>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

20 Μαΐ 2022

Υγεία: Απαραίτητος ο καρδιολογικός έλεγχος μετά από λοίμωξη COVID-19

Απαραίτητος ο καρδιολογικός έλεγχος μετά από λοίμωξη COVID-19, ειδικά σε όσους νόσησαν βαριά, είχαν καρδιαγγειακές επιπλοκές, και όσους αθλούνται

Απαραίτητος είναι ο καρδιολογικός έλεγχος μετά από λοίμωξη COVID-19, ειδικά σε όσους νόσησαν βαριά, υπήρχαν σημεία καρδιαγγειακών επιπλοκών, αλλά και σε όσους αθλούνται συστηματικά, επισημαίνει ο πρόεδρος της Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ, καθηγητής Καρδιολογίας, Γ' Πανεπιστημιακή Καρδιολογική Κλινική, Νοσοκομείο «Η ΣΩΤΗΡΙΑ» Γεράσιμος Σιάσος.

Οι αναρρώσαντες από COVID-19 οφείλουν να επανέλθουν στο προ της λοίμωξης επίπεδο καθημερινής ζωής και δραστηριοτήτων και για να το επιτύχουν αυτό με ασφάλεια, οφείλουν σε αρκετές περιπτώσεις να προβούν σε καρδιολογικό έλεγχο για να αποφύγουν πιθανές καρδιαγγειακές επιπλοκές, σημειώνει ο κ. Σιάσος.

Ανάλογα την περίπτωση, το ιστορικό και την κλινική πορεία της νόσου τους, ιδιαίτερα εάν υπήρχαν σημεία καρδιαγγειακών επιπλοκών (κλινικά, απεικονιστικά, αύξηση τιμών τροπονίνης ορού), οφείλουν να εξεταστούν για κλασικούς καρδιαγγειακούς παράγοντες κινδύνου (δυσλιπιδαιμία, υπέρταση, σακχαρώδης διαβήτης κ.α.), ως προς τον έλεγχο της καρδιακής λειτουργίας με ηλεκτροκαρδιογράφημα και υπερηχοκαρδιογραφικό έλεγχο, με 24ωρη περιπατητική καταγραφή του καρδιακού ρυθμού για την ανεύρεση αρρυθμιολογικών επεισοδίων και με δοκιμασίες ισχαιμίας ή πλέον εξελιγμένες απεικονιστικές τεχνικές (όπως μαγνητική τομογραφία καρδιάς) κατά περίπτωση.

Ποιες καρδιολογικές εξετάσεις πρέπει να γίνουν τον πρώτο μήνα

Σύμφωνα με την Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία σε ασθενείς μετά από COVID-19 κρίνεται απαραίτητη η διενέργεια κάποιων βασικών και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και πιο εξειδικευμένων εξετάσεων επί κλινικών ενδείξεων. Οι προτεινόμενες εξετάσεις που δύναται να ζητηθούν μέσα στον 1ο μήνα της ανάρρωσης από COVID-19, αναλόγως κλινικής υποψίας είναι: Ηλεκτροκαρδιογράφημα, ακτινογραφία θώρακος, δοκιμασία κόπωσης/ δυναμική υπερηχοκαρδιογραφία, υπερηχοκαρδιογράφημα, holter Ρυθμού, γενική αίματος, σάκχαρο και γλυκοζυλιωμένη αιμοσφαιρίνη, ουρία, κρεατινίνη, D Dimers, Troponin I/T, NΤ-proBNP, hsCRP. Στον 3ο μήνα από την νόσηση από COVID-19 δύναται περαιτέρω να συνταγογραφηθεί: Μαγνητική τομογραφία καρδιάς (επί κλινικών ενδείξεων μυοκαρδίτιδας), Καρδιοαναπνευστική δοκιμασία κόπωσης (εργοσπιρομετρία) ιδίως για την επιστροφή σε αθλητικές δραστηριότητες.

Ειδικά καρδιολογικά ιατρεία

Ο κ. Σιάσος υπογραμμίζει ότι η καρδιολογική εκτίμηση και παρακολούθηση όσων νόσησαν με COVID-19 μπορεί να πραγματοποιηθεί και σε ειδικά καρδιολογικά ιατρεία. Στο Νοσοκομείο «Η ΣΩΤΗΡΙΑ» στην Γ' Πανεπιστημιακή Καρδιολογική Κλινική ήδη λειτουργεί ιατρείο καρδιολογικής παρακολούθησης ασθενών μετά από λοίμωξη COVID-19, στελεχωμένο με έμπειρους καρδιολόγους (τηλ. ραντεβού 1535, Κωδικός Ιατρείου 08758 - κάθε Τρίτη 11.00 - 14.00).

Σκοπός των ιατρείων αυτών είναι αρχικά να τεθεί με ασφάλεια η διάγνωση της καρδιαγγειακής προσβολής εφόσον υπάρχει, να εκτιμηθεί η έκταση αυτής, να συμβάλουν στη θεραπεία και την καρδιολογική παρακολούθηση όσων ασθενών εμφάνισαν καρδιαγγειακές επιπλοκές κατά τη φάση της ενεργής νόσου από COVID-19. Επίσης να εκτιμήσουν την υποκλινική προσβολή του αγγειακού δικτύου από COVID-19. Είναι επίσης ευκαιρία οι ασθενείς που νόσησαν και παρουσίαζαν υποκείμενους καρδιαγγειακούς παράγοντες κινδύνου που αγνοούσαν ή αμελούσαν να αντιμετωπίσουν (σακχαρώδης διαβήτης, το κάπνισμα, η νεφρική ανεπάρκεια, η υπέρταση, η δυσλιπιδαιμία και η παχυσαρκία) να μπουν σε ένα πρόγραμμα εντατικής παρακολούθησης και συστηματικής αντιμετώπισης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ




Ευλογιά των πιθήκων: Μπορεί να εξελιχτεί σε νέα πανδημία; Τι ξέρουμε γι’ αυτήν έως τώρα

Αυξάνονται διεθνώς τόσο τα επιβεβαιωμένα όσο και τα ύποπτα κρούσματα ευλογιάς των πιθήκων ή πιο σωστά των μαϊμούδων (monkeypox)

Αυξάνονται διεθνώς τόσο τα επιβεβαιωμένα όσο και τα ύποπτα κρούσματα ευλογιάς των πιθήκων ή πιο σωστά των μαϊμούδων (monkeypox). Πολλά από αυτά είναι άγνωστης προέλευσης, πράγμα που σημαίνει ότι ο ιός που την προκαλεί, πιθανώς εξαπλώνεται κάτω από το "ραντάρ" των υγειονομικών αρχών.

Οι επιστήμονες αρχίζουν να εκφράζουν ανησυχίες για την πιθανότητα να προκύψει μια νέα επιδημία, καθώς έχουν εντοπιστεί κρούσματα σε τουλάχιστον επτά χώρες και ο αριθμός αυτός αυξάνεται κάθε μέρα. Ακολουθεί με τη μορφή ερωταπαντήσεων, με βάση κυρίως το New Scientist, μια σύνοψη για το τι γνωρίζουμε έως τώρα:

   * Τι είναι η νόσος αυτή;

   Είναι μια σχετικά σπάνια νόσος που προκαλείται από έναν ιό (Poxvirus), που ανήκει στην ίδια οικογένεια με τον ιό της ευλογιάς. Η νόσος συνήθως εξαπλώνεται μεταξύ των μαϊμούδων στην Κεντρική και Δυτική Αφρική, όπου ενδημεί, αλλά περιοδικά "πηδάει" και στους ανθρώπους, έχοντας προκαλέσει μέχρι σήμερα μικρές εξάρσεις κρουσμάτων. Για πρώτη φορά εντοπίστηκε σε μαϊμούδες εργαστηρίου το 1958. Το πρώτο περιστατικό μόλυνσης ανθρώπου καταγράφηκε στη Δημοκρατία του Κονγκό το 1970.

   * Πόσα περιστατικά έχουν υπάρξει κατά την τωρινή έξαρση;

   Έχουν επιβεβαιωθεί παγκοσμίως 35 κρούσματα και άλλα 72 ύποπτα, σύμφωνα με τη σχετική βάση δεδομένων που έχουν δημιουργήσει οι Μόρις Κρέμερ του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης και Τζον Μπραουνστάιν της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ. Επιβεβαιωμένα περιστατικά έχουν βρεθεί σε Βρετανία, Πορτογαλία, Ισπανία, Σουηδία, Βέλγιο, ΗΠΑ και Καναδά. Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι πρόκειται πιθανώς μόνο για την "κορυφή του παγόβουνου" και ότι υπάρχουν πολλά περισσότερα αδιάγνωστα κρούσματα.

   * Συνδέονται μεταξύ τους όλα τα κρούσματα;

   Αυτό δεν είναι σαφές. Έχουν βρεθεί περιπτώσεις που συνδέονται με άλλο γνωστό κρούσμα, αλλά και άλλες χωρίς καμία (γνωστή τουλάχιστον) συσχέτιση. Η Υπηρεσία Ασφάλεια της Βρετανίας (UKHSA) εκτιμά πλέον ότι ο ιός εξαπλώνεται από άνθρωπο σε άνθρωπο στις χώρες με επιβεβαιωμένα περιστατικά. Αρκετά αφορούν άνδρες ομοφυλόφιλους και αμφιφυλόφιλους, γι' αυτό οι υγειονομικές αρχές καλούν τους ανθρώπους με αυτό τον σεξουαλικό προσανατολισμό να προσέχουν για τυχόν εξανθήματα ή άλλα ύποπτα συμπτώματα, ώστε έγκαιρα να απευθυνθούν σε γιατρό.

   * Πώς εξαπλώνεται η νόσος;

   Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), μπορεί να μεταδοθεί με την εισπνοή μολυσμένων σωματιδίων και με την επαφή με δερματικά εξανθήματα της νόσου ή με μολυσμένα από τον ιό υλικά. Σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νόσων (CDC) των ΗΠΑ, η μετάδοση από άνθρωπο σε άνθρωπο πιστεύεται ότι συμβαίνει κυρίως μέσω μεγάλων αναπνευστικών σωματιδίων που δεν ταξιδεύουν μακριά, συνεπώς για να μολυνθεί κάποιος, πρέπει να υπάρξει παρατεταμένη κοντινή επαφή πρόσωπο με πρόσωπο.

   Ο ιός δεν θεωρείται ότι εξαπλώνεται εύκολα μεταξύ των ανθρώπων και, σύμφωνα με την UKHSA, ο κίνδυνος μόλυνσης του πληθυσμού 'παραμένει χαμηλός'. Η νόσος μπορεί να εξαπλωθεί επίσης μέσω επαφής με ρούχα, πετσέτες, σεντόνια ή άλλα αντικείμενα μολυσμένου ατόμου. Δεν θεωρείται σεξουαλικά μεταδιδόμενο νόσημα, όμως μπορεί να μεταδοθεί πιο εύκολα κατά τη σεξουαλική επαφή μέσω του δέρματος.

   Ακόμη, είναι δυνατό να μεταδοθεί από μολυσμένο ζώο σε άνθρωπο, αν κανείς δαγκωθεί από αυτό ή αγγίξει το αίμα του, τα σωματικά υγρά του, τα εξανθήματα του κ.α., ή αν φάει όχι καλά ψημένο κρέας τέτοιου ζώου.

   * Ποιά είναι τα συμπτώματα;

   Περιλαμβάνουν πυρετό, πονοκέφαλο, μυϊκούς πόνους, πόνους στη μέση, πρησμένους λεμφαδένες, κρυάδες και εξάντληση. Μπορεί επίσης να εμφανιστούν εξανθήματα, αρχικά στο πρόσωπο και μετά σε άλλα μέρη του σώματος, μεταξύ άλλων στα γεννητικά όργανα. Το εξάνθημα μοιάζει αρχικά με εκείνο της ανεμοβλογιάς.

   * Πόσο θανατηφόρα είναι;

   Η νόσος είναι συνήθως ήπια και οι περισσότεροι ασθενείς αναρρώνουν σε λίγες εβδομάδες χωρίς θεραπεία. Στην Αφρική μπορεί να σκοτώσει έως το 10% των ανθρώπων που μολύνονται, όμως αυτό αφορά, σύμφωνα με τον ΠΟΥ, το ένα από τα δύο στελέχη, εκείνο του Κονγκό, που είναι πιο επικίνδυνο, ενώ το άλλο στέλεχος, της Δυτικής Αφρικής, σκοτώνει έναν στους 100 ασθενείς. Μέχρι στιγμής, η γενετική ανάλυση έχει εντοπίσει στη Βρετανία μόνο το δεύτερο δυτικοαφρικανικό στέλεχος, αλλά δεν υπάρχουν αντίστοιχα στοιχεία αλληλούχισης από άλλες χώρες.

   Τα ανωτέρω ποσοστά θανάτων αφορούν την αναλογία σε σχέση με τα επιβεβαιωμένα κρούσματα, όμως δεδομένου ότι υπάρχουν πιθανώς αρκετά ακόμη κρούσματα πιο ήπια που περνάνε απαρατήρητα, η πραγματική θνητότητα της νόσου εκτιμάται ότι είναι σημαντικά μικρότερη. Σύμφωνα με τον ΠΟΥ, τα παιδιά κινδυνεύουν περισσότερο από τους ενήλικες να αρρωστήσουν σοβαρά. Επίσης η μόλυνση μιας εγκύου μπορεί να οδηγήσει σε επιπλοκές κύησης, ακόμη και θνησιγένεια.

   * Υπάρχουν θεραπείες ή εμβόλια;

   Ναι. Το αντιικό φάρμακο tecovirimat (Tpoxx) έχει εγκριθεί σε ΗΠΑ και Ευρώπη κατά της συγκεκριμένης νόσου και της δαμαλίτιδας στα ζώα. Το φάρμακο μειώνει σημαντικά την πιθανότητα θανάτου. Υπάρχει επίσης το εμβόλιο Jynneos (γνωστό επίσης ως Imvanex και Imvamune), επίσης εγκεκριμένο σε ΗΠΑ και Ευρώπη, που αποτρέπει τη λοίμωξη σε ενήλικες. Επιπλέον, όσοι είναι αρκετά μεγάλοι για να έχουν εμβολιαστεί ως παιδιά κατά της ευλογιάς, έχουν ακόμη κάποια προστασία.

   * Έχουν υπάρξει στο παρελθόν εξάρσεις κρουσμάτων εκτός Αφρικής;

   Είχαν συμβεί αρκετά τέτοια ξεσπάσματα, αλλά συνήθως αφορούσαν κάθε φορά λίγα μόνο κρούσματα και με πολύ περιορισμένη γεωγραφική εξάπλωση.

   * 'Αρα η τωρινή έξαρση είναι η μεγαλύτερη που έχει ποτέ συμβεί;

   Όχι. Είχαν υπάρξει μεγαλύτερες στην Αφρική, όπως το 2001 και 2002, όταν είχαν καταγραφεί 485 κρούσματα και 25 θάνατοι στη Δημοκρατία του Κονγκό. Το 2017 και 2018 είχαν αναφερθεί 122 επιβεβαιωμένα ή πιθανά κρούσματα και επτά θάνατοι στη Νιγηρία.

   * Μπορεί η τρέχουσα έξαρση να προκαλείται από νέο στέλεχος του ιού;

   Παραμένει άγνωστο. Το γεγονός πάντως ότι τόσες πολλές περιπτώσεις ανιχνεύονται σε διάφορες χώρες, δείχνει ότι πρόκειται για πιο μεταδοτικό στέλεχος από άλλα στο παρελθόν. Αν και υπάρχει πιθανότητα ότι απλώς τυχαία γεγονότα, όπως η παρουσία υπερ-μεταδοτών, να έχει βοηθήσει ένα παλαιότερο στέλεχος του ιού να εξαπλωθεί ευρύτερα. Είναι νωρίς για να εξαχθεί οριστικό συμπέρασμα. Η γενετική ανάλυση περισσότερων δειγμάτων από κρούσματα θα αποκαλύψει αν πρόκειται για διαφορετικό στέλεχος.

   * Είναι πιθανό να προκύψει μια νέα πανδημία;

   Η εκτίμηση των επιστημόνων είναι ότι το νέο ξέσπασμα μπορεί να ελεγχθεί με ιχνηλάτηση επαφών και εμβολιασμό όσων θεωρούνται ότι κινδυνεύουν με μόλυνση. Αν και δεν αποκλείουν τελείως μια πανδημία, δεν τη θεωρούν πιθανή και δεν θεωρούν ότι πρόκειται για κάτι στο ίδιο επίπεδο με τον κορονοϊό.

ΑΠΕ-ΜΠΕ




ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Ο Ν. Κοντοβουνήσιος, νέος Διευθυντής Διαχείρισης Χαρτοφυλακίου Γενικών Ασφαλίσεων πλην Αυτοκινήτου

Στην περαιτέρω ενίσχυση της Διεύθυνσης Ασφαλιστικών Εργασιών προχώρησε η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική με την ένταξη του κ. Νικόλαου Κοντοβουνήσιου στο ανθρώπινο δυναμικό της Εταιρίας

Στην περαιτέρω ενίσχυση της Διεύθυνσης Ασφαλιστικών Εργασιών προχώρησε η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική με την ένταξη του κ. Νικόλαου Κοντοβουνήσιου στο ανθρώπινο δυναμικό της Εταιρίας. Ο κ. Κοντοβουνήσιος αναλαμβάνει τη θέση του Διευθυντή Διαχείρισης Χαρτοφυλακίου Γενικών Ασφαλίσεων πλην Αυτοκινήτου..

Με την εκτενή εμπειρία που διαθέτει, έχοντας αναλάβει σημαντικές θέσεις ευθύνης σε εταιρίες του ασφαλιστικού κλάδου και την υψηλή εξειδίκευσή του στις Γενικές Ασφαλίσεις, θα συνδράμει ουσιαστικά στην επίτευξη των στρατηγικών προτεραιοτήτων της Εταιρίας και ειδικότερα στην περαιτέρω ανάπτυξη των Λοιπών Κλάδων.

Η  Εταιρία καλωσορίζει τον κ. Κοντοβουνήσιο στην ομάδα της ΜΙΝΕΤΤΑ και του εύχεται καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα.

19 Μαΐ 2022

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Interamerican Γιάννης Καντώρος, νέος Πρόεδρος του Ελληνο-Ολλανδικού Συνδέσμου HeDa

Νέα καθήκοντα για τον κ. Γιάννη Καντώρο, διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Interamerican, ο οποίος ανέλαβε την προεδρία του Ελληνο- Ολλανδικού Συνδέσμου HeDA

Νέα καθήκοντα για τον κ. Γιάννη Καντώρο, διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Interamerican, μέλος της Achmea, ο οποίος μετά τις αρχαιρεσίες της Πέμπτης 12 Μαΐου, ανέλαβε την προεδρία του Ελληνο- Ολλανδικού Συνδέσμου HeDA.

Η εκδήλωση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Ελληνο-Ολλανδικού Συνδέσμου HeDa, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, με κύριο στόχο την ενημέρωση των μελών γύρω από τις δράσεις και τα πεπραγμένα του έτους 2021, την έγκριση απολογισμού 2021 και προϋπολογισμού 2022, καθώς και η ανάδειξη Διοικητικού Συμβουλίου και Εξελεγκτικής Επιτροπής κατόπιν διαδικασίας αρχαιρεσιών.

Με τη λήξη της θητείας του Διοικητικού Συμβουλίου, η Γενική Συνέλευση προέβη σε μυστική ψηφοφορία, όπου τα μέλη ανανέωσαν την εμπιστοσύνη τους και επανεξέλεξαν τις 10 υπάρχουσες εταιρείες του Διοικητικού Συμβουλίου, καθώς και την 11η εταιρεία INZEB, ως νέο μέλος του.

Ο νέος Πρόεδρος κ.Γιάννης Καντώρος δήλωσε σχετικά «Ευχαριστώ από καρδιάς τον απερχόμενο Πρόεδρο, κ. Kωνσταντίνο Μαγγιώρο, για τη σημαντική συμβολή και υποστήριξή του στον Ελληνο-Ολλανδικό Σύνδεσμο HeDa κατά τη διάρκεια της πενταετούς θητείας του. Χαίρομαι ειλικρινά για την εκλογή μου και δεσμεύομαι να συμβάλλω στη συνέχεια των άρρηκτων σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών, στη διατήρηση και επέκταση της εξωστρέφειας του Συνδέσμου και στη σύνδεσή του με την επιχειρηματική κοινότητα»
.



Παγκόσμια Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας: Σταθερή η επένδυση της Interamerican για την ασφάλεια και εξυπηρέτηση των πελατών της

Η Interamerican αποδεικνύει έμπρακτα την κοινωνικά υπεύθυνη στάση της απέναντι στους οδηγούς που την εμπιστεύονται, προκειμένου να έχουν ασφαλείς και απρόσκοπτες μετακινήσεις

Η Interamerican μέσα από τη διαρκή επένδυσή της σε ανθρώπινο δυναμικό, υποδομές, τεχνογνωσία και συνεργασίες στον τομέα της Οδικής Ασφάλειας και Βοήθειας αποδεικνύει έμπρακτα την κοινωνικά υπεύθυνη στάση της απέναντι στους οδηγούς που την εμπιστεύονται, προκειμένου να έχουν ασφαλείς και απρόσκοπτες μετακινήσεις.

Η Οδική Βοήθεια Interamerican, που επιχειρεί από το 1992, φροντίζει για την οδική ασφάλεια και εξυπηρέτηση των 1.460.000 ασφαλισμένων οχημάτων της. Οι υπηρεσίες υποστηρίζονται από το εξειδικευμένο προσωπικό 350 επαγγελματιών, την τηλεφωνική γραμμή 1158 που μπορούν να καλούν οι οδηγοί 24/7 σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος προκύψει στο όχημά τους (μπαταρία, καύσιμα, λάστιχο, μηχανική βλάβη, ατύχημα), τα 222 ιδιόκτητα οχήματα εξυπηρέτησης (μηχανές, ρυμουλκά, πλατφόρμες), τα οποία είναι σε ετοιμότητα σε 111 σημεία εξυπηρέτησης, σε όλη την Ελλάδα, καλύπτοντας με τον τρόπο αυτό, όλους τους κεντρικούς οδικούς άξονες της χώρας.

Πέραν της τηλεφωνικής γραμμής 1158, οι οδηγοί μπορούν εύκολα και γρήγορα να ειδοποιήσουν την Οδική Βοήθεια της Interamerican και να ενημερώσουν για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν σε σχέση με το όχημά τους, μέσω της mobile εφαρμογής Drive Οn.



Ενδεικτικά, το 2021 η Οδική Βοήθεια της Interamerican υποστήριξε 518.800 ασφαλισμένους, οι οποίοι χρειάστηκαν βοήθεια στον δρόμο. Ρυμούλκησε 181.600 οχήματα, επισκεύασε πάνω από 9.000 αυτοκίνητα στο δίκτυο CAR POINT σε όλη την Ελλάδα και στο κεντρικό της κατάστημα στην Αθήνα και προσέφερε τη νέα υπηρεσία αλλαγής μπαταρίας σε 1.664 ασφαλισμένους, στο σημείο ακινητοποίησης του οχήματός τους.

Επιπλέον, η Anytime, το direct brand της Interamerican, το 2021 λάνσαρε το Smart Drive, ένα καινοτόμο πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου που προάγει τη σωστή οδηγική συμπεριφορά και επιβραβεύει τους οδηγούς για την ασφαλή οδήγησή τους.

Στον τομέα της ευαισθητοποίησης των πολιτών, η Εταιρία αξιοποιώντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία των επαγγελματιών της, προωθεί από τα δικά της μέσα, περιεχόμενο για την Οδική Ασφάλεια. Παράλληλα, συνάπτει συνεργασίες με οργανισμούς και ακαδημαϊκους φορείς για την ανταλλαγή γνώσης πάνω σε θεματα τεχνολογικών εξελίξεων, στατιστικών και καλών πρακτικών που θα μπορούσαν να υιοθετηθούν και στη χώρα μας. Μία από αυτές είναι και η συνεργασία με το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας του Εθνικού Μετσόβιο Πολυτεχνείου.



Όπως αναφέρει ο Γενικός Διευθυντής της Interamerican Βοηθείας, κ. Γιώργος Βαλαής «Η ασφάλεια και η παροχή βοήθειας βρίσκονται στην καρδιά της επιχειρησιακής δραστηριότητας του Ομίλου και αυτό επιβεβαιώνεται από την πρόσφατη έγκριση επενδυτικού πλάνου ύψους άνω των 5 εκατομμυρίων ευρώ σε βάθος διετίας, σε νέες τεχνολογίες και την ανανέωση και επέκταση του ιδιόκτητου στόλου εξειδικευμένων οχημάτων της Οδικής Βοήθειας της Interamerican».




Η τέχνη στους δημόσιους χώρους μειώνει κατά 17% τα τροχαία ατυχήματα

Η τέχνη κάνει πιο ασφαλείς τους δρόμους «αυξάνοντας την ορατότητα των χώρων των πεζών και των διαβάσεων» και «ενθαρρύνοντας τους οδηγούς να επιβραδύνουν»

Η τέχνη κάνει πιο ασφαλείς τους δρόμους «αυξάνοντας την ορατότητα των χώρων των πεζών και των διαβάσεων» και «ενθαρρύνοντας τους οδηγούς να επιβραδύνουν». Αυτό είναι το συμπέρασμα νέας μελέτης από Bloomberg Philanthropies και Sam Schwartz Consulting ως προς τον αντίκτυπο των τοιχογραφιών σε άσφαλτο και διαβάσεις στην ασφάλεια των διερχομένων.
 
Η ομάδα μελέτησε 17 σημεία σε όλες τις ΗΠΑ στα οποία εδώ και πάνω από δύο χρόνια η άσφαλτος έχει διακοσμηθεί. Τα ποσοστά τροχαίων ατυχημάτων μετά την καλλιτεχνική παρέμβαση αναλύθηκαν σε σύγκριση με το «απλό» παρελθόν. Ευρήματα: οι συγκρούσεις με πεζούς ή ποδηλατιστές μειώθηκαν κατά το ήμισυ· οι συγκρούσεις που είχαν ως αποτέλεσμα τραυματισμούς μειώθηκαν κατά 37%. Ανάλυση βίντεο σε πέντε σημεία έδειξε ότι οι οδηγοί έδιναν στις διαβάσεις προτεραιότητα στους πεζούς κατά 27% περισσότερο·οι επικίνδυνες διαδράσεις πεζών με αυτοκίνητα μειώθηκαν κατά 25%.
 
Η πρωτοβουλία Asphalt Art Initiative του Bloomberg αφιερώνεται στην προώθηση των πλεονεκτημάτων ασφάλειας της διακοσμημένης ασφάλτου. Το πρότζεκτ, το οποίο αποκαλούν «ενεργοποιώντας τους δρόμους», εστιάζει σε δρόμους, χώρους πεζών και κάθετη υποδομή. Έως σήμερα, έχουν χρηματοδοτήσει 42 δημόσια έργα τέχνης στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.

«Γιατί να μην χρησιμοποιούμε πρότζεκτ σαν και αυτό για να επιτρέψουμε στην πράξη την εμπλοκή του κόσμου, τη δημιουργία της αίσθησης ότι ο δημόσιος χώρος ανήκει στον κάθε ένα» αναρωτήθηκε, σε συνέντευξη που παραχώρησε πέρυσι στους Τάιμς της Νέας Υόρκης, η Kate D. Levin, πρώην στέλεχος του Department of Cultural Affairs της NYC η οποία τώρα επιβλέπει καλλιτεχνικά προγράμματα για λογαριασμό της Bloomberg Philanthropies.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

18 Μαΐ 2022

Το νέο τεστ ELISA ανιχνεύει τα αντισώματα του κορονοϊού στα ούρα και όχι στο αίμα

Επιστήμονες ανέπτυξαν ένα τεστ ούρων που μπορεί να ανιχνεύσει την παρουσία αντισωμάτων κατά του κορονοϊού SARS-CoV-2 με ακρίβεια συγκρίσιμη - αν όχι καλύτερη - εκείνης του υπάρχοντος τεστ αίματος

Επιστήμονες ανέπτυξαν ένα τεστ ούρων που μπορεί να ανιχνεύσει την παρουσία αντισωμάτων κατά του κορονοϊού SARS-CoV-2 με ακρίβεια συγκρίσιμη - αν όχι καλύτερη - εκείνης του υπάρχοντος τεστ αίματος.

Το τεστ ELISA (Enzyme-Linked ImmunoSorbent Assay) παρέχει έτσι μια νέα μη επεμβατική μέθοδο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να διαπιστωθεί ο βαθμός στον οποίο ένας πληθυσμός έχει εκτεθεί στην Covid-19, καθώς επίσης να αξιολογηθεί ο ατομικός κίνδυνος λοίμωξης.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Φερνάντα Λούντολφ της Ιατρικής Σχολής του βραζιλιάνικου Ομοσπονδιακού Πανεπιστημίου του Minas Gerais, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο επιστημονικό περιοδικό "Science Advances", ανέφεραν ότι "το τεστ μπορεί πιθανώς να χρησιμοποιηθεί για την ανίχνευση των αντισωμάτων κατά του κορονοϊού που δημιουργούνται από τα εμβόλια".

Το τεστ δοκιμάστηκε σε 209 δείγματα από 139 ασθενείς, δύο έως 60 μέρες μετά την έναρξη των συμπτωμάτων της Covid-19. Η σύγκριση των αποτελεσμάτων έγινε με το ομώνυμο τεστ αίματος ELISA. Διαπιστώθηκε ότι το τεστ ούρων ανίχνευσε επιτυχώς αντισώματα σε 187 δείγματα, εμφανίζοντας ευαισθησία (sensitivity) 94% και ειδικότητα (specificity) 100%, έναντι 88% και 100% αντίστοιχα του τεστ αίματος.

ΑΠΕ-ΜΠΕ




Οι παράγοντες που επηρεάζουν τις τιμές των ασφαλίστρων στα αυτοκίνητα

Τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων δεν παραμένουν σταθερά στη διάρκεια των χρόνων,αλλά έχουν άμεση σχέση με το πλήθος και τη σοβαρότητα των τροχαίων ατυχημάτων και κατ' επέκταση με την κατανάλωση καυσίμων και την κίνηση στους δρόμους. Όσο αυξάνεται η πιθανότητα να εμπλακούν σε τροχαίο ατύχημα, τόσο αυξάνεται και το ασφάλιστρο.

Ίσως να έχετε παρατηρήσει σε κάθε ανανέωση της ασφάλειας του αυτοκινήτου να υπάρχουν αυξομειώσεις στο ασφάλιστρο που πληρώνετε. Το ποσό αυτό δεν προκύπτει τυχαία, αλλά σε συνάρτηση αρκετών παραγόντων.

Τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων δεν παραμένουν σταθερά στη διάρκεια των χρόνων, αλλά έχουν άμεση σχέση με το πλήθος και τη σοβαρότητα των τροχαίων ατυχημάτων και κατ' επέκταση με την κατανάλωση καυσίμων και την κίνηση στους δρόμους. Αν υπάρχουν περισσότερα οχήματα στον δρόμο, τότε είναι λογικό να αυξάνονται οι πιθανότητες για τροχαία ατυχήματα.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, λόγω της σημαντικής μείωσης στην κατανάλωση καυσίμων και στις νέες ταξινομήσεις, παρατηρήθηκε μία μεγάλη μείωση στα τροχαία. Αυτό είχε ως φυσικό αποτέλεσμα τη μείωση των ασφαλίστρων.

Τώρα, όμως, παρατηρείται ξανά αύξηση στις μετακινήσεις,άρα και μεγάλη αύξηση στα τροχαία ατυχήματα. Ένας σημαντικός παράγοντας που επιβαρύνει τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων είναι και το αυξημένο κόστος επισκευών. Τα αυξημένα κόστη επισκευών οδηγούν σε αύξηση των αποζημιώσεων από τις ασφαλιστικές εταιρείες και επακόλουθα στην αύξηση των ασφαλίστρων. Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μεγάλη αύξηση στις τιμές των ανταλλακτικών των αυτοκινήτων, οι οποίες σημειώνουν άνοδο 6% σε σχέση με το 2020 και 44% σε σχέση με το 2013, σύμφωνα με έρευνα από τον Οργανισμό Ασφάλισης της Γερμανίας (GDV).

Ακόμη ένας παράγοντας που επηρεάζει τις τιμές είναι ότι οι τεχνολογίες των οχημάτων έχουν γίνει πιο περίπλοκες και τα υλικά που χρειάζονται είναι πιο ακριβά. Ενδεικτικά, οι τιμές αντικατάστασης του πορτμπαγκάζ έχουν αυξηθεί κατά 60%, ενώ ακόμα περισσότερο έχουν αυξηθεί οι τιμές για φωτιστικά σώματα (67%).

Η ασφάλεια αυτοκινήτου είναι απαραίτητη για όλα τα οχήματα που βρίσκονται σε κίνηση. Αν συμβεί κάποιο ατύχημα ή βλάβη, αν υπάρξει κλοπή του οχήματος ή αν προκύψει κάποια φυσική καταστροφή, ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου θα πρέπει να αποζημιωθεί.

Στη διαμόρφωση του τελικού ασφαλίστρου σημαντικό ρόλο παίζει η ηλικία του οδηγού, που είναι από τα πιο σημαντικά κριτήρια στη διαμόρφωση του ασφαλιστικού προγράμματος. Ένας νέος οδηγός, πέρα από το επασφάλιστρο που πληρώνει, είναι πιο επιρρεπής σε ατυχήματα. Γι' αυτόν τον λόγο οι πιο νέοι και άπειροι οδηγοί πληρώνουν μεγαλύτερα ασφάλιστρα έναντι ενός έμπειρου οδηγού 40 ετών.

Εάν ο οδηγός έχει το δίπλωμα για λιγότερο από ένα έτος, πληρώνει επασφάλιστρο μέχρι να συμπληρώσει τα 23 έτη του.

Ο τόπος διαμονής είναι άλλος ένας βασικός παράγοντας. Αυτό συμβαίνει καθώς οι ασφαλιστικές γνωρίζουν ποιες περιοχές έχουν περισσότερα ατυχήματα. Έτσι, αντίστοιχα, υπάρχουν αυξημένες τιμές στην ασφάλεια αυτοκινήτου. Συνήθως, τα μεγάλα αστικά κέντρα έχουν υψηλότερες τιμές, σε αντίθεση με την επαρχία που απολαμβάνει χαμηλότερες τιμές στην ασφάλιση λόγω μικρότερου ρίσκου.

Τα κυβικά και ο τύπος οχήματος επηρεάζουν τις τιμές ασφάλισης και το τελικός κόστος του ασφαλίστρου. Τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα, καθώς και τα sport, πληρώνουν συνήθως υψηλότερα ασφάλιστρα καθώς θεωρούνται υψηλότερου κινδύνου.

Τέλος, όσο μικρότερη είναι η διάρκεια ασφάλισης τόσο υψηλότερα θα είναι τα ασφάλιστρα. Μία ετήσια ασφάλεια προσφέρει εξοικονόμηση έως και περίπου 40% σε σχέση με μία μηναία ασφάλιση και περίπου 20% σε σχέση με την εξάμηνη ασφάλιση.

ΑΠΕ-ΜΠΕ





17 Μαΐ 2022

Europ Assistance Greece: Νέα digital υπηρεσία Δήλωσης Ατυχήματος

Europ Assistance Greece: Νέα digital υπηρεσία Δήλωσης Ατυχήματος

H Europ Assistance Greece θέτει στη διάθεση των ασφαλισμένων της τη νέα, πλήρως ψηφιακή, υπηρεσία Δήλωσης Ατυχήματος (Remote Assistance).

Πρόκειται για μια καινοτόμο εφαρμογή για την αναγγελία ζημιάς εύκολα και γρήγορα, από τον ίδιο τον Ασφαλισμένο με τη χρήση του smartphone του & με τη βοήθεια εξειδικευμένου agent του Contact Centre μας.

Η ολοκλήρωση της διαδικασίας γίνεται σε 5 απλά βήματα:

  1. Ο Ασφαλισμένος καλεί τηλεφωνικά το Contact Centre μας
  2. O Agent καταγράφει όλα τα απαιτούμενα στοιχεία του ατυχήματος και την περιγραφή συμβάντος, με τη βοήθεια του ασφαλισμένου
  3. Η εφαρμογή αποστέλλει αυτόματα ένα link με SMS στο κινητό του Ασφαλισμένου, με τη δήλωση του ατυχήματος.
  4. Ο Ασφαλισμένος αποδέχεται τη δήλωση και ξεκινάει η έναρξη της βιντεοκλήσης.
  5. Κατά τη διάρκεια της βίντεοκλήσης ο Agent καθοδηγεί τον ασφαλισμένο και παίρνει φωτογραφίες όπου τις αποθηκεύει στον φάκελο του ασφαλισμένου.

Με την παραπάνω διαδικασία επιτυγχάνεται γρήγορα η ολοκλήρωση της αναγγελίας ζημιάς, μεγιστοποιείται η ικανοποίηση του Ασφαλισμένου και διευκολύνεται η καταγραφή & ταξινόμηση όλου του συνοδευτικού υλικού (φωτογραφίες κλπ).

Η Europ Assistance Greece διευρύνει το φάσμα των ψηφιακών της υπηρεσιών, διευκολύνοντας την καθημερινότητα των Ασφαλισμένων της!



Euroins Ελλάδος: Δώρισε ιατρικό εξοπλισμό στο αγροτικό ιατρείο Σοφικού Κορινθίας

Η Euroins Ελλάδος δώρισε έναν αυτόματο εξωτερικό απινιδωτή στο αγροτικό ιατρείο Σοφικού Κορινθίας

Η Euroins Ελλάδος, θυγατρική εταιρεία του κορυφαίου ευρωπαϊκού ομίλου συμμετοχών Eurohold Bulgaria AD, βρίσκεται στο πλευρό των τοπικών κοινωνιών μέσω του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας που υλοποιεί σε όλη τη χώρα. 

Την Τρίτη 10 Μαΐου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας κ. Evgeny Ignatov και ο Αναπληρωτής Διευθυντής κ. Αθανάσιος Ι. Σμυρνής επισκέφτηκαν με τον Υφυπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Χρίστο Δήμα το αγροτικό ιατρείο Σοφικού Κορινθίας όπου η Euroins δώρισε έναν αυτόματο εξωτερικό απινιδωτή. Ο σύγχρονος ιατρικός εξοπλισμός θα συμβάλλει στην άμεση αντιμετώπιση περιστατικών καρδιοαναπνευστικής ανακοπής με στόχο την προστασία της υγείας των κατοίκων και τη δημιουργία αισθήματος ασφαλείας στην τοπική κοινωνία.

Ο κ. Ignatov δήλωσε σχετικά: «Στόχος της Euroins είναι να στέκεται στο πλευρό των τοπικών κοινωνιών όπου δραστηριοποιείται συνδράμοντας με όλα της τα μέσα τις δημόσιες υπηρεσίες και δομές. Καθώς η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη, ευχόμαστε με τον εξοπλισμό που παρέχουμε σήμερα να σωθούν ανθρώπινες ζωές. Θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά τον Υφυπουργό κ. Δήμα για την πρωτοβουλία του αυτή και για την ιδιαίτερη ευαισθησία που επιδεικνύει απέναντι στα προβλήματα των κατοίκων της περιοχής».