9 Δεκ 2014
Ασφάλιση Τουριστικών & Υπεραστικών Λεωφορείων από την Υδρόγειο
9.12.14
Ασφάλιση Λεωφορείων, Κλάδος οχημάτων, Τουριστικά και υπεραστικά λεωφορεία, Υδρόγειος Ασφαλιστική, VOICE
No comments
Η Υδρόγειος είναι μία από τις λίγες εταιρείες στην Ελλάδα που δραστηριοποιούνται στην ασφάλιση τουριστικών και υπεραστικών λεωφορείων Κλάδος Οχημάτων.
Διαθέτοντας υψηλή τεχνογνωσία και εμπειρία καθώς και ισχυρή αντασφαλιστική κάλυψη σε συνεργασία με υψηλού κύρους αντασφαλιστικούς οίκους, η Υδρόγειος είναι σε θέση να παρέχει πλήρη και εξειδικευμένη κάλυψη των ιδιαίτερων ασφαλιστικών αναγκών αυτής της κατηγορίας οχημάτων, πάντα με τη σφραγίδα της ποιοτικής και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης καθώς και της άμεσης και δίκαιης αποζημίωσης που τη χαρακτηρίζουν.
Διαβάστε εδώ αναλυτικά το πρόγραμμα ασφάλισης τουριστικών και υπεραστικών λεωφορείων όπως παρουσιάζεται στο τελευταίο τέυχος του περιοδικού VOICE (τεύχος 8, Δεκέμβριος 2014).
(Πηγή: Nextdeal.gr)
8 Δεκ 2014
Allianz: Hackers και drones απειλούν την ασφάλεια των αεροσκαφών
8.12.14
Αεροσκάφος, Ασφάλεια πτήσεων, Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών, drones, Hackers, IATA
No comments
Οι επιθέσεις στον κυβερνοχώρο και η χρήση των drones αυξάνουν τις πιθανότητες αεροπορικών ατυχημάτων σύμφωνα με έρευνα της Allianz.
Αν και η εξέλιξη της τεχνολογίας στην κατασκευή των αεροσκαφών ενίσχυσε την ασφάλεια και μείωσε τα ατυχήματα στον αέρα, ωστόσο ταυτόχρονα δημιούργησε έδαφος το οποίο μπορούν να εκμεταλλευτούν οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου και κατ’ επέκταση νέους κινδύνους για την ασφαλιστική βιομηχανία.
«Οι επιθέσεις στον κυβερνοχώρο μπορούν να αντικαταστήσουν το φυσικό αεροπειρατή και να γίνει το «όπλο» σε επιθέσεις εναντίον της βιομηχανίας αερομεταφορών» αναφέρει η γερμανική Allianz.
Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών αναγνωρίζοντας το πρόβλημα προσπαθεί να βελτιώσει τις συνθήκες ασφαλείας και να βοηθήσει τις αεροπορικές εταιρείες στην αξιολόγηση και το μετριασμό των κινδύνων στα συστήματα πληροφορικής τους.
«Η αερομεταφορές βασίζονται στα συστήματα πληροφορικής καθώς και σε επίγειες και πτητικές λειτουργίες και τη διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας. Σίγουρα αποτελούν στόχο», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της ΙΑΤΑ Tony Tyler σε μια διάσκεψη τον Οκτώβριο.
Νέοι κίνδυνοι από τα drones
Μια άλλη πιθανή απειλή προέρχεται από τα drones, η χρήση των οποίων εκτείνεται από αεροψεκασμούς, μεταφορά δεμάτων, επιθεώρηση περιοχών όπου έχουν συμβεί φυσικές ή ανθρωπογενείς καταστροφές, στη συγκέντρωση ειδήσεων και αθλητικές εκδηλώσεις μέχρι και την προσωπική χρήση.
«Οι δυνητικοί κίνδυνοι είναι προφανείς» αναφέρει στην έρευνα της η Allianz καθώς «είναι πιθανό η χρήση τους να οδηγήσει σε συγκρούσεις στον αέρα ή στην πρόκληση ζημίας σε τρίτους».
Όπως εκτιμά η ΙΑΤΑ ο αριθμός των επιβατών που χρησιμοποιούν αερομεταφορές σήμερα ανέρχεται περίπου στα 3,3 δις και το 2050 θα φτάσει τα 16 δις.
Η ενίσχυση των κανόνων ασφαλείας είχε ασκήσει πιέσεις στα ασφάλιστρα στον κλάδο, δημιουργώντας καθοδική τάση μέχρι και το 2013, καθώς στο τρέχον έτος οι ζημίες από αεροπορικά δυστυχήματα έφτασαν σε επίπεδα ρεκόρ. Θυμίζουμε ότι τα οι αποζημιώσεις – συμπεριλαμβανομένων και των αξιώσεων για τα δύο Μαλαισιανά αεροσκάφη- αναμένεται ότι θα φτάσουν τα 800.000.000 δολ.
Όπως αναφέρει στην έρευνα της η Allianz η ασφαλιζόμενη αξία στους στόλους των αεροπορικών εταιρειών αναμένεται ότι θα ξεπεράσει το 1 τρις δολ. μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια από 900 δις που είναι σήμερα.
Αξίζει να σημειωθεί πως όλα τα εμπλεκόμενα μέρη ανησυχούν και για την συνεχόμενη αυτοματοποίηση των συστημάτων, ειδικά μετά την συντριβή της πτήσης της Air France 447 2009, που οι πιλότοι ενός Α330 τζετ με κατεύθυνση από τη Βραζιλία προς τη Γαλλία, έχασαν τον έλεγχο του αεροσκάφους. Η Allianz αναφέρει ότι όταν τα συστήματα αποτυγχάνουν, αυτό σημαίνει ότι και οι πιλότοι χρειάζονται περισσότερη εκπαίδευση. Μια γερμανική ομάδα πιλότων και κάνει έκκληση για περισσότερη εκπαίδευση και τους ελέγχους σε «εγχειρίδιο» που φέρουν να εξασφαλίσει πιλότοι έχουν τακτική πρακτική θα πρέπει να αποτύχει υπολογιστές.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
Προς πώληση η Εθνική Ασφαλιστική
Εντολή στη Deutsche Bank και στη Morgan Stanley για την αποτίμηση της Εθνικής Ασφαλιστικής, έδωσε η Εθνική Τράπεζα, δρομολογώντας τις διαδικασίες για την πώληση της κερδοφόρας θυγατρικής της. Η πώληση της θυγατρικής ασφαλιστικής εταιρίας αναμένεται μέσα στο α΄ εξάμηνο του 2015 και εντάσσεται στην υποχρέωση που έχουν αναλάβει μέσω των σχεδίων αναδιάρθρωσης όλες οι τράπεζες να απεμπλακούν από μη αμιγώς τραπεζικές εργασίες.
Η Εθνική Ασφαλιστική, πλήρως κεφαλαιοποιημένη και κερδοφόρα, αναμένεται να αποτελέσει πόλο έλξης για ισχυρούς ξένους ασφαλιστικούς ομίλους, οι οποίοι μέσα στα επόμενα χρόνια θα κυριαρχήσουν στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά μέσα από ένα γύρο εξαγορών και συγχωνεύσεων που θα αλλάξει πλήρως το τοπίο με τις 67 σήμερα ασφαλιστικές, αντίστοιχα με ό,τι συνέβη στις τράπεζες. Σημειώνεται ότι σε επίπεδο κεφαλαιακής επάρκειας, η Εθνική Ασφαλιστική κάλυψε το 85% των εγγεγραμμένων ασφαλίστρων στο Βασικό Σενάριο (Core Stress Test) που διενεργήθηκε το καλοκαίρι σε σύνολο 167 ασφαλιστικών εταιριών πανευρωπαϊκά. Από την ελληνική ασφαλιστική αγορά συμμετείχαν 12 ασφαλιστικές εταιρείες καλύπτοντας το 72,28% των εγγεγραμμένων ασφαλίστρων στο Βασικό Σενάριο.
Η πορεία της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι σταθερά ανοδική, ως αποτέλεσμα της δυναμικής που αναπτύσσει το παραγωγικό της δίκτυο, της καλής διαχείρισης των λειτουργικών της εξόδων αλλά και της περαιτέρω ισχυροποίησης της κεφαλαιακής της επάρκειας.
Η παραγωγή το α’ εξάμηνο του 2014 διαμορφώθηκε στα 360 εκατ. ευρώ έναντι 324 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Στον κλάδο Ζωής η παραγωγή αυξήθηκε κατά 19,7% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2013 φθάνοντας τα 228 εκατ. ευρώ.
Εντυπωσιακή άνοδο 27,3% σημείωσε η νέα παραγωγή στον κλάδο Ζωής που διαμορφώθηκε σε 25,2 εκατ. ευρώ για το εξάμηνο 2014 έναντι 19,8 εκατ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο του 2013. Η εταιρία έχοντας σταθεροποιηθεί σε κερδοφόρα αποτελέσματα παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, παρουσίασε στο α΄ εξάμηνο κέρδη προ φόρων 52,4 εκατ. ευρώ και προβλέπεται ότι για το σύνολο της χρήσης τα κέρδη της θα κινηθούν στα 100 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι το 2013 η εταιρία είχε καταγράψει ιστορικό ρεκόρ κερδοφορίας με προ φόρων κέρδη 111 εκατ. ευρώ, με παραγωγή που διαμορφώθηκε στα 631 εκατ. ευρώ και αποζημιώσεις που έφτασαν τα 400 εκατ. ευρώ.
Η εξέλιξη της κερδοφορίας είναι αποτέλεσμα και του συνεχούς ελέγχου του κόστους ζημιών ιδιαίτερα στους Γενικούς Κλάδους, όπου ο συγκεκριμένος δείκτης ζημιών (LossRatio) διαμορφώθηκε στο 40,8% το εξάμηνο 2014 από 44,4% την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε μία χειμαζόμενη αγορά, η Εθνική Ασφαλιστική έχει καταφέρει να αυξήσει το μερίδιό της από το 17% στο 22,8%, όταν η παραγωγή ασφαλίστρων της συνολικής αγοράς στον κλάδο Ζωής υποχώρησε κατά 15%.
Παράλληλα με την αύξηση της κερδοφορίας της, η Εθνική Ασφαλιστική βελτιώνει τον δείκτη κεφαλαιακής επάρκειας, ο οποίος στο α΄ εξάμηνο 2014 διαμορφώθηκε στο 608% έναντι 288% στο α’ εξάμηνο του 2013 και 528% στο τέλος του προηγούμενου έτους.
Διορθωτικές κινήσεις για την κεφαλαιακή επάρκεια των εταιρειών
8.12.14
Ασφαλιστικές Εταιρίες, διορθωτικές κινήσεις, Kεφαλαιακή επάρκεια, Plan b, Solvency II, Stress test
No comments
Μπορεί οι ασφαλιστικές εταιρείες να τα βρήκαν δύσκολα με τα stress tests και, ορισμένες εξ αυτών, να μην πέρασαν με επιτυχία τη δοκιμασία, όμως, όπως τονίζουν παράγοντες της αγοράς, τα κεφαλαιακά τους ελλείμματα, στα υποθετικά σενάρια στρεσαρίσματος που δέχθηκαν, δεν είχαν να κάνουν μόνο με την πραγματική έννοια του όρου «έλλειμμα», αλλά με το γεγονός ότι δεν ήταν έτοιμες να λειτουργήσουν με σύγχρονες δομές και υποδομές.
Οι ίδιοι παράγοντες προσθέτουν ότι, η ανάληψη πλέγματος συντονισμένων δράσεων εν όψει solvency II είναι ικανή να περιορίσει αισθητά τις κεφαλαιακές τους υποχρεώσεις έως την 1η Ιανουαρίου 2016, οπότε και θα τεθεί σε εφαρμογή το νέο εποπτικό περιβάλλον.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η εταιρική διακυβέρνηση, που επιβάλλει στις ασφαλιστικές εταιρείες, μεταξύ άλλων, τον πλήρη διαχωρισμό των αναλογιστών από τους εσωτερικούς ελεγκτές. Όποια εταιρεία δεν μερίμνησε πριν τα τεστ αντοχής, παρουσιάσθηκε ενώπιον των ελεγκτών με αυξημένο ρίσκο, που κοστίζει σε κεφάλαια.
Οι αλλαγές στο οργανόγραμμα και τις λειτουργίες των ασφαλιστικές εταιρειών επίσης επιφέρουν περιορισμό κεφαλαιακών αναγκών, όπως και οι επενδύσεις στις νέες τεχνολογίες και τη μηχανογράφηση, που επιτρέπουν ταχύτερο έλεγχο της οικονομικής θέσης κάθε εταιρείας, όπως και περισσότερη διαφάνεια στις συναλλαγές.
Τέλος, η ύπαρξη «plan b» για μια σειρά ρίσκων που αναλαμβάνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες μειώνει πιθανές μελλοντικές κεφαλαιακές υποχρεώσεις, ενώ και το Solvency II, προβλέπει, πέραν των προαναφερόμενων, ένα χρόνο παράτασης της προθεσμίας εφαρμογής του για συγκεκριμένες περιπτώσεις κεφαλαιακών προσαρμογών.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
6 Δεκ 2014
Η ΑΧΑ UK στις δοκιμές των αυτοκινήτων χωρίς οδηγό
6.12