>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

3 Ιαν 2023

ΤτΕ: Ανακοίνωση για τη μεταβίβαση Ομαδικού Συμβολαίου από την ΝΝ Hellas II στην Εθνική Ασφαλιστική

Ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος για τη μεταβίβαση Ομαδικού Συμβολαίου Διαχείρισης Κεφαλαίου από την ΝΝ Hellas II προς την Εθνική Ασφαλιστική

Η Τράπεζα της Ελλάδος ανακοινώνει ότι, σε εφαρμογή της περίπτωσης β’ της παραγράφου 7 του άρθρου 28 του ν. 4364/2016, δημοσιεύεται ανακοίνωση της ανώνυμης ασφαλιστικής επιχείρησης με την επωνυμία «ΝΝ II Ελληνική Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής» για τη μεταβίβαση του Ομαδικού Συμβολαίου Διαχείρισης Κεφαλαίου με αριθμό 50930 που αφορά στο συνταξιοδοτικό πρόγραμμα των υπαλλήλων της εταιρείας «DIGEA – ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΠΑΡΟΧΟΣ Α.Ε.» προς την ανώνυμη ασφαλιστική επιχείρηση με την επωνυμία «ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ Α.Ε.Ε.Γ.Α. Η ΕΘΝΙΚΗ».

Ο χρόνος υποβολής ενστάσεων από τους ενδιαφερομένους αρχίζει από τη δημοσίευση της παρούσας ανακοίνωσης και λήγει στις 23 Μαρτίου 2023. Οι ενστάσεις υποβάλλονται στην Τράπεζα της Ελλάδος, οδός Ελευθερίου Βενιζέλου 21, 10250 Αθήνα, ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση dep.insurancesup@bankogreece.gr .

H εποπτική αξιολόγηση της προτεινόμενης μεταβίβασης χαρτοφυλακίου θα πραγματοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής ενστάσεων.

Το κείμενο της ανακοίνωσης της «ΝΝ II Ελληνική Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής» έχει ως εξής:

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Ανακοινώνεται ότι η ασφαλιστική εταιρία με την επωνυμία ΝΝ II Ελληνική Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής με αρ. ΓΕΜΗ 123319501000 και η ασφαλιστική εταιρία με την επωνυμία ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ Α.Ε.Ε.Γ.Α. Η ΕΘΝΙΚΗ με αρ. ΓΕΜΗ 224801000, αποφάσισαν τη μεταβίβαση του χαρτοφυλακίου του Ομαδικού Συμβολαίου Διαχείρισης Κεφαλαίου με αριθμό 50930 που αφορά στο συνταξιοδοτικό πρόγραμμα των υπαλλήλων της εταιρίας DIGEA – ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΠΑΡΟΧΟΣ Α.Ε. με όλα τα συναφή δικαιώματα και υποχρεώσεις, από την πρώτη εταιρία στην δεύτερη, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 28 του Ν. 4364/2016, και προς το σκοπό αυτό υπογράφηκε το από 30/11/2022 Ιδιωτικό Συμφωνητικό Μεταβίβασης, το οποίο κατατέθηκε στις 20/12/2022 στην Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (Δ.Ε.Ι.Α.) της Τράπεζας της Ελλάδος. Καλούμε κάθε ενδιαφερόμενο να υποβάλει γραπτά ενστάσεις εντός τριών (3) μηνών από την ημερομηνία δημοσίευσης της παρούσας, στη Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος, Ελ. Βενιζέλου 21, 102 50 Αθήνα. Μετά την παρέλευση της ανωτέρω προθεσμίας, ουδεμία ένσταση θα γίνει δεκτή.

Αθήνα, 21/12/2022

Για την ΝΝ II Ελληνική Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής

Διεύθυνση Ομαδικών ΝΝ Hellas II


Γεώργιος Κατσούδας Αντώνης Μιχαλόπουλος



Προσφορά τροφίμων από την INTERLIFE Ασφαλιστική

Με στόχο την αντιμετώπιση της επισιτιστικής ανασφάλειας η INTERLIFE προχώρησε στην προσφορά 1,5 τόνου τροφίμων σε Κοινωνικά Παντοπωλεία και Φορείς

Με στόχο την αντιμετώπιση της επισιτιστικής ανασφάλειας και στο πλαίσιο του Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης “προσφέρω …αλλιώς”, η Εταιρεία προχώρησε στην προσφορά 1,5 τόνου τροφίμων σε Κοινωνικά Παντοπωλεία και Φορείς που ζήτησαν τη συνδρομή της.

Αποδέκτες των τροφίμων ήταν:

  • Tο Πολυκοινωνικό Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας Αλληλεγγύης – Παιδείας – Περιβάλλοντος του Δήμου Αλεξανδρούπολης που υποστηρίζει σε μόνιμη βάση περισσότερες από 1.500 οικογένειες
  • Το Κοινωνικό Παντοπωλείο και το Κέντρο Σίτισης του Δήμου Κομοτηνής για την κάλυψη βασικών βιοτικών αναγκών των οικονομικά και κοινωνικά αδύναμων δημοτών
  • Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Τρικκαίων που λειτουργεί με γνώμονα την κοινωνική αλληλεγγύη και την υποστήριξη ανθρώπων που αντιμετωπίζουν έκτακτες και άμεσες ανάγκες επιβίωσης.
  • Το Κοινωνικό Παντοπωλείο – Συσσίτιο της Αντιδημαρχίας Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Παύλου Μελά του Δήμου Παύλου Μελά στη Θεσσαλονίκη για την κάλυψη πρωτογενών αναγκών ευπαθών-κοινωνικά και οικονομικά-ατόμων και οικογενειών

Επιπλέον, το Ανθρώπινο Δυναμικό της INTERLIFE με κίνητρο την αγάπη και στόχο τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, συγκέντρωσε στη Γωνία της Αγάπης της Εταιρείας, συσκευασμένα τρόφιμα, είδη ατομικής υγιεινής και φροντίδας, βρεφικά είδη και παιδικά παιχνίδια. Οι προσφορές παραδόθηκαν στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Στηρίζω του Δήμου Θέρμης για την ενίσχυση φιλοξενούμενων προσφύγων από την Ουκρανία, στο Ελληνικό Παιδικό Χωριό στο Φίλυρο και στην ΑΜΚΕ Emfasis Foundation στην Αθήνα.

Η δράση ενίσχυσης Κοινωνικών Παντοπωλείων σχεδιάστηκε από την INTERLIFE Ασφαλιστική το 2012 στο πλαίσιο έναρξης του Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «προσφέρω …αλλιώς» και εκφράζει την εξωστρέφεια και την κοινωνική ευαισθησία της Εταιρείας με στόχο τη θεμελίωση ενός ιστού κοινωνικής συνοχής.




2 Ιαν 2023

Συνεργασία Praktiker – Designia Insurance Brokers – MINETTA Ασφαλιστικής για την ασφάλιση ποδηλάτων

PHOTO

Το ασφαλιστικό πρόγραμμα ποδηλάτων ΜΙΝΕΤΤΑ Bike1 πρότεινε η Designia Insurance Brokers και επίλεξε να συνεργαστεί με την Praktiker, ώστε να το προσφέρει δωρεάν με κάθε αγορά ποδηλάτου.

Σε μια κίνηση η οποία συμβάλλει στην ανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης στη χώρα μας, η Praktiker, καλύπτει ασφαλιστικά όσους αγοράσουν συμβατικό ή ηλεκτρικό ποδήλατο, με το ασφαλιστικό πρόγραμμα ΜΙΝΕΤΤΑ Bike1 το οποίο περιλαμβάνει τις εξής καλύψεις: Αστική Ευθύνη από την κυκλοφορία του ποδηλάτου, Διασταυρούμενη Ευθύνη, Υλικές Ζημιές από ανασφάλιστο όχημα, Φροντίδα Ατυχήματος, καθώς και Οδική Βοήθεια ως προαιρετική κάλυψη. Το πρόγραμμα έχει διάρκεια ζωής ενός χρόνου από την ημερομηνία αγοράς του ποδηλάτου.

Το ασφαλιστικό πρόγραμμα προσφέρεται δωρεάν από την Praktiker ύστερα από πρόταση και με τη διαμεσολάβηση της Designia Insurance Brokers. Αξιοποιώντας την εδώ και 30 χρόνια εμπειρία της στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση, η Designia Insurance Brokers λειτούργησε για ακόμα μια φορά με αξιοπιστία, ώστε να προσφερθεί η λύση σε μια ανάγκη που έχει αναδυθεί τελευταία ανάμεσα στους λάτρεις του ποδηλάτου και η οποία αφορά στην ασφαλιστική κάλυψη του αγαπημένου τους τρόπου μετακίνησης.

Το πρόγραμμα διαθέτει στην αγορά από το 2018 η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, καθώς εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα έχει αναγνωρίσει την αναγκαιότητα της ασφάλισης του ποδηλάτου, την κάλυψη του οποίου η εταιρία συμπεριελάμβανε ήδη στα προγράμματα Οικογενειακής Αστικής Ευθύνης. Ωστόσο, με γνώμονα την αρτιότερη κάλυψη, έχει δημιουργήσει και διαθέτει μέσω των συνεργαζόμενων διαμεσολαβητών, αυτόνομα προγράμματα τα οποία, πλέον της αστικής ευθύνης, περιλαμβάνουν και συμπληρωματικές παροχές – καλύψεις που επεκτείνονται και στο ίδιο το ποδήλατο.

Η παραπάνω συνεργασία των τριών εταιριών αποδεικνύει ότι η ύπαρξη ολοκληρωμένων, σύγχρονων ασφαλιστικών  λύσεων, σε συνδυασμό με την άρτια επαγγελματική διαμεσολάβηση, μπορεί να φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα προς όφελος τόσο των επιχειρήσεων, όσο και του καταναλωτικού κοινού.



29 Δεκ 2022

ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α.: Μετακινήσεις στελεχών και ανάληψη νέων καθηκόντων

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α. ενημερώνει σχετικά με μετακινήσεις στελεχών της και ανάληψη νέων καθηκόντων

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α. ενημερώνει σχετικά με μετακινήσεις στελεχών της και ανάληψη νέων καθηκόντων.

Φουντουλάκης Εμμανουήλ

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε πως ο κ. Φουντουλάκης αναλαμβάνει άμεσα τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή, ενός ρόλου νευραλγικού για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρίας μας σε ένα λίαν ανταγωνιστικό περιβάλλον. Σε συνεργασία με τη Διοίκηση, θα σχεδιάζει, εποπτεύει και συντονίζει τις ενέργειες για την επίτευξη των παραγωγικών στόχων που έχουν τεθεί.

Καταξιωμένο στέλεχος της αγοράς, με 2 δεκαετίες ενεργούς προσφοράς και εμπειρίας στον ασφαλιστικό κλάδο, ο κ. Φουντουλάκης διαθέτει τα εχέγγυα επιτυχίας. Η στήριξη της ΔΥΝΑΜΙΣ είναι δεδομένη. Τον συγχαίρουμε και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο νέο απαιτητικό, αλλά και τόσο δυναμικό ρόλο.

Μούρτζος Γεώργιος / Λιώκης Θεόδωρος

Ο κ. Μούρτζος έχοντας δραστηριοποιηθεί επί σειρά ετών στον εμπορικό, βιομηχανικό και ασφαλιστικό κλάδο, σε θέσεις υπευθύνου Marketing, Operations, Πωλήσεων και επικοινωνίας, αναλαμβάνει το ρόλο του Marketing Manager στην εταιρία μας, στη θέση του κ. Λιώκη, ο οποίος μετακινείται στην ΓΕΝΚΑ Εμπορική Α.Ε., ως διευθυντής Marketing.

Καλωσορίζουμε τον κ. Μούρτζο στη φιλόξενη οικογένεια της ΔΥΝΑΜΙΣ και ταυτοχρόνως, ευχαριστούμε εγκάρδια τον κ. Λιώκη, για την προσφορά του και την αγαστή συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια στην εταιρία. Συγχαίρουμε αμφότερα τα στελέχη, με αφορμή την ανάληψη των νέων τους πολύ σημαντικών καθηκόντων.




23 Δεκ 2022

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ Α.Ε.-Ενημέρωση σε συνέχεια της κυβερνοεπίθεσης

PHOTO

Ενημέρωση σε συνέχεια της από 20/03/2022 κυβερνοεπίθεσης

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ενημερώνουν ότι στο πλαίσιο ενδελεχούς και διαρκούς έρευνας του περιστατικού της κυβερνοεπίθεσης που έλαβε χώρα στις 20.3.2022, διαπιστώθηκε από την ομάδα ασφαλείας τους, μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε δεδομένα που τηρούνται από την εταιρεία.

Ειδικότερα, πρόκειται για δεδομένα συναλλασσόμενων, φυσικών και νομικών προσώπων και εργαζομένων της εταιρείας, τα οποία η εταιρεία όφειλε να τηρεί βάσει της ισχύουσας εθνικής νομοθεσίας. Στα δεδομένα αυτά ενδέχεται να περιλαμβάνονται και στοιχεία όπως: δεδομένα ταυτοποίησης, δεδομένα επικοινωνίας, δεδομένα τιμολόγησης.

Ο βαθμός δυσκολίας στην προσβασιμότητα των εν λόγω πληροφοριών σε συνδυασμό με τα μέχρι στιγμής ευρήματα από την ενδελεχή έρευνα της εταιρείας, οδηγούν στην εκτίμηση για περιορισμένο αντίκτυπο των συνεπειών του εν λόγω συμβάντος για τα εμπλεκόμενα μέρη.

Υπογραμμίζεται ότι, από την στιγμή που διαπιστώθηκε η κυβερνοεπίθεση, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία έλαβαν άμεσα όλα τα αναγκαία μέτρα για να την ανακόψουν και να περιορίσουν τις συνέπειες αυτής, συνεργάστηκαν με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και προέβησαν σε όλες τις γνωστοποιήσεις προς τις Αρμόδιες Αρχές, όπως προβλέπεται.

Το φαινόμενο των κυβερνοεπιθέσεων αποτελεί σε παγκόσμιο επίπεδο καθημερινότητα για εταιρείες και οργανισμούς τόσο του δημόσιου όσο και του ιδιωτικού τομέα. Είναι δε ενδεικτικό ότι τα συστήματα κυβερνοασφάλειας της εταιρείας αποκρούουν κάθε μήνα εκατοντάδες κακόβουλες επιθέσεις.

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους πελάτες τους, διαβεβαιώνουν ότι, στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας για θωράκιση των ψηφιακών τους συστημάτων και διασφάλισης του υψηλότερου δυνατού επιπέδου κυβερνοασφάλειας, προχώρησαν σε σημαντικές ενέργειες περαιτέρω θωράκισης, ενισχύοντας την υφιστάμενη αρχιτεκτονική ασφάλειας και λαμβάνοντας πρόσθετα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφόρηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα διαχείρισης του περιστατικού, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Databreach@elta-net.gr


BANNER


LINKS

Allianz: Στηρίζει έμπρακτα τον Σύνδεσμο για Άτομα με Αυτισμό Κύπρου με δωρεά επταθέσιου οχήματος

Η  Allianz προσέφερε στον Σύνδεσμο για Άτομα με Αυτισμό Κύπρου ένα νέο, επταθέσιο όχημα που θα διευκολύνει τις καθημερινές μεταφορές των μελών του

Η Allianz, ενθαρρύνοντας διαχρονικά τους ανθρώπους ώστε να αισθάνονται έτοιμοι για ζωή, προχώρησε σε μια σημαντική δωρεά προς τον Σύνδεσμο για Άτομα με Αυτισμό Κύπρου. Συμβάλλοντας στους σκοπούς του, η εταιρία προσέφερε στον οργανισμό ένα νέο, επταθέσιο όχημα που θα διευκολύνει τη μεταφορά των μελών του στις καθημερινές τους  δραστηριότητές.

Η επίσημη παράδοση του οχήματος πραγματοποιήθηκε  παρουσία της Προέδρου του Δ.Σ.  του Συνδέσμου, κ. Τασούλας Γεωργιάδου, στις 28 Νοεμβρίου, στο Κέντρο Παρέμβασης στη Λεμεσό. Πρόκειται για το πρώτο εξειδικευμένο Κέντρο Παρέμβασης για αποκατάσταση, εκπαίδευση, θεραπεία, προστασία και απασχόληση για παιδιά και ενήλικες που παρουσιάζουν το σύνδρομο του Αυτισμού.

Η ίδια η κ. Γεωργιάδου, δήλωσε σχετικά: «Λίγο πριν τις γιορτινές μέρες των Χριστουγέννων, λάβαμε το καλύτερο δώρο από την Allianz. Ένα νέο όχημα που κάνει πιο εύκολη τις καθημερινές μετακινήσεις για τα μέλη μας. Ευχαριστούμε θερμά τη διοικητική ομάδα της Allianz, για τη γενναιόδωρη χορηγία και την συμβολή τους στην βελτίωση της καθημερινότητας των ανθρώπων μας».

Ο Ανδρέας Τταφούνας, Γενικός Διευθυντής του Υποκαταστήματος της Allianz στην Κύπρο, δήλωσε σχετικά: «Η Allianz στέκεται διαχρονικά αρωγός στο πλευρό φορέων οι οποίοι, μέσω του έργου τους, ανακουφίζουν και θωρακίζουν έμπρακτα ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες. Εύχομαι αυτή η δωρεά να γίνει το όχημα που θα μεταφέρει για πολλά χρόνια, με ασφάλεια, τα μέλη του Συνδέσμου για Άτομα με Αυτισμό Κύπρου και τα όνειρά τους, ώστε να αισθάνονται, καθημερινά, έτοιμα για ζωή».




Η Anytime στολίζει το δέντρο των ευχών και προσφέρει ακόμα περισσότερα στο περιβάλλον

Η Anytime στόλισε το δικό της δέντρο των ευχών, στο οποίο η ευχή κάθε εργαζόμενου αντιστοιχεί σε μια δενδροφύτευση

Η Anytime, συνεπής στη δέσμευσή της να προσφέρει κάθε στιγμή περισσότερα, αυτές τις γιορτές στόλισε το δικό της δέντρο των ευχών, στο οποίο η ευχή κάθε εργαζόμενου αντιστοιχεί σε μια δενδροφύτευση η οποία θα πραγματοποιηθεί, σε συνεργασία με τον περιβαλλοντικό οργανισμό we4all τους πρώτους μήνες του 2023, συμβάλλοντας στη μεγαλύτερη ευχή όλων μας για ένα πιο βιώσιμο και αισιόδοξο μέλλον.

Και φέτος, οι πράξεις που κάνουν θετική διαφορά στη ζωή των ανθρώπων ήταν προτεραιότητα για την Anytime. Μέσα στο 2022, βοήθησε 160.608 οδηγούς αυτοκινήτων στον δρόμο, εξυπηρέτησε 237.500 κλήσεις, πρόσφερε περισσότερα από 200 δώρα και 1 ηλεκτρικό αυτοκίνητο στη μεγάλη κοινότητα που έχει δημιουργήσει στα social media. Επιπλέον, πρωτοπόρησε με προγράμματα που ξεπερνούν τα παραδοσιακά όρια ασφάλισης, αγκάλιασε την ηλεκτροκίνηση και τη μικροκινητικότητα και στήριξε οργανισμούς που προσφέρουν και αυτοί με τη σειρά τους περισσότερα για το κοινό καλό.
Με περισσότερα από 550.000 ασφαλισμένα οχήματα και κατοικίες σε Ελλάδα και Κύπρο και ποσοστό ικανοποίησης πελατών 96%, η Anytime συνεχίζει να πρωτοπορεί με πρωτοβουλίες που προάγουν τη βιωσιμότητα και την υπεύθυνη οδήγηση.

Συγκεκριμένα, μόνο το 2022 η Anytime δημιούργησε το 1ο «πράσινο» πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου, το Short Drive, που επιβραβεύει με χαμηλότερα ασφάλιστρα τους οδηγούς που κάνουν περιορισμένη χρήση του αυτοκινήτου τους και αντισταθμίζει τους εκπεμπόμενους ρύπους των συγκεκριμένων οχημάτων σε φιλικά περιβαλλοντικά έργα.

Επίσης, βράβευσε την ασφαλή οδήγηση μέσω του προγράμματος και της εφαρμογής Smart Drive, ενισχύοντας την κοινωνική υπευθυνότητα των οδηγών, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να δωρίσουν Smart Points στις ΜΚΟ Παιδικά Χωριά SOS, Make Roads Safe Hellas, Οργάνωση ΓΗ.

Παράλληλα, συνέβαλε ενεργά στην περίθαλψη πυρόπληκτων και άγριων ζώων, υποστηρίζοντας τους οργανισμούς Anima και Dog’s Voice και στήριξε το έργο της Power of a Flower, της κοινωνικής συνεταιριστικής επιχείρησης νέων με ιδιαιτερότητες, αλλά και της Wise Greece, της μη κερδοσκοπικής κίνησης που προωθεί τα προϊόντα των μικρών Ελλήνων παραγωγών και με το κέρδος από την πώλησή τους στηρίζει ανθρώπους που βρίσκονται στα όρια της φτώχειας.

Και το 2023, η Anytime θα συνεχίσει να εστιάζει σε δράσεις περιβαλλοντικής και κοινωνικής ευαισθητοποίησης και προσφοράς και στο όραμά της για έναν κόσμο με ανθρώπους που απολαμβάνουν με μεγαλύτερη ασφάλεια, αισιοδοξία και χαρά την καθημερινότητά τους.

Δείτε εδώ το video με τις ευχές των ανθρώπων της Anytime.




Allianz Ελλάδος - Ευρωπαϊκή Πίστη: Ανακοίνωση του νέου Executive Committee της ενοποιημένης εταιρίας

Η Allianz Ελλάδος και η Ευρωπαϊκή Πίστη, ανακοίνωσαν το Executive Committee (ExCom), που θα ηγηθεί της κοινής τους πορείας ανάπτυξης

Η Allianz Ελλάδος και η Ευρωπαϊκή Πίστη, ανακοίνωσαν το Executive Committee (ExCom), που θα ηγηθεί της κοινής τους πορείας ανάπτυξης, στοχεύοντας σε ένα καλύτερο μέλλον, γεμάτο ευκαιρίες για ασφαλισμένους, εργαζομένους και συνεργάτες. Η νέα σύνθεση υπόκειται στην έγκριση της ρυθμιστικής αρχής και θα έχει ισχύ μετά τη νομική συγχώνευση των δύο εταιριών.

Η σύνθεση του νέου ExCom έγινε με γνώμονα το υψηλό επίπεδο γνώσεων και εμπειρίας των μελών. Πρωταρχικός τους στόχος θα είναι η αποτελεσματική ενοποίηση των δύο εταιριών, θέτοντας ισχυρές βάσεις για την εξέλιξη και ανάπτυξη της κοινής εταιρίας, στοχεύοντας στην κορυφή.

Συγκεκριμένα, η νέα ομάδα αποτελείται από στελέχη του διαθέτουν πολυετή εμπειρία στην ασφαλιστική αγορά, αλλά και από επαγγελματίες που θα φέρουν νέες καινοτόμες ιδέες και πρακτικές μέσα από τη γνώση που διαθέτουν από άλλους επιχειρηματικούς κλάδους, με δέσμευση να λειτουργούν πάντα με σεβασμό στον άνθρωπο και την κοινωνία.

Με βάση τις κοινές αρχές και αξίες των δύο εταιριών, το νέο ExCom χαρακτηρίζεται από ποικιλομορφία, με άτομα από διαφορετικές ηλικιακές ομάδες και σημαντική γυναικεία εκπροσώπηση, σε ποσοστό 37,5%.

Υπό την ηγεσία του Χρήστου Γεωργακόπουλου, το νέο ExCom της ενοποιημένης εταιρίας, θα αποτελέσουν οι κ.κ. (αλφαβητικά):

  •         Στέφανος Βερζοβίτης, που θα αναλάβει τη θέση του Chief Operations Officer. Διαθέτει πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας σε διοικητικές θέσεις οικονομικών και πληροφορικής στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, ενώ τα τελευταία 22 χρόνια είναι Γενικός Διευθυντής Οικονομικών & Διοικητικών Υπηρεσιών στην Ευρωπαϊκή Πίστη.
  •         Ισαβέλλα Βήτου, που θα αναλάβει τη θέση της Chief Strategy and Integration Officer. Διαθέτει 15 χρόνια εμπειρίας στον τομέα των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών & συμβούλων διοίκησης, ενώ τον τελευταίο 1,5 χρόνο είναι Chief Strategy and Transformation Officer στην Allianz Ελλάδος.
  •         Χρήστος Γεωργίου, που θα αναλάβει τη θέση τoυ Chief Financial Officer. Διαθέτει 15 χρόνια εμπειρίας στον ασφαλιστικό κλάδο, με πιο πρόσφατο τον ρόλο του CFO της Ευρωπαϊκής Πίστης. Πριν από αυτό και για 5 χρόνια ήταν Επικεφαλής Αναλογιστής και Chief Product Officer στην Allianz Ελλάδος.
  •         Θωμάς Κωνσταντινίδης, που θα αναλάβει τη θέση του Chief Investments Officer. Διαθέτει πάνω από 17 χρόνια εμπειρίας σε διοικητικές θέσεις επενδυτικού ενδιαφέροντος, ενώ από το 2005 είναι CEO της Ευρωπαϊκή Πίστη Asset Management Α.Ε.Δ.Α.Κ.
  •         Στέφανος Μαλαχιάς, που θα αναλάβει τη θέση του Chief Commercial Officer. Διαθέτει 18 χρόνια εμπειρίας σε θέσεις Πωλήσεων ή Γενικής Διεύθυνσης, ενώ τα τελευταία 5 χρόνια είναι Chief Commercial Officer στην Allianz Ελλάδος.
  •         Εύη Μαρτίνοβιτς, που θα αναλάβει τη θέση της Chief Legal and Compliance Officer. Διαθέτει 15 χρόνια εμπειρίας ως δικηγόρος, ενώ τα τελευταία δύο έτη είναι Chief Legal and Compliance Officer στην Allianz Ελλάδος.
  •         Νίκος Χαλκιόπουλος, που θα αναλάβει τη θέση του Chief Insurance Officer. Διαθέτει 35 χρόνια εμπειρίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, ενώ τα τελευταία 20 χρόνια είναι Γενικός Διευθυντής Χαρτοφυλακίου στην Ευρωπαϊκή Πίστη.
  •         Δέσποινα Χαράπη, που θα αναλάβει τη θέση της Chief HR Officer. Διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, ενώ τα τελευταία 6 χρόνια είναι Chief Human Resources Officer στην Allianz Ελλάδος.


Ο Χρήστος Γεωργακόπουλος, CEO της Ευρωπαϊκής Πίστης και της κοινής εταιρίας που θα προκύψει από τη νομική ενοποίηση των δύο εταιριών, δήλωσε σχετικά: «Καλωσορίζω και συγχαίρω τα μέλη του νέου ExCom της εταιρίας που θα προκύψει από την συγχώνευση της Allianz Ελλάδος και της Ευρωπαϊκής Πίστης, τα οποία σε συνεργασία μαζί μου, με το ανθρώπινο δυναμικό πωλήσεων και Εσωτερικών υπηρεσιών, αναλαμβάνουν το έργο, το χρέος, να οδηγήσουν την εταιρία στην κορυφή της Ασφαλιστικής αγοράς. Διακεκριμένα στελέχη με διακεκριμένη πορεία και προσφορά, τα μέλη του νέου ExCom είμαι βέβαιος ότι θα καταστήσουν την εταιρία μας πρώτη επιλογή της κοινωνίας των ασφαλισμένων και της κοινωνίας των εργαζομένων και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που θα συνεργάζομαι μαζί τους».

Με προσήλωση στην καινοτομία και με φρέσκια ματιά, η νέα ομάδα θα εργαστεί σκληρά για την επιτυχία της νέας ενιαίας εταιρίας.




22 Δεκ 2022

Euroins: Αποτελέσματα Eurohold Εννεαμήνου 2022 - Αύξηση εσόδων & κερδών EBITDA

Όμιλος Eurohold (Μητρική Euroins Insurance Group): Τριπλασιάστηκαν τα έσοδα, εξαπλασιάστηκε το EBITDA εννεαμήνου 2022

ΟΜΙΛΟΣ EUROHOLD (Μητρική Euroins Insurance Group): ΤΡΙΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ, ΕΞΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΕ ΤΟ EBITDA ΕΝΝΕΑΜΗΝΟΥ 2022
  • Τα έσοδα τριπλασιάστηκαν στα 2,4 δισ. ευρώ το 9μηνο του 2022
  • Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 6 φορές στα 134,7 εκατ. ευρώ
  • Οι δραστηριότητες στον ενεργειακό κλάδο συνείσφεραν κατά 1,4 δισ. ευρώ στα έσοδα και κατά 109,3 εκατ. ευρώ στο EBITDA
  • Ο όγκος των ασφαλίστρων αυξήθηκε κατά 44,7% στα 614 εκατ. ευρώ

Η Eurohold Bulgaria AD, κορυφαίος ενεργειακός και χρηματοοικονομικός όμιλος στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ανακοίνωσε εντυπωσιακά_ αποτελέσματα για το εννεάμηνο του 2022, εδραιώνοντας τις ισχυρές οικονομικές επιδόσεις που καταγράφει από την αρχή του έτους.

Σύμφωνα με την ενοποιημένη ενδιάμεση οικονομική κατάσταση της Εταιρείας για τη περίοδο Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2022, τα συνολικά έσοδα τριπλασιάστηκαν σχεδόν σε ετήσια βάση στα 2,4 δισ. ευρώ, καταγράφοντας υψηλό όλων των εποχών. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) και τα καθαρά κέρδη της περιόδου ανήλθαν σε 134,7 εκατ. ευρώ και 56,3 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα.

Οι δραστηριότητες της Eurohold στον ενεργειακό κλάδο, οι οποίες πραγματοποιούνται από τη θυγατρική εταιρεία Electrohold, αντιστοιχούν στο 57% των συνολικών εσόδων και στα 3/4 περίπου των κερδών προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων, πριν από τον υπολογισμό των αποτελεσμάτων της μητρικής εταιρείας και των ενδοομιλικών αποσβέσεων. Το τελικό καθαρό οικονομικό αποτέλεσμα της εν λόγω δραστηριότητας ανήλθε σε 37,7 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο. Σημειώνεται ότι το τρέχον έτος είναι το πρώτο κατά το οποίο η Eurohold ενοποιεί πλήρως τα αποτελέσματα της Electrohold στις οικονομικές καταστάσεις της μετά την εξαγορά των βουλγαρικών θυγατρικών του τσεχικού ενεργειακού ομίλου CEZ τον Ιούλιο του 2021.

Οι ασφαλιστικές δραστηριότητες της Eurohold, ενοποιημένες υπό τον όμιλο Euroins Insurance Group (EIG), αντιπροσώπευαν το 42,6% των συνολικών εσόδων και σχεδόν το 1/4 του EBITDA. Τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα της EIG αυξήθηκαν κατά 44,7% σε ετήσια βάση σε 614 εκατ. ευρώ. Τα ακαθάριστα έσοδα της Eurohold από ασφαλιστικές εργασίες, στο σύνολό τους, αυξήθηκαν κατά 55% σε ετήσια βάση και ξεπέρασαν το 1 δισ. ευρώ. Η Εταιρεία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 32,8 εκατ. ευρώ από τις δραστηριότητές της στον ασφαλιστικό κλάδο.

Όλες οι θυγατρικές της EIG σημείωσαν ισχυρά αποτελέσματα στο εννεάμηνο του 2022. Η Euroins Romania σημείωσε τριπλάσια ανάπτυξη σε όλους τους κλάδους ασφάλισης εκτός αυτοκινήτων λόγω της αλλαγής στρατηγικής ανάπτυξης, της αυξημένης εστίασης στην ασφάλιση εκτός αυτοκινήτων και της σημαντικής επέκτασης της γκάμας προϊόντων της εταιρείας. Ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης κατέγραψε, επίσης, η Euroins Bulgaria, η οποία συμπεριλαμβάνει τις δραστηριότητες του ομίλου υπό καθεστώς ελεύθερης παροχής υπηρεσιών σε κράτη της ΕΕ (Πολωνία, Ισπανία, Ιταλία κ.α.) αλλά και υπό καθεστώς εγκατάστασης υποκαταστήματος στην Ελλάδα. Ο όγκος ασφαλίστρων της βουλγαρικής μονάδας αυξήθηκε κατά 35% σε ετήσια βάση σε 175 εκατ. ευρώ. Οι δύο ουκρανικές μονάδες της EIG σταθεροποίησαν τα αποτελέσματά τους παρά το εξαιρετικά δύσκολο οικονομικό περιβάλλον στην Ουκρανία λόγω της συνεχιζόμενης σύγκρουσης. Τα ακαθάριστα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα των δύο εταιρειών ανήλθαν σε 14,3 εκατ. ευρώ το εξεταζόμενο διάστημα, έναντι 24 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.

«Οι τρέχουσες γεωπολιτικές και, κατ’ επέκταση οικονομικές συνθήκες, συνθέτουν ένα περιβάλλον σοβαρών προκλήσεων για το σύνολο του ευρωπαϊκού επιχειρηματικού κόσμου. Παρά τις δυσκολίες, είμαστε πεπεισμένοι ότι η αναπτυξιακή μας στρατηγική με επίκεντρο την Ενέργεια και η ευρεία γεωγραφική διαφοροποίηση των ασφαλιστικών μας δραστηριοτήτων, μάς επιτρέπουν να διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά τον κίνδυνο και να προσθέτουμε αξία στους μετόχους μας. Οι επιδόσεις μας από την αρχή του έτους υποδηλώνουν υψηλή παραγωγικότητα στους δύο κύριους κλάδους όπου δραστηριοποιούμαστε.


Παράλληλα, αναμένουμε να επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με την EBRD, η οποία είναι μέτοχος μειοψηφίας στον ασφαλιστικό μας Όμιλο, καθώς μια νέα τέτοια επένδυση θα αυξήσει το κεφάλαιο της EIG ενισχύοντας περαιτέρω τη φερεγγυότητα του ασφαλιστικού μας ομίλου. Οι τρέχουσες προβλέψεις για την οικονομική ανάπτυξη στην περιοχή της Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης το 2023 είναι ιδιαίτερα ευνοϊκές σε σύγκριση με το σύνολο της ΕΕ. Παραμένουμε αισιόδοξοι για τη μακροπρόθεσμη αναπτυξιακή δυναμική μας στην εν λόγω γεωγραφική περιοχή», σχολίασε ο Kiril Boshov, διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Eurohold.

Ο Όμιλος Eurohold δραστηριοποιείται στον ασφαλιστικό κλάδο στην Ελλάδα από το 2014 αρχικά υπό καθεστώς ΕΠΥ και από το 2019 μέσω του Υποκαταστήματος της EUROINS AD. Ο Διευθύνων της EUROINS Ελλάδος κ. Evgeny Svetoslavov Ignatov δήλωσε σχετικά: «Είμαι πεπεισμένος ότι η EUROINS Ελλάδος θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με εντυπωσιακούς ρυθμούς, απολαμβάνοντας της εμπιστοσύνης των συνεργατών και των ασφαλισμένων της. Το 2023 η EUROINS Ελλάδος θα επεκτείνει τη δραστηριότητα της σε νέους ασφαλιστικούς τομείς και ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου τα νέα ασφαλιστικά προϊόντα Ασφάλισης Κατοικίας και Προσωπικού Ατυχήματος θα τεθούν στη διάθεση των ασφαλισμένων. Φροντίζουμε πάντα να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των πελατών μας σχεδιάζοντας καινοτόμα, ευέλικτα προϊόντα που τις ικανοποιούν με τον πληρέστερο τρόπο, λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη τις αντίξοες μακροοικονομικές συνθήκες που βιώνουμε τους τελευταίους μήνες».
Ενοποιημένα αποτελέσματα Eurohold για Ιανουάριο-Σεπτέμβριο 2022 σε ευρώ

Έσοδα EBITDA Καθαρό κέρδος
Τμήματα 9М.2022 9М.2021 Αλλαγή 9М.2022 9М.2021 Αλλαγή 9М.2022 9М.2021 Αλλαγή
000'ΕΥΡ 000'ΕΥΡ % 000'ΕΥΡ 000'ΕΥΡ % 000'ΕΥΡ 000'ΕΥΡ %
Ενέργεια 1,368,820 167,356 717.9% 109,153 14,279 664.4% 37,598 147 25487.8%
Ασφάλιση 1,020,813 659,435 54.8% 37,542 9,496 295.3% 32,706 3,831 753.7%
-μεικτό εγγεγραμμένο ασφάλιστρο 612,948 423,466 44.7% - - -
Χρηματοδοτικές-επενδυτικές πράξεις 4,232 4,632 -8.6% 305 1,135 -73.2% 186 1,033 -82.0%
Σύνολο θυγατρικών 2,393,865 831,422 187.9% 147,000 24,911 490.1% 70,491 5,011 1306.8%
Μητρική εταιρεία 1,729 724 138.6% -8,163 -2,742 197.7% -16,256 -10,539 54.2%
Σύνολο χωρίς αποβολές 2,395,594 832,146 187.9% 138,837 22,168 526.3% 54,235 -5,529 -
Ενδοομιλικές αποσβέσεις -2,732 -967 182.4% -4,346 1,740 - -3,605 2,597 -
Σύνολο μετά τις αποσβέσεις 2,392,862 831,179 187.9% 134,490 23,909 462.5% 50,630 -2,932 -
Καθαρό κέρδος από διακοπή δραστηριοτήτων 5,547 5,153 7.7%
Καθαρό κέρδος 56,177 2,221 2429.5%

Πηγή: Ενοποιημένη κατάσταση για την περίοδο




ERGO Ασφαλιστική: «Business Day» με στόχο τη διασύνδεση των νέων με τον κόσμο των επιχειρήσεων

Η ERGO Ασφαλιστική διοργάνωσε το πρώτο της «Business Day» με στόχο τη διασύνδεση των νέων με τον κόσμο των επιχειρήσεων

Η ERGO Ασφαλιστική, σε συνεργασία με το «Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας», διοργάνωσε το πρώτο της «Business Day» με στόχο τη διασύνδεση των νέων με τον κόσμο των επιχειρήσεων.

Η ERGO φιλοξένησε στα κεντρικά της γραφεία φοιτητές και απόφοιτους ελληνικών πανεπιστημίων καθώς και νέους επαγγελματίες με σκοπό να ανακαλύψουν τον σύγχρονο κόσμο της ασφάλισης, να γνωρίσουν τις επιχειρησιακές λειτουργίες της εταιρείας, τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες στο σύγχρονο περιβάλλον εργασίας αλλά και τις ευκαιρίες καριέρας στην εταιρεία.

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν στελέχη της εταιρείας, να ακούσουν τις επαγγελματικές και προσωπικές τους εμπειρίες εξέλιξης και να συζητήσουν μαζί τους για τις σύγχρονες τάσεις του επιχειρηματικού κόσμου αλλά και τους προβληματισμούς και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στην προσπάθειά τους να ενταχθούν στον κόσμο της εργασίας.

Επιπρόσθετα, μέσα από διαδραστικά workshops και case studies δόθηκε η δυνατότητα στους νέους που συμμετείχαν να αξιοποιήσουν την κριτική τους σκέψη και το δημιουργικό τους πνεύμα και να ζήσουν την επιχειρησιακή πραγματικότητα ενός σύγχρονου οργανισμού. Στο τέλος της ημέρας, η εταιρεία προσέφερε αναμνηστικά δώρα σε όλους τους συμμετέχοντες και στους νικητές ενός quiz ερωτήσεων, συνεδρίες, mentoring με στελέχη της εταιρείας.

Σε δηλώσεις της η Χρυσούλα Κολέτσου, Talent Acquisition & Employer Branding Specialist της ERGO τόνισε ότι «η αγορά εργασίας, ολοένα και αλλάζει. Διανύουμε μια περίοδο η οποία έχει ως κύρια χαρακτηριστικά της την καινοτομία, την εξέλιξη της τεχνολογίας, τους γρήγορους ρυθμούς και την ευελιξία. Για εμάς στην ERGO, η προσέλκυση και η διατήρηση νέων ταλέντων έχει πρωταγωνιστικό ρόλο και η ενίσχυση της φήμης της εταιρείας μας ως εργοδότης επιλογής παραμένει στο επίκεντρο του μακροπρόθεσμου σχεδιασμού και της στρατηγικής μας. Στην ERGO, θέλοντας να είμαστε δίπλα στους νέους και να τους υποστηρίζουμε στα πρώτα βήματα της καριέρας τους, συμμετέχουμε σε πολλές δράσεις των Πανεπιστημίων της χώρας και διοργανώνουμε εκδηλώσεις όπως αυτή για να τους ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες τους.”