Μια νέα υπηρεσία εκπομπής σήματος κινδύνου για αυτοκίνητα, με την ονομασία eCall, θα πρέπει να βρίσκεται εγκατεστημένη υποχρεωτικά, σύμφωνα με εντολή της E.E., σε όλα τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν από το 2017 κι έπειτα.
Το σύστημα eCall, που αποτελείται από ένα πομποδέκτη κινητής τηλεφωνίας, θα ενεργοποιείται αυτόματα κατά τη πιθανή σύγκρουση, παράλληλα με το άνοιγμα των αερόσακων ή και χειροκίνητα και θα μεταδίδει μεταξύ άλλων τη γεωγραφική θέση, τον τύπο, τον αριθμό πλαισίου του οχήματος στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Έκτακτης Ανάγκης (τηλ. 112).
Η άμεση ενεργοποίηση του e-call σημαίνει ότι κερδίζεται πολύτιμος χρόνος για τη διάσωση τραυματιών, αφού μειώνεται ο χρόνος μετακομιδής τους σε νοσοκομεία και η παροχή βοήθειας. H δράση του eCall Στα πλαίσια παρουσίασης του νέου συστήματος, το οποίο σχεδίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ενέκρινε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο κατά τη διάρκεια της ελληνικής Προεδρίας, ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος, δήλωσε ότι “το σύστημα αποσκοπεί στη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, μέσω της έγκαιρης άφιξης και παροχής εξειδικευμένης βοήθειας στους οδηγούς που εμπλέκονται σε σύγκρουση ή ατύχημα, οπουδήποτε στην Ευρωπαική Ένωση”.
Έκθεση του ευρωκοινοβουλιού σχετικά με το eCall, το οποίο θα ήταν υποχρεωτικό από φέτος αλλά η οριστική εφαρμογή του αναβλήθηκε για την 1η Οκτωβρίου του 2017, αναφέρει ότι θα μπορούσε να σώσει πάνω από 2.500 ανθρώπινες ζωές το χρόνο, μειώνοντας την σοβαρότητα των τραυματισμών κατά 10% έως 15%.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Η άμεση ενεργοποίηση του e-call σημαίνει ότι κερδίζεται πολύτιμος χρόνος για τη διάσωση τραυματιών, αφού μειώνεται ο χρόνος μετακομιδής τους σε νοσοκομεία και η παροχή βοήθειας. H δράση του eCall Στα πλαίσια παρουσίασης του νέου συστήματος, το οποίο σχεδίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ενέκρινε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο κατά τη διάρκεια της ελληνικής Προεδρίας, ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος, δήλωσε ότι “το σύστημα αποσκοπεί στη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, μέσω της έγκαιρης άφιξης και παροχής εξειδικευμένης βοήθειας στους οδηγούς που εμπλέκονται σε σύγκρουση ή ατύχημα, οπουδήποτε στην Ευρωπαική Ένωση”.
Έκθεση του ευρωκοινοβουλιού σχετικά με το eCall, το οποίο θα ήταν υποχρεωτικό από φέτος αλλά η οριστική εφαρμογή του αναβλήθηκε για την 1η Οκτωβρίου του 2017, αναφέρει ότι θα μπορούσε να σώσει πάνω από 2.500 ανθρώπινες ζωές το χρόνο, μειώνοντας την σοβαρότητα των τραυματισμών κατά 10% έως 15%.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου