7 Μαΐ 2014
Προσφορά Προληπτικών Εξετάσεων Υγείας
Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών στο πλαίσιο προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιείται απρόσκοπτα εδώ και 3 δεκαετίες θα συνεχίσει να σχεδιάζει και να υλοποιεί σειρά δράσεων συνυφασμένων με τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης όχι μόνο ως στάσης ζωής αλλά και ως αναγκαιότητας για τη διασφάλιση του βέλτιστου επιπέδου ζωής που αρμόζει στον Έλληνα πολίτη.
Με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μελανώματος & την Ελληνική Εβδομάδα κατά του καρκίνου του δέρματος στις 5-9 Μαΐου, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών θα παρέχει δωρεάν υπηρεσίες υγείας συμβάλλοντας στη δυνατότητα ελέγχου και πρόληψης της υγείας των πολιτών.
Tο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών, το Ιατρικό Κέντρο Ψυχικού, το Ιατρικό Κέντρο Φαλήρου και το Ιατρικό Διαβαλκανικό Κέντρο, το χρονικό διάστημα 5-9 Μαΐου, θα προσφέρουν δωρεάν επίσκεψη στο Δερματολογικό Τμήμα με εκτίμηση σπίλων συμμετέχοντας ενεργά στην εκστρατεία πρόληψης και ενημέρωσης του κοινού που διενεργείται στο πλαίσιο της Ελληνικής Εβδομάδας κατά του Καρκίνου του Δέρματος.
Για να κλείσουν ραντεβού οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στα παρακάτω τηλέφωνα:
Ιατρικό Κέντρο Αθηνών | 210 6862108
Ιατρικό Κέντρο Ψυχικού | 210 6974032-3
Ιατρικό Κέντρο Φαλήρου | 210 9892120
Ιατρικό Διαβαλκανικό | 2310 400000
6 Μαΐ 2014
Με το χέρι στην τσέπη οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ στα Διαγνωστικά Κέντρα
Οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ θα κληθούν να πληρώνουν από την τσέπη τους για μία σειρά εξετάσεων καθώς από τις 12 Μαΐου ξεκινούν επίσχεση οι κλινικοεργαστηριακοί γιατροί (φυσικά πρόσωπα και εργαστήρια) όπως αποφάσισε αργά το βράδυ του Σαββάτου η έκτακτη Γενική Συνέλευση του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου.
Οι γιατροί υποστηρίζουν πως τα 328 εκατ. ευρώ που είναι ο προϋπολογισμός των κλινικοεργαστηριακών γιατρών για το 2014 είναι αυτοκτονικός, όταν μάλιστα ο ίδιος ο ΟΟΣΑ υπολογίζει ότι για να είναι βιώσιμο το σύστημα ο εν λόγω προϋπολογισμός πρέπει να ανέρχεται στα 570 εκατ. ευρώ.
Οι γιατροί και τα εργαστήρια αποφάσισαν να προχωρήσουν σε επίσχεση εργασίας εξαιτίας της εμμονής, όπως υποστηρίζουν, του υπουργού Υγείας και της Διοίκησης του ΕΟΠΥΥ, στην εφαρμογή και πάλι του απαγορευτικού και αυταρχικού claw back.
Καταγγέλλουν παράλληλα την αδυναμία του ΕΟΠΥΥ να εφαρμόσει ορθούς κανόνες συνταγογράφησης παραπεμπτικών και ελέγχου μέσα από σύγχρονη ηλεκτρονική υποδομή.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Μάθε τι αλλάζει στην ασφάλιση αυτοκινήτου
6.5.14
Ασφαλισμένοι, Αυτοκίνητο, Ειδικό Σήμα Ασφάλισης, Επικαιρότητα, Υποχρεωτική Ασφάλιση Αυτοκινήτου
No comments
Ένα νέο, πιο ξεκάθαρο και λειτουργικό νομοθετικό πλαίσιο διαμορφώνεται στην υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου με το νόμο «Πρόσβαση στη δραστηριότητα των πιστωτικών ιδρυμάτων και προληπτική εποπτεία πιστωτικών ιδρυμάτων και επιχειρήσεων επενδύσεων (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2013/36/ΕΕ), κατάργηση ν.3601/2007 και άλλες διατάξεις» που ψηφίστηκε την Παρασκευή 2.5.2014 από τη Βουλή των Ελλήνων.
Πιο συγκεκριμένα, με τις νέες νομοθετικές ρυθμίσεις που τίθενται άμεσα σε ισχύ (από την ημερομηνία δημοσίευσης του Νόμου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως), επέρχονται μεταξύ άλλων οι εξής σημαντικές αλλαγές :
- η κατάργηση της αυτόματης ανανέωσης της ασφάλισης αυτοκινήτου και η αναγνώριση της πληρωμής του ασφαλίστρου ως απαραίτητης προϋπόθεσης τόσο για την έναρξη όσο και για την ανανέωση της ασφαλιστικής κάλυψης. Με τον τρόπο αυτό δεν θα απαιτείται πλέον ακύρωση / καταγγελία της ασφάλισης από τον ασφαλιστή κατά το χρόνο λήξης της ασφαλιστικής σύμβασης,
- η κατάργηση του αυτοκόλλητου σήματος ασφάλισης και του σήματος προσωρινής ασφάλισης
- η θεσμική αναγνώριση της ηλεκτρονικής επικοινωνίας ασφαλιστή, ασφαλισμένου & δικαιούχου αποζημίωσης σε όλες τις διαδικασίες (π.χ. σύναψη ασφάλισης, διακανονισμό ζημιών κ.λπ.).
«Το νέο νομοθετικό πλαίσιο προστατεύει και διασφαλίζει τον ασφαλισμένο αλλά και τον τρίτο ζημιωθέντα σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος ενώ παράλληλα οι νέες ρυθμίσεις προστατεύουν και θωρακίζουν τη φερεγγυότητα των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, ανέφερε ο Πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), κ. Α. Σαρρηγεωργίου.
Με την ψήφιση του Νόμου ο Πρόεδρος Επιτροπής Αυτοκινήτων της ΕΑΕΕ, κ. Δ. Ζορμπάς σχολίασε : «Με τις νέες διατάξεις ανοίγει μία νέα εποχή στην υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου. Δυσλειτουργίες του παρελθόντος που έβλαπταν τους συνεπείς ασφαλισμένους, τους ζημιωθέντες αλλά και τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις όπως π.χ. η αυτόματη ανάληψη κινδύνου από την ασφαλιστική επιχείρηση χωρίς την προηγούμενη είσπραξη του ασφαλίστρου, αντιμετωπίζονται πλέον από ένα αποτελεσματικό και σαφές σύστημα έναρξης/ λήξης/ ακύρωσης της υποχρεωτικής ασφάλισης αυτοκινήτου που θα ωφελήσει όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Επιπλέον με την αναγνώριση της ηλεκτρονικής επικοινωνίας περιορίζεται η γραφειοκρατία και διευκολύνονται οι διαδικασίες σε όλα τα στάδια της συνδιαλλαγής ασφαλιστή –ασφαλισμένου. Οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις που λειτουργούν στην Ελλάδα είναι έτοιμες για τη μετάβαση στο νέο καθεστώς και ενημερώνουν τους ασφαλισμένους τους για τις αλλαγές».
(Πηγή: Nextdeal.gr)
5 Μαΐ 2014
Χιλιάδες ιδιοκτήτες ΙΧ αδυνατούν να πληρώσουν ΚΤΕΟ, ασφάλιση και τέλη κυκλοφορίας
Μόλις δέκα από τα συνολικά 57 δημόσια ΚΤΕΟ έχουν πιστοποιηθεί και λειτουργούν εκ νέου, ενώ άγνωστος παραμένει ο χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωσης των σχετικών διαδικασιών για τα υπόλοιπα Δημόσια Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων. Την ίδια στιγμή ο αριθμός των ανέλεγκτων οχημάτων εκτιμάται ότι παραμένει σταθερός στα 2 εκατ. περίπου, με την απώλεια σε επίπεδα εσόδων για το Δημόσιο να διαμορφώνεται στα 400 εκατ. ευρώ. Σε περίπτωση δε που τα οχήματα τα οποία δεν έχουν «περάσει» από ΚΤΕΟ υποστούν τους σχετικούς ελέγχους (και εισπραχθούν τα 400 εκατ. ευρώ, τα μισά από τα οποία αφορούν πρόστιμα για εκπρόθεσμο έλεγχο), έχει υπολογιστεί ότι το όφελος για τα κρατικά ταμεία στη συνέχεια θα διαμορφώνεται στα 200 εκατ. ευρώ ετησίως.
Απλήρωτα τέλη
Ομως οι ιδιοκτήτες Ι.Χ. κάνουν περικοπές όχι μόνο σε επίπεδο εξόδων συντήρησης των οχημάτων τους, αλλά και σε επίπεδο ασφάλισης. Υπολογίζεται ότι συνολικά κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους 800.000 ανασφάλιστα οχήματα, εκ των οποίων οι 250.000 είναι Ι.Χ. Σήμα τελών κυκλοφορίας, από την άλλη, έχουν προμηθευτεί για το 2014 συνολικά 5,5 εκατ. κάτοχοι οχημάτων, έναντι 6 εκατ. την προηγούμενη χρονιά. Η μείωση δεν δικαιολογείται εξ ολοκλήρου από την ακινητοποίηση οχημάτων στην οποία προχώρησαν ορισμένοι οδηγοί, γιατί πινακίδες παρέδωσαν μόλις 200.000 ιδιοκτήτες, με αποτέλεσμα να υπολείπονται άλλοι 300.000 που θεωρητικά θα έπρεπε να έχουν καταβάλει τέλη κυκλοφορίας.
Εντύπωση μάλιστα προκαλεί το γεγονός ότι σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών, ο αριθμός των ασφαλισμένων οχημάτων διαμορφώθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο στα 5,6 εκατ. οχήματα από 5,8 εκατ. οχήματα που ήταν ασφαλισμένα μέχρι το περσινό καλοκαίρι. Η μείωση στην ασφάλιση των οχημάτων οφείλεται, σύμφωνα με κύκλους της αγοράς, στο γεγονός ότι ατόνησε ο φόβος των ελέγχων και της επιβολής υψηλών προστίμων για όσους διαθέτουν ανασφάλιστο όχημα.
Η απουσία ελέγχων είναι αυτή που δεν οδηγεί τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και στα ΚΤΕΟ προκειμένου να ελέγξουν το όχημά τους. «Πέραν του κόστους του ελέγχου ΚΤΕΟ, οι ιδιοκτήτες πλέον φοβούνται τι θα διαπιστωθεί από τον έλεγχο και τι θα σημάνει σε επίπεδο πρόσθετου κόστους αυτό για τους ίδιους», εξηγεί στην «Κ» ο πρόεδρος της ένωσης ιδιωτικών ΚΤΕΟ Κων. Βήκας. Σε περίπτωση, για παράδειγμα, που από τον τεχνικό έλεγχο διαπιστωθεί ότι ένα Ι.Χ. διαθέτει φθαρμένα λάστιχα, ο ιδιοκτήτης οφείλει να αντικαταστήσει τα ελαστικά και να προσέλθει σε δεύτερο χρόνο προκειμένου να περάσει εκ νέου από τον τεχνικό έλεγχο και να πάρει το πολυπόθητο πιστοποιητικό. «Είναι αντιληπτό λοιπόν ότι οποιαδήποτε επιδιόρθωση βλάβης σε ένα όχημα αποτελεί απειλή για τον ιδιοκτήτη λόγω του υψηλού κόστους», περιγράφει ο κ. Βήκας.
Τα ανέλεγκτα Ι.Χ. σε όλη τη χώρα υπολογίζεται ότι ανέρχονται σε 2,5 εκατ., ωστόσο η απουσία στοιχείων για τον αριθμό των αποσύρσεων οδηγεί στην εκτίμηση ότι περίπου 2 εκατ. είναι τα οχήματα που δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ.
Ελαφρώς μειωμένη παρατηρείται η κίνηση στα ΙΚΤΕΟ, η οποία όμως είναι πολύ κοντά στα περσινά επίπεδα, σύμφωνα με εκπροσώπους του κλάδου. Η περιοδικότητα προσέλευσης για έλεγχο ΚΤΕΟ παραμένει σταθερή, όπως επισημαίνουν. Οι εκπρόσωποι του κλάδου διευκρινίζουν ότι αυξάνεται η ζήτηση για ελέγχους ΚΤΕΟ πριν από τριήμερα, περιόδους διακοπών, Πάσχα, καλοκαίρι και γενικώς εποχές που συνηθίζονται μεγάλες οδικοί έξοδοι, γιατί οι οδηγοί είναι λίγο πιο ευσυνείδητοι όσον αφορά τα επίπεδα ασφάλειας του οχήματός τους. Γεγονός πάντως παραμένει ότι όσο δεν πραγματοποιούνται συστηματικά έλεγχοι από την Τροχαία, παρά το τσουχτερό πρόστιμο των 400 ευρώ που προβλέπει ο ΚΟΚ, δεν θα αυξηθεί η συχνότητα προσέλευσης των ιδιοκτητών Ι.Χ. στα ΚΤΕΟ.
Πλαστά πιστοποιητικά
Εκτός από τα Ι.Χ., ανέλεγκτες παραμένουν και περίπου 1 εκατ. μοτοσικλέτες, οι οποίες πλέον υποχρεούνται και αυτές να περνούν από ΚΤΕΟ. Ακόμη μια μάστιγα που πλήττει την εν λόγω αγορά είναι τα πλαστά πιστοποιητικά ΚΤΕΟ, τα οποία είτε δίδονται έναντι χαμηλότερης τιμής είτε εκδίδονται για λογαριασμό του ιδιοκτήτη Ι.Χ. εν αγνοία του. Ο καλύτερος τρόπος να γνωρίζει κάποιος οδηγός εάν ο έλεγχος είναι νόμιμος και πλήρης είναι να λαμβάνει παραστατικά κατά την πληρωμή.
Θέμα χρόνου η βάση δεδομένων
Τη διασταύρωση των βάσεων δεδομένων του υπουργείου Μεταφορών και του υπουργείου Οικονομικών, ώστε να υπάρχει σαφής εικόνα των ανέλεγκτων οχημάτων, εξακολουθούν να επεξεργάζονται τα συναρμόδια υπουργεία με στόχο να μπορούν να επιβάλλονται πρόστιμα και να αποστέλλονται απευθείας στους ιδιοκτήτες ανέλεγκτων Ι.Χ. Ωστόσο, πρόκειται για μια πρόταση στην οποία είχαν προχωρήσει οι εκπρόσωποι των ΙΚΤΕΟ από το περασμένο φθινόπωρο και ακόμη δεν έχει καταστεί τεχνικά εφικτή η εφαρμογή της.
Μέχρι πρότινος το βασικότερο εμπόδιο στη διασταύρωση των βάσεων δεδομένων ήταν τα δημόσια ΚΤΕΟ, τα οποία προ μηχανογράφησής τους δεν διέθεταν στοιχεία για τα οχήματα που έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο. Οσα οχήματα πέρασαν από έλεγχο έως και τον Δεκέμβριο του 2012 δεν περιλαμβάνονται στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων. Πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτοί οι κατάλογοι πλέον έχουν συνταχθεί, με αποτέλεσμα να αποτελεί θέμα χρόνου η ολοκλήρωση της βάσης δεδομένων με τα διασταυρωμένα στοιχεία κυκλοφορούντων και ελεγχόμενων από ΚΤΕΟ οχημάτων.
Ωστόσο κύκλοι του υπουργείου Υποδομών επισημαίνουν ότι, εκτός από το πρόβλημα των βάσεων δεδομένων των δημόσιων ΚΤΕΟ που καθιστούσαν δύσκολη την αντιπαραβολή των στοιχείων, υπάρχει ακόμη ένα εμπόδιο, που ενδεχομένως μπορεί να ξεπεραστεί με νομοθετική ρύθμιση. Η εν λόγω παράβαση, όπως και κάθε παράβαση του ΚΟΚ, βεβαιώνεται από την Τροχαία. Ετσι τυπικά δεν γίνεται να αποστέλλεται απευθείας από το υπουργείο Υποδομών μια παράβαση χωρίς να έχει καταλογιστεί το πρόστιμο από την Τροχαία.
(Πηγή: Kathimerini.gr)
Θέμα χρόνου η βάση δεδομένων
Τη διασταύρωση των βάσεων δεδομένων του υπουργείου Μεταφορών και του υπουργείου Οικονομικών, ώστε να υπάρχει σαφής εικόνα των ανέλεγκτων οχημάτων, εξακολουθούν να επεξεργάζονται τα συναρμόδια υπουργεία με στόχο να μπορούν να επιβάλλονται πρόστιμα και να αποστέλλονται απευθείας στους ιδιοκτήτες ανέλεγκτων Ι.Χ. Ωστόσο, πρόκειται για μια πρόταση στην οποία είχαν προχωρήσει οι εκπρόσωποι των ΙΚΤΕΟ από το περασμένο φθινόπωρο και ακόμη δεν έχει καταστεί τεχνικά εφικτή η εφαρμογή της.
Μέχρι πρότινος το βασικότερο εμπόδιο στη διασταύρωση των βάσεων δεδομένων ήταν τα δημόσια ΚΤΕΟ, τα οποία προ μηχανογράφησής τους δεν διέθεταν στοιχεία για τα οχήματα που έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο. Οσα οχήματα πέρασαν από έλεγχο έως και τον Δεκέμβριο του 2012 δεν περιλαμβάνονται στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων. Πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτοί οι κατάλογοι πλέον έχουν συνταχθεί, με αποτέλεσμα να αποτελεί θέμα χρόνου η ολοκλήρωση της βάσης δεδομένων με τα διασταυρωμένα στοιχεία κυκλοφορούντων και ελεγχόμενων από ΚΤΕΟ οχημάτων.
Ωστόσο κύκλοι του υπουργείου Υποδομών επισημαίνουν ότι, εκτός από το πρόβλημα των βάσεων δεδομένων των δημόσιων ΚΤΕΟ που καθιστούσαν δύσκολη την αντιπαραβολή των στοιχείων, υπάρχει ακόμη ένα εμπόδιο, που ενδεχομένως μπορεί να ξεπεραστεί με νομοθετική ρύθμιση. Η εν λόγω παράβαση, όπως και κάθε παράβαση του ΚΟΚ, βεβαιώνεται από την Τροχαία. Ετσι τυπικά δεν γίνεται να αποστέλλεται απευθείας από το υπουργείο Υποδομών μια παράβαση χωρίς να έχει καταλογιστεί το πρόστιμο από την Τροχαία.
(Πηγή: Kathimerini.gr)
3 Μαΐ 2014
Έρχονται αυστηροί έλεγχοι στα ΙΧ με Ξένες Πινακίδες
Με απόφαση του, ο Υφυπουργός Οικονομικών, Γεώργιος Μαυραγάνης, βάζει τέλος στη κατακόρυφη αύξηση τις κυκλοφορίας αυτοκινήτων με ξένες πινακίδες από Έλληνες φορολογουμένους. Η απόφαση ορίζει ότι προκειμένου τα εν λόγω αυτοκίνητα να κυκλοφορούν, θα πρέπει οι ιδιοκτήτες τους να καταθέσουν μια σειρά εγγράφων και δικαιολογητικών τα οποία να πιστοποιούν ότι έχουν πράγματι εταιρεία εγκατεστημένη σε άλλο κράτος-μέλος της Ε.Ε. ή εργάζονται για εταιρεία εγκατεστημένη σε άλλο κράτος-μέλος η οποία τους έχει χορηγήσει αυτοκίνητο για να κάνουν τη δουλειά τους. Με βάση λοιπόν, την απόφαση του υφυπουργού, για να αποδείξει ο ενδιαφερόμενος ότι εργάζεται θα πρέπει να προσκομίζει σειρά δικαιολογητικών όπως:
α) Νόμιμα μεταφρασμένη και επικυρωμένη έγγραφη σύμβαση εργασίας με εταιρεία εγκατεστημένη σε άλλο κράτος μέλος, η οποία προβλέπει τη χορήγηση αυτοκινήτου ως πρόσθετη παροχή και στην οποία αναφέρονται οι όροι της σύμβασης εργασίας, προκειμένου για μισθωτούς εργαζόμενους ή
β) Νόμιμα μεταφρασμένη και επικυρωμένη συμφωνία μη μισθωτού εργαζόμενου με εταιρεία εγκατεστημένη σε άλλο κράτος μέλος, η οποία προβλέπει τη χορήγηση αυτοκινήτου ως πρόσθετη παροχή και περιγράφει την επαγγελματική του σχέση ή συνεργασία του με την εταιρεία.
Σε κάθε περίπτωση προσκομίζονται στην αρμόδια αρχή ελέγχου τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
i) Στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν την έδρα της εταιρείας και την πραγματική επιχειρηματική δραστηριότητα της στο άλλο κράτος μέλος όπου είναι εγκατεστημένη.
ii) Βεβαιώσεις του οικείου ασφαλιστικού φορέα του άλλου κράτους μέλους, στον οποίο υπάγεται ο εργαζόμενος, καθώς και του οικείου ασφαλιστικού φορέα στην Ελλάδα αντίστοιχα, εφόσον υπάρχει.
iii) Φορολογικές δηλώσεις που έχει υποβάλει ο ελεγχόμενος, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο κράτος μέλος όπου είναι εγκατεστημένη η εταιρεία, η οποία του έχει παραχωρήσει το επιβατικό όχημα.
Για να διαβάσετε όλη την απόφαση πατήστε εδώ
(Πηγή: Insurancedaily.gr)
2 Μαΐ 2014
Η Groupama Ασφαλιστική ενισχύει το νέο πρόγραμμα για τα Παιδικά Χωριά SOS
Η Groupama Ασφαλιστική από το 2008, συμπαραστέκεται ουσιαστικά στα παιδιά του Σωματείου που το έχουν πραγματικά ανάγκη, αφού τα τελευταία 6 χρόνια συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο σημαντικών συμμάχων του, διοργανώνοντας και χρηματοδοτώντας πρωτότυπες ενέργειες που σκοπό έχουν όχι μόνο τη συγκέντρωση πόρων για την υλοποίηση συγκεκριμένων έργων, αλλά και την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των συμπολιτών μας.
Στο πλαίσιο των ενεργειών αυτών, η Groupama «ταξίδεψε» με τα Παιδικά Χωριά SOS σε περισσότερες από 15 πόλεις της χώρας από το 2008 μέχρι και το 2010, συνεισφέροντας έτσι, μεταξύ άλλων, στην αποπεράτωση του Παιδικού Χωριού SOS στη Θράκη.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι από το 2011, η εταιρεία, αντιλαμβανόμενη πλήρως τη δύσκολη οικονομική κατάσταση που επικρατεί, άρχισε να σχεδιάζει ενέργειες που να επιτρέπουν τη συμμετοχή του κοινού χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνσή του, αξιοποιώντας το Διαδίκτυο. Μέχρι σήμερα, η Groupama Ασφαλιστική διοργάνωσε τρεις ιδιαίτερα επιτυχημένες καμπάνιες για την υποστήριξη των παιδιών που ζουν στα Παιδικά Χωριά SOS, στο πλαίσιο των οποίων και χάρη στο μεγάλο αριθμό επισκεπτών η εταιρεία κατέβαλε σημαντικό ποσό, μετατρέποντας σε ένα ευρώ την κάθε επίσκεψη. Τα χρήματα αυτά κάλυψαν βασικές ανάγκες για τα210 παιδιά που ζουν και μεγαλώνουν στα Παιδικά Χωριά SOS στη Βάρη, στο Πλαγιάρι Θεσσαλονίκης και στην Αλεξανδρούπολη.
Όπως δήλωσε ο κ. Γ. Πρωτόπαπας, Γενικός Διευθυντής των Παιδικών Χωριών SOS: «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που η Groupama Ασφαλιστική επέλεξε να στηρίξει και τη νέα πρωτοβουλία του Σωματείου μας πρωτοβάθμιας πρόληψης «Μαζί κτίζουμε το αύριο». Εκ μέρους των Παιδικών Χωριών SOS, θα ήθελα να την ευχαριστήσω για την υποστήριξη που δείχνει όλα αυτά τα χρόνια. Η οικονομική ενίσχυση, η αγάπη και η ζεστή αγκαλιά που προσφέρει η εταιρεία κάθε χρόνο, μας βοηθούν ουσιαστικά να συνεχίσουμε το έργο μας και δίνουν τη δυνατότητα στους συμπολίτες μας να συσπειρωθούν γύρω από ένα καλό σκοπό. Ο σκοπός αυτός είναι τα παιδιά, για τα οποία αξίζει να συνεχίσουμε να προσπαθούμε για ένα καλύτερο αύριο».
Όπως δήλωσε ο κ. Γ. Πρωτόπαπας, Γενικός Διευθυντής των Παιδικών Χωριών SOS: «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που η Groupama Ασφαλιστική επέλεξε να στηρίξει και τη νέα πρωτοβουλία του Σωματείου μας πρωτοβάθμιας πρόληψης «Μαζί κτίζουμε το αύριο». Εκ μέρους των Παιδικών Χωριών SOS, θα ήθελα να την ευχαριστήσω για την υποστήριξη που δείχνει όλα αυτά τα χρόνια. Η οικονομική ενίσχυση, η αγάπη και η ζεστή αγκαλιά που προσφέρει η εταιρεία κάθε χρόνο, μας βοηθούν ουσιαστικά να συνεχίσουμε το έργο μας και δίνουν τη δυνατότητα στους συμπολίτες μας να συσπειρωθούν γύρω από ένα καλό σκοπό. Ο σκοπός αυτός είναι τα παιδιά, για τα οποία αξίζει να συνεχίσουμε να προσπαθούμε για ένα καλύτερο αύριο».
30 Απρ 2014
Προκαταβολή 2 εκ. ευρώ στην “CRETA FARM” από πέντε ασφαλιστικές εταιρίες
30.4.14
Αγροτική Ασφαλιστική, Ασφαλιστικές Εταιρίες, Εθνική ΑΕΓΓΑ, Ευρώπη ΑΕΓΑ, Πυρκαγιά, Creta Farm, Generali Hellas, Groupama Φοίνιξ
No comments
Με καταβολή σε πρώτη φάση του ποσού των 2.000.000€ οι ασφαλιστικές εταιρίες Groupama Φοίνιξ ΑΕΑΕ– leader του σχήματος συνασφάλισης με ποσοστό 34%, Εθνική ΑΕΕΓΑ με 30%, Ευρώπη ΑΕΓΑ με 14%, Generali Hellas AAE με 12% και Αγροτική ΑΑΕ με 10%, οι οποίες ασφαλίζουν την ελληνική βιομηχανία τροφίμων CRETA FARM, καταδεικνύουν, για ακόμη μία φορά, τον σημαντικό ρόλο του κλάδου στην απρόσκοπτη συνέχιση της λειτουργίας των επιχειρήσεων μετά από ένα καταστροφικό γεγονός.
Συγκεκριμένα, στις 14 Μαρτίου 2014 εκδηλώθηκε πυρκαγιά σε αποθηκευτικό χώρο του συγκροτήματος της CRETA FARM, η οποία στη συνέχεια και λόγω του μεγάλου πυροθερμικού φορτίου εντός της αποθήκης, πήρε διαστάσεις πλήττοντας και διπλανό κτήριο της επιχείρησης.
Σε σύντομο χρονικό διάστημα και μετά από συνεννόηση και στενή συνεργασία με την διοίκηση της CRETA FARM, oι συνασφαλίστριες εταιρίες κατέβαλαν ποσό ύψους 2.000.000€ προκειμένου να συνεχισθεί, με τις μικρότερες δυνατές απώλειες, η δραστηριότητα της επιχείρησης.
Παράλληλα, προχωρεί ταχύτατα η καταγραφή και ο υπολογισμός του συνολικού ύψους των ζημιών που υπέστησαν οι κτηριακές εγκαταστάσεις, o μηχανολογικός εξοπλισμός, οι Α΄ ύλες και τα εμπορεύματα, της CRETA FARM ώστε να διευθετηθεί και να ολοκληρωθεί το συντομότερο και η διαδικασία της πλήρους αποζημίωσης, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από το σχετικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο.
Οι πέντε ασφαλιστικές εταιρίες, με το ύψος της προκαταβολής αλλά και την αμεσότητα με την οποία κινήθηκαν, στην δυσχερή για την χώρα οικονομική συγκυρία, απέδειξαν, όχι μόνο την αναγκαιότητα της ιδιωτικής ασφάλισης για την κοινωνία αλλά και την οικονομική ευρωστία και φερεγγυότητά τους.
(Πηγή: Nextdeal.gr)
(Πηγή: Nextdeal.gr)
Διεκδικεί αποζημίωση 71.000 ευρώ από ασφαλιστική εταιρεία για τις πλημμύρες στην Ρόδο
Χρηματική αποζημίωση ύψους 71.231,99 € διεκδικεί ένας ομογενής από την Αμερική, προσωρινά κάτοικος Ιαλυσού, από ασφαλιστική εταιρεία ως αποζημίωση για ζημιές που υπέστη η περιουσία του από τον κατακλυσμό του Νοεμβρίου 2013 στο νησί της Ρόδου.
Ο ενάγων διατηρεί διαμέρισμα ημιυπογείου ορόφου, σε οικοδομή στην οδό Κυδίπης, στη δημοτική ενότητα Ιαλυσού Ρόδου.
Για την προστασία του ακινήτου του από φυσική καταστροφή και άλλες αιτίες, συνήψε το Νοέμβριο του 2011 συμβόλαιο ασφάλισης με διάρκεια από 18/11/2011 έως 18/11/2012 το οποίο ανανεώθηκε έως την 18/11/2014.
Στις παροχές που προέβλεπε το αρχικό συμβόλαιο μεταξύ άλλων ήταν και η καταβολή ασφαλίσματος σε περίπτωση πλημμύρας, η πληρωμή εναλλακτικής διαμονής (ξενοδοχείου) για το διάστημα έως ένα μήνα, η δαπάνη για την άντληση ύδατος σε περίπτωση πλημμύρας και τον καθαρισμό των εσωτερικών χώρων του διαμερίσματος.
Το ποσό του οποίου η καταβολή προβλέπετο από τη σύμβαση ασφάλισης ήταν έως 70.000 ευρώ για τις ζημίες που θα προκαλούντο στο οίκημα (τοιχοποιία, πατώματα, ταβάνι, ηλεκτρολογικές και υδραυλικές εγκαταστάσεις καθώς και πράγματα σταθερά συνδεδεμένα με το πάτωμα και την τοιχοποιία όπως εντοιχισμένες ντουλάπες, είδη υγιεινής, ξυλοκατασκευές, κουφώματα, πόρτες κλπ.) και έως 25.000 ευρώ για το περιεχόμενο του ακινήτου (τα κινητά πράγματα που δεν είναι σταθερά συνδεδεμένα με την τοιχοποιία το πάτωμα ή το ταβάνι) με απαλλαγή 10% επί της αποζημίωσης με μίνιμουμ απαλλαγής το ποσό των 600 ευρώ.
Το παραπάνω διαμέρισμα καταστράφηκε στη μεγάλη βροχόπτωση στις 22 και 23 Νοεμβρίου του 2013.
Ο Δήμος Ρόδου διενήργησε αυτοψία στο ακίνητο, διαπίστωσε την ολοσχερή καταστροφή του καθώς και της οικοσκευής εντός του διαμερίσματος.
Την ίδια μέρα και συμπτωματικά κατά το ίδιο χρονικό σημείο ευρίσκετο στο χώρο πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής εταιρείας, που διενήργησε ομοίως αυτοψία.
Ο Δήμος Ρόδου διενήργησε αυτοψία στο ακίνητο, διαπίστωσε την ολοσχερή καταστροφή του καθώς και της οικοσκευής εντός του διαμερίσματος.
Την ίδια μέρα και συμπτωματικά κατά το ίδιο χρονικό σημείο ευρίσκετο στο χώρο πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής εταιρείας, που διενήργησε ομοίως αυτοψία.
Διαπιστώθηκε ότι σε ύψος 75 περίπου εκατοστών το διαμέρισμα είχε καλυφθεί από λασπόνερα, τα οποία ήταν ανακατεμένα με λάδια και λύματα που είχαν υπερχειλίσει από αποχετεύσεις.
Τα παραπάνω υπό τη μορφή χειμάρρου, έσπασαν το συρόμενο τζάμι – πόρτα, εισήλθαν στην οικία και κάλυψαν αυτή καθώς και τα ευρισκόμενα εντός της οικίας πράγματα. Επισημαίνεται ότι οι πρίζες του ηλεκτρικού ρεύματος ευρισκόμενες σε ύψος 70 περίπου εκατοστών είχαν καλυφθεί ολοσχερώς από τα λασπόνερα και τα λύματα.
Ο ενάγων υποστηρίζει ότι ο πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής εταιρείας μολονότι είχε έτοιμο το φάκελο των ζημιών με περίπου 500 φωτογραφίες, με προσφορές για την αποκατάσταση των ζημιών και την αντικατάσταση των κινητών πραγμάτων, κάτι που απλοποιούσε την εργασία που είχε αναλάβει, εντούτοις μέχρι σήμερα (3 και πλέον μήνες μετά την ενεργηθείσα από αυτόν αυτοψία) δεν έχει παραδώσει τα πορίσματα της αυτοψίας του με συνέπεια να καθυστερεί υπερβολικά η καταβολή της προβλεπόμενης αποζημίωσης.
Οι ζημίες που κατεγράφησαν από τους εμπειρογνώμονες τους οποίους προσέλαβε με δική του δαπάνη ανέρχονται στο συνολικό ποσό των 41.475,66 € στα οποία περιλαμβάνονται οι δαπάνες αντικατάστασης των κατεστραμμένων κινητών πραγμάτων με πράγματα αντίστοιχης (ή ίδιας) κατηγορίας, η δαπάνη για την αποκατάσταση των ζημιών που υπέστη το ακίνητο, η ασφαλισθείσα διαμονή επί 30ήμερο σε ξενοδοχείο καθώς και άντληση των υδάτων και καθαρισμός του ακινήτου.
Απέστειλε εξώδικο στην ασφαλιστική εταιρεία και διατείνεται ότι παρά τις οχλήσεις του, τον αγνοεί επιδεικτικά αρνούμενη να προβεί στην εκπλήρωση των συμβατικών της υποχρεώσεων.
(Πηγή: www.dimokratiki.gr)
29 Απρ 2014
Με υπηρεσία κινδύνου eCall όλα τα νέα αυτοκίνητα από το 2017
Μια νέα υπηρεσία εκπομπής σήματος κινδύνου για αυτοκίνητα, με την ονομασία eCall, θα πρέπει να βρίσκεται εγκατεστημένη υποχρεωτικά, σύμφωνα με εντολή της E.E., σε όλα τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν από το 2017 κι έπειτα.
Το σύστημα eCall, που αποτελείται από ένα πομποδέκτη κινητής τηλεφωνίας, θα ενεργοποιείται αυτόματα κατά τη πιθανή σύγκρουση, παράλληλα με το άνοιγμα των αερόσακων ή και χειροκίνητα και θα μεταδίδει μεταξύ άλλων τη γεωγραφική θέση, τον τύπο, τον αριθμό πλαισίου του οχήματος στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Έκτακτης Ανάγκης (τηλ. 112).
Η άμεση ενεργοποίηση του e-call σημαίνει ότι κερδίζεται πολύτιμος χρόνος για τη διάσωση τραυματιών, αφού μειώνεται ο χρόνος μετακομιδής τους σε νοσοκομεία και η παροχή βοήθειας. H δράση του eCall Στα πλαίσια παρουσίασης του νέου συστήματος, το οποίο σχεδίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ενέκρινε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο κατά τη διάρκεια της ελληνικής Προεδρίας, ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος, δήλωσε ότι “το σύστημα αποσκοπεί στη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, μέσω της έγκαιρης άφιξης και παροχής εξειδικευμένης βοήθειας στους οδηγούς που εμπλέκονται σε σύγκρουση ή ατύχημα, οπουδήποτε στην Ευρωπαική Ένωση”.
Έκθεση του ευρωκοινοβουλιού σχετικά με το eCall, το οποίο θα ήταν υποχρεωτικό από φέτος αλλά η οριστική εφαρμογή του αναβλήθηκε για την 1η Οκτωβρίου του 2017, αναφέρει ότι θα μπορούσε να σώσει πάνω από 2.500 ανθρώπινες ζωές το χρόνο, μειώνοντας την σοβαρότητα των τραυματισμών κατά 10% έως 15%.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Η άμεση ενεργοποίηση του e-call σημαίνει ότι κερδίζεται πολύτιμος χρόνος για τη διάσωση τραυματιών, αφού μειώνεται ο χρόνος μετακομιδής τους σε νοσοκομεία και η παροχή βοήθειας. H δράση του eCall Στα πλαίσια παρουσίασης του νέου συστήματος, το οποίο σχεδίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ενέκρινε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο κατά τη διάρκεια της ελληνικής Προεδρίας, ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος, δήλωσε ότι “το σύστημα αποσκοπεί στη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, μέσω της έγκαιρης άφιξης και παροχής εξειδικευμένης βοήθειας στους οδηγούς που εμπλέκονται σε σύγκρουση ή ατύχημα, οπουδήποτε στην Ευρωπαική Ένωση”.
Έκθεση του ευρωκοινοβουλιού σχετικά με το eCall, το οποίο θα ήταν υποχρεωτικό από φέτος αλλά η οριστική εφαρμογή του αναβλήθηκε για την 1η Οκτωβρίου του 2017, αναφέρει ότι θα μπορούσε να σώσει πάνω από 2.500 ανθρώπινες ζωές το χρόνο, μειώνοντας την σοβαρότητα των τραυματισμών κατά 10% έως 15%.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
28 Απρ 2014
Φοβούνται μεγάλο κραχ στα ασφαλιστικά ταμεία και ετοιμάζουν νέο «μαχαίρι» στις συντάξεις
Άρον- άρον δανειστές και τρόικα ζητούν εδώ και τώρα νέες αλλαγές στο συνταξιοδοτικό σύστημα της κοινωνικής ασφάλισης, καθώς δεν πείθονται από τους εξωραϊσμούς που παρουσιάζει η κυβερνητική πλευρά σε σχέση με «νοικοκύρεμα» των ασφαλιστικών ταμείων.
Τα τεράστια ελλείμματα στα ασφαλιστικά ταμεία που επέτεινε η οικονομική κρίση , η αύξηση της ανεργίας , η ανασφάλιστη εργασία , η μείωση των ασφαλιστικών εισφορών αποτελούν ένα εκρηκτικό μείγμα που οι δανειστές φοβούνται ότι θα προκαλέσει νέα μαύρη τρύπα στα δημόσια οικονομικά.
Προκειμένου να αποφευχθούν νέες ταμειακές απαιτήσεις θέτουν επιτακτικά την συρρίκνωση του δημόσιου τομέα των συντάξεων σε ένα και μοναδικό πυλώνα, αυτόν της κύριας ασφάλισης. Άμεσο διαχωρισμό των κλάδων υγείας και συντάξεων, ενώ φέρεται να θέτουν και μείωση των δαπανών για τις συντάξεις.
Στην πρώτη απαίτηση της τρόικας η κυβέρνηση είναι αναγκασμένη να προχωρήσει σε νέες ενοποιήσεις ασφαλιστικών ταμείων και κλάδων ασφάλισης , να περικόψει και να περιορίσει στο ελάχιστο τα χορηγούμενα εφάπαξ του δημόσιου τομέα , ενώ στον τομέα των επικουρικών συντάξεων μέσω αναλογιστικών μελετών που ετοιμάζονται θα προκύψει μη βιωσιμότητα του συστήματος, έτσι ώστε αυτοί οι φορείς να ενταχθούν στην κύρια ασφάλιση.
Από αυτές τις αλλαγές, όπως εκτιμούν ειδικοί στα θέματα της κοινωνικής ασφάλισης, θα προκύψουν πιο βιώσιμα ασφαλιστικά σχήματα με ένα ταμείο για μισθωτούς (δημόσιου και ιδιωτικού τομέα) στο ΙΚΑ, ένα για τους Ελεύθερους Επαγγελματίες (ΟΑΕΕ, ΕΤΑΑ , κλπ ) και ένα ταμείο για τους αγρότες ΟΓΑ.
Οι ενοποιήσεις αυτές θα επιφέρουν, σύμφωνα πάντα με εκτιμήσεις ειδικών , ενιαίο σύστημα εισφορών και παροχών που σημαίνει ότι θα σταματήσουν οι διαφοροποιήσεις που υπάρχουν σήμερα και επιπλέον μέσω της ανταποδοτικής σύνταξης θα καλύπτονται οι υπάρχουσες διαφορές σε εισφορές από τα παλιά ανεξάρτητα ασφαλιστικά ταμεία.
Στο θέμα των συντάξεων οι πιέσεις γίνονται προς νέες περικοπές στις πρόωρες συνταξιοδοτήσεις με ταυτόχρονη κατάργηση όλων των εξαιρέσεων για συνταξιοδότηση κάτω από τα 62 χρόνια. Αυτό σημαίνει, όπως εξηγούν οι ειδικοί, να περιοριστούν ακόμα και στο ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα συντάξεις που έχουν δοθεί ή θα δοθούν κάτω από τα νέα όρια ηλικίας για συνταξιοδότηση.
Παράλληλα τίθεται επιτακτικά και μέσα στο 2014 να ανοίξει το θέμα των επαγγελματικών και ιδιωτικών συντάξεων με την αναμόρφωση της σχετικής νομοθεσίας, με βάση μελέτη που υπάρχει στην Τράπεζα της Ελλάδος και στα πλαίσια σχετικής δέσμευσης που υπάρχει στο μνημόνιο.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)