>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

29 Σεπ 2014

Generali – Ε. Μάνου: Επαναχάραξη της προϊοντικής πολιτικής στον κλάδο υγείας

Στον επανασχεδιασμό της στρατηγικής τους στον κλάδο υγείας οδηγήθηκαν  οι ασφαλιστικές εταιρείες, προκειμένου να καλύψουν τι αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών για προσιτά και ευέλικτα προγράμματα. Οι ελλείψεις στο δημόσιο σύστημα υγείας και το μειωμένο διαθέσιμο εισόδημα προσανατόλισαν ασφαλιστική αγορά – πολίτες σε προγράμματα μονοετούς διάρκειας με χαμηλότερα ασφάλιστρα.   Όπως αναφέρει στο iw η κα Ε. Μάνου, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Ζωής στην Generali όλες σχεδόν οι ασφαλιστικές εταιρείες προχώρησαν στη δημιουργία ετησίως ανανεούμενων νοσοκομειακών προγραμμάτων.
«Η Generali αντελήφθη πολύ έγκαιρα αυτές τις τάσεις και ακολούθησε έναν άλλο δρόμο προκειμένου να διαθέσει στον Έλληνα καταναλωτή ποιοτικά ασφαλιστικά προγράμματα υγείας με προσιτό κόστος, διευρύνοντας παράλληλα όσο είναι δυνατόν τις παροχές. Προγράμματα όπως το Health Care για την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας και το Medical Prime για την δευτεροβάθμια περίθαλψη απαντούν σε αυτές τις ανάγκες». Η κα Μάνου αναλύει στο Iw τους παράγοντες που διαμορφώνουν το τοπίο στην υγεία, τη φιλοσοφία της Generali στα προγράμματα υγείας και τα στοιχεία που διαφοροποιούν την εταιρεία από τον ανταγωνισμό.
- Πως κινήθηκε ο κλάδος τον τελευταίο χρόνο και πως πιστεύετε ότι θα εξελιχθεί στο μέλλον; Θα αυξηθούν τα μεγέθη του;
Ελένη Μάνου: Οι ασφαλίσεις υγείας γνωρίζουν σημαντική αύξηση της ζήτησης τα τρία τελευταία χρόνια λόγω της κρίσης που πλήττει το δημόσιο σύστημα ασφάλισης υγείας. Οι έλληνες καταναλωτές, διαπιστώνοντας τα κενά στο κοινωνικό σύστημα ασφάλισης στρέφονται προς τις ασφαλιστικές εταιρείες αναζητώντας ασφαλιστική κάλυψη, με αποτέλεσμα, παρά τη γενικότερη οικονομική κρίση που πλήττει την συνολική παραγωγή του ασφαλιστικού κλάδου, η ασφάλιση υγείας να εμφανίζει μία σταθερότητα.
Δεδομένου ότι δεν φαίνεται να βελτιώνονται άμεσα οι συνθήκες στο δημόσιο σύστημα υγείας, οι ασφαλιστικές εταιρείες αναμένεται να διεκδικήσουν ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο από το σύστημα ασφάλισης υγείας.
Τα πλέον πρόσφατα συγκεντρωτικά στοιχεία της αγοράς αναφέρουν ότι οι ενεργοί ασφαλισμένοι του κλάδου Υγείας το 2012 ήταν πάνω από 1.000.000 και σε σχέση με το 2011, ο αριθμός των ατομικών συμβολαίων παρουσίασε αύξηση 9%.
- Ποιες είναι οι τάσεις που διαμορφώνονται στις ασφαλίσεις υγείας; Οι καταναλωτές ζητούν μονοετή ή ισόβια προγράμματα; Σε ποια συμβόλαια εστιάζει η εταιρεία σας και γιατί;
Ελένη Μάνου: Η κρίση που πλήττει το δημόσιο σύστημα υγείας είναι η μία παράμετρος που συνθέτει την γενικότερη εικόνα του συστήματος ασφάλισης υγείας. Η άλλη είναι η μείωση της αγοραστικής δύναμης του μέσου έλληνα καταναλωτή, παράμετρος που τον υποχρεώνει σε επιλογές χαμηλότερου κόστους. Μία τρίτη παράμετρος είναι το υψηλό και συνεχώς μεταβαλλόμενο κόστος των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας που ουσιαστικά υποχρεώνει τις ασφαλιστικές εταιρείες σε συνεχείς αυξήσεις των ασφαλίστρων. Τέλος μία ακόμα παράμετρος αφορά τις ίδιες τις ασφαλιστικές εταιρείες και σχετίζεται με την πολιτική ανάληψης μακροχρόνιων κινδύνων και τις υποχρεώσεις σε κεφάλαια που αυτές δημιουργούν με τις νέα οδηγία Solvency II.
Αυτές οι παράμετροι υποχρεώνουν τον κλάδο ιδιωτικής ασφάλισης να επαναχαράξει την προϊοντική του πολιτική και να οδηγηθεί στην δημιουργία ασφαλιστικών προϊόντων με κύριο χαρακτηριστικό την ετήσια διάρκεια τους. Όλες σχεδόν οι ασφαλιστικές εταιρείες προχώρησαν στη δημιουργία ετησίως ανανεούμενων νοσοκομειακών προγραμμάτων.
Η Generali αντελήφθη πολύ έγκαιρα αυτές τις τάσεις και ακολούθησε έναν άλλο δρόμο προκειμένου να διαθέσει στον έλληνα καταναλωτή ποιοτικά ασφαλιστικά προγράμματα υγείας με προσιτό κόστος, διευρύνοντας παράλληλα όσο είναι δυνατόν τις παροχές. Προγράμματα όπως το Health Care για την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας και το Medical Prime για την δευτεροβάθμια περίθαλψη απαντούν σε αυτές τις ανάγκες. Αυτού του είδους τα προϊόντα που συνδυάζουν την ουσιαστική ασφαλιστική κάλυψη, σε συνεργασία με μεγάλα ιδιωτικά θεραπευτήρια, αποτελούν μία διέξοδο για εκατοντάδες χιλιάδες έλληνες ασφαλισμένους. Λαμβάνοντας υπόψη μας αυτές τις παραμέτρους, μπορούμε να πούμε ότι για την Generali η ετήσια ή μακροχρόνια διάρκεια του προγράμματος έρχεται σε δεύτερη μοίρα.

-Πως διαφοροποιείστε από τον ανταγωνισμό;

Ελένη Μάνου: Όπως προανέφερα η Generali ακολούθησε ένα διαφορετικό δρόμο στον σχεδιασμό και προώθηση των νέων προγραμμάτων ασφάλισης υγείας, προχωρώντας σε στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλους ομίλους υπηρεσιών υγείας όπως είναι οι όμιλοι Υγεία και Ιατρικό Κέντρο. Tα προϊόντα αυτά αποτέλεσαν τον «οδηγό» για παρόμοια προϊόντα και από άλλες ασφαλιστικές εταιρείες. Παράλληλα η εταιρία δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να επιλέξει άλλες, πιο ευέλικτες λύσεις μέσα από τα προγράμματα Health Keeper και Medical Safety για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια περίθαλψη αντίστοιχα.
Το πρόγραμμα Health Keeper περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη σειρά παροχών και λύσεων έτσι ώστε να ικανοποιεί όλες τις ανάγκες, σε Πανελλαδικό δίκτυο, διασφαλίζοντας την άμεση εξυπηρέτησή του ασφαλισμένου όπου κι αν βρίσκεται. Το Health Keeper εκτός από ιατρικές επισκέψεις και διαγνωστικές εξετάσεις, καλύπτει και θεραπείες. Προσφέρεται σε όλους, χωρίς περιορισμούς, ανεξάρτητα από ιατρικό ιστορικό και χωρίς κανένα απολύτως όριο ηλικίας. Επιπλέον μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής για smart phones, Generali Health Alert, ο ασφαλισμένος διευκολύνεται στην πρόσβαση του σε υπηρεσίες και παρόχους υγείας αφού έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται ανά πάσα στιγμή για την διαθεσιμότητα ιατρών και διαγνωστικών κέντρων στην περιοχή του. Ταυτόχρονα όμως το Generali Health Alert σώζει ζωές, αφού ο ασφαλισμένος μπορεί να αποστείλει κλήση για άμεση βοήθεια και να λάβει την απαιτούμενη ιατρική υποστήριξη, όπου και αν βρίσκεται.
Επίσης το MEDICAL Safety είναι η απόλυτη λύση στα Νοσοκομειακά προγράμματα υγείας, τόσο δυναμικό που καλύπτει κάθε περίπτωση, και τόσο ευέλικτο ώστε να προσαρμόζεται απόλυτα στις προσωπικές ανάγκες κάθε ασφαλισμένου. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα υγείας, που προσφέρει πλήρη κάλυψη στη δευτεροβάθμια, στα πιο σύγχρονα ιατρικά κέντρα της Ελλάδας και του εξωτερικού, με το ελάχιστο δυνατό κόστος. Παράλληλα προσφέρει 100% κάλυψη στα ειδικά συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα, και συγκεκριμένα στο Ιασώ General, στον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών και στον Όμιλο Υγεία, τόσο σε περιπτώσεις επείγουσας εισαγωγής, όσο και στις επεμβάσεις χωρίς νοσηλεία, ανεξαρτήτως απαλλαγής.
Μια καινοτομία του Medical Safety που το ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι ότι εκτός από ειδικές, υψηλού κόστους προληπτικές εξετάσεις, προσφέρει και καλύψεις τριτοβάθμιας περίθαλψης όπως η νοσηλεία κατ’ οίκον και η κάλυψη εξόδων σε κέντρα αποκατάστασης.
- Ποιες διαφορές εντοπίζετε στον κλάδο υγείας στην Ελλάδα σε σχέση με την εικόνα που διαμορφώνεται στο εξωτερικό;
Ελένη Μάνου: Κύριο χαρακτηριστικό της ελληνικής αγοράς υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα σε σχέση με την ευρωπαϊκή είναι το δυσλειτουργικό δημόσιο σύστημα υγείας και η στρεβλή ιδιωτική αγορά υγείας, όπου κυρίαρχα χαρακτηριστικά της είναι η υπερπροσφορά ιατρικών, χειρουργικών κυρίως, ειδικοτήτων και η ολιγοπωλησιακά διαρθρωμένη και συγκεντρωμένη στα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας προσφορά ιδιωτικών κλινικών.
Τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα, όπως η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος έχει επισημάνει, η αγορά ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας να λειτουργεί σε ένα περιβάλλον στο οποίο να διαπιστώνονται συχνά φαινόμενα, όπως περιπτώσεις εισαγωγής για νοσηλεία σε ιδιωτικές κλινικές χωρίς αντικειμενικά εμφανή και αποχρώντα ιατρικό λόγο, ανεξήγητες αποκλίσεις στην κλινική αντιμετώπιση πανομοιότυπων περιστατικών ασθενών, αμφισβητούμενη ιατρικώς αναγκαιότητα και ένταση στη χρήση ακριβής ιατρικής τεχνολογίας και προκλητή (υπερ)κατανάλωση υπηρεσιών υγείας, αδιαφάνεια στην τιμολόγηση των υπηρεσιών υγείας κ.λπ.
- Συμφωνείτε με την πρόθεση της πολιτείας να θεσπίσει δείκτες αναφοράς για τα προγράμματα υγείας;
Ελένη Μάνου: Η Generali υποστήριζε και θα εξακολουθήσει να υποστηρίζει την θεσμοθετημένη εισαγωγή ιατρικών πρωτοκόλλων και κατευθυντηρίων γραμμών προς γενικευμένη εφαρμογή από την ιατρική κοινότητα (δημόσιου και ιδιωτικού τομέα), όπως επίσης και την εφαρμογή κοινής κωδικοποίησης των διαγνωστικών και ιατρικών πράξεων σε όλο το φάσμα του συστήματος υγείας (δημόσιο και ιδιωτικό).

(Πηγή: Insuranceworld.gr)

Ολοκληρωμένος καρδιολογικός έλεγχος σε προνομιακή τιμή από τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Καρδιάς, στις 29 Σεπτεμβρίου 2014, και στο πλαίσιο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την έγκαιρη διάγνωση καρδιαγγειακών παθήσεων, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών προσφέρει, για μία εβδομάδα, έναν ολοκληρωμένο καρδιολογικό έλεγχο σε προνομιακή τιμή.
Πιο συγκεκριμένα, ο καρδιολογικός έλεγχος περιλαμβάνει γενική αίματος, ουρία, κρεατινίνη, χοληστερίνη, HDL, LDL, τριγλυκερίδια, triplex καρδιάς, ηλεκτροκαρδιογράφημα και εξέταση από καρδιολόγο στην προνομιακή τιμή των 85 ευρώ.
Η προσφορά ισχύει για όσους καλέσουν από τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου έως την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014 και προγραμματίσουν το ραντεβού τους.
Για ραντεβού, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στα παρακάτω τηλέφωνα (από τις 08.00 έως τις 15.00):
– Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 6862346
– Ιατρικό Ψυχικού: τηλ. 210 6974032 και 033
– Ιατρικό Περιστερίου: τηλ. 210 5799029
– Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης: τηλ. 2310 400463 και 464

26 Σεπ 2014

Ρυθμιστική αρχή απαγορεύει τις αποκλειστικές προσφορές ασφαλιστικών εταιρειών- πλατφόρμων σύγκρισης τιμών

Τις αποκλειστικές προσφορές τιμών μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο οχημάτων και ιστοχώρων, που πραγματοποιούν συγκρίσεις τιμών και προγραμμάτων, απαγόρευσε σύμφωνα με το bbc η ρυθμιστική αρχή ανταγωνισμού του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA), δήλωσε ότι τέτοιες προσφορές εμπόδιζαν τους ασφαλιστές από το να διαθέσουν και σε άλλα κανάλια πιο φτηνά τα ασφαλιστικά τους προγράμματα.
Σε έρευνα που πραγματοποίησε η Αρχή στην αγορά αυτοκινήτου από το 2012, διαπίστωσε ότι οι κάτοχοι οχημάτων πλήρωναν ακριβά τα ασφάλιστρα τους. Όπως αναφέρει το bbc η CMA κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι περισσότερες συμφωνίες μεταξύ των εταιρειών και των ιστοσελίδων, είχαν ως αποτέλεσμα τον περιορισμό του ανταγωνισμού στην αγορά και την αύξηση των τιμών. Στο Ηνωμένο Βασίλειο ένα στα δύο συμβόλαια αυτοκινήτου πωλείται ηλεκτρονικά και το 90% αυτών των συμβολαίων τιμολογούνται με βάση τις προσφορές των εταιρειών και των sites με διαδικτυακές πωλήσεις.
Σύμφωνα με τον Aladsair Smith, deputy panel chairman στη CMA, «αναμφισβήτητα οι συγκεκριμένες πλατφόρμες, βοηθούν τους καταναλωτές να εντοπίσουν την καλύτερη προσφορά, ωστόσο, θέλουμε να εξαλείψουμε παράγοντες που περιορίζουν την ικανότητα των εταιρειών να τιμολογούν διαφορετικά τα προϊόντα τους σε διαφορετικά δίκτυα προώθησης».
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

Σχέδια κοινών στόχων για Ergo – ATE

Έως το τέλος του 2015 εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η συγχώνευση δια απορρόφησης της ΑΤΕ Ασφαλιστική από την Ergο Ασφαλιστική. Για το μεσοδιάστημα οι διοικήσεις των δύο εταιρειών έχουν θέσει τρεις βασικούς στόχους.
Πρώτος το πώς δεν θα χαθεί καμία από τις δυνάμεις του εταιρικού δικτύου της ΑΤΕ Ασφαλιστική, δεύτερος το πώς θα περιοριστούν στο ελάχιστο δυνατό τυχόν απώλειες από το δίκτυο ανεξάρτητων συνεργατών και τρίτος το πώς οι δύο εταιρείες σε δεύτερο χρόνο θα αρχίσουν να «κουμπώνουν» σταδιακά τα προϊόντα τους και, βέβαια, τα δίκτυα πωλήσεων.
Ήδη, πάντως, οι δύο πλευρές σχεδιάζουν την επόμενη ημέρα του ομίλου, με την προοπτική ενδυνάμωσης της παρουσίας του στον τομέα των Γενικών Ασφαλειών όπου υπάρχει δράση μέσω και των δύο δικτύων, αλλά και της επιτυχημένης ενσωμάτωσης στο μηχανισμό της Ergo του δικτύου Ζωής – Υγείας της ΑΤΕ, όπου, για το γερμανικό όμιλο δεν υφίσταται προηγούμενη εμπειρία.
Για την ΑΤΕ Ασφαλιστική η μετεξέλιξη των προγραμμάτων κλάδων Υγείας και Ζώης δεν σταματά λόγω της συγχώνευσης. Το δίκτυο θα τροφοδοτείται με νέα προϊόντα ανεξάρτητα από τις διεργασίες ανασυγκρότησης των δομών του ομίλου και στο πλαίσιο αυτό ήδη δρομολογούνται νέες υπηρεσίες.
Όσο για τον ενιαίο ισολογισμό, σύμφωνα με πληροφορίες, οι πρώτες ενδείξεις αναφέρουν ότι θα έχει ημερομηνία 31 Δεκεμβρίου 2015.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

NP Insurance: Ξεπέρασε το 510% ο Δείκτης Φερεγγυότητας το Α' εξάμηνο

Mε έναν από τους καλύτερους δείκτες φερεγγυότητας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, έκλεισε το Α’ εξάμηνο του 2014 η Ασφαλιστική Εταιρία NP Insurance. Η Εταιρία κατέγραψε κέρδη προ φόρων Α’ εξαμήνου ύψους 5,6 εκατ. Ευρώ και διαμόρφωσε τα Ίδια Κεφάλαια της στα 32,5 εκατ. Ευρώ, με τον Δείκτη Φερεγγυότητας να ξεπερνάει το 510% που είναι ένας από τους υψηλότερους στην ελληνική αγορά.
Η Εταιρία διαχρονικά ακολουθεί προσεκτικό underwriting καθώς και καλή διαχείριση των ζημιών, που συντελούν την δημιουργία υψηλού τεχνικού αποτελέσματος. Στον τομέα της επενδυτικής πολιτικής, η NP Insurance συνεχίζει να επιλέγει τις ποιο συντηρητικές τοποθετήσεις όπως σε προθεσμιακές καταθέσεις, ελληνικά κρατικά ομόλογα, ξένα εταιρικά ομόλογα και αμοιβαία κεφάλαια, καθώς επίσης, συνεχίζει να στηρίζει το ελληνικό τραπεζικό σύστημα με τις καταθέσεις που διατηρεί στις ελληνικές τράπεζες χωρίς να έχει βγάλει εκτός Ελλάδας ούτε ένα Ευρώ όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης.
Σχετικά με την προετοιμασία της Εταιρίας για την εφαρμογή της Solvency II, με ότι αφορά τις εποπτικές κεφαλαιακές ανάγκες που θα προκύψουν αυτές καλύπτονται ήδη από τα τωρινά Ίδια Κεφάλαια της Εταιρίας, ενώ και με ότι αφορά την προσαρμογή των στελεχών της στο νέο νομοθετικό πλαίσιο της Εταιρικής Διακυβέρνησης, η Διοίκηση της NP παρουσιάζεται σίγουρη ότι θα είναι απολύτως έτοιμα στο πρώτο εξάμηνο του 2015.
Η NP Insurance είναι μία αμιγώς ελληνική ασφαλιστική εταιρία, η οποία στα τελευταία 4 χρόνια της κρίσης που βιώνει η οικονομία μας, καταφέρνει να επιτυγχάνει τους παραγωγικούς της στόχους, να έχει υψηλή αποθεματοποίηση, ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα και πολύ υψηλό δείκτη φερεγγυότητας, ώστε να είναι σε θέση να εγγυάται το μέλλον των 800 εργαζομένων της (παραγωγικό δίκτυο και έμμισθο προσωπικό) και φυσικά να παρέχει υψηλού επιπέδου ποιότητας υπηρεσιών και άμεσης αποζημίωσης προς τους 150.000 ασφαλισμένους της.

25 Σεπ 2014

Τέλος στα κλεμμένα κινητά

Η ΕΕΤΤ ενημερώνει τους καταναλωτές ότι από τις 26 Σεπτεμβρίου 2014 τίθεται σε ισχύ η υποχρέωση προς τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας να απενεργοποιούν (μπλοκάρουν), μέσω του κωδικού ΙΜΕΙ (International Mobile Equipment Identity – Διεθνής Κωδικός Κινητών Τηλεφώνων), όλες τις συσκευές κινητών τηλεφώνων που δηλώνονται από τους συνδρομητές τους ως κλεμμένες.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η γνωστοποίηση του κωδικού ΙΜΕΙ της κλεμμένης συσκευής από το συνδρομητή στον πάροχό του. Ο κωδικός ΙΜΕΙ περιλαμβάνει πληροφορίες για τον κατασκευαστή και το μοντέλο της συσκευής και αποτελεί την «ταυτότητα» κάθε συσκευής.
Κάθε συνδρομητής μπορεί να εντοπίσει τον κωδικό ΙΜΕΙ:
•στη συσκευασία της συσκευής
•πατώντας τα πλήκτρα * # 06 # στη συσκευή του
•με σχετική εφαρμογή του λογισμικού της συσκευής
Για την απενεργοποίηση της συσκευής, οι συνδρομητές πρέπει αρχικά να δηλώσουν την κλοπή στην Αστυνομία και στη συνέχεια να υποβάλουν στον πάροχό τους γραπτό αίτημα απενεργοποίησης της συσκευής, επισυνάπτοντας το αποδεικτικό της δήλωσης κλοπής.
Κάθε εταιρία, που απενεργοποιεί τις κλεμμένες συσκευές των συνδρομητών της στο δίκτυό της, αναλαμβάνει ταυτόχρονα την ευθύνη να ενημερώνει σχετικά και τις υπόλοιπες εταιρίες κινητής τηλεφωνίας οι οποίες οφείλουν να προχωρήσουν, επίσης, στην απενεργοποίηση των κλεμμένων συσκευών στα δίκτυά τους.
Σημειώνεται ότι ένα αίτημα απενεργοποίησης απορρίπτεται εάν ο δηλούμενος κωδικός ΙΜΕΙ δεν είναι έγκυρος σύμφωνα με τις σχετικές διεθνείς προδιαγραφές ή δεν έχει αποδοθεί από τον κατασκευαστή στη συσκευή ώστε να την προσδιορίζει κατά μοναδικό τρόπο.
Εφαρμόζοντας τη συγκεκριμένη υποχρέωση, η ΕΕΤΤ στοχεύει στην ενίσχυση της προστασίας του καταναλωτή έναντι του φαινομένου της κλοπής συσκευών κινητών τηλεφώνων.

Στην KPMG αναθέτει η ΤτΕ τα stress tests των ασφαλιστικών

Στην πολυεθνική ελεγκτική εταιρεία KPMG αναθέτει (outsourcing) τη διαδικασία ελέγχου των φακέλων των ασφαλιστικών εταιρειών η Τράπεζα της Ελλάδος.
Η KPMG ουσιαστικά κοντραρίστηκε με την Ernst & Young για τη διεκδίκηση των ασφαλιστικών stress tests και η Τράπεζα της Ελλάδος επέλεξε τη «σολομώντεια λύση» να επιλέξει την KPMG για να διεξάγει τα stress tests στην Ελλάδα, καθώς η Ernst & Young έχει αναλάβει την προετοιμασία των περισσότερων εταιρειών για τα Solvency II. H κίνηση της Τράπεζας της Ελλάδος να επιλέξει τον ελεγκτικό οίκο της KPMG έχει δημιουργήσει ερωτήματα τόσο στους ασφαλιστικούς ομίλους όσο και στους εργαζομένους της Τράπεζας της Ελλάδας, αφού ουσιαστικά αναιρεί το δικαίωμα ελέγχου από τα εξειδικευμένα στελέχη της ΤτΕ των ασφαλιστικών εταιρειών και ανοίγει θέματα αμφισβήτησης της εποπτείας της.
Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος, που χρονολογείται εδώ και ένα χρόνο, βασίστηκε στη λογική ότι τα στελέχη της δεν έχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία για τη διεξαγωγή των stress tests. Το δεύτερο ζήτημα για το οποίο διαμαρτύρονται οι θεσμικοί φορείς των ασφαλιστικών εταιρειών και των διαμεσολαβούντων είναι ότι η Τράπεζα της Ελλάδας έχει εισαγάγει εδώ και χρόνια ένα τεράστιο πλέγμα γραφειοκρατίας που κοστίζει στις εταιρείες πολλές εργατοώρες.
Ταυτόχρονα υπάρχει και θέμα διαφάνειας, καθώς η νυν εποπτική αρχή αρνείται να δημοσιοποιήσει τα μεγέθη των ασφαλιστικών εταιρειών, στα οποία όμως έχουν πρόσβαση θεσμικά στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς που διαθέτουν παράλληλα και επαγγελματική δραστηριότητα στον χώρο. Η Τράπεζα της Ελλάδος θα έπρεπε να μπορεί να δημοσιοποιήσει στοιχεία σε όσους τα ζητούν για λόγους διαφάνειας.
Υπενθυμίζεται ότι έληξε την προηγούμενη Παρασκευή η προθεσμία κατάθεσης των φακέλων για τη διεξαγωγή των stress tests από την ελληνική εποπτική αρχή.
(Πηγή: Imerisia.gr)

Σε θυγατρική της Πειραιώς πέρασε το Ερρίκος Ντυνάν

Στη θυγατρική του Ομίλου Πειραιώς, την εταιρεία «ΗΜΙΘΕΑ ΑΕ» πέρασε το νοσοκομείο Ερρίκος Ντυνάν μετά τον πλειστηριασμό που έγινε στο Ειρηνοδικείο Αθηνών και με ποσό της εξαγοράς περίπου 115 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η θυγατρική του ομίλου της τράπεζας Πειραιώς, ΠΕΙΡ-2,26% υπό τον έλεγχο του οποίου είχε περάσει το νοσοκομείο, συμμετείχε στον πλειστηριασμό, προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία και ανάπτυξη του νοσοκομείου, καθώς μέχρι στιγμής δεν υπήρξε σοβαρό ενδιαφέρον από πλευράς επενδυτών από τον χώρο της υγείας.

Στόχος του ομίλου Πειραιώς, είναι όταν βρεθεί υποψήφιος αγοραστής από τον χώρο της υγείας το νοσοκομείο να πωληθεί.
(Πηγή: Fpress.gr)

«Ασφαλής Οδήγηση», η νέα εφαρμογή για smartphones από την ΑΧΑ

Η ΑΧΑ προχωρά δυναμικά στον τομέα της τεχνολογίας και παρουσιάζει τη νέα της εφαρμογή για smartphones! Η εφαρμογή που ονομάζεται «Ασφαλής Οδήγηση» αποτελεί σημαντική καινοτομία για την ελληνική αγορά καθώς αξιοποιεί την τεχνολογική εξέλιξη, προς την κατεύθυνση της πρόληψης και της προστασίας.
Η «Ασφαλής Οδήγηση» έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο της ευρείας δράσης της ΑΧΑ στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας, με σκοπό να αποτελέσει ένα καθημερινό σύμμαχο για τους Έλληνες χρήστες των οδών στην πρόληψη των τροχαίων συμβάντων. Οι βασικές της λειτουργίες αφορούν σε:
  • Προετοιμασία, προγραμματισμό και ασφαλή επιστροφή από κάθε έξοδο
  • Έλεγχο οχήματος και προετοιμασία για ένα ασφαλές ταξίδι
Λαμβάνοντας ως δεδομένο το γεγονός ότι τα τροχαία συμβάντα αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για σοβαρούς και θανάσιμους τραυματισμούς στην Ελλάδα, η εφαρμογή απευθύνεται σε όλους τους πολίτες και είναι διαθέσιμη χωρίς κόστος στα ηλεκτρονικά καταστήματα της Apple και της Google.
Η λειτουργία που σχετίζεται με την έξοδο, προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα:
  • να ορίσουν την περιοχή όπου θα βγουν
  • να αναζητήσουν λεπτομέρειες και να βρουν τον χώρο διασκέδασης ανάλογα με τη διάθεσή τους
  • να ειδοποιήσουν μέσω Facebook τους φίλους τους και να ορίσουν τον «Οδηγό της παρέας» που δεν θα καταναλώσει αλκοόλ για να οδηγήσει τους υπόλοιπους με ασφάλεια στο σπίτι
  • να υπολογίσουν την ποσότητα αλκοόλ που έχουν καταναλώσει με βάση τον σωματότυπό τους
  • να επιλέξουν εταιρεία ταξί ή να βρουν ξενοδοχείο στην περιοχή, αν οδηγός έχει καταναλώσει αλκοόλ
Σχετικά με την προετοιμασία για το ταξίδι, η «Ασφαλής Οδήγηση»:
  • παρέχει λίστα υπενθύμισης για τα καίρια σημεία που πρέπει να ελέγχονται στο όχημα πριν την αναχώρηση
  • δείχνει στον οδηγό τη διαδρομή που πρόκειται να ακολουθήσει
  • προσφέρει λειτουργία ηχητικής υπενθύμισης για ξεκούραση σε τακτά χρονικά διαστήματα
  • υπενθυμίζει τις ενδεδειγμένες αποστάσεις ασφαλείας οχημάτων μέσα από έναν ειδικό προσομοιωτή
Βασική λειτουργία της εφαρμογής αποτελεί η δυνατότητα άμεσης κλήσης προς Αριθμούς Έκτακτης Ανάγκης (εθνικούς και προσωπικούς για κάθε χρήστη) με στόχο την άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση κινδύνων σε περίπτωση κάποιου συμβάντος.
Η ΑΧΑ επενδύει στην αξιοποίηση της τεχνολογίας, δημιουργεί νέους ψηφιακούς τρόπους επικοινωνίας και ενισχύει την προσπάθειά της να υποστηρίξει την πρόληψη και την προστασία της υγείας από τα τροχαία, που ταλανίζουν επί σειρά ετών την ελληνική κοινωνία.

ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική: Stress Test, που εμπνέει σιγουριά, για το παρόν και το μέλλον

Η ΟΡΙΖΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ συμμετείχε στην Ευρωπαική άσκηση προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων της Ευρωπαικής Αρχής Ασφαλίσεων και Συντάξεων (E.I.O.P.A. 2014 Stress Test) που διεξήχθη κατά το διάστημα από 25 Απριλίου 2014 έως 19 Σεπτεμβρίου 2014.
Η άσκηση βασίστηκε στις απαιτήσεις του νέου κανονιστικού πλαισίου "Φερεγγυότητα ΙΙ" όπως έχουν διαμορφωθεί έως τις 30 Απριλίου 2014 και περιελάμβανε τα Εποπτικά μέτρα (Long Term Guarantees measures) που συμφωνήθηκαν από την Ευρωπαική Επιτροπή, το Συμβούλιο της Ευρωπαικής Ένωσης και το Ευρωπαικό Κοινοβούλιο στις 19 Νοεμβρίου 2013.
Πιο συγκεκριμένα η Εταιρεία μας συμμετείχε στην άσκηση προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων – Core Stress Test καθώς και στην άσκηση χαμηλών επιτοκίων - Lowyield Interest Rate της E.I.O.P.A. (EUROPEAN INSURANCE AND OCCUPATIONAL PENSIONS AUTHORITY).
Η άσκηση, όσον αφορά την Εταιρεία μας, πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με ανεξάρτητο πιστοποιημένο εξωτερικό σύμβουλο (KPMG) ο οποίος επικύρωσε τη χρήση των παραδοχών/υποδειγμάτων και επιβεβαίωσε τη ορθή εφαρμογή των μεθόδων της.
Αναλυτικά, τα αποτελέσματα σε όλα τα σενάρια της άσκησης είναι εξαιρετικά για την Εταιρεία μας, αφού στο Βασικό Σενάριο:
  • Ο δείκτης κάλυψης του απαιτούμενου περιθωρίου φερεγγυότητας (SCR coverage ratio) είναι 250%.
  • Ο δείκτης κάλυψης του ελάχιστου απαιτούμενου περιθωρίου φερεγγυότητας (MCR coverage ratio) είναι 244%.
Αντίστοιχα στα σενάρια προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων επίσης τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά για την Εταιρεία μας, και πιο συγκεκριμένα:
  • Ο δείκτης κάλυψης του περιθωρίου φερεγγυότητας (SCR coverage ratio) στο πρώτο σενάριο προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων (Stress 1 – Adverse 1) είναι 217%,
  • Ο δείκτης κάλυψης του περιθωρίου φερεγγυότητας (SCR coverage ratio) στο δεύτερο σενάριο προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων (Stress 2 – Adverse2) είναι 238%,
  • Ο δείκτης κάλυψης του περιθωρίου φερεγγυότητας (SCR overage ratio) στο πρώτο σενάριο χαμηλών επιτοκίων (Lowyield Scenario 1) είναι 250%,
  • Ο δείκτης κάλυψης του περιθωρίου φερεγγυότητας (SCR coverage ratio) στο δεύτερο σενάριο χαμηλών επιτοκίων (Lowyield Scenario 2) είναι 248%.
Η εταιρεία, παρά το σφοδρό ανταγωνισμό και ειδικά στον κλάδο αυτοκινήτου, είναι αισιόδοξη ότι θα επιτύχει τους οικονομικούς της στόχους για το τρέχον έτος.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αντλήσουν περισσότερες πληροφορίες στο site της εταιρίας www.orizonins.gr στην ενότητα οικονομικά στοιχεία.