Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Το Εγγυητικό Κεφάλαιο της Ρουμανίας (FGA), με ανάρτησή του στον ιστοχώρο του, απευθύνει οδηγίες για τους αιτούντες αποζημίωση κατόπιν της από 20.4.2022 οριστικής απόφασης του δικαστηρίου για την έναρξη της διαδικασίας πτώχευσης της ασφαλιστικής επιχείρησης Societatea de Asigurare-Reasigurare City Insurance S.A. (CITY)..
Βάσει της απόφασης, η προθεσμία των 90 ημερών για την υποβολή αιτημάτων (στο FGA) για αποζημίωση λήγει στις 20 Ιουλίου 2022. Εάν το δικαίωμα για ασφαλιστική απαίτηση εγερθεί μετά την ημερομηνία της οριστικής απόφασης του δικαστηρίου (20ή Απριλίου), η προθεσμία των 90 ημερών εκκινεί από την ημερομηνία έγερσής του.
Η ERGO Ασφαλιστική εισέρχεται δυναμικά στις ασφαλίσεις Ζωής και ανακοινώνει τη διάθεση της νέας γενιάς Unit Linked προϊόντων της, ERGO My Fund. Με μια σειρά συναντήσεων και ανακοινώσεων προς τους Συνεργάτες της, η ERGO θα τους ενημερώσει για τα νέα προϊόντα αλλά και γενικότερα για τις στρατηγικές πρωτοβουλίες της, όσον αφορά στις Ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας.
Η Εταιρεία, αφουγκραζόμενη τις ανάγκες των καταναλωτών όπως αυτές διαμορφώνονται στα διαφορετικά στάδια της ζωής τους, δημιούργησε την οικογένεια προϊόντων ERGO My Fund. Ένα σύνολο καινοτόμων προϊόντων που συνδυάζουν ιδανικά την επένδυση με την ασφάλιση και αξιοποιούν την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση των Ομίλων Munich Re και ERGO. Η οικογένεια προϊόντων ERGO My Fund είναι σχεδιασμένη με βάση τα σύγχρονα ευρωπαϊκά πρότυπα, ώστε να καλύπτουν ολοκληρωμένα τις επενδυτικές και ασφαλιστικές ανάγκες των καταναλωτών, με απόλυτη διαφάνεια, ευελιξία και πληρότητα όσον αφορά στην παρακολούθηση της επένδυσής τους.
Σε συνεργασία με την MEAG, την εξειδικευμένη εταιρεία διαχείρισης κεφαλαίων του Ομίλου Munich Re, τα προϊόντα ERGO My Fund παρέχουν πρόσβαση σε Επενδυτικά Κεφάλαια MEAG Funds, που εξασφαλίζουν δυνατότητα αξιοποίησης επενδυτικών ευκαιριών σε παγκόσμια κλίμακα με υψηλή ποιότητα στη διαχείριση των επενδύσεων. Τα MEAG Funds είναι χαρακτηρισμένα σαν ΟΣΕΚΑ (Οργανισμοί Συλλογικών Επενδύσεων σε Κινητές Αξίες) σύμφωνα με την Οδηγία 2009/65/ΕΚ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και εποπτεύονται από την Γερμανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (Bundesanstalt für Finanzdienstleistungsaufsicht (BaFin).
Σε πρώτη φάση προσφέρονται ήδη δύο προϊόντα, ανάλογα με τις προσωπικές ανάγκες και επενδυτικούς στόχους του καταναλωτή: Το πρόγραμμα περιοδικών καταβολών ERGO My Fund – Flex Plan και το πρόγραμμα εφάπαξ καταβολής ERGO My Fund – Invest Plan.
Ο Διευθυντής του Τομέα Ασφαλιστικών Λειτουργιών Ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας της ERGO, κ. Δημήτριος Σπανός, τόνισε πως “τα προγράμματα Unit Linked αποτελούν στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης στη δραστηριότητα των ασφαλίσεων Ζωής για την εταιρεία. Τη δεδομένη χρονική στιγμή τα καταθετικά προϊόντα προσφέρουν ιδιαίτερα χαμηλά επιτόκια, με αποτέλεσμα να δημιουργείται εύφορο έδαφος για τη στροφή των καταναλωτών προς τα Unit Linked προϊόντα, που προσφέρουν σύγχρονες επενδυτικές και ασφαλιστικές λύσεις, με ευελιξία και χαρακτηριστικά εξατομίκευσης. H ERGO, έχει την τεχνογνωσία και την εμπειρία στον χώρο των διεθνών χρηματαγορών, ώστε να προσφέρει επενδυτικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών για επένδυση και δημιουργία κεφαλαίου”.
Τα προϊόντα ERGO My Fund δημιουργήθηκαν με γνώμονα τις αρχές της καινοτομίας, της διαφάνειας και της απλότητας και είναι διαθέσιμα προς πώληση μέσω της ανανεωμένης έκδοσης της εφαρμογής SalesBOX, η οποία έχει εμπλουτιστεί με νέες πρωτοποριακές λειτουργικότητες. Συγκεκριμένα, προσφέρει στους Συνεργάτες της ERGO, με εύκολο και απλό τρόπο, μέσα από ένα σύγχρονο και ιδιαίτερα φιλικό περιβάλλον, τη δυνατότητα αυτοματοποιημένου προσδιορισμού του επενδυτικού προφίλ του υποψήφιου πελάτη και της προτεινόμενης για αυτόν επενδυτικής επιλογής.
Επιπλέον, προσφέρει τη δυνατότητα σύνθεσης προσωπικού χαρτοφυλακίου, με ελεύθερη επιλογή Επενδυτικών Κεφαλαίων και σύγκρισης με την προτεινόμενη αρχική επενδυτική επιλογή. Παράλληλα, παρέχει σε κάθε βήμα και με πλήρη διαφάνεια, ουσιαστική και ολοκληρωμένη πληροφόρηση, ενώ η έκδοση προσφοράς και αίτησης ασφάλισης ακολουθούν τις υφιστάμενες πλήρως ψηφιοποιημένες διαδικασίες της ERGO που ισχύουν για όλα τα προϊόντα Ζωής και Υγείας με κύριο χαρακτηριστικό την αυτόματη αποστολή στον πελάτη της αίτησης ασφάλισης και την υπογραφή της ηλεκτρονικά, μέσω της εφαρμογής ERGO eSign.
Το Dubai, τη μεγαλύτερη πόλη των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, επέλεξε η Ευρωπαϊκή Πίστη για να επιβραβεύσει τους κορυφαίους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές της, που διακρίθηκαν στο πλαίσιο του Διαγωνισμού Πωλήσεων για το 2021.
Τους επιτυχόντες συνόδευε ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κύριος Νίκος Χαλκιόπουλος, η Εμπορική Διευθύντρια κυρία Βασιλική Ρούσση, ο Διευθυντής Marketing & Υποστήριξης Δικτύου Πωλήσεων κύριος Γιώργος Γκοτζαγεώργης, καθώς και στελέχη των Εσωτερικών Υπηρεσιών.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού στο… Εμιράτο της υπερβολής, που πραγματοποιήθηκε 4 με 8 Μαΐου, οι συμμετέχοντες έζησαν ιδιαίτερες εμπειρίες. Επισκέφθηκαν το Burj Khalifa, το υψηλότερο κτίριο στον κόσμο και το Atlandis the Palm, ένα πραγματικό κατασκευαστικό θαύμα τεχνητών νησιών που είναι ορατό από το διάστημα, με πολυτελή ξενοδοχεία και σπίτια. Έκαναν σαφάρι 4Χ4 στους αμμόλοφους, βόλτα με καμήλες, φωτογραφήθηκαν στο ηλιοβασίλεμα και δείπνησαν στο Desert Gate κάτω από τον ουρανό της ερήμου, με παραδοσιακά φαγητά και ναργιλέ, παρακολουθώντας παραδοσιακούς χορούς.
Επισκέφθηκαν το ξακουστό Burj Alarab, την παλιά πόλη με την παραδοσιακή αγορά και την αγορά χρυσού, αλλά και τη Souk Madinat Jumeirah, ένα εντυπωσιακό συγκρότημα που περιλαμβάνει σκεπαστή αγορά, ξενοδοχειακές μονάδες, τεχνητά κανάλια, καφέ και εστιατόρια.
Είχαν επίσης τη δυνατότητα να ψωνίσουν στο… ατελείωτο Dubai Mall, αλλά και στο Mall of Emirates με το ξακουστό χιονοδρομικό του κέντρο. Παρακολούθησαν το εντυπωσιακό show των σιντριβανιών και είχαν τη δυνατότητα να φωτογραφήσουν και να φωτογραφηθούν στους αμέτρητους ουρανοξύστες της πόλης.
Η Εταιρία δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στη λεπτομέρεια, η οποία δίνει προστιθέμενη αξία σε κάθε ταξίδι της, επεφύλασσε μια έκπληξη στους συμμετέχοντες, καθώς τους βραβευόμενους συνόδευε σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού ο κ. Τάσος Δούσης, ο οποίος ως “expert” στο Dubai, μοιράστηκε μαζί τους εμπειρίες και εικόνες! Η εκδήλωση βραβεύσεων και το gala dinner για τους επιτυχόντες, πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα πανηγυρικό κλίμα, με τους βραβευθέντες να ανανεώνουν το ραντεβού τους για το επόμενο ταξίδι του Δικτύου Πωλήσεων που θα πραγματοποιηθεί στη Νέα Υόρκη.
Με στόχο την ανάδειξη της νέας γενιάς επαγγελματιών, η Interamerican πραγματοποιεί την καινοτόμο πρωτοβουλία “Interamerican Graduate Traineeship Program”, με την πρόσληψη τεσσάρων νέων ταλαντούχων στελεχών. Η εταιρεία μέσα από αυτή τη δράση δίνει την ευκαιρία σε νέους απόφοιτους ακαδημαϊκών σχολών να απασχοληθούν στα πιο σημαντικά έργα της, βάζοντας τις βάσεις για την μελλοντική επαγγελματική τους πορεία εντός της Interamerican, μέσα από την ανάδειξη των ικανοτήτων και του ταλέντου τους, σε μία εταιρεία-ηγέτη στον κλάδο της ασφάλειας. Στόχος αυτής της ξεχωριστής επαγγελματικής εμπειρίας, είναι η εκπαίδευση και απασχόληση τεσσάρων νέων επαγγελματιών και η ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις δεξιότητές τους, αποκτώντας μια ολοκληρωμένη εικόνα της εταιρείας, που θα αποτελέσει εξαιρετικό εφόδιο για τη μόνιμη θέση τους εντός της Interamerican. Για τη δημιουργία της καμπάνιας του προγράμματος, η οποία είχε διάρκεια από τις 11 έως τις 31 Μαρτίου, η ομάδα του HR συνεργάστηκε με την ομάδα του Corporate Marketing, , συγκεντρώνοντας συνολικά 175 αιτήσεις. Η πρώτη φάση αξιολόγησης αφορούσε ένα digital assessment από τον νέο συνεργάτη της Interamerican, την Bryq, το οποίο αξιολογούσε τόσο τα cognitive skills, όσο και στοιχεία προσωπικότητας, στο οποίο συμμετείχαν 122 υποψήφιοι. Από αυτούς τους 122 η Interamerican κατέληξε σε 30 υποψηφίους, το προφίλ των οποίων συνέπιπτε με τις ανάγκες της θέσης, στους οποίους δόθηκε η δυνατότητα της προσωπικής συνέντευξης με φυσική παρουσία στα γραφεία της εταιρείας. Οι 12 επικρατέστεροι υποψήφιοι κλήθηκαν να γνωρίσουν leaders της Interamerican μέσω digital interviews και αξιολογήθηκαν σε ομαδικές και ατομικές εργασίες σε ένα “One Day Assessment Center”, που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας. Το όμορφο αυτό ταξίδι ολοκληρώθηκε με την τελική επιλογή των τεσσάρων υποψηφίων που συγκέντρωσαν τις υψηλότερες βαθμολογίες από όλες τις αξιολογήσεις και τις συνεντεύξεις. Το δικό τους ταξίδι στην οικογένεια της Interamerican ξεκίνησε με την πρόσληψή τους στις 11 Μαΐου. Μέσα από το πρωτοποριακό πρόγραμμα “Interamerican Graduate Traineeship Program”, η Interamerican ανοίγει έναν συναρπαστικό δρόμο στους νέους επαγγελματίες, προσφέροντάς τους τα εφόδια προς μια λαμπρή επαγγελματική σταδιοδρομία και δίνοντάς τους την ευκαιρία να ξεχωρίσουν μέσα σε ένα δυναμικά εξελισσόμενο εργασιακό περιβάλλον.
Οι γυναίκες έχουν υπερδιπλάσια πιθανότητα από ό,τι οι άνδρες να ταλαιπωρηθούν από επίμονα για μήνες συμπτώματα της μακράς Covid-19, σύμφωνα με τη μεγαλύτερη μελέτη του είδους της μέχρι σήμερα.
Η έρευνα δείχνει, επίσης, ότι το ιατρικό ιστορικό αυτοάνοσης πάθησης ή κατάθλιψης αυξάνει τον κίνδυνο μακρόχρονων συμπτωμάτων μετά από λοίμωξη με κορονοϊό. Περίπου ένα στα τρία άτομα με μακρά Covid-19 είχε προηγούμενο αυτοάνοσο νόσημα και πάνω από τους μισούς ιστορικό κατάθλιψης ή άγχους.
Όσοι είχαν χρειαστεί νοσηλεία λόγω της Covid-19 έχουν στη συνέχεια δεκαπλάσια πιθανότητα για μακρά Covid-19. Η μελέτη βρήκε ακόμη ότι, ένα έτος μετά την αρχική λοίμωξη Covid-19, περίπου μία στις τέσσερις γυναίκες με μακρά Covid-19 έχει διαταραχές στην περίοδό της (έμμηνο κύκλο).
Η μελέτη από ερευνητές της γνωστής εταιρείας γενετικών αναλύσεων 23andMe, σύμφωνα με τους «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς», ανέλυσε στοιχεία για περισσότερους από 100.000 ανθρώπους με Covid-19, από τους οποίους περίπου το ένα τέταρτο είχαν συμπτώματα (κόπωση, δύσπνοια, εγκεφαλική «ομίχλη» κ.ά.), παρ' όλο που είχαν αναρρώσει από την οξεία λοίμωξη πριν τουλάχιστον 12 εβδομάδες.
Διαπιστώθηκε ότι οι γυναίκες υποφέρουν από μακρά Covid-19 σε δυσανάλογο ποσοστό, παρ' όλο που, όπως έχουν δείξει πολλές μελέτες, οι άνδρες είναι πιθανότερο να νοσήσουν με Covid-19 και να πεθάνουν από τη νόσο. Περίπου οι μισές γυναίκες με μακρά Covid-19 έχουν συμπτώματα για έξι μήνες ή περισσότερο, κάτι που πιθανώς οφείλεται σε ορμονικές ή γενετικές διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλα. Σύμφωνα με τους ερευνητές, οι γυναίκες είναι επίσης πιθανότερο να πάσχουν από αυτοάνοσες παθήσεις, όπως ο συστηματικός ερυθηματώδης λύκος ή η πολλαπλή σκλήρυνση.
Μία δεύτερη αμερικανική μελέτη, από ερευνητές του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νόσων (CDC) των ΗΠΑ, βρήκε ότι τουλάχιστον ένας στους πέντε ενήλικες (21%) έως 65 ετών που νόσησαν από τον κορονοϊό θα εμφανίσει έπειτα προβλήματα μακράς Covid-19, σύμφωνα με τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης». Στους άνω των 65 ετών, μακρά Covid-19 θα εμφανίσει ένα ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό, πάνω από ένας στους τέσσερις (27%).
Τα προβλήματα από τη μακρά Covid-19 μπορεί να αφορούν τους πνεύμονες, την καρδιά, τους νεφρούς, το μυοσκελετικό σύστημα, το ενδοκρινικό, το γαστρεντερικό και άλλα μέρη του σώματος, καθώς επίσης συμπτώματα νευρολογικής και ψυχιατρικής φύσης. Οι ηλικιωμένοι άνω των 65 ετών έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο, σε σχέση με τους νεότερους με μακρά Covid-19, να εμφανίσουν ειδικότερα νεφρική ανεπάρκεια, νευρολογικές παθήσεις και ψυχικές διαταραχές.
Η μελέτη, που ανέλυσε ηλεκτρονικά ιατρικά αρχεία της περιόδου 2020-21 για σχεδόν δύο εκατομμύρια ανθρώπους, εκ των οποίων 353.164 είχαν διαγνωστεί με κορονοϊό, διαπίστωσε ότι ο κίνδυνος προβλημάτων υγείας (αναπνευστικών μυοσκελετικών, καρδιαγγειακών κ.ά.) λόγω του μετά-Covid συνδρόμου (όπως είναι επίσης γνωστή η μακρά Covid-19) στους άνω των 65 ετών είναι 20% έως 120% μεγαλύτερη, σε σχέση με τους ηλικιωμένους που ποτέ δεν αρρώστησαν με Covid-19. Για τους ανθρώπους 18 έως 64 ετών ο αντίστοιχος κίνδυνος προβλημάτων υγείας εξαιτίας της μακρόχρονης Covid-19 είναι κατά 10% έως 110% μεγαλύτερος σε σχέση με όσους ποτέ δεν μολύνθηκαν από τον κορονοϊό.
Σύμφωνα με την έρευνα, στο διάστημα ενός μηνός έως ενός έτους μετά τη διάγνωση κορονοϊού, το 38% των ασθενών είχαν ακόμη ένα ή περισσότερα προβλήματα υγείας, έναντι 16% των ασθενών χωρίς Covid-19. Στην ηλικιακή ομάδα των 18-64 ετών το ποσοστό ατόμων με μετά-Covid προβλήματα ήταν 35% έναντι 15% στους συνομήλικους χωρίς Covid-19, ενώ στους άνω των 65 ετών τα αντίστοιχα ποσοστά ήταν 45% έναντι 19%. Με βάση τα ανωτέρω, οι ερευνητές κατέληξαν στην εκτίμηση ότι περίπου το 27% των ηλικιωμένων και το 21% των κάτω των 65 ετών εμφανίζουν προβλήματα υγείας σχετιζόμενα με την προηγηθείσα Covid-19.
Το Διατροφολογικό – Εργομετρικό Κέντρο Bioiatriki+ του Ομίλου ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ συμπράττει με τη Samsung Electronics Hellas, προσφέροντας δυνατότητες καθημερινής καταγραφής δεδομένων υγείας και άσκησης, με τη βοήθεια της σειράς Samsung Galaxy Watch4.
Το Bioiatriki+ Nutrition & Fitness διαθέτει πληθώρα διατροφολογικών και εργομετρικών υπηρεσιών, ενώ παράλληλα παρέχει εξατομικευμένη συμβουλευτική και διατροφική εκπαίδευση.
Πλέον, χάρη στη Samsung και τη σειρά Samsung Galaxy Watch4, οι χρήστες των υπηρεσιών του Κέντρου έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν δεδομένα που αφορούν στην ευεξία τους, κάνοντας καθημερινά τις απαραίτητες μετρήσεις και θέτοντας τους επόμενους στόχους τους.
Πιο συγκεκριμένα, το Samsung Galaxy Watch4 με τη βοήθεια του πρωτοποριακού αισθητήρα Samsung BioActive* μετρά σε πραγματικό χρόνο τη σύσταση του σώματος με δείκτες, όπως το ποσοστό λίπους, σκελετικών μυών και υγρών, βοηθώντας τελικώς τον χρήστη στην καλύτερη διαχείριση της φυσικής του κατάστασης και της διατροφικής του πορείας.
Το έμπειρο επιστημονικό προσωπικό του Bioiatriki+ Nutrition & Fitness και οι προηγμένες λειτουργίες fitness της σειράς Samsung Galaxy Watch4 μπορούν να γίνουν σύμμαχοι στην επίτευξη των διατροφικών στόχων. Το smartwatch της Samsung μπορεί να αποτελέσει συνοδοιπόρο στο ταξίδι προς την ευεξία και την υιοθέτηση πιο υγιεινών διατροφικών συνηθειών, βοηθώντας τον χρήστη να εντάξει παράλληλα και τη σωματική άσκηση στην καθημερινότητά του, χάρη στα δεκάδες προγράμματα γυμναστικής που διαθέτει.
Το Bioiatriki+ προσφέρει μια σειρά υπηρεσιών, όπως διαχείριση βάρους και διατροφική συμβουλευτική από έμπειρο επιστημονικό προσωπικό, εξειδικευμένες αιματολογικές και βιοχημικές διαγνωστικές εξετάσεις, δυνατότητα εργομετρικού ελέγχου, ενώ απευθύνεται σε όλους, από εγκύους και αθλητές έως παιδιά και άτομα τρίτης ηλικίας.
Οι δυνατότητες παρακολούθησης διάφορων δραστηριοτήτων και οι επιλογές εξατομίκευσης του Samsung Galaxy Watch4, από κοινού με το προσωποποιημένο διατροφικό πλάνο που παρέχει το Bioiatriki+ Nutrition & Fitness, αποτελούν ιδανικό συνδυασμό για την επίτευξη της ευεξίας που αναζητά ο καθένας.
Επιπλέον, όσοι επισκέπτονται το Bioiatriki+ στις εγκαταστάσεις του Ομίλου στη Λεωφόρο Κηφισίας 132, στον 6ο όροφο, έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν από κοντά τη σειρά Samsung Galaxy Watch4 και να επωφεληθούν από εκπτωτικά κουπόνια για την αγορά του smartwatch.
Με μότο «Reset – Recharge – Refocus», το Bioiatriki+ προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες που έχουν στόχο την υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής και τη διατήρηση της καλής υγείας. Το έμπειρο επιστημονικό προσωπικό, ο σύγχρονος εξοπλισμός του Κέντρου και η υψηλή εξειδίκευση του Ομίλου στον προληπτικό και διαγνωστικό έλεγχο, αποτελούν εγγύηση για πρόληψη, καλή υγεία και ευεξία.
Περισσότερες πληροφορίες: Bioiatriki+ Αθήνας 210 6966282 Όλα τα νέα του Bioiatriki+ στην ιστοσελίδα του, σε Facebook και Instagram.
Η Allianz Ελλάδος, με στόχο να αναβαθμίζει διαρκώς την εμπειρία των ασφαλισμένων και τη σχέση μαζί τους, εισάγει το Voice of the Customer (VoC), ένα σύγχρονο πρόγραμμα εξυπηρέτησης και αξιολόγησης των υπηρεσιών της. Με τον τρόπο αυτό αποδεικνύει έμπρακτα ότι δίνει «φωνή» στους ασφαλισμένους και αφουγκράζεται τις ανάγκες τους.
Το πρόγραμμα Voice of the Customer βοηθά την Allianz να λάβει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τα σχόλια των ασφαλισμένων, μέσα από ερωτηματολόγια που τη βοηθούν να βελτιώσει περαιτέρω τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της αλλά και να αυξήσει το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών της. Το πρόγραμμα συλλέγει πληροφορίες που προέρχονται από αιτήματα των ασφαλισμένων σε πραγματικό χρόνο, διευκολύνοντας την ανάλυσή τους. Έτσι, η Allianz μπορεί να εστιάσει στις κύριες αιτίες των ζητημάτων που προκύπτουν, επιλύοντάς τα έγκαιρα.
Χάρη στο Voice of the Customer, η επικοινωνία με τους πελάτες επιταχύνεται ακόμα περισσότερο. Η ομάδα της Allianz επικοινωνεί εντός 24 ωρών με τους ασφαλισμένους που δεν έμειναν ικανοποιημένοι, με σκοπό να διερευνήσει περαιτέρω το παράπονό τους. Σε δεύτερο επίπεδο, η λειτουργία αυτή βοηθά την Allianz να βελτιώσει τις διαδικασίες της για να έχουν οι πελάτες καλύτερη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης μελλοντικά.
Παράλληλα, το πρόγραμμα Voice of the Customer βοηθά την Allianz ν’ αναπτύξει ακόμη περαιτέρω τις δεξιότητες των υπαλλήλων της, φροντίζοντας ώστε να υιοθετούν στις καθημερινές τους πρακτικές τα διδάγματα και τις εμπειρίες που προκύπτουν, με επίκεντρο πάντα τις ανάγκες των ασφαλισμένων.
Στην συνεπή προσπάθεια της Allianz να εξελίσσεται διαρκώς, μαζί με τους ασφαλισμένους, το Voice of the Customer αποδεικνύεται ένα πολύτιμο εργαλείο, τόσο για την εταιρεία όσο και για τον κάθε ασφαλισμένο ξεχωριστά.
To σύγχρονο βιοκλιματικό κτήριο της Λεωφόρου Συγγρού άνοιξε σήμερα τις πόρτες του για να υποδεχθεί τους ανθρώπους και τους ασφαλισμένους τής εταιρείας.
Ένας νέος ιστορικός κύκλος ανοίγει σήμερα για την Generali Hellas. Η εταιρεία που διέγραψε μια ιδιαίτερα επιτυχή πορεία τη χρονιά που πέρασε, απέκτησε τη νέα ιδιόκτητη έδρα της στη συμβολή των οδών Λ. Συγγρού και Λαγουμιτζή η οποία θα στεγάσει στο εξής το σύνολο των δραστηριοτήτων της.
Το σύγχρονο βιοκλιματικό κτήριο των 8.000 τ.μ. της Generali σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε βάσει υψηλών προδιαγραφών, σύμφωνα με τους κανόνες πιστοποίησης αειφόρου ανάπτυξης του προγράμματος Leadership in Energy and Environmental Design (LEED). Κατά την υλοποίηση εφαρμόστηκαν ενεργειακά αποδοτικές τεχνολογίες για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών αλλά και συστήματα αυτοματισμού ελέγχου της απόδοσης των εγκαταστάσεων τελευταίας τεχνολογίας, προδιαγραφές που καλύπτουν όλες τις απαιτήσεις της ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Στην ίδια φιλοσοφία εντάσσεται και η πρόβλεψη μεγάλων ανοιχτών χώρων πρασίνου με εντατική φύτευση και ανάπτυξη υψηλής βλάστησης, με σκοπό τη δημιουργία θετικού φυσικού μικροκλίματος στη γύρω περιοχή και την αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος μέσα από τον περιορισμό του φαινομένου της αστικής θερμικής νησίδας.
Το υψηλής αισθητικής εσωτερικό του κτηρίου διαμορφώθηκε ακολουθώντας τίς λιτές γραμμές τής κατασκευής δημιουργώντας ένα λειτουργικό αλλά ταυτόχρονα άνετο και φιλικό περιβάλλον για όλους. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες των προσόψεων συμβάλλουν στην εκμετάλλευση του φυσικού φωτός ελαχιστοποιώντας τη χρήση τεχνητού φωτισμού, ενώ οι ανοιχτοί χώροι διευκολύνουν την ελευθερία της συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων.
Το κατώφλι του νέου κτηρίου πέρασε το σύνολο των εργαζομένων του ενιαίου, πλέον, οργανισμού που επιστρέφει στον φυσικό εργασιακό του χώρο μετά από την εκτεταμένη περίοδο τηλεργασίας που επέβαλαν τα υγειονομικά μέτρα λόγω πανδημίας και την ολοκλήρωση της πρόσφατης εξαγοράς του 2021.
Ο CEO της Generali Hellas κ. Πάνος Δημητρίου υποδεχόμενος τους συνεργάτες του είπε τα εξής: «Αισθάνομαι, σήμερα, πολύ τυχερός που είμαστε ξανά όλοι μαζί μετά από τόσο μεγάλο και δύσκολο χρονικό διάστημα, χωρίς απώλειες και ταυτόχρονα πολύ ικανοποιημένος που η ομάδα αυτή κατάφερε τόσα πολλά. Πιστέψτε με, τίποτα δεν είναι αυτονόητο. Είναι, όμως, σπουδαίο όταν συμβαίνει. Το νέο αυτό κτήριο είναι το συμβολικό πέρασμα ενός σπουδαίου οργανισμού στο μέλλον. Σε ένα αύριο με τον άνθρωπο στο επίκεντρο και με σεβασμό στο περιβάλλον, όπως το οραματίζεται η Generali. Ας κάνουμε, λοιπόν, αυτό το άλμα. Ας γίνουμε οι φορείς της αλλαγής που πρεσβεύουμε στηρίζοντας και εμπνέοντας ο ένας τον άλλον, αναδεικνύοντας και ενεργοποιώντας τις πιο δημιουργικές δυνάμεις των ανθρώπων δίπλα μας. Σας καλωσορίζω, λοιπόν, στο νέο μας «σπίτι» και είμαι σίγουρος ότι η συνέχεια της νέας Generali θα είναι εξίσου δυναμική με την έως σήμερα πορεία της.»
Τον Φεβρουάριο του 2022, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε την πρότασή της για έναν νόμο σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα. Η παρούσα πρόταση καθορίζει οριζόντιες αρχές με στόχο τη διασφάλιση δίκαιης πρόσβασης και χρήσης των δεδομένων, καθώς και την παροχή της δυνατότητας στους καταναλωτές να διατηρήσουν τον έλεγχο των δεδομένων τους.
Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) υποστηρίζει την άποψη της Επιτροπής να θέσει τους καταναλωτές στο επίκεντρο της διαδικασίας ανταλλαγής δεδομένων και να επιτύχει δίκαιη, λογική και χωρίς διακρίσεις πρόσβαση στα δεδομένα σε όλους τους τομείς της οικονομίας δεδομένων, όπως αναφέρεται σε επίσημη ανακοίνωση.
Ήδη, σήμερα, τα μέλη της ACEA διαθέτουν δεδομένα που δημιουργούνται από οχήματα για υπηρεσίες τρίτων, σύμφωνα με τους στόχους της πρότασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Τα δεδομένα κοινοποιούνται με τρόπο που ανταποκρίνεται στις επιλογές χρήσης του πελάτη, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την προστασία των προσωπικών δεδομένων του καταναλωτή και την ασφάλεια και (κυβερνο)ασφάλεια του οχήματος και των επιβατών του.
Οι κατασκευαστές οχημάτων συμφωνούν με την Επιτροπή ότι οι πελάτες πρέπει να δίνουν άδεια για να επιτρέπουν την πρόσβαση τρίτων στα δεδομένα και ότι θα πρέπει πάντα να έχουν τον έλεγχο της κοινής χρήσης δεδομένων. Από αυτήν την άποψη, η ACEA σημειώνει πως πολλές από τις αρχές που ορίζονται στον νόμο περί δεδομένων απηχούν τις συστάσεις που έχουν ήδη γίνει από κατασκευαστές οχημάτων στο έγγραφο θέσης της Ένωσης σχετικά με την πρόσβαση στα δεδομένα.
Ωστόσο, η ACEA ανησυχεί ότι ορισμένες από τις διατάξεις αυτής της πρότασης για έναν νόμο περί δεδομένων υπερβαίνουν τα όρια, επιβάλλοντας απαιτήσεις που είναι απλώς ανεφάρμοστες. Τέτοιες απαιτήσεις δεν θα ανταποκρίνονται στους στόχους της διασφάλισης των δικαιωμάτων των καταναλωτών σχετικά με τα δεδομένα τους και της δημιουργίας μίας ακμάζουσας οικονομίας δεδομένων στην ΕΕ. Αντίθετα, θα δημιουργήσουν νομική αβεβαιότητα ως προς τον τρόπο χειρισμού και περαιτέρω κοινής χρήσης των ευαίσθητων για τις επιχειρήσεις δεδομένων μόλις αποκαλυφθούν. Αυτό πιθανότατα θα έχει αποθαρρυντικό αποτέλεσμα στην ποσότητα και την ποιότητα των δεδομένων που συλλέγουν και επεξεργάζονται οι επιχειρήσεις και έρχεται σε αντίθεση με την πρόθεση της Επιτροπής να προωθήσει την ευρωπαϊκή οικονομία δεδομένων, όπως τονίζεται στην επίσημη ανακοίνωση.
Ο νόμος για τα δεδομένα δεν πρέπει να γίνει ρυθμιστικό εμπόδιο για τις ευρωπαϊκές εταιρείες να αναπτυχθούν και να επενδύσουν στη δημιουργία δεδομένων υψηλής ποιότητας. Αντίθετα, θα πρέπει να θεσπίσει βασικές αρχές σε βασικούς τομείς για τη διασφάλιση της δίκαιης και χωρίς διακρίσεις πρόσβασης, της τεχνολογικής ουδετερότητας, της επιλογής των χρηστών και -κυρίως- της ασφάλειας των ανθρώπων.
Ως εκ τούτου, η ACEA καλεί το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο να αποσαφηνίσουν αυτήν τη νομοθεσία για να διασφαλίσουν ότι οι αρχές που ορίζει εξυπηρετούνται από απαιτήσεις που διευκολύνουν την ανταλλαγή δεδομένων. Αυτές οι απαιτήσεις θα πρέπει να βασίζονται στις αρχές της δικαιοσύνης, της διαφάνειας, της αναλογικότητας, της λογικής και της μη διάκρισης.
Δείπνο γνωριμίας παρέθεσε η Εθνική Ασφαλιστική, με την ευκαιρία αλλαγής της μετοχικής της σύνθεσης, την Τετάρτη 18 Μαΐου, στο Golf Prive Γλυφάδας για το Δίκτυο Μεσιτών - Πρακτόρων. Η Εταιρία οραματίζεται μία μεγάλη, δημιουργική, αλλαγή και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Σταύρος Κωνσταντάς, με το νέο Διοικητικό Συμβούλιο ξεκίνησαν δυναμικά την επικοινωνία για μία Συνέχεια που θα βασίζεται στην Ιστορία, θα ενισχύει την Αξιοπιστία και θα οδηγεί στην Ανανέωσή της.
Ο νέος μέτοχος θέλει την Εθνική Ασφαλιστική να προηγείται όλων στην ελληνική ασφαλιστική αγορά τα επόμενα χρόνια. Ο κ. Κωνσταντάς, μεταφέροντας τα πρώτα μηνύματα του νέου μετόχου, που εκπροσωπήθηκε σε ανώτατο επίπεδο στην εκδήλωση από τον κ. Άλεξ Φωτακίδη και τον κ. Κωνσταντίνο Ρόκα, τόνισε ότι η επόμενη ημέρα θα είναι καλύτερη για ασφαλισμένους και συνεργάτες που θα δουν έναν γίγαντα να αφυπνίζεται.
Ο Διευθυντής Πωλήσεων κ. Μιχάλης Τάτσης καλωσορίζοντας τους προσκεκλημένους συνεργάτες, τους ευχαρίστησε για τη συνεχή και πολύτιμη στήριξή τους στην Εθνική Ασφαλιστική.
Η ζεστή βραδιά πλαισιώθηκε από ζωντανή μουσική ενώ το συμβολικό δώρο που δόθηκε στους συνεργάτες και είχε την υπογραφή της εικαστικού Πένης Μαναβή, έφερε την απεικόνιση πεταλούδας ως σύμβολο ελπίδας και αναγέννησης.