Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

20 Ιουλ 2020

Οι 9 περιπτώσεις που είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας για να αποφύγεις το πρόστιμο των 150 ευρώ

Τα σούπερ μάρκετ έρχονται να προστεθούν στη λίστα με τους χώρους που είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας, ως μέτρo προστασίας από τον Covid-19.

Θυμίζουμε πως μέχρι πρότινος η χρήση μάσκας για τους πελάτες των σούπερ μάρκετ ήταν προαιρετική με ισχυρή σύσταση. Αυτό όμως μετά την τελευταία αύξηση των κρουσμάτων άλλαξε και η χρήση της έχει γίνει υποχρεωτική και στα σούπερ μάρκετ.

Το πρόστιμο για τους παραβάτες ανέρχεται στα 150 ευρώ.

Αναλυτικότερα, υποχρεωτική είναι πλέον η χρήση μάσκας κατά την είσοδό σας και για όσο χρονικό διάστημα παραμένετε σε:
  • Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
  • Ταξί
  • Πλοία
  • Αεροπλάνα
  • Σούπερ Μάρκετ
  • Νοσοκομεία
  • Ιατρεία
  • Διαγνωστικά Κέντρα
  • Κέντρα Αισθητικής
Για την δική σας προστασία και να αποφύγετε το πρόστιμο σε έναν ενδεχόμενο έλεγχο, καλό είναι να έχετε πάντα μαζί σας μια μάσκα. Μια οικονομική λύση είναι η χρήση υφασμάτινης μάσκας, η οποία αποστειρώνεται εύκολα με πλύσιμο και σιδέρωμα και μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί χωρίς πρόβλημα.



17 Ιουλ 2020

Η Groupama Ασφαλιστική παρουσιάζει το πρώτο AI ChatBot στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

Από τις αρχές του έτους, η Groupama Ασφαλιστική έχει ενισχύσει την εμπειρία εξυπηρέτησης των επισκεπτών στον ιστότοπό της με τη χρήση ειδικού λογισμικού, το οποίο βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση. Το Chatbot της Groupama Ασφαλιστική, αποτελεί μία καινοτόμα, διαδραστική και ταυτόχρονα πρωτοποριακή -για τα δεδομένα της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς- λύση επικοινωνίας, η οποία είναι διαθέσιμη οποτεδήποτε χρειαστεί, χωρίς καθυστερήσεις.
 
Με τη χρήση των πιο σύγχρονων τεχνολογιών, το chatbot αντιλαμβάνεται την πρόθεση του χρήστη, όταν αυτός πληκτρολογεί την ερώτησή του, και τον κατευθύνει έτσι ώστε να λάβει απάντηση στο ερώτημά του. Έτσι, ένας πελάτης μπορεί να ενημερωθεί εύκολα και άμεσα για το συμβόλαιό του- ακόμη και εκτός ωραρίου- με μία απλή συζήτηση με το chatbot.

Το νέο αυτό λογισμικό εξυπηρετεί πλήρως όλους τους πελάτες συμβολαίου Αυτοκινήτου, Ζωής και Πυρός, ενώ παράλληλα, λειτουργεί ως σύγχρονος πλοηγός για τους υποψήφιους πελάτες στην αναζήτησή τους για το κατάλληλο πρόγραμμα ασφάλισης. Στις δυνατότητές του περιλαμβάνεται ακόμα η απάντηση σε συχνά ερωτήματα, αλλά και η ζωντανή σύνδεση με εκπρόσωπο ή με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας. Μέχρι σήμερα, το ChatBot της Groupama Ασφαλιστική έχει εκτελέσει σχεδόν 20.000 επικοινωνίες, έχοντας εξυπηρετήσει περισσότερους από 6.000 χρήστες.
 
Η εταιρεία, αναγνωρίζοντας τη χρησιμότητα του συγκεκριμένου μέσου εξυπηρέτησης, έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη της εφαρμογής του. Σύντομα, θα μπορεί να επικοινωνεί στους υποψήφιους πελάτες μηχανισμούς τιμολόγησης για προγράμματα Αυτοκινήτου και Πυρός, ενώ η χρήση του θα επεκταθεί και σε άλλα κανάλια επικοινωνίας, όπως τα αντίστοιχα παράθυρα διαλόγων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ήδη από το 2021, θα δίνεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης από το chatbot και ξενόγλωσσων χρηστών, καθώς προγραμματίζεται η ανακοίνωση της αγγλόφωνης εκδοχής του.
 
Η Groupama Ασφαλιστική, επενδύει σταθερά στις νέες τεχνολογίες προς όφελος των πελατών της, κάνοντας ταυτόχρονα την ασφάλιση απλή. Με το ChatBot εκμεταλλεύεται δυναμικά τις παγκόσμιες τάσεις στον τομέα της ασφάλισης και, για μία ακόμα φορά, πρωτοπορεί για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς.



15 Ιουλ 2020

Ασφαλιστικός Γονέας: Επιστροφή ασφαλίστρων στους κατόχους του προγράμματος για το Α’ Εξάμηνο του 2020

Η Ευρωπαϊκή Πίστη επιβράβευσε για το Α’ Εξάμηνο του 2020 τους κατόχους του προγράμματος Ασφαλιστικός Γονέας, με ποσό που αγγίζει τις €420.000.

Το συγκεκριμένο ποσό αφορά σε επιστροφή ασφαλίστρων, την οποία οι κάτοχοι του προγράμματος εξασφαλίζουν πραγματοποιώντας απλά τις καθημερινές τους αγορές από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
 
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, έχει αναπτύξει ένα ευρύ πανελλαδικό δίκτυο συνεργαζόμενων με τον Ασφαλιστικό Γονέα επιχειρήσεων, το οποίο διευρύνεται συνεχώς μέσω νέων συνεργασιών.
Ενδεικτικά, στο πρόγραμμα συμμετέχουν πάνω από 100 επιχειρήσεις όπως: Σκλαβενίτης, Μασούτης, Revoil, EKO, BP, Πλαίσιο, Market In, Notos, Sephora, Vodafone, Pet City κ.α., μέσω των οποίων οι κάτοχοι του προγράμματος μπορούν να διαμορφώσουν οι ίδιοι, ανάλογα με τις καθημερινές τους αγορές:
• Τα ασφάλιστρα που καταβάλλουν σε οποιοδήποτε υπάρχον ή μελλοντικό ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους στην Ευρωπαϊκή Πίστη.
• Τις δωρεάν αγορές στην οικογένειά τους, σε περίπτωση νοσοκομειακής περίθαλψης ή απώλειας ζωής από ατύχημα μέχρι και για 12 μήνες.
 
Για να αποκτήσει κάποιος το πρόγραμμα Ασφαλιστικός Γονέας ή για να δει περισσότερες πληροφορίες, μπορεί να επισκεφθεί το www.asfalistikosgoneas.gr, να κατεβάσει δωρεάν το App του προγράμματος, ή να απευθυνθεί σε έναν από τους 5.500 συνεργάτες της Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή Πίστη σε ολόκληρη την Ελλάδα.


14 Ιουλ 2020

Κέρδη κατέγραψε το Αμοιβαίο Κεφάλαιο της ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α. το πρώτο εξάμηνο του 2020

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών, το Αμοιβαίο Κεφάλαιο της ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α., «Δύναμις Global Μικτό» είναι το μοναδικό μεταξύ 48 άλλων Αμοιβαίων Κεφαλαίων της κατηγορίας του, που κατέγραψε κέρδη μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020.

Η σταθερότητα σε συνδυασμό με την ανταγωνιστική του απόδοση διατηρούν το «Δύναμις Global Μικτό» στην κορυφή. H απόδοση +1,02% που σημειώθηκε από 1/1 έως 30/6/2020, εν μέσω μιας ιδιαίτερης οικονομικής συγκυρίας, καθώς και η σωρευτική απόδοση πενταετίας, ύψους 41,35%, έρχεται να επιβεβαιώσει την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων που κατέχει από τον διεθνή χρηματοπιστωτικό οίκο αξιολόγησης, Morningstar®.

Το Αμοιβαίο Κεφάλαιο «Δύναμις Global Μικτό», με την καθοδήγηση της Alpha Asset Management και την παρακολούθηση της Επενδυτικής Επιτροπής της ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α., έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του επενδυτικού κοινού.

Μία διαχρονική μορφή επένδυσης από μια εταιρία που επιτελεί με συνέπεια το λειτούργημα της ασφάλισης για πάνω από 40 χρόνια.




Ευχαριστήρια επιστολή ΕΚΑΒ για δωρεά Interasco

Με επιστολή του προς τη Διοίκηση της Interasco, ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ Νικόλαος Παπαευσταθίου εκφράζει τις ευχαριστίες του ΕΚΑΒ για τη δωρεά της εταιρείας.

Συγκεκριμένα η επιστολή αναφέρει:
"Εκφράζουμε τις θερμές ευχαριστίες μας, για τη σημαντική δωρεά της εταιρείας σας αναφορικά με την κάλυψη βασικών αναγκών του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας.
Η παρούσα επιστολή αποτελεί ελάχιστη ένδειξη εκτιμήσεως έναντι της αξιόλογης και αξιέπαινης πράξης σας, μίας πράξης προσφοράς που, ειδικά τη σημερινή εποχή, θα πρέπει να αναδεικνύεται ώστε να γνωρίζουν όλοι ποιοι στηρίζουν έμπρακτα την προσπάθεια νευραλγικών φορέων της δημόσιας υγείας, όπως αυτός του ΕΚΑΒ. Τέτοιου είδους χειρονομίες αντικατοπτρίζουν τον αλτρουισμό αλλά και την αλληλεγγύη για τους συνανθρώπους μας, απαραίτητα στοιχεία για την εξέλιξη της σημερινής κοινωνίας. Για εμάς στο ΕΚΑΒ, τέτοιου είδους προσφορά, αποτελεί ένα ακόμα κρίκο στην αλυσίδα των προσπαθειών μας (πολλές φορές κάτω από δύσκολες τεχνικό-οικονομικές συνθήκες) για τη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης όλων των ανθρώπων που χρήζουν παροχής επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας."


10 Ιουλ 2020

INTERLIFE Magazine: Τεύχος Ιουνίου 2020

Η ηλεκτρονική έκδοση του νέου τεύχους Interlife Magazine για το μήνα Ιούνιο 2020 είναι διαθέσιμη online.

Τα κυριότερα θέματα που περιλαμβάνει είναι:
  • Editorial: Η χώρα γερνά
  • Εταιρικά νέα: Υπερδιπλασιασμός Κερδών το 2019
  • Εταιρικά νέα: Μέτρα Πρόληψης και Προστασίας έναντι του COVID-19
  • Εταιρικά νέα: Διαδικασία Πληρωμής Αποζημιώσεων
  • Εταιρικά νέα: Νέα προγράμματα Ομαδικής Ταξιδιωτικής Ασφάλισης GROUP TRAVEL Care
  • Εταιρικά νέα: Νέο Πρόγραμμα Ιατρικής  Βοήθειας Medical HELP
  • 33ο Ασφαλιστικό Συνέδριο Θεσσαλονίκης: Η Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση στη μετα-COVID εποχή
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Υιοθέτηση Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Η INTERLIFE χορηγός του ναυταθλητισμού
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Προσφορά τροφίμων σε ευπαθείς ομάδες
  • Το Δίκτυο Μας: Asfalistra24.gr
  • Αγορά: COVID-19 - Επιπτώσεις στις Ασφαλιστικές Εταιρείες
  • Οικονομία: Η επόμενη μέρα
Διαβάστε αναλυτικότερα το τεύχος και όλα τα θέματα που περιλαμβάνει ή κάντε το Download σε μορφή pdf εδώ.



8 Ιουλ 2020

Η Groupama Ασφαλιστική σταθερά στο πλευρό του Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων & Στήριξης ΑΜΕΑ «Αγάπη για Ζωή»

Η Groupama Ασφαλιστική, στο πλαίσιο των δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνεχίζει να στηρίζει εμπράκτως το έργο του Πανελλήνιου Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων & Στήριξης ΑΜΕΑ «Αγάπη για Ζωή», συνεισφέροντας στην αγορά των απαραίτητων αναπηρικών αμαξιδίων.
 
Ο Σύλλογος «Αγάπη για Ζωή» -από το 2015- προσφέρει σημαντικά στην κοινωνία, τόσο στον τομέα της πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων όσο και της αρωγής ανηλίκων και ενηλίκων με σοβαρά κινητικά προβλήματα. Ωστόσο, ο σύλλογος, ο οποίος συνέδεσε στη συνείδηση όλων μας τη συλλογή πλαστικών καπακιών με την αγορά αναπηρικών αμαξιδίων και την έννοια της ανακύκλωσης με αυτήν της προσφοράς προς τον συνάνθρωπο, έχει βρεθεί σε οικονομική δυσχέρεια μετά την πρόσφατη πανδημία.
 
Η Groupama Ασφαλιστική, με αίσθημα ευγνωμοσύνης, δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει να βρίσκεται στο πλευρό του Συλλόγου «Αγάπη για Ζωή», αλλά και άλλων οργανώσεων που επλήγησαν ανεπανόρθωτα από την πανδημία και χρήζουν άμεσης στήριξης για να μπορέσουν να συνεχίσουν το κοινωνικό τους έργο.




2 Ιουλ 2020

Interasco: Παρουσίασε τα Νέα Προγράμματα Κλάδου Υγείας, με την ονομασία CARE 4U

Την Τρίτη 30 Ιουνίου 2020, πραγματοποιήθηκε από την Interasco Α.Ε.Γ.Α. η παρουσίαση των νέων Προγραμμάτων Κλάδου Υγείας, με την ονομασία CARE 4U.

H επιτυχία αλλά και το ενδιαφέρον των διαμεσολαβητών ήταν απόλυτα εμφανής, αφού πάνω από 180 συνεργάτες πανελλαδικά συμμετείχαν στη συγκεκριμένη Webinar παρουσίαση.

Παράλληλα και μέχρι τα τέλη Ιουλίου είναι ήδη προγραμματισμένες 15 ακόμα webinar εκπαιδευτικές παρουσιάσεις στα προϊόντα των κλάδων αυτοκινήτων, υγείας, περιουσίας, αστικών ευθυνών καθώς και διαδικασιών / οδηγιών του Portal “My Interasco Agent”, με τη συμμετοχή περίπου 600 συνεργατών.

Με τους ίδιους ρυθμούς, το ίδιο ενδιαφέρον και με ακόμα περισσότερο ζήλο οι παρουσιάσεις θα συνεχίσουν να πραγματοποιούνται από τα εξειδικευμένα στελέχη της Interasco, τα οποία διαθέτουν τεχνογνωσία και τεράστια εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο, μέχρι το τέλος του έτους 2020.

Η Διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing κα Ναταλία Γιαννιού, επισήμανε ότι,
«Η Interasco συνεχίζει να επενδύει στους ανθρώπους της και να στηρίζει το κάθε τους βήμα.
Παρέχουμε σύγχρονες λύσεις, κατάλληλες δομές και όλα τα απαραίτητα ψηφιακά εργαλεία τα οποία εξυπηρετούν τις πραγματικές ανάγκες των συνεργατών μας και παράλληλα διευκολύνουν την καθημερινότητά τους και ενδυναμώνουν τη σχέση τους με τους ασφαλισμένους πελάτες.
Θεωρούμε ότι με αυτούς τους τρόπους ενισχύουμε ακόμα περισσότερο τις μεταξύ μας σχέσεις και θεμελιώνουμε την αμοιβαία εμπιστοσύνη.»




30 Ιουν 2020

“MEDICAL Help”: Νέο Πρόγραμμα Ιατρικής Βοήθειας από την INTERLIFE

Η δυναμική παρουσία της INTERLIFE Ασφαλιστικής στον Κλάδο Βοηθείας ενισχύεται περαιτέρω με το νέο Πρόγραμμα Ιατρικής Βοήθειας MEDICAL Help που δημιούργησε στοχεύοντας να απαντήσει στις ανάγκες της εποχής για αναβαθμισμένες και ουσιαστικές παροχές.
 
Η κάλυψη Ιατρικής Βοήθειας MEDICAL Help αποτελεί μια πολύτιμη και εξαιρετικής σημασίας παροχή καθώς ο ασφαλισμένος, σε περίπτωση έκτακτης και σοβαρής ανάγκης, εξασφαλίζει την έγκαιρη μεταφορά του σε Νοσοκομείο, από οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας και αν βρίσκεται.
 
Με ιδιαίτερα προσιτό κόστος - 10 ευρώ για ένα άτομο έως 30 ευρώ για 4μελή οικογένεια ετησίως - έχει στη διάθεσή του σύγχρονα μέσα μεταφοράς και ιατρικό εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας. Η υγειονομική μεταφορά λόγω Αιφνίδιας Ασθένειας ή Ατυχήματος, πραγματοποιείται έγκαιρα και με ασφάλεια, με ασθενοφόρο ή ελικόπτερο ή ιδιωτικό αεροπλάνο, πάντα συνοδεία έμπειρου και εξειδικευμένου ιατρικού προσωπικού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Πρόγραμμα MEDICAL Help παρέχει την κάλυψη αεροδιακομιδής λόγω COVID-19 με ειδικό πιστοποιημένο αεροσκάφος.

Τέλος, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, το Πρόγραμμα διαθέτει 24ωρο Ιατρικό Συντονιστικό Κέντρο 365 ημέρες τον χρόνο, ενώ μπορεί να συνδυαστεί με όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα της εταιρίας.




29 Ιουν 2020

Διεθνής πιστοποίηση της Υδρογείου Ασφαλιστικής για το Σύστημα Επιχειρησιακής Συνέχειας κατά ISO 22301:2019

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική έλαβε διεθνή πιστοποίηση για το ολοκληρωμένο Σύστημα Επιχειρησιακής Συνέχειας που έχει εκπονήσει και εφαρμόζει, με στόχο την απρόσκοπτη λειτουργία της και την παροχή υψηλού επιπέδου ασφαλιστικών υπηρεσιών υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.
 
Οι σχετικές διαδικασίες υλοποιήθηκαν εσωτερικά από στελέχη της εταιρείας, η δε αξιολόγηση έγινε από τον ανεξάρτητο, διαπιστευμένο φορέα πιστοποίησης ISONIKE Ltd. και η Υδρόγειος Ασφαλιστική πιστοποιήθηκε σύμφωνα με το ISO 22301:2019, το πλέον αναγνωρισμένο διεθνές πρότυπο συστημάτων διαχείρισης επιχειρησιακής συνέχειας.
 
Η πιστοποίηση αποτελεί αναγνώριση της διαχρονικής επένδυσης της εταιρείας στον κρίσιμο αυτό τομέα και της αποτελεσματικότητας του σχεδίου επιχειρησιακής συνέχειας που έχει αναπτύξει και εφαρμόζει. Το σχέδιο εστιάζει στην προληπτική θωράκιση της ανθεκτικότητας της εταιρείας απέναντι σε κάθε είδους έκτακτα γεγονότα που ενδέχεται να επηρεάσουν τη λειτουργία της και υλοποιείται μέσα από ένα πλέγμα κατάλληλων πολιτικών και διαδικασιών, συνεχούς εκπαίδευσης του προσωπικού, τακτικών επιχειρησιακών ασκήσεων καθώς και σημαντικών επενδύσεων σε τεχνολογία και σύγχρονα συστήματα ανάκαμψης. Το σχέδιο αξιοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία και κατά την τρέχουσα συγκυρία του Covid-19.
 
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Υδρογείου Ασφαλιστικής, κ. Παύλος Κασκαρέλης, συνεχάρη και ευχαρίστησε τα στελέχη της εταιρείας που έφεραν σε πέρας το έργο. «Με την εφαρμογή του διεθνώς πλέον πιστοποιημένου συστήματος επιχειρησιακής συνέχειας, η Υδρόγειος Ασφαλιστική συνεχίζει να κάνει πράξη την ασφαλιστική της αποστολή, διασφαλίζοντας, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, την αδιάλειπτη παροχή των υπηρεσιών της προς τους ασφαλισμένους και συνεργάτες της και την ασφάλεια των ανθρώπων της» δήλωσε σχετικά.

Ταυτότητα Πιστοποίησης : Υδρόγειος Α.Α.Α.Ε
Αριθμός Πιστοποιητικού: 078
Πεδίο δραστηριοτήτων: Παροχή Ασφαλιστικών Υπηρεσιών
Ημερομηνία πιστοποίησης: 19/6/2020

Καταχώριση Πιστοποίησης :

http://validator.isonike.com/?uuid=82d97b70-9374-4b54-84db-9dd54e2938db