15 Ιουλ 2014
238.000 η αποζημίωση για τον τραυματισμό του Νεϊμάρ
Το ποσό των 238.000 ευρώ θα λάβει ο Νεϊμάρ για τον τραυματισμό που υπέστη μετά από το χτύπημα που δέχτηκε στην σπονδυλική στήλη από τον Κολομβιανό Juan Camilo Zuniga.
Σύμφωνα με το ασφαλιστήριο που έχει συνάψει η FIFA για τους αθλητές το ποσό αυτό υπολογίζεται με βάση τον ημερήσιο μισθό του αθλητή που ανέρχεται σε 13.972 ευρώ (ετησίως 5,1 εκατ) και το διάστημα που θα παραμείνει εκτός γηπέδου λόγω του τραυματισμού.
Ο Βραζιλιάνος γιατρός Jose Luiz Runco που επιμελείται της αγωγής του Νεϊμάρ δήλωσε πως ο παίκτης θα απέχει από τους αγώνες για 40 ημέρες, αλλά όταν ολοκληρωθεί η αγωγή που ακολουθεί θα μπορέσει να επανέλθει στην αγωνιστική δράση χωρίς να υπάρχει φόβος για την υγεία του.
Κατέληξε ο ασθενής που κατήγγειλε το φακελάκι
Την τελευταία του πνοή άφησε, μετά το χειρουργείο, ο συνταξιούχος καρδιοπαθής που κατήγγειλε Διευθυντή Κλινικής του Ευαγγελισμού, όταν του ζήτησε «φακελάκι» για να τον χειρουργήσει.
Ο συνταξιούχος του ΝΑΤ χειρουργήθηκε το Σάββατο, αλλά δυστυχώς δεν κατάφερε να κερδίσει αυτή τη μάχη και εξέπνευσε την επομένη. Οι συγγενείς του εκφράζουν την άποψη ότι η καθυστέρηση του χειρουργείου επιδείνωσε την κατάσταση της υγείας του, ενώ η αστυνομία ζήτησε τη διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής.
Ο άτυχος άνδρας κατήγγειλε διευθυντή καρδιοχειρουργικής κλινικής του Ευαγγελισμού για χρηματισμό, καθώς ο ιατρός, που συνελήφθη, του ζήτησε 1500 ευρώ για να τον χειρουργήσει.
(Πηγή: Virus.com.gr)
Ο συνταξιούχος του ΝΑΤ χειρουργήθηκε το Σάββατο, αλλά δυστυχώς δεν κατάφερε να κερδίσει αυτή τη μάχη και εξέπνευσε την επομένη. Οι συγγενείς του εκφράζουν την άποψη ότι η καθυστέρηση του χειρουργείου επιδείνωσε την κατάσταση της υγείας του, ενώ η αστυνομία ζήτησε τη διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής.
Ο άτυχος άνδρας κατήγγειλε διευθυντή καρδιοχειρουργικής κλινικής του Ευαγγελισμού για χρηματισμό, καθώς ο ιατρός, που συνελήφθη, του ζήτησε 1500 ευρώ για να τον χειρουργήσει.
(Πηγή: Virus.com.gr)
Μέσα στις πρώτες κατηγορίες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη των online αγορών οι ασφάλειες
Με τις εκτιμήσεις των ειδικών να εκτοξεύουν τα επόμενα χρόνο στα 6 δις το ποσό των online αγορών από τα 3,2 δις το 2013 στην Ελλάδα οι online αγορές στις ασφάλειες κατατάσσονται μέσα στις πρώτες θέσεις των αγορών με την μεγαλύτερη ανάπτυξη στο ηλεκτρονικό εμπόριο .
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το 35% των χρηστών Internet στην Ελλάδα (δηλαδή περίπου 2,2 εκατ. άτομα) έκανε μέσα στο 2013 τουλάχιστον μία αγορά προϊόντος/υπηρεσίας online, με τη μέση αξία των συναλλαγών να φθάνει στα 1.500 ευρώ.
Οι κατηγορίες που εμφάνισαν πέρυσι τη μεγαλύτερη ανάπτυξη αφορούσαν τη διαμονή σε καταλύματα (λόγω πολλών sites που προσφέρουν τις υπηρεσίες αυτές αλλά και της μείωσης του σχετικού budget των καταναλωτών που ψάχνουν ευκαιρίες στο Internet), εισιτήρια για εκδηλώσεις (πλέον υπάρχουν πολύ καλές υπηρεσίες που προσφέρονται με ασφάλεια από εταιρείες), υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών (όλοι οι τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί προσφέρουν προχωρημένες υπηρεσίες online στους πελάτες τους που φθάνουν μέχρι και προσωποποιημένες), ασφάλειες (είναι πλέον η κύρια στρατηγική όλου του κλάδου λόγω της εισόδου δυναμικών νέων online εταιρειών), είδη φαρμακείου.
Οι κατηγορίες που εμφάνισαν πέρυσι τη μεγαλύτερη ανάπτυξη αφορούσαν τη διαμονή σε καταλύματα (λόγω πολλών sites που προσφέρουν τις υπηρεσίες αυτές αλλά και της μείωσης του σχετικού budget των καταναλωτών που ψάχνουν ευκαιρίες στο Internet), εισιτήρια για εκδηλώσεις (πλέον υπάρχουν πολύ καλές υπηρεσίες που προσφέρονται με ασφάλεια από εταιρείες), υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών (όλοι οι τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί προσφέρουν προχωρημένες υπηρεσίες online στους πελάτες τους που φθάνουν μέχρι και προσωποποιημένες), ασφάλειες (είναι πλέον η κύρια στρατηγική όλου του κλάδου λόγω της εισόδου δυναμικών νέων online εταιρειών), είδη φαρμακείου.
14 Ιουλ 2014
Συμβουλές για Τροχαίο Ατύχημα στην Ελλάδα με όχημα με ξένες Πινακίδες από το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης
14.7.14
Αυτοκίνητο, Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης, Ξένες Πινακίδες, Συμβουλές, Τροχαίο Ατύχημα
No comments
Τις θερινές τους διακοπές έχουν ήδη ξεκινήσει οι Έλληνες. Οι διαδικασίες που ακολουθούνται σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος στην Ελλάδα είναι λίγο πολύ γνωστές. Τι γίνεται όμως όταν εμπλακεί κανείς σε ατύχημα με όχημα που έχει ξένες πινακίδες; Ποιες είναι οι κινήσεις τις οποίες πρέπει οπωσδήποτε να κάνει για να διασφαλίσει ότι θα αποζημιωθεί; Τις οδηγίες αυτές μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Γραφείου Διεθνούς Ασφάλισης και είναι οι εξής:
• Καλέστε την Τροχαία για να καταγράψει το ατύχημα.
• Καλέστε την Τροχαία για να καταγράψει το ατύχημα.
• Φροντίστε να σημειώσετε σωστά τον αριθμό κυκλοφορίας του αλλοδαπού οχήματος και την χώρα προέλευσής του.
• Σημειώστε οπωσδήποτε την μάρκα και τον τύπο του αλλοδαπού αυτoκινήτου.
• Ζητήστε από τον αλλοδαπό οδηγό την πράσινη κάρτα του ή το ασφαλιστήριο του. Αν υπάρχει δυνατότητα, φωτοτυπήστε την πράσινη κάρτα ή το ασφαλιστήριο ή κόψτε το αντίγραφο της πράσινης κάρτας ή της συνοριακής ασφάλισης. Αν αυτό δεν είναι δυνατό αντιγράψτε λεπτομερώς τις παραγράφους 3 ,4, 5 και 10 της πράσινης κάρτας. Σε περίπτωση ύπαρξης ασφαλιστηρίου, αντιγράψτε το όνομα της αλλοδαπής ασφαλιστικής εταιρίας, τον αριθμό συμβολαίου και ημερομηνίες ισχύος.
• Επικοινωνήστε το ταχύτερο με το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης για περαιτέρω οδηγίες. (Τηλέφωνα: 210-3223324 – 210-3236562 – 210-3238402)
• Το Ελληνικό Γραφείο αναλαμβάνει τον διακανονισμό κάθε ατυχήματος που προκλήθηκε στην Ελλάδα από όχημα το οποίο φέρει πινακίδες άλλου κράτους μέλους του Συστήματος Πρασίνων Καρτών και είναι εφοδιασμένο με Πράσινη Κάρτα ή Πιστοποιητικό Συνοριακής Ασφάλισης ή προέρχεται από χώρα κράτους –μέλους της Ε.Ε. και Ε.Ο.Χ
• Σε περίπτωση που η ξένη ασφαλιστική εταιρία έχει Διορισμένο Ανταποκριτή στην Ελλάδα το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης είναι αρμόδιο να σας παραπέμψει στον ανταποκριτή της ξένης ασφαλιστικής εταιρίας στην Ελλάδα για να αναλάβει το διακανονισμό του ατυχήματος, υπό την επίβλεψη του Γραφείου Διεθνούς Ασφάλισης και σύμφωνα πάντα με τους όρους της Ενοποιημένης Συμφωνίας. Μπορείτε να αναζητήσετε τους διορισμένους ανταποκριτές των αλλοδαπών ασφαλιστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα πατώντας: Ανταποκριτές Αλλοδαπών Ασφαλιστικών Εταιριών
• Σε περίπτωση που η ξένη ασφαλιστική εταιρία δεν έχει διορίσει Ανταποκριτή της στην Ελλάδα, ο διακανονισμός του ατυχήματος γίνεται με την φροντίδα του ελληνικού Γραφείου, το οποίο διορίζει μία ελληνική ασφαλιστική επιχείρηση μέλος του να αναλάβει τον διακανονισμό της συγκεκριμένης ζημίας.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
Πέντε αρρυθμίες στην προείσπραξη ασφαλίστρων
Ζητήματα που προβληματίζουν την αγορά όσον αφορά την ομαλή λειτουργία του συστήματος προείσπραξης ασφαλίστρων προκύπτουν στην πράξη. Αν και, όπως δηλώνουν παράγοντες της αγοράς, το καθεστώς της προείσπραξης φαίνεται πως ακολουθείται από πολλές ασφαλιστικές εταιρείες, με στόχο να διασφαλιστεί η τόνωσης της ρευστότητάς τους, αλλά και ο μηδενισμός των επισφαλειών, ωστόσο εντοπίζονται τα εξής ζητήματα:
1. Κάποιες εταιρείες της αγοράς συνεχίζουν να εκδίδουν σήμα ασφάλισης όταν αυτό έχει καταργηθεί.
2. Εφόσον ο ασφαλισμένος καθυστερήσει την καταβολή του ασφαλίστρου ορισμένες εταιρείες όταν εκδίδουν το συμβόλαιο το κουμπώνουν ημερολογιακά με το προηγούμενο ώστε ο πελάτης να είναι καλυμμένος έναντι της τροχαίας, όμως τον ενημερώνουν ότι για το ενδιάμεσο διάστημα και σε περίπτωση τροχαίου λογίζεται ως ανασφάλιστος και δεν αποζημιώνεται.
3. Ορισμένες εταιρείες εφόσον δεν υπάρξει προπληρωμή ασφαλίστρου στην ανανέωση του συμβολαίου αναγράφουν ως ημερομηνία έναρξης της ασφάλισης την ημέρα πληρωμής του ασφαλίστρου και όχι την επομένη ημέρα λήξης του προηγούμενο συμβολαίου.
4. Ορισμένες τράπεζες δεν έχουν προβλέψει την αναγραφή του κωδικού πληρωμής στα παραστατικά κατάθεσης, για την καταβολή των ασφαλίστρων σε λογαριασμό της ασφαλιστικής, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται εν συνεχεία προβλήματα αναζήτησης του ασφαλισμένου στα αρχεία της ασφαλιστικής.
5. Στις περιπτώσεις ασφάλισης καινούργιων οχημάτων, εφόσον αυτά παραδίδονται απογευματινές ώρες και η αντιπροσωπεία δεν έχει τη δυνατότητα έκδοσης ασφαλιστηρίου συμβολαίου, η ασφάλιση του οχήματος και κατά μια έννοια η παράδοσή του είναι εφικτή μόνο την επόμενη Δευτέρα οπότε τα μηχανογραφικά συστήματα των ασφαλιστικών εταιρειών τίθενται εκ νέου σε λειτουργία.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
11 Ιουλ 2014
Γνωρίζετε το ρόλο του Ελληνικού Οργανισμού Αποζημίωσης;
11.7.14
4η Οδηγία Αυτοκινήτων, Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης, Ελληνικός Οργανισμός Αποζημίωσης, Τροχαία ατυχήματα
No comments
Μια καινοτομία της Ε.Ε. για την προστασία των θυμάτων από αυτοκινητιστικά ατυχήματα που συμβαίνουν στο εξωτερικό, δηλαδή σε χώρα της Ε.Ε. άλλη από αυτήν της κατοικίας του θύματος, υιοθετήθηκε με τη Οδηγία της Ε.Ε. 2000/26/ΕΚ της γνωστής ως 4ης Οδηγίας Αυτοκινήτων για την προστασία «των επισκεπτών».
Η Οδηγία ενσωματώθηκε στο ελληνικό δίκαιο με το Π.Δ. 10/21.01.2003 (ΦΕΚ Α 17/2003). Με βάση το νομικό πλαίσιο της Οδηγίας το πρόσωπο που ζημιώθηκε σε ατύχημα στο εξωτερικό μπορεί να αξιώσει αποζημίωση για Υλικές Ζημίες ή Σωματικές Βλάβες με βάση τη νομοθεσία της χώρας του ατυχήματος, όταν επιστρέψει στον τόπο της μόνιμης κατοικίας του, στη γλώσσα του και με διαδικασίες στις οποίες είναι εξοικειωμένο.
Για την εφαρμογή της οδηγίας κάθε κράτος μέλος της Ε.Ε. υποχρεώθηκε από 20/01/03 –για τα 10 νέα κράτη-μέλη από 01/05/04– να δημιουργήσει έναν Οργανισμό Αποζημίωσης και ένα Κέντρο Πληροφοριών.
Οργανισμός Αποζημίωσης της Ελλάδας ορίσθηκε το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης, ενώ ως Κέντρο Πληροφοριών ορίσθηκε το Επικουρικό Κεφάλαιο Ν.Π.Ι.Δ.
Μάθετε περισσότερα για τον Ελληνικό Οργανισμό Αποζημίωσης καθώς και για τη λειτουργία της 4ης Οδηγίας Αυτοκινήτων στο http://www.mib-hellas.gr/mib/grcb/.
(Πηγή: Nextdeal.gr)
(Πηγή: Nextdeal.gr)
Forthnet & Nova: Προνόμια με κάθε νέα ασφάλιση αυτοκινήτου Anytime
Μία ενδιαφέρουσα εμπορική συνεργασία με κοινό όφελος για τους πελάτες τους ξεκίνησαν η Forthnet με την Anytime της INTERAMERICAN. Στο πλαίσιο της επιβράβευσης των συνδρομητών Forthnet & Nova – οι οποίοι απολαμβάνουν μοναδικά προνόμια – με κάθε νέα ασφάλεια αυτοκινήτου Anytime, κερδίζουν Άμεση Ιατρική Βοήθεια INTERAMERICAN για έναν ολόκληρο χρόνο.
H κάλυψη Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας, που θα ισχύει για τον ασφαλισμένο και την οικογένειά του, εξασφαλίζει σε 24ωρη βάση υγειονομική μεταφορά στο κατάλληλο νοσηλευτικό ίδρυμα σε όλη την Ελλάδα με ασθενοφόρο, ελικόπτερο ή αεροπλάνο αν χρειαστεί, ιατρικές συμβουλές και οδηγίες από ιατρούς όλων των ειδικοτήτων, καθώς και άλλες παροχές.
Η διαδικασία είναι πολύ απλή: Μέσα από την ιστοσελίδα www.forthnet.gr/pronomia/anytime κάθε συνδρομητής Forthnet & Nova μπορεί να αποκτήσει ένα μοναδικό κωδικό, με τον οποίο ασφαλίζοντας το όχημά του στην Anytime θα κερδίζει την προσφορά.
Μετά την αγορά και την πληρωμή του νέου ασφαλιστηρίου συμβολαίου αυτοκινήτου στην Anytime, ο πελάτης θα ειδοποιείται για την έναρξη της κάλυψης Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας με ενημερωτικό sms.
Μέσω του προγράμματος επιβράβευσης συνδρομητών “προνόμια”, όλοι οι ενεργοί συνδρομητές Forthnet ή Nova, κάθε μήνα απολαμβάνουν κληρώσεις με συναρπαστικά δώρα και αποκλειστικές προσφορές.
Μέσω του προγράμματος επιβράβευσης συνδρομητών “προνόμια”, όλοι οι ενεργοί συνδρομητές Forthnet ή Nova, κάθε μήνα απολαμβάνουν κληρώσεις με συναρπαστικά δώρα και αποκλειστικές προσφορές.
10 Ιουλ 2014
Σε ποιους ασφαλισμένους του ΟΑΕΕ με οφειλές χορηγείται δωρεάν περίθαλψη
Ο Οργανισμός Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών ενημερώνει τους ασφαλισμένους του, ότι μετά τις πρόσφατες νομοθετικές πρωτοβουλίες της Κυβέρνησης, με βασικό στόχο την κάλυψη από πλευράς παροχών περίθαλψης των ανασφάλιστων πολιτών, λόγω των δυσμενών οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών της χώρας, ισχύουν για τους ασφαλισμένους του ΟΑΕΕ τα εξής:
α) παροχές ασθένειας σε είδος (υποπ. Α3, ν.4254/2014): Ασφαλισμένοι του ΟΑΕΕ οι οποίοι διέκοψαν την επαγγελματική τους δραστηριότητα ή προέβησαν σε δήλωση αδράνειας εργασιών στη Δ.Ο.Υ σύμφωνα με την ΠΟΛ 1102/14.7.2005 και δεν εμπίπτουν στις διατάξεις της παραγράφου 8 του άρθρου δεύτερου του 3845/2010 ή συνεχίζουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα και δεν είναι ασφαλισμένοι σε άλλο ασφαλιστικό φορέα, δικαιούνται οι ίδιοι και τα προστατευόμενα μέλη αυτών, παροχή ασθένειας σε είδος, μέχρι 28.2.2015, εφόσον οι οφειλές τους στον οικείο ασφαλιστικό φορέα αφορούν τα έτη 2011, 2012 και 2013 και ο μέσος όρος του συνολικού οικογενειακού τους εισοδήματος κατά τα ως άνω έτη δεν υπερβαίνει τις δώδεκα χιλιάδες (12.000) ευρώ.
β) πρόσβαση στο σύστημα νοσηλευτικής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης (ΚΥΑ Αριθ. Υ4α/ΓΠ/48985/3 Ιουνίου 2014): ασφαλισμένοι που έχουν απωλέσει την ασφαλιστική τους ικανότητα λόγω οφειλών στα οικεία Ασφαλιστικά Ταμεία, είναι δικαιούχοι δωρεάν νοσοκομειακής περίθαλψης (πολυήμερης και βραχείας) σε κρατικό Νοσοκομείο.
γ) πρόσβαση στο σύστημα φαρμακευτικής περίθαλψης (ΚΥΑ Αριθ.Γ.Π./Οικ.56432/28 Ιουνίου 2014): παροχή δωρεάν φαρμακευτικής φροντίδας για όσους απώλεσαν την ασφαλιστική ικανότητα λόγω οφειλών στα Ταμεία και για τα εξαρτημένα μέλη της οικογένειάς τους.
Με το παραπάνω νομοθετικό πλέγμα αντιμετωπίζεται το μείζον κοινωνικό θέμα της παροχής περίθαλψης σε ανασφάλιστους οφειλέτες.
β) πρόσβαση στο σύστημα νοσηλευτικής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης (ΚΥΑ Αριθ. Υ4α/ΓΠ/48985/3 Ιουνίου 2014): ασφαλισμένοι που έχουν απωλέσει την ασφαλιστική τους ικανότητα λόγω οφειλών στα οικεία Ασφαλιστικά Ταμεία, είναι δικαιούχοι δωρεάν νοσοκομειακής περίθαλψης (πολυήμερης και βραχείας) σε κρατικό Νοσοκομείο.
γ) πρόσβαση στο σύστημα φαρμακευτικής περίθαλψης (ΚΥΑ Αριθ.Γ.Π./Οικ.56432/28 Ιουνίου 2014): παροχή δωρεάν φαρμακευτικής φροντίδας για όσους απώλεσαν την ασφαλιστική ικανότητα λόγω οφειλών στα Ταμεία και για τα εξαρτημένα μέλη της οικογένειάς τους.
Με το παραπάνω νομοθετικό πλέγμα αντιμετωπίζεται το μείζον κοινωνικό θέμα της παροχής περίθαλψης σε ανασφάλιστους οφειλέτες.
Ταξιδιωτική Ασφάλιση από την Υδρόγειο Ασφαλιστική
Τα προγράμματα ταξιδιωτικής ασφάλισης της Υδρογείου Ασφαλιστικής συνδυάζουν πολύπλευρες καλύψεις και παροχές προσφέροντας ολοκληρωμένη προστασία από απρόοπτα ατυχήματα ή άλλα ατυχή συμβάντα (π.χ. απώλεια αποσκευών, καθυστέρηση πτήσεων, κτλ.) καθώς και κάλυψη της προσωπικής αστικής ευθύνης του ασφαλισμένου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του.
Προσφέρονται τρία προγράμματα με διαφοροποιημένα ανώτερα κεφάλαια κάλυψης για να επιλέξει ο κάθε ενδιαφερόμενος αυτό που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες του.
Τα ασφάλιστρα διαμορφώνονται ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλεγεί, τον προορισμό και τη διάρκεια του ταξιδιού.
Τα ασφάλιστρα διαμορφώνονται ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλεγεί, τον προορισμό και τη διάρκεια του ταξιδιού.
Αναλυτικά οι καλύψεις των προγραμμάτων ταξιδιωτικής ασφάλισης:
Περισσότερες πληροφορίες στο www.ydrogios.gr
9 Ιουλ 2014
Το 50% των καταναλωτών διεθνώς θα αγόραζε ασφάλιση από “εναλλακτικούς” παρόχους
Μεγάλο ανταγωνισμό θα αντιμετωπίσουν διεθνώς οι ασφαλιστικές εταιρείες από διάφορους εν δυνάμει παρόχους ασφαλιστικών προϊόντων, που μπορεί να χρησιμοποιήσουν το υπάρχον πελατολόγιο τους για να επεκταθούν στον τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης.
Σύμφωνα με έρευνα της PwCπου έγινε σε 10.000 άτομα και 16 χώρες, μεγάλη μερίδα των καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι πρόθυμοι να πραγματοποιήσουν αγορές ασφαλιστικών προγραμμάτων από νέα «κανάλια» όπως πάροχους υπηρεσιών διαδικτύου (18%), μεγάλες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου (18%) και online εμπόρους λιανικής πώλησης (15%).
Από τα ευρήματα της έρευνας διαφαίνεται και πόσο σημαντικό ρόλο παίζει πλέον η έρευνα αγοράς για τον καταναλωτή, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που ενδιαφέρονται να συνάψουν ένα ασφαλιστήριο ζωής, ανεξαρτήτως ποιον κλάδο αφορά, διενεργούν ψηφιακή έρευνα, μέσα από ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών ή συμβουλεύονται τα όσα γράφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν από την αγορά.
Ο Michael Spiteri, Digital Insurance Partner της PwC, δήλωσε ότι «η ασφαλιστική αγορά δεν μπορεί να αγνοήσει τους νεοεισερχόμενους στον κλάδο, όπως οι μηχανές αναζήτησης ή οι onlineλιανοπωλητές.
Αν οι παραδοσιακοί ασφαλιστές δεν θα μπορέσουν να προσφέρουν στους καταναλωτές αυτό που επιθυμούν, θα προσανατολιστούν σε μπράντες που εμπιστεύονται και που τους παρέχουν την εμπειρία που επιθυμούν».
Πρόσθεσε επίσης ότι όσον αφορά τις γενικές ασφαλίσεις το καταναλωτικό κοινό είχε τη δυνατότητα να συγκρίνει πληροφορίες και να καταλήξει σε συμπεράσματα.
Η έρευνα “Insurance 2020: the digital prize – taking customer connection to a new level” , δείχνει επίσης ότι οι πελάτες θα θα έδιναν στις εταιρείες περισσότερες προσωπικές πληροφορίες ή στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο ζωής και τις συνήθειες τους, προκειμένου να έχουν καλύτερη εξυπηρέτηση.
Σχεδόν τα δύο τρίτα των συμμετεχόντων στην έρευνα (62%) ήταν διατεθειμένοι να έχουν έναν αισθητήρα στο σπίτι ή το αυτοκίνητό τους, όπως το «κουτί» που τοποθετείται στο αυτοκίνητο και καταγράφει τον τρόπο που ο ασφαλισμένος οδηγεί, με σκοπό να προσαρμόσει ανάλογα και τα ασφάλιστρα τα οποία καταβάλλει. Επίσης το 37% δηλώνει ότι είναι πρόθυμοι να δώσουν πρόσθετες πληροφορίες ώστε να μειωθούν τα ασφάλιστρα τους.
Ειδικότερα από το Ηνωμένο Βασίλειο συμμετείχαν στην έρευνα 1.500 άνθρωποι οι οποίοι δήλωσαν ότι βρίσκουν onlineασφαλιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες του και σε προσιτό κόστος.
Το 86% είπε ότι πραγματοποίησε έρευνα στο διαδίκτυο πριν προχωρήσει στην αγορά ασφαλιστηρίου συμβολαίου και το 50% δήλωσε ότι αγοράζει το ιδανικό προιόν για τις ανάγκες του από το διαδίκτυο, ποσοστό διπλάσιο από ότι ο μέσος όρος της έρευνας που είναι στο 26%.
Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι πελάτες θέλουν να έχουν προσωπική αλληλεπίδραση παρά το γεγονός ότι σταδιακά όλα επηρεάζονται από την ψηφιακή εποχή.
Σύμφωνα με την PwC μέσω των web chat, co-browsing και video chat μπορούν οι εταιρείες να ενισχύσουν την εμπειρία των πελατών.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)