>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

20 Φεβ 2023

Συνεργασία ΦΙΛΗΣGlass με ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

Εύκολη, γρήγορη και αξιόπιστη λύση για όλες τις ανάγκες επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων των πελατών της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική από την ΦΙΛΗΣGlass

Η ΦΙΛΗΣGlass, με υπερηφάνεια ανακοινώνει τη συνεργασία της με την ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική. Η νέα αυτή συνεργασία θα προσφέρει στους πελάτες της MINETTA μια εύκολη, γρήγορη και αξιόπιστη λύση για όλες τις ανάγκες επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων.

Η παρούσα στρατηγική συνεργασία της Ασφαλιστικής Εταιρείας MINETTA με τη ΦΙΛΗΣGlass αποτελεί σημαντικό ορόσημο στον τομέα παροχής υπηρεσιών επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων. Σε μία αγορά η οποία αλλάζει διαρκώς, η ΦΙΛΗΣGlass εδώ και 10 χρόνια δεσμεύεται να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών της, με το έμπειρο προσωπικό της, σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον.

«Είμαστε χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με την ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, όχι μόνο διότι είμαστε εταιρίες ελληνικών συμφερόντων, αλλά επειδή μοιραζόμαστε και την ίδια φιλοσοφία όπου προτεραιότητα μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες, την ποιότητα και το είδος εξυπηρέτησης που τους αξίζει. Με το πανελλαδικό δίκτυο των καταστημάτων μας, αλλά και των κινητών μας μονάδων, βασιζόμενοι στην τεχνολογία, καινοτομία και τη διαθεσιμότητα, μπορούμε να παρέχουμε γρήγορες, επαγγελματικές και αξιόπιστες υπηρεσίες με το 24ωρο τηλεφωνικό κέντρο, το οποίο διασφαλίζει την άμεση και αποτελεσματική βοήθεια 24/7», τονίζει η Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΦΙΛΗΣGlass κα. Έλενα Φίλη – Lustenhouwer.



18 Φεβ 2023

CNP ΖΩΗΣ: 4 ελκυστικά ασφαλιστικά προγράμματα για σοβαρές ασθένειες


Σε έναν κόσμο γεμάτο απρόοπτα και αβεβαιότητες, το πιο πολύτιμο αγαθό της ζωής μας είναι η υγεία. Για την προστασία της αξίζει να κάνουμε τα πάντα γιατί, όταν φροντίζουμε την υγεία μας είναι σα να φροντίζουμε την ίδια μας τη ζωή.

H CNP ΖΩΗΣ, είναι η Ασφαλιστική Εταιρεία Ζωής στην Ελλάδα του ηγετικού ασφαλιστικού Ομίλου CNP Cyprus, μέλος του γαλλικού πολυεθνικού κολοσσού CNP ASSURANCES, με περισσότερα από 170 χρόνια ιστορική παρουσία και 36 εκατομμύρια ασφαλισμένους. Ο Όμιλος ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής, έχοντας ως προτεραιότητα την παροχή ασφαλιστικών λύσεων που να καλύπτουν όσο το δυνατό καλύτερα, όσο το δυνατόν πιο πολλούς ανθρώπους.

Για την πιο ευάλωτη ομάδα του πληθυσμού, τα παιδιά, πλησιάζει μια μέρα που έχει ξεχωριστή αξία. Γιατί είναι η Παγκόσμια Ημέρα κατά του παιδικού καρκίνου, στις 15 Φεβρουαρίου.

Για την CNP ΖΩΗΣ, η μέρα αυτή συμβολίζει την Ελπίδα, την Δύναμη και το Θάρρος, που διαθέτουν οι σπουδαίοι μικροί ήρωες της ζωής. Τα παιδιά εκείνα που η υγεία τους δοκιμάζεται σκληρά, αλλά διαθέτουν μεγάλα αποθέματα ψυχικού σθένους. Προσφέροντας σε όλους μας πολύτιμα μαθήματα.

Στο πλαίσιο αυτό, η CNP ΖΩΗΣ στέκεται δίπλα στα παιδιά και στους ενήλικους που έχουν ανάγκη στήριξης στην υγεία τους. Τα τέσσερα (4) ασφαλιστικά προγράμματα Σοβαρών Ασθενειών, της CNP ΖΩΗΣ, γίνονται ακόμα πιο ελκυστικά, καθώς προσφέρονται με ειδική έκπτωση 15% για ένα μήνα, από 15/2/2023 μέχρι 15/3/2023. Αυτά τα σύγχρονα και ευέλικτα προγράμματα ασφάλισης καλύπτουν την περίπτωση διάγνωσης Σοβαρών Ασθενειών.

Η μεγαλύτερη πρόκληση για μία σύγχρονη ασφαλιστική εταιρεία, ειδικά σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, είναι να μπορεί να στέκεται στο πλευρό των ασφαλισμένων της, υπεύθυνα και αξιόπιστα. Προσφέροντας με επαγγελματισμό και ευαισθησία ολοκληρωμένες λύσεις.

*Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα τέσσερα ασφαλιστικά προγράμματα Σοβαρών Ασθενειών, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας (www.cnpzois.com), ή να επικοινωνήσετε με τα κεντρικά μας γραφεία (τηλ. 210 3279420 – email: cnpzois@cnpgreece.com), ή με έναν από τους συνεργαζόμενους ασφαλιστικούς μας διαμεσολαβητές.

17 Φεβ 2023

Ermis Awards: 4 βραβεύσεις για την διαφημιστική καμπάνια του myZen της Groupama Ασφαλιστικής

Η διαφημιστική καμπάνια «myZen-Accidents» για το myZen, το online κανάλι ασφάλισης της Groupama Ασφαλιστικής, διακρίθηκε συνολικά με 4 βραβεία στα Ermis Awards 2023

Η διαφημιστική καμπάνια «myZen-Accidents» για το myZen, το online κανάλι ασφάλισης της Groupama Ασφαλιστικής, σε επιμέλεια της Cream & Rascal και σε παραγωγή της RibEye Production, διακρίθηκε συνολικά με 4 βραβεία στα Ermis Awards 2023.

Τα Ermis Awards συνιστούν τον σημαντικότερο θεσμό στη χώρα μας όσον αφορά την ανάδειξη και την επιβράβευση της δημιουργικότητας στην επικοινωνία και διοργανώνεται σε ετήσια βάση από την  Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) από το 1989.

Το myZen διακρίθηκε με το Grand Ermis AD, την ανώτερη διάκριση των Ermis Awards, για την ταινία «Το Κράκεν». Επιπλέον βραβεύσεις απέσπασε στην κατηγορία Διαφημιστικές Ταινίες, με το Ermis Gold για το σύνολο των ταινιών «Accidents», καθώς και στην κατηγορία TVC Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες / Τουρισμός / Αναψυχή / Συγκοινωνίες, με τα Ermis Gold και Ermis Silver για τις ταινίες «Το Κράκεν» και ο «Δεινόσαυρος» αντίστοιχα.

Στον θεσμό φέτος συμμετείχαν συνολικά 156 εταιρείες επικοινωνίας & παραγωγής και 460 διαφορετικά brands, διεκδικώντας βραβείο σε μια από τις 10 ενότητες του διαγωνισμού. Η απονομή των βραβείων Ermis πραγματοποιήθηκε στο Ωδείο Αθηνών, σε μια εντυπωσιακή τελετή, στην οποία αναδείχθηκαν οι πιο δημιουργικές και καινοτόμες ιδέες, στον κλάδο της Επικοινωνίας και της Διαφήμισης.

Η Έλενα Ορφανίδου, Διευθύντρια Customer Experience & Digital Services, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τα βραβεία που απέσπασαν οι καμπάνιες μας στα φετινά Ermis Awards. Ξεχώρισαν για την έξυπνη και δημιουργική τους προσέγγιση, την αυθεντικότητα και την πρωτότυπη ιδέα τους, στοιχεία που πάντα επιδιώκουμε να χαρακτηρίζουν και τα προγράμματα που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους πολύτιμους συνεργάτες μας, τις διαφημιστικές εταιρείες Cream και Rascal αλλά και στην εταιρεία παραγωγής Ribeye Production, οι οποίες υποστήριξαν επικοινωνιακά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το πρόγραμμα myZen και τις λύσεις που προσφέρει.»




15 Φεβ 2023

Generali: Προσφέρει οικονομική βοήθεια για την ανακούφιση των πληγέντων από τον σεισμό σε Τουρκία και Συρία

PHOTO

Ανταποκρινόμενη στην ανάγκη στήριξης των θυμάτων του σεισμού που έπληξε την Τουρκία και τη Συρία, η Generali προσφέρει βοήθεια στους πληγέντες πληθυσμούς προχωρώντας σε δωρεά προς τη UNICEF και σε αντίστοιχους τοπικούς φορείς, ξεκινώντας ταυτόχρονα, μια παγκόσμια εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων, το σύνολο της οποίας θα διπλασιαστεί από τον Όμιλο.

Ο πρόσφατος σεισμός αποτελεί το ισχυρότερο καταγεγραμμένο σεισμικό συμβάν στην Τουρκία από το 1939, τα αποτελέσματα του οποίου -καθώς συνδυάζονται με τις δύσκολες καιρικές συνθήκες και το συνεχιζόμενο ξέσπασμα χολέρας- επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό εκατομμύρια ανθρώπους στην Τουρκία και τη Συρία, οι οποίοι εξαρτώνται πλέον από την ανθρωπιστική βοήθεια.

Περισσότεροι από 37.000 θάνατοι έχουν αναφερθεί μετά τον τεράστιο σεισμό της 6ης  Φεβρουαρίου και ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά καθώς προχωρούν οι προσπάθειες διάσωσης.

Ανταποκρινόμενη στην ανάγκη στήριξης των θυμάτων του σεισμού, η Generali προχώρησε σε δωρεά ποσού 500.000 ευρώ προς τη UNICEF -η οποία συνδράμει από την πρώτη στιγμή τις προσπάθειες διάσωσης των σεισμοπαθών προσφέροντας είδη έκτακτης ανάγκης (τρόφιμα, πόσιμο νερό, κιτ οικογενειακής και βρεφικής υγιεινής, ρούχα) ιατρικές προμήθειες έκτακτης ανάγκης και φιλοξενία των πληγέντων σε ασφαλείς χώρους (διαμονή σε καταφύγια για οικογένειες και παιδιά με υπηρεσίες παιδικής μέριμνας) καθώς και προς αντίστοιχους τοπικούς φορείς που θα επιλεγούν από κοινού με την Generali Sigorta.

Την ίδια στιγμή, βρίσκεται σε εξέλιξη μια παγκόσμια εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων από το σύνολο των εργαζομένων του Ομίλου, το τελικό ποσό της οποίας θα διπλασιαστεί από την Generali με σκοπό την παροχή οικονομικής υποστήριξης προς τις πληγείσες περιοχές. Η πλατφόρμα των δωρεών είναι ανοιχτή για όλους τους πολίτες στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://donate.thehumansafetynet.org/ForTURKEYandSYRIA/~my-donation

Η Generali Hellas συμμετέχει ενεργά στην συγκέντρωση οικονομικής βοήθειας προς τους πληγέντες ενώνοντας τις δυνάμεις της με το σύνολο των επιχειρηματικών μονάδων του Ομίλου Generali παγκοσμίως. Όπως ανέφερε η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της εταιρείας «Είμαστε ένας οργανισμός που παραμένει διαχρονικά δίπλα στα μέλη της κοινωνίας που δοκιμάζονται. Η πρόσφατη καταστροφική σεισμική δραστηριότητα στην γειτονική μας περιοχή φέρνει στην επιφάνεια το μέγεθος της ανάγκης για την προστασία της ανθρώπινης ζωής απέναντι στη μανία της φύσης, υπογραμμίζοντας τη μοναδική αξία της προσφοράς και της φροντίδας προς τον συνάνθρωπο. Οι άνθρωποι της Generali, όντας πολλαπλώς ευαισθητοποιημένοι καί ως επαγγελματίες, ενισχύουν από την πρώτη στιγμή τη συλλογική προσπάθεια του οργανισμού, με το βλέμμα στραμμένο σε αυτή την πραγματική ανθρώπινη τραγωδία που δεν εξαιρεί κανέναν”.



14 Φεβ 2023

Eurolife FFH: Απόδοση 3,02% στα ατομικά προγράμματα δημιουργίας κεφαλαίου για το 2022

Σημαντική απόδοση στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων ατομικών συμβολαίων από την Eurolife FFH

Σημαντική απόδοση στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων ατομικών συμβολαίων από την Eurolife FFH

Υψηλή απόδοση 3,02% κατέγραψε για το 2022 το χαρτοφυλάκιο επενδύσεων των ατομικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου της Eurolife FFH. Η σημαντική αυτή επίδοση αποδεικνύει την ικανότητα της εταιρείας διαχρονικά να σχεδιάζει και να διαχειρίζεται επενδυτικές λύσεις που δημιουργούν όφελος στους ασφαλισμένους της. Σε μία χρονιά που χαρακτηρίστηκε από τη συνεχώς κλιμακούμενη ενεργειακή κρίση, τα σχεδόν μηδενικά επιτόκια καταθέσεων, την αυξημένη μεταβλητότητα στις αποδόσεις ομολόγων και μετοχών και την αύξηση του πληθωρισμού, η Eurolife FFH πέτυχε αποτελέσματα που επιστρέφουν αξία στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται.

Για την εταιρεία, αξία έχει να προσφέρει λύσεις που υποστηρίζουν τους πελάτες της να διασφαλίσουν ένα οικονομικά ισχυρό αύριο και να πετύχουν τους στόχους και τις επιδιώξεις τους. Με τα σύγχρονα ατομικά προγράμματα δημιουργίας κεφαλαίων που διαθέτει σήμερα, οι ασφαλισμένοι έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν την επενδυτική στρατηγική που ταιριάζει καλύτερα στο δικό τους προφίλ ρίσκου. Επιπροσθέτως, μπορούν να προσαρμόζουν το καταβαλλόμενο ποσό σε περίπτωση που τα οικονομικά τους δεδομένα αλλάξουν και εάν το επιθυμούν, να ενισχύσουν το επενδυόμενο κεφάλαιό τους μέσω έκτακτων καταβολών. Τέλος, τα ατομικά προγράμματα μπορούν να συνδυάσουν τη δημιουργία κεφαλαίου με την ασφάλεια ζωής, αλλά και άλλες συμπληρωματικές καλύψεις, προκειμένου οι κάτοχοί τους να προστατέψουν τους αγαπημένους τους ανθρώπους σε περίπτωση απροόπτου.

«Recharge»: Νέα εφαρμογή για εύκολη αναζήτηση σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα

Η νέα εφαρμογή reCharge ενημερώνει για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, τη διαθεσιμότητα, τον αριθμό των ρευματοδοτών και τον τύπο του φορτιστή

Τη δυνατότητα να λαμβάνουν πληροφόρηση για κάθε σημείο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, όπως τα στοιχεία του διαχειριστή, τη διαθεσιμότητα, τον αριθμό των ρευματοδοτών και τον τύπο του φορτιστή, έχουν από τη Δευτέρα οι πολίτες, καθώς τίθεται σε λειτουργία η εφαρμογή «reCharge». Πρόκειται για την πρώτη ολοκληρωμένη εφαρμογή κινητών συσκευών (για Android και iOS) για την Ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας, η οποία θα διευκολύνει σημαντικά τους χρήστες ηλεκτρικών οχημάτων.

Η εφαρμογή «reCharge» αποτελεί το νέο ψηφιακό εργαλείο που ανέπτυξαν τα Υπουργεία Υποδομών και Μεταφορών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Ειδικότερα, μέσω της εφαρμογής οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε έναν διαδραστικό χάρτη, στον οποίο μπορούν σε πραγματικό χρόνο να εντοπίζουν τα προσβάσιμα σημεία φόρτισης που είναι διασυνδεδεμένα με το Μητρώο Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης (ΜΥΦΑΗ).

Με τον τρόπο αυτό, το «reCharge» συνιστά ένα σημαντικό βήμα στην επίτευξη του στρατηγικού στόχου της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που είναι η προώθηση της ηλεκτροκίνησης. Επιπλέον, αποτελεί μια ακόμα κοινή δράση των δύο Υπουργείων, στο πλαίσιο της στρατηγικής που έχουν σχεδιάσει και υλοποιούν οι Υπουργοί Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης.

Επισημαίνεται ότι οι πληροφορίες που περιέχονται στην εφαρμογή είναι ήδη διαθέσιμες και στη διεύθυνση electrokinisi.yme.gov.gr/public/ChargingPoints. Την παρούσα χρονική στιγμή είναι σε εξέλιξη η διαδικασία ανάρτησης των δεδομένων που αφορούν στα δημοσίως προσβάσιμα σημεία φόρτισης στον διαδραστικό χάρτη από τους φορείς της αγοράς. Για την εύρυθμη και έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών απευθύνει πρόσκληση στους ενδιαφερόμενους να επιταχύνουν την διαδικασία ανάρτησης των δεδομένων φόρτισης στον διαδραστικό χάρτη.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, οι φορείς της αγοράς ηλεκτροκίνησης οφείλουν να ολοκληρώσουν την ανάρτηση των δεδομένων έως τις αρχές του Ιουνίου 2023, ενώ αντίστοιχα οι νεοσύστατοι φορείς υποχρεούνται να αναρτούν τα σημεία φόρτισης εντός μηνός από την έναρξη της δραστηριοποίησής τους. Έτσι, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2023 όλοι οι δημοσίως προσβάσιμοι σταθμοί φόρτισης θα απεικονίζονται στον διαδραστικό χάρτη που λειτουργεί στη πλατφόρμα και στην εφαρμογή του ΜΥΦΑΗ.

Euroins Ελλάδος: Ενίσχυση των υψηλών ρυθμών ανάπτυξης με νέα προϊόντα το 2023

Στην ενίσχυση των δυναμικών ρυθμών ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, με διεύρυνση των παρεχόμενων ασφαλιστικών υπηρεσιών, στοχεύει η Euroins Ελλάδος

Στην ενίσχυση των δυναμικών ρυθμών ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, με διεύρυνση των παρεχόμενων ασφαλιστικών υπηρεσιών, στοχεύει η Euroins Ελλάδος, θυγατρική εταιρεία του κορυφαίου ευρωπαϊκού ομίλου συμμετοχών Eurohold Bulgaria AD.

Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Εταιρείας, ο Διευθύνων Σύμβουλος Evgeny Svetoslavov Ignatov επισήμανε τα επιτεύγματα που κατέγραψε το 2022 η Euroins Ελλάδος, παρά το δυσμενές μακροοικονομικό περιβάλλον. Σε αυτά περιλαμβάνεται η δυναμική ανάπτυξη του στόλου σε πάνω από 200.000 ασφαλισμένα οχήματα καθώς και η άνοδος 11.5% στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα σε ετήσια βάση.

Στο επίκεντρο της στρατηγικής για το 2023 που παρουσίασε ο κ. Ignatov στα στελέχη της Εταιρείας, βρίσκεται η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου προϊόντων, μετά τα εντυπωσιακά αποτελέσματα που κατέγραψε η ασφάλιση οχημάτων «autosafe» τους περασμένους μήνες. Στα νέα προϊόντα που σχεδιάζονται για το τρέχον έτος περιλαμβάνονται ασφαλίσεις κατοικίας, προσωπικού ατυχήματος, υγείας, κινδύνων του Κυβερνοχώρου (cyber risk), κ.λπ.

Το «παρών» στην εταιρική εκδήλωση έδωσαν, επίσης, υψηλόβαθμα στελέχη της μητρικής εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της κας Rumyana Betova, Εκτελεστικής Διευθύντριας και Μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της Euroins AD και του κ. Dimitar Dimitrov, Αντιπροέδρου του Εποπτικού Συμβουλίου της Eurohold. Εκ μέρους του ελληνικού παραρτήματος παρευρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Αναπληρωτής Διευθυντής Αθανάσιος Ι. Σμυρνής και ο Επιχειρησιακός Διευθυντής Αλέξανδρος Σκλήρης.

Απευθυνόμενος στο προσωπικό της Εταιρείας, ο κ. Ignatov, δήλωσε σχετικά: «Με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση κλείνουμε τέσσερα έτη λειτουργίας του παραρτήματος της Euroins στην Ελλάδα. Το 2022, παρά τις αντιξοότητες που επιφύλασσε για το σύνολο της ευρωπαϊκής οικονομίας, σηματοδοτεί μια χρονιά δυναμικής ανάπτυξης της Εταιρείας μας στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά με όχημα νέα προϊόντα και υπηρεσίες για τους ασφαλισμένους μας. Πάνω απ’ όλα, όμως, σηματοδοτεί μια χρονιά επίμονης προσπάθειας και στοχοπροσήλωσης για όλους εσάς, τους ανθρώπους της Euroins που, χάρη στην αφοσίωσή σας, κάνετε τους στόχους μας πραγματικότητα. Για το 2023, στοχεύουμε σε μεγαλύτερη διείσδυση στην ελληνική αγορά, βάζοντας τον πήχη ακόμη υψηλότερα με γνώμονα τη μεγιστοποίηση του οφέλους για τους πελάτες και τους μετόχους μας».




13 Φεβ 2023

Eurolife FFH: Δυναμική συνέχεια για τη συνεργασία της με το Cyber Security International Institute και το πρόγραμμα των Digital Academies

H Eurolife FFH και το Cyber Security International Institute συνεχίζουν τη συνεργασία τους και το επιτυχημένο πρόγραμμα των Digital Academies, το οποίο έχει στόχο την ενημέρωση των πολιτών της χώρας σε θέματα που έχουν να κάνουν με το διαδίκτυο, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό και την εξοικείωση με τις δυνατότητές του

Περισσότεροι από 8.400 άνθρωποι έχουν παρακολουθήσει μέχρι στιγμής τις τρεις Ψηφιακές Ακαδημίες πανελλαδικής εμβέλειας, που συνεχίζονται και το 2023

H Eurolife FFH και το Cyber Security International Institute συνεχίζουν τη συνεργασία τους και το επιτυχημένο πρόγραμμα των Digital Academies, το οποίο έχει στόχο την ενημέρωση των πολιτών της χώρας σε θέματα που έχουν να κάνουν με το διαδίκτυο, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό και την εξοικείωση με τις δυνατότητές του. Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 8.400 γονείς, ενήλικες και παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν παρακολουθήσει online και δια ζώσης σεμινάρια και ημερίδες ενημέρωσης, αποδεικνύοντας την επιτυχία και την αξία της πρωτοβουλίας, με τους κύκλους εκπαίδευσης να συνεχίζονται και το 2023. Η συνεργασία μεταξύ της εταιρίας και του Ινστιτούτου ξεκίνησε το 2020, με το πολύπλευρο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων να χωρίζεται σε τρεις Ψηφιακές Ακαδημίες πανελλαδικής εμβέλειας και με κάθε μία να απευθύνεται σε διαφορετική ομάδα συμμετεχόντων: την Parent Edition, τη Student Edition και την Travel Edition. Κοινός τους παρονομαστής είναι η χρήση του διαδικτύου, η προστασία από κυβερνοκινδύνους, η ασφάλεια κατά την εργασία και την περιήγηση σε αυτό, καθώς και η γνωριμία με τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει για προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη.

Η Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition απευθύνεται σε γονείς οι οποίοι θέλουν να μάθουν περισσότερα για το διαδίκτυο, τη χρησιμότητά του, αλλά και τους πιθανούς κινδύνους στους οποίους μπορεί να εκτεθούν οι ίδιοι ή τα παιδιά τους. Θέματα διαδικτυακής ασφάλειας, κυβερνοκινδύνων και προστασίας των παιδιών από περιπτώσεις phishing, cyber bullying και online grooming είναι μερικά από τα θέματα που παρουσιάζονται. Μέχρι και το τέλος του 2022, πάνω από 2.700 γονείς είχαν παρακολουθήσει το πρόγραμμα, μέσα από περισσότερες από 780 ώρες μαθημάτων. Παράλληλα, πραγματοποιείται η Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition, η οποία έχει στόχο να ενθαρρύνει τη δημιουργική και εκπαιδευτική απασχόληση των παιδιών με τον κόσμο του διαδικτύου, προσφέροντας δωρεάν μαθήματα ετησίως πάνω σε βασικές γνώσεις προγραμματισμού, ρομποτικής και game development. Η Ακαδημία αυτή λειτουργεί με μηνιαίους κύκλους εκπαίδευσης, διάρκειας 16 ωρών ο καθένας, και αποτελείται από δυο εκπαιδευτικά τμήματα των 200 ατόμων. Μέχρι στιγμής περισσότεροι από 1.850 μαθητές έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, με τις συνολικές ώρες διδασκαλίας να ξεπερνούν τις 1.290.

Η τρίτη κατά σειρά Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition περιλαμβάνει live σεμινάρια και ημερίδες σε κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών της Ελλάδας, προκειμένου να τους προσφέρει εκπαίδευση σε ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές που μπορούν να χρησιμοποιούν με ασφάλεια στην καθημερινότητά τους. Η Ακαδημία έχει μεταφέρει μέχρι σήμερα τη γνώση και την ασφάλεια στο διαδίκτυο σε 7 περιοχές της χώρας μας - Κρήτη, Αλεξανδρούπολη, Καλάβρυτα, Ιωάννινα, Θεσσαλονίκη, Λιβαδειά και Σέρρες– μέσα από 14 ημερίδες, και συνεχίζεται δυναμικά και φέτος. Η ανταπόκριση έχει υπάρξει και εδώ θερμή, με πάνω από 3.800 πολίτες να έχουν ανταποκριθεί στο κάλεσμα και να δηλώνουν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τις γνώσεις που έλαβαν.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να επενδύει συστηματικά σε δραστηριότητες που έχουν στον πυρήνα τους την εκπαίδευση, με στόχο να διευρύνει τις δεξιότητες και τις γνώσεις των ανθρώπων. Αυτός είναι και ο λόγος που συνεργάζεται με το Cyber Security International Institute, έναν οργανισμό με εμπειρία και γνώση. Μέσα και από τις τρεις Digital Academies, σκοπός της Eurolife FFH είναι η εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων σε θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό, καθώς και την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες.




11 Φεβ 2023

Allianz Ελλάδος: Ξανά στο Νο. 1 του Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών

Η Allianz Ελλάδος κατέκτησε την υψηλότερη θέση του Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (Net Promoter Score-NPS) στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων για το 2022

Επαληθεύοντας την εστίασή της στις ανάγκες των πελατών της, η Allianz Ελλάδος βρέθηκε για 7η συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή του ασφαλιστικού κλάδου στη χώρα: Η εταιρεία κατέκτησε την υψηλότερη θέση του Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (Net Promoter Score-NPS) στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων για το 2022, γεγονός που επιβεβαιώνει τη δυναμική της εταιρείας, ως ηγέτη πιστότητας.

Διεθνώς, ο Δείκτης NPS αποτελεί ένα από τα πιο αξιόπιστα εργαλεία, που χρησιμοποιεί και ο Όμιλος Allianz για να μετρήσει με τον πιο ασφαλή τρόπο την ικανοποίηση των πελατών. Η Allianz Ελλάδος διεξάγει την έρευνα NPS από το 2006, πάντα σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θέτει ο Όμιλος Allianz, ενώ φέτος πραγματοποίησε την έρευνα ηλεκτρονικά, μέσω της πλατφόρμας YouGov.

Παράλληλα με την πρόθεση των πελατών να προτείνουν την εταιρεία και τις υπηρεσίες της σε τρίτους, που αποτελεί και τον βασικό κορμό των ερευνών αυτού του τύπου, το ερωτηματολόγιο της Allianz Ελλάδος για το 2022 διερεύνησε σε βάθος το σύνολο της εμπειρίας και της διάδρασης των πελατών με το brand, που περιελάμβανε όλα τα στάδια εξυπηρέτησης και όλα τα σημεία επαφής.

Σχετικά με τα αποτελέσματα που έφεραν γι’ ακόμη μια φορά την Allianz Ελλάδος στη θέση του Loyalty Leader, ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC της εταιρείας, σημείωσε: «Είμαστε υπερήφανοι που, για μία ακόμη χρονιά, οι πελάτες μας αναγνώρισαν την προσπάθεια που καταβάλλουμε καθημερινά να είμαστε στο πλευρό τους, βοηθώντας τους να αισθάνονται πάντα Έτοιμοι για Ζωή. Η επιβράβευση αυτή, που είναι αποτέλεσμα σκληρής και συνεπούς δουλειάς, αναδεικνύει και πάλι το ρόλο της Allianz Ελλάδος ως διαχρονικού Loyalty Leader στον τομέα των Γενικών Ασφαλίσεων. Με τη σιγουριά που μας δίνουν οι σχέσεις εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει με τους καταναλωτές, διαμορφώνουμε μια ακόμη πιο δυναμική προοπτική στο μέλλον, γεμάτη ευκαιρίες για τους καταναλωτές, που περνάει μέσα από το κοινό ταξίδι ανάπτυξης που έχουμε ξεκινήσει με την Ευρωπαϊκή Πίστη, για να κατακτήσουμε μαζί την κορυφή της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.»




10 Φεβ 2023

ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α.: Αναδιοργάνωση Διοικητικού Συμβουλίου

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική ολοκληρώνει τη μεταβατική περίοδο και περνά στην επόμενη μέρα, με την αναδιοργάνωση του Διοικητικού της Συμβουλίου

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική ολοκληρώνει τη μεταβατική περίοδο και περνά στην επόμενη μέρα, με την αναδιοργάνωση του Διοικητικού της Συμβουλίου.

Στη θέση του Προέδρου παραμένει ο κ. Γεώργιος Καλπάκος ενώ τη θέση του εκτελεστικού Αντιπροέδρου αναλαμβάνει ο κ. Παναγιώτης Βλαχογεωργακόπουλος.
Ο κ. Κίμων-Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος αναλαμβάνει καθήκοντα  Διευθύνοντος Συμβούλου ενώ ο κ. Ιωάννης Τζανάκος παραμένει στο Διοικητικό Συμβούλιο ως εκτελεστικό μέλος.
Οι συνθέσεις των Επιτροπών του Δ.Σ. παραμένουν ως έχουν.

Αναλυτικά το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α. απαρτίζεται από τους:

  • Γεώργιος Καλπάκος του Αθανασίου, Πρόεδρος του Δ.Σ., μη εκτελεστικό μέλος
  • Παναγιώτης Βλαχογεωργακόπουλος του Κωνσταντίνου, Αντιπρόεδρος του Δ.Σ., εκτελεστικό μέλος
  • Κίμων-Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος του Θεοδώρου, Διευθύνων Σύμβουλος, εκτελεστικό μέλος
  • Ιωάννης Τζανάκος του Παναγιώτη, εκτελεστικό μέλος
  • Αλκμήνη Καρακώστα του Παύλου, μη εκτελεστικό μέλος
  • Δανάη Καρακώστα του Παύλου, μη εκτελεστικό μέλος
  • Μαρία Δημτσούδη του Γεωργίου, ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
  • Αθηνά Χονδράκη του Εμμανουήλ, ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
  • Κλέαρχος Μαυριλάκος του Αντωνίου, ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική γυρίζει σελίδα και περνά σε νέα οργανωτική δομή έτσι ώστε να ισχυροποιήσει την θέση της στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά και να είναι από τις πρωταγωνίστριες Ελληνικές Ασφαλιστικές εταιρείες στο άμεσο μέλλον.

Ευχόμαστε καλή δύναμη και επιτυχία στο έργο τους.