Ζητήματα που προβληματίζουν την αγορά όσον αφορά την ομαλή λειτουργία του συστήματος προείσπραξης ασφαλίστρων προκύπτουν στην πράξη. Αν και, όπως δηλώνουν παράγοντες της αγοράς, το καθεστώς της προείσπραξης φαίνεται πως ακολουθείται από πολλές ασφαλιστικές εταιρείες, με στόχο να διασφαλιστεί η τόνωσης της ρευστότητάς τους, αλλά και ο μηδενισμός των επισφαλειών, ωστόσο εντοπίζονται τα εξής ζητήματα:
1. Κάποιες εταιρείες της αγοράς συνεχίζουν να εκδίδουν σήμα ασφάλισης όταν αυτό έχει καταργηθεί.
2. Εφόσον ο ασφαλισμένος καθυστερήσει την καταβολή του ασφαλίστρου ορισμένες εταιρείες όταν εκδίδουν το συμβόλαιο το κουμπώνουν ημερολογιακά με το προηγούμενο ώστε ο πελάτης να είναι καλυμμένος έναντι της τροχαίας, όμως τον ενημερώνουν ότι για το ενδιάμεσο διάστημα και σε περίπτωση τροχαίου λογίζεται ως ανασφάλιστος και δεν αποζημιώνεται.
3. Ορισμένες εταιρείες εφόσον δεν υπάρξει προπληρωμή ασφαλίστρου στην ανανέωση του συμβολαίου αναγράφουν ως ημερομηνία έναρξης της ασφάλισης την ημέρα πληρωμής του ασφαλίστρου και όχι την επομένη ημέρα λήξης του προηγούμενο συμβολαίου.
4. Ορισμένες τράπεζες δεν έχουν προβλέψει την αναγραφή του κωδικού πληρωμής στα παραστατικά κατάθεσης, για την καταβολή των ασφαλίστρων σε λογαριασμό της ασφαλιστικής, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται εν συνεχεία προβλήματα αναζήτησης του ασφαλισμένου στα αρχεία της ασφαλιστικής.
5. Στις περιπτώσεις ασφάλισης καινούργιων οχημάτων, εφόσον αυτά παραδίδονται απογευματινές ώρες και η αντιπροσωπεία δεν έχει τη δυνατότητα έκδοσης ασφαλιστηρίου συμβολαίου, η ασφάλιση του οχήματος και κατά μια έννοια η παράδοσή του είναι εφικτή μόνο την επόμενη Δευτέρα οπότε τα μηχανογραφικά συστήματα των ασφαλιστικών εταιρειών τίθενται εκ νέου σε λειτουργία.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου