Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το καινοτόμο πρόγραμμα επιχειρηματικότητας ‘Ideas That Change Us’ από την NN Hellas και το Orange Grove.
Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε για ομάδες και start-ups που δραστηριοποιούνται ή θέλουν να εισέλθουν στους τομείς της Τεχνολογίας Υγείας, Πρόληψης και Ευεξίας.
Κατά την τελική φάση της διαδικασίας, οι επιλεχθείσες ομάδες με ενθουσιασμό και δυναμισμό, παρουσίασαν τις ιδέες τους στην κριτική επιτροπή που απαρτιζόταν από τους: Σωτήρη Παπαντωνόπουλο, co-founder of Venture Capital UniFund, Γιάννη Νούση, συνιδρυτή του ελληνικού ανερχόμενου startup Travelmyth καθώς και από το Γιώργο Καραντώνη του Venture Capital Metavallon.
Οι ομάδες που παρακολούθησαν το εντατικό πρόγραμμα επιχειρηματικής επιτάχυνσης, έλαβαν καθοδήγηση από στελέχη της ΝΝ Hellas καθώς και από ειδικούς συμβούλους ανάπτυξης start-ups από την Oλλανδία, τους IdeaHackers.
Οι τρεις ομάδες με τις καλύτερες ιδέες που διακρίθηκαν στο πλαίσιο του διαγωνισμού είναι οι:
1ος TORAFUGU TECH
2ος KIDS IN THE KITCHEN
3ος CROWDWELL
Ο Πρέσβης της Ολλανδίας στην Ελλάδα, Caspar Veldkamp, δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος για τη συνεργασία της NN Hellas με το Orange Grove και ταυτόχρονα πολύ εντυπωσιασμένος από το ταλέντο που υπάρχει στην Ελλάδα στους τομείς της Τεχνολογίας Υγείας, Πρόληψης και Ευεξίας.
Περιμένουμε πολλά από αυτές τις νέες start-ups και πρέπει να πω πως παρακολουθήσαμε με ενδιαφέρον την εξέλιξή τους. Είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε ευχάριστα νέα τους, όταν μελλοντικά θα έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν όσα έμαθαν στο πρόγραμμα.».
Η Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΝΝ Hellas, Μαριάννα Πολιτοπούλου, δήλωσε σχετικά: «Παρακολουθώντας τις καινοτόμες ιδέες των ομάδων, είμαι πολύ χαρούμενη για την υλοποίηση του προγράμματος ‘Ideas that Change Us’.
Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, η NN Hellas βρίσκεται εμπράκτως δίπλα σε ταλαντούχους ανθρώπους, προσφέροντάς τους τα απαραίτητα εφόδια για να πραγματοποιήσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα και να κατακτήσουν τα όνειρά τους.»
Για 4η συνεχή χρονιά, η ΑΧΑ, μία Εταιρεία που αποδεικνύει συνεχώς ότι όλα οφείλουν να ξεκινούν και να καταλήγουν στον άνθρωπο, διοργάνωσε την Εβδομάδα “We Care for You”, μία πρωτοβουλία αφιερωμένη στους ανθρώπους της.
Για μία εβδομάδα οι εργαζόμενοι της ΑΧΑ ενημερώθηκαν, αλληλεπίδρασαν, διασκέδασαν και συζήτησαν ανοιχτά για θέματα που τους απασχολούν. Κατά τη διάρκεια του φετινού “We Care for You”, πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια των νέων χώρων της Εταιρείας, τα οποία την αναβαθμίζουν και την κάνουν πρωτοπόρο στη σύγχρονη αρχιτεκτονική λογική των μεγάλων γραφείων «ανοιχτής διάταξης». Παράλληλα, την πρωτοβουλία πλαισίωσαν πρωτότυπες δραστηριότητες, θεατρικά δρώμενα και ενημερώσεις για τα παιδιά των εργαζομένων της ΑΧΑ που ενθουσίασαν για ακόμα μια χρονιά όλους όσους συμμετείχαν.
The AXA Element
Οι άνθρωποι του οργανισμού ενημερώθηκαν για τα νέα προγράμματα καινοτομίας και κατάθεσης ιδεών της AXA, τις νέες ευκαιρίες εκπαίδευσης, καθώς και για την ομάδα αιμοδοσίας ΑΧΑ.
Η άφιξη στον πλανήτη Open Space
Όλοι οι εργαζόμενοι γιόρτασαν παρέα την άφιξή τους στο Open Space, τον νέο, πρωτοποριακό και διαδραστικό κόσμο εργασίας τους, που στηρίζει τον ανοιχτό διάλογο, τη συνεργασία, την καινοτομία και τέλος μια από τις βασικότερες αρχές της εταιρείας, την ομαδικότητα!
Να η Ευκαιρία
Για μιάμιση ώρα το ανθρώπινο δυναμικό της ΑΧΑ είχε τη δυνατότητα να συζητήσει ανοιχτά με την Εκτελεστική Επιτροπή και να μοιραστεί τις ιδέες, τις απόψεις αλλά και τους προβληματισμούς σε μία συνάντηση χωρίς ατζέντα και πρωτόκολλα.
Live My Day
Το live my day είναι μια ολιστική προσέγγιση που δίνει την ευκαιρία σε όλους τους εργαζόμενους να ενημερωθούν για τις δραστηριότητες και τις καλύτερες πρακτικές των τμημάτων της Εταιρείας που εξυπηρετούν τον πελάτη. Κάθε χρόνο μία ομάδα του οργανισμού επιστρατεύει τη φαντασία και τη δημιουργικότητά της για να παρουσιάσει με έναν διαφορετικό τρόπο τον ρόλο της μέσα στον οργανισμό. Φέτος, τα ηνία δόθηκαν στη Διεύθυνση Ανάληψης Κινδύνων Ασφαλίσεων κατά Ζημιών, η οποία δημιούργησε μία ανεπανάληπτη θεατρική παράσταση με τίτλο «Οι δέκα μικροί Underwriters»!
Ημέρα Ανεξαρτησίας: Την τελευταία ημέρα, παιδιά των εργαζομένων της ΑΧΑ, ηλικίας 20 -25 ετών, συζήτησαν με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας, κ. Ερρίκο Μοάτσο και τη Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, κ. Άννα Μανιάτη, οι οποίοι τους έδωσαν πολύτιμες συμβουλές για τη δημιουργία του ιδανικού βιογραφικού και τη διεξαγωγή μιας επιτυχημένης συνέντευξης. Επίσης, εξειδικευμένη συνεργάτιδα σε θέματα επαγγελματικής κατάρτισης έδωσε πολύτιμες συμβουλές και μέσω role play παιχνιδιού βοήθησε τα παιδιά για την καλύτερη προετοιμασία μιας μελλοντικής συνέντευξης.
Η Εβδομάδας “We Care for You” κορυφώθηκε με το party της Εταιρείας, όπου οι εργαζόμενοι είχαν την ευκαιρία να γιορτάσουν όλοι μαζί την ολοκλήρωση μιας ακόμα επιτυχημένης πρωτοβουλίας αφιερωμένη στους ανθρώπους της.
Η Eurolife ERB, στο πλαίσιο του θεσμού «Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας», διοργάνωσε το 2ο Business Day, καλωσορίζοντας στα γραφεία της 35 φοιτητές από επτά κορυφαία πανεπιστημιακά και τεχνολογικά ιδρύματα της χώρας. Ο σκοπός του 2ου Business Day ήταν να αποτελέσει μια εμπειρία γνωριμίας των φοιτητών με μία από τις κορυφαίες επιχειρήσεις του ασφαλιστικού κλάδου.
Πιστεύοντας και υποστηρίζοντας τη δυναμική των millennials, το πρόγραμμα ημέρας που σχεδίασε η Eurolife ERB για τους φοιτητές, είχε στόχο να αναδείξει τη δομή και τις προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου, καθώς και τις ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει στη νέα γενιά.
Οι φοιτητές, προερχόμενοι από σχολές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Πανεπιστημίου Πειραιά, του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, του Πανεπιστημίου της Αθήνας, του Παντείου Πανεπιστημίου, του Πανεπιστημίου Κρήτης και του ΤΕΙ Μεσολογγίου, επισκέφθηκαν τη Eurolife ERB και συνομίλησαν με τη Διοικητική Ομάδα, καθώς και με στελέχη από διαφορετικές διευθύνσεις της εταιρείας. Σε
μια ημέρα αφιερωμένη στους ίδιους, οι φοιτητές γνώρισαν τη δομή, την
οργάνωση και τον τρόπο λειτουργίας του κορυφαίου ασφαλιστικού Ομίλου και
ήρθαν σε επαφή με εξελίξεις και τάσεις που διαμορφώνονται στον κλάδο
από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές. Καλωσορίζοντας τους φοιτητές, η
Διεύθυνση HR παρουσίασε το όραμα και τις αρχές της Eurolife ERB («Ήθος,
Πάθος, Λόγος»), οι οποίες διέπουν το σύνολο του στρατηγικού σχεδιασμού
και των διαδικασιών της. Στη συνέχεια, οι φοιτητές συναντήθηκαν με
στελέχη της Διοικητικής Ομάδας και συνομίλησαν μαζί τους, αφενός για το
πώς λειτουργούν καθημερινά τα διαφορετικά τμήματα της εταιρείας,
αφετέρου για τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται και αποτελεί employer of
choice για υποψήφια στελέχη προερχόμενα από πολλούς και διαφορετικούς
κλάδους. Το πρόγραμμα ημέρας επιφύλασσε κι άλλες δραστηριότητες για τους
επισκέπτες φοιτητές, καθώς τους παρουσιάστηκαν τα καινοτόμα προγράμματα
τεχνολογίας που αναπτύσσει η Eurolife ERB και το Digital Factory της
εταιρείας – το οποίο έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για αυτόν το σκοπό.
Επιπροσθέτως, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν στελέχη
της Eurolife ERB που ξεκίνησαν στην εταιρεία την πρακτική τους και, στη
συνέχεια, απορροφήθηκαν στο δυναμικό της.
Τέλος, η ομάδα του HR έδωσε χρήσιμες οδηγίες για μια επιτυχημένη επαγγελματική συνέντευξη και παρουσίασε μια προσομοίωσή της μέσω του Owiwi, του πρωτοποριακού serious game που χρησιμοποιείται από σύγχρονες επιχειρήσεις για την επιλογή και αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού τους.
Η κα. Βάσια Χανιώτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Eurolife ERB, δήλωσε σχετικά με το 2ο Business Day «Με στόχο τη διασύνδεση της πανεπιστημιακής κοινότητας με τον επιχειρηματικό κόσμο, επιδιώκουμε σταθερά να είμαστε σε επαφή με τη νέα γενιά, η οποία χαρακτηρίζεται από διαρκώς υψηλότερο επίπεδο γνώσεων και δεξιοτήτων. Καθώς το αντικείμενο ενός ασφαλιστικού Ομίλου, όπως η Eurolife ERB, διευρύνεται συνεχώς, είναι σημαντικό να δείχνουμε στους νέους ανθρώπους τις δυνατότητες απασχόλησης που μπορούν να προσφέρουν οι ασφαλιστικές, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες σταδιοδρομίας σε ένα κλάδο που συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά».
Εξαιρετικά θετική εικόνα και χρήσιμα συμπεράσματα προς αξιοποίηση κατέδειξε για άλλη μια χρονιά η έρευνα ικανοποίησης συνεργατών που πραγματοποίησε η INTERLIFE Ασφαλιστική στο σύνολο του Δικτύου συνεργαζόμενων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών σε όλη την Ελλάδα.
Η έρευνα που πραγματοποιείται σε ετήσια βάση, υλοποιήθηκε το Νοέμβριο του 2018 από το Τμήμα Marketing της εταιρίας μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου ενώ συμμετείχε σ’ αυτήν η πλειοψηφία των συνεργατών της από όλη την Ελλάδα. Στόχος της, η συνολική αξιολόγηση του πλαισίου συνεργασίας της εταιρίας με τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές καθώς και ο εντοπισμός θεμάτων προς βελτίωση.
Οι συμμετέχοντες είτε επώνυμα, είτε ανώνυμα, κλήθηκαν να δηλώσουν το βαθμό ικανοποίησής τους αναφορικά με την εξυπηρέτηση των επί μέρους Διευθύνσεων και Τμημάτων, την ποιότητα των παρεχόμενων Υπηρεσιών, την ανταγωνιστικότητα των Προγραμμάτων, την ανταπόκριση και την επίλυση τυχόν προβλημάτων ενώ, παράλληλα, ζητήθηκαν προτάσεις για περαιτέρω σύσφιξη της αμοιβαίας σχέσης εμπιστοσύνης που διέπει τη συνεργασία.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, δυνατά σημεία της Εταιρίας αναδείχθηκαν η Φερεγγυότητα και η Αξιοπιστία, η Ταχύτητα των Αποζημιώσεων και η Ποιότητα Επικοινωνίας & Εξυπηρέτησης που συγκέντρωσαν ιδιαίτερα υψηλούς βαθμούς ικανοποίησης με τους μέσους όρους θετικών απαντήσεων να κυμαίνονται σε ποσοστά από 90 έως 92%.
Για τις επιμέρους Διευθύνσεις και Τμήματα τα ποσοστά των ικανοποιημένων συνεργατών είναι υψηλά ως προς την Επικοινωνία και την Εξυπηρέτηση με τα ποσοστά να κυμαίνονται από 88% έως 92%. Οι υψηλότερες «επιδόσεις» καταγράφηκαν στον Κλάδο Αυτοκινήτου 92%, τον Κλάδο Πυρός 90%, τον Κλάδο Γενικής Αστικής Ευθύνης 88% και τον Κλάδο Προσωπικών Ατυχημάτων & Ασθενειών 88%. Η ταχύτητα και η ευελιξία στην Ανάληψη Κινδύνων, η αμεσότητα στην ενημέρωση και η έγκαιρη διεκπεραίωση συγκέντρωσαν ποσοστά ικανοποίησης από 90-92% ενώ για την Διεύθυνση Πωλήσεων καθώς και για την συνεργασία με τους Επιθεωρητές Πωλήσεων ο βαθμός ικανοποίησης ανέρχεται σε 94% και 91% αντίστοιχα.
Για την Διεύθυνση Αποζημιώσεων τα αθροιστικά ποσοστά ικανοποίησης, σε μέσους όρους θετικών απαντήσεων ως προς τους μέσους χρόνους στην διαδικασία διεκπεραίωσης ζημιών και αντικειμενικότητας των αποζημιώσεων στο Κλάδο του αυτοκινήτου, έφτασαν το 90% ενώ 87-90% είναι το ποσοστό ικανοποίησης από την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση του Τμήματος Διαχείρισης.
Η Διοίκηση της εταιρίας, παρά τα θετικά αποτελέσματα, αξιολογεί τα σχόλια και τις προτάσεις των συνεργατών της που αφορούν σε μεγαλύτερη προβολή και διαφήμιση, στο σχεδιασμό νέων ασφαλιστικών προγραμμάτων και τεχνολογικών εφαρμογών και στην εξειδικευμένη παροχή εκπαίδευσης.
Τα αποτελέσματα της έρευνας αντικατοπτρίζουν την εμπιστοσύνη των συνεργατών προς την INTERLIFE Ασφαλιστική και αποτελούν ένα επιπλέον κίνητρο αλλά και δέσμευση της εταιρίας να διατηρήσει και να βελτιώσει περαιτέρω τις υπηρεσίες της.
Για 9η συνεχόμενη χρονιά, οι Γιατροί του Κόσμου στολίζουν το ξεχωριστό τους Χριστουγεννιάτικο Δέντρο από Γάλα, όπου φέτος γίνεται ακόμα μεγαλύτερο και πιο πλούσιο σε προσφορές χάρη στην ευγενική υποστήριξη της Generali και των ανθρώπων της!
Με στόχο τη συλλογή γάλακτος για τα παιδιά που έχουν ανάγκη, αλλά και τροφίμων και φαρμάκων με μακρά λήξη, διεξάγουμε τη δική μας χριστουγεννιάτικη γιορτή πλαισιωμένη από διάφορες καλλιτεχνικές δράσεις και δρώμενα που θα προσφέρουν χαρά στους μικρούς αλλά και τους μεγάλους φίλους μας.
Στην Αθήνα, η δράση θα πραγματοποιηθεί στα Προπύλαια (μετρό Πανεπιστήμιο), στις 14 Δεκεμβρίου από τις 9 το πρωί έως τις 8 το βράδυ, ενώ στη Θεσσαλονίκη το Δέντρο μας θα στολιστεί στον πεζόδρομο Αγίας Σοφίας, στις 7 Δεκεμβρίου, από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ.
Παράλληλα, στα Προπύλαια, θα λειτουργεί σπιτάκι των Γιατρών του Κόσμου με χριστουγεννιάτικα είδη από τις 10 Δεκεμβρίου έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2018, από τις 09:00 το πρωί έως τις 18:00 το απόγευμα.
Η συμμετοχή και η έμπρακτη υποστήριξη όλων είναι απαραίτητη και πολύτιμη. Προσφέροντας απλώς ένα κουτί γάλα εβαπορέ μπορούμε όλοι να συμβάλουμε στην καλύτερη δυνατή κάλυψη των αναγκών των μικρών παιδιών και των οικογενειών που το έχουν ανάγκη.
Σχετικά με τους Γιατρούς του Κόσμου Ελλάδας
Οι Γιατροί του Κόσμου Ελλάδας δημιουργήθηκαν το 1990 και αποτελούν μέρος του Διεθνούς Δικτύου των ΓτΚ το οποίο αποτελείται από 16 συνολικά τμήματα (Αργεντινή, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Η.Π.Α., Ιαπωνία, Ισπανία, Καναδάς, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Πορτογαλία, Σουηδία και Τουρκία). Ταυτόχρονα ωστόσο παραμένουν μία γνήσια ελληνική οργάνωση που ακολουθεί το δικό της μονοπάτι βασιζόμενη στις ιδιαιτερότητες της Ελλάδας, διατηρώντας την οικονομική και διοικητική της ανεξαρτησία.
Συμπληρώνοντας 28 χρόνια συνεχούς δράσης το 2018, οι Γιατροί του Κόσμου Ελλάδας έχουν αναγνωριστεί στη συνείδηση των πολιτών, ως μια αξιόπιστη και αποτελεσματική οργάνωση η οποία προωθεί τα συναισθήματα αλληλεγγύης της ελληνικής κοινωνίας.
Με δεκάδες προγράμματα ανθρωπιστικής βοήθειας στην Ελλάδα και σε αναπτυσσόμενες χώρες, Έλληνες γιατροί, υγειονομικό προσωπικό, διοικητικοί και τεχνικοί προσφέρουν τις υπηρεσίες τους εθελοντικά.
Οι Γιατροί του Κόσμου Ελλάδας με περισσότερους από 600 εθελοντές έχουν βρεθεί σε περίπου 50 χώρες του πλανήτη προσφέροντας ιατρική, ανθρωπιστική βοήθεια. Στη διάρκεια όλων αυτών των χρόνων, έχουν πραγματοποιηθεί προγράμματα ιατρικής και ανθρωπιστικής βοήθειας, στο Ιράκ, το Λίβανο, το Αφγανιστάν, τη Σρι Λάνκα, την Ινδονησία, τη Σερβία, το Σουδάν, την Παλαιστίνη, την Αϊτή, τη Γάζα, την Ουγκάντα, την Αλγερία κ.α.
Στο πεδίο των προγραμμάτων, οι ΓτΚ συνεργάζονται με άλλες διεθνείς Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις με στόχο την αποτελεσματικότερη παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας στους πληθυσμούς που την έχουν ανάγκη.
Σχετικά με την Generali
Με παρουσία στην Ελλάδα από το 1886 και με δυναμική συμμετοχή στην οικονομική ζωή και στην ανάπτυξη της χώρας, η Generali έχει καθιερωθεί στην ασφαλιστική αγορά, ως μια σημαντική δύναμη, ικανή να ανταποκριθεί και στις πιο εξειδικευμένες ασφαλιστικές απαιτήσεις της εποχής. Αποτελεί μέλος του Όμιλού Generali, ενός από τους μεγαλύτερους και ιστορικότερους οργανισμούς παγκοσμίως, με έδρα την Τεργέστη της Ιταλίας. Το 2017 ο Όμιλος Generali συγκαταλέχθηκε μεταξύ των πιο βιώσιμων εταιρειών στον κόσμο, σύμφωνα με την κατάταξη της Corporate Knights.
Ως ένας εταιρικός πολίτης του κόσμου, η Generali έχει το όραμα να συμβάλει στο βιώσιμο μέλλον κάθε κοινότητας όπου δραστηριοποιείται. Με την ενεργή συμμετοχή των ανθρώπων της και τη συνεργασία με κοινωνικούς φορείς και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, η Generali έχει δημιουργήσει το Human Safety Net, ένα παγκόσμιο δίκτυο αλληλοβοήθειας, που στοχεύει στη βελτίωση των συνθηκών ζωής των ανθρώπων που το έχουν ανάγκη και στη δημιουργία ίσων ευκαιριών.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, αποτελεί
εδώ και ένα έτος ενεργό μέλος της
εθελοντικής δράσης «UnitedNationsGlobalCompact»,
δεσμευόμενη να τηρεί, να υποστηρίζει
και να προωθεί σε όλους τους τομείς της
δραστηριότητάς της, τις 10 βασικές αρχές
του Οικουμενικού Συμφώνου του Ο.Η.Ε., οι
οποίες αφορούν στα ανθρώπινα δικαιώματα,
στις συνθήκες εργασίας, στο περιβάλλον
και στην καταπολέμηση της διαφθοράς.
Η συμμετοχή του Ομίλου
Ευρωπαϊκή Πίστη στο Οικουμενικό Σύμφωνο
του Ο.Η.Ε. έχει ως στόχο, αφενός να
υποστηρίξει και να προωθήσει τις αρχές
που προάγει η συγκεκριμένη δράση,
αφετέρου να προσθέσει όρους βιώσιμης
ανάπτυξης στην επιχειρηματική του
λειτουργία.
Παράλληλα, ο Όμιλος
Ευρωπαϊκή Πίστη συμμετέχει δυναμικά
και στους 17 στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης
(SDG’s)
της «Ατζέντας 2030», οι οποίοι από το 2015
έχουν υιοθετηθεί και από τα 193 κράτη -
μέλη των Ηνωμένων Εθνών, με σκοπό την
επίτευξη ενός καλύτερου μέλλοντος για
όλους. Οι στόχοι αυτοί, περιγράφονται
αναλυτικά στον Απολογισμό Βιωσιμότητας
που δημοσιεύθηκε πρόσφατα.
Ο Όμιλος Ευρωπαϊκή Πίστη,
ως ενεργός εταίρος του Οικουμενικού
Συμφώνου του Ο.Η.Ε., θεωρεί υποχρέωσή
του να συμβάλλει σε ένα μέλλον με
ανθρώπινο πρόσωπο, δεσμευόμενος να
αποτελεί παράδειγμα για το πως οι
εταιρίες μπορούν να συμβάλλουν στην
εξομάλυνση κρίσιμων παγκόσμιων
προβλημάτων.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί
πως η Ευρωπαϊκή Πίστη είναι η μοναδική
ασφαλιστική που δημοσιεύει απολογισμό
βιωσιμότητας σύμφωνα με τις κατευθυντήριες
οδηγίες του GRI G4, τις Αρχές του Οικουμενικού
Συμφώνου του Ο.Η.Ε. και του ISO 26000.
Μάθετε περισσότερα για
την συμμετοχή του Ομίλου Ευρωπαϊκή
Πίστη στο «UnitedNationsGlobalCompact»,
στο σύνδεσμο: https://www.europaikipisti.gr/gr/CSR.
Με ένα ταξίδι στην Πορτογαλία επιβράβευσε η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική τους συνεργάτες της, που ξεχώρισαν με τις επιδόσεις τους στο διαγωνισμό Πωλήσεων, ως αναγνώριση της πολύτιμης συμβολής τους στη συνεχή ανάπτυξη και εξέλιξη της εταιρείας.
Με το βλέμμα στην Αμερική και την πλάτη της στην Ευρώπη, η Πορτογαλία έχει το άρωμα της μεσογειακής ατμόσφαιρας, αλλά και την αύρα της άλλοτε αποικιακής υπερδύναμης.
Οι συνεργάτες της ΔΥΝΑΜΙΣ, συνοδευόμενοι από στελέχη της εταιρείας, απόλαυσαν την ξενάγηση τους στην Λισαβόνα, γνώρισαν τα σημαντικά αξιοθέατά της, επισκέφθηκαν την Μονή των Ιερονυμιτών, άκουσαν τον συριγμό του άνεμου στον πύργο του Belem, ενώ είχαν τον χρόνο να περιηγηθούν στις γραφικές συνοικίες της πόλης και να απολαύσουν την βόλτα με τα ιστορικά τραμ.
Το συναρπαστικό ταξίδι συνεχίστηκε με μια ημερήσια εκδρομή στη Σίντρα, μια πόλη που αποτελεί μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της Ουνέσκο. Εκεί είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο Palácio Nacional de Sintra αλλά και να θαυμάσουν τα εξαιρετικά κτίρια που είναι χτισμένα με την Ρομαντική αρχιτεκτονική του 19ου αιώνα.
Επόμενος σταθμός το Κάμπο ντα Ρόκα, το ακρωτήρι που σχηματίζει το δυτικότερο μέρος της Πορτογαλίας αλλά και ολόκληρης της ηπειρωτικής Ευρώπης ενώ τελευταίος σταθμός ήταν το κοσμοπολίτικο Εστορίλ, η «Ριβιέρα της Πορτογαλίας».
Ο κ. Δημήτριος Χριστοδουλιάς, Αντιπρόεδρος ΔΣ και Εντεταλμένος Σύμβουλος ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστικής, ανέφερε σχετικά: «Η ΔΥΝΑΜΙΣ ανέκαθεν στηρίζει και στηρίζεται στους συνεργάτες της, η σχέση μας με τους συνεργάτες αποτελεί τον καταλύτη για την αναπτυξιακή μας πορεία για πάνω από 40 χρόνια».
Οι συνεργάτες και τα στελέχη της ΔΥΝΑΜΙΣ, διασκέδασαν, δοκίμασαν τις παραδοσιακές Πορτογαλικές σπεσιαλιτέ και ανανέωσαν το ραντεβού τους για τον προορισμό του διαγωνισμού πωλήσεων 2019.
Αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία της στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, την αξιοπιστία της, καθώς και τον υψηλό δείκτη φερεγγυότητας 183,6% (βάσει των κανόνων της Ευρωπαϊκής Εποπτικής Αρχής και της Τράπεζας της Ελλάδος), η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική διαθέτει και επίσημα από την 1η Δεκεμβρίου το «Me & My Family», ένα προϊόν απόλυτα ανταγωνιστικό, που εξασφαλίζει παροχές υψηλού επιπέδου, με το μικρότερο δυνατό κόστος για τον ασφαλισμένο. Ειδικότερα, καλύπτει μια οικογένεια με ασφαλισμένους και τους δύο γονείς από 30€/μήνα ανά μέλος, παρέχοντας δωρεάν την ασφαλιστική κάλυψη για δύο παιδιά έως 14 ετών.
Το «Me & My Family», είναι ένα πρόγραμμα κλειστού δικτύου, που σχεδιάσθηκε μετά από μεγάλη έρευνα αγοράς ώστε να ανταποκρίνεται σε κάθε ανάγκη της οικογένειας. Απευθύνεται στο μέσο Έλληνα και καλύπτει υπηρεσίες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας περίθαλψης μέσω της συνεργασίας με συμβεβλημένα νοσοκομεία στην Αθήνα την Ευρωκλινική Αθηνών, την Ευρωκλινική Παίδων, το Mediterraneo, το Ερρίκος Ντυνάν & το Ιατρόπολις για συγκεκριμένες υπηρεσίες υγείας ενηλίκων και παίδων και στη Θεσσαλονίκη: τη Γενική Κλινική Θεσσαλονίκης. Το νέο προϊόν Υγείας της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική διατίθεται στην αγορά από το δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας, καθώς και DIRECT, μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρείας χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες, αλλά και χωρίς να δημιουργεί συνθήκες ανταγωνισμού με τα παραδοσιακά δίκτυα, αφού τα ασφάλιστρα είναι ενιαία.
«Στην ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική σχεδιάζουμε τα προϊόντα μας με γνώμονα τις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας. Διαμορφώνουμε σχέσεις ζωής με τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται την ασφαλιστική τους κάλυψη και θέλουμε να νιώθουν την αξιοπιστία και τη συνέπεια με την οποία ανταποκρινόμαστε στις υποχρεώσεις μας απέναντι τους» δήλωσε η κα Θεοδώρα Σταθούρου, Γενική Διευθύντρια Πωλήσεων, Marketing και Εκπαίδευσης της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική.
Η ψηφιακή Υγεία, από την πρόληψη και τις πρωτοβάθμιες υπηρεσίες, τον τρόπο ζωής και τον τακτικό έλεγχο μέχρι τις νοσηλευτικές και επεμβατικές υπηρεσίες, αποτελεί το κυρίαρχο θέμα συζήτησης και στο ασφαλιστικό προσκήνιο, κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα. Σε σχετικά θεματικά συνέδρια και εκδηλώσεις, στελέχη της INTERAMERICAN -ο διευθύνων σύμβουλος Γιάννης Καντώρος, ο γενικός διευθυντής Γιώργος Βελιώτης με τη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία του- καλούνται τακτικά να δώσουν τοποθέτηση και άποψη, γεγονός που δηλώνει το προβάδισμα της INTERAMERICAN στις εξελίξεις.
Κοντά σε αυτούς, το INTERAMERICAN Research Center έρχεται με ερευνητικό έργο να υποστηρίξει τη σύγχρονη αντίληψη για το «πού πηγαίνουν τα πράγματα» στην Υγεία. Σύμφωνα με τα στοιχεία που το Κέντρο συλλέγει, σε όλο τον κόσμο τα Συστήματα Υγείας δέχονται πιέσεις από τη γήρανση του πληθυσμού -τα πάνω από 65 ετών άτομα στη Δυτική Ευρώπη θα αποτελούν το 21% έως το 2021- τις χρόνιες παθήσεις, την ηλικιακή αναπηρία ή ανικανότητα, το αυξημένο κόστος και τα διαρκώς μειούμενα περιθώρια κέρδους στον τομέα των ασφαλίσεων. Οι δαπάνες για την Υγεία αναμένεται να ανέλθουν στα 8,7 τρισ. δολάρια έως το 2020, από 7 τρισ. το 2015 και 6,5 τρισ. δολάρια το 2012. Αυτονόητα, η δυνατότητα προσιτής και ταυτόχρονα επαρκούς ασφαλιστικής κάλυψης καθίσταται δύσκολη.
Ειδικότερα στην Ελλάδα, με το προσδόκιμο ζωής στα 81,5 έτη και πάνω από τον μέσο όρο της Ε.Ε., μετά τα 65 έτη τα 2/3 των ηλικιωμένων έχουν θέματα ανικανότητας ή αναπηρίας. Η συνολική δαπάνη έχει μειωθεί σημαντικά, από 23,2 δισ. ευρώ το 2009 σε 14,7 δισ. το 2016, αλλά η ιδιωτική δαπάνη προσεγγίζει το 40% της συνολικής δαπάνης, ποσοστό υπερδιπλάσιο από αυτό στην Ε.Ε., ενώ ο πληθωρισμός της Υγείας, διεθνώς, είναι περίπου 3% υψηλότερος από τον γενικό πληθωρισμό. Η χρήση νέων τεχνολογιών και στη χώρα μας στοιχειοθετεί ένα αναδυόμενο παράγοντα, αφού χρησιμοποιούνται smartphones από το 69% του πληθυσμού, ενώ το 70% της ενημέρωσης περνά από το Διαδίκτυο, από το οποίο γίνεται και το 36% των αγορών.
Πέντε είναι οι προκλήσεις για τον ασφαλιστικό κλάδο Υγείας στην Ελλάδα, κατά την INTERAMERICAN:
Η δημιουργία θετικού περιθωρίου σε μια αβέβαιη και μεταβαλλόμενη οικονομία της Υγείας.
Η ανταπόκριση σε περίπλοκους κανονισμούς Υγείας.
Η επένδυση σε οριακές τεχνολογίες αιχμής, για τη μείωση του κόστους.
Η βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή.
Η συμμετοχή του καταναλωτή.
Το καλό νέο για την INTERAMERICAN είναι ότι σε αυτές τις προκλήσεις απαντά, άμεσα ή έμμεσα, το καινοτόμο Σύστημα Υγείας «bewell» που πρόσφατα διέθεσε στην αγορά η Εταιρεία. Η εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά στις ιδιόκτητες υποδομές: δίκτυο υγείας, Γραμμή 1010, μονάδες πρωτοβάθμιας υγείας με τελευταίας γενιάς ψηφιακό εξοπλισμό -με σχέδιο επέκτασης- και κλινική, που τη διαφοροποιούν αισθητά σε έλεγχο και ποιότητα υπηρεσιών στην ασφαλιστική αγορά. Εξάλλου τα Οικοσυστήματα Υγείας, ένα πλέγμα από αλληλοσυνδεόμενες πλατφόρμες που παρέχουν στον πελάτη πιο ποιοτικές υπηρεσίες, θα έλθουν σταδιακά να προσδώσουν προστιθέμενη αξία στην εμπειρία του από την INTERAMERICAN, ενώ το InsurTech έρχεται να ενισχύσει την πελατοκεντρικότητα, τη χρήση δεδομένων, τους αυτοματισμούς, την ευελιξία και την προσδοκία αποδοτικότητας ως προς το κόστος της Υγείας.
Στο πλαίσιο της εβδομάδας “we care for you” που καθιέρωσε από πέρυσι η AXA Ασφαλιστική για τους εργαζόμενους της – η διοίκηση της Εταιρείας εγκαινίασε τα νέα ανακαινισμένα της γραφεία παρουσία τόσο του CFO SDO EMEA, Wilm Langenbach, όσο και ασφαλιστικών διαμεσολαβητών συνεργατών της, του προσωπικού της και δημοσιογράφων.
Η λογική των νέων γραφείων απλή, φιλική προς τον εργαζόμενο και φυσικά… smart. Από το γραφείο του CEO κ. Μοάτσου μέχρι την είσοδο, κυριαρχεί μια minimal open space λογική όπου όλοι οι εργαζόμενοι μοιράζονται όλους τους χώρους του κτηρίου. Τα διοικητικά στελέχη δεν έχουν δικά τους – κλειστά – γραφεία, οι εργαζόμενοι δικαιούνται να δουλέψουν και από το σπίτι μια φορά την εβδομάδα ενώ στο νέο concept υπάρχει και ελευθερία εργασίας σε όποιο γραφείο και οθόνη επιθυμούν μιας και πλέον ο κάθε υπάλληλος έχει το δικό του laptop και ηχεία για να εργαστεί όπου εκείνος επιθυμεί ή εμπνέεται περισσότερο.
Στα νέα γραφεία οι συνεργάτες και το προσωπικό έχουν την ευκαιρία να εργαστούν συγκεντρωμένοι σε ένα από τα quite rooms που υπάρχουν σε όλους τους ορόφους. Να κάνουν brainstorming σε ένα από τα meeting rooms ή ακόμα και να μιλήσουν στο κινητό with privacy σε ένα από τα phone booths. Στο ίδιο concept στα νέα γραφεία υπάρχει επίσης βιβλιοθήκη όπου κανείς μπορεί να διαβάσει σπάνια χειρόγραφα βασισμένα στην ιστορία της Ασφαλιστικής Αγοράς – όπως για παράδειγμα τα πρώτα 200 συμβόλαια της τότε Εμπορικής Ασφαλιστικής – αλλά και να ενημερωθεί από σχετικά βιβλία του κλάδου.
Στην παρουσίαση των νέων γραφείων ο Ερρίκος Μοάτσος, Διεθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας δήλωσε μεταξύ άλλων:
“Η ανακαίνιση των γραφείων μας είναι ένας ακόμη σταθμός σε ένα μακροχρόνιο σχέδιο που έχουμε. Πρώτος σταθμός ήταν η αναγνώρισή μας ως the best workplace envrionment στην Ελλάδα. Τα νέα μας γραφεία είναι από τους πιο σύγχρονους εργασιακούς χώρους στη χώρα μας. Open space & free sitting μας δίνει τη δυνατότητα να μιλήσουμε και να γνωριστούμε με συνεργάτες που παλιότερα δεν είχαμε την ευκαιρία. Επίσης, με το πρόγραμμα am actualy home ένα 20% της εργασίας μπορεί να γίνει και από το σπίτι. Ένα σχέδιο που εμπνεύστηκε και ηγήθηκε η διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Εταιρείας μας κ. Άννα Μανιάτη”.
Με τη σειρά του ο κ.Langenbach συνεχάρη τα μέλη της AXA Ελλάδος για την ανακαίνιση των γραφείων τους, η οποία έγινε παράλληλα με τις καθημερινές υποχρεώσεις ολόκληρου του προσωπικού σε διάστημα 3 μηνών. Ευχήθηκε αυτή η ανακαίνιση να εμπνεύσει ακόμα περισσότερο το στελεχιακό δυναμικό της Εταιρείας για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα (η AXA Ελλάδος παρουσίασε μια αύξηση της τάξεως του 5% την περασμένη χρονιά) και ζήτησε από όλους να εκμεταλλευτούν αυτή την υπέροχη ευκαιρία των νέων γραφείων. Μια λογική που έχει υιοθετήσει και ο ίδιος μιας ούτε εκείνος έχει προσωπικό γραφείο και προτιμά να δουλεύει συλλογικά με τους συνεργάτες του.
Η Anytime, η πρώτη direct ασφάλιση από την INTERAMERICAN, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά φέρνει την Black Friday στην ασφάλιση αυτοκινήτου και κατοικίας, εξασφαλίζοντας εξαιρετικά χαμηλές εκπτώσεις σε όλους.
Συγκεκριμένα, η προσφορά Anytime Black Friday ισχύει από τις 23 έως και τις 25 Νοεμβρίου, παρέχοντας τη δυνατότητα σε όλους τους καταναλωτές να ασφαλίσουν το αυτοκίνητό τους ή την κατοικία τους online ή τηλεφωνικά με έκπτωση μέχρι και 50%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, για την ασφάλιση αυτοκινήτου, όλοι οι πελάτες της Anytime μπορούν να επωφεληθούν επιπλέον προνόμια, επιλέγοντας διάρκεια ασφάλισης μεγαλύτερη από 90 μέρες.
H Anytime, στοχεύοντας σταθερά στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη και κατ’ επέκταση στη βελτίωση της εμπειρίας του, για ακόμη μία φορά καινοτομεί στην ασφαλιστική αγορά, προσφέροντας 50% έκπτωση και εξασφαλίζοντας την καλύτερη σχέση τιμής και ποιότητας υπηρεσιών.
Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική εμπλουτίζει τα ολοκληρωμένα προγράμματα πρωτοβάθμιας περίθαλψης MINETTA Aid & AidPlus με νέες παροχές, ώστε να καλύπτει τις αυξανόμενες ανάγκες του κοινού.
Συγκεκριμένα προστίθενται:
(α) οδοντιατρικές καλύψεις σε προνομιακό τιμοκατάλογο, σε ένα πανελλήνιο δίκτυο συμβεβλημένων οδοντιάτρων.
(β) έως 50% έκπτωση σε διαγνωστικές εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία συμβεβλημένων κλινικών σε περίπτωση επείγοντος περιστατικού, ενώ στο AidPlus παρέχονται επιπλέον δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις έως €200.
Τα προγράμματα προσφέρονται με ιδιαίτερα προσιτό ασφάλιστρο (από €60 / έτος – από €49 εάν συνδυαστεί με την ασφάλιση του αυτοκινήτου), καθώς και με προνομιακό τιμοκατάλογο για ασφάλιση δύο (2) ατόμων ή και ολόκληρης της οικογένειας, ανεξαρτήτως μελών.