>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

29 Νοε 2014

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Συνεργασία με CARGLASS®

Η CARGLASS® και η Υδρόγειος Ασφαλιστική ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας τους στον τομέα της Θραύσης Κρυστάλλων, με στόχο να παρέχουν στους πελάτες τους άριστη εξυπηρέτηση αλλά και υψηλής ποιότητας και τεχνογνωσίας υπηρεσίες και προϊόντα.
Η νέα συνεργασία προσφέρει σημαντικά οφέλη και στις δύο εταιρείες, οι οποίες έχουν ως κοινή αποστολή την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη. Πιο συγκεκριμένα, οι ασφαλισμένοι για Θραύση Κρυστάλλων πελάτες της Υδρογείου θα απολαμβάνουν, μεταξύ άλλων, δωρεάν εξυπηρέτηση μέσω κινητών μονάδων στο χώρο επιλογής τους, δωρεάν υπηρεσία αντικατάστασης πλαϊνών κρυστάλλων με Plexiglas για έκτακτα περιστατικά, διευρυμένο ωράριο καταστημάτων (Αθήνα και Θεσσαλονίκη), εγγύηση εργασιών εφ’ όρου ζωής, πιστοποιητικό γνησιότητας κρυστάλλων, 24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση 365 ημέρες το χρόνο και δυνατότητα online ραντεβού στο www.carglass.gr.
Η Υδρόγειος, ένας από τους δυναμικότερους ελληνικούς ασφαλιστικούς ομίλους, δραστηριοποιείται εδώ και τέσσερις δεκαετίες στην ελληνική αγορά. Η εταιρεία διαθέτει ένα σύνολο σύγχρονων, ευέλικτων και ιδιαίτερα ανταγωνιστικών προϊόντων για την ασφάλιση του αυτοκινήτου, της κατοικίας, της επιχείρησης, της αστικής ευθύνης, του προσωπικού ατυχήματος, κ.α. Η Υδρόγειος προσφέρει σήμερα τις υπηρεσίες της σε πάνω από 500.000 ικανοποιημένους πελάτες, συνεργάζεται με πάνω από 2.000 ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και διαθέτει ένα ευρύ σε διασπορά δίκτυο υποκαταστημάτων και γραφείων, στις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας.
Η CARGLASS® ηγέτιδα εταιρία παγκοσμίως με πρωτοποριακό εξοπλισμό και τεχνογνωσία στην επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων αυτοκινήτου,  διαθέτει 24 εταιρικά καταστήματα, 19 εξουσιοδοτημένους συνεργάτες και 70 επιπλέον σημεία εξυπηρέτησης, καλύπτοντας τις ανάγκες των πελατών της πανελλαδικά. Είναι πιστοποιημένη με ISO 9001:2008, το οποίο αποτυπώνει την άριστη ποιότητα των εργασιών της και την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών της, από την αρχική επικοινωνία μέχρι και την ολοκλήρωση της κάθε εργασίας επισκευής ή αντικατάστασης κρυστάλλου.

ERB Ασφαλιστικές Υπηρεσίες: «Οι χάκερ δεν κοιμούνται ποτέ! Εσείς ακόμη κοιμάστε ήσυχοι;»

Επιλεγμένα στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται με δίκτυα και συστήματα, συμμετείχαν στην εκδήλωση με θέμα: “Οι χάκερ δεν κοιμούνται ποτέ! Εσείς ακόμη κοιμάστε ήσυχοι; ” που διοργάνωσε η ERB Ασφαλιστικές Υπηρεσίες ΑΕΜΑ, την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου, σε συνεργασία με τις εταιρίες ΚPMG, AIG και CROMAR οι οποίες διαθέτουν εξειδικευμένες λύσεις για την ασφάλιση των κινδύνων του διαδικτύου και των συστημάτων (Cyber Risks).
Αυτή η συνάντηση διαλόγου κι ενημέρωσης, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της δέσμευσης της ERB Ασφαλιστικές Υπηρεσίες ΑΕΜΑ για παροχή καινοτόμων συμβουλευτικών υπηρεσιών στις επιχειρήσεις που συνεργάζονται μαζί της, σχετικά με τα ασφαλιστικά τους θέματα. Είχε την μορφή debate όπου δύο ασφαλιστές διεθνούς εμβέλειας μαζί με ένα σύμβουλο στην προστασία των συστήματων, με την συμβολή της ERB ΑΕΜΑ, συζήτησαν με τους πελάτες για τον τρόπο αντιμετώπισης των κινδύνων του διαδικτύου.

Η κα Άννυ Τρύφων, Διευθύνουσα Σύμβουλος της ERB Ασφαλιστικές Υπηρεσίες ΑΕΜΑ στον χαιρετισμό προς όλους, όσοι συμμετείχαν στην εκδήλωση, αναφέρθηκε στην πραγματική ανάγκη της σημερινής επιχείρησης για προστασία από τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν τα σύγχρονα συστήματα για την απώλεια των δεδομένων, ανάγκη που απασχολεί όλο και περισσότερο τους managers σήμερα. Επίσης αναφέρθηκε στο νέο Νομοθετικό Περιβάλλον (EU data protection regulation) που θα επηρεάσει τις εταιρίες στο προσεχές μέλλον.
Ο κος Giuseppe Zorgno, Γενικός Διευθυντής της AIG Greece, στο σύντομο χαιρετισμό που απηύθυνε, τόνισε ότι η αντιμετώπιση του κινδύνου μέσω της ασφάλισης είναι διαχρονική ανάγκη του επιχειρηματία.

Ακολούθησε παρουσίαση των case studies από τον κ. Χ. Βιδάκη της KPMG, ενώ στο δεύτερο μέρος της εκδήλωσης αναπτύχθηκε συζήτηση με την συμμετοχή των κκ John Croker CEO της Cromar, Κ. Βούλγαρη AIG, & Κ. Κωσταρέλο CROMAR , Εκεί, έγινε σαφές ότι η ασφαλιστική βιομηχανία σήμερα έρχεται να δώσει λύση, όχι μόνο σε επίπεδο ασφάλισης, δηλαδή παροχής χρήματος, αλλά και σε επίπεδο διαχείρισης κρίσης, δηλαδή παροχής υπηρεσίας, κάτι το οποίο σε τέτοιες καταστάσεις αξιολογείται ενδεχομένως ως σημαντικότερο ακόμη και από αυτήν την ίδια τη χρηματοδότηση. Έρχεται να παράσχει στις εταιρείες όλα τα εργαλεία για να διαχειριστούν με επιτυχία αλλά και με το δυνατόν χαμηλότερο κόστος, τέτοια περιστατικά.
Οι Συναντήσεις Διαλόγου, για σημαντικά θέματα διαχείρισης κινδύνου που απασχολούν τους σημερινούς επιχειρηματίες, θα συνεχιστούν, με σκοπό να αποτελέσουν θεσμό για την ERB Ασφαλιστικές Υπηρεσίες ΑΕΜΑ καθώς η εταιρία προγραμματίζει κι άλλες παρόμοιες, ώστε διατηρήσει μια στενή και ουσιαστική επικοινωνία με τους πελάτες της.

28 Νοε 2014

Υπόθεση Ασπίς: Τα παίρνει όλα το Δημόσιο!

Μείζον ηθικό θέμα με βάσιμες μάλιστα υπόνοιες καταστρατήγησης της ασφαλιστικής νομοθεσίας δημιουργούν οι πρακτικές του Δημοσίου απέναντι στην υπό εκκαθάριση Ασπίς Πρόνοια και κατ επέκταση στους χιλιάδες ασφαλισμένους της που περιμένουν να αποζημιωθούν.

Η πρόσφατη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, η οποία σημειωτέον είναι οριστική και αμετάκλητη, έκρινε ότι οι ασφαλισμένοι της Ασπίς Πρόνοια θα πρέπει να αποζημιωθούν από το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής αφού πρώτα ολοκληρωθεί το έργο της εκκαθάρισης της ασφαλιστικής εταιρείας.
Πρόκειται για απόφαση «πιλότο» αφενός γιατί έκρινε τελεσίδικα τον τρόπο αποζημίωσης των ασφαλισμένων, αφετέρου γιατί εμμέσως πλην σαφώς απάλλαξε το Δημόσιο από την καταβολή πρόσθετων αποζημιώσεων ακόμη και αν αποδειχθεί ότι οι ασφαλισμένοι ζημιώθηκαν εξαιτίας πλημμελούς άσκησης εποπτείας.
«Με την απόφαση του ΣτΕ ο ζημιωθείς από παράνομες πράξεις ή παραλείψεις του Ελληνικού Δημοσίου κατά την άσκηση εποπτείας επί των ασφαλιστικών επιχειρήσεων δεν έχει το δικαίωμα να προσφύγει δικαστικά για την αποκατάσταση της ζημίας του από το Ελληνικό Δημόσιο» επισημαίνει στο Next Deal ο κ. Μιχάλης Μαρκουλάκος, δικηγόρος της πλειοψηφίας των ασφαλισμένων της Ασπίς Πρόνοια, που προσέφυγαν στο ΣτΕ.
Η απόφαση δημιουργεί νομολογία και για διεκδικήσεις αποζημίωσης επενδυτών έναντι του Δημοσίου λόγω πλημμελούς άσκησης εποπτείας από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ή την Τράπεζα της Ελλάδος.
Πέραν όμως από το μπλόκο που θέτει η απόφαση στη διεκδίκηση αποζημιώσεων απευθείας από το Δημόσιο, το τελευταίο κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να καθυστερήσει την εκκαθάριση της Ασπίς Πρόνοια και να κατοχυρώσει υπέρ του τα έσοδα που θα προκύψουν από την εκποίηση περιουσιακών στοιχείων.
Εδώ και πέντε χρόνια η εκκαθάριση της Ασπίς κινείται εξαιρετικά αργά εξαιτίας των νομικών και τεχνικών θεμάτων που έχει εγείρει το Ελληνικό Δημόσιο.
Δέσμευσε το Δημόσιο τα έσοδα από το «φιλέτο» των ακινήτων
Με μια πρωτοφανή κίνηση το Δημόσιο, αγνοώντας παντελώς το προνόμιο των ασφαλισμένων επί της ασφαλιστικής περιουσίας μετά το κλείσιμο της Ασπίδος, επέβαλε κυρωτικά μέτρα, προκειμένου να εξασφαλίσει ότι η εκκαθάριση θα του καταβάλει ανείσπρακτους φόρους το ύψος των οποίων ξεπερνά τα 30 εκατομμύρια ευρώ.
Αυτό σημαίνει ότι αντί να αναγγελθεί το Ελληνικό Δημόσιο και να καταταχθεί μετά τους ασφαλισμένους, όπως προβλέπει το ν.δ. 400/1970, παίρνει μέτρα διασφάλισης ώστε να πριν την οποιαδήποτε πώληση ακινήτου να γίνεται παρακράτηση του βεβαιωθέντος φόρου υπέρ του.
Με τον τρόπο αυτό «δεσμεύει» για λογαριασμό του το συντριπτικό μέρος αν όχι το σύνολο των εσόδων από την εκποίηση των ακινήτων της Ασπίς Πρόνοια, που αποτελούν και το ισχυρότερο εναπομείναν περιουσιακό στοιχείο στο οποίο επενδύθηκαν τα μαθηματικικά αποθέματα της εταιρείας.
Οι πρακτικές του Δημοσίου μπλοκάρουν την εκκαθάριση
Ως αποτέλεσμα της παραπάνω πρακτικής ο εκκαθαριστής της Ασπίς Πρόνοια δεν προχωρά σε πλειστηριασμό πώλησης των ακινήτων, καθώς ελλοχεύει ο κίνδυνος να κατηγορηθεί ότι ικανοποίησε το Ελληνικό Δημόσιο, μη σεβόμενος το νομοθετικά αναγνωρισμένο προνόμιο των ασφαλισμένων. Η πιθανότητα, δε, να ικανοποιηθεί το Ελληνικό Δημόσιο προτού καν συνταχθεί πίνακας εκκαθάρισης κάνει τη θέση της εκκαθάρισης ακόμη πιο δυσχερή.
Οι παράλογες και πιθανώς παράτυπες κινήσεις του Δημοσίου δεν σταματούν όμως εδώ. Ως αποτέλεσμα σύγχυσης και πολυνομίας στην περίπτωση της Ασπίς Πρόνοια συμβάνει το απίστευτο αλλά ελληνικό να επιβάλλονται φόροι επί ακινήτων ακόμη και μετά την υπαγωγή της εταιρείας υπό ειδική εκκαθάριση!
Επιβάλλονται φόροι και με την εταιρεία σε εκκαθάριση! 
Ειδικότερα, επί των ακινήτων της ασφαλιστικής περιουσίας της εταιρείας επιβάλλεται τόσο το «χαράτσι» ( πρώην ΕΕΤΗΔΕ νυν ΕΝΦΙΑ) όσο και τέλος ακίνητης περιουσίας καθώς φόρος ακίνητης περιουσίας. Έτσι καλείται η εκκαθάριση να καταβάλει το σύνολο των φόρων, δηλαδή τόσο τα οφειλόμενα κατά τη λειτουργία της εταιρίας, όσο και τους φόρους που επιβλήθηκαν μετά την υπαγωγή της εταιρείας σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης, με αποτέλεσμα πρακτικά να μην μπορεί να γίνει μεταβίβαση των ακινήτων της ασφαλιστικής περιουσίας.
Σημειώνεται ότι από την 1.1.2014 απαιτείται να είναι εξοφλημένοι οι φόροι ακίνητης περιουσίας του ακινήτου που εκποιείται μέσω πλειστηριασμού. Επομένως η εκκαθάριση της εταιρείας θα πρέπει να καταβάλει πριν κινήσει τη διαδικασία πλειστηριασμού φόρους που δεν είναι σίγουρο ότι έχουν επιβληθεί νομίμως.
Ο κίνδυνος να εισπράξουν «ψίχουλα» οι ασφαλισμένοι
Υπό το πρίσμα όλων των παραπάνω οι χιλιάδες ασφαλισμένοι της Ασπίδας βρίσκονται σε ένα στενωπό παραλογισμού κινδυνεύοντας να εισπράξουν ψίχουλα αποζημίωσης, λόγω αφενός της απόφασης του ΣτΕ που ορίζει ότι οι αποζημιώσεις πρέπει να δοθούν αφού ολοκληρωθεί η εκκαθάριση, και αφετέρου λόγω των πρακτικών του Δημοσίου.
Αν συνυπολογισθεί ότι το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής εισπράττει ετησίως περί τα 8,5 εκατ. ευρώ από εισφορές και μετρά μόλις μερικά χρόνια λειτουργίας δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα μπορέσει να καλύψει το 70% των απαιτήσεων των ασφαλισμένων αν δεν προκύψουν και αξιόλογα έσοδα από την εκκαθάριση.
…και το βάρος για Εγγυητικό Κεφάλαιο και τον κλάδο
Με δεδομένο ότι το έλλειμμα της Ασπίς Πρόνοια ξεπερνά τα 550 εκατ ευρώ οι αριθμοί και η πραγματικότητα που δημιουργούν είναι αμείλικτοι. Ταυτόχρονα, κινδυνεύει το Εγγυητικό να καταστεί δέσμιο των αποζημιώσεων για την Ασπίδα και πρακτικά να ακυρωθεί ο ρόλος του καθώς δεν θα μπορεί να αποζημιώσει στο μέλλον ασφαλισμένους εταιρειών Ζωής, που οι άδειές τους θα ανακληθούν.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

27 Νοε 2014

Η Hellas Direct επεκτείνει τη δραστηριότητά της και στα νησιά!

Μετά την επέκταση της στη Θεσσαλονίκη και σε ολόκληρη την Ηπειρωτική Ελλάδα, η Hellas Direct επεκτείνεται και στην Νησιωτική Ελλάδα.
Από την Παρασκευή 21 Νοεμβρίου η Hellas Direct προσφέρει ολοκληρωμένα ασφαλιστικά προγράμματα και ανταγωνιστικές τιμές στους οδηγούς  ΕΙΧ αυτοκινήτων σε όλη την Ελλάδα! Όλα τα προγράμματα περιλαμβάνουν οδική βοήθεια, θραύση κρυστάλλων και νομική προστασία!
Η Hellas Direct είναι η ασφαλιστική εταιρία αυτοκινήτου που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι ασφαλιστικές εταιρίες εξυπηρετούν τους πελάτες τους. Πιστεύουμε ότι ο Έλληνας καταναλωτής αξίζει μια καλύτερη ασφαλιστική εμπειρία και μια πιο δίκαιη ασφάλιση. Ειδικευόμαστε στην ασφάλιση αυτοκινήτου, με πωλήσεις προϊόντων απευθείας από εμάς, online και τηλεφωνικώς.
Η Hellas Direct έχει βραβευτεί ως Great Workplace 2014 από το Great Place to Work, από τα European Business Awards 2015 (National Champion), ενώ είναι μέλος του παγκόσμιου δικτύου της Endeavor.

Μειώσεις εώς και 23% στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου από την International Life

Σε μειώσεις στο παραμετρικό τιμολόγιο αυτοκινήτων για τις νέες εργασίες προχωράει από 26/11/2014, η International Life.
Όπως αναφέρει η εταιρία σε ενημερωτική εγκύκλιο προς τους συνεργάτες της, οι συγκεκριμένες μειώσεις αφορούν στα ασφάλιστρα Αστικής Ευθύνης για τα Ι.Χ.Ε και φτάνουν έως και 23%. Σημειώνεται επίσης, ότι η νέα τιμολόγηση αφορά ασφαλισμένους ηλικίας από 25 έως 74 ετών και θα παρέχεται επιπλέον ειδική μείωση για οχήματα άνω των 11HP, ενώ εξαιρούνται κάποιες νησιωτικές περιοχές.
Επιπλέον, επισημαίνει η εταιρία, σε αυτές τις νέες εργασίες θα ισχύουν οι μέχρι σήμερα γνωστές εκπτώσεις (ταχυπληρωμής, πυρασφαλιστηρίου, οικογενείας) με εξαίρεση την ομαδική, η οποία πλέον θα ισχύει υπό προϋποθέσεις (άνω των 20 οχημάτων με κοινό Α.Φ.Μ).

26 Νοε 2014

ΕΑΕΕ: Μεγάλη αύξηση στα ίδια κεφάλαια των ασφαλιστικών εταιριών

Παρά την ύφεση και τις ζημιογόνες χρονιές που προηγήθηκαν, το 2013, τα ίδια κεφάλαια των επιχειρήσεων διαμορφώθηκαν σε € 2,2 δισ. σημειώνοντας μεγάλη αύξηση, σε ποσοστό 31%, σε σχέση με το 2012, σύμφωνα με τη μελέτη των δημοσιευμένων οικονομικών καταστάσεων των ασφαλιστικών επιχειρήσεων που ήταν ενεργές το 2013 στην Ελλάδα που πραγματοποίησε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ).
Επιπλέον, αύξηση 2,6% σημειώθηκε στο συνολικό ενεργητικό των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, το οποίο έφτασε τα € 15,3 δισ. Από αυτά € 11,4 δισ. είχαν διατεθεί σε επενδύσεις, οι οποίες παρουσίασαν αύξηση 3,6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Τέλος, το 2013 η ελληνική ασφαλιστική αγορά επέστρεψε σε θετικό αποτέλεσμα χρήσης (κέρδη προ φόρων € 548 εκατ., το οποίο επιβαρύνθηκε με φόρους ύψους € 138 εκατ.), για πρώτη χρονιά μετά το 2010.
«Η σημαντική αύξηση που σημείωσαν τα ίδια κεφάλαια των ασφαλιστικών επιχειρήσεων που λειτουργούν στην Ελλάδα αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης των μετόχων –Ελλήνων και ξένων- στην προοπτική ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς. Η ελληνική ασφαλιστική αγορά κάλυψε μόνη της, από ίδια κεφάλαια τις απώλειες € 2 δισ. που υπέστη από τη συμμετοχή στο PSI, χωρίς καμία κρατική ενίσχυση. Η αγορά απορρόφησε πλήρως τις απώλειες χωρίς να επηρεαστούν οι ασφαλισμένοι ούτε κατά €1, ενώ συνεχίζει να καταβάλλει περίπου € 3 δισ. αποζημιώσεις σε ετήσια βάση, τα τελευταία χρόνια. Θετικό στοιχείο για την πορεία του ασφαλιστικού κλάδου αποτελεί το γεγονός ότι το 2013 η αγορά επέστρεψε σε κερδοφόρα χρήση.», σχολίασε ο κ. Α. Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος της ΕΑΕΕ.
Διαβάστε εδώ τη μελέτη.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

25 Νοε 2014

AXA: Σημαντικές βελτιώσεις στα Ασφαλιστήρια Περιουσίας

Η ΑΧΑ, ως ηγέτης στον κλάδο ασφάλισης περιουσίας για Κατοικίες και Επιχειρήσεις, αποφάσισε να κινηθεί ακόμα πιο δυναμικά στη βελτίωση της επικοινωνίας και στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης με τους ανθρώπους που απευθύνονται σε αυτή για την προστασία της περιουσίας τους.
Σε αυτό το πλαίσιο προχώρησε σε σημαντικές βελτιώσεις των όρων στα ήδη υπάρχοντα και στα νέα ασφαλιστήρια περιουσίας (Κατοικία, Επιχείρηση, Ελεύθεροι Κίνδυνοι). Μέσα από τις βελτιώσεις αυτές η ΑΧΑ επιθυμεί να επιτύχει ξεκάθαρη, απλή, διάφανη επικοινωνία με τους ασφαλισμένους της, ώστε να τους είναι αμέσως κατανοητό τι ακριβώς καλύπτει το ασφαλιστήριό τους.
Οι κύριες βελτιώσεις που έχουν γίνει σχετίζονται με:
  • Χρήση απλής και κατανοητής γλώσσας για την περιγραφή των καλύψεων
  • Χρήση πρώτου και δεύτερου προσώπου (Εμείς, Εσείς, Θα σας αποζημιώσουμε κ.λπ.)
  • Οπτικός διαχωρισμός της κάλυψης από την εξαίρεση για να είναι άμεσα αντιληπτή
  • Προσθήκη νέων ορισμών για την καλύτερη ερμηνεία και κατανόηση των όρων
Η Εταιρεία προχωρά διαρκώς σε νέα βήματα που θα συνεχίσουν να βελτιώνουν την επικοινωνία και να ενισχύουν την εμπιστοσύνη με τους πελάτες της.Σε αυτό τον άξονα έχει βελτιώσει και απλοποιήσει με την παραπάνω λογική τους όρους στον κλάδο Αυτοκινήτου και Υγείας. Στόχος της ΑΧΑ είναι όλα τα ασφαλιστήρια να ακολουθήσουν την ίδια κατεύθυνση.
Οι νέοι όροι για τα ασφαλιστήρια Περιουσίας είναι διαθέσιμοι στην ιστοσελίδα της ΑΧΑ (www.axa.gr).

24 Νοε 2014

Ασφάλιση Νομικής Προστασίας: «Ασπίδα» στα κανόνια από απλήρωτα ενοίκια

Νέο όπλο στη «μάχη» κατά των απλήρωτων ενοικίων αποκτούν χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων, μέσα από τη συνεργασία μεσιτικών γραφείων με ασφαλιστικές εταιρίες νομικής προστασίας. Με τα… φέσια από ενοικιαστές να έχουν πλέον φτάσει σε πρωτόγνωρα επίπεδα, στην αγορά λανσάρονται υπηρεσίες οι οποίες αναλαμβάνουν να «τρέξουν» όλες τις διαδικασίες έξωσης και νομικής διεκδίκησης των απλήρωτων μισθωμάτων αντί χαμηλού ετήσιου κόστους, που κυμαίνεται από 25 έως 50 ευρώ.

Τα «κανόνια»

Οπως επισημαίνουν στον Ελεύθερο Τύπο παράγοντες της μεσιτικής αγοράς, περίπου 200.000 ενοικιαστές καθυστερούν να πληρώσουν τα ενοίκιά τους από ένα μήνα έως ένα χρόνο, ενώ μόλις ένας στους πέντε είναι απόλυτα συνεπής στις υποχρεώσεις του. Είναι ενδεικτικό ότι, από τους περίπου 1.000.000 ιδιοκτήτες οι οποίοι δήλωναν εισοδήματα από ενοίκια, σήμερα σχεδόν 300.000 βλέπουν την περιουσία τους να παραμένει ξενοίκιαστη. Από τους υπόλοιπους 700.000, ένα ποσοστό 20%, δηλαδή περί τους 140.000 με 150.000 κατόχους ακινήτων, αναγκάζονται να εκχωρούν τα ενοίκια στην εφορία. «Πλέον οι ιδιοκτήτες έχουν να επιλέξουν είτε να ξεχάσουν τα χρωστούμενα μισθώματα είτε να ακολουθήσουν τη νομική οδό», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος του Πανελλαδικού Κτηματομεσιτικού Δικτύου E - Real Estates, κ. Θεμιστοκλής Μπάκας. 

Το κόστος

Εάν ο ιδιοκτήτης επιλέξει τη νομική οδό, μπορεί είτε να ασκήσει αγωγή για την απόδοση του μισθίου και την καταβολή των οφειλομένων μισθωμάτων είτε να υποβάλει αίτηση για την έκδοση διαταγής απόδοσης μισθίου και καταβολής οφειλομένων μισθωμάτων. Στην περίπτωση της διαταγής απόδοσης μισθίου η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί και το κόστος που συνεπάγεται έχει ως εξής: Αρχικά απαιτείται εκ του νόμου η σύνταξη και αποστολή εξωδίκου, διά του οποίου θα τάσσεται στο μισθωτή προθεσμία τουλάχιστον 15 ημερών προκειμένου να εξοφλήσει. Εάν δεν το κάνει, τότε υποβάλλεται αίτηση για έκδοση διαταγής απόδοσης μισθίου και πληρωμής οφειλομένων μισθωμάτων. Το κόστος ανέρχεται περίπου στα 200 ευρώ. Για μισθώματα μέχρι του ποσού των 600 ευρώ θα πρέπει να υποβληθεί αίτηση για την έκδοση διαταγής απόδοσης μισθίου και καταβολής μισθωμάτων εντός 20 ημερών. Το συνολικό κόστος της διαδικασίας ανέρχεται περίπου στα 400 ευρώ. Εάν το μίσθωμα ξεπερνά τα 600 ευρώ, η αίτηση για την έκδοση διαταγής απόδοσης μισθίου θα πρέπει να υποβληθεί ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου (συνολικό κόστος 550 ευρώ). Για μισθώματα μέχρι 600 ευρώ θα πρέπει να ασκηθεί αγωγή ενώπιον του Ειρηνοδικείου (κόστος 400 ευρώ), ενώ για μισθώματα άνω των 600 ευρώ η σχετική αγωγή θα πρέπει να ασκηθεί ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου (μηνιαίο μίσθωμα, που έχει συμφωνηθεί, από 750 ευρώ μέχρι 1.200 ευρώ).


