Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

23 Νοε 2017

NN Hellas: Στο πλευρό των πληγέντων της Μάνδρας Αττικής με 1000 δωρεάν συμβόλαια Υγείας

Η NN Hellas προσφέρει δωρεάν 1.000 Συμβόλαια Υγείας NN Care for All στους δοκιμαζόμενους συνανθρώπους μας στην Μάνδρα Αττικής. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη δράση του προγράμματος «Όλοι Μαζί Μπορούμε».

Τα 1.000 Συμβόλαια θα δοθούν στους πληγέντες, σύμφωνα με συγκεκριμένο πλαίσιο κριτηρίων και με προτεραιότητα σε: οικογένειες, πολύτεκνους και ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες (άστεγους, άνεργους). Οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Μάνδρας θα καταρτίσουν κατάλογο δικαιούχων, που θα ασφαλιστούν.

Το NN Care for All αποτελεί ένα πρόγραμμα Υγείας, το οποίο παρέχει κάλυψη στον Ασφαλισμένο για 
απεριόριστο αριθμό διαγνωστικών εξετάσεων και απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, χωρίς περιορισμούς, ιατρικό έλεγχο, ιστορικό ή εξαιρέσεις.


Σε ενδιαφέρουν:

22 Νοε 2017

International Life: Ξεκινούν οι αναγγελίες απαιτήσεων για τους ασφαλισμένους


Ξεκινάει η διαδικασία για τις αποζημιώσεις των ασφαλισμένων της International Life, καθώς κοινοποιήθηκε Πρόσκληση για Αναγγελία Απαιτήσεων έως τις 23/3/2018 για τους δικαιούχους.

Περισσότερες πληροφορίες, οδηγίες και έντυπα αναγγελίας μπορείτε να βρείτε εδώ.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση - Πρόσκληση του Ασφαλιστικού Εκκαθαριστή για τις INTERNATIONAL LIFE ΑΕΑΖ και INTERNATIONAL LIFE ΑΕΓΑ: 


INTERNATIONAL LIFE AEAZ ΥΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Με την υπ’ αριθμ. 230/1/15.5.2017 (ΦΕΚ Β/1665/15.5.2017) απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων (ΕΠΑΘ), αποφασίστηκε: α) η οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης με την επωνυμία «INTERNATIONAL LIFE Ανώνυμη Εταιρεία Ασφαλίσεων Ζωής» με αριθμό Γ.Ε.ΜΗ. «954901000» και η θέση αυτής υπό καθεστώς ασφαλιστικής εκκαθάρισης, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 114 και 235 του ν. 4364/2016, β) η απαγόρευση της ελεύθερης διάθεσης του συνόλου των περιουσιακών στοιχείων της ως άνω εταιρείας, γ) ο τερματισμός του έργου του διορισμένου ασφαλιστικού διαχειριστή.

Με την υπ’ αριθμ. 231/1/15.5.2017 (ΦΕΚ Β/1689/16.5.2017) απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων (ΕΠΑΘ) της Τραπέζης της Ελλάδος (κατ’ ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ), Ασφαλιστικός Εκκαθαριστής της παραπάνω εταιρίας διορίστηκε ο κος Σωτήριος Βασιλόπουλος, στον οποίο ανατέθηκε το έργο της ασφαλιστικής εκκαθάρισης, η αρμοδιότητα εύρεσης αναδόχου του χαρτοφυλακίου ασφαλιστηρίων συμβολαίων ζωής, παράλληλα δε αποφασίστηκε η αναστολή υποχρέωσης πληρωμής ασφαλίστρων, πληρωμής ασφαλισμάτων, άσκησης δικαιωμάτων εξαγοράς, καθώς καταβολής της αξίας εξαγοράς εκκρεμών αιτήσεων.

Με την παρούσα καλούνται ΟΛΟΙ οι δικαιούχοι απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής της υπό 
ασφαλιστική εκκαθάριση εταιρείας με την επωνυμία «INTERNATIONAL LIFE AEAZ» όπως αναγγείλουν τις απαιτήσεις τους από ασφάλιση ζωής ενώπιον του ασφαλιστικού εκκαθαριστή εντός τεσσάρων μηνών από την πρώτη δημοσίευση της παρούσας, η οποία λαμβάνει χώρα σήμερα στις 22.11.2017 και με καταληκτική ημερομηνία 23.3.2018 σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 242 παρ. 2 ν. 4364/2016.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΜΗ ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

Οι αναγγελίες των απαιτήσεων στον ασφαλιστικό εκκαθαριστή υποβάλλονται στα γραφεία της εκκαθάρισης Βασ. Σοφίας 60, Αθήνα, 11528. Αναλυτικές πληροφορίες στην ιστοσελίδα της εταιρείας www.inlife.gr

Τηλέφωνα επικοινωνίας για το κοινό: 2130159744, 2111820525.
Γραφείο δικαστικού (μόνον για εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις): 2111828570.


INTERNATIONAL LIFE AEΓΑ ΥΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Με την υπ’ αριθμ. 230/2/15.5.2017 (ΦΕΚ Β/1665/15.5.2017) απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων (ΕΠΑΘ) αποφασίστηκε: α) η οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης με την επωνυμία «INTERNATIONAL LIFE Ανώνυμη Εταιρεία Γενικών Ασφαλίσεων» με αριθμό Γ.Ε.ΜΗ. «000314501000» και η θέση αυτής υπό καθεστώς ασφαλιστικής εκκαθάρισης, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 114 και 235 του ν. 4364/2016, β) η απαγόρευση της ελεύθερης διάθεσης του συνόλου των περιουσιακών στοιχείων της ως άνω εταιρείας, γ) ο τερματισμός του έργου του διορισμένου ασφαλιστικού διαχειριστή. 

Με την υπ’ αριθμ. 231/2/15.5.2017 (ΦΕΚ Β/1689/16.5.2017) απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων (ΕΠΑΘ) Ασφαλιστικός Εκκαθαριστής της παραπάνω εταιρίας διορίστηκε ο κος Σωτήριος Βασιλόπουλος, στον οποίο ανατέθηκε το έργο της ασφαλιστικής εκκαθάρισης. 

Με την παρούσα καλούνται ΟΛΟΙ οι δικαιούχοι απαιτήσεων από ασφάλιση της υπό ασφαλιστική εκκαθάριση εταιρείας με την επωνυμία «INTERNATIONAL LIFE AEΓΑ», όπως αναγγείλουν τις απαιτήσεις τους από ασφάλιση ενώπιον του ασφαλιστικού εκκαθαριστή εντός τεσσάρων μηνών από την πρώτη δημοσίευση της παρούσας η οποία λαμβάνει χώρα σήμερα στις 22.11.2017 και με καταληκτική ημερομηνία 23.3.2018 σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 242 παρ. 2 ν. 4364/2016. 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΜΗ ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ 

Οι αναγγελίες των απαιτήσεων στον ασφαλιστικό εκκαθαριστή υποβάλλονται στα γραφεία της εκκαθάρισης Βασ. Σοφίας 60, Αθήνα, 11528. Αναλυτικές πληροφορίες στην ιστοσελίδα της εταιρείας www.inlife.gr 

Τηλέφωνα επικοινωνίας για το κοινό: 2130159744, 2111820525. 
Γραφείο δικαστικού (μόνον για εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις): 2111828570. 

Αθήνα, 22.11.2017 

Ο Ασφαλιστικός Εκκαθαριστής Σωτήριος Βασιλόπουλος


Σε ενδιαφέρουν:

ΜΜΜ: Έχεις χάρτινα εισιτήρια; Μπορείς να τα ανταλλάξεις με ηλεκτρονικά!

Αν διαθέτεις ακόμα χάρτινα εισιτήρια (τα οποία από 16/11 δεν ισχύουν πλέον στα μέσα μαζικής μεταφοράς), μπορείς να τα ανταλλάξεις με αντίστοιχα ηλεκτρονικά εισιτήρια, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΣΑ.

Οι κάτοχοι όλων των ειδών χάρτινων εισιτηρίων (π.χ. ενιαίο €1,40, κανονικό εισιτήριο ΜΕΤΡΟ 10,00 κ.τ.λ. ) έχουν τη δυνατότητα ανταλλαγής με ηλεκτρονικά ως εξής:
α. Οι κάτοχοι εισιτηρίων έως και 10 τεμάχια (όλων των ειδών) τα ανταλλάσσουν στα εκδοτήρια της ΣΤΑΣΥ ΑΕ στον σταθμό της Ομόνοιας όλες τις ημέρες της εβδομάδας κατά τις ώρες από 07.00π.μ. έως τις 21.30 μ.μ. ή στα Κεντρικά Γραφεία της ΟΣΥ ΑΕ (τις εργάσιμες ημέρες από τις 08.00 π.μ. μέχρι τις 14:00 μ.μ. - Παρνασσού 6, Άγιος Ιωάννης Ρέντης).
β. Οι κάτοχοι 11 εισιτηρίων και άνω τα ανταλλάσσουν στα Κεντρικά Γραφεία του ΟΑΣΑ (Μετσόβου 15, Αθήνα) τις εργάσιμες ημέρες, από τις 08.00 π.μ. μέχρι τις 14:00 μ.μ.

Η διαδικασία ανταλλαγής των χάρτινων εισιτηρίων πραγματοποιείται σύμφωνα με τα κάτωθι:
  • Συμπληρώνεται σχετικό έντυπο με τα είδη και των αριθμό των επιστρεφομένων χάρτινων εισιτηρίων.
  • Η αξία των επιστρεφομένων χάρτινων εισιτηρίων ανταλλάσσεται με αποθηκευμένη αξία προσωποποιημένης κάρτας (ATH.ENA Card).ή
  • Η αξία των επιστρεφομένων χάρτινων εισιτηρίων ανταλλάσσεται με αποθηκευμένη αξία απρόσωπης κάρτας (ATH.ENA Card).ή
  • Η αξία των επιστρεφομένων μονών χάρτινων εισιτηρίων αντιστοιχίζεται αθροιστικά με πολλαπλό ηλεκτρονικό εισιτήριο (ATH.ENA Τicket) 5 διαδρομών ή 10+1 διαδρομών ή 2πλό.
Επισημάνσεις:
- Οι δικαιούχοι μετακίνησης με μειωμένο κόμιστρο, φέρουν τα αντίστοιχα δικαιολογητικά (π.χ. οι κάτω των 18 και οι άνω των 65, Δελτίο Ταυτότητος ή έγγραφο με την ημερομηνία γέννησης)
- Οι ανταλλαγές με πολλαπλά ηλεκτρονικά εισιτήρια, θα πραγματοποιούνται μόνο με συνδυασμούς των 5 διαδρομών, 10+1 διαδρομών, 2πλό και 1 μεμονωμένο.
- Τα εισιτήρια ελέγχονται με ηλεκτρονικό εξοπλισμό ως προς τη γνησιότητά τους. Εισιτήρια μη γνήσια δεν αντικαθίστανται.
- Η ανταλλαγή χάρτινων εισιτηρίων με αντίστοιχα ηλεκτρονικά θα πραγματοποιείται έως το τέλος του έτους 2017.


Σε ενδιαφέρουν:

21 Νοε 2017

Eurolife ERB: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της σε εξέλιξη

Σε αναβάθμιση του Eurolife Experience Centre προχώρησε ο Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB, στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού (Eurolife 2.0) που ακολουθεί, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη και των συνεργατών του Ομίλου. 

Για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου η Eurolife ERB συνεργάζεται με την εταιρεία Barphone [Avaya Diamond Partner & Service Expert] προκειμένου να δημιουργήσει την κατάλληλη υποδομή που θα καλύψει πλήρως τις σημερινές ανάγκες του Ομίλου, αλλά και τη μελλοντική προοπτική επεκτάσεων με ταυτόχρονη υποστήριξη πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας. 

Η επένδυση της Eurolife ERB στην αναβάθμιση αυτή της προσφέρει μια σειρά από επιπλέον δυνατότητες στην επικοινωνία της με τους πελάτες-συνεργάτες, στις οποίες περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων:
  • Συνολική διαχείριση όλων των επαφών από οποιοδήποτε κανάλι κι αν προέρχονται (εισερχόμενες/ εξερχόμενες κλήσεις, mails, fax, web chat και μελλοντικά social media).
  • Ποσοτική και ποιοτική ανάλυση σε πραγματικό χρόνο του συνόλου των αιτημάτων δίνοντας τη δυνατότητα άμεσων διορθωτικών κινήσεων όπου χρειάζεται.
  • Καταγραφή και κατηγοριοποίηση των αιτημάτων των πελατών και συνεργατών από κάθε κανάλι επικοινωνίας.
  • Δημιουργία προσωποποιημένων ηχογραφημένων μηνυμάτων αναγγελίας πελάτη και εκπροσώπου, ώστε να γίνεται καλύτερη διαχείριση του χρόνου εξυπηρέτησης.
Ο κ. Βασίλης Καλογιάννης, Διευθυντής Εξυπηρέτησης της Eurolife ERB, τόνισε: «Για εμάς την ομάδα του EEC, το Eurolife 2.0 είναι κάτι περισσότερο από ένα έργο τεχνολογίας, είναι ένα οργανωμένο πλαίσιο ενεργειών που μας επιτρέπουν σταδιακά να κάνουμε πράξη το 3πτυχο: Άμεσα, Γρήγορα, Αποτελεσματικά. Οι βασικές τάσεις στην εξυπηρέτηση των πελάτων, κυρίως όσον αφορά τα κέντρα εξυπηρέτησης, περιλαμβάνουν την επίλυση των αιτημάτων σε λογικό χρονικό διάστημα, την παροχή omni-channel υποστήριξης στα σημαντικότερα κανάλια και τη μείωση του χρόνου αναμονής επικοινωνίας. Με την πρόσφατη αναβάθμιση του Eurolife Experience Centre εξελίσσουμε ακόμα περισσότερο τις υποδομές μας, παρέχοντας στους εκπροσώπους μας το ιδανικό εργαλείο για να μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες γρήγορη, αξιόπιστη και μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης.»


Σε ενδιαφέρουν:

Η INTERAMERICAN για την ανάπτυξη της ελληνικής γεωργίας

Σημαντική ήταν η παρουσία της INTERAMERICAN στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την ανάπτυξη της ελληνικής γεωργίας, που οργανώθηκε στις 9 και 10 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη. Η εταιρεία, που ήταν μεγάλη χορηγός του Συνεδρίου, εκπροσωπήθηκε σε πάνελ ομιλητών στη θεματική ενότητα για τις στρατηγικές καινοτομίας των αγροτικών συνεταιρισμών στην ΕΕ. Η Έφη Κοκορέλη, διευθύντρια αγροτικών ασφαλίσεων και bancassurance της INTERAMERICAN, αναφέρθηκε στην προσέγγιση των ασφαλιστικών αναγκών των παραγωγικών μονάδων, με φάσμα καλύψεων που ανταποκρίνεται στα σύγχρονα επιχειρηματικά μοντέλα του πρωτογενούς τομέα, τα οποία πρέπει να υιοθετήσουν και οι συνεταιρισμοί.

Η εταιρεία έχει εισέλθει ασφαλιστικά στον αγροτικό τομέα από το 2016, εστιάζοντας στη συστηματική αντιμετώπιση φυσικών και επιχειρηματικών κινδύνων. Παρέχει στον επαγγελματία αγρότη τη δυνατότητα επιλογής και σύνθεσης καλύψεων για αγροτικές κατοικίες και κτήρια (γεωργικά, κτηνοτροφικά), εγκαταστάσεις θερμοκηπίων και εξοπλισμό θερμοκηπίων, γεωργικά μηχανήματα υπαίθρου και αγροτικά οχήματα, μηχανήματα παραγωγής και συσκευασίας, φυτική παραγωγή υπαίθρια και εντός θερμοκηπίου, μεταφορές αγροτικών προϊόντων και αστική ευθύνη έναντι τρίτων: γενική, εργοδότη και προϊόντος. Ειδικότερα όσον αφορά στην ασφάλιση της φυτικής παραγωγής, αυτή παρέχεται είτε ως κάλυψη φυτικής παραγωγής θερμοκηπίου είτε υπαίθριων καλλιεργειών για σειρά κινδύνων, εξειδικευμένων για την κάθε κατηγορία.

Επιπλέον, η INTERAMERICAN έχει αναπτύξει την εκπαίδευση και εξειδίκευση ασφαλιστικών συμβούλων σε θέματα σχετικά με τις αγροτικές καλλιέργειες, συνεργαζόμενη με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ακόμη, για τη διάδοση της γνώσης γύρω από τα προβλήματα και τις σύγχρονες πρακτικές καλλιεργειών και προστασίας του αγροτοδιατροφικού κεφαλαίου, η εταιρεία συμμετέχει τακτικά σε ημερίδες στην περιφέρεια.

Κατά το 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Θεσσαλονίκης, που είχε ως θέμα την καινοτομία και γνώση για τον πρωτογενή τομέα, ώστε να απελευθερωθεί η δυναμική της υπαίθρου, στελέχη συνεταιρισμών από την Ελλάδα και την Ευρώπη, εκπρόσωποι της ακαδημαϊκής και ερευνητικής κοινότητας, περιφερειακών, εθνικών και ευρωπαϊκών αρχών, καθώς και επιχειρηματικοί φορείς της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφίμων από την Ελλάδα και την ΕΕ, ανέδειξαν τις σημαντικές προκλήσεις για μια «ευφυή γεωργία». Μάλιστα, ο Νίκος Παππάς, υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, ανακοίνωσε το διαδικτυακό έργο «Agro Internet of things” για την αγροτική παραγωγή, προϋπολογισμού 7,5 εκατ. ευρώ.


Σε ενδιαφέρουν:

20 Νοε 2017

AXA "Ανθεκτικές πόλεις" - Πλημμύρες: ερευνώντας συστήματα έγκαιρης ειδοποίησης [Video]

H διαφορά ανάμεσα σε ένα φυσικό γεγονός και μία καταστροφή, βρίσκεται στο πλήθος των ζημιών και των θυμάτων.

Η ΑΧΑ και το NationalGeographic αναδεικνύουν τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι στα αστικά κέντρα και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προστατευθούν καλύτερα.

Στη νέα σειρά της ΑΧΑ και του National Geographic «Ανθεκτικές Πόλεις», ερευνητές που υποστηρίζονται από το Ταμείο Ερευνών της ΑΧΑ, διερευνούν τις δυνητικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι πόλεις και τους τρόπους για να γίνουν πιο ανθεκτικές ενάντια σε ακραία γεγονότα.

Η σειρά για τις ανθεκτικές πόλεις θα αποτελείται από πέντε επεισόδια:

#1 – Ερευνώντας την ανάπτυξη των μελλοντικών πόλεων και την αστική τοπογραφία
#2 – Πλημμύρες: Ερευνώντας συστήματα έγκαιρης ειδοποίησης
#3 – Ατμοσφαιρική ρύπανση: Ερευνώντας την επίδραση στην υγεία
#4 – Σεισμοί: Ερευνώντας συστήματα έγκαιρης ειδοποίησης
#5 – Ασφάλιση: Κάνοντας τις πόλεις πιο ανθεκτικές



#2 – Πλημμύρες: Ερευνώντας συστήματα έγκαιρης ειδοποίησης  

Οι σημερινές εκτιμήσεις είναι ότι η παγκόσμια αύξηση του επιπέδου της θάλασσας πρόκειται να διπλασιαστεί μέχρι το 2100. Σε μία πρώτη ανάγνωση μπορεί κανείς να σκεφτεί ότι κινδυνεύουν κυρίως οι παραθαλάσσιες περιοχές. Παρόλα αυτά οι ηπειρωτικές πόλεις κινδυνεύουν εξίσου, καθώς η εμφάνιση ακραίων καιρικών φαινομένων δημιουργεί υπερχειλίσεις στα ηπειρωτικά ποτάμια συστήματα.

Οι πλημμύρες και οι καταστροφές που αυτές προκαλούν μπορούν να κοστίσουν τόσο σε κοινωνικό όσο και οικονομικό επίπεδο. Το 2016, το κόστος από τις πλημμύρες που έπληξαν το Παρίσι και τις παρακείμενες περιοχές, κόστισαν περισσότερα από 1 δισεκατομμύρια ευρώ.

Οι πλημμύρες επηρεάζουν όλους τους ανθρώπους, σε όλο τον κόσμο: ιδιοκτήτες κατοικιών, ασθενείς τη στιγμή που μεταφέρονται στο νοσοκομείο, σχολεία, επιχειρήσεις.

Πολλές πόλεις έχουν χτιστεί δίπλα σε ακτές ή ποτάμια, για να έχουν εύκολη πρόσβαση σε αγαθά. Αυτός είναι ο λόγος που η αύξηση της γνώσης μας για τις πλημμύρες είναι ζωτικής σημασίας. Έτσι θα επιτρέψουμε πρόσβαση σε καλύτερη πληροφορία, βοηθώντας τους ανθρώπους να αυξήσουν την ανθεκτικότητα των πόλεων.

Σε αυτό το video συζητάμε με τον Dr. Vazken Andréassian (IRSTEA Παρίσι) του οποίου η έρευνα (με την υποστήριξη του Ταμείου Ερευνών ΑΧΑ), προσβλέπει στην ανάπτυξη μοντέλων έγκαιρης ειδοποίησης.

Εάν υπάρχει έγκαιρη ειδοποίηση, οι απώλειες και ζημιές που προκύπτουν από τις πλημμύρες μπορούν να ελαχιστοποιηθούν. Πρακτικά αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι αντιπλημμυρικά έργα δημιουργούνται γύρω από ευάλωτες περιοχές ή κρίσιμες υποδομές (όπως οδικές αρτηρίες) ή θα μπορούσαν να επιτρέπουν στους κατοίκους να μεταφέρουν τα υπάρχοντά τους σε χώρους όπου δεν θα καταστραφούν, ενώ οι κτηνοτρόφοι θα έχουν χρόνο να μετακινήσουν τα ζώα τους σε ανώτερα σημεία, πριν η πλημμύρα τους πλήξει.

Τα συστήματα έγκαιρης ειδοποίησης προσφέρουν χρόνο για να μειώνεται η επίδραση από τις πλημμύρες και στηρίζουν τη δημιουργία ανθεκτικών πόλεων.

Δείτε το σχετικό video:



Σε ενδιαφέρουν:

Groupama Ασφαλιστική: Διεθνής διάκριση για την εφαρμογή Groupama NOW

Η Groupama Ασφαλιστική κατέκτησε ακόμη μια τιμητική πρωτιά, κατά τη διάρκεια του τελικού του Groupama International Innovation Challenge, που διεξήχθη την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου στην Τουλούζη της Γαλλίας.

Η πρωτοποριακή και πρόσφατα ανανεωμένη εφαρμογή Groupama NOW παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του φετινού διαγωνισμού και απέσπασε το 1ο βραβείο. Η διεθνής αυτή διάκριση έρχεται να προστεθεί στο ενεργητικό της εταιρίας έναν μήνα μετά τις εγχώριες βραβεύσεις στα Mobile Excellence Awrards 2017 και λίγες μέρες πριν τη διοργάνωση του 2 ου Διαγωνισμού Ανοικτής Καινοτομίας HackInnow. www.hackinnow.gr

Ο διαγωνισμός Groupama International Innovation Challenge αναδεικνύει projects που υλοποιούνται επιτυχώς από τις θυγατρικές εταιρίες του Γαλλικού Πολυεθνικού Ομίλου Groupama και σχετίζονται με την καινοτομία.

Η Groupama Ασφαλιστική συνεχίζει αμείωτα να επενδύει στην καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες, μένοντας πιστή και αφοσιωμένη στο όραμά της, να κάνει την ασφάλιση πιο απλή και προσιτή σε όλους.


Σε ενδιαφέρουν:

17 Νοε 2017

Πως θα περιορίσεις τον κίνδυνο σε ακραία καιρικά φαινόμενα!

Τα ακραία καιρικά φαινόμενα που πλήττουν όλη τη χώρα δημιουργούν ιδιαίτερα απρόβλεπτες και επικίνδυνες καταστάσεις. Υπό αυτές τις συνθήκες, καλό είναι να λαμβάνουμε επιπλέον μέτρα προφύλαξης, για να περιορίσουμε όσο γίνεται τους κινδύνους.

Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας (www.civilprotection.gr) του Υπουργείου Εσωτερικών, έχει ενημερώσει τις αρμόδιες υπηρεσιακά εμπλεκόμενες κρατικές υπηρεσίες, καθώς και τις περιφέρειες και τους δήμους της χώρας, ώστε να βρίσκονται σε αυξημένη ετοιμότητα πολιτικής προστασίας, προκειμένου να αντιμετωπίσουν άμεσα τις επιπτώσεις από την εκδήλωση των έντονων καιρικών φαινομένων.

Παράλληλα, η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, μεριμνώντας για τη λήψη μέτρων αυτοπροστασίας από κινδύνους που προέρχονται από την εκδήλωση των έντονων καιρικών φαινομένων.


Ειδικότερα, σε περιοχές όπου προβλέπεται η εκδήλωση έντονων βροχοπτώσεων, καταιγίδων ή θυελλωδών ανέμων συνιστά:

  • Να ασφαλίσουν αντικείμενα τα οποία αν παρασυρθούν από τα έντονα καιρικά φαινόμενα ενδέχεται να προκαλέσουν καταστροφές ή τραυματισμούς.
  • Να βεβαιωθούν ότι τα λούκια και οι υδρορροές των κατοικιών δεν είναι φραγμένα και λειτουργούν κανονικά.
  • Να αποφεύγουν να διασχίζουν χειμάρρους και ρέματα, πεζή ή με όχημα, κατά τη διάρκεια καταιγίδων και βροχοπτώσεων, αλλά και για αρκετές ώρες μετά το τέλος της εκδήλωσής τους 
  • Να αποφεύγουν τις εργασίες υπαίθρου και δραστηριότητες σε θαλάσσιες και παράκτιες περιοχές κατά τη διάρκεια εκδήλωσης των έντονων καιρικών φαινομένων.
  • Να προφυλαχτούν αμέσως κατά τη διάρκεια μιας χαλαζόπτωσης. Να καταφύγουν σε κτίριο ή σε αυτοκίνητο και να μην εγκαταλείπουν τον ασφαλή χώρο, παρά μόνο όταν βεβαιωθούν ότι η καταιγίδα πέρασε. Η χαλαζόπτωση μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνη και για τα ζώα.
  • Να αποφύγουν τη διέλευση κάτω από μεγάλα δέντρα, κάτω από αναρτημένες πινακίδες και γενικά από περιοχές, όπου ελαφρά αντικείμενα (π.χ. γλάστρες, σπασμένα τζάμια κλπ.) μπορεί να αποκολληθούν και να πέσουν στο έδαφος (π.χ. κάτω από μπαλκόνια).
  • Να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες των κατά τόπους αρμοδίων φορέων, όπως Τροχαία κλπ.

ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ - COMMERCIAL VALUE: Καταβλήθηκαν 52.000.000 ευρώ σε δικαιούχους

Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής των εταιρειών ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και COMMERCIAL VALUE AAΕ, σε συνέχεια των ανακοινώσεων σχετικά με τις προσωρινές διανομές ποσών στους δικαιούχους απαιτήσεων που έχουν ενταχθεί στην Κατάσταση Δικαιούχων Απαιτήσεων από Ασφάλιση Ζωής και στους δικαιούχους που εντάσσονται σε αυτήν με τελεσίδικη δικαστική απόφαση, ενημερώνει σχετικά με το διάστημα Οκτωβρίου 2016 - Οκτωβρίου 2017, τα εξής:

  • Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής, από τις 17 Οκτωβρίου 2016 που ξεκίνησε η διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους έως και την 31 Οκτωβρίου 2017, ολοκλήρωσε τη διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 26,665 συμβόλαια εκ των οποίων 13,734 αφορούν στην ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και 12,931 στην COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ.
  • Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής, βάσει σχετικών Αποφάσεων της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος, προχώρησε στην αποδέσμευση περιουσιακών στοιχείων των υπό εκκαθάριση εταιρειών και κατέβαλε τα ποσά των προσωρινών διανομών στους λογαριασμούς των τραπεζικών ιδρυμάτων που έχουν δηλώσει οι δικαιούχοι απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής και είναι δικαιούχοι ή συνδικαιούχοι των λογαριασμών αυτών. Συγκεκριμένα τα ποσά των προσωρινών διανομών που καταβλήθηκαν έως και την 31 Οκτωβρίου 2017 ανήλθαν σε περίπου 52.000.000 ευρώ.
Περαιτέρω και βάσει της διαδικασίας προσωρινών διανομών ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 3,234 επιπλέον συμβόλαια συνολικά και συγκεκριμένα 2,065 για την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ (πατήστε εδώ για να δείτε τα συμβόλαια) και 1,169 για την COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ (πατήστε εδώ για να δείτε τα συμβόλαια). Με  βάση τη διαδικασία αυτή δόθηκαν την 13 Νοεμβρίου 2017 εντολές πληρωμής στις πληρώτριες τράπεζες για την καταβολή του ποσού των προσωρινών διανομών των δικαιούχων.

Διευκρινίζεται ότι η διαδικασία προσωρινής διανομής είναι σε εξέλιξη και θα είναι έως ότου καταβληθεί, στο σύνολο των πιστοποιημένων δικαιούχων, το ποσό των προσωρινών διανομών, για το οποίο έχει διατηρηθεί απόθεμα. Οι καταβολές των ποσών στους δικαιούχους θα πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα, ακολουθώντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας πιστοποίησης – επαλήθευσης.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι μπορούν να απευθύνονται στην ιστοσελίδα των υπό εκκαθάριση εταιρειών http://www.aspispronia.gr/

Τηλέφωνα επικοινωνίας:
2114111215, 2114111657,
2114111656, 2114110942,
2107210327, 2107210689,
2114111856, 8005000018 (χωρίς χρέωση από σταθερό)


Σε ενδιαφέρουν:

16 Νοε 2017

INTERAMERICAN: Άμεση αντιμετώπιση αναγκών στο Θριάσιο Πεδίο από τις καταστροφικές πλημμύρες

Σε κατάσταση συναγερμού και με κινητοποίηση όλων των δυνάμεων, μηχανοκίνητου εξοπλισμού και ανθρώπινου δυναμικού, βρίσκεται από τις πρώτες ώρες των ακραίων καιρικών φαινομένων η INTERAMERICAN για την υποστήριξη των ασφαλισμένων της εταιρείας -και όχι μόνο- που επλήγησαν από τις καταστροφικές πλημμύρες στο Θριάσιο Πεδίο.

Η εταιρεία έχει διαθέσει στην περιοχή Μεγάρων - Νέας Περάμου - Μάνδρας - Ελευσίνας από χθες 10 οχήματα του στόλου οδικής βοήθειας που σήμερα αυξήθηκαν σε 15: πλατφόρμες, ρυμουλκά, γερανούς και προσωπικό, που εργάζεται αδιάλειπτα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων, έχοντας διαχειριστεί ήδη περισσότερα από 150 περιστατικά, ενώ οι κλήσεις συνεχίζονται με υψηλή συχνότητα. Οι επεμβάσεις αφορούν, επί το πλείστον, σε αυτοκίνητα που παρασύρθηκαν από τα νερά, αλλά και σε αποκατάσταση άλλων προβλημάτων σε περιουσιακά στοιχεία, λόγω των φερτών υλικών από τη θεομηνία.

Ταυτόχρονα, εξειδικευμένη ομάδα της INTERAMERICAN έχει αναλάβει τη διενέργεια άμεσης πραγματογνωμοσύνης και εκτίμησης των ζημιών, προχωρώντας σε ταχύτατη διαδικασία διακρίβωσης και διαχείρισης των περιστατικών, ώστε να ανακουφιστούν το συντομότερο δυνατόν οι πληγέντες. Οι υπηρεσίες της εταιρείας είναι «επί ποδός» και θα παραμείνουν σε επιφυλακή, σε 24ωρη βάση, δεδομένου ότι τα ακραία καιρικά φαινόμενα αναμένεται να έχουν συνέχεια. Το Συντονιστικό Κέντρο της INTERAMERICAN Βοήθειας -τηλέφωνα κλήσης 1158 για οδική βοήθεια και 1010 για άμεση ιατρική βοήθεια- βρίσκεται σε διαρκή ετοιμότητα ανταπόκρισης σε κάθε κλήση.


Σε ενδιαφέρουν: