Στο θέμα του ΚΤΕΟ αναφέρθηκε στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης, αναφέροντας ότι εξετάζεται το να μην μπορεί να ασφαλιστεί ένα όχημα που δεν έχει περάσει από ΚΤΕΟ και κατά συνέπεια να μην μπορεί να κυκλοφορήσει.
Σε επίκαιρη ερώτηση που έκανε ο βουλευτής του Ποταμιού Σπύρος Λυκούδης για την παλαιότητα των αυτοκινήτων ταξί που επιβαρύνει την ατμόσφαιρα , ο υφυπουργός απάντησε: "Μέσα στο ασφυκτικό οικονομικό πλαίσιο που έχουμε, πρέπει να δούμε και το περιβαλλοντικό πρόβλημα αλλά και την επιβίωση των ταξί και να εξετάσουμε αν μπορούμε να βάλουμε κανόνες ασφαλείας τουλάχιστον μέχρι το 2020 που ισχύει η αναστολή της υποχρέωσης για απόσυρση. Ιδέα μας είναι αυστηροποιήσουμε τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ όπως και να απαγορευθεί και να μην μπορεί να ασφαλιστεί ένα αυτοκίνητο, αν δεν περάσει πρώτα από αυτό. Πρέπει μέχρι το 2020 να είμαστε ανεκτικοί, αλλά ταυτόχρονα και αυστηροί για τα κλιμάκια των ΚΤΕΟ".
Η συζήτηση αναφερόταν κυρίως στα ταξί και την περιβαλλοντική ρύπανση που δημιουργούν στην Αθήνα καθώς διανύουν εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα κάθε χρόνο και το γεγονός ότι ο μέσος όρος ηλικίας κυμαίνεται από 15-17 χρόνια, όταν στην Ευρωπαϊκή Ένωση ο αντίστοιχος μέσος όρος ηλικίας είναι τα 10 χρόνια.
Σε ενδιαφέρουν:
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου