>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

10 Μαρ 2023

Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας: Νέα καμπάνια της Interamerican με κεντρικά πρόσωπα δύο ασφαλιστικές συμβούλους

Με το μήνυμα «Ενδυναμώνουμε τις γυναίκες. Ονειρευόμαστε και προχωράμε προς ένα ισότιμο μέλλον», η Interamerican επέλεξε φέτος να τιμήσει την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας

Με το μήνυμα «Ενδυναμώνουμε τις γυναίκες. Ονειρευόμαστε και προχωράμε προς ένα ισότιμο μέλλον», η Interamerican επέλεξε φέτος να τιμήσει την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας.

Κεντρικά πρόσωπα της καμπάνιας ευαισθητοποίησης είναι η Έλσα Αλεξίου και η Ηρώ Τερζάκη, δύο γυναίκες με διακεκριμένη καριέρα στον ασφαλιστικό κλάδο. Στα βίντεο της καμπάνιας, με την ιδιότητα τους ως ασφαλιστικές σύμβουλοι της εταιρίας και από τη σχέση που έχουν αναπτύξει με τις ασφαλισμένες τους, μοιράζονται τις ανησυχίες τους για θέματα όπως οι πολλαπλοί ρόλοι που καλούνται να υπηρετήσουν, η προσπάθεια συμφιλίωσης προσωπικής και επαγγελματικής ζωής, η επαγγελματική ανέλιξη και η οικονομική ανεξαρτησία τους.



H καμπάνια προβάλλεται μέσα από τους λογαριασμούς της εταιρίας στο Linkedin, στο Facebook, στο Instagram και στο YouTube.



Επιπλέον, η Interamerican έχοντας την Υγεία ως προτεραιότητα, αξιοποιεί τις ιδιόκτητες δομές Yγείας που διαθέτει, την Αθηναϊκή Mediclinic και τα τρία πολυϊατρεία Medifirst, προσφέροντας μια σειρά εξειδικευμένων γυναικολογικών εξετάσεων, σε προνομιακά πακέτα.

8 Μαρ 2023

CNP ΖΩΗΣ: Ειδική προσφορά για τις Γυναίκες “Bonjour Woman’s Care”

Ειδική προσφορά στο πρωτοποριακό πρόγραμμα Bonjour Woman’s Care για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Ειδική προσφορά στο πρωτοποριακό πρόγραμμα Bonjour Woman’s Care για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Στις 8 Μαρτίου γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, μια γιορτή αφιερωμένη στα επιτεύγματα και στους αγώνες γυναικών όλου του κόσμου που, με θάρρος και αποφασιστικότητα, διεκδίκησαν ίσα δικαιώματα και ίσες ευκαιρίες.

Σ’ αυτή τη γιορτή συμμετέχει και η CNP ΖΩΗΣ, στηρίζοντας τις γυναίκες της χώρας μας, με μία ξεχωριστή προσφορά. Μέχρι 15/3/2023, το πιο σύγχρονο, πρωτοποριακό και ευέλικτο ασφαλιστικό πρόγραμμα, Bonjour Woman’s Care, παρέχεται με προνομιακή έκπτωση 15% στα ασφάλιστρα.

Το Bonjour Woman’s Care είναι ειδικά σχεδιασμένο να καλύπτει δύσκολα περιστατικά υγείας, ώστε κάθε γυναίκα να νιώθει, κάθε στιγμή, σιγουριά.

H CNP ΖΩΗΣ, είναι η Ασφαλιστική Εταιρεία Ζωής στην Ελλάδα του ηγετικού ασφαλιστικού Ομίλου CNP CYPRUS, μέλος του γαλλικού πολυεθνικού κολοσσού CNP ASSURANCES, με περισσότερα από 170 χρόνια ιστορική παρουσία και 36 εκατομμύρια ασφαλισμένους. Ο Όμιλος ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής, έχοντας ως προτεραιότητα την παροχή ασφαλιστικών λύσεων που να καλύπτουν όσο το δυνατό καλύτερα, όσο το δυνατόν πιο πολλούς ανθρώπους.

*Σημειώνεται πως μέχρι 15/3/2023, συνεχίζεται η παροχή έκπτωσης 15% και στα υπόλοιπα ασφαλιστικά προγράμματα της κατηγορίας Σοβαρών Ασθενειών (Bonjour Multicover, Bonjour Man’s Care & Bonjour Kid’s Care), στην οποία συμπεριλαμβάνεται το Bonjour Woman’s Care.

 
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα ασφάλισης Bonjour Woman’s Care, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας (www.cnpzois.com) ή να επικοινωνήσετε με τα κεντρικά μας γραφεία (τηλ. 210 3279420 – email: cnpzois@cnpgreece.com), ή με έναν από τους συνεργαζόμενους ασφαλιστικούς μας διαμεσολαβητές.

Χρόνια πολλά σε όλες τις γυναίκες!




7 Μαρ 2023

Interamerican: Νέος Αναπτυξιακός Κανονισμός Πωλήσεων για το Εταιρικό δίκτυο Agency

Νέος Αναπτυξιακός Κανονισμός Πωλήσεων για το Εταιρικό δίκτυο Agency της Interamerican

Το νέο Κανονισμό Πωλήσεων για το εταιρικό δίκτυο Agency ανακοίνωσε η Interamerican και αφορά τις αμοιβές, τις διακρίσεις και τις παροχές προς τους συνεργάτες της για την περίοδο 2023 -2024. O νέος Κανονισμός έχει ένα σαφή αναπτυξιακό προσανατολισμό, ανταμείβοντας με ολοκληρωμένο τρόπο τους συνεργάτες εκείνους, οι οποίοι χαρακτηρίζονται από εξαιρετική ποιότητα, υψηλή παραγωγικότητά και συνεχή προσήλωση στην εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών τους.

Ο νέος Κανονισμός διαφοροποιείται σημαντικά από τους προηγούμενους και κρίνεται ιδιαίτερα ευνοϊκός για τους συνεργάτες της Interamerican. Εισάγει νέα, απλούστερα κριτήρια για τις έκτακτες αμοιβές, οι οποίες αφορούν όλες τις προϊοντικές κατηγορίες επιβραβεύοντας παράλληλα την παραγωγικότητα στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Επιπλέον, με σαφή τρόπο προσδιορίζονται οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια συνεργασίας με την εταιρία, η επαγγελματική ανάπτυξη, καθώς και οι διακρίσεις και οι παροχές των συνεργατών. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο νέο Κανονισμό Πωλήσεων, δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στην υποστήριξη και ανταμοιβή των νέων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, εξασφαλίζοντας τους ένα ιδιαίτερα θετικό περιβάλλον για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία και επιτυχία.

Ο συγκεκριμένος Κανονισμός Πωλήσεων του Εταιρικού δικτύου της Interamerican είναι ο 8ος κατά σειρά που έχει δημιουργήσει η Ιnteramerican, έχει διάρκεια 2 έτη και αφορά όλες τις βαθμίδες των Συνεργατών του Agency: Συντονιστές γραφείων πωλήσεων, Unit Managers, Δόκιμους Unit Managers και Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές.

Ο Τάσος Ηλιακόπουλος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων της Interamerican, ανέφερε: «Ο νέος Κανονισμός Πωλήσεων μπορεί να περιγραφεί στην ολότητά του με 2 απλές λέξεις. Εμπιστοσύνη: Στο καλύτερο Δίκτυο Πωλήσεων της Αγοράς δημιουργήσαμε ένα πλαίσιο ασφάλειας για τα επόμενα 2 χρόνια, προκειμένου να εστιαστεί απόλυτα στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Ανάπτυξη: Κοιτάμε ψηλά. Θέλουμε να μεγαλώσουμε, παρέχοντας τη δυνατότητα σε κάθε συνεργάτη μας να αναπτύξει το πελατολόγιό του και τα εισοδήματά του, κάνοντας πραγματικότητα τα όνειρά του και τα «θέλω» του.»

Ο Μανώλης Κούτης, Διευθυντής Πωλήσεων του Δικτύου Agency της Interamerican τόνισε: «Με τον νέο Κανονισμό Πωλήσεων συνεχίζουμε το σταθερό και ξεκάθαρο πλαίσιο ανάπτυξης και σταδιοδρομίας του Συνεργάτη της Interamerican και ανταμείβεται ο επαγγελματισμός, η παραγωγικότητα, η προσήλωση στους στόχους και η προσφορά στον πελάτη.»

6 Μαρ 2023

INTERLIFE : Αύξηση Παραγωγής Ασφαλίστρων το 2022

Σημαντική αύξηση στην Παραγωγή Ασφαλίστρων κατά 10,33% σημείωσε η INTERLIFE Ασφαλιστική το 2022, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της στην Ασφαλιστική Αγορά

Σημαντική αύξηση στην Παραγωγή Ασφαλίστρων κατά 10,33% σημείωσε η INTERLIFE Ασφαλιστική το 2022 έναντι του 2021, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της στην Ασφαλιστική Αγορά.

Συνολικά το ύψος της Παραγωγής Ασφαλίστρων της Εταιρείας το περασμένο έτος ανήλθε στα 82.488.112 € με ιδιαίτερα ανοδική αύξηση έναντι του 2021 στους Κλάδους:

  • Οχημάτων, 55.402.926 € (αύξηση 6,79%)
  • Σκαφών και Μεταφορών, 1.929.775 € (αύξηση 21,47%)
  • Γενικής Αστικής Ευθύνης, 12.129.335 € (αύξηση 9,19%)
  • Περιουσίας, 3.284.562 € (αύξηση 5,62%)
  • Λοιπών Κλάδων κατά Ζημιών, 9.741.514 € (αύξηση 37,59%)

Αξίζει να σημειωθεί ότι, ο στόλος των ασφαλισμένων οχημάτων στις 31/12/2022 έφθασε τα 395.252 οχήματα (αύξηση 9,48% έναντι του στόλου των ασφαλισμένων οχημάτων στις 31/12/2021), ανεβάζοντας το ποσοστό μεριδίου αγοράς που κατέχει η Εταιρεία στο 5,99%.

Η αύξηση Παραγωγής Ασφαλίστρων επιβεβαιώνει τη σταθερά ανοδική πορεία της INTERLIFE Ασφαλιστικής παρά τις προκλήσεις της εποχής.





28 Φεβ 2023

Υδρόγειος Ασφαλιστική - SAS : Διπλή Διάκριση στα Digital Finance Awards 2023

Διπλό βραβείο σε Υδρόγειο Ασφαλιστική-SAS για ψηφιακή καινοτομία στην αντιμετώπιση της ασφαλιστικής απάτης στα Digital Finance Awards

Διπλό βραβείο σε Υδρόγειο Ασφαλιστική-SAS για ψηφιακή καινοτομία στην αντιμετώπιση της ασφαλιστικής απάτης. Διάκριση στο πλαίσιο των Digital Finance Awards

Δυο βραβεία απέσπασαν Υδρόγειος Ασφαλιστική και SAS, στο πλαίσιο των Digital Finance Awards 2023, για το καινοτόμο ψηφιακό έργο αντιμετώπισης της ασφαλιστικής απάτης, το οποίο η Υδρόγειος Ασφαλιστική ανέπτυξε πάνω στο SAS Fraud Framework for Insurance. Για το συγκεκριμένο έργο, οι δύο εταιρείες απέσπασαν το bronze βραβείο στην κατηγορία Best Use of Technology for Claims και το silver βραβείο στην κατηγορία Best Analytics Digital Management.

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική λειτουργεί προληπτικά απέναντι στο φαινόμενο της ασφαλιστικής απάτης κατά το στάδιο της ανάληψης κινδύνου (application fraud) με στόχο τη βελτιωμένη απόδοση του τμήματος ανάληψης κινδύνων αλλά και την παροχή οικονομικότερου ασφαλίστρου στους συνεπείς ασφαλισμένους της. Μέσα από τη μακροχρόνια στρατηγική της συνεργασία με τη SAS, η Υδρόγειος Ασφαλιστική αξιοποιεί στο application fraud τα δεδομένα από το σύστημα ασφαλιστικής απάτης διαχείρισης ζημιών (claims fraud), το οποίο χρησιμοποιεί επιτυχώς την τελευταία οκταετία.

Απώτερος στόχος είναι η δημιουργία ενός συνεχώς βελτιούμενου συστήματος διαχείρισης της απάτης, που ενισχύει και επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας μέσω της ανάλυσης δεδομένων (data analysis).


Διπλό βραβείο σε Υδρόγειο Ασφαλιστική-SAS για ψηφιακή καινοτομία στην αντιμετώπιση της ασφαλιστικής απάτης στα Digital Finance Awards 2023

«Συγχαρητήρια στην ομάδα μας και τους συνεργάτες μας στην SAS για άλλη μία επιτυχία! Στην Υδρόγειο Ασφαλιστική υιοθετούμε ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο για την αντιμετώπιση της ασφαλιστικής απάτης τόσο κατά την ανάληψη του κινδύνου όσο και για τη διαχείριση των ζημιών. Με σύμμαχο τις νέες τεχνολογίες είμαστε σε θέση να αντιμετωπίζουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα περιστατικά απάτης, προς όφελος των συνεπών ασφαλισμένων μας. Στην προσπάθειά μας αυτή έχουμε, για πολλά χρόνια τώρα, έναν ισχυρό στρατηγικό σύμμαχο – τη SAS, μια εταιρεία με υψηλή τεχνογνωσία στον συγκεκριμένο τομέα», ανέφερε σχετικά ο Παύλος Κασκαρέλης, Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Υδρόγειος Ασφαλιστική.

«Η διπλή διάκριση στα Digital Finance Awards αναδεικνύει την εμπειρία και εξειδίκευση της SAS στον χρηματοπιστωτικό κλάδο, αλλά και την ηγετική της θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και στις λύσεις αντιμετώπισης της απάτης. Είμαστε υπερήφανοι που η μακροχρόνια και στενή συνεργασία μας με την Υδρόγειο Ασφαλιστική επισφραγίζεται και με την αναγνώριση των ειδικών της αγοράς. Θερμά συγχαρητήρια στην ομάδα της Υδρογείου Ασφαλιστικής για την προσήλωση στην ψηφιακή καινοτομία, τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών τους και την αύξηση της ικανοποίησης του πελάτη», δηλώνει η Mirella Cerutti, SAS Regional Vice President Italy, Austria and South Eastern Europe.




Eurolife FFH: Ξεχώρισε και φέτος στα Digital Finance Awards

Η Eurolife FFH ξεχώρισε και φέτος στα Digital Finance Awards αποσπώντας δύο βραβεία για την ψηφιακή κάρτα EurolifePass

Η Eurolife FFH ξεχώρισε και φέτος στα Digital Finance Awards αποσπώντας δύο βραβεία για την ψηφιακή κάρτα EurolifePass

Διπλή ήταν η διάκριση της Eurolife FFH στα φετινά Digital Finance Awards που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου και διοργανώθηκαν για 2η συνεχή χρονιά. Σε μια τελετή όπου παρευρέθηκαν στελέχη μεγάλων εταιρειών, επιβραβεύτηκαν οι καινοτόμες προσεγγίσεις και τα πρωτοποριακά έργα αναβάθμισης που ξεχώρισαν μέσα στο 2022 στο Digital Banking & Digital Insurance από τον τραπεζικό και τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και High-Tech Providers, Fintechs και Insurtechs. Στον πυλώνα του Digital Insurance, η Eurolife FFH απέσπασε το Gold βραβείο στην κατηγορία Best Digital Product Launch, και το Bronze βραβείο στην κατηγορία Best CX / Customer Loyalty Initiative, για την ψηφιακή κάρτα EurolifePass. Η διπλή αυτή βράβευση αποδεικνύει ότι η ανάπτυξη πρωτοποριακών ψηφιακών λύσεων είναι για τη Eurolife FFH μια επένδυση που αναβαθμίζει και βελτιώνει την καθημερινότητα των πελατών της.

Το EurolifePass χρησιμοποιείται όπως μια ψηφιακή ταυτότητα και δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους της εταιρείας να έχουν συγκεντρωμένες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν τα συμβόλαιά τους στο κινητό τους τηλέφωνο. Προσφέρεται μέσω του EurolifeConnect και με το πάτημα ενός κουμπιού οι χρήστες μπορούν εύκολα και γρήγορα να το προσθέσουν στην κινητή τους συσκευή.

Μετά το λανσάρισμά του, το EurolifePass ενισχύθηκε και εμπλουτίστηκε με νέες λειτουργικότητες και χαρακτηριστικά, κάνοντας ακόμα πιο εύκολη την εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας. Αιτήματα αποζημίωσης ή τροποποίησης, οδικής βοήθειας, αλλά και έκδοση κάρτας Διεθνούς Ασφάλισης έγιναν ακόμα πιο εύκολα μέσω της υλοποίησης μιας σειράς απευθείας συνδέσεων (“deep links”). Επιπλέον, δημιουργήθηκε η δυνατότητα ενεργοποίησης των push notifications, ώστε οι χρήστες της κάρτας να μπορούν πλέον να λαμβάνουν απευθείας στην κινητή τους συσκευή πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των συμβολαίων τους, υπενθυμίσεις για πληρωμές, καθώς και ειδοποιήσεις για το διαθέσιμο υπόλοιπο ανάλωσης. Ακόμη, με την ενεργοποίηση του geolocation για τα συμβόλαια Υγείας, η γρήγορη επιλογή της κάρτας είναι διαθέσιμη για χρήση σε συμβεβλημένα νοσοκομεία.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να φροντίζει για εκείνους που την εμπιστεύονται, μέσα και από την αποτελεσματική χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας. Η διπλή βράβευση της εταιρείας στα Digital Finance Awards αναδεικνύει την αφοσίωσή της στο να δημιουργεί συνεχώς ψηφιοποιημένες λύσεις που διευκολύνουν τους πελάτες της να εξοικονομήσουν χρόνο, έτσι ώστε να απολαμβάνουν όλα όσα έχουν αξία για εκείνους.


Η Eurolife FFH ξεχώρισε και φέτος στα Digital Finance Awards αποσπώντας δύο βραβεία για την ψηφιακή κάρτα EurolifePass

_________________

(Στη 1η φωτογραφία από αριστερά: Ο Δημήτρης Αβραμίδης – Chief Technology Architect, Head of Digital Eurolife FFH, ο Καρμέλο Παπαδόπουλος - User Experience Architect Eurolife FFH, και ο Φώτης Σπύρου - CΧ Digital Transformation Supervisor Eurolife FFH)

(Στη 2η φωτογραφία από αριστερά: Ο Δημήτρης Αβραμίδης – Chief Technology Architect, Head of Digital Eurolife FFH, ο Φώτης Σπύρου - CΧ Digital Transformation Supervisor Eurolife FFH και ο Καρμέλο Παπαδόπουλος - User Experience Architect Eurolife FFH)




23 Φεβ 2023

Ευρωπαϊκή Πίστη: 3 Βραβεία στα Digital Finance Awards 2023

Η Ευρωπαϊκή Πίστη πρόσθεσε στη συλλογή της 3 ακόμη διακρίσεις, αυτή τη φορά στο πλαίσιο των “Digital Finance Awards 2023”

Η Ευρωπαϊκή Πίστη πρόσθεσε στη συλλογή της 3 ακόμη διακρίσεις, αυτή τη φορά στο πλαίσιο των “Digital Finance Awards 2023”.

Πιο συγκεκριμένα, οι διακρίσεις αφορούν στο App του προγράμματος Ασφαλιστικός Γονέας, το οποίο βραβεύθηκε με 2 Silver βραβεία στις κατηγορίες “Best Mobile App” & “Best CX και Customer Loyalty Initiative” και στο Portal Συνεργατών “My Policy”, το οποίο απέσπασε το Bronze βραβείο στην κατηγορία “Best Insurance Portal”.

Το ανανεωμένο app του προγράμματος Ασφαλιστικός Γονέας, έχει ήδη διακριθεί με 3 βραβεία από εξειδικευμένους φορείς, οι οποίοι σχετίζονται με την τεχνολογική καινοτομία και προσφέρει στον κάτοχο, μεταξύ άλλων, απλοποιημένες υπηρεσίες που αφορούν στις ανέπαφες συναλλαγές του με τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, τη δυνατότητα να βλέπει το ποσό επιστροφής ασφαλίστρων που κερδίζει, να πληροφορείται για τα κοντινά σε αυτόν καταστήματα, αλλά και να ενημερώνεται για τις τρέχουσες προσφορές.

Στο πρόσφατα ανασχεδιασμένο Portal Συνεργατών “My Policy”, το οποίο κατέκτησε το πρώτο του βραβείο, οι Συνεργάτες της Εταιρίας έχουν, μεταξύ άλλων, τη δυνατότητα πρόσβασης σε προσωποποιημένο περιεχόμενο, διαχείρισης όλων των εκκρεμοτήτων τους με αισθητά λιγότερα “click”, ενώ παράλληλα απολαμβάνουν ένα σύστημα που παρέχει ειδοποιήσεις για θέματα που αφορούν στο χαρτοφυλάκιό τους, καθώς και ποικίλα δυναμικά εργαλεία καθοδήγησης. Ακόμα, οι Συνεργάτες, μέσω του “My Policy” μπορούν να εντοπίζουν ευκαιρίες για νέες πωλήσεις, αλλά και να έχουν γρήγορη πρόσβαση στις εφαρμογές προσφορών, τιμολόγησης και καταχώρησης αιτήσεων.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη, με motto “Digital, yet Human” και ακολουθώντας μια στρατηγική που έχει ως στόχο την υψηλή ποιότητα και την καινοτομία, έχει δημιουργήσει μια σειρά από ψηφιακές εφαρμογές και λύσεις που απλοποιούν τις διαδικασίες για τους Ασφαλισμένους και τους Συνεργάτες της, εμπλουτίζοντας την ψηφιακή τους εμπειρία.



22 Φεβ 2023

Όμιλος Affidea: Ειδική εκπτωτική πολιτική σε προγράμματα υγείας για ΑμεΑ

Ο Όμιλος Affidea, πιστός στη δέσμευσή του για προσβάσιμες σε όλους υπηρεσίες Υγείας, προχωρά στον σχεδιασμό ειδικής τιμολογιακής πολιτικής για τα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Ο Όμιλος Affidea, πιστός στη δέσμευσή του για προσβάσιμες σε όλους υπηρεσίες Υγείας, προχωρά στον σχεδιασμό ειδικής τιμολογιακής πολιτικής για τα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ).

Ένας από τους βασικούς στόχους του Ομίλου είναι η διασφάλιση των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων μέσω της προσβασιμότητας των υπηρεσιών υγείας. Για τον λόγο αυτό εφαρμόζει ειδική τιμολογιακή πολιτική με μειώσεις που αγγίζουν έως και το 30% σε προγράμματα υγείας και διαγνωστικές εξετάσεις, προκειμένου όλο και περισσότεροι συμπολίτες μας να μπορέσουν να απολαύσουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας που χρειάζονται και αξίζουν.

Ενδεικτικά, προσφέρεται:
· 30% έκπτωση στις Εργαστηριακές εξετάσεις ιδιωτικού τιμοκαταλόγου
· 20% έκπτωση στις Απεικονιστικές εξετάσεις ιδιωτικού τιμοκαταλόγου
· Ειδική τιμή για ιατρικές ειδικότητες αλλά και Κατ’ οίκον επισκέψεις με ή χωρίς παραπεμπτικό

Δείτε την ειδική εκπτωτική πολιτική εδώ.

Σημειώνεται ότι στα διαγνωστικά κέντρα Affidea εφαρμόζεται σύστημα προτεραιότητας εξυπηρέτησης με στόχο τη διευκόλυνση των ΑμεΑ. Επιπλέον, ο Όμιλος επεκτείνει σταθερά τις δυνατότητες παροχής ποιοτικών υπηρεσιών υγείας προς τους εξεταζόμενους, προσφέροντας εξυπηρέτηση στη νοηματική γλώσσα και ενημερώσεις με τη γραφή Μπράιγ.

Ο Όμιλος Affidea δίνει επίσης τη δυνατότητα διενέργειας εξετάσεων διαγνωστικού και προληπτικού ελέγχου και εκτός των διαγνωστικών του κέντρων. Το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό της Affidea παρέχει εξατομικευμένη φροντίδα και υπηρεσίες που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής. Οι αιμοληψίες, τα τεστ ανίχνευσης COVID-19 (PCR & Rapid) και ένα ευρύ φάσμα εξετάσεων, όπως ηλεκτροκαρδιογράφημα, holter ρυθμού και πίεσης, πραγματοποιούνται με αξιοπιστία σε άτομα που χρήζουν ελέγχου ή θεραπείας στον οικείο χώρο τους. Οι πιο ευάλωτοι ασθενείς δε έχουν επιπλέον σημαντικό όφελος, διότι με τη νοσηλεία κατ’ οίκον της Affidea ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος να επιβαρύνουν τον οργανισμό τους με ανεπιθύμητες επιπλοκές.

Τα διαγνωστικά κέντρα Affidea αποτελούν τα μοναδικά ιατρικά κέντρα στην Ελλάδα που βραβεύονται με 5 αστέρια από την Ευρωπαϊκή Εταιρεία Ακτινολογίας από πλευράς ακτινοπροστασίας και κατατάσσονται στη λίστα ‘Wall of Stars’ μαζί με τα κορυφαία νοσοκομεία της Ευρώπης. Βασική προτεραιότητα αποτελεί η ασφάλεια και η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των εξεταζόμενων, από την πραγματοποίηση της πιο απλής εξέτασης μέχρι την αντιμετώπιση του πιο σύνθετου προβλήματος υγείας.





21 Φεβ 2023

Η Eurolife FFH δίπλα στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και όλο το 2022

Η Eurolife FFH ως σταθερός στρατηγικός συνεργάτης τα τελευταία χρόνια του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, στήριξε για ακόμα μια χρονιά τις πλούσιες δράσεις του οργανισμού για μικρούς και μεγάλους, που πραγματοποιήθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022

Η εταιρεία στήριξε για άλλη μια φορά μια χρονιά γεμάτη πολιτιστικές δράσεις και ενέργειες για μικρούς και μεγάλους

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται δίπλα σε πρωτοβουλίες που προάγουν τον πολιτισμό και δίνουν πρόσβαση σε αυτόν σε όλα τα μέλη της κοινωνίας. Γι’ αυτό και ως σταθερός στρατηγικός συνεργάτης τα τελευταία χρόνια του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, στήριξε για ακόμα μια χρονιά τις πλούσιες δράσεις του οργανισμού για μικρούς και μεγάλους, που πραγματοποιήθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022. 13 πρωτοβουλίες, ψηφιακές ή δια ζώσης, έδωσαν την ευκαιρία σε παιδιά και ενήλικες να έρθουν πιο κοντά στον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό αλλά και τη σύγχρονη τέχνη, με αρκετές από τις ενέργειες να απευθύνονται σε άτομα με αναπηρία, προασπίζοντας έτσι την έννοια της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης.

Στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων του Μουσείου βρέθηκαν για ακόμη μια χρονιά τα παιδιά. Μέσα από τη συμμετοχή τους σε ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά και κοινωνικά προγράμματα, ψυχαγωγήθηκαν, απέκτησαν μοναδικές εμπειρίες, καθώς και την ευκαιρία να έρθουν κοντά στον κόσμο του Μουσείου, γνωρίζοντας τον αρχαίο Ελληνικό και κυρίως τον Κυκλαδικό Πολιτισμό, αλλά και τη σύγχρονη τέχνη. Περισσότερα από 4.200 παιδιά συμμετείχαν σε δράσεις όπως τα εργαστήρια του Σαββατοκύριακου και οι σχολικές επισκέψεις στο χώρο του Μουσείου, ενώ εξαιρετική ήταν για άλλη μια φορά η ανταπόκριση στο κάλεσμα του Παιδικού Διαγωνισμού Ζωγραφικής, με περίπου 6.000 έργα να υποβάλονται από τους μικρούς καλλιτέχνες σε όλη την Ελλάδα και 127.000 επισκέψεις στην online πλατφόρμα του διαγωνισμού, όπου μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τους νικητές, αλλά και να περιηγηθούν στο σύνολο της ψηφιακής έκθεσης.

Ξεχωριστή στιγμή στη συνεργασία Eurolife FFH και Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για τη χρονιά που μας πέρασε, αποτέλεσε το πρόγραμμα «ΣΕ ΕΠΑΦΗ», που εγκαινιάστηκε τον Ιούνιο και το οποίο δίνει πρόσβαση σε άτομα με αισθητηριακή αναπηρία στη μόνιμη έκθεση της Κυκλαδικής Τέχνης του Μουσείου. Αποτελείται από μια κινητή προθήκη ξενάγησης στο Μουσείο για άτομα με προβλήματα όρασης, μια πολυαισθητηριακή μουσειοσκευή, καθώς και μια σειρά από δράσεις που καθιστούν τις εκθέσεις προσβάσιμες σε κωφά ή βαρήκοα άτομα. Προωθώντας την έννοια της συμπερίληψης και δίνοντας έμφαση στη μοναδικότητα των ανθρώπων και τις ίσες ευκαιρίες για όλους, η Eurolife FFH υποστήριξε το «ΣΕ ΕΠΑΦΗ» καθώς και τα υπόλοιπα κοινωνικά προγράμματα του Μουσείου, όπως τις ξεναγήσεις στη νοηματική γλώσσα, αλλά και εργαστήρια για παιδιά και εφήβους με μαθησιακές και αναπτυξιακές δυσκολίες. Ως αποτέλεσμα, πάνω από 625 συνάνθρωποί μας από αυτές τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες επισκέφθηκαν το Μουσείο και συμμετείχαν σε εργαστήρια, αποκτώντας έτσι πρόσβαση στην τέχνη και τον πολιτισμό.

Εκτός από τις παραπάνω ενδιαφέρουσες δράσεις που έτυχαν θερμής ανταπόκρισης από τους ενδιαφερόμενους, και οι ενήλικες «Φίλοι» του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε μια πλούσια σειρά ενεργειών τη χρονιά που μας πέρασε. Συνολικά περισσότεροι από 1.500 Φίλοι του Μουσείου συμμετείχαν σε ένα αποκλειστικό πρόγραμμα πολιτισμού γεμάτο δράσεις όπως θεματικοί περίπατοι, επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους και σύγχρονους φορείς πολιτισμού, διαλέξεις και εκδρομές.

Μέσα από τη στρατηγική συνεργασία της με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η Eurolife FFH στηρίζει έμπρακτα τον πολιτισμό, αποδεικνύοντας πως για την εταιρεία αξία έχει να δίνει τη δυνατότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους να απολαμβάνουν δραστηριότητες και πρωτοβουλίες πολιτιστικού χαρακτήρα, προάγοντας τη γνώση και τη δημιουργικότητα.




20 Φεβ 2023

Η Groupama Ασφαλιστική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Angelman

H Groupama Ασφαλιστική, τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Angelman και συμμετέχοντας στη διεθνή δράση «Light It Up Blue», φωταγώγησε με μπλε χρώμα το κεντρικό κτήριο των γραφείων της στη Λεωφόρο Συγγρού

H Groupama Ασφαλιστική, τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Angelman και συμμετέχοντας στη διεθνή δράση «Light It Up Blue», φωταγώγησε με μπλε χρώμα το κεντρικό κτήριο των γραφείων της στη Λεωφόρο Συγγρού, από το απόγευμα της Τετάρτης 15 Φεβρουαρίου και για όλη τη διάρκεια της νύχτας.

Ο Φεβρουάριος είναι ο μήνας των Σπάνιων Παθήσεων και η 15 η Φεβρουαρίου έχει οριστεί ως Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Angelman. Το Σύνδρομο Angelman είναι μια νευρο-αναπτυξιακή διαταραχή που επηρεάζει 1 στις 15.000 γεννήσεις και μεταξύ άλλων χαρακτηρίζεται από αναπτυξιακή και νοητική στέρηση, διαταραχές λόγου και κινητικά προβλήματα.

H Groupama Ασφαλιστική, τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Angelman και συμμετέχοντας στη διεθνή δράση «Light It Up Blue», φωταγώγησε με μπλε χρώμα το κεντρικό κτήριο των γραφείων της στη Λεωφόρο Συγγρού

Η παγκόσμια δράση «Light It Up Blue», του Οργανισμού Angelman, πραγματοποιήθηκε φέτος για 2η συνεχή χρονιά στη χώρα μας, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, υπό την επιμέλεια του Συλλόγου Ατόμων και Φίλων με Σύνδρομο Angelman Ελλάδας. Στόχος της δράσης είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του ευρέος κοινού για το Σύνδρομο καθώς και η αποδοχή και ο εναγκαλισμός των πασχόντων για την ομαλή τους ένταξη στο κοινωνικό σύνολο.


H Groupama Ασφαλιστική, τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Angelman και συμμετέχοντας στη διεθνή δράση «Light It Up Blue», φωταγώγησε με μπλε χρώμα το κεντρικό κτήριο των γραφείων της στη Λεωφόρο Συγγρού

Η Groupama Ασφαλιστική βρίσκεται “Σίγουρα δίπλα” στον Σύλλογο Γονέων και Φίλων Ατόμων με Σύνδρομο Angelman, αποδεικνύοντας για μια ακόμα φορά την κοινωνική της ευαισθησία και στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο τις 60 οικογένειες που βρίσκονται σε όλη την Ελλάδα.