>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

9 Φεβ 2023

Όμιλος Affidea: Ο πρώτος ιδιωτικός φορέας στον Εθνικό Ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας

Ο Όμιλος Affidea είναι ο πρώτος ιδιωτικός φορέας υγείας στην Ελλάδα ο οποίος εντάσσεται στην έναρξη του Εθνικού Ηλεκτρονικού Φακέλου Υγείας MyHealth

Ο Όμιλος διαγνωστικών κέντρων Affidea είναι ο πρώτος ιδιωτικός φορέας υγείας στην Ελλάδα ο οποίος εντάσσεται στην έναρξη του Εθνικού Ηλεκτρονικού Φακέλου Υγείας MyHealth του gov.gr, λόγω της ψηφιακής του ετοιμότητας αλλά και του ευρύ δικτύου εξυπηρέτησης πανελλαδικά.

Ο Όμιλος Affidea, ο οποίος δραστηριοποιείται σε 15 χώρες στην Ευρώπη και περιλαμβάνεται στη λίστα “EuroSafe Wall of Stars”, των καλύτερων παρόχων υγείας από πλευράς ακτινοπροστασίας διεθνώς, υλοποίησε πρώτος από τον ιδιωτικό τομέα τη διαλειτουργικότητα του φακέλου, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Υπουργείο Υγείας. Το βασικότερο χαρακτηριστικό του MyHealth είναι η διαλειτουργικότητα που θα πρέπει να διέπει τα πληροφοριακά συστήματα και αφορά τη συνδεσιμότητα μεταξύ των συστημάτων των διαφόρων υγειονομικών φορέων τόσο σε ενδοσυνοριακό όσο και σε διασυνοριακό επίπεδο.

Έπειτα και από την ανακοίνωση για την επίσημη έναρξη του MyHealth του gov.gr από τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υγείας, η Affidea είναι σε θέση να εξυπηρετήσει όλους τους εξεταζόμενους μέσω των ψηφιακών εργαλείων και συστημάτων της, αλλά και της ένταξής της στην εν λόγω εφαρμογή.

Μέσω της εφαρμογής MyHealth, οι πολίτες αποκτούν για πρώτη φορά ψηφιακό φάκελο και ιστορικό, μειώνοντας δραστικά τη γραφειοκρατία, τις περιττές επισκέψεις και τα ογκώδη έγχαρτα ιατρικά αρχεία. Στο MyHealth ο κάθε πολίτης έχει πρόσβαση στα στοιχεία της συνταγογράφησής του και των παραπεμπτικών εξετάσεων, στις ιατρικές διαγνώσεις Affidea καθώς και στα αποτελέσματα των εξετάσεων. Η εφαρμογή είναι απλή και διατίθεται ήδη για κινητά με λογισμικό iOS και Android. Μοναδική προϋπόθεση για τη χρήση της είναι η εγγραφή στην άυλη συνταγογράφηση (ehealth.gov.gr).

Η Affidea, στο νέο τοπίο που διαμορφώνεται, επιταχύνει την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών με καινοτόμα εργαλεία και σύγχρονες πρακτικές που διευκολύνουν την πρόσβαση και προσφέρουν στον εξεταζόμενο ενεργό ρόλο στη διαχείριση της υγείας του.




8 Φεβ 2023

Ευρωπαϊκή Πίστη: 61 δράσεις Εταιρικής και Κοινωνικής Ευθύνης για το 2022

Η Ευρωπαϊκή Πίστη με οδηγό την πεποίθηση πως Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι «η ευθύνη των επιχειρήσεων για τον αντίκτυπό τους στην κοινωνία», προχώρησε το 2022 σε 61 δράσεις, με στόχο την παροχή στήριξης σε πολλούς και διαφορετικούς πυλώνες της ελληνικής κοινωνίας

Η Ευρωπαϊκή Πίστη με οδηγό την πεποίθηση πως Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι «η ευθύνη των επιχειρήσεων για τον αντίκτυπό τους στην κοινωνία», προχώρησε το 2022 σε 61 δράσεις, με στόχο την παροχή στήριξης σε πολλούς και διαφορετικούς πυλώνες της ελληνικής κοινωνίας.

Πιο συγκεκριμένα:

  • 25 ενέργειες το 2022 εστίασαν στην Κοινωνική Προσφορά, καθώς η αναγκαιότητα ενίσχυσης των θεσμών και των συλλογικών ενεργειών στις μέρες μας, αποτέλεσε το πρωταρχικό μέλημα της Εταιρίας.
  • 18 ενέργειες επικεντρώθηκαν στο Περιβάλλον και στις Εργασιακές Σχέσεις αποδεικνύνοντας πως μια εταιρία, παράλληλα με την ανάπτυξη των οικονομικών της μεγεθών, οφείλει να αναπτύσσει και τους ανθρώπινους πόρους της, αλλά και να δεσμεύεται έμπρακτα ως προς την προστασία του περιβάλλοντος.
  • 16 ενέργειες επικεντρώθηκαν στην Εκπαίδευση και στον Αθλητισμό, με την Εταιρία να δείχνει εδώ και πολλά χρόνια την έμπρακτη στήριξή της κυρίως προς τους νέους, ενισχύοντας τόσο τη σωματική, όσο και την πνευματική τους εκπαίδευση.
  • 2 ενέργειες είχαν ως στόχο την παροχή βοήθειας σε οργανισμούς με Φιλοζωικές Δράσεις, προκειμένου να συνεχίσουν το πολύτιμο για την κοινωνία έργο τους.

Από τις ανωτέρω δράσεις, αξίζει να γίνει ειδική αναφορά στη δράση “Project Paralies”, μέσω της οποίας η Ευρωπαϊκή Πίστη υιοθέτησε και ήταν υπεύθυνη για τον καθαρισμό της παραλίας Αργυρά Ακτή στη Νέα Μάκρη, αλλά και στη δράση “Walking Together” που στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής ανάπηρων ζώων μέσω της κατασκευής και δωρεάς τουλάχιστον 70 αναπηρικών αμαξιδίων μέχρι το τέλος του 2022.

Οι δράσεις που πραγματοποιήθηκαν εναρμονίζονται πλήρως με τις αρχές του Οικουμενικού Συμφώνου και με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ο.Η.Ε. που ο Όμιλος συμμετέχει.




Groupama Ασφαλιστική: Η ΠΡΩΤΗ ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα που υλοποίησε την επικαιροποίηση προσωπικών στοιχείων μέσω της πλατφόρμας KYC του eGov

Η Groupama Ασφαλιστική είναι η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα που υλοποίησε την υπηρεσία eGov-KYC «Συστηθείτε» ή αλλιώς, Know Your Customer


Στο πλαίσιο αναβάθμισης των υπηρεσιών της και παραμένοντας πάντα πιστή στη δέσμευσή της για την κορυφαία εξυπηρέτηση και εμπειρία των πελατών της, η Groupama Ασφαλιστική εντάσσεται πλέον στην υπηρεσία eGov-KYC «Συστηθείτε» ή αλλιώς, Know Your Customer. Όντας μάλιστα η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα που υλοποίησε αυτή τη δυνατότητα, η Groupama Ασφαλιστική συνεχίζει να επενδύει στην απλοποίηση των διαδικασιών της, ώστε να προσφέρει ασφαλή, γρήγορη και εύκολη επικαιροποίηση των προσωπικών στοιχείων των πελατών της.

Η διαδικασία είναι ιδιαίτερα απλή καθώς, μέσω των προσωπικών του κωδικών taxisnet, ο πελάτης μπορεί ηλεκτρονικά και με 2 μόνο κλικ να επικυρώσει την ορθότητα των στοιχείων του ή να τα επικαιροποιήσει, αποφεύγοντας έτσι πολύπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες που τον ταλαιπωρούσαν έως τώρα. Με αυτό τον τρόπο εξοικονομείται χρόνος, αφού δεν χρειάζεται πλέον να συλλέγονται όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά από πολλές και διαφορετικές υπηρεσίες.

Ο Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής, Χρήστος Κάτσιος αναφέρει: «Στη Groupama Ασφαλιστική, πρωτοπορούμε για ακόμη μία φορά, αξιοποιώντας τις νέες, καινοτόμες δυνατότητες που προσφέρει ο ψηφιακός μετασχηματισμός του κράτους. Σταθερά δίπλα στους πελάτες μας, υλοποιούμε πρώτοι την επικαιροποίηση των προσωπικών στοιχείων τους, με εύκολο και ασφαλή τρόπο, μέσω της πλατφόρμας KYC του eGov. Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που πρωτοπορούμε. Πρώτοι στην ελληνική ασφαλιστική αγορά αξιοποιήσαμε τις εφαρμογές κινητών τηλεφώνων wallet (φηφιακό πορτοφόλι)  για την άμεση πρόσβαση των πελατών μας στα στοιχεία του συμβολαίου τους από το κινητό τους. Έτσι και τώρα, αποδεικνύουμε έμπρακτα ότι οι δράσεις στρατηγικής καινοτομίας για εμάς είναι σταθερός πυλώνας της εταιρικής μας ταυτότητας, άρρηκτα συνδεδεμένος με την αδιαπραγμάτευτη δέσμευσή μας: να ασφαλίζουμε το αύριο με εμπιστοσύνη. Και συνεχίζουμε»

Ο αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής, Laurent Thuillier αναφέρει: «Με ιδιαίτερη ικανοποίηση ενημερώσαμε τους πελάτες και τους συνεργάτες μας ότι είμαστε η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα που επενδύει σε δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού, αναβαθμίζοντας εντυπωσιακά την ταχύτητα και την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Με πλήρη διαφάνεια και χωρίς γραφειοκρατία, παρέχουμε τα απαραίτητα εργαλεία σε κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνα με στόχο την βελτίωση της καθημερινότητάς τους, συμβάλλοντας παράλληλα κι εμείς, με τον δικό μας τρόπο, στον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας.»

INTERLIFE: Ειδικό Πρόγραμμα Ασφάλισης “DRONES”

Ειδικό Πρόγραμμα Ασφάλισης “DRONES” από την INTERLIFE

Ένα ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Ασφάλισης Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) και Τηλεκατευθυνόμενων Αερομοντέλων το “DRONES” δημιούργησε και διαθέτει η INTERLIFE Ασφαλιστική.

Το «DRONES», παρέχεται σε δύο σχέδια, με ιδιαίτερα προσιτό ασφάλιστρο και έχει ως σκοπό την εξασφάλιση του ιδιοκτήτη ή/και χειριστή του ΣμηΕΑ έναντι τρίτων, ανεξάρτητα από την κατηγορία στην οποία αυτό ανήκει, Ανοικτή, Ειδική, Πιστοποιημένη (UAS Open, UAS Specific, UAS Certified).

Καλύπτει την υποχρεωτική Αστική Ευθύνη, δηλαδή την υποχρέωση αποζημίωσης που έχει ο ιδιοκτήτης ή/και χειριστής ενός ΣμηΕΑ έναντι τρίτων προσώπων, σε περίπτωση που κατά τη χρήση του, προκαλέσει τυχόν Σωματικές Βλάβες, Απώλεια Ζωής ή Υλικές Ζημίες. Απευθύνεται σε ιδιώτες και επαγγελματίες, ενώ η Εταιρεία καλύπτει αποζημιώσεις έως 1.000.000€ κατ’ άτομο ή ομαδικά και για όλη τη διάρκεια της ασφάλισης.

Καλύψεις “DRONES”:

  • Απώλεια Ζωής τρίτων προσώπων
  • Τραυματισμός τρίτων προσώπων
  • Υλικές Ζημίες σε αντικείμενα τρίτων


Σημειώνεται ότι, η ασφάλιση των ιδιοκτητών ή και χειριστών των ανωτέρω ΣμηΕΑ είναι υποχρεωτική σύμφωνα με απόφαση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΦΕΚ 3152/τεύχος Β/30.09.2016).

Περισσότερες πληροφορίες εδώ




3 Φεβ 2023

ERGO Ασφαλιστική - 6o InsurTech Conference: Υψηλής ποιότητας ψηφιακές υπηρεσίες και αμεσότερη επικοινωνία θέλουν οι καταναλωτές

Η ERGO Ασφαλιστική συμμετείχε στο 6ο InsurTech Conference, με κεντρικό θέμα «Future-ready Digital Insurance: Innovation & Customer centricity»

Η ERGO Ασφαλιστική, συμμετείχε για μια ακόμα χρονιά στο 6ο InsurTech Conference, που διοργανώθηκε την Πέμπτη 26 Ιανουαρίου από την Boussias Communications με κεντρικό θέμα «Future-ready Digital Insurance: Innovation & Customer centricity».

Τα στελέχη της ERGO Ασφαλιστική που συμμετείχαν στο Συνέδριο, μέσα από τις τοποθετήσεις τους ανέδειξαν τις αλλαγές, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αναδύονται λόγω της ψηφιοποίησης και τις αλλαγές στις ανάγκες των καταναλωτών, καθώς πλέον οι Έλληνες καταναλωτές έχουν ενισχύσει το επίπεδο ψηφιακής ωριμότητας και αντίληψής τους και αναμένουν περισσότερες ψηφιακές υπηρεσίες από τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, το νέο επιχειρηματικό μοντέλο και η αξιοποίηση τεχνολογιών αιχμής είναι οι τομείς που συνεχώς επενδύει η ERGO Ασφαλιστική, προκειμένου να προσφέρει καινοτόμα και «έξυπνα» ασφαλιστικά προϊόντα, να βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες τιμολόγησης και αποζημίωσης, αλλά και να ενισχύσει περαιτέρω τις πωλήσεις και την after sales αυτοματοποιημένη υποστήριξη και εμπειρία του κάθε πελάτη και συνεργάτη της.

Συγκεκριμένα, στην Ενότητα «New Customer Experience Imperatives and the role of digital Marketing Services in approaching the Insurance Market» η Ανέλ Μόσχου Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Προϊόντων της ERGO Ασφαλιστικής αναφέρθηκε στο αντίξοο περιβάλλον που επικράτησε με την πανδημία, γεγονός που ώθησε τις ασφαλιστικές εταιρείες να ενδυναμώσουν τον εξ’ ορισμού ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα τους, διαμορφώνοντας νέους όρους που διευκολύνουν την καθημερινότητα και εμπνέουν εμπιστοσύνη. Όπως τόνισε η κα. Μόσχου «λόγω της ψηφιοποίησης, πλέον η σχέση πελάτη/ασφαλιστή, από μια ετήσια συνδιαλλαγή που ήταν στο παρελθόν, έχει μετασχηματιστεί σε καθημερινή επαφή. Εμπλουτίζεται με εναλλακτικά κανάλια επικοινωνίας, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και με νέες εφαρμογές, που διευκολύνουν την επιλογή ή την αγορά ασφαλιστικών προϊόντων. Στην ERGO Ασφαλιστική είναι στρατηγική μας επιλογή να μετατρέψουμε την εταιρεία μας σε πρότυπο πελατοκεντρικού χαρακτήρα και ποιότητας υπηρεσιών, ενσωματώνοντας την τεχνολογία και τα δεδομένα στην καθημερινή λειτουργία και στην επαφή με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας».

Στο πλαίσιο της συζήτησης που έγινε με θέμα « Fostering a culture of innovation to promote digital business agility and adapt to the new normal», ο Αντώνης Τσακνάκης Διευθυντής Digital της ERGO Ασφαλιστικής, ανέλυσε την μετεξέλιξη του ασφαλιστικού κλάδου, η οποία ξεκινάει από την πάγια ανάγκη των εταιρειών να βελτιώσουν τις διαδικασίες τους και να μειώσουν τα κόστη τους, αλλά κυρίως να επικεντρωθούν στον τελικό πελάτη. Επίσης αναφέρθηκε στην υιοθέτηση τεχνολογιών της «επόμενης μέρας», στη διάθεση ασφαλιστικών προϊόντων που χρησιμοποιούν την τηλεματική (Smart Drive), τις νέες ψηφιακές εφαρμογές ERGO forMe, το Chatbot, το ERGO eSign, το ERGO SalesBOX, οι οποίες αποσκοπούν στη βελτίωση της καθημερινότητας των πελατών, συνεργατών και εργαζόμενων της εταιρείας. O κ. Τσακνάκης ανέφερε πως «για εμάς στην ERGO ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν βασίζεται μόνο στην τεχνολογία αλλά και στους ανθρώπους μας. Πιστεύουμε ότι ο κατάλληλος συνδυασμός αυτών των δύο θα μας βοηθήσει να υλοποιήσουμε το όραμά μας: Να είμαστε η πρώτη επιλογή για τους καταναλωτές, τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες μας».




Eurolife FFH: Απόδοση 1,60% στα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου για το 2022

Απόδοση 1,60% στα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου για το 2022, με την τεχνογνωσία και εμπειρία της Eurolife FFH στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων

Απόδοση 1,60% στα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου για το 2022, με την τεχνογνωσία και εμπειρία της Eurolife FFH στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων

Με απόδοση που άγγιξε το 1,60% έκλεισε για το 2022 το χαρτοφυλάκιο επενδύσεων των ομαδικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου της Eurolife FFH. Η εταιρεία, έχοντας σημαντική εμπειρία και γνώσεις στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων, αποδεικνύει ότι βρίσκεται και με αυτόν τον τρόπο πάντα στο πλευρό των ασφαλισμένων της, προσφέροντας σημαντικές αποδόσεις στα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου. Η Eurolife FFH κατάφερε να υποστηρίξει τους ασφαλισμένους της και να σημειώσει τα συγκεκριμένα αποτελέσματα σε μία δύσκολη οικονομικά χρονιά, η οποία χαρακτηρίστηκε από πολλαπλές προκλήσεις και στην οποία πρωταγωνίστησαν η κλιμάκωση της ενεργειακής κρίσης, η ραγδαία αύξηση του πληθωρισμού, τα μηδενικά επιτόκια καταθέσεων και η αυξημένη μεταβλητότητα στις αποδόσεις ομολόγων και μετοχών.

Η εταιρεία αναγνωρίζει ότι το πιο σημαντικό κεφάλαιο μιας επιχείρησης είναι οι άνθρωποί της και γι’ αυτό σχεδιάζει σύγχρονα προγράμματα ομαδικής ασφάλισης. Τα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίων (συνταξιοδοτικά προγράμματα) είναι μια σημαντική παροχή για τους εργαζόμενους μιας επιχείρησης, ιδιαίτερα στις ημέρες μας, που οι προκλήσεις του κοινωνικοοικονομικού περιβάλλοντος δημιουργούν αβεβαιότητα για το αύριο. Οι εργαζόμενοι που απολαμβάνουν τα οφέλη και τις παροχές ενός ομαδικού προγράμματος αναγνωρίζουν ότι η επιχείρηση στην οποία απασχολούνται φροντίζει τόσο για τους ίδιους, όσο και τις οικογένειές τους. Αντίστοιχα, με τα προγράμματα αυτά, η επιχείρηση καλλιεργεί στο εσωτερικό της την κουλτούρα της σιγουριάς και της ασφάλειας, δημιουργώντας σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους ανθρώπους της. Τα πλεονεκτήματα των ομαδικών συνταξιοδοτικών προγραμμάτων δε σταματούν εδώ, μιας και προσφέρουν ανταγωνιστικό πακέτο ανταμοιβών, φορολογικά οφέλη, καθώς και ένα ιδιαίτερα σημαντικό κίνητρο που ωθεί την παραγωγικότητα των στελεχών.

Ο Λεωνίδας Σίδερης, Διευθυντής Ομαδικών Ασφαλίσεων και Affinities στη Eurolife FFH, ανέφερε ότι «στη Eurolife FFH δίνουμε μεγάλη αξία στην εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι ασφαλισμένοι μας. Έχουμε την εμπειρία και την τεχνογνωσία να διαχειριζόμαστε με συνέπεια και αποτελεσματικότητα το επενδυτικό χαρτοφυλάκιο των ομαδικών προγραμμάτων, με στόχο να δημιουργούμε πραγματικό όφελος για τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται τις αποταμιεύσεις τους».




2 Φεβ 2023

Εθνική Ασφαλιστική: Χορηγός τίτλου του Money Show 2023

Η Εθνική Ασφαλιστική συμμετείχε ως χορηγός τίτλου στο ετήσιο επιχειρηματικό και οικονομικό πολυσυνέδριο «Money Show 2023»

Η Εθνική Ασφαλιστική, η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία της χώρας, συμμετείχε ως χορηγός τίτλου στο ετήσιο επιχειρηματικό και οικονομικό πολυσυνέδριο «Money Show 2023», που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 27 και 29 Ιανουαρίου στο ξενοδοχείο Hyatt Regency, στη Θεσσαλονίκη.

Πρόκειται για το 31ο πολυσυνέδριο, το οποίο επανήλθε έπειτα από δύο χρόνια απουσίας λόγω της πανδημίας με μότο «Μοχλός ανάπτυξης και εξέλιξης» και περιελάμβανε συνολικά 130 εκδηλώσεις γύρω από την Πολιτική, την Οικονομία, την Επιχειρηματικότητα, την Αειφόρο Ανάπτυξη, την Καινοτομία, τα Κοινοτικά Προγράμματα, την Περιφερειακή/Τοπική Αυτοδιοίκηση και τον Πολιτισμό.

Στόχος του «Money Show» για εφέτος ήταν η σύμπραξη, η εδραίωση και η εξέλιξη συνεργειών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες, στη Γεωργία και την Αγροδιατροφή, στην Ενέργεια και στο Περιβάλλον, στις υποδομές, στον Τουρισμό και στον Πολιτισμό, όπως επίσης και στα χρηματοοικονομικά εργαλεία για τις επιχειρήσεις αλλά και στη μελλοντική εξέλιξη της Θεσσαλονίκης ως Μητροπολιτική περιοχή.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές, το «Money Show 2023» υπολογίζεται ότι προσέλκυσε αρκετές χιλιάδες επισκέπτες μέσα από μια πλούσια θεματολογία εκδηλώσεων και εκθετών, ανάμεσα στους οποίους και σημαντικοί φορείς και οργανισμοί όπως το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, το Υπουργείο Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας-Θράκης), η ΑΑΔΕ, τα Διμερή Επιμελητήρια, ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΣΕΒΕ), ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, το Προξενικό Σώμα, το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος, το EKETA, ο ΦΟΔΣΑ Κ. Μακεδονίας, η Ισραηλιτική Κοινότητα Θεσσαλονίκης, η Γραμματεία Περιβάλλοντος & Κλιματικής Αλλαγής της Διοικούσας Επιτροπής ΝΔ Ν. Θεσσαλονίκης, ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, ο Δήμος Πρεβέζης, η Αντιπεριφέρεια Πιερίας, ο ΕΛΓΟ Δήμητρα, το Ινστιτούτο Κατά της Απάτης, η Διεθνής Διαφάνεια Ελλάς και αρκετές μεγάλες εταιρείες.
__________
Φωτογραφία:
Η ομάδα της Εθνικής Ασφαλιστικής στο «Money Show 2023», στη Θεσσαλονίκη, πλαισιωμένη από τον κ. Αντώνη Χρηστίδη, Γενικό Διευθυντή Πωλήσεων (δεξιά) και τον κ. Μιχάλη Τάτση, Διευθυντή Δικτύων Πωλήσεων (αριστερά)

INTERNATIONAL LIFE AEΓΑ: Προσωρινή διανομή στους δικαιούχους

Η υπό ασφαλιστική εκκαθάριση INTERNATIONAL LIFE ΑΕΓΑ, ανακοίνωσε πως προχωράει στην πρώτη προσωρινή διανομή ποσών σε δικαιούχους

Η υπό ασφαλιστική εκκαθάριση INTERNATIONAL LIFE ΑΕΓΑ, ανακοίνωσε πως προχωράει στην πρώτη προσωρινή διανομή ποσών σε δικαιούχους.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Με την παρούσα ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ότι η εταιρεία με την επωνυμία: «INTERNATIONAL LIFE AEΓΑ ΥΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ» θα διενεργήσει πρώτη προσωρινή διανομή επί της Κατάστασης Δικαιούχων Απαιτήσεων από Ασφάλιση (ΚΔΑ), η οποία αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της εκκαθάρισης (www.inlife.gr) στις 30.11.2018.

Διευκρινίζεται ότι η πρώτη προσωρινή διανομή θα πραγματοποιηθεί σύμμετρα προς όλους τους δικαιούχους και  αφορά: α) στους δικαιούχους που δεν έχουν λάβει κάποιο ποσό από το Επικουρικό Κεφάλαιο στο πλαίσιο πληρωμών που προέβη ο παραπάνω φορέας, επειδή η απαίτησή τους δεν καλυπτόταν από αυτό και είχε αναρτηθεί στην ΚΔΑ με την ένδειξη: «ΚΑΛΥΨΗ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥ: ΟΧΙ», β) στο Επικουρικό Κεφάλαιο Ασφάλισης Ευθύνης από Ατυχήματα Αυτοκινήτων, το οποίο υποκαθίσταται βάσει του άρθρου 242 παρ. 3 ν. 4364/2016, μέχρι του ποσού της αποζημίωσης που κατέβαλε, στο κατ’ άρθρο 240 του άνω νόμου προνόμιο των απαιτήσεων από ασφάλιση, γ) στους δικαιούχους λοιπών κλάδων (κλάδων γενικών ασφαλίσεων πλην Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτου) των οποίων οι απαιτήσεις  είχαν αναρτηθεί στην ΚΔΑ και όλα τα ανωτέρω υπό την προϋπόθεση ένταξής τους στην ΚΔΑ μέχρι τις 29.9.2022.

Για τη διενέργεια της διανομής οι δικαιούχοι, των οποίων οι απαιτήσεις είχαν αναρτηθεί στην ΚΔΑ και οι οποίοι δικαιούνται να συμμετέχουν σε αυτήν με βάση τα ανωτέρω θα πρέπει να συμπληρώσουν το κείμενο της υπεύθυνης δήλωσης (επιλέξτε για νομικό ή φυσικό πρόσωπο) και να θεωρήσουν το γνήσιο της υπογραφής σε ΚΕΠ ή σε δημόσια Αρχή ή εναλλακτικά να συμπληρώσουν το κείμενο της δήλωσης μέσω του www.gov.gr. Επίσης, υποχρεούνται να αποστείλουν αντίγραφο του τραπεζικού λογαριασμού τους (φωτοτυπία βιβλιαρίου ή από web banking), που θα πιστωθεί το ποσό, καθώς και αντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή άλλου ισοδύναμου εγγράφου.

Όλα τα ανωτέρω θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση polymeropoulou@inlife.gr ή στα γραφεία της Εκκαθάρισης, Λ. Βασιλίσσης Σοφίας 60, Αθήνα, ΤΚ 11528.

Σε περίπτωση που έχουν μεταβληθεί τα στοιχεία του δικαιούχου σε σχέση με εκείνα της ανάρτησης στην ΚΔΑ, φυσικού ή νομικού προσώπου (πχ θάνατος αναρτημένου δικαιούχου πληρωμής, εταιρικός μετασχηματισμός) θα πρέπει να προσκομίζονται τα αντίστοιχα έγγραφα που αποδεικνύουν τη νόμιμη διαδοχή μετά από επικοινωνία με την υπό εκκαθάριση εταιρεία.

Για τις εκκρεμείς δικαστικές περιπτώσεις μετά από άσκηση ανακοπής δεν θα πραγματοποιηθεί διανομή μέχρι την έκδοση τελεσίδικης δικαστικής απόφασης με τις διακρίσεις που αναφέρονται στις οδηγίες. Επίσης, δεν θα πραγματοποιηθεί διανομή σε περίπτωση που τα τραπεζικά έξοδα μεταφοράς υπερβαίνουν το ποσό της διανομής. Διευκρινίζεται ότι και για τις δύο περιπτώσεις έχει τηρηθεί σχετικό απόθεμα. Για αναλυτικές οδηγίες πατήστε Οδηγίες.

Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 2114111969, 211411969, γραφείο δικαστικού: 2111828570 και στο email: polymeropoulou@inlife.gr (παρακαλείσθε να αναγράφετε και τηλέφωνο επικοινωνίας).

Αθήνα, 25 Ιανουαρίου 2023

Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής




1 Φεβ 2023

Allianz Ελλάδος και Ευρωπαϊκή Πίστη: Μαζί, στο ξεκίνημα της νέας χρονιάς

Σε εορταστικό κλίμα, την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου η Allianz Ελλάδος και η Ευρωπαϊκή Πίστη υποδέχθηκαν μαζί τη νέα χρονιά και γιόρτασαν για πρώτη φορά από κοινού τη νέα πορεία ανάπτυξής τους

Σε εορταστικό κλίμα, την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου η Allianz Ελλάδος και η Ευρωπαϊκή Πίστη υποδέχθηκαν μαζί τη νέα χρονιά και γιόρτασαν για πρώτη φορά από κοινού τη νέα πορεία ανάπτυξής τους.

Με θετική διάθεση και αισιοδοξία, εργαζόμενοι και συνεργάτες των δύο εταιρειών, συγκεντρώθηκαν στο NOX για να κόψουν την καθιερωμένη πρωτοχρονιάτικη πίτα, να γνωρίσουν από κοντά το Executive Committee της νέας εταιρείας και να απολαύσουν μια μοναδική συναυλία με έναν κορυφαίο Έλληνα καλλιτέχνη, τον Αντώνη Ρέμο. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης προβλήθηκε βίντεο με δηλώσεις εργαζομένων και από τα δύο brands, ενώ 25 νικητές στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας κέρδισαν πλούσια δώρα.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η κα Sirma Boshnakova, Board Member της Allianz S.E., δήλωσε: «Εκ μέρους του Ομίλου Allianz, θέλω να σας μεταφέρω την πλήρη στήριξή μας για το 2023. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε στενά με τον CEO, κ. Γεωργακόπουλο, αλλά και με όλα τα μέλη του Executive Committee της νέας εταιρείας. Μαζί , θα δημιουργήσουμε μια κοινή εταιρική κουλτούρα που θα μας επιτρέψει να αξιοποιήσουμε τις μεγάλες ευκαιρίες που προσφέρει η ελληνική ασφαλιστική αγορά αλλά και να εξασφαλίσουμε ηγετική θέση. Ο κοινός μας εορτασμός απόψε σηματοδοτεί τόσο την αρχή ενός νέου κεφαλαίου όσο και μιας νέας χρονιάς, καθώς ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να σχεδιάσουμε και να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία για τους πελάτες.»


Σε εορταστικό κλίμα, η Allianz Ελλάδος και η Ευρωπαϊκή Πίστη υποδέχθηκαν μαζί τη νέα χρονιά και γιόρτασαν για πρώτη φορά από κοινού τη νέα πορεία ανάπτυξής τους

Αντίστοιχα, ο CEO της νέας ενοποιημένης εταιρείας, κ. Χρήστος Γεωργακόπουλος, δήλωσε: «Η αποψινή βραδιά σηματοδοτεί την αφετηρία του κοινού αναπτυξιακού ταξιδιού για το οποίο εργαζόμαστε από την αρχή της προηγούμενης χρονιάς. Όλοι μαζί, με καλή διάθεση, με τη δυναμική που μας προσφέρει το δίκτυό μας στην Ελλάδα, αλλά και την τεχνογνωσία που προσφέρει ένας διεθνής κολοσσός, θα κατακτήσουμε την κορυφή της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Ας ανταλλάξουμε απόψε ευχές για μια όμορφη νέα χρονιά και για ένα συναρπαστικό κοινό μέλλον, γεμάτο ευκαιρίες».




31 Ιαν 2023

Η Groupama Ασφαλιστική “Σίγουρα δίπλα” στα Παιδικά Χωριά SOS

Η Groupama Ασφαλιστική, για μία ακόμα χρονιά, θα βρίσκεται “Σίγουρα δίπλα” στα Παιδικά Χωριά SOS, αναγνωρίζοντας και στηρίζοντας το πολυδιάστατο έργο του οργανισμού.

Η Groupama Ασφαλιστική, για μία ακόμα χρονιά, θα βρίσκεται “Σίγουρα δίπλα” στα Παιδικά Χωριά SOS, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, αναγνωρίζοντας και στηρίζοντας το πολυδιάστατο έργο του οργανισμού. Η στενή σχέση εμπιστοσύνης και συνεργασίας που όλα αυτά τα χρόνια έχουν αναπτύξει η Groupama Ασφαλιστική και τα Παιδικά Χωριά SOS έχει σαν αποτέλεσμα την ουσιαστική και ειλικρινή βοήθεια στον οργανισμό και στα ίδια τα παιδιά.

Η οικονομική συνεισφορά της Groupama Ασφαλιστικής θα διατεθεί τόσο για την κάλυψη των αναγκών του Ξενώνα Βρεφών SOS για κακοποιημένα και παραμελημένα βρέφη και νήπια, όσο και για τη στήριξη του προγράμματος αναδοχής των Παιδικών Χωριών, που στοχεύει στο να μεγαλώσουν όλο και περισσότερα παιδιά μέσα στη θαλπωρή μιας οικογένειας.

Σκοπός του Ξενώνα Βρεφών SOS είναι η άμεση προστασία παιδιών (0 έως 5 ετών) που βρίσκονται σε κίνδυνο, εξασφαλίζοντάς τους άμεσα ένα σπίτι, φροντίδα και ασφάλεια.

Ιδιαίτερη μέριμνα δίνεται στην κάλυψη των συναισθηματικών και ψυχικών αναγκών των παιδιών, ενώ κύρια προτεραιότητα παραμένει πάντα η ασφαλής επιστροφή τους στο φυσικό οικογενειακό τους περιβάλλον. Ωστόσο, σε περίπτωση που αυτό δεν καθίσταται δυνατό, τα Παιδικά Χωριά SOS φροντίζουν για την αποκατάσταση των παιδιών σε ένα μόνιμο οικογενειακό πλαίσιο μέσω της Αναδοχής ή της Υιοθεσίας σε συνεργασία με τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες.

Ο κ. Χρήστος Κάτσιος, Διευθύνων Σύμβουλος της Groupama Ασφαλιστικής, σημείωσε: “Τα Παιδικά Χωριά SOS υποστηρίζουν διαχρονικά την πιο ευάλωτη κοινωνική ομάδα, τα απροστάτευτα παιδιά, προσφέροντάς τους αγάπη, ασφάλεια, σταθερότητα κι ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον. Δεν θα μπορούσαμε να μην είμαστε “Σίγουρα δίπλα τους”, αρωγοί στην προσπάθειά τους, βάζοντας κι εμείς ένα μικρό λιθαράκι στο τόσο σημαντικό έργο τους”.

Ο Γιώργος Πρωτόπαπας, Γενικός Διευθυντής Παιδικών Χωριών SOS δήλωσε σχετικά: “Η Groupama Ασφαλιστική έχει αποδείξει έμπρακτα ότι είναι ένας πολύτιμος συνεργάτης μας, με τον οποίο μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα, ένα καλύτερο μέλλον για όλα τα παιδιά που έχουν ανάγκη και μας χρειάζονται. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι ενώνοντας τις δυνάμεις μας είναι πιο εύκολο να πετύχουμε τους κοινούς μας στόχους, εξασφαλίζοντας σε ακόμα περισσότερα παιδιά ένα σταθερό οικογενειακό περιβάλλον και ασφαλείς συνθήκες διαβίωσης.”.