ όταν συγκρίθηκαν άνδρες και γυναίκες ασθενείς, βρέθηκε πως οι πονοκέφαλοι ήταν πιο έντονοι στις γυναίκες.



Από τα παραπάνω συμπεραίνουμε πως ασθενείς που νοσούν από κορωνοϊό είναι πολύ πιθανόν να εμφανίσουν έντονους πονοκεφάλους. Μια πρόσφατη έρευνα (μετα-ανάλυση), ωστόσο, καταδεικνύει πως περίπου 2 στους 10 ασθενείς που νόσησαν από κορωνοϊό εμφανίζουν και κατόπιν της οξείας φάσης COVID-19 επίμονους πονοκεφάλους με χρονική διάρκεια αρκετών μηνών μετά το πέρας της λοίμωξης με κορωνοϊό. Συγκεκριμένα, αυτή η μετα-ανάλυση συμπεριλαμβάνοντας δεδομένα 28.438 επιζώντων COVID-19, διαπίστωσε ότι ο επιπολασμός της κεφαλαλγίας κυμαίνεται από 8% έως 17% κατά τους πρώτους 6 μήνες μετά τη μόλυνση από τον SARS-CoV-2, ενώ φάνηκε πως οι ασθενείς που δεν νοσηλεύθηκαν για κορωνοϊό ήταν αυτοί που κυρίως έπασχαν από εμμένοντες πονοκεφάλους.

Ειδικά τους τελευταίους μήνες παρατηρείται ένας εκθετικά αυξανόμενος αριθμός παραπομπών ασθενών με νεοεμφανισθέντες ή επιδεινούμενους πονοκεφάλους σε νευρολογικές κλινικές και εξωτερικά ιατρεία κεφαλαλγίας. Η “έξαρση” κεφαλαλγιών εν μέσω της εξελισσόμενης πανδημίας COVID-19 απαιτεί μια συστηματική προσέγγιση του ασθενούς για ορθή διαφορική διάγνωση. Σημειώνεται πως μεταξύ των αναγκαίων βημάτων των διαγνωστικών αλγορίθμων διερεύνησης πονοκεφάλων μετά από κορωνοϊό συγκαταλέγονται:
· Ο αποκλεισμός άμεσων (οξέων) νευρολογικών επιπλοκών της λοίμωξης από SARS-CoV-2, συμπεριλαμβανομένων αγγειακών εγκεφαλικών επεισοδίων, υποξαιμικών ή άλλων αλλοιώσεων του εγκεφάλου
· Ο αποκλεισμός άλλων υποκείμενων αιτίων νεοεμφανισθέντων πονοκεφάλων ή επιδείνωσης προϋπαρχουσών κεφαλαλγιών
· Η έγκαιρη αναγνώριση συνοδών συμπτωμάτων, όπως δύσπνοιας, κόπωσης, διαταραχών μνήμης, συγκέντρωσης, ύπνου, διάθεσης, όσφρησης ή γεύσης, μυϊκών πόνων ή κινητικών διαταραχών, που μπορεί να κατευθύνουν στη διάγνωση συνδρόμου “long-COVID”.

Τέλος, πρέπει να τονιστεί πως σε ασθενείς με εμμένοντες πονοκεφάλους μετά από νόσηση με κορωνοϊό αντενδείκνυται αυστηρά η καθημερινή λήψη παυσιπόνων χωρίς προηγούμενη νευρολογική εκτίμηση. Αφενός, η τακτική λήψη παυσιπόνων (αναλγητικών) – πέραν των κοινών παρενεργειών – μπορεί να προκαλέσει παράδοξη επιδείνωση των πονοκεφάλων και εμφάνιση του λεγόμενου πονοκεφάλου από κατάχρηση αναλγητικών (medication overuse headache). Αφετέρου, η συνεχής λήψη αναλγητικών μπορεί να αποκρύψει σοβαρά υποκείμενα αίτια πονοκεφάλων, που χρήζουν άμεσης θεραπευτικής αντιμετώπισης και οφείλουν να διερευνηθούν από εξειδικευμένους νευρολόγους.

Τα διαγνωστικά κέντρα Affidea βρίσκονται στην πρώτη γραμμή για να βοηθήσουν όσους ταλαιπωρούνται με συνεχιζόμενα συμπτώματα “long-COVID”. Η επιστημονική ομάδα της Affidea, αντιλαμβανόμενη τις επιπτώσεις της πανδημίας στην υγεία όσων νόσησαν από την COVID-19 και εξακολουθούν να υποφέρουν με συμπτώματα, παρέχει την κατάλληλη διάγνωση με εξετάσεις προσαρμοσμένες στις μακροχρόνιες συνέπειες της COVID-19. Οι άρτιες υποδομές, ο εξελιγμένος τεχνολογικός εξοπλισμός και η εμπειρία του ιατρικού προσωπικού υπόσχονται τη σύγχρονη, αποτελεσματική, αλλά κυρίως ανθρώπινη προσέγγιση κάθε ασθενούς, η οποία αντανακλά τη δέσμευση του Ομίλου Affidea για παροχή ασφαλούς, ποιοτικής και αποτελεσματικής φροντίδας.



3 Απρ 2022

«Anytime Car Giveaway»: Ο απόλυτος διαγωνισμός με δώρο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο Mercedes Smart fortwo!

Anytime - Διαγωνισμός με δώρο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο Mercedes Smart fortwo

H Αnytime, το direct brand της INTERAMERICAN, διοργανώνει το «Anytime Car Giveaway», τον μεγαλύτερο διαγωνισμό που έχει πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα, με δώρο ένα ολοκαίνουριο ηλεκτρικό αυτοκίνητο Mercedes Smart fortwo. Στον διαγωνισμό θα συμμετάσχουν αυτόματα όλοι οι πελάτες της Anytime, οι υφιστάμενοι αλλά και όσοι επιλέξουν να ασφαλίσουν το όχημά τους στην Anytime (αυτοκίνητο, μηχανή, επαγγελματικό, αγροτικό φορτηγό) έως την Τετάρτη 18 Μαϊου.

Ο διαγωνισμός υποστηρίζεται επικοινωνιακά μέσω από τους λογαριασμούς της Anytime στα social media αλλά και στους προσωπικούς λογαριασμούς των influencers, Αλέξανδρο Τσουβέλα, Κατερίνα Ζαρίφη και Θωμά Ζάμπρα, οι οποίοι καλούν τους ενδιαφερόμενους να λάβουν μέρος και να διεκδικήσουν το μεγάλο έπαθλο επιλέγοντας ασφάλιση Anytime.

Ο μεγάλος νικητής θα ανακοινωθεί στην έκθεση «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ Anytime 2022» - που θα πραγματοποιηθεί 14 έως 22 Μαΐου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, τη μοναδική έκθεση αυτοκινήτου στην Ελλάδα, όπου η Anytime είναι και φέτος ο μεγάλος χορηγός.

Περισσότερες πληροφορίες για τον διαγωνισμό και τους όρους συμμετοχής μπορείτε να βρείτε στο https://www.anytime.gr/offers/car-giveaway




1 Απρ 2022

Η ΕΤΕ ολοκληρώνει την πώληση της Εθνικής Ασφαλιστικής

Η Εθνική Τράπεζα ολοκληρώνει την πώληση της Εθνικής Ασφαλιστικής

Η Εθνική Τράπεζα («ΕΤΕ») ανακοινώνει ότι ολοκλήρωσε την αποεπένδυση ποσοστού 90.01% του μετοχικού κεφαλαίου της ΑΕΕΓΑ «Η ΕΘΝΙΚΗ» («Εθνική Ασφαλιστική») στο CVC Capital Partners’ Fund VII (“CVC”) κατόπιν της λήψης των κατά νόμο απαιτούμενων εγκρίσεων των εθνικών και ενωσιακών εποπτικών Αρχών. H συναλλαγή περιλαμβάνει την πώληση και μεταβίβαση του συνόλου των μετοχών της Εθνικής Ασφαλιστικής που ανήκουν στην Τράπεζα στη νεοσύστατη θυγατρική της CVC, Ethniki Holdings S.à.r.l («Αγοραστής») και την αγορά από την Τράπεζα ποσοστού 9.99% στο μετοχικό κεφάλαιο του Αγοραστή.

Η συναλλαγή έχει θετική επίπτωση κατά περίπου 90 μονάδες βάσης στον Δείκτη Συνολικών Κεφαλαίων της 31.12.2021.

Η CVC Capital Partners είναι μια εταιρεία επενδύσεων με γραφεία σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική. Τα κεφάλαια που διαχειρίζεται είναι επενδυμένα σε πάνω από 100 επιχειρήσεις παγκοσμίως και απασχολεί πάνω από 450 χιλ. εργαζομένους. Τα CVC Funds έχουν σημαντική εμπειρία επενδύσεων σε ασφαλιστικές εταιρείες, αλλά και στην Ελλάδα, έχοντας επενδύσει πάνω από €1.5 δις. στη χώρα από το 2017.

Η Morgan Stanley & Co. International plc και η Goldman Sachs Bank Europe SE ενήργησαν ως χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι της ΕΤΕ για τη συναλλαγή, ενώ οι δικηγορικές εταιρείες Freshfields Bruckhaus Deringer LLP και Καρατζά και Συνεργάτες ως επίκουροι νομικοί σύμβουλοι, και η εταιρεία EY ως σύμβουλος επί λογιστικών και αναλογιστικών θεμάτων.

Παρίστανε τον ασφαλιστή και διέπραττε απάτες και κλοπές σε βάρος ηλικιωμένων ατόμων


Εξαρθρώθηκε συμμορία που ο άντρας παρίστανε τον ασφαλιστή και με τη βοήθεια γυναίκας συνεργού διέπραττε απάτες και κλοπές σε βάρος ηλικιωμένων ατόμων.

Συνελήφθησαν 2 ημεδαποί και εξιχνιάστηκαν 5 περιπτώσεις απατών-κλοπών σε βάρος ηλικιωμένων γυναικών.

Εξαρθρώθηκε, από το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, συμμορία που διέπραττε κλοπές και απάτες σε βάρος ηλικιωμένων ατόμων.

Συνελήφθησαν στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, πρωινές ώρες της 28-3-2022 σε Μαρούσι και Κινέττα, από αστυνομικούς της ανωτέρω Υπηρεσίας, 48χρονος και 49χρονη ημεδαποί, κατηγορούμενοι για σύσταση συμμορίας που διαπράττει κλοπές και απάτες κατά συναυτουργία και κατ’ εξακολούθηση. Επιπλέον, σε βάρος του 48χρονου εκκρεμούσαν ένταλμα σύλληψης και καταδικαστικές αποφάσεις κυρίως για απάτες.

Το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας, στο πλαίσιο διερεύνησης της δράσης συμμορίας που τουλάχιστον από το Νοέμβριο του 2021 είχε στοχοποιήσει ηλικιωμένα άτομα σε διάφορες περιοχές της Αττικής και προέβαινε σε κλοπές εξαπατώντας τους με τη μέθοδο της απασχόλησης, αποκάλυψε την εγκληματική της δράση, ταυτοποίησε τα μέλη της και μετά από αστυνομική επιχείρηση κατάφερε την αποδόμησή της.

Ο 48χρονος εντοπίστηκε στο Πολύδροσο Αμαρουσίου, να συνομιλεί με διερχόμενη ηλικιωμένη γυναίκα, υποδυόμενος τον ασφαλιστή που τον είχε στείλει συγγενικό της πρόσωπο, με σκοπό να τη μεταφέρει με το αυτοκίνητο του στην οικία της, προκειμένου να ασφαλίσει τα κοσμήματα της. Η εν λόγω πράξη απάτης δεν ολοκληρώθηκε, καθότι αστυνομικοί που επενέβησαν, τον ακινητοποίησαν και τον συνέλαβαν.

Όσον αφορά τον τρόπο δράσης της συμμορίας, τα μέλη της μετέρχονταν την μέθοδο της απασχόλησης των ηλικιωμένων θυμάτων τους, με τον ένα εξ’ αυτών να παρουσιάζεται ψευδώς σε αυτούς ως ασφαλιστής, προκειμένου αρχικώς να εξασφαλίσουν την είσοδο στις οικίες τους και εν συνεχεία να αφαιρέσουν από το εσωτερικό αυτών χρηματικά ποσά, κοσμήματα και οτιδήποτε άλλο θα τους απέφερε κέρδος.

Η συμμορία χρησιμοποιούσε διαφορετική σύνθεση κάθε φορά, άλλα πάντα με την αυτοπρόσωπη παρουσία του 48χρονου κατηγορουμένου, ο οποίος είχε αρχηγικό ρόλο και ήταν αυτός που εντόπιζε και προσέγγιζε τους ηλικιωμένους έξωθι των οικιών τους, προτιμώντας πάντα γυναίκες.

Αφού παρουσιαζόταν ως ασφαλιστής, καλούσε από την τηλεφωνική του συσκευή την 49χρονη κατηγορούμενη, προσποιούμενος ότι συνομιλεί με συγγενικό πρόσωπο της παθούσας, αναφέροντας λεπτομέρειες σχετικά με την υποτιθέμενη ασφάλιση των αντικειμένων.

Στη συνέχεια, αφού οι παθόντες πείθονταν από τα λεγόμενα του, ο 48χρονος εισέρχονταν στις οικίες, ζητούσε να του παρουσιάσουν αντικείμενα αξίας και κοσμήματα με το πρόσχημα ότι πρέπει να τα φωτογραφίσει προκειμένου να τα ασφαλίσει και ακολούθως, απασχολώντας τις παθούσες, τα αφαιρούσε.

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια των αξιόποινων ενεργειών τους, έτερα μέλη της ομάδας που αναζητούνται, είχαν αναλάβει τον ρόλο του τσιλιαδόρου επιτηρώντας τον χώρο πέριξ των οικιών, ώστε σε περίπτωση που υπάρξει κίνδυνος, να εξασφαλιστεί η άμεση διαφυγή του 48χρονου.

Από την προανακριτική έρευνα, εξιχνιάστηκαν τέσσερις (4) περιπτώσεις απατών-κλοπών σε βάρος ηλικιωμένων γυναικών, σε διάφορες περιοχές της Αττικής.

Από τις έρευνες που πραγματοποιήθηκαν, κατασχέθηκε πλήθος κοσμημάτων, κινητά τηλέφωνα και το «επιχειρησιακό» αυτοκίνητο.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών, ενώ η έρευνα τόσο για την ταυτοποίηση και άλλων μελών της συμμορίας, όσο και για τον εντοπισμό επιπλέον παθόντων, συνεχίζεται.

Η αστυνομία συστήνει να ενημερώσουν όλοι σχετικά με αυτά τα περιστατικά τα μεγαλύτερα σε ηλικία συγγενικά ή φιλικά τους πρόσωπα. Αν παρατηρήσετε άγνωστα άτομα να κινούνται περίεργα γύρω από το σπίτι σας ή αν σας προσεγγίσει ένα τέτοιο άτομο που παριστάνει είτε τον τεχνικό, είτε τον υπάλληλο της ΔΕΗ, είτε τον ασφαλιστή, είτε τον λογιστή κτλ. να μην τους ανοίγετε την πόρτα, να μην τους δίνετε πρόσβαση στην οικία σας και να καλείτε άμεσα στο "100" ώστε να σπεύσει περιπολικό ή Ομάδα ΔΙΑΣ να τους προλάβει και να ελέγξει τη δράση τους.

Αν τραπούν σε φυγή, παρατηρήστε με ποιο τρόπο φεύγουν (πεζοί ή με όχημα) και συγκρατήστε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε. Στη συνέχεια ενημερώστε την Ασφάλεια του τοπικού σας Αστυνομικού Τμήματος για το περιστατικό, δίνοντας αναλυτική περιγραφή του κάθε ατόμου, αν είχε κάποιο όχημα ή αν υπήρχαν άλλοι συνεργοί, και ότι άλλο στοιχείο έχετε συγκρατήσει για να φτιαχτεί το προφίλ τους και να μπορέσουν σύντομα να συλληφθούν.