>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

29 Νοε 2023

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέο λογότυπο και εταιρική εικόνα για τα 50 έτη στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά


Νέo λογότυπο και εταιρική εικόνα για τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, σηματοδοτούν τη συμπλήρωση 50 ετών επιτυχημένης δραστηριοποίησης στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά

Νέo λογότυπο και εταιρική εικόνα για τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, σηματοδοτούν τη συμπλήρωση 50 ετών επιτυχημένης δραστηριοποίησης στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά

Η είσοδος της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής στην 6η δεκαετία λειτουργίας της συνοδεύεται από σήμερα με νέο λογότυπο και νέα εταιρική εικόνα.

Ο κ. Κωνσταντίνος Μπερτσιάς  Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής δήλωσε σχετικά: «Είναι μεγάλη η χαρά μας, καθώς μοιραζόμαστε με το κοινό το νέο μας λογότυπο και τη νέα εταιρική μας εικόνα. Η αλλαγή αυτή συντελείται σε μια χρονιά όπου κατακτήσαμε ένα σημαντικό – και συνάμα δύσκολο να επιτευχθεί – ορόσημο, τη συμπλήρωση 50 ετών αδιάλλειπτης, επιτυχούς λειτουργίας. Η φερεγγυότητα, η διαφάνεια και το κοινωνικά υπεύθυνο επιχειρείν, παραμένουν όλο αυτό το διάστημα για εμάς αδιαπραγμάτευτες αξίες και θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστα χαρακτηριστικά της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής στη μελλοντική της πορεία».

Ο κ. Γιώργος Μινέτας, A΄ Αναπληρωτής Εντεταλμένος Σύμβουλος της Εταιρίας επισημαίνει: «Τον Σεπτεμβρίο του 1973 ιδρύθηκε η ΜΙΝΕΤΤΑ, από τον αείμνηστο Πάνο Μινέτα, ξεκινώντας επίσημα το επιχειρηματικό της ταξίδι. Όλα αυτά τα χρόνια στον πυρήνα του οργανισμού κυριαρχεί η ασφαλιστική παράδοση, η οποία επιβάλλει την ουσιαστική κάλυψη που απαντάει σε πραγματικές ανάγκες, όπως και την άμεση αποζημίωση. Η στελέχωση με υψηλά καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό και η συνεργασία με αξιόλογο δίκτυο ασφαλιστικών διαμεσολαβητών αποτελεί εχέγγυο για την εκπλήρωση των στόχων μας.

Η Εταιρία έχει επενδύσει τα τελευταία χρόνια σημαντικούς πόρους, τόσο για τον εκσυγχρονισμό των ψηφιακών εργαλείων που προσφέρει, όσο και για τη δημιουργία μιας σύγχρονης προϊοντικής φαρέτρας σε όλους τους Κλάδους Ασφάλισης. Είμαστε πανέτοιμοι, και με ανανεωμένη πλέον εικόνα, να δώσουμε ακόμα πιο δυναμικά και με ευελιξία το παρών στο διαφαινόμενο άνοιγμα της ασφαλιστικής αγοράς, το οποίο θα φέρει τον κλάδο στο επίπεδο που του αξίζει».

Όπως αναφέρει ο κ. Νίκος Μόσχοβος, Διευθυντής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας: «Το νέο λογότυπο και η «φρέσκια» εταιρική ταυτότητα έρχονται να εναρμονιστούν με την, προ διετίας επικαιροποιημένη, επωνυμία της Εταιρίας και να αναδείξουν την ουσία του brand ΜΙΝΕΤΤΑ. To έργο της ανανέωσης της εταιρικής ταυτότητας, σε συνεργασία με το agency που μας υποστήριξε, ήταν μια απόλυτα συγκροτημένη προσπάθεια πολλών ανθρώπων. Από τους stakeholders που ανταποκρίθηκαν στις συνεντεύξεις μας, την επιτελική ομάδα που συμμετείχε στα workshops και την ομάδα των στελεχών που εξέτασε με προσοχή όλες τις ιδέες – το ανανεωμένο brand story και το brand promise, τις εικαστικές προτάσεις και τις εφαρμογές τους – και τελικά επέλεξε.

Το να «πειράζεις» ένα legacy brand θέλει κότσια. Η νέα εικαστική ταυτότητα εκφράζει τη νέα εποχή της ΜΙΝΕΤΤΑ, χωρίς η μάρκα να αποκόπτεται από την ιστορία της. Νέα μοντέρνα γραφιστική και δυναμικά κοψίματα κάποιων γραμμάτων, ανανεωμένα  κωδικά χρώματα – μπλε και γαλάζιο – που έγιναν πιο φωτεινά, νέα μοτίβα και εφαρμογές που αποπνέουν το όραμα της Εταιρίας και την ανθρωποκεντρικότητα που τη διακρίνει. Η ανανέωση της εικόνας της μάρκας θα είναι μεγάλης κλίμακας και θα  συμπεριλάβει όλα τα σημεία επαφής με τον πελάτη, φυσικά και ψηφιακά».

Η ιστοσελίδα της Εταιρίας www.minetta,gr θα είναι από σήμερα «live», ριζικά ανασχεδιασμένη και εναρμονισμένη στην νέα ταυτότητα, ενώ νέα εικόνα θα έχουν άμεσα – μεταξύ άλλων –  και τα social media της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής. Στο προσεχές διάστημα η Εταιρία θα προχωρήσει στην ολοκλήρωση της αναδιαμόρφωσης ή και του ανασχεδιασμού όπου κρίνεται απαραίτητο, όλων των εταιρικών εντύπων και εφαρμογών, ενώ σύντομα θα αναρτηθεί η ανανεωμένη μορφή του πρωτοποριακού τρισδιάστατου ψηφιακού μας μουσείου, το ΜΙΝΕΤΤΑ HUB.




28 Νοε 2023

Eurolife FFH: Παρουσίασε ένα πρωτοποριακό εργαλείο μάρκετινγκ και πωλήσεων, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά

Η Eurolife FFH παρουσίασε ένα πρωτοποριακό εργαλείο μάρκετινγκ και πωλήσεων, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά κατά τη διάρκεια εκδήλωσης της Salesforce στην Ελλάδα

Η Eurolife FFH παρουσίασε ένα πρωτοποριακό εργαλείο μάρκετινγκ και πωλήσεων, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά κατά τη διάρκεια εκδήλωσης της Salesforce στην Ελλάδα

Μια εκδήλωση αφιερωμένη στις πιο πρόσφατες και σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες και τάσεις οργάνωσε η Salesforce, η κορυφαία εταιρεία CRM λογισμικού παγκοσμίως, την Τρίτη 21 Νοεμβρίου στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στο οποίο είχε συμμετοχή η Eurolife FFH. Η εταιρεία παρουσίασε ένα νέο, δικό της πρωτοποριακό τεχνολογικό εργαλείο, το οποίο, κάνοντας χρήση του software της Salesforce, συνδέει πελάτες, μεσίτες και πράκτορες ασφαλίσεων σε μία πλατφόρμα, δίνοντάς έτσι στους συνεργάτες της εταιρείας την ευκαιρία να αξιοποιούν στο μέγιστο τις δυνατότητες ενός CRM προγράμματος.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να δημιουργεί λύσεις που απαντούν στοχευμένα και αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών και των συνεργατών της. Ως μια εταιρεία που επενδύει σταθερά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, αξιοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις προκειμένου να εξελίσσει διαρκώς τα εργαλεία που δημιουργεί αλλά και να αναπτύσσει νέα. Στο πλαίσιο αυτό, αξιοποιώντας την CRM πλατφόρμα της Salesforce, δημιούργησε ένα εργαλείο εξ ολοκλήρου βασισμένο και σχεδιασμένο να ανταποκρίνεται τις ανάγκες των σύγχρονων επαγγελματιών της ασφάλισης, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.

Πιο συγκεκριμένα, μέσα από τη νέα τεχνολογική πλατφόρμα της Eurolife FFH, oι πελάτες, μεσίτες και πράκτορες ασφαλίσεων θα μπορούν να συνδέονται σε ένα ενιαίο οικοσύστημα, με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που συνεργάζονται με την εταιρεία να έχουν μεταξύ άλλων τη δυνατότητα να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο πολλαπλές CRM καμπάνιες ταυτόχρονα, να τις αξιολογούν, να επικοινωνούν απευθείας με τον πελάτη, και όλα αυτά μέσα από ένα ενιαίο interface. Η νέα πλατφόρμα της Eurolife FFH θα είναι ενσωματωμένη στο EurolifePartners, το online πολυεργαλείο της εταιρείας που προσφέρει λύσεις στην ανάγκη του σύγχρονου επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή να μπορεί να παρέχει ψηφιοποιημένες υπηρεσίες στους πελάτες του, προσφέροντας έτσι μια συνολικά εξαιρετική εμπειρία χρήσης.

Την εκδήλωση της Salesforce παρακολούθησαν στελέχη μεγάλων εταιρειών του τεχνολογικού και ασφαλιστικού κλάδου. Το νέο εργαλείο της Eurolife FFH, το όνομα και οι λεπτομερείς προδιαγραφές του οποίου θα ανακοινωθούν αναλυτικότερα πολύ σύντομα, θα ξεκινήσει να λειτουργεί πιλοτικά μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα.




23 Νοε 2023

Groupama Ασφαλιστική: Λανσάρει τη νέα της καμπάνια "Ένας υπερήρωας για το σπίτι σας"

Νέα διαφημιστική καμπάνια της Groupama Ασφαλιστικής για την ασφάλιση κατοικίας, με μήνυμα «Το σπίτι είναι σπίτι, όταν είναι ασφαλές»

Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Groupama Ασφαλιστικής για την ασφάλιση κατοικίας, με μήνυμα «Το σπίτι είναι σπίτι, όταν είναι ασφαλές», αποτελεί εξέλιξη της εταιρικής της επικοινωνίας με τίτλο «Υπερήρωες». Με αποζημίωση σε μόλις 7 ημέρες για ζημιές έως 10.000€*, είναι σίγουρα ο «ασφαλιστικός υπερήρωας» που εμπιστευόμαστε.

Γιατί με την Groupama Ασφαλιστική έχουμε σίγουρα κάποιον δίπλα μας για ό,τι και αν συμβεί.

Την καμπάνια - που βρίσκεται στον αέρα από τις 16 Νοεμβρίου και θα «τρέξει» σε offline και online περιβάλλον - υπογράφει η διαφημιστική εταιρεία ΤRABAHO, ενώ η παραγωγή έγινε από την Rib Eye, σε σκηνοθεσία Eυθύμη Κόσεμουντ Σανίδη.

Δείτε την εδώ.

*Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις.




22 Νοε 2023

INTERLIFE: Εταιρική Παρουσίαση στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών

Εταιρική Παρουσίαση στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, στην αίθουσα “ΕΡΜΗΣ” του Χρηματιστηρίου Αθηνών, πραγματοποίησε η INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α.

Εταιρική Παρουσίαση στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, η οποία έλαβε χώρα στην αίθουσα “ΕΡΜΗΣ” του Χρηματιστηρίου Αθηνών, πραγματοποίησε η INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α.

Στην Παρουσίαση συμμετείχαν ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρίας, κος Ιωάννης Παν. Βοτσαρίδης, ο Διευθυντής Χρηματοοικονομικών Λειτουργιών, κος Αθανάσιος Πρόιος και ο Υπεύθυνος Διαχείρισης Κινδύνων και Αναλογιστικής Λειτουργίας κος Αθανάσιος Φροντιστής.

Στο πλαίσιο της Παρουσίασης έγινε αναφορά στο προφίλ της Εταιρίας, στην εξέλιξη των βασικών οικονομικών μεγεθών της το Α’ Εξάμηνο 2023 και στα στοιχεία παραγωγής ασφαλίστρων 9μήνου 2023.

Η παρουσίαση έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Εταιρίας και είναι διαθέσιμη στον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://www.interlife.gr/xa/Pages/xa.aspx#tabs=presentationid




Euroins Ελλάδος: Χορηγός εκδήλωσης 28 χρόνια Χαμόγελο του Παιδιού

Η Euroins Ελλάδος υποστηρικτής της εκδήλωσης για τα 28 χρόνια προσφοράς από «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

Η Euroins Ελλάδος υποστηρικτής της εκδήλωσης για τα 28 χρόνια προσφοράς από «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

Με συγκίνηση και υπερηφάνεια η Euroins Ελλάδος γιόρτασε μαζί με «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και τους ανθρώπους του τα 28 έτη πολύτιμης δράσης του Οργανισμού στο πλαίσιο επετειακής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 14 Νοεμβρίου στο Ωδείο Αθηνών.

Επιβεβαιώνοντας την πάγια στήριξή της προς το «Χαμόγελο» και τους ανθρώπους του, η Εταιρεία υποστήριξε χορηγικά την εμβληματική εκδήλωση την οποία χαιρέτισαν η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας κ. Σοφία Ζαχαράκη, ο υφυπουργός Υγείας κ. Μάριος Θεμιστοκλέους και ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Χρήστος Στυλιανίδης και τίμησαν με την παρουσία τους σημαντικοί εκπρόσωποι της ακαδημαϊκής και επιχειρηματικής κοινότητας, του δικαστικού σώματος, των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, καθώς και εκπρόσωποι θεσμικών φορέων, διεθνών οργανισμών, χορηγοί, υποστηρικτές, εθελοντές, φίλοι και εργαζόμενοι του Οργανισμού.

Από την πρώτη ημέρα της παρουσίας της στην Ελλάδα, η Euroins αποτελεί σταθερό και συνεπή αρωγό του «Χαμόγελου» συνδράμοντας τη λειτουργία και της δράσεις του. Την περασμένη άνοιξη, η Εταιρεία διεύρυνε τη χορηγική της στήριξη αναλαμβάνοντας πλήρως το κόστος ασφάλισης του στόλου οχημάτων του Οργανισμού στο πλαίσιο του ενισχυμένου προγράμματος δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί στην Ελλάδα.

H Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Euroins κα. Yoanna Tsoneva δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνδράμουμε με όσα μέσα διαθέτουμε “Το Χαμόγελο του Παιδιού” στο σπουδαίο έργο που επιτελεί. Νιώθουμε απεριόριστη συγκίνηση σε όσα έχει προσφέρει σε δύο εκατομμύρια παιδιά τις τρεις τελευταίες δεκαετίες. Στη Euroins Ελλάδος, νιώθουμε κοινωνοί των αξιών και του οράματος του “Χαμόγελου” και βρισκόμαστε σταθερά δίπλα στους ανθρώπους του σε ό,τι μας χρειαστούν».

Ο πρόεδρος του «Χαμόγελου του Παιδιού» κ. Κώστας Γιαννόπουλος, ανέφερε σχετικά: «Θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου, τόσο προσωπικά όσο και εκπροσωπώντας “Το Χαμόγελο του Παιδιού”, το Διοικητικό Συμβούλιο και τους ανθρώπους του, στην εταιρεία Euroins Ελλάδος και τους συνεργάτες της, οι οποίοι - για μία ακόμα φορά- ανταποκρίθηκαν τόσο άμεσα στο κάλεσμά μας και ανέλαβαν χορηγός της επετειακής εκδήλωσης του Οργανισμού μας με αφορμή τη συμπλήρωση 28 χρόνων πανελλαδικής δράσης. Φυσικά, η προσφορά της Euroins στο έργο μας, δεν περιορίζεται εδώ. Είναι πολυετής και αξίζει να αναφέρω ότι μόλις πρόσφατα ανέλαβε πλήρως το κόστος ασφάλισης του στόλου οχημάτων του Οργανισμού μας κάτι εξαιρετικά σημαντικό και πολύτιμο. Με τη Euroins και τους ανθρώπους της, μας συνδέει μία στενή σχέση, μοιραζόμαστε κοινές αξίες και η εμπιστοσύνη τους μας τιμά βαθύτατα. Ευχαριστούμε από καρδιάς».




Allianz: Αναδεικνύεται για 5η συνεχή χρονιά κορυφαία ασφαλιστική εταιρία στον κόσμο

Για 5η συνεχή χρονιά, η Allianz αναδεικνύεται πρώτη ασφαλιστική εταιρία παγκοσμίως στην κατάταξη «Best Global Brands»

  •   Η αξία του εμπορικού σήματος της Allianz αυξήθηκε κατά 11,5% σε ένα έτος, φτάνοντας τα 20,85 δισ. δολάρια
  •   Για 5η συνεχή χρονιά, η Allianz αναδεικνύεται πρώτη ασφαλιστική εταιρία παγκοσμίως στην κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand
  •   Ανεβαίνοντας τρεις θέσεις και φτάνοντας στο #31, η Allianz συνεχίζει να ξεπερνά τους ανταγωνιστές και τον κλάδο


Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, η Allianz ανακηρύχθηκε η πρώτη ασφαλιστική εταιρία παγκοσμίως στην κατάταξη «Best Global Brands 2023» που δημοσιεύει η κορυφαία συμβουλευτική εταιρία Interbrand. Καταγράφοντας διψήφια άνοδο 11,5%, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού σήματος της Allianz αυξήθηκε στα 20,85 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 2,15 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε σχέση με το 2022.

Ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα 20 δισ. ευρώ, η Allianz ανεβαίνει τρεις θέσεις και κατατάσσεται στο #31, ανάμεσα στα 100 ταχύτερα αναπτυσσόμενα εμπορικά σήματα σε παγκόσμιο επίπεδο. Ενδεικτικό της σημαντικής προόδου που καταγράφει η Allianz είναι πως ξεπερνά τους άμεσους ανταγωνιστές της όσον αφορά στους ρυθμούς ανάπτυξης.

Η 5η κατά σειρά διάκριση της Allianz στα Best Global Brands 2023 επιβεβαιώνει τα υψηλά έσοδα και τα ισχυρά περιθώρια κέρδους που στηρίζουν το ολοένα και πιο επιδραστικό εμπορικό σήμα της, παράλληλα με το πολυπληθές ανθρώπινο δυναμικό που απασχολεί παγκοσμίως, το οποίο μετρά 159.000εργαζόμενους, 116.000 πράκτορες, 100.000 μεσίτες και έχει το σημαντικό ρόλο να προετοιμάζει τους ασφαλιζόμενους να απολαμβάνουν τη ζωή με ασφάλεια.

Ταυτόχρονα, με τη διάκριση αυτή επιβραβεύεται η εμπιστοσύνη που δείχνουν 122 εκατομμύρια πελάτες στην Allianz σε 70 αγορές ανά τον κόσμο, συμβάλλοντας στην επιτυχία της να ξεπερνά τους άμεσους ανταγωνιστές της και να συνεισφέρει ουσιαστικά στο έργο του κλάδου.

Τέλος, εκτός από τη φροντίδα για τους πελάτες, τους εργαζόμενους και τους επενδυτές της, η Allianz δεσμεύεται απέναντι στην κοινωνία ευρύτερα, δημιουργώντας ειδικά προγράμματα για τη βοήθεια των παιδιών που έχουν πληγεί από καταστροφές, για την ενίσχυση του οικονομικού αλφαβητισμού όπου είναι απαραίτητο, καθώς και τη στήριξη των αθλητών ενόψει των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι το 2024.

Σχολιάζοντας τη σημαντική διάκριση ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Marketing, Communications, CRM & CCC της Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη ανέφερε: «Η σταθερή ανάδειξη της Allianz εδώ και πέντε έτη ανάμεσα στα πιο επιδραστικά και ταχέως αναπτυσσόμενα εμπορικά σήματα στον κόσμο μας γεμίζει περηφάνεια και μας δίνει ακόμη μεγαλύτερη έμπνευση να προσφέρουμε περισσότερα στους πελάτες και τους ανθρώπους μας, σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας. Η φετινή κατάταξη στην 31η θέση, επιβεβαιώνει τη δυναμική του Ομίλου να προσφέρει καινοτόμα ασφαλιστικά προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες των πολιτών σε κάθε σημείο του πλανήτη, και παράλληλα επισφραγίζει πως η Allianz αποτελεί ηγέτη στο παγκόσμιο ασφαλιστικό τοπίο. Ένα στρατηγικό σύμβουλο για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, ο οποίος παρέχει τις απαραίτητες υπηρεσίες και τα κατάλληλα εφόδια για να ανταπεξέλθουν στα διαρκώς μεταβαλλόμενα δεδομένα».

 
Μπορείτε να δείτε την πλήρη κατάταξη των 100 κορυφαίων εταιριών για το 2023 στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://interbrand.com/best-brands/
  




21 Νοε 2023

INTERLIFE: “Safe WALLET” Νέο Πρόγραμμα Ασφάλισης Καρτών

Το νέο Πρόγραμμα Ασφάλισης Καρτών “Safe WALLET” από την INTERLIFE Ασφαλιστική, καλύπτει την απώλεια ή κλοπή κάρτας και προσωπικών αντικειμένων σε Ελλάδα και εξωτερικό

Ένα νέο Πρόγραμμα Ασφάλισης Καρτών, το “Safe WALLET”, δημιούργησε η INTERLIFE Ασφαλιστική προκειμένου να καλύπτει σε Ελλάδα και εξωτερικό, την  απώλεια ή κλοπή κάρτας και προσωπικών αντικειμένων (τσάντα, πορτοφόλι, κάρτες, προσωπικά έγγραφα, κινητό κ.λπ.).

Συγκεκριμένα, σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας πιστωτικής /χρεωστικής κάρτας παρέχεται αποζημίωση για τυχόν οικονομικές απώλειες, ενώ εάν κλαπούν ταυτόχρονα και προσωπικά αντικείμενα του ασφαλισμένου, καλύπτονται τα έξοδα που θα πραγματοποιηθούν για την αντικατάστασή τους. Επίσης, παρέχεται η εξόφληση χρεωστικού υπολοίπου πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση απώλειας ζωής ή μόνιμη ολικής ανικανότητας, εξαιτίας Ατυχήματος.

Στο Πρόγραμμα “Safe WALLET” μπορεί να ενταχθεί κάθε φυσικό πρόσωπο, ηλικίας από 18 έως 75 ετών, που ζει μόνιμα στην Ελλάδα και είναι κάτοχος πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας οποιασδήποτε Τράπεζας.

Αναλυτικότερα το “Safe WALLET” προσφέρει τις ακόλουθες καλύψεις για:

  •  Ληστεία Χρημάτων κατόπιν ανάληψης από ΑΤΜ
  •  Αναλήψεις Μετρητών από ΑΤΜ με εξαναγκασμό και χρήση βίας/απειλής
  •  Ανάληψη Χρημάτων ή Ανεπιθύμητη Χρέωση από απώλεια ή κλοπή κάρτας
  •  Χρεώσεις Επικοινωνίας από παράνομη χρήση κινητού τηλεφώνου που κλάπηκε
  •  Κόστη Αντικατάστασης τσάντας, περιεχόμενου τσάντας (κλειδιά, πορτοφόλι, οπτικά), προσωπικών εγγράφων (Ταυτότητα, Διαβατήριο, Άδεια Οδήγησης, Άδεια Κυκλοφορίας Αυτοκινήτου κ.λπ.)
  •  Κόστη Αντικατάστασης κινητού τηλεφώνου και tablet
  •  Χρεωστικό Υπόλοιπο πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση απώλειας ζωής ή μόνιμης ολικής ανικανότητας, εξαιτίας Ατυχήματος

Το ετήσιο κόστος του “Safe WALLET” ανέρχεται σε μόλις 40 ευρώ, προκειμένου το Πρόγραμμα να εξασφαλίζει προσιτή και ουσιαστική κάλυψη, απαντώντας στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών.

Περισσότερες πληροφορίες για το Πρόγραμμα εδώ




20 Νοε 2023

ERGO Ασφαλιστική: Μεγάλος Χορηγός του 40oύ Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική στήριξε ως Μεγάλος Χορηγός και τον φετινό επετειακό Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ο 40ός Μαραθώνιος Αθηνών, ένας από τους πιο διάσημους αγώνες δρόμου στον κόσμο, ένωσε και φέτος δρομείς από όλον τον πλανήτη σε μια γιορτή αθλητικής ψυχαγωγίας, σωματικής και ψυχικής ευεξίας. Η ERGO Ασφαλιστική, διαχρονικός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ από το 2011, στήριξε ως Μεγάλος Χορηγός και τον φετινό επετειακό Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας.

Στη φετινή διοργάνωση οι συμμετοχές έσπασαν κάθε ρεκόρ, με περισσότερους από 70.000 δρομείς να συμμετέχουν σε όλες τις αποστάσεις και τους αγώνες που έλαβαν χώρα το βράδυ του Σαββάτου 11 και το πρωί της Κυριακής 12 Νοεμβρίου 2023.

Σε αυτήν την ημέρα γιορτής, χαράς και αθλητισμού η παρουσία της ERGO Ασφαλιστικής ήταν έντονη και καταλυτική, ασφαλίζοντας όλους τους δρομείς κατά τη διάρκεια του αγώνα για τον κίνδυνο του ατυχήματος και της αστικής ευθύνης.

Κατά μήκος της διαδρομής όλων των αγώνων η ERGO υποστήριξε τους δρομείς με τις ομάδες των Επίσημων Εμψυχωτών της. Στην αρχή της διαδρομής επί της οδού Πανεπιστημίου, οι ήχοι από το δυνατό dj set μαζί και με τα εμψυχωτικά μηνύματα της ομάδας έδιναν τον απαραίτητο ρυθμό, ενώ επί της Λ. Βασ. Σοφίας ομάδα τυμπανιστών έδινε στους δρομείς περαιτέρω ώθηση για να ολοκληρώσουν την προσπάθειά τους, μέχρι τον τερματισμό.

Μαζική ήταν και η παρουσία της μεγαλύτερης ERGO Running Team, που έδωσε το δυναμικό «παρών» με πάνω από 680 μέλη καθώς και τη συμμετοχή του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας, κ. Νίκου Αντιμησάρη.

Όπως και το 2022 και φέτος η ERGO Ασφαλιστική «αγκαλιάζοντας» τους στόχους βιωσιμότητας του ΟΗΕ για την προστασία του περιβάλλοντος και τον περιορισμό των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής, έδωσε τη δυνατότητα στους επισκέπτες στο περίπτερό της να δουν τη συμμετοχή τους να γίνεται Έργο με τη δράση «Φυτεύουμε ένα δέντρο για κάθε συμμετοχή».

Συγκεκριμένα, στο περίπτερο της εταιρείας, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ζωγραφίσουν το δικό τους δέντρο σε ένα touch pad. Οι ζωγραφιές αυτές σχημάτιζαν ένα digital μωσαϊκό δέντρο, το οποίο μεγάλωνε συνεχώς. Επίσης, παιδιά που επισκέφθηκαν το περίπτερο συναρμολογούσαν παζλ με το ίδιο εικαστικό με το digital δέντρο. Τέλος, οι δρομείς που συμμετείχαν στους αγώνες είχαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν δίπλα στο digital δέντρο, δίνοντας το μικρό τους όνομα, τα χιλιόμετρα που έτρεξαν και τον χρόνο που χρειάστηκαν. Συνολικά, η ERGO Ασφαλιστική με τη βοήθεια όλων των επισκεπτών στο περίπτερό της συγκέντρωσε 2.014 δέντρα για δενδροφύτευση. Η δράση αυτή εντάσσεται στο πρόγραμμα «Δώσε ζωή σε ό,τι μας δίνει ζωή» της ERGO Ασφαλιστικής, το οποίο έχει στόχο τη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου περιβάλλοντος.

Η κα. Μαρκέλλα Τσουρουγιάννη, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας και Βιωσιμότητας έδωσε συγχαρητήρια σε όλους όσοι συμμετείχαν είτε τρέχοντας είτε εμψυχώνοντας τους δρομείς. Παράλληλα σημείωσε πως «Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας είναι ένα μοναδικό γεγονός, μέρος της αθλητικής αλλά και πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας, που κάθε χρόνο εμπνέει εκατομμύρια δρομείς από όλο τον πλανήτη. Είναι μία σημαντική μέρα καθώς γιορτάζουμε τα 40 χρόνια της διοργάνωσης. Αυτός ο αγώνας αντιπροσωπεύει την αντοχή, την αφοσίωση και τη δύναμη της ανθρώπινης θέλησης. Αποτελεί μεγάλη τιμή για όλους εμάς στην ERGO, να υποστηρίζουμε ως Μεγάλος Χορηγός τη σημαντική αυτή γιορτή της χώρας. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Ημιμαραθώνιο του 2024».





16 Νοε 2023

ERGO Ασφαλιστική: Έτοιμη να ανταποκριθεί στους αυξημένους κινδύνους των φυσικών καταστροφών η ελληνική ασφαλιστική αγορά

Ο κ. Νίκος Αντιμησάρης στο CEO Initiative 2023 αναφέρθηκε στην ετοιμότητα της ασφαλιστικής αγοράς να καλύψει τους κινδύνους από τις φυσικές καταστροφές

Για τις νέες προκλήσεις που δημιουργεί η κλιματική κρίση, το πόσο έτοιμη είναι η ασφαλιστική αγορά να αναλάβει τους κινδύνους που απορρέουν από τις φυσικές καταστροφές και το πρόβλημα της χαμηλής ασφαλιστικής συνείδησης, μίλησε ο κ. Νίκος Αντιμησάρης, Διευθύνων Σύμβουλος της ERGO Ασφαλιστικής, από το βήμα του συνεδρίου CEO Initiative 2023.

Ο κ. Αντιμησάρης αναφερόμενος στις καταστροφές που προκάλεσε η κακοκαιρία «Daniel», τόνισε πως ο ασφαλιστικός κλάδος έθεσε σε προτεραιότητα την ανακούφιση των πληγέντων και ενεργοποίησε τους μηχανισμούς αυτοψίας και καταγραφής των ζημιών, με στόχο να προχωρήσουν οι αποζημιώσεις στα νοικοκυριά και στις επιχειρήσεις.

Όπως δήλωσε ο κ. Αντιμησάρης, οι επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης είναι ήδη παρούσες, καθώς τα περιστατικά φυσικών καταστροφών έχουν αυξηθεί σημαντικά σε συχνότητα και σφοδρότητα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέγει η ΕΑΕΕ, τα τελευταία έξι χρόνια έχουν καταβληθεί 665 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις για ζημιές από φυσικές καταστροφές, σε σύνολο 951 εκατ. ευρώ που είχαν καταβληθεί από το 1993 έως και σήμερα.

Σύμφωνα με τον κ. Αντιμησάρη, η παροχή κινήτρων (μείωση ΕΝΦΙΑ 10%) είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, όπως και η υποχρεωτική ασφάλιση όλων των εταιρειών με τζίρο άνω των 2 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, η ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας αποτελείται από εταιρείες με τζίρο πολύ χαμηλότερο, οπότε, όπως ανέφερε, θα πρέπει να εξετασθεί μήπως το μέτρο της υποχρεωτικότητας επεκταθεί.

Στο ερώτημα κατά πόσο ο ασφαλιστικός κλάδος είναι έτοιμος να ανταποκριθεί στις καταβολές των αποζημιώσεων ο κ. Αντιμησάρης ανέφερε πως η καταβολή των αποζημιώσεων είναι η ώρα της αλήθειας για την ασφαλιστική βιομηχανία καθώς και ότι οι ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες διαθέτουν και την κεφαλαιακή επάρκεια και την τεχνογνωσία να αναλάβουν τους κινδύνους από τις φυσικές καταστροφές.


Ο κ. Νίκος Αντιμησάρης στο CEO Initiative 2023 αναφέρθηκε στην ετοιμότητα της ασφαλιστικής αγοράς να καλύψει τους κινδύνους από τις φυσικές καταστροφές

Συγκεκριμένα, τόνισε πως οι ασφαλιστικές εταιρείες λειτουργούν κάτω από ένα πολύ αυστηρό ευρωπαϊκό εποπτικό πλαίσιο (Solvency II) και εποπτεύονται από την Τράπεζα της Ελλάδος έτσι ώστε να διασφαλίζεται ότι μπορούν να ανταποκριθούν στους κινδύνους που αναλαμβάνουν.

Παράλληλα, υπογράμμισε ότι διαθέτουν συνολικά εποπτικά ίδια κεφάλαια ύψους 3,8 δισ. ευρώ, διπλάσια των απαιτούμενων με βάση το θεσμικό πλαίσιο, με δείκτη φερεγγυότητας -από τους υψηλότερους στη Ευρώπη- στο 184,6%.

Στη συνέχεια ο κ. Αντιμησάρης σημείωσε ότι στην Ελλάδα παρατηρείται το εξής παράδοξο, παρά το πολύ υψηλό ποσοστό ιδιοκατοίκησης (70%), μόνο το 15% των 6,5 εκατ. κατοικιών είναι ασφαλισμένες και τόνισε ότι αν συγκρίνουμε το μηνιαίο κόστος ασφάλισης με το κόστος που θα κληθεί να καλύψει ο πολίτης για μια κατοικία, η οποία καταστράφηκε και δεν είναι ασφαλισμένη, καταλαβαίνουμε το πόσο χαμηλά βρίσκεται η ασφαλιστική συνείδηση στην Ελλάδα.

Κλείνοντας την ομιλία του, ο κ. Αντιμησάρης πρόσθεσε πως σε αντίθεση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες που πλήττονται πιο συχνά από καύσωνες ή πλημμύρες, η Ελλάδα απέχει πολύ από το μοντέλο της υποχρεωτικής ασφάλισης, μια συζήτηση η οποία έχει πλέον ανοίξει με αφορμή την κακοκαιρία «Daniel» και φαίνεται ότι υπάρχει θετικό momentum και πολιτική βούληση προς αυτή την κατεύθυνση.




ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: «Great Place to Work® – CertifiedTM» για δεύτερη συνεχή χρονιά

Για δεύτερη συνεχή χρονιά λαμβάνει ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ την Πιστοποίηση του «Great Place to Work®»

Για δεύτερη συνεχή χρονιά λαμβάνει ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ την Πιστοποίηση του «Great Place to Work®», επιβεβαιώνοντας την ισχυρή του δέσμευση για την ανάπτυξη μιας εταιρικής κουλτούρας με επίκεντρο τον εργαζόμενο.

Η πιστοποίηση «Great Place to Work® - CertifiedTM», αναδεικνύει τη συνεχή προσπάθεια του Ομίλου να δημιουργήσει ένα εργασιακό περιβάλλον που ενισχύει την ευημερία και την εξέλιξη των εργαζομένων, που προωθεί την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία, δίνοντας παράλληλα ίσες ευκαιρίες και κίνητρα στους ανθρώπους του.

Η πιστοποίηση αυτή βασίζεται σε ανώνυμη και εμπιστευτική αξιολόγηση των εργαζομένων της εταιρίας, με τη χρήση του ερευνητικού εργαλείου Trust Index© και με σκοπό την αποτύπωση των απόψεών τους αναφορικά με το εργασιακό τους περιβάλλον.

Βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας, η πλειονότητα των εργαζομένων του Ομίλου αισθάνεται ότι «κάνει τη διαφορά» στο πλαίσιο της εργασίας της, πιστεύει ότι «οι άνθρωποι αντιμετωπίζονται δίκαια», και ότι «η Διοίκηση είναι ειλικρινής και ηθική στις επιχειρηματικές της δραστηριότητες».

Ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Κωνσταντίνος Γιαννιώτης ανέφερε: «Δραστηριοποιούμενοι σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο επιχειρηματικό τοπίο, επενδύουμε στους εργαζομένους μας, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην ικανοποίησή τους και προσφέροντας σε κάθε μέλος της ομάδας μας ένα ασφαλές εργασιακό περιβάλλον.
Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος, που η ομάδα μας το αναγνωρίζει και επιβραβεύει την προσπάθειά μας».

Με περισσότερους από 900 εργαζόμενους, ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αποτελεί τον μεγαλύτερο Ελληνικό Ασφαλιστικό Όμιλο στη χώρα. Η πιστοποίηση από το Great Place to Work® αποτελεί μια σημαντική αναγνώριση της ανθρωποκεντρικής διάστασης του Ομίλου και της βαρύτητας που δίνει στην ικανοποίηση των ανθρώπων του.