Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Η Εθνική Ασφαλιστική εστιάζοντας στις ανάγκες των ασφαλισμένων της, για σύγχρονες και καινοτόμες ψηφιακές ασφαλιστικές υπηρεσίες, που διευκολύνουν την καθημερινότητα τους, εμπλουτίζει με ακόμη περισσότερες υπηρεσίες το νέο σύγχρονο portal, διαθέσιμο online στο my.ethniki-asfalistiki.gr. Στο νέο portal, το οποίο είναι σχεδιασμένο να προσφέρει στους ασφαλισμένους γρήγορη εικόνα των συμβολαίων τους, προστίθενται τώρα ακόμα περισσότερες εφαρμογές.
Συγκεκριμένα,
• ενεργοποιώντας την νέα υπηρεσία e-policy που ενσωματώνεται στο MyEthniki, δίνεται η δυνατότητα λήψης των ειδοποιητηρίων πληρωμής μέσω e-mail, αλλά και όσων εντύπων είναι διαθέσιμα στο MyEthniki.
• το σύνολο των εγγεγραμμένων χρηστών του MyEthniki, θα λαμβάνει στο εξής ειδοποίηση μέσω e-mail, για κάθε νέο έντυπο συμβολαίου που εκδίδεται και είναι διαθέσιμο στο MyEthniki.
• δυνατότητα σύνδεσης με την εύχρηστη υπηρεσία eClaims, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα online υποβολής εξωνοσοκομειακών αποζημιώσεων από τους ασφαλισμένους με ομαδικό ασφαλιστήριο 24 ώρες το 24ωρο, καθώς και παρακολούθηση της εξέλιξης της αποζημίωσης μέχρι την ολοκλήρωση της.
Ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής κος Α. Χρηστίδης δήλωσε «Στην Εθνική Ασφαλιστική έχουμε θέσει ως στόχο μας την δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών, που θα διευκολύνουν την καθημερινότητα των πελατών μας στην συναλλαγή τους με την Εταιρεία. Θέλουμε οι πελάτες μας να αισθάνονται ότι η Εταιρία βρίσκεται πάντα δίπλα τους κάθε στιγμή που θα την χρειαστούν, δίνοντας λύσεις στις ανάγκες τους»
Η Εθνική Ασφαλιστική, με σκοπό να αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο την εμπειρία των ασφαλισμένων της, προγραμματίζει σταδιακά να ενσωματώσει και άλλες σύγχρονες λειτουργικότητες στο portal MyEthniki, δίνοντας μεγαλύτερο έλεγχο στα συμβόλαιά τους, προσφέροντας τους υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση.
Σε λειτουργία είναι πλέον το myTEKA, η ηλεκτρονική πλατφόρμα ενημέρωσης εισφορών και αποταμίευσης που λειτουργεί ως ατομικός κουμπαράς.
Πρόκειται για μια καινοτόμο
εφαρμογή που παρέχει εξατομικευμένη πληροφόρηση στους πολίτες. Με μια
ματιά ο ασφαλισμένος ενημερώνεται για:
το σύνολο των εισφορών που έχει καταβάλει ο ίδιος ή/και ο εργοδότης του
το κέρδος από τις αποδόσεις των επενδύσεών του
το ιστορικό εισφορών
την κίνηση λογαριασμού
Η
ανάπτυξη του myTEKA είναι ένα ακόμη βήμα στην κατεύθυνση της καλύτερης
ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα
παρέχει πλήρη ενημέρωση για τις εισφορές και την εξέλιξη της
αποταμίευσής τους. Οι ασφαλισμένοι σταδιακά αποκτούν τον έλεγχο της
επικουρικής τους σύνταξης και βλέπουν πού πραγματικά συγκεντρώνονται και
επενδύονται οι εισφορές τους.
Το
myteka.gov.gr είναι διαθέσιμο προς το παρόν για μη μισθωτούς, ενώ έως
το τέλος του 2022 θα είναι διαθέσιμο για το σύνολο των ασφαλισμένων που
έχουν ενταχθεί στο ΤΕΚΑ. Η νέα υπηρεσία είναι επίσης προσβάσιμη μέσω του
gov.gr, στην ενότητα «Εργασία και ασφάλιση» και την υποενότητα
«Συνταξιοδότηση». Την άνοιξη του 2023 θα είναι διαθέσιμο και το mobile
app myTEKA. Επιπλέον, από το 2023 θα είναι ορατή η εξέλιξη των
επενδύσεων.
Από τα Γραφεία Τύπου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
«Σήμερα δίνουμε σάρκα και οστά στον έλεγχο που έχει κάποιος νέος πάνω στον ατομικό του κουμπαρά. Δημιουργούνται βαθμιαία όλα εκείνα τα ηλεκτρονικά εργαλεία που επιτρέπουν στο νέο άνθρωπο να βλέπει όποια στιγμή θέλει πώς εξελίσσονται τα πράγματα στον ατομικό του κουμπαρά σε σχέση με την επικουρική του σύνταξη», υπογράμμισε ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, κατά τη σημερινή παρουσίαση της νέας εφαρμογής του Ταμείου Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης (ΤΕΚΑ). Όπως είπε, «περισσότεροι από 102.000 νέες και νέοι συμπολίτες μας έχουν εγγραφεί στο ΤΕΚΑ τους τελευταίους μήνες, πράγμα που σημαίνει ότι καθώς η εγγραφή των εργαζομένων που βρίσκουν για πρώτη φορά δουλειά είναι υποχρεωτική, 102.000 νέοι έχουν βρει για πρώτη φορά δουλειά από τον Ιανουάριο του 2022 και μετά. Και μάλιστα χωρίς να υπολογίζονται όλοι οι αυτοαπασχολούμενοι».
Ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, κατά την τοποθέτησή του, τόνισε πως «με το myTEKA η Ελλάδα κάνει ένα σημαντικό βήμα προς την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών ασφάλισης και, ειδικότερα, ενός κομβικού τομέα, της επικουρικής ασφάλισης των νέων». Πρόσθεσε επιπλέον, πως «σήμερα υλοποιούμε αυτό που πριν από λίγα χρόνια φαινόταν πολύ μακρινό: κάθε νέα και κάθε νέος να μπορεί άμεσα και σε πραγματικό χρόνο να έχει πλήρη εικόνα της επικουρικής του ασφάλισης».
Στην εκδήλωση για την παρουσίαση της web εφαρμογής myteka.gov.gr, που αναπτύχθηκε από το Υπουργείο Εργασίας με τη συνδρομή και της Γ.Γ. Απλούστευσης των διαδικασιών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, συμμετείχαν ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πάνος Τσακλόγλου, η Γενική Γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων και πρόεδρος της προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΚΑ, Παυλίνα Καρασιώτου και ο Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών, Λεωνίδας Χριστόπουλος.
Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης υπογράμμισε ότι το ΤΕΚΑ ενσαρκώνει μια βασική μεταρρύθμιση της κυβέρνησης που αφορά στην επικουρική ασφάλιση. «Με το νέο σύστημα έχουμε τρεις θετικές ειδήσεις: Πρώτον, προσαρμοζόμαστε σε αυτά που ισχύουν στις προηγμένες ευρωπαϊκές χώρες για τις επικουρικές συντάξεις. Με την μεταρρύθμιση που υλοποιούμε δίνουμε τη δυνατότητα στους νέους ασφαλισμένους -γιατί στο νέο σύστημα εντάσσονται αυτοί που πιάνουν για πρώτη φορά δουλειά και από το 2023 θα εντάσσονται και οι νέοι έως 35 ετών εφόσον το επιθυμούν- να έχουν έλεγχο πάνω στη σύνταξή τους. Δεν μπαίνουν τα χρήματα σε ένα μεγάλο κορβανά που τα διαχειρίζεται το κράτος. Υπάρχει ένας ατομικός λογαριασμός που μπορεί να παρακολουθεί ο νέος ασφαλισμένος και να βλέπει πώς εξελίσσονται οι αποταμιεύσεις του σε σχέση με την επικουρική του σύνταξη. Με τον τρόπο αυτό δίνουμε μεγαλύτερες ελευθερίες στους νέους. Δεν φροντίζει κάποιος άλλος γι’ αυτούς, χωρίς αυτούς».
Δεύτερον, ο Υπουργός τόνισε επίσης ότι ο αριθμός των νέων ασφαλισμένων που έχουν εγγραφεί στο ΤΕΚΑ από τις αρχές του έτους υπερέβη τις προσδοκίες του Υπουργείου. Όπως είπε, «την περίοδο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2022 ενεγράφησαν 102.000 νέοι εργαζόμενοι που μπήκαν για πρώτη φορά στην αγορά εργασίας, στη Ελλάδα που προέρχεται από δεκαετή κρίση. Αυτό είναι απόδειξη ότι κάτι θετικό γίνεται στην οικονομία και την απασχόληση, όσον αφορά στους νέους Έλληνες και Ελληνίδες».
Τρίτον, σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης «χρησιμοποιούμε για το νέο ταμείο το ΤΕΚΑ, ένα σύγχρονο ψηφιακό εργαλείο, το οποίο επιτρέπει στους νέους να ελέγχουν τις αποταμιεύσεις τους. Διευρύνουμε δηλαδή τη χρήση των νέων τεχνολογιών στο Δημόσιο».
Από την πλευρά του ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, δήλωσε: «Με το myTEKA η Ελλάδα κάνει ένα σημαντικό βήμα προς την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών ασφάλισης και, ειδικότερα, ενός κομβικού τομέα, της επικουρικής ασφάλισης των νέων. Σήμερα υλοποιούμε αυτό που πριν από λίγα χρόνια φαινόταν πολύ μακρινό: κάθε νέα και κάθε νέος να μπορεί άμεσα και σε πραγματικό χρόνο να έχει πλήρη εικόνα της επικουρικής του ασφάλισης. Το myTEKA είναι ήδη προσβάσιμο από το gov.gr και από την άνοιξη του 2023 θα είναι διαθέσιμη και η εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, λειτουργώντας ως εργαλείο διαφάνειας και ενίσχυσης της εμπιστοσύνης των ασφαλισμένων προς τον ασφαλιστικό φορέα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ως Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης είμαστε αρωγοί της τεράστιας δουλειάς που γίνεται στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Καθημερινά, με κάθε νέα πρωτοβουλία που υλοποιούμε, εφαρμόζουμε στο πεδίο αυτό που ισχύει παντού: ότι δηλαδή το μέλλον της κοινωνικής ασφάλισης είναι ψηφιακό».
Κατά την τοποθέτησή του ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πάνος Τσακλόγλου, ανέφερε: «Ένα χρόνο μετά την ψήφιση του νόμου 4826/21 που εισήγαγε την επικουρική κεφαλαιοποιητική ασφάλιση στο κοινωνικοασφαλιστικό μας σύστημα, το νέο Ταμείο, το ΤΕΚΑ έχει ήδη πάνω από 100.000 ασφαλισμένους λόγω της υψηλότερης του αναμενομένου επίδοσης της οικονομίας και της ραγδαίας μείωσης της ανεργίας. Καθώς το Ταμείο αναπτύσσεται καθημερινά σε όλα τα επίπεδα σήμερα παρουσιάζουμε το myTEKA.
Το myTEKA δεν είναι μια ακόμα ψηφιακή εφαρμογή. Πρόκειται για μια πλατφόρμα ενημέρωσης και διαφάνειας, συνιστά εργαλείο αξιολόγησης και ελέγχου, είναι ο φύλακας της λογοδοσίας του Ταμείου και ο σπόρος της εμπιστοσύνης προς αυτό. «Χτίζεται» κυρίως για την ενημέρωση του ασφαλισμένου, ώστε να έχει τη δυνατότητα ελέγχου και αξιολόγησης των παρεχόμενων υπηρεσιών. Στην τελική φάση ανάπτυξης του myTEKA ο ασφαλισμένος θα είναι σε θέση να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή πόσες εισφορές έχει καταβάλλει, ποια είναι η πραγματική τους τιμαριθμοποιημένη αξία, πού επενδύονται οι εισφορές του, ποιο είναι το κόστος διαχείρισης του Ταμείου και ποια η απόδοση των επενδεδυμένων κεφαλαίων του».
Η Γενική Γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων και πρόεδρος της προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΚΑ, Παυλίνα Καρασιώτου, σημείωσε: «Από την πρώτη στιγμή λειτουργίας της κεφαλαιοποιητικής επικουρικής ασφάλισης για τους νέους, δεσμευτήκαμε για ένα Ταμείο με σύγχρονο πρόσωπο και χρήση των νέων τεχνολογιών. Το myTEKA, η ηλεκτρονική πλατφόρμα εξατομικευμένης πληροφόρησης, είναι η υλοποίηση αυτής της δέσμευσης. Αποτελεί τον καθρέφτη της νέας επικουρικής προσφέροντας στον ασφαλισμένο, διαφάνεια και έλεγχο πάνω στις εισφορές του, τις επενδύσεις του και τον ατομικό του λογαριασμό γενικότερα. Είναι ένας τρόπος με τον οποίο το Ταμείο λογοδοτεί προς τον ασφαλισμένο.
Σήμερα ανακοινώνουμε την πρόσβαση στο myTEKA για τους μη μισθωτούς. Οι μισθωτοί θα έχουν πρόσβαση μέχρι το τέλος του 2022, ενώ την άνοιξη του 2023 θα είναι διαθέσιμο το mobile app. Η πλατφόρμα θα εμπλουτίζεται διαρκώς με νέες λειτουργίες, φιλικές προς τον χρήστη, πάντα με γνώμονα την εξυπηρέτησή του».
Ο Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών, Λεωνίδας Χριστόπουλος, δήλωσε: «Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στο πλαίσιο της αποστολής του υποστηρίζει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων στην κομβική μεταρρύθμιση της επικουρικής ασφάλισης. To myTEKA συμβάλλει προς αυτό τον στόχο τόσο μέσα από την ανάπτυξη των απαραίτητων πληροφοριακών συστημάτων, όσο κυρίως μέσα από τον σχεδιασμό και την καθιέρωση απλών διαδικασιών. Στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Απλούστευσης Διαδικασιών και σύμφωνα με όσα έχουμε αποτυπώσει στο μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ των δύο Υπουργείων, ανασχεδιάζουμε όλες τις διαδικασίες γύρω από τις υπηρεσίες ασφάλισης, ώστε ο πολίτης να εξυπηρετείται γρήγορα και εύκολα».
Δώρο καύσιμα έως 35€ με κάθε νέα ετήσια ή εξάμηνη ασφάλεια αυτοκινήτου
Το COSMOTE Insurance συνεχίζει να επεκτείνει τις συνεργασίες του με κορυφαία ασφαλιστικά brands και καλωσορίζει το myZen, τη νέα online υπηρεσία της Groupama Ασφαλιστικής. Η ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλειών της COSMOTE φέρνει πρώτη το myZen στη διάθεση των πελατών της, εμπλουτίζοντας ακόμη περισσότερο τα προϊόντα που προσφέρει, συνδυάζοντας ανταγωνιστικές τιμές και ειδικές παροχές.
Το myZen κάνει την ασφάλιση μία απλή υπόθεση για τον καταναλωτή, παρέχοντας ευκολία και ευελιξία με πολύ ανταγωνιστικές τιμές (ετήσια ασφάλιση αυτοκινήτου από 7,5€ τον μήνα), μέσα από τρία προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου. Επιπλέον, παρέχει άμεση έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, χωρίς έγγραφα και γρήγορη διαδικασία αποζημίωσης. Και όλα αυτά με την αξιοπιστία και τη σιγουριά της Groupama Ασφαλιστικής, που διαθέτει μια μακρόχρονη πορεία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.
Παράλληλα, έως τις 30.09.2022, με κάθε νέα ασφάλεια αυτοκινήτου, διάρκειας 6 ή 12 μηνών, ο ασφαλισμένος του myZen κερδίζει δωροεπιταγή αξίας έως και 35€ για αγορά καυσίμων από επιλεγμένα πρατήρια ΕΚΟ & BP.
Η Interamerican, με στόχο να ενθαρρύνει τους ασφαλισμένους της στον τομέα υγείας να εντάξουν τη γυμναστική στην καθημερινότητά τους, σε συνεργασία με την ALTERLIFE, εξασφάλισε αποκλειστικά προνόμια και προσφορές στα Absolute & Boutique Clubs της ALTERLIFE σε όλη την Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, η προσφορά περιλαμβάνει 1 μήνα δωρεάν χρήση των Boutique υπηρεσιών ALTERLIFE, εφόσον ο ασφαλισμένος δεν είναι ήδη μέλος σε κάποιο από τα γυμναστήριά της, 30% έκπτωση στις μηνιαίες συνδρομές όλων των προγραμμάτων BOUTIQUE - GROUP PERSONAL αλλά και προνομιακές τιμές στα 9μηνα πακέτα GOLD: Functional & Cross Training και ALTERLIFE: Functional, Cross Training & Pilates.
Η Νατάσα Σατερλή, Health & Financial Future Tribe Leader της Interamerican, δήλωσε σχετικά: «Με τη συγκεκριμένη συνεργασία, εξασφαλίζουμε στους ασφαλισμένους μας πως θα έχουν πρόσβαση, με προνομιακούς όρους, στις ποιοτικές υπηρεσίες εκγύμνασης και στην πολύχρονη εμπειρία των γυμναστηρίων ALTERLIFE. Καλούμε, λοιπόν, τους ασφαλισμένους μας να αξιοποιήσουν τα αποκλειστικά αυτά προνόμια, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο για την υγεία και τη ζωή τους».
Αντίστοιχα, ο Τηλέμαχος Κουκουφλής, γενικός διευθυντής της ALTERLIFE, δήλωσε: «Η αποστολή της Interamerican να βοηθά τους ανθρώπους να ζουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα, συνάδει απόλυτα με αυτή της ALTERLIFE, που είναι να ενσωματώσει στην καθημερινότητα των ανθρώπων την σωματική άσκηση και τα ευεργετικά της οφέλη, μεγιστοποιώντας έτσι το ποσοστό όσων ασχολούνται συνειδητά με οποιαδήποτε μορφή γυμναστικής. Ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να αλλάξουμε τις ζωές των συμπολιτών μας!».
Αποτελεσματικούς τρόπους για εξοικονόμηση ενέργειας προτείνει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ενόψει του 'δύσκολου' χειμώνα που έρχεται, με αυξημένες απαιτήσεις σε ρεύμα και θέρμανση.
Το υπουργείο συνιστά μεταξύ άλλων καλή μόνωση των θερμαινόμενων χώρων, ρύθμιση του θερμοστάτη στην κατάλληλη θερμοκρασία, εγκατάσταση θερμοστατικών βαλβίδων στα θερμαντικά σώματα, συντήρηση των εγκαταστάσεων.
Αναλυτικά οι τρόποι εξοικονόμησης ενέργειας που προτείνει το ΥΠΕΝ:
Απομόνωση χώρων που δεν χρησιμοποιούνται
Κλείνουμε τα σώματα θέρμανσης και τις εσωτερικές πόρτες (εάν υπάρχουν)
που οδηγούν σε διαδρόμους ή κοντά σε σκάλες. Έτσι, κλείνουμε τις φυσικές
διόδους αέρα, εμποδίζοντας το ζεστό αέρα να διαφύγει μέσα από το σπίτι.
Ελεύθερα θερμαντικά σώματα
Τα θερμαντικά σώματα δεν πρέπει να είναι σκεπασμένα, π.χ. με καλύμματα, ή να εμποδίζεται η απόδοσή τους από έπιπλα.
Στεγανοποιούμε πόρτες και παράθυρα
Τοποθετούμε μονωτικές ταινίες ή κουρτίνες. Σύμφωνα με μελέτες (DOE),
όταν τραβηχτούν, οι κουρτίνες μπορούν να μειώσουν την απώλεια θερμότητας
από ένα ζεστό δωμάτιο έως και 10%. Επίσης, μπορούμε να βάλουμε
μεμβράνες σε παράθυρα και μπαλκονόπορτες ή μόνο σε δωμάτια που δεν
χρησιμοποιούμε.
Ελέγχουμε το μονωτικό λάστιχο στις πόρτες ψυγείων, καταψυκτών και
φούρνων, ώστε να κάνει καλή επαφή και να μην υπάρχει απώλεια ενέργειας
(απώλεια ψύξης).
Περιορίζουμε τη διάρκεια που αφήνουμε ανοιχτή την πόρτα του ψυγείου
Με αυτόν τον τρόπο ελαχιστοποιούμε τον χρόνο ανάκτησης θερμοκρασίας
(απώλεια ψύξης, φως ψυγείου) με συνέπεια να μειώνεται η κατανάλωση από
τη λειτουργία του μοτέρ.
Ρυθμίζουμε το θερμοστάτη Του συστήματος ψύξης ψυγείων και καταψυκτών σε μεγαλύτερη θερμοκρασία. Του θερμοσίφωνα σε χαμηλότερες θερμοκρασίες. Του aircondition (εάν το αφήνουμε ανοικτό) κατά τις ώρες απουσίας μας
από το σπίτι σε χαμηλότερη θερμοκρασία. Επίσης κατά τη διάρκεια του
ύπνου μπορούμε να μειώσουμε τη θερμοκρασία έως και 2 βαθμούς.
Τοποθέτηση των οικιακών συσκευών (π.χ. ψυγείου, καταψύκτη και στεγνωτηρίου ρούχων) μακριά από εστίες θέρμανσης.
Πλένουμε τα ρούχα μας στο πλυντήριο ρούχων σε χαμηλή θερμοκρασία.
Κλείσιμο συσκευών όταν είναι σε κατάσταση αναμονής (stand-by).
Όταν δεν χρησιμοποιούμε το τζάκι, η καμινάδα πρέπει να είναι κλειστή από το κλείστρο της.
Κλείνουμε το φούρνο μας 10 - 15 λεπτά πριν τελειώσει το μαγείρεμα, καθώς
η θερμότητα που υπάρχει επαρκεί για να ετοιμαστεί το φαγητό μας.
Τα μαγειρικά σκεύη πρέπει να εφαρμόζουν καλά στα μάτια της κουζίνας.
Όπου είναι εφικτό όταν μαγειρεύουμε χρησιμοποιούμε χύτρα ταχύτητας.
Χαμηλώνουμε τη φωτεινότητα όσο μπορούμε στις συσκευές με οθόνη (π.χ. Η/Υ, τηλεοράσεις).
Εγκατάσταση προγραμματιζόμενου θερμοστάτη
Ένας προγραμματιζόμενος θερμοστάτης επιτρέπει τον προκαθορισμό
διαφορετικών θερμοκρασιών για διαφορετικές ώρες της ημέρας. Ένας
προγραμματιζόμενος θερμοστάτης εξοικονομεί χρήματα τόσο για κλιματισμό
όσο και για θερμότητα.
Εγκατάσταση θερμοστατικών βαλβίδων στα θερμαντικά σώματα
Επιτρέπουν την αυτόματη ρύθμιση της ροής του ζεστού νερού ανάλογα με την
επιθυμητή θερμοκρασία του κάθε χώρου ξεχωριστά. Η τοποθέτηση τους
γίνεται τοπικά επάνω σε κάθε θερμαντικό σώμα ξεχωριστά και ρυθμίζουν
προοδευτικά τη ροή του ζεστού νερού. Έτσι κάθε θερμαντικό σώμα γίνεται
ανεξάρτητο και απομονώνεται αυτόματα όταν επιτευχθεί η επιθυμητή
θερμοκρασία, τη στιγμή που οι υπόλοιποι χώροι που έχουν ανάγκη θέρμανσης
συνεχίζουν να λειτουργούν
Εγκατάσταση συστήματος αντιστάθμισης στον λέβητα
Συντήρηση συστήματος θέρμανσης/ψύξης, π.χ. λέβητα, αντλιών θερμότητας, κλιματιστικών
Εγκατάσταση ηλιακού θερμοσίφωνα
Αντικατάσταση συσκευών με συσκευές υψηλής ενεργειακής απόδοσης βάσει του πλαισίου ενεργειακής σήμανσης και των προδιαγραφών EnergyStar.
Αντικατάσταση λαμπτήρων φωτισμού με τεχνολογία led.
Αντικατάσταση των υπαρχόντων κουφωμάτων με νέα θερμομονωτικά - ενεργειακά.
Η Anytime, το direct brand της Interamerican, μέσα από τη σταθερή δέσμευσή της να προσφέρει πράσινες λύσεις στις μετακινήσεις που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής στις πόλεις, συμμετέχει στην εκδήλωση «Mobility 2022», η οποία πραγματοποιείται στο εμπορικό κέντρο Golden Hall, από τις 15 έως τις 25 Σεπτεμβρίου.
Με δυναμική παρουσία στην Έκθεση, δίνει τη δυνατότητα στους παρευρισκόμενους να δοκιμάσουν στο περίπτερό της τρία e-bikes και να μάθουν, ταυτόχρονα, τα πάντα σχετικά με την ηλεκτροκίνηση και τους πράσινους τρόπους μετακίνησης.
Μέσα από την εκδήλωση αυτή η Anytime για ακόμα μία φορά στηρίζει τη βιώσιμη κινητικότητα, εξασφαλίζοντας ολοκληρωμένα προγράμματα ασφάλισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, e-bikes και e-scooters, προσαρμοσμένα στις ανάγκες του κάθε οδηγού, ώστε να κυκλοφορεί με περισσότερη ασφάλεια στον δρόμο. Παράλληλα, διατηρεί την ίδια απλή κι εύκολη διαδικασία που ισχύει και για τα συμβατικά οχήματα.
Με κύριο στόχο να προσφέρει σημαντικά προνόμια σε όσους την επιλέγουν, η Anytime αξιολογεί συνεχώς τις νέες τάσεις στην κινητικότητα, παρέχοντας σύγχρονες λύσεις που δίνουν περισσότερη αξία στην επιλογή των ασφαλισμένων και κάνουν τη θετική διαφορά στη ζωή τους.
Η Anytime, προσκαλεί όλους τους φίλους του αυτοκινήτου και των νέων τεχνολογιών μετακίνησης στο περίπτερό της στο Golden Hall, τις καθημερινές 17:00-21:00, τα Σάββατα 11:00-20:00 και τις Κυριακές 11:00-19:00, με στόχο να ανακαλύψουν όλες τις εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση.
Επιστήμονες στην Κίνα έφτιαξαν μια μάσκα που μπορεί να ανιχνεύσει στον αέρα κοινούς αναπνευστικούς ιούς, όπως τον κορονοϊό (SARS-CoV-2) και της γρίπης (H5N1 και Η1Ν1).
Η άκρως ευαίσθητη μάσκα μπορεί να προειδοποιήσει, μέσω κινητού τηλεφώνου, αυτόν που την φοράει, ότι υπάρχει παθογόνος μικροοργανισμός τριγύρω. Αρκούν δέκα λεπτά συζήτησης με έναν μολυσμένο άνθρωπο για να κάνει η μάσκα την ανίχνευση του μικροβίου στα σταγονίδια του αέρα που αυτός εκπνέει.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρα Γιν Φανγκ του Πανεπιστημίου Τονγκτζί της Σαγκάης, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό για νέα υλικά "Matter". Η μάσκα διαθέτει έναν μικρό ειδικό αισθητήρα με συνθετικό μόριο που "πιάνει" στον αέρα τις μοναδικές πρωτεΐνες ενός παθογόνου ιού, ακόμη και σε ανεπαίσθητες ποσότητες, πολύ μικρότερες από εκείνες που περιέχονται σε ένα βήχα ή ένα φτάρνισμα. Όταν ο αισθητήρας ανιχνεύει τον ιό, ένα τρανζίστορ στη μάσκα ενισχύει το σήμα και στέλνει τη σχετική προειδοποίηση στο κινητό τηλέφωνο του ανθρώπου που φοράει τη μάσκα.
"Η μάσκα μας δουλεύει πραγματικά καλά σε χώρους με κακό αερισμό, όπως οι ανελκυστήρες ή τα κλειστά δωμάτια, όπου ο κίνδυνος μόλυνσης είναι υψηλός", δήλωσε ο Φανγκ. Πρόσθεσε ότι αν μελλοντικά εμφανιστεί κάποιος νέος αναπνευστικός ιός, ο αισθητήρας μπορεί εύκολα να τροποποιηθεί ανάλογα, ώστε να ανιχνεύει και τον νέο μικροοργανισμό.
Οι ερευνητές ελπίζουν να βελτιώσουν τη μάσκα, μειώνοντας κι άλλο τον ελάχιστο χρόνο ανίχνευσης ιών και αυξάνοντας την ευαισθησία του αισθητήρα.
Ταξίδι ενημέρωσης μαζί με την HOPEgenesis για τις οικογένειες του απομακρυσμένου νησιού
Το ακριτικό Καστελλόριζο επισκέφθηκαν στις 17 Σεπτεμβρίου η Eurolife FFH και η HOPEgenesis, με στόχο την ενημέρωση των οικογενειών του νησιού, και πιο συγκεκριμένα των ζευγαριών που επιθυμούν να φέρουν στον κόσμο τα παιδιά τους, για την υποστήριξη που μπορούν να τους προσφέρουν. Κατά τη διάρκεια του οδοιπορικού ενημέρωσης, επισκέφθηκαν και τον χώρο που θα φιλοξενήσει τον παιδικό σταθμό στο νησί, η κατασκευή του οποίου αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο διάστημα.
Μετά την Πάτμο, τα Άγραφα, τους Λειψούς και την Κάσο, σειρά στο «ταξίδι» της Eurolife FFH και της HOPEgenesis είχε το Καστελλόριζο. Μέσα από το πρόγραμμα που υλοποιεί η HOPEgenesis και υποστηρίζει η εταιρεία, η Eurolife FFH δείχνει έμπρακτα την υποστήριξή της στις οικογένειες που κατοικούν σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας μας και δυσκολεύονται να πάρουν την απόφαση να αποκτήσουν παιδιά. Το πρόγραμμα προσφέρει τακτική ιατρική παρακολούθηση και φροντίδα κατά την κύηση και τον τοκετό από μαιευτήρες και γυναικολόγους, ψυχολογική υποστήριξη, καθώς και μεταφορά σε μαιευτήρια και κέντρα υγείας, προκειμένου να γεννήσουν.
Για την Eurolife FFH αξία έχει να αποτελεί καταλύτη θετικής αλλαγής στην κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία και η HOPEgenesis έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους από το 2019, με σκοπό να ενημερώσουν και να ευαισθητοποιήσουν την κοινωνία γύρω από το σημαντικό ζήτημα του δημογραφικού. Η Eurolife FFH έχει «υιοθετήσει» 10 συνολικά απομακρυσμένες περιοχές της χώρας (Πάτμος, Άγραφα, Καστελλόριζο, Ανάφη, Άνω Κουφονήσι, Νίσυρος, Χάλκη, Κάσος, Τήλος και Λειψοί) και δημιουργεί από έναν παιδικό σταθμό σε κάθε μία. Μέσα από το πρόγραμμα έχουν μέχρι στιγμής γεννηθεί 98 παιδιά και αναμένονται άλλα 27 το επόμενο διάστημα. Επιπλέον, μέχρι στιγμής έχουν παραδοθεί 3 παιδικοί σταθμοί, ενώ συνεχίζονται οι εργασίες για την κατασκευή των υπόλοιπων επτά.
Με την επίσκεψή τους στο νησί, η Eurolife FFH και η HOPEgenesis ενημέρωσαν τους ενδιαφερόμενους για το πρόγραμμα και παρουσίασαν όλα αυτά που μπορεί να προσφέρει στις ωφελούμενες οικογένειες. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, δήλωσε: «Για εμάς στην Eurolife FFH αξία έχει να είμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται. Όσο κοντά ή μακριά και αν βρίσκονται. Σήμερα είμαστε στο ανατολικότερο άκρο της ελληνικής επικράτειας, και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό. Για να αποκτήσει ζωή, ένας τόπος πρέπει πρώτα να γεμίσει παιδιά. Είμαστε πολύ περήφανοι που μέσα από το έργο μας γεννιούνται παιδιά που γεμίζουν τον τόπο μας με παιδικά χαμόγελα, και ακόμα πιο περήφανοι που θα μπορέσουμε να προσφέρουμε στο ακριτικό Καστελλόριζο. Ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους του νησιού που μας υποδέχτηκαν και που αγκαλιάζουν το πρόγραμμά μας».
Τη σημασία του προγράμματος για το Καστελλόριζο υπογράμμισε και ο Αντιδήμαρχος Μεγίστης, Στράτος Αμύγδαλος: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω την HOPEgenesis και την Eurolife FFH για τη στήριξη που παρέχουν στο νησί μας τόσα χρόνια, χάρη στην οποία έχουν γεννηθεί 10 παιδάκια. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και για την πρωτοβουλία να δημιουργηθεί ο πρώτος δημοτικός παιδικός σταθμός στο Καστελλόριζο, ο οποίος θα φιλοξενήσει τους μικρούς κατοίκους μας, στηρίζοντας περαιτέρω τις οικογένειες του τόπου μας. Η συμβολή σας είναι ανεκτίμητης αξίας για τα ακριτικά νησιά της χώρας μας».
Ο Πρόεδρος της HOPEgenesis, Στέφανος Χανδακάς, είπε σχετικά: «Είμαι ιδιαίτερα συγκινημένος που βρισκόμαστε σήμερα στο Καστελλόριζο, ένα νησί που στηρίζουμε από την αρχή της δράσης μας, με ιδιαίτερη, συμβολική σημασία. Είμαι διπλά χαρούμενος που σε συνεργασία με την Eurolife FFH και τον Δήμο Μεγίστης προχωράμε στο επόμενο βήμα, δημιουργώντας τον πρώτο δημοτικό παιδικό σταθμό στο νησί. Σας ευχαριστώ όλους για την εποικοδομητική συνεργασία, που ως στόχο έχει να γεμίσει το νησί με παιδικά χαμόγελα».
Στην κεντρική φωτογραφεία από αριστερά προς τα δεξιά: Αντιδήμαρχος Μεγίστης, Στράτος Αμύγδαλος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Eurolife FFH, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου Πλοίαρχος (ΥΙ), Διευθυντής Μονάδας Ιατρικώς Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής / ΝΝΑ ΠΝ, Νικόλαος Πετρογιάννης Δήμαρχος Μεγίστης, Γεώργιος Σαμψάκος Πρόεδρος HOPEgenesis, Στέφανος Χανδακάς
Η Εθνική Ασφαλιστική συμμετείχε ως χρυσός χορηγός στο θεσμό των 4ων Επιχειρηματικών Βραβείων «Θαλής ο Μιλήσιος», τα οποία διοργανώθηκαν υπό την αιγίδα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ), του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ), του ΣΕΒΕ – Σύνδεσμος Εξαγωγέων, του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδος (ΣΕΓΕ) και της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 9 Σεπτεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, παρουσία Υπουργών, ευρωβουλευτών, βουλευτών, στελεχών της τοπικής αυτοδιοίκησης και εκπροσώπων τοπικών φορέων και του επιχειρηματικού κόσμου.
Τη φετινή χρονιά, ο θεσμός επιβράβευσε σημαντικές γυναικείες προσωπικότητες του επιχειρηματικού (και όχι μόνο) κόσμου που με τις πρωτοβουλίες, το έργο και τις δράσεις τους σηματοδότησαν μια νέα εποχή με τη γυναίκα σε πρωταγωνιστικό ρόλο.
Το βραβείο "Ανώτατο Διοικητικό Στέλεχος", απονεμήθηκε από τον κ. Σταύρο Κωνσταντά, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εθνικής Ασφαλιστικής, στην κα Βασιλική Αναγνώστου – Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλο του Ομίλου Epsilon Net ενώ το βραβείο «Ελληνίδα Επιχειρηματίας-Δημιουργός brand», απονεμήθηκε στις ιδρύτριες του brand CALLISTA, με τον κ. Τάσο Αναστασίου, Γενικό Διευθυντή της Εθνικής Ασφαλιστικής να παραδίδει το βραβείο στην Πρόεδρο της εταιρίας κα Ελένη Κωνσταντινίδου.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε πλήθος συνεργατών και μεγάλων πελατών της Εταιρίας που, μετά την εκδήλωση των βραβεύσεων, συνομίλησε και αντάλλαξε απόψεις με στελέχη της Διοίκησης, στον όμορφο χώρο του roof top του Alegro Bar.
Σε συνέχεια της από 01 Φεβρουαρίου 2021 ανακοίνωσης του ασφαλιστικού εκκαθαριστή της COMMERCIAL VALUE AAE σχετικά με την πραγματοποίηση σταδιακών καταβολών για τη Β’ Διανομή, ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ότι στις 8 Σεπτεμβρίου δόθηκαν εντολές πληρωμής στις πληρώτριες τράπεζες για την καταβολή συνολικού ποσού διανομής 101.000€ περίπου, για 26 συμβόλαια (πατήστε εδώ για να δείτε τα συμβόλαια). Διευκρινίζεται ότι η διαδικασία πιστοποίησης δικαιούχων και διανομής της εταιρείας COMMERCIAL VALUE AAΕ θα συνεχιστεί και μετά τη διενέργεια της τρέχουσας διανομής. Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι μπορούν να απευθύνονται στην ιστοσελίδα http://www.aspispronia.gr. Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211 4111215, 211 4111656-657 211 4110942, 211 4111856 210 7210327, 210 7210689