(Πηγή: e-typos.com)

αγγελιες ακινητων σπιτιων διαμερισματα οικοπεδα ακινητα

21 Νοε 2014

Κοντά στην κατάργηση το χαράτσι των 5ευρω στα εξωτερικά ιατρεία του ΕΣΥ

Τελικά δεν απέδωσε έσοδα το περιβόητο χαράτσι των πέντε ευρώ στα εξωτερικά ιατρεία του ΕΣΥ, ενώ ο εμπνευστής του πρώην υπουργός Υγείας Αδ. Γεωργιάδης είχε προτείνει την επέκταση του και στις μονάδες υγείας του ΠΕΔΥ (EΟΠΥΥ).

Σύμφωνα με τον υφυπουργό Υγείας κ. Γρηγοράκο, όπως αναφέρεται σε διάφορα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, δεν αποδίδει ετησίως, παρά μόλις 19 εκατομμύρια, καθώς πολλοί είναι εκείνοι που δεν το πληρώνουν.
Προκειμένου να καταργηθεί όπως σημείωσε ο υφυπουργός αναζητούνται ισοδύναμα μέτρα. 


Σημείωσε, πάντως, ότι το υπουργείο Υγείας αναζητεί ισοδύναμα μέτρα.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)

Αθέμιτες πρακτικές άγρας πελατών στην ασφάλιση δανείων από τις τράπεζες καταγγέλλει το ΕΕΑ

Την έντονη αντίδραση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου της Αθήνας (ΕΕΑ) έχουν προκαλέσει, όπως αναφέρεται σε ειδική ανακοίνωση , αθέμιτες πρακτικές τραπεζών και ασφαλιστικών εταιριών να προσελκύσουν πελάτες με στεγαστικά δάνεια, προκειμένου να ασφαλιστούν σε εταιρία συνεργαζόμενη με την τράπεζα ή απευθείας στις ίδιες τις ασφαλιστικές εταιρίες.
Αυτές οι μέθοδοι , αναφέρει το ΕΕΑ, βγάζουν εκτός τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές αλλά και τον ίδιο τον ασφαλισμένο παραβιάζοντας την ελεύθερη επιλογή ασφαλιστικής εταιρίας και ασφαλιστικού συμβούλου. Ετσι επισημαίνει παραβιάζονται ακόμα και συγκριμένες κανονιστικές διατάξεις που αφορούν την υποχρεωτική ασφάλιση των στεγαστικών δανείων.

Ειδικότερα σε ανακοίνωση του ΕΕΑ αναφέρονται μεταξύ άλλων:
«Τον τελευταίο καιρό στην κυριολεξία έχουν «λυθεί τα σκοινιά» και κάθε τράπεζα που αισθάνεται ότι μπορεί να εκβιάσει τους πελάτες της με τη μεγάλη δύναμη που διαθέτει πάνω τους, ασκεί άμεσα ή έμμεσα εκβιασμό με στόχο να «φορτώσει» κάθε συναλλαγή με δική της ασφάλεια! Στόχος τους είναι να αλλοιωθεί η ελεύθερη βούληση και η ελεύθερη επιλογή της ασφαλιστικής κάλυψης, αποκομίζοντας παρανόμως κέρδη.
Οι καταγγελίες από πελάτες που δέχτηκαν εκβιαστικές, παρελκυστικές ή ευθείες κλήσεις να αποδεχτούν να ασφαλίσουν τα δάνεια που εξυπηρετούν, ρυθμίζουν, ή λαμβάνουν από τις τράπεζες, σε συνδεόμενες ασφαλιστικές εταιρείες, για να «έχουν ήσυχο το κεφάλι τους», είναι πολλές. Δυστυχώς δεν πρόκειται για μεμονωμένα επεισόδια αλλά για διευρυμένη πρακτική.
Στο χορό μπήκαν και ορισμένες ασφαλιστικές εταιρείες οι οποίες είτε συμβλήθηκαν με το αζημίωτο με τράπεζες, είτε πλησιάζουν με δικά τους μέσα τους υποψήφιους πελάτες, στοχεύοντας να βγάλουν από τη μέση, τους από δεκαετίες παραγωγικούς συνεργάτες τους διαμεσολαβητές, με σκοπό να καρπωθούν όλο το κέρδος της ασφάλισης!
Η πλέον καθιερωμένη πρακτική που ακολουθούν, είναι η αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων (sms, e-mail) προς υποψήφιους πελάτες, αφού πρώτα διαπιστώσουν μέσα από παράνομη πληροφόρηση την θέση του πελάτη, ο οποίος ασκεί οποιαδήποτε επιχειρηματική, καταναλωτική ή οικονομική δραστηριότητα η οποία επιδέχεται ή προϋποθέτει για λόγους διασφάλισης, ασφαλιστικό συμβόλαιο.»
Επίσης σε άλλο σημείο της ανακοίνωσης τονίζεται :
«Θα περίμενε κανείς να υπάρχουν άμεσες παρεμβάσεις τόσο από την Πολιτεία όσο και απ τη Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΙΑ) της Τράπεζας της Ελλάδος, αντικείμενο της οποίας είναι η άσκηση εποπτείας επί των ασφαλιστικών επιχειρήσεων. Επιπλέον, με τις πρακτικές των ηλεκτρονικών μηνυμάτων τίθεται και θέμα παραβίασης προσωπικών δεδομένων τα οποία οι πελάτες των τραπεζών δίνουν υποχρεωτικά για άλλη χρήση, τη συναλλαγή με την τράπεζα. Η Αρχή Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων οφείλει να διερευνήσει τις παραβιάσεις που γίνονται με την παράνομη χρήση προσωπικών πληροφοριών από στελέχη των τραπεζών και ασφαλιστικών εταιρειών. Από πλευράς πολιτών, οι καταναλωτικές οργανώσεις, όπως το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών οφείλουν να υπερασπίσουν τους πολίτες. Τέλος, η Επιτροπή Ανταγωνισμού οφείλει να ελέγξει την παραβίαση των κανόνων υγιούς ανταγωνισμού όχι μόνο σε βάρος ομοειδών επιχειρήσεων αλλά κυρίως σε βάρος ολόκληρου του κλάδου των διαμεσολαβούντων, ο αφανισμός του οποίου κυριολεκτικά καταστρέφει τη βάση του ανταγωνισμού. Προωθείται έτσι ένα πρωτοφανές ολιγοπώλιο των ασφαλειών μεταξύ μερικών τραπεζών και εταιρειών. Σε μια τέτοια περίπτωση, ολόκληρος ο πληθυσμός και οι επιχειρήσεις θα είναι όμηροι αυτών των δεσποζουσών επιχειρήσεων.
Πέρα απ’ όλα αυτά, η πρακτική των τραπεζών παραβιάζει ευθέως την εγκύκλιο 462/14-05-2013 της Διεύθυνσης Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΙΑ) της Τράπεζας της Ελλάδος, με την οποία επισημαίνεται ότι ο δανειολήπτης:
-Δεν δεσμεύεται από τη δανειακή σύμβαση να ασφαλιστεί στη συνεργαζόμενη με το πιστωτικό ίδρυμα ασφαλιστική εταιρία.
-Μπορεί να προσκομίσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο με εταιρία δικής του επιλογής το οποίο αφού πληροί τις καλύψεις της σύμβασης πρέπει να γίνει αμέσως δεκτό από την Τράπεζα.

Για δε τα πιστωτικά ιδρύματα:
-Απαγορεύεται να παραπέμπουν τον καταναλωτή σε συνεργαζόμενο ασφαλιστικό διαμεσολαβητή.
-Απαγορεύεται να προβαίνουν σε κάθε μορφής παραπλανητική πώληση δημιουργώντας τη ψευδή εντύπωση πως μόνο το ασφαλιστήριο από το ίδιο το πιστωτικό ίδρυμα πληροί τις προϋποθέσεις της δανειακής σύμβασης.
-Υποχρεούνται να παρέχουν γραπτή προ-συμβατική ενημέρωση στο δανειολήπτη και να λαμβάνουν επιβεβαίωση της σχετικής ενημέρωσης.
Πέρα από αυτό, τον κάθε πελάτη που θα έχει την τύχη να συναλλαχθεί με την τράπεζα για να δανειστεί, τον περιμένει αναπάντεχα και παράνομα μια στενή πολιορκία από τον γκισέ της τράπεζας μέχρι τους διευθυντές, τα στελέχη και τους «παριστάμενους συμβούλους» οι οποίοι εν είδη «φιλικής πληροφόρησης», τον ενημερώνουν ότι η προώθηση της παραπέρα συνεργασίας προϋποθέτει και μια «άλλη συνεργασία», αυτή της ασφάλισης των προϊόντων της συναλλαγής, δήθεν για να απελευθερωθεί από κάθε άγχος για την τύχη της συναλλαγής και ειδικά του δανείου!

Πρόκειται για μια απαράδεκτη, ανήθικη αλλά και παράνομη επιχειρηματική πρακτική που φέρνει τον κλάδο σε κατάσταση ζούγκλας και «πρωταρχικής συσσώρευσης», όπου καμία αρχή, δεοντολογία και νόμος δεν ισχύει. Δεν θα ήμασταν καθόλου υπερβολικοί αν λέγαμε ότι εφαρμόζουν στο εσωτερικό της ασφαλιστικής αγοράς τον επιχειρηματικό κανιβαλισμό σε βάρος του κλάδου των διαμεσολαβούντων, ο οποίος είναι η βάση του αλλά και ο μόνος χαμένος από αυτές τις αθέμιτες πρακτικές.»
(Πηγή: Asfalisinet.gr)