1 Σεπ 2014
Μόνο ένας στους δέκα Έλληνες ασφαλίζει την κατοικία του
Στην Ελλάδα, σε αντίθεση με πολλές χώρες του εξωτερικού, το ποσοστό ιδιοκατοίκησης ξεπερνά το 80%, ωστόσο -αν και μοιάζει σχήμα οξύμωρο- μόλις 1 στους 10 ιδιοκτήτες κατοικιών έχει ασφαλίσει την περιουσία του για κινδύνους πυρός, διαρροών, φυσικών φαινομένων κλπ.
Αναζητώντας τους λόγους της χαμηλής ασφαλιστικής διείσδυσης σε έναν τομέα, στον οποίο οι Έλληνες είχαν ανέκαθεν μεγάλη ευαισθησία, αναμφίβολα προσανατολιζόμαστε και στη δύσκολη οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο μέσος Έλληνας. Ωστόσο φαίνεται πως βασικός λόγος είναι και το κενό ενημέρωσης. Κι αυτό γιατί οι Έλληνες ασφάλιζαν και προ ύφεσης πάλι στα ίδια ποσοστά τις κατοικίες τους, ενώ ταυτόχρονα τα περισσότερα συμβόλαια συνοδεύονταν από τραπεζικό δανεισμό. Μετά από την περίοδο 2000-2010 που ο κλάδος παρουσίασε ανάπτυξη και τα συμβόλαια αυξήθηκαν από το 7-10% των κατοικιών στο 10-15%, η εικόνα των ασφαλίσεων κατοικιών παρέμεινε στάσιμη.
Μεταξύ των απόψεων που έχουν διατυπωθεί για την εξέλιξη του κλάδου είναι και το κατά πόσο πρέπει να υπάρξει η υποχρεωτική ασφάλιση για συγκεκριμένες παραμέτρους, όπως η κάλυψη σε περίπτωση σεισμού. Και εδώ η εικόνα είναι διττή, καθώς υπάρχει η πλευρά που υποστηρίζει ότι σε μία χώρα που οι σεισμοί εμφανίζονται με μεγάλη συχνότητα είναι απαραίτητο να προστατεύεται η περιουσία του ιδιώτη και σίγουρα την προστασία αυτή δεν μπορεί πλέον να του παρέχει το κράτος. Από την άλλη υπάρχουν και αυτοί που πρεσβεύουν ότι η υποχρεωτικότητα πρέπει να ισχύει στις περιπτώσεις που η βλάβη αφορά τρίτους και δεν είναι θεμιτό να εφαρμοστεί στη συγκεκριμένη περίπτωση. Ανεξάρτητα από τις απόψεις αυτές και το ποια θα είναι η θέση που θα λάβει μελλοντικά η πολιτεία, η ασφαλιστική αγορά μεμονωμένα και συλλογικά πρέπει να εστιάσει στην ενημέρωση. Στην εκπαίδευση του καταναλωτή και του ασφαλισμένου μέσω των διαμεσολαβητών της, του διαδικτύου και τηλεοπτικών ή ραδιοφωνικών διαφημίσεων για το τι προσφέρει η ασφάλιση κατοικίας και με τι κόστος. Η πλειοψηφία των καταναλωτών λόγου χάρη αγνοεί πως για να ασφαλίσει κανείς μία οικία 100 τετραγωνικών μέτρων για φωτιά θα χρειαστεί περίπου 5-7 ευρώ το μήνα.
Αυτό το κενό «πληροφορίας» πρέπει να γεφυρώσει η ασφαλιστική αγορά και να προετοιμάσει το έδαφος για την ανάπτυξη εργασιών και την παροχή χρήσιμων προϊόντων στους πολίτες.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
Επιστροφή στο σχολείο μαζί με το Ιατρικό Αθηνών
1.9.14
ΕΟΠΥΥ, Ιατρικό Αθηνών, Παιδιά, Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών, Πακέτο εξετάσεων, Υγεία, Back to school
No comments
Προσφορά πακέτου εξετάσεων προληπτικού ελέγχου- Check up “Back to school” – σε προνομιακή τιμή
Με αφορμή την επικείμενη έναρξη της σχολικής χρονιάς, το Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο εξετάσεων προληπτικού ελέγχου για παιδιά - Check up “Back to school”- σε ιδιαίτερα προνομιακή τιμή.
Με αφορμή την επικείμενη έναρξη της σχολικής χρονιάς, το Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο εξετάσεων προληπτικού ελέγχου για παιδιά - Check up “Back to school”- σε ιδιαίτερα προνομιακή τιμή.
Το πακέτο εξετάσεων περιλαμβάνει τις παρακάτω εξετάσεις στις αντίστοιχες τιμές:
- Οφθαλμολογική εξέταση, Καρδιολογική εξέταση, Ηλεκτροκαρδιογράφημα & Triplex Καρδιάς με προσκόμιση παραπεμπτικού ΕΟΠΥΥ στην προνομιακή τιμή των 60 ευρώ
- Οφθαλμολογική εξέταση, Καρδιολογική εξέταση, Ηλεκτροκαρδιογράφημα & Triplex Καρδιάς χωρίς παραπεμπτικό ΕΟΠΥΥ στην προνομιακή τιμή των 95 ευρώ
Για ραντεβού, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στα παρακάτω τηλέφωνα (Δευτέρα- Παρασκευή, από τις 08.00 έως τις 15.00):
Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών : τηλ. 210 6862397 & 339, 210-6157264
Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών:
«Είμαστε κοντά σας, σε κάθε του βήμα»
Το Παιδιατρικό Κέντρο του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών, η πρώτη ιδιωτική παιδιατρική κλινική στην Ελλάδα από το 1982, παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες υγείας υψηλής ποιότητας για τα παιδιά. Διαθέτει επιστημονικό προσωπικό όλων των παιδιατρικών ειδικοτήτων και υποειδικοτήτων, εξειδικευμένο νοσηλευτικό προσωπικό στη φροντίδα των παιδιών, υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις και ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό τεχνολογίας αιχμής.
«Είμαστε κοντά σας, σε κάθε του βήμα»
Το Παιδιατρικό Κέντρο του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών, η πρώτη ιδιωτική παιδιατρική κλινική στην Ελλάδα από το 1982, παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες υγείας υψηλής ποιότητας για τα παιδιά. Διαθέτει επιστημονικό προσωπικό όλων των παιδιατρικών ειδικοτήτων και υποειδικοτήτων, εξειδικευμένο νοσηλευτικό προσωπικό στη φροντίδα των παιδιών, υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις και ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό τεχνολογίας αιχμής.
Μοναδικό μέλημα των εργαζομένων του Παιδιατρικού Κέντρου Αθηνών είναι η σωστή διάγνωση και η αποτελεσματική θεραπεία στα παιδιά.
29 Αυγ 2014
Νέα χαμηλότερα ασφάλιστρα αυτοκινήτου από την Υδρόγειο Ασφαλιστική
Ανταποκρινόμενη στον έντονο ανταγωνισμό που επικρατεί τους τελευταίους μήνες στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, από 1η Σεπτεμβρίου η Υδρόγειος προχωρά σε σημαντικές μειώσεις ασφαλίστρων στον κλάδο οχημάτων.
Συγκεκριμένα, στα αυτοκίνητα η μείωση θα είναι της τάξης του 3% - 5%, στα φορτηγά 4% - 7%, στα αγροτικά 2% - 4% και στα λεωφορεία/πούλμαν 8% - 12%.
Επίσης στις μοτοσυκλέτες δημιουργεί νέα κατηγορία για κυβισμό από 251cc - 350cc, στην οποία τα ασφάλιστρα μειώνονται από 19% έως 23%.
Παράλληλα επιβραβεύει τους προσεκτικούς οδηγούς με 6% μείωση σε περίπτωση που δεν έχουν προκαλέσει ατύχημα την τελευταία τριετία και δίνει επιπλέον έκπτωση 5% στους παλιούς ασφαλισμένους της που έχουν κλείσει τουλάχιστον μία πενταετία χωρίς να προκαλέσουν ατύχημα.
(Πηγή: Insurance-eea.gr)
(Πηγή: Insurance-eea.gr)
Ασφαλιστική απάτη ύψους 2.2 εκατ. δολαρίων με Bugatti Veyron
Ο ιδιοκτήτης της κατεστραμμένης Bugatti Veyron -η οποία συνετρίβη σε μια λίμνη- αντιμετωπίζει ποινή μέχρι και 20 χρόνια φυλάκισης, αφού διαπιστώθηκε ότι το όλο περιστατικό ήταν μια απόπειρα εξαπάτησης της ασφαλιστικής εταιρίας.
Όταν, το 2009, η φωτογραφία με την κατεστραμμένη -από πτώση σε λίμνη- Bugatti Veyron έκανε τον γύρο του κόσμου μέσω του διαδικτύου, όλοι αισθάνθηκαν θλίψη για την ζημιά που είχε υποστεί ο επιχειρηματίας Άντι Χάουζ.
Ο ιδιοκτήτης της κατεστραμμένης Bugatti Veyron αντιμετωπίζει μέχρι και 20 χρόνια στη φυλακή, αφού διαπιστώθηκε ότι το όλο περιστατικό ήταν μια απόπειρα απάτης .
Όταν, το 2009, η φωτογραφία με την κατεστραμμένη -από πτώση σε λίμνη- Bugatti Veyron έκανε τον γύρο του κόσμου μέσω του διαδικτύου, όλοι αισθάνθηκαν θλίψη για την ζημιά που είχε υποστεί ο επιχειρηματίας Άντι Χάουζ.
Το όλο περιστατικό, μιας και η αποζημίωση που έπρεπε να πάρει ο ιδιοκτήτης του υπέροχου αυτού supercar ήταν μεγάλη, έτυχε ενδελεχούς έρευνας από την πλευρά της ασφαλιστικής εταιρίας με έδρα την Φιλαδέλφεια.
Όπως αποδείχθηκε λοιπόν, ο Άντι Χάουζ έριξε στη λίμνη στο Τέξας την πανάκριβη Bugatti Veyron, προκειμένου να διεκδικήσει από την ασφάλεια το ποσό των 2,2 εκατομμυρίων δολαρίων, ως αποζημίωση για την καταστροφή της.
Ο ιδιοκτήτης της κατεστραμμένης Bugatti Veyron αντιμετωπίζει μέχρι και 20 χρόνια στη φυλακή, αφού διαπιστώθηκε ότι το όλο περιστατικό ήταν μια απόπειρα απάτης .
Ο Χάουζ, ισχυρίσθηκε αρχικά ότι ένας πελεκάνος σε ... χαμηλή πτήση, τον έκανε να χάσει τον έλεγχο του οχήματος. Προκειμένου λοιπόν να μην χτυπήσει το πτηνό, πήρε πορεία προς τη λίμνη. Δυστυχώς όμως γι΄ αυτόν, κάποιος περαστικός κατέγραψε το περιστατικό με το κινητό του τηλέφωνο και, όπως αποδείχθηκε, οι ισχυρισμοί του Χάουζ ήταν ψεύτικοι.
Στην πορεία της έρευνας, διαπιστώθηκε επίσης, ότι αρχικά ο Χάουζ είχε επιχειρήσει να δωροδοκήσει κάποιον να κλέψει και να καταστρέψει το πανάκριβο αυτοκίνητο
Τώρα, αντί για τα 2,2 εκάτ. δολάρια, ο Χάουζ βρίσκεται αντιμέτωπος με μήνυση για απάτη, από την πλευρά της ασφαλιστικής εταιρίας, κινδυνεύοντας με φυλάκιση έως και 20 χρόνων!
(Πηγή: News247.gr)
Το τηλεματικό μέλλον του κλάδου αυτοκινήτου θα έρθει μέσω… smartphone
29.8.14
Ασφάλεια αυτοκινήτου, ασφάλιση, Ασφαλιστικές Εταιρίες, Ασφάλιστρα, Αυτοκίνητο, Τηλεματική, Smartphone
No comments
H πρόταση είναι απλή: Εγκαταστήστε μια συσκευή στο αυτοκίνητό σας και επιτρέψτε στην ασφαλιστική σας εταιρεία να παρακολουθεί την οδήγησή σας – πόσο γρήγορα οδηγείτε, πόσο απότομα φρενάρετε, πόσο ξυστά παίρνετε τις στροφές και ούτω καθεξής. Σε αντάλλαγμα, η ασφαλιστική θα σας παρέχει έκπτωση στα ασφάλιστρα.
Αυτό μπορεί να μοιάζει ανησυχητικό, αλλά δεν θα έπρεπε να προκαλεί έκπληξη. Αν αναλογιστεί κανείς ότι οι χρήστες του διαδικτύου ήδη προσφέρουν μετά χαράς τα δεδομένα τους έναντι δωρεάν υπηρεσιών, η μόνη έκπληξη είναι το γεγονός ότι η ασφάλιση που βασίζεται στην καταγραφή δεδομένων δεν είναι ακόμη πιο διαδεδομένη. Η Progressive Insurance, η μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία που χρησιμοποιεί τέτοιες μεθόδους στις ΗΠΑ, διαπίστωσε μετά την ανάλυση δισεκατομμυρίων μιλίων και σχετικών δεδομένων ότι σημεία κλειδί της οδηγικής συμπεριφοράς –όπως τα πραγματικά μίλια που διανύθηκαν, το φρενάρισμα και η ώρα της ημέρας– δίνουν περισσότερο από τις διπλάσιες δυνατότητες πρόβλεψης σε σχέση με τις παραδοσιακές μεταβλητές, όπως η ηλικία του οδηγού, το φύλο του, καθώς και το έτος, ο κατασκευαστής και το μοντέλο του ασφαλισμένου οχήματος. Η μέση έκπτωση στα ασφάλιστρα για έναν οδηγό πελάτη της Progressive που συμφωνεί να καταγράφεται η συμπεριφορά του ανέρχεται στο 10 με 15%.
Στο μέλλον, όποιος δεν συμφωνεί να καταγράφεται η οδηγική του συμπεριφορά ίσως δεν θα καλείται να πληρώσει απλώς υψηλότερα ασφάλιστρα, αλλά οι περισσότερες εταιρείες δεν θα δέχονται καν να τον ασφαλίσουν. Θα μπορούσε να ισοδυναμεί με ιστορικό αφερεγγυότητας ή άρνηση παροχής των βασικών πληροφοριών που απαιτούνται για το άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού. «Στο τέλος, η εξυπηρέτηση όσων λένε όχι μπορεί να εξελιχτεί σε ειδική αγορά για κάποιους παρόχους ασφάλισης» υποστηρίζει πρόσφατη έκθεση της Deloitte για τα ασφαλιστικά προγράμματα με βάση τη χρήση (usage-based insurance, UBI). Και όπου «ειδική αγορά», διάβαζε: πολύ ακριβή.
Χάριν δεδομένων
Η ασφάλιση με βάση τη χρήση ή την τηλεματική δεν είναι κάτι καινούριο. Μια από τις παλαιότερες εταιρείες σε αυτόν τον τομέα, η Octo Telematics, δραστηριοποιείται από το 2002 περίπου. Η ιδέα όμως ποτέ δεν υιοθετήθηκε ευρέως – παρότι η Octo διέπρεψε και πρόσφατα μάλιστα εξαγοράστηκε από μεγάλη ρωσική κοινοπραξία. Στις ΗΠΑ, η Progressive έχει εγγράψει περίπου 2 εκατ. πελάτες στο πρόγραμμά της από το 2008. Αλλά στον δρόμο κυκλοφορούν περισσότερα από 250 εκατ. oχήματα, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IHS Automotive.
Η Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο φάνηκαν πιο ένθερμοι υποστηρικτές, με το 15 έως 18% των συμβολαίων να βασίζονται στην τηλεματική, σύφωνα και πάλι με την Deloitte. Η συμβουλευτική Ptolemus δίνει χαμηλότερα νούμερα, ωστόσο προβλέπει ότι σχεδόν το 40% των βρετανικών συμβολαίων θα είναι... τηλεματικά ως το 2020.
Μερίδια αγοράς για τα ασφαλιστικά προγράμματα που αξιοποιούν την τηλεματική, σε Ευρώπη και ΗΠΑ
Το σημείο καμπής της τηλεματικής
Μια μεγάλη αλλαγή μπορεί όμως να βρίσκεται προ των πυλών, υποστηρίζει ο John Lucker, στέλεχος τηςDeloitte. Η ασφάλιση με βάση την τηλεματική μπορεί τελικά να βρει μεγάλη απήχηση, σύμφωνα με τον ίδιο, καθώς δεν απαιτούνται πλέον ειδικές συσκευές που εγκαθίστανται στο αυτοκίνητο, αλλά αρκεί το απλό κατέβασμα εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα.
Μια εφαρμογή είναι πιο εύχρηστη για τον πελάτη και φτηνότερη για την ασφαλιστική εταιρεία: η τηλεματική συσκευή κοστίζει γύρω στα 100 δολάρια και ίσως χρειαστεί να επιστραφεί και να δοθεί σε άλλον πελάτη μετά τη λήξη του συμβολαίου. Επιπλέον, τα τηλέφωνα έχουν κατασκευαστεί ειδικά για επικοινωνία, ενώ οι συσκευές αυτοκινήτου χειάζονται κάποιου είδους πομπό. Στο Ηνωμένο Βασίλειο μια εταιρεία ονόματι Marmalade ήδη πουλά ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα που βασίζεται σε εφαρμογή για κινητό τηλέφωνο και απευθύνεται σε νέους οδηγούς οι οποίοι μαθαίνουν να οδηγούν με το αυτοκίνητο των γονιών τους.
H τηλεματική σημαίνει και ένα μεγάλο άλμα για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ασφάλειες αυτοκινήτου κατά παράδοση βασίζονται σε κατηγοριοποιήσεις: οι νέοι άνδρες οδηγούν πιο επικίνδυνα από τις νέες γυναίκες (παρότι ο προσδιορισμός των ασφαλίστρων με βάση το φύλο είναι παράνομος σε κάποια μέρη του κόσμου), οι νέοι γενικά είναι χειρότεροι οδηγοί από τους μεγαλύτερους σε ηλικία, ενώ άνθρωποι που οδηγούν συγκεκριμένους τύπους σπορ αυτοκινήτων είναι πιο επικίνδυνοι από όσους προτιμούν μοντέλα της εποχής του παππού τους, και ούτω καθεξής. Ωστόσο αυτές οι κατηγορίες αποτελούν παράλληλα γενικεύσεις. «Η δυνατότητα να φτάσουν στο πώς οι οδηγοί οδηγούν είναι κάτι σαν άγιο δισκοπότηρο για τις εταιρείες» επισημαίνει ο J. Lucker.
Επιβεβλημένες συμμαχίες
Δεν θα επωφεληθούν όλες οι ασφαλιστικές από αυτή την αλλαγή. Χρειάζονται αρκετά δισεκατομμύρια ώρες και έως 5 χρόνια εφαρμογή ενός προγράμματος UBI για να εξαγάγουν οι ασφαλιστές συμπεράσματα από τα δεδομένα. Η Progressive, για παράδειγμα, έχει συγκεντρώσει δεδομένα για πάνω από 10 δισ. μίλια και 2 εκατ. οχήματα τα τελευταία 6 χρόνια.
Οι μεγαλύτερες εταιρείες, που διαθέτουν αρκετούς πελάτες, μπορεί να είναι σε θέση να συγκεντρώσουν αρκετά δεδομένα. Οι μικρότερες όμως δεν μπορούν να ελπίζουν πως θα τις ανταγωνιστούν. Θα αναγκαστούν να μοιραστούν τα δεδομένα τους μεταξύ τους, υποστηρίζει ο Chuck Chamness, επικεφαλής της αμερικανικής ένωσης αλληλασφαλιστικών εταιρειών, της οποίας τα μέλη εισπράττουν τα μισά από τα ασφάλιστρααυτοκινήτου και κατοικίας στις ΗΠΑ.
Από την άλλη πλευρά, ίσως οι μικρότερες εταιρείες στραφούν στην ασφάλιση όσων δεν επιθυμούν συμβόλαια με βάση την τηλεματική. Μπορεί όμως να δυσκολευτούν να ανταγωνιστούν στις τιμές αντιπάλους που επωφελούνται από πλουσιότερα δεδομένα, ή να διαπιστώσουν ότι οι πελάτες που γυρνούν την πλάτη τους στην τηλεματική δεν το κάνουν από ευαισθησία για τα προσωπικά τους δεδομένα, αλλά γιατί αυτό που θα κατέγραφαν οι αισθητήρες απέχει πολύ από την ενδεδειγμένη οδηγική συμπεριφορά...
Τα δεδομένα για την οδηγική συμπεριφορά που καταγράφηκαν (σε δισ. χιλιόμετρα)
Οι αλλαγές θα φέρουν κι άλλες αλλαγές
Όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα για την ασφαλιστική βιομηχανία, αν η ασφάλιση που βασίζεται στην τηλεματική εδραιωθεί, αυτό θα σημαίνει μεγάλες αλλαγές για την οδική ασφάλεια. Η ασφαλιστική εφαρμογή στο κινητό τηλέφωνο μπορεί να σας ειδοποιήσει όταν φρενάρετε πολύ απότομα ή τρέχετε υπερβολικά, και να τιθασεύσει την οδήγησή σας. Αν και σχεδόν τρομακτικό, αποτελεί γεγονός ότι οι άνθρωποι οδηγούν πιο προσεκτικά μόνο και μόνο επειδή γνωρίζουν ότι οι κινήσεις τους καταγράφονται. Τα ακριβότερα ασφάλιστρα λειτουργούν και ως τιμωρία για τις απερισκεψίες.
Οι ασφαλιστικές μπορεί επίσης να αρχίσουν να προσφέρουν «υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας», υποστηρίζει η Deloitte, όπως διαφημίσεις με βάση τη θέση του οχήματος στον χάρτη (σε αυτή την περίπτωση, βέβαια, η προστιθέμενη αξία αφορά μάλλον τον διαφημιστή). Δεν θα αρέσουν σε όλους, όπως όμως έχει δείξει ήδη το διαδίκτυο, οι καταναλωτές ανέχονται αρκετές ενοχλήσεις με αντάλλαγμα εκπτώσεις και δωρεάν παροχές.
Με πίνακες σαν αυτόν ενημερώνονται οι οδηγοί για τις επιδόσεις τους
(Πηγή: Nextdeal.gr)
28 Αυγ 2014
Η ασφαλιστική ικανότητα online
28.8.14
Ασφαλισμένοι, Ασφαλιστικά Ταμεία, Ασφαλιστική ικανότητα, ΑΤΛΑΣ, Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση, online
No comments
Τα στοιχεία ασφαλιστικής κάλυψης κάθε ασφαλισμένου συμπεριλαμβάνονται πλέον στην ηλεκτρονική συνταγογράφηση.
Όπως αναφέρουν οι Φαρμακοποιοί, τόσο στις οθόνες της εφαρμογής όσο και στα έντυπα έκδοσης συνταγής και έκδοσης παραπεμπτικού εμφανίζονται πλέον τα στοιχεία ασφαλιστικής ικανότητας του Εθνικού Μητρώου Δικαιούχων Περίθαλψης - «ΑΤΛΑΣ» για κάθε ασφαλισμένο.
Στις περιπτώσεις που το αρχείο είναι ελλιπές ο γιατρός καλείται να ελέγξει και το βιβλιάριο του ασθενούς και εφόσον διαπιστώσει ότι έχει θεωρηθεί και είναι σε ισχύ, να προχωρήσει κανονικά στη συνταγογράφηση.
(Πηγή: Virus.com.gr)
Σχετικά άρθρα:
- Πως θα ελέγξεις αν έχει γίνει η ανανέωση βιβλιαρίου ΙΚΑ για το 2016
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- Ποια είναι η μικρότερη διάρκεια ασφάλισης αυτοκινήτου;
- Ποιες ασφαλιστικές παρέχουν Τρίμηνη ασφάλεια αυτοκινήτου
- Πως θα ασφαλίσεις το αυτοκίνητο σου Online - Αναλυτικός Οδηγός!
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- Ποια είναι η μικρότερη διάρκεια ασφάλισης αυτοκινήτου;
- Ποιες ασφαλιστικές παρέχουν Τρίμηνη ασφάλεια αυτοκινήτου
- Πως θα ασφαλίσεις το αυτοκίνητο σου Online - Αναλυτικός Οδηγός!
Δίδυμη ασφαλιστική προστασία: Αστική Ευθύνη και Νομική Προστασία Επιχειρηματικό σωσίβιο
Ασφαλιστικές εργασίες έχουν δημιουργήσει οι κατά χιλιάδες νέες επιχειρήσεις –κυρίως εστίασης και παραγωγής ειδών διατροφής- που ανοίγουν στην χώρα οι οποίες βρίσκονται εκτεθειμένες σε σειρά κινδύνων. Με κυρίαρχη αιτία την άγνοια των ιδιοκτητών και την απουσία εντατικής ενημέρωσης από την ασφαλιστική αγορά οι επιχειρηματίες ακροβατούν καθημερινά επάνω από τον «λάκκο» των κινδύνων.
Εστιατόρια, καφετέριες, βιοτεχνίες παραγωγής, συσκευασίας ποτών και τροφίμων και πολλές άλλες επιχειρηματικές προσπάθειες παραμένουν σε μεγάλο βαθμό ανασφάλιστες όχι μόνο σε κινδύνους όπως η φωτιά ή η κλοπή αλλά σε πολύ σοβαρότερους.
Όπως για παράδειγμα να βρεθούν απέναντι σε συλλογικές ή ατομικές αγωγές καταναλωτών για παραγωγή διακίνηση εμπορία εισαγωγή προβληματικών προϊόντων ή μη ασφαλών για την υγεία. Μια ατυχία, ένα λάθος στην παραγωγή τους, κάτι απρόοπτο μπορεί να σταθεί αιτία όχι απλά να ανακοπεί η εξέλιξή τους αλλά πολύ περισσότερο να βρεθούν, τόσο οι επιχειρήσεις όσο και τα φυσικά πρόσωπα απέναντι σε τεράστιες οικονομικές απαιτήσεις –αξιώσεις- και δικαστικούς αγώνες.
Τόσο η κάλυψη Αστικής Ευθύνης όσο και η Νομική Προστασία αποτελούν ένα ασφαλιστικό δίδυμο που θα μπορούσε κάθε επιχείρηση και επιχειρηματίες να γνωρίζουν ότι θα λειτουργούν απρόσκοπτα ακόμη και στις πιο δύσκολες συγκυρίες. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε τις δεκάδες περιπτώσεις επιχειρήσεων όπου ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Ποιότητας Τροφίμων έχει εντοπίσει και επιβάλλει την απόσυρση του προϊόντος συστήνοντας στους καταναλωτές να μη το καταναλώσουν. Πρόσφατο παράδειγμα αυτό όπου ο ΕΦΕΤ και συγκεκριμένα η Περιφερειακή Διεύθυνση Θεσσαλίας, στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος Επίσημου Ελέγχου Ασφάλειας και Ποιότητας των Τροφίμων για την παρακολούθηση των προσθέτων και των χρωστικών ουσιών και σε συνεργασία με τη Χημική Υπηρεσία Βόλου του Γενικού Χημείου του Κράτους, διαπίστωσε τη διακίνηση προϊόντος «Αναψυκτικό Πορτοκαλάδα». Αυτό βρέθηκε να περιέχει βενζοϊκά σε συγκέντρωση μεγαλύτερη από τα ανώτατα επιτρεπτά επίπεδα.
Πρόκειται για το προϊόν «Πορτοκαλάδα ΟΛΥΜΠΟΥ», σε συσκευασίες του 1.5 Λίτρου, με ημερομηνία ελάχιστης διατηρησιμότητας : ΣΕΠ ’14. Το προϊόν παρασκευάζεται και συσκευάζεται από την εταιρία : «Δ. Καψάλης & ΣΙΑ Ο.Ε., Εργοστάσιο Εμφιάλωσης Αναψυκτικών», Λιβάδι Ελασσόνας Λάρισας.
Ο Ε.Φ.Ε.Τ. απαίτησε από την ανωτέρω επιχείρηση την άμεση ανάκληση- απόσυρση της συγκεκριμένης παρτίδας προϊόντος και ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι. Επίσης κάλεσε τους καταναλωτές, οι οποίοι έχουν προμηθευτεί τη συγκεκριμένη παρτίδα του εν λόγω προϊόντος να μην το καταναλώσουν.
Είναι προφανές ότι η κάθε τέτοια περίπτωση επιχείρησης η σωστή ασφαλιστική κάλυψη αποτελεί το εχέγγυο για την λειτουργία της.
Και προς αυτή την κατεύθυνση οφείλουν να κινηθούν οι γενικοί αλλά και ειδικοί ασφαλιστές προκειμένου και το έργο τους να επιτελέσουν και παραγωγή να φέρουν.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
Προτεινόμενα άρθρα:
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- 250 ευρώ πρόστιμο σε 600.000 ανασφάλιστα αυτοκίνητα!
- Ποια είναι η μικρότερη διάρκεια ασφάλισης αυτοκινήτου;
- Ποιες ασφαλιστικές παρέχουν Τρίμηνη ασφάλεια αυτοκινήτου
- Πως θα ασφαλίσεις το αυτοκίνητο σου Online - Αναλυτικός Οδηγός!
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- 250 ευρώ πρόστιμο σε 600.000 ανασφάλιστα αυτοκίνητα!
- Ποια είναι η μικρότερη διάρκεια ασφάλισης αυτοκινήτου;
- Ποιες ασφαλιστικές παρέχουν Τρίμηνη ασφάλεια αυτοκινήτου
- Πως θα ασφαλίσεις το αυτοκίνητο σου Online - Αναλυτικός Οδηγός!
Αυξάνονται και πληθαίνουν οι ασφαλιστικές Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών
Τουλάχιστον δύο νέες ασφαλιστικές εταιρίες που παρέχουν ασφάλιση στην Ελλάδα με καθεστώς Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών (ΕΠΥ) ανακοίνωσαν την λειτουργία τους στην χώρα το τελευταίο δίμηνο.
Έτσι μακραίνει ο κατάλογος αυτής της μορφής των ασφαλιστικών εταιριών στην Ελλάδα που σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδα και στο ειδικό μητρώο που καταχωρούνται έφταναν τις 730 στις 30/6/2014 και αφορούσαν το σύνολο των ασφαλιστικών αυτής της μορφής.
Από αυτές οι 596 ασκούν δραστηριότητα στον κλάδο των γενικών ασφαλίσεων όπου παρατηρείται και η πιο έντονη παρουσία των ασφαλιστικών με την μορφή ΕΠΥ και κύρια στον κλάδο της ασφάλισης αστικής ευθύνης του αυτοκινήτου.
Από αυτές την πιο έντονη δραστηριότητα έχουν συγκεκριμένες εταιρίες που εκπροσωπούνται κυρίως από Μεσιτικές Ασφαλιστικές Εταιρίες οι οποίες αξιοποιούν τους ασφαλιστές συνεργάτες τους για την προώθηση των προϊόντων τους.
Αν και σε επίπεδο εποπτείας (κεφαλαίων ) η αρμοδιότητα ανήκει στις χώρες εγκατάστασης της κάθε εταιρίας, σε κανόνες δεοντολογίας και λειτουργίας διέπονται όπως οι εταιρίες με έδρα ή εγκατάσταση την Ελλάδα. Έτσι ισχύουν και γι αυτές τις εταιρίες οι τελευταίες ρυθμίσεις που αφορούν την προείσπραξη των ασφαλίστρων για τις ασφάλειες αυτοκινήτου.
Σύμφωνα τώρα με ανθρώπους της αγοράς ένας από τους βασικούς λόγους που υπάρχει συνεχείς αύξηση παρουσίας αυτών των εταιριών στην Ελλάδα και στην ασφάλιση αυτοκινήτου είναι η δυνατότητα τους να παρέχουν ανταγωνιστικά ασφάλιστρα στους πελάτες τους αντίστοιχα με αυτά των online και direct ασφαλίσεων των ελληνικών εταιριών και μεγαλύτερή προμήθεια προς τους συνεργάτες τους. Επίσης κάποιες από αυτές στοχεύουν και σε ασφαλίσεις ειδικών κατηγοριών οχημάτων όπως τα ΤΑΞΙ τα επαγγελματικά φορτηγά.
Ωστόσο, δεν συμμετέχουν στο σύστημα φιλικού διακανονισμού ατυχημάτων ,για άμεση αποζημίωση, σύστημα που εφαρμόζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών μόνο για τις εταιρίες μέλη της με έδρα ή εγκατάσταση στην Ελλάδα.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Προτεινόμενα άρθρα:
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- 250 ευρώ πρόστιμο σε 600.000 ανασφάλιστα αυτοκίνητα!
- Ποια είναι η μικρότερη διάρκεια ασφάλισης αυτοκινήτου;
- Ποιες ασφαλιστικές παρέχουν Τρίμηνη ασφάλεια αυτοκινήτου
- Πως θα ασφαλίσεις το αυτοκίνητο σου Online - Αναλυτικός Οδηγός!
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- 250 ευρώ πρόστιμο σε 600.000 ανασφάλιστα αυτοκίνητα!
- Ποια είναι η μικρότερη διάρκεια ασφάλισης αυτοκινήτου;
- Ποιες ασφαλιστικές παρέχουν Τρίμηνη ασφάλεια αυτοκινήτου
- Πως θα ασφαλίσεις το αυτοκίνητο σου Online - Αναλυτικός Οδηγός!
27 Αυγ 2014
Διευκρινίσεις για την χορήγηση περίθαλψης σε οφειλέτες του ΟΑΕΕ
Διευκρινίσεις σχετικά με την χορήγηση περίθαλψης σε οφειλέτες του ΟΑΕΕ ανακοίνωσε ο Οργανισμός Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών.
Ο Οργανισμός Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών σε συνέχεια του απο 4-7-2014 Δελτίου Τύπου του Οργανισμού και του πρόσφατου, από 21-8-2014 του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, σχετικά με την χορήγηση περίθαλψης σε οφειλέτες του ΟΑΕΕ, σύμφωνα με τις διατάξεις της υποπ. Α3 του αρθ πρώτου του Ν.4254/2014, διευκρινίζει -πέραν των προϋποθέσεων του νόμου- τα εξής:
α) οι ενεργοί ασφαλισμένοι, οι οποίοι ανέρχονται σε 65.835, δεν απαιτείται να προσέρχονται στις υπηρεσίες του ΟΑΕΕ για θεώρηση βιβλιαρίου ασθενείας,
β) οι διακόψαντες των ετών 2011, 2012, 2013, οι οποίοι δικαιούνται παροχών περίθαλψης και ανέρχονται σε 22.833, θα προσέρχονται στις υπηρεσίες του ΟΑΕΕ, για να διαπιστωθεί επιπλέον: ότι δεν έτυχαν περίθαλψης ως άνεργοι ούτε πληρούν τις προϋποθέσεις υπαγωγής, βάσει του νόμου της ανεργίας.
γ) για τα προστατευόμενα μέλη των ως άνω α) και β) περιπτώσεων θα προσέρχεται ο ενδιαφερόμενος με αίτησή του, για την διαπίστωση των προϋποθέσεων -και προσκόμιση δικαιολογητικών όπου απαιτείται- καταχώρησής τους στο βιβλιάριο ασθενείας του άμεσα ασφαλισμένου, σύμφωνα με τις ισχύουσες στον Κανονισμό μας διατάξεις.
Σε καμία των περιπτώσεων δεν απαιτείται η προσκόμιση φορολογικών δηλώσεων, εφόσον με την συνδρομή της ΗΔΙΚΑ και της Γ.Γ.Π.Σ, έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία με ηλεκτρονικό τρόπο, εξασφαλίζοντας την εξυπηρέτηση του πολίτη, την μείωση της γραφειοκρατίας, την ασφάλεια των δεδομένων.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Σχέδιο για ευρωπαϊκή ασφάλιση των ανέργων
Σχέδιο για μία ασφάλιση των ανέργων σε ευρωπαϊκό επίπεδο έχει ο επίτροπος της ΕΕ για την Απασχόληση τις Κοινωνικές Υποθέσεις και την Κοινωνική Ένταξη Λάσλο Άντορ, σύμφωνα με την γερμανική εφημερίδα Die Welt.
Σε συνέντευξή του, ο επίτροπος δήλωσε ότι η ασφάλιση των ανέργων σε ευρωπαϊκό επίπεδο δεν πρέπει να υποκαταστήσει τα εθνικά συστήματα ασφάλισης.
«Η ευρωπαϊκή ασφάλιση των ανέργων θα αναλάμβανε μόνο έναν βασικό ρόλο», δήλωσε ο κ. Άντορ.
Περαιτέρω δήλωσε ότι τα ευρωπαϊκά κονδύλια για τους ανέργους θα μπορούσαν για παράδειγμα να ανέλθουν στο 40% του τελευταίου εισοδήματός τους και να διακόπτεται η χορήγησή τους μετά από έξι μήνες.
Τα εθνικά συστήματα κοινωνικής ασφάλισης θα μπορούσαν να αυξήσουν το ποσοστό του 40% στους πρώτους έξι μήνες κατά ένα καθορισμένο ποσό και στη συνέχεια να αναλάβουν πλήρως τις παροχές αναπλήρωσης.
Ένα τέτοιο σχέδιο, συνέχισε, θα δημιουργήσει οικονομική σταθερότητα και μπορεί να αναθερμάνει βραχυπρόθεσμα την οικονομία σε μία περίοδο ύφεσης.
Σύμφωνα με τον κ. Άντορ, η ευρωπαϊκή ασφάλιση των ανέργων θα πρέπει να χρηματοδοτηθεί από φορολογικά έσοδα των χωρών της Ευρωζώνης.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)