>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

23 Οκτ 2023

Μια συνταγή για την πρόληψη: Η καμπάνια της Affidea για τον καρκίνο του μαστού

Ένα διαφορετικό masterclass μαγειρικής που μας δείχνει πόσο σημαντική είναι η πρόληψη

Ένα διαφορετικό masterclass μαγειρικής που μας δείχνει πόσο σημαντική είναι η πρόληψη

Με αφορμή τον Οκτώβριο, μήνα αφιερωμένο στον καρκίνο του μαστού, η Affidea σχεδίασε μια πρωτοποριακή καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με τίτλο: «Μια συνταγή για την πρόληψη» με στόχο την ανάδειξη της σημασίας της αυτοψηλάφησης.

Πρωταγωνιστής στην καμπάνια είναι ο γνωστός σεφ, νικητής του MasterChef, Λάμπρος Βακιάρος ο οποίος προσκάλεσε έξι γυναίκες σε ένα Masterclass διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Οι influencers Μαρία Λουίζα Βούρου, Κατερίνα Ευαγγελινού, Άννα Πρέλεβιτς, και τρεις συντάκτριες του Queen.gr, δεν γνώριζαν τον πραγματικό σκοπό του καλέσματος, παρά μόνο ότι επρόκειτο να παρακολουθήσουν ένα μάθημα παρασκευής ζύμης για ψωμί.

Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ.

Το masterclass της… πρόληψης!

Αξιοποιώντας το γεγονός ότι η ζύμη του ψωμιού προσομοιάζει με το γυναικείο στήθος, ο σεφ αφού προηγουμένως είχε εκπαιδευτεί από τον μαστολόγο, χειρουργό μαστού, επιστημονικά υπεύθυνο των ιατρείων μαστού Αθήνας, Κηφισιάς και Περιστερίου του Ομίλου Affidea, Χρήστο Λούμπια, έδειξε στις ανυποψίαστες καλεσμένες του πώς μπορούν να αυτοψηλαφούν το στήθος τους με συγκεκριμένες κινήσεις των δαχτύλων τους, ακολουθώντας την φορά του ρολογιού. Καθώς έπλαθαν τη ζύμη, οι συμμετέχουσες εντόπισαν «κάτι» που δεν φαινόταν με γυμνό μάτι, ακριβώς όπως συμβαίνει με κάποιο ύποπτο εύρημα που μπορεί να αφορά τα πρώτα στάδια εμφάνισης του καρκίνου του μαστού. Τόσο απλά, το ευφάνταστο masterclass έγινε μια συνταγή πρόληψης, ένα μάθημα ζωής!

Η πρωτοβουλία είναι μία παραγωγή του queen.gr με την ευγενική υποστήριξη του Ομίλου διαγνωστικών κέντρων Affidea, που στοχεύει να υπενθυμίσει ότι η αυτοεξέταση - ψηλάφηση του μαστού είναι απαραίτητη σε μηνιαία βάση, συμπληρώνοντας το τρίπτυχο της σωστής πρόληψης μαζί με την μαστογραφία και την κλινική εξέταση. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι περισσότεροι καρκίνοι του μαστού ψηλαφίζονται για πρώτη φορά από την ίδια τη γυναίκα και όχι από τον ιατρό της.

19 Οκτ 2023

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ «Assist4You»: Κάντε τις διαδρομές σας ασφαλέστερες με τη νέα e-Υπηρεσία προειδοποίησης επικίνδυνων σημείων

Μια νέα υπηρεσία προστέθηκε στο App της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ «Assist4You», η οποία προειδοποιεί τους χρήστες για τα επικίνδυνα σημεία της διαδρομής που επιθυμούν να ακολουθήσουν

Μια νέα υπηρεσία προστέθηκε στο App της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ «Assist4You», η οποία προειδοποιεί τους χρήστες για τα επικίνδυνα σημεία της διαδρομής που επιθυμούν να ακολουθήσουν.

Οι χρήστες της εφαρμογής ενημερώνονται για τα σημεία στα οποία εξυπηρετήθηκαν περιστατικά από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, όπως και για το πλήθος και το είδος των περιστατικών που συνέβησαν το τελευταίο έτος, σε κάθε σημείο. Η νέα υπηρεσία αποτελεί ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο για τους οδηγούς, καθώς επικαιροποιείται και ανανεώνεται σε καθημερινή βάση.

Με τον τρόπο αυτό η εταιρία δημιουργεί τις προδιαγραφές για ασφαλέστερες μετακινήσεις σε όλη τη χώρα, γιατί νοιάζεται έμπρακτα για τους ασφαλισμένους της.

Κατεβάστε τώρα την εφαρμογή INTERSALONICA Assist4You δωρεάν από το App Store ή το Google Play.

Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μπορείτε να βρείτε εδώ.




Eurolife FFH: Μεγάλος Χορηγός του φεστιβάλ «Μαζί… και στο Παιχνίδι!» για δεύτερη συνεχή χρονιά

Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Eurolife FFH στήριξε τo «Μαζί για το Παιδί», ως Μεγάλος Χορηγός του 2ου Παιδικού Φεστιβάλ «Μαζί… και στο Παιχνίδι!»

Η Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του φεστιβάλ «Μαζί… και στο Παιχνίδι!» του «Μαζί για το Παιδί», για δεύτερη συνεχή χρονιά, ενώ πραγματοποίησε επίσης τη δράση του «Εργαστηρίου Κηπουρικής», δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους γύρω από τα φυτά και το περιβάλλον


Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Eurolife FFH στήριξε τo «Μαζί για το Παιδί», ως Μεγάλος Χορηγός του 2ου Παιδικού Φεστιβάλ «Μαζί… και στο Παιχνίδι!» που διοργάνωσε ο Οργανισμός την Κυριακή 15 Οκτωβρίου, για παιδιά ηλικίας 2-12 ετών. Πάνω από 4.000 παιδιά και γονείς βρέθηκαν στον Εθνικό Γυμναστικό Σύλλογο και έλαβαν μέρος σε μια γιορτή που είχε ως σκοπό την ανάδειξη της αξίας του παιχνιδιού ως αναγκαίου στοιχείου για την ανάπτυξη των παιδιών. Το Φεστιβάλ έδωσε την ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους να απολαύσουν μια ολόκληρη ημέρα γεμάτη δραστηριότητες, παιχνίδια και εργαστήρια, περνώντας έτσι δημιουργικό χρόνο μαζί και διασκεδάζοντας ως οικογένεια.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης οι μικροί επισκέπτες έπαιξαν και διασκέδασαν με παιχνίδια όπως Bungee τραμπολίνο, τοίχο αναρρίχησης, στίβο περιπέτειας, φουσκωτά κάστρα, ποδοσφαιράκια & air-hockeys, επιδείξεις με σαπουνόφουσκες, face painting, και πολλά άλλα. Παράλληλα, τα παιδιά συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις και δημιουργικά εργαστήρια από τα εννέα σωματεία-μέλη του «Μαζί για το Παιδί», δραστηριότητες σχεδιασμένες έτσι ώστε να απευθύνονται σε μεικτό πληθυσμό παιδιών με τυπική και άτυπη ανάπτυξη, με στόχο την προώθηση της ενότητας, της αλληλεγγύης και της συμπαράστασης ανάμεσα σε όλα τα παιδιά. Φυσικά, δεν έλειψαν η μουσική, το φαγητό, καθώς και πολλές εκπλήξεις.

Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες δράσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ, συγκεντρώνοντας μεγάλη συμμετοχή, ήταν το Εργαστήριο Κηπουρικής της Eurolife FFH. Μέσα σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ζωγραφίσουν και να διακοσμήσουν το δικό τους, μοναδικό γλαστράκι και στη συνέχεια να φυτέψουν μέσα διαφορετικά λαχανικά εποχής. Έτσι, μέσα από μια διασκεδαστική εκπαιδευτική δραστηριότητα, τα παιδιά μπορέσαν να εξερευνήσουν τον κόσμο της κηπουρικής και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους γύρω από τα φυτά και το περιβάλλον.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό εκείνων που τη χρειάζονται, καθώς και σε πρωτοβουλίες με επίκεντρο τα παιδιά και τον άνθρωπο. Για αυτό και επέλεξε να στηρίξει για ακόμη μια φορά το έργο του «Μαζί για το Παιδί», που για περισσότερα από 25 χρόνια εργάζεται για την προστασία χιλιάδων παιδιών στη χώρα μας, αποδεικνύοντας έτσι για άλλη μια φορά τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα στα παιδιά και τις οικογένειες στην Ελλάδα.

17 Οκτ 2023

Eurolife FFH: Υπογράφει συμφωνία για τη χρήση του Green Carpet της Thomas Cook India και της LTIMindtree

Η Eurolife FFH υπογράφει συμφωνία για τη χρήση του Green Carpet για την παρακολούθηση και τη διαχείριση των εκπομπών από τα επαγγελματικά ταξίδια

Η Eurolife FFH υπογράφει συμφωνία για τη χρήση του Green Carpet της Thomas Cook India και της LTIMindtree για την παρακολούθηση και τη διαχείριση των εκπομπών που προκύπτουν από τα επαγγελματικά ταξίδια των στελεχών της

Το Green Carpet είναι μια πλατφόρμα βασισμένη στο μοντέλο SaaS που καταγράφει, παρακολουθεί και συντάσσει αναφορές σχετικά με τις εκπομπές των επαγγελματικών ταξιδιών, σε εναρμόνιση με τα παγκόσμια πρότυπα αναφοράς ESG.

Στο πλαίσιο της καινοτόμου πρωτοβουλίας της Green Carpet, η Thomas Cook (India) Limited η κορυφαία εταιρεία πολυκαναλικών ταξιδιωτικών υπηρεσιών της Ινδίας, και η LTIMindtree [NSE: LTIM, BSE: 540005], μια παγκόσμιας εμβέλειας συμβουλευτική εταιρεία τεχνολογίας και ψηφιακών λύσεων, υπέγραψαν συμφωνία με την Eurolife FFH, έναν από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς ομίλους στην Ελλάδα, που δραστηριοποιείται στους κλάδους Ασφαλίσεων Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων, με περισσότερους από 500.000 πελάτες.

Το Green Carpet, μια πρωτοποριακή παγκόσμια πρωτοβουλία με στόχο την παρακολούθηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που παράγονται από τα επαγγελματικά ταξίδια των στελεχών των εταιρειών, εξετάζει συγκεκριμένες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί, παρέχοντάς τους εργαλεία για την καταγραφή, παρακολούθηση, ανάλυση, σύνταξη αναφοράς και τελικά τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που παράγουν. Η πλατφόρμα προσφέρει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις εκπομπές της Κατηγορίας 3, επιτρέποντας έτσι στους οργανισμούς να μειώσουν αισθητά τις δαπάνες τους για την υποβολή εκθέσεων σχετικά με το Περιβάλλον, την Κοινωνία και την Εταιρική Διακυβέρνηση (ESG).

Η ένταξη της Eurolife FFH στην πλατφόρμα Green Carpet υπογραμμίζει την αυξανόμενη ανάγκη των εταιρειών που κατέχουν ηγετική θέση να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που παράγουν, θέτοντας παράλληλα φιλόδοξους στόχους βιωσιμότητας.

Ο κ. Madhavan Menon, Executive Chairman της Thomas Cook (India) Ltd, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε την Eurolife FFH στο Green Carpet, την πρωτοποριακή πρωτοβουλία μας για την βιωσιμότητα. Η κοινή μας προσπάθεια τονίζει την κρίσιμη ανάγκη για τις εταιρείες παγκοσμίως να υιοθετήσουν βιώσιμες πρακτικές και να αναλάβουν την ευθύνη του ανθρακικού τους αποτυπώματος. Μέσω του Green Carpet, ανοίγουμε το δρόμο για ένα πιο πράσινο, πιο υπεύθυνο επιχειρηματικό τοπίο.
Από την έναρξή της λειτουργίας του τον Μάρτιο του 2023, το Green Carpet έχει συγκεντρώσει την προσοχή σημαντικών φορέων από το διεθνές επιχειρηματικό τοπίο και η πορεία των εξαγορών μας είναι ενθαρρυντική. Αυτή η στρατηγική πρωτοβουλία ευθυγραμμίζεται με τη δέσμευση της εταιρείας για την προώθηση βιώσιμων επιχειρηματικών πρακτικών και τη συμβολή της στην προστασία του περιβάλλοντος.»

Ο κ. Sanjay Tugnait, President και CEO της Fairfax Digital Services, ανέφερε: «Το Green Carpet είναι ένας ισχυρός ρυθμιστής που θα δώσει τη δυνατότητα στους εταιρικούς πελάτες να επιταχύνουν το ταξίδι τους προς το Net Zero. Πρόκειται για μια παραδειγματική συνεργασία μεταξύ της Thomas Cook και της Eurolife FFH, που υποστηρίζεται από την παγκόσμια τεχνογνωσία της Fairfax Digital στη δημιουργία ESG λύσεων. Η καταγραφή, η μέτρηση, η συγκριτική αξιολόγηση των σχετικών στοιχείων και η σύνταξη αναφορών δεν είναι μόνο μια απαίτηση του ΟΗΕ σχετική με τις εκπομπές της Κατηγορίας 3, αλλά και μια κοινωνική υποχρέωση για εμάς να κάνουμε το χρέος μας και να σώσουμε τον πλανήτη. Κατά τη φετινή χρονιά της προεδρίας της Ινδίας στην G20, ως μέλος της Ομάδας Δράσης G20 Startup 20 για τη Βιωσιμότητα, είμαι χαρούμενος που δημιουργήσαμε αυτή την ψηφιακή λύση την οποία μπορούμε να παρουσιάσουμε μεταξύ των χωρών της G20.»

Το Green Carpet της Thomas Cook India και της LTIMindtree θα προσφέρει τα παρακάτω οφέλη στη Eurolife FFH:

  •  Απλοποιημένη καταγραφή δεδομένων και ανάλυση των ταξιδιωτικών εκπομπών με πίνακες ελέγχου σε πραγματικό χρόνο
  •  Ευθυγράμμιση με τους παγκόσμιους στόχους βιωσιμότητας
  •  Ταχεία και εύκολη ενσωμάτωση στις τρέχουσες πλατφόρμες επαγγελματικών ταξιδιών της εταιρείας
  •  Προηγμένες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) και μηχανικής μάθησης (ML) για την παροχή στατιστικών αναλύσεων
  •  Λήψη αποφάσεων για την επίτευξη των net zero στόχων της επιχείρησης


Ο κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, τόνισε: «Φιλοδοξούμε να είμαστε δίπλα στους ανθρώπους όχι μόνο μέσα από τα ασφαλιστικά μας προϊόντα, αλλά και μέσα από σημαντικές πρωτοβουλίες που έχουν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία με διάφορους τρόπους. Στόχος μας είναι να αποτελέσουμε κινητήριο δύναμη για ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους, γι' αυτό και είμαστε πολύ χαρούμενοι που συμμετέχουμε στο Green Carpet στο πλαίσιο της συνολικής ESG στρατηγικής μας. Κάθε ουσιαστικό εργαλείο που βοηθά τον κόσμο να αντιμετωπίσει την κλιματική αλλαγή πρέπει να λαμβάνει προβολή και υποστήριξη.»

Ο κ. Sudhir Chaturvedi, President και Executive Board Member της LTIMindtree, είπε: «Εμείς στην LTIMindtree αξιοποιούμε την τεχνογνωσία μας σε θέματα ESG και ψηφιακών λύσεων για να βοηθήσουμε τους οργανισμούς να απλοποιήσουν και να επιταχύνουν το ταξίδι τους προς τους ‘μηδενικούς ρύπους’, αντιμετωπίζοντας τις εκπομπές της Κατηγορίας 3 από τα εταιρικά επαγγελματικά ταξίδια. Η πλατφόρμα, που βασίζεται στο μοντέλο SaaS, προάγει τις προσπάθειες βιωσιμότητας των εταιρειών μέσω της αυτοματοποίησης στη συλλογή δεδομένων, του υπολογισμού και της διεξοδικής ανάλυσης των σχετικών στοιχείων, καθώς και της σύνταξης αναφορών σχετικά με τις εκπομπές, ώστε οι εταιρείες να καταφέρουν να καταστήσουν τα επαγγελματικά τους ταξίδια βιώσιμα. Η πρωτοβουλία λανσαρίστηκε στις αρχές αυτού του έτους σε συνεργασία με την Thomas Cook India, με στόχο τη βελτίωση της παρακολούθησης και της αναφοράς των εκπομπών της Κατηγορίας 3 σε ευθυγράμμιση με τα παγκόσμια πρότυπα, καθώς και τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα για την οικοδόμηση ενός πιο πράσινου πλανήτη.»

Σχετικά με το Green Carpet: Το Μάρτιο του 2023, η Thomas Cook (India) Limited και η SOTC Travel συνεργάστηκαν με την LTIMindtree για να λανσάρουν το "Green Carpet", μια πρωτοποριακή παγκόσμια πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί για να δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να παρακολουθούν αποτελεσματικά και να μετριάζουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που παράγονται από τα εταιρικά επαγγελματικά ταξίδια. Η πρωτοποριακή αυτή πρωτοβουλία, που αναπτύχθηκε με την τεχνογνωσία της Fairfax Digital Services, συνδυάζει την εκτεταμένη εμπειρία της Thomas Cook και της SOTC στον ταξιδιωτικό κλάδο, την ειδίκευση της LTIMindtree στη συμβουλευτική γύρω από θέματα ESG και τις ψηφιακές λύσεις, καθώς και τις παγκόσμιες γνώσεις της Fairfax Digital Services (μια εταιρεία της Fairfax).

Σχετικά με την Thomas Cook (India) Limited: Η Thomas Cook (India) Limited (TCIL) ιδρύθηκε το 1881. Είναι η κορυφαία πολυκαναλική ταξιδιωτική εταιρεία στη χώρα, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών συναλλάγματος, εταιρικών ταξιδιών, MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), ταξιδιών αναψυχής, υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας και υπηρεσιών Visa. Διαχειρίζεται κορυφαία εμπορικά σήματα B2C και B2B, συμπεριλαμβανομένων των Thomas Cook, SOTC, TCI, SITA, Asian Trails, Allied TPro, Australian Tours Management, Desert Adventures, Travel Circle International Limited (TCI 勝景), Sterling Holiday Resorts Limited, Distant Frontiers, TC Tours, Digiphoto Entertainment Imaging (DEI), Go Vacation, Private Safaris East & South Africa.

Ως ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα παροχής ταξιδιωτικών υπηρεσιών με έδρα την περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού, ο όμιλος Thomas Cook India Group δραστηριοποιείται σε 28 χώρες σε 5 ηπείρους.

Η TCIL έχει αποσπάσει τις εξής διακρίσεις:The Best Tour Operator στα India Travel Awards North 2023, Corporate Citizen Award (Travel Tourism & Hospitality) στο Corporate Citizen Conclave & Award 2023, The Outbound Tour Operator of the Year 2022 & 2019 στα SATTE Awards, IAMAI India Digital Awards 2022, CNBC-TV18 & ICICI Lombard India Risk Management Award - Travel & Leisure Category 2022 & 2021, CIO100 Award for digital innovation 2022, Βραβείο 'Innovation in Omni-experience' στα Industry Innovation Awards 2021 της International Data Corporation (IDC), The Best Travel Agency - India στα TTG Travel Awards 2019, The Best Outbound Tour Operator στα Times Travel Awards 2019 & 2018, Silver award for Asia's Best Integrated Report (First Time) category στα Asia Sustainability Reporting Awards 2019-2021, Best Risk Management-Framework & Systems στα India Risk Management Awards 2019, The French Ambassador’s Award for Exemplary Achievements in Visa Issuance για 5 συνεχόμενα έτη και έχει βραβευτεί στα Condé Nast Traveller - Readers' Travel Awards από το 2011 έως το 2019.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το https://www.thomascook.in

Η Fairbridge Capital (Mauritius) Limited, θυγατρική της Fairfax Financial Holdings Limited, υποστηρίζει την TCIL κατέχοντας το 72,34% του καταβεβλημένου κεφαλαίου της και είναι υπεύθυνη για την αξιοποίηση ευκαιριών εξαγοράς και επενδύσεων.


13 Οκτ 2023

Ολοκληρώθηκε η συμφωνία Generali – Allianz για τη διάθεση της Tua Assicurazioni

Η Generali κατέληξε σε συμφωνία με την Allianz για την πώληση της TUA  Assicurazioni S.p.A.

Μιλάνο – Η Generali κατέληξε σε συμφωνία με την Allianz για την πώληση της TUA  Assicurazioni S.p.A..
 
Η συναλλαγή ευθυγραμμίζεται με την εφαρμογή της στρατηγικής του Ομίλου «Lifetime Partner 24: Driving Growth» στην Ιταλία, που έχει ως στόχο την επιδίωξη της κερδοφόρας ανάπτυξης και την απλούστευση του επιχειρηματικού μοντέλου του οργανισμού προκειμένου να επιτευχθεί βελτίωση της αποτελεσματικότητας της λειτουργίας και να αυξηθεί η διαφοροποίηση στον κλάδο των Γενικών Ασφαλίσεων.

Πρώην μέλος της Cattolica Assicurazioni, η TUA Assicurazioni είναι μια ασφαλιστική θυγατρική του Ομίλου με στοχευμένη δραστηριότητα στις Γενικές Ασφαλίσεις στην ιταλική αγορά. Η εταιρεία δραστηριοποιείται κατά κύριο λόγο στον κλάδο των αυτοκινήτων και αντιπροσωπεύει περίπου το 60% των μεικτών εγγεγραμένων ασφαλίστρων της παραγωγής του 2022 μέσω ενός δικτύου διανομής που αποτελείται κυρίως από Ανεξάρτητα Δίκτυα Πρακτόρων και Μεσιτών.

Το συνολικό τίμημα της συναλλαγής ανέρχεται στα 280 εκατ. ευρώ σε μετρητά, με την επιφύλαξη ορισμένων προσαρμογών σύμφωνα με την πρακτική της αγοράς για αυτού του είδους τις συναλλαγές. Η συναλλαγή θα προσθέσει περίπου μία (1) ποσοστιαία μονάδα στον Δείκτη Solvency II του Ομίλου και θα έχει αμελητέο αντίκτυπο στα Κέρδη Ανά Μετοχή.

Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το πρώτο τρίμηνο του 2024, με την επιφύλαξη της απόκτησης των απαραίτητων εγκρίσεων από τις αρμόδιες αρχές.

Η Mediobanca – Banca di Credito Finanziario S.p.A και η Rothschild & Co ενήργησαν ως οικονομικοί σύμβουλοι και η δικηγορική εταιρεία Gianni & Origoni ενήργησε ως νομικός σύμβουλος για τη συναλλαγή.

10 Οκτ 2023

Eurolife FFH: Γιόρτασε και φέτος την αξία της εξυπηρέτησης

Η Eurolife FFH συμμετείχε για 7η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Eurolife FFH συμμετείχε για 7η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Eurolife FFH, επιβεβαιώνοντας για μια ακόμα μια φορά τη σημασία που δίνει στο κομμάτι της εξυπηρέτησης, γιόρτασε για 7η συνεχή χρονιά φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, την πρωτοβουλία που διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Η φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιήθηκε από τις 2 έως τις 8 Οκτωβρίου, και η Eurolife FFH συμμετείχε ενεργά στη γιορτή μέσα από δράσεις που ανέδειξαν την αξία της εξυπηρέτησης αλλά και τους ανθρώπους της εταιρείας.

Για την Eurolife FFH αξία έχει να στέκεται στο πλευρό εκείνων που την εμπιστεύονται, με επαγγελματισμό, συνέπεια και πραγματική μέριμνα. Ως ασφαλιστική εταιρεία, η φροντίδα για τους ανθρώπους και ό,τι είναι σημαντικό για εκείνους, βρίσκεται στο DNA της. Η έννοια της φροντίδας είναι και αυτή που στάθηκε η αφορμή για το «σύνθημα» του φετινού εορτασμού, "We Care". Μια φράση που αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει η εταιρεία τους πελάτες και τους συνεργάτες της: με ουσιαστικό ενδιαφέρον για τους ίδιους και όσα τους απασχολούν.

Κατά τη διάρκεια της φετινής Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, στελέχη από διάφορα τμήματα της εταιρείας, τα οποία συμβάλλουν στο να έχουν οι πελάτες και οι συνεργάτες της μια άριστη εμπειρία εξυπηρέτησης, αντάλλαξαν θέσεις εργασίας με τους εργαζόμενους του Eurolife Experience Center, βιώνοντας έτσι την εμπειρία της επικοινωνίας με τον πελάτη και της εξυπηρέτησής του από μια διαφορετική σκοπιά. H διαδικασία εκπαίδευσης που προηγήθηκε, ανέδειξε τη συμβολή όλων των διαφορετικών τμημάτων της εταιρείας στο να νιώθουν οι πελάτες της εταιρείας ξεχωριστοί, και ταυτόχρονα ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τις σχέσεις και το πνεύμα ομαδικότητας ανάμεσα στα στελέχη. Στην ίδια κατεύθυνση κινήθηκε και μια διασκεδαστική team-building δράση, με την Eurolife FFH να προσκαλεί τα στελέχη της να απαθανατίσουν στιγμιότυπα από την καθημερινότητά τους στο γραφείο. Αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία ενός πρωτότυπου φωτογραφικού κολλάζ με τις χαρούμενες εργασιακές στιγμές των εργαζομένων, το οποίο στόλισε διάφορα σημεία της εταιρείας, με δύο τυχερούς να κερδίζουν έπειτα από κλήρωση τις φωτογραφικές μηχανές που χρησιμοποιήθηκαν για τη δράση.

Επιπλέον, η εταιρεία απέδειξε για άλλη μια φορά την έμφαση που δίνει στην ενδυνάμωση της νέας γενιάς, φιλοξενώντας έναν φοιτητή AEI στα γραφεία της, δίνοντάς του την ευκαιρία να ενταχθεί στην ομάδα του Eurolife Experience Center για μια ημέρα. Ο νεαρός φοιτητής είχε τη δυνατότητα να βιώσει «εκ των έσω» το πώς λειτουργεί μια σύγχρονη επαγγελματική ομάδα εξυπηρέτησης και να αποκτήσει μια πολύτιμη εμπειρία, κατανοώντας τη σημασία της άρτιας και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης στην επιτυχημένη λειτουργία ενός μεγάλου οργανισμού.

Στόχος των ανθρώπων της Eurolife FFH είναι να δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, προκειμένου η εμπειρία των πελατών και των συνεργατών της εταιρείας να είναι ισοδύναμη της εμπιστοσύνης και της προτίμησής τους. To υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που λαμβάνουν οι πελάτες και οι συνεργάτες της Eurolife FFH αποδεικνύεται και μέσα από την ετήσια έρευνα ικανοποίησης που πραγματοποίησε η εταιρεία, με 9 στους 10 πελάτες να δηλώνουν ικανοποιημένοι έως απόλυτα ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν, για δεύτερη συνεχή χρονιά.




ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Ο προασφαλιστικός έλεγχος και η εκτίμηση ζημιάς γίνονται και απομακρυσμένα

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να διενεργήσουν απομακρυσμένα προασφαλιστικό έλεγχο, καθώς και εκτίμηση ζημιάς οχήματος

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ απλοποιεί και εξελίσσει τις διαδικασίες της για την αρτιότερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Μέσω της τεχνολογίας, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να διενεργήσουν απομακρυσμένα τον προασφαλιστικό τους έλεγχο, όπως και σε όσους επιθυμούν, να προχωρήσουν σε εκτίμηση ζημιάς του οχήματός τους απομακρυσμένα.

Απομακρυσμένος προασφαλιστικός έλεγχος

Η διαδικασία ασφάλισης απλοποιείται με τη διενέργεια απομακρυσμένου προασφαλιστικού ελέγχου, μέσω βιντεοκλήσης από το σημείο που βρίσκονται οι πελάτες.
Το εξουσιοδοτημένο προσωπικό της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, τους καθοδηγεί προκειμένου να ολοκληρώσουν τη διαδικασία σε λίγα λεπτά από το κινητό τους.
Ο απομακρυσμένος προασφαλιστικός έλεγχος αφορά ασφαλίσεις προαιρετικών καλύψεων οχημάτων και πυρός κατοικίας.


Απομακρυσμένη εκτίμηση ζημίας

Ο χρόνος αποζημίωσης μειώνεται με τον απομακρυσμένο έλεγχο της ζημιάς.
Πιο συγκεκριμένα, ο εκπρόσωπος της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ συνομιλεί μέσω βιντεοκλήσης με τον υπεύθυνου του συνεργείου, και έτσι πραγματοποιείται ο έλεγχος του οχήματος απομακρυσμένα.

Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μπορείτε να βρείτε εδώ.




Η ομάδα της Affidea στο 15ο Greece Race for the Cure

Η ομάδα της Affidea συμμετείχε στον συμβολικό αγώνα δρόμου και περιπάτου ενάντια στον καρκίνο του μαστού Greece Race for the Cure® και στήριξε τη 15η επετειακή διοργάνωση του Συλλόγου «Άλμα Ζωής»

Η ομάδα της Affidea συμμετείχε στον συμβολικό αγώνα δρόμου και περιπάτου ενάντια στον καρκίνο του μαστού Greece Race for the Cure® και στήριξε τη 15η επετειακή διοργάνωση του Συλλόγου «Άλμα Ζωής», που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2023, στο Ζάππειο.

Πρόκειται για έναν αγώνα – θεσμό που πραγματοποιείται σε 150 πόλεις σε όλον τον κόσμο και έχει έναν πολύτιμο στόχο: την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση όλων για τον καρκίνο του μαστού.

H ομάδα της Affidea, με το ιατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό της, έδωσε το "παρών" στον αγώνα δρόμου 5 χιλιομέτρων και στον περίπατο 2 χιλιομέτρων, για να μεταδώσει δυνατά το μήνυμα πως ΜΑΖΙ είμαστε πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού. Οι εργαζόμενοι συμμετέχοντες του Ομίλου διαγνωστικών και δερματολογικών κέντρων Affidea αγκάλιασαν την πρωτοβουλία, έβαλαν τα αθλητικά τους παπούτσια και έστειλαν το δικό τους μήνυμα συμπαράστασης, αισιοδοξίας και ελπίδας ενάντια στον καρκίνο του μαστού!

Το Greece Race for the Cure®, η μεγαλύτερη εκδήλωση με κοινωνικό σκοπό στην Ελλάδα, διοργανώνεται από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» σε συνδιοργάνωση με τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ) και την έγκριση της οργάνωσης Think Pink Europe.





6 Οκτ 2023

ERGO Ασφαλιστική: Δυναμική παρουσία με διπλή διάκριση στα ΔΕΗ BITE Awards 2023

Με δύο πολύ σημαντικές διακρίσεις η ERGO Ασφαλιστική έδωσε για μια ακόμη χρονιά δυναμικά το «παρών» στην τελετή απονομής των ΔΕΗ ΒΙΤΕ Awards 2023

Με δύο πολύ σημαντικές διακρίσεις η ERGO Ασφαλιστική έδωσε για μια ακόμη χρονιά δυναμικά το «παρών» στην τελετή απονομής των ΔΕΗ ΒΙΤΕ Awards 2023, του πιο σημαντικού θεσμού επιβράβευσης της τεχνολογικής καινοτομίας στην Ελλάδα που διοργανώνεται από την Boussias Events, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του ΣΕΠΕ.


Η ERGO Ασφαλιστική ξεχώρισε με συνολικά δύο σημαντικά βραβεία, κερδίζοντας Gold Award στην κατηγορία Νέες Τεχνολογικές Τάσεις σε Εφαρμογές και Υπηρεσίες/Τεχνητή Νοημοσύνη για τη «Χαρά», τη νέα ψηφιακή βοηθό της ERGO. Η «Χαρά» βρίσκεται στην ιστοσελίδα της ERGO και είναι διαθέσιμη 24/7, έτσι ώστε οι επισκέπτες και οι πελάτες να λαμβάνουν απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις διαδικασίες και τα προϊόντα της εταιρείας, να ενημερώνονται για οφειλές με όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Το Chatbot της ERGO Ασφαλιστικής λειτουργεί τόσο μέσω της δυνατότητας για προσυμπληρωμένες επιλογές όσο και με ελεύθερο κείμενο, όπου ο χρήστης μπορεί να γράψει την ερώτηση και η «Χαρά» θα τον καθοδηγήσει για τα επόμενα βήματα μέσα από ένα ιδιαίτερα εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον, προσβάσιμο από οποιαδήποτε συσκευή.

Παράλληλα, η ERGO Ασφαλιστική απέσπασε Bronze Award για το νέο της Intranet, στην κατηγορία Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού & Ψηφιακή Κάρτα. Το νέο Intranet της ERGO συνιστά το πρώτο ψηφιακό εργαλείο εσωτερικής επικοινωνίας που διευκολύνει τη διάχυση της γνώσης και της πληροφόρησης εντός του οργανισμού, καθώς και την ανταλλαγή εμπειριών ενώ επίσης βελτιώνει την εργασιακή καθημερινότητα, ενισχύοντας τη συμμετοχικότητα και το ομαδικό πνεύμα. Πρόκειται για ένα σύγχρονο, φιλικό προς το χρήστη εργαλείο, με μοναδικές λειτουργίες, το οποίο βοηθάει τους ανθρώπους της ERGO να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους και να γνωρίσουν καλύτερα τον οργανισμό και τη Στρατηγική του.

Στην τελετή παρευρέθηκαν μέλη των ομάδων που εργάσθηκαν για την υλοποίηση των δύο έργων, όπως και στελέχη της διοίκησης καθώς και ο CEO της ERGO Ασφαλιστικής κ. Νίκος Αντιμησάρης.

Η Πανωραία Θελερίτη, Διευθύντρια Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, με αφορμή τη βράβευση για τη «Χαρά» σημείωσε πως «η ψηφιοποίηση αποτελεί βασικό πυρήνα του στρατηγικού σχεδιασμού της ERGO. Όλες οι ψηφιακές εφαρμογές και λύσεις αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο των πρωτοβουλιών της ERGO για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό και την πάγια δέσμευσή μας να θέτουμε τον πελάτη αλλά και τον συνεργάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας, σε μία εποχή όπου οι ανάγκες των καταναλωτών επιβάλλουν τη χρήση εργαλείων που χαρακτηρίζονται από αμεσότητα, ταχύτητα, διαφάνεια και κάνουν την καθημερινότητά τους πιο εύκολη.»

Από την πλευρά της, η Ελισάβετ Κοκκίνου, Διευθύντρια Τομέα Ανθρώπινου Δυναμικού, αναφερόμενη στη βράβευση του νέου Intranet της εταιρείας, δήλωσε ότι «Ακούσαμε τους συναδέλφους μας που ζητούσαν αμεσότερη και συχνότερη επικοινωνία, αποτελεσματικότερη διάχυση της πληροφορίας και δυνατότητες αλληλεπίδρασης, με έναν εύκολο και σύγχρονο τρόπο, προκειμένου να είμαστε όλοι κοινωνοί των εταιρικών δρώμενων, της εταιρικής μας Στρατηγικής και της πορείας μας. Το νέο intranet το έκανε πράξη. Ανέδειξε σημαντικά στοιχεία του DNA του οργανισμού μας και μας έφερε πιο κοντά, με λειτουργικότητες που προάγουν την αμφίδρομη επικοινωνία και τη συμμετοχικότητα».




NN Hellas: Οι Έλληνες επιθυμούμε να ζήσουμε μέχρι τα 103

Η έρευνα της ΝΝ μας δίνει σημαντικά στοιχεία για τη Μακροζωία, ένα θέμα που γίνεται ολοένα και πιο επίκαιρο

Μεγάλη Έρευνα της NN για τη Μακροζωία στην Ελλάδα

Οι πιθανότητες να τα «εκατοστίσουμε» έχουν αυξηθεί σημαντικά, πόσο έτοιμοι είμαστε όμως γι’ αυτό το ενδεχόμενο; Η έρευνα της ΝΝ μας δίνει σημαντικά στοιχεία για τη Μακροζωία, ένα θέμα που γίνεται ολοένα και πιο επίκαιρο.

Διανύοντας τον 21ο αιώνα, το προσδόκιμο της ζωής συνεχώς μεγαλώνει και η γενιά μας αναμένεται να ζήσει περισσότερα χρόνια από κάθε άλλη. Σε αυτό το πλαίσιο, η ΝΝ προχώρησε σε πρωτοποριακή για τον ασφαλιστικό κλάδο έρευνα αναφορικά με τη Μακροζωία και πως μπορούμε να συμβάλλουμε σε μία καλή ποιότητα ζωής.

103 ετών είναι η ηλικία μέχρι την οποία θα ήθελαν να ζήσουν οι Έλληνες
82 ετών είναι η ηλικία μέχρι την οποία πιστεύουν ότι θα ζήσουν
74 ετών είναι η ηλικία στην οποία κάποιος θεωρείται ηλικιωμένος στην Ελλάδα
61 ετών είναι η ηλικία στην οποία επιθυμούν να συνταξιοδοτηθούν
69% των Ελλήνων ανυπομονεί να ζήσει περισσότερο
50% των Ελλήνων πιστεύει ότι είναι προετοιμασμένος/η να ζήσει περισσότερο

Παρατηρούμε, ότι πλέον το να μεγαλώνει κανείς δεν σημαίνει ότι παύει να είναι παραγωγικός και δημιουργικός. Φαίνεται μάλιστα ότι, όχι μόνο ζούμε περισσότερα χρόνια, αλλά επιπλέον καθυστερούμε και να «γεράσουμε», ή τουλάχιστον έτσι νιώθουμε. Το να ζει όμως κάποιος μια μακρόχρονη και υγιή ζωή, δεν σημαίνει μόνο να ζει όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλά και να την απολαμβάνει στο έπακρο. Έτσι, η έρευνα της ΝΝ εμβάθυνε και στο τι θεωρούμε  ότι συμβάλλει σε μια καλή ποιότητα ζωής. Βασικές ενότητες που φαίνεται λοιπόν ότι ενισχύουν τη Μακροζωία είναι: 1. Η Δύναμη Της Αλλαγής, 2. Ψυχική Ευεξία, 3. Οι Κοινωνικοί Δεσμοί και 4. Η Δια βίου Μάθηση.

Δύναμη της Αλλαγής: Το να είμαστε ευπροσάρμοστοι και ανοιχτοί στις αλλαγές, μας παρακινεί να εξελισσόμαστε σε έναν κόσμο που κινείται διαρκώς. Και όντως, οι Έλληνες σε ποσοστό 32% δηλώνουν ότι διαχειρίζονται εύκολα το άγχος, ενώ το 41% κάνει εύκολα επιλογές. Μάλιστα για το 45% των ερωτηθέντων, οι αλλαγές και οι προκλήσεις αποτελούν μια ευκαιρία προσωπικής ανάπτυξης.

Ψυχική Ευεξία: Ένα σημαντικό κομμάτι μιας μακρόχρονης και χαρούμενης ζωής είναι η ύπαρξη ψυχικής ευεξίας, κάτι που περιλαμβάνει τόσο τον υγιή τρόπο σκέψης, ώστε να διαχειριζόμαστε τις προκλήσεις της καθημερινότητας, αλλά και την ψυχική ανθεκτικότητα, ώστε να είμαστε ανοιχτοί στις αλλαγές και να μπορούμε να ωριμάζουμε μέσα από αυτές. Ένας υγιής νους μας επιτρέπει να ζήσουμε περισσότερο αλλά και να απολαύσουμε τη ζωή παραπάνω. Έτσι, το 78% των Ελλήνων αναζητά τρόπους μείωσης του άγχους/ στρες με γνώμονα να ζήσει περισσότερο.

Κοινωνικοί Δεσμοί: Το 72% των Ελλήνων αισθάνονται ότι είναι μέρος της κοινότητας που ανήκουν, ωστόσο το 9% νιώθει μοναξιά. Ως κοινωνικά όντα, οι
άνθρωποι επιδιώκουν να έχουν ισχυρούς δεσμούς, γιατί αυτό τους κάνει πιο ευτυχισμένους και υγιείς σε όλα τα επίπεδα.

Δια Βίου Μάθηση: Το παλιό ρητό «όσο ζω, μαθαίνω» είναι απαραίτητη δεξιότητα πλέον, ώστε να μπορούν οι σημερινοί άνθρωποι να μείνουν σε εγρήγορση, σωματικά και πνευματικά και να διαχειρίζονται την καθημερινότητα. Έτσι, ένα ποσοστό 61% συμπολιτών μας, που είναι επαγγελματικά ενεργοί, έχουν επενδύσει τα τελευταία χρόνια σημαντικά στην περαιτέρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους, ενώ  89% δηλώνουνότι πάντα αναζητούν να μάθουν νέα πράγματα αναφορικά με το επάγγελμά τους.

Τέλος, οι Έλληνες θεωρούν τους παρακάτω, τους 5 βασικότερους τομείς μιας μακρόχρονης ζωής:
1. Υγεία και Ευεξία, σε ποσοστό 60%
2. Χρήματα και Οικονομική Ασφάλεια, σε ποσοστό 38%
3. Η Δύναμη της Προσαρμογής, σε ποσοστό 34%
4. Το να έχουν Σκοπό στη ζωή τους, σε ποσοστό 33%
5. Η Συνταξιοδότηση, σε ποσοστό 23%

Μέσα από τη νέα σελίδα στο site της NN Hellas, μπορούν όλοι να κάνουν ένα σύντομο τεστ για να ανακαλύψουν σε ποιο προφίλ μακροζωίας ανήκουν, ενώ υπάρχουν διαθέσιμες και χρήσιμες συμβουλές για μια μακροβιότερη και πιο ποιοτική ζωή.

Βασικός στόχος για την ΝΝ, έχοντας τον άνθρωπο πάντα στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της, είναι η εξασφάλιση της υγείας και της ευημερίας των ανθρώπων, ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν τη ζωή τους και όσα έχουν για αυτούς σημασία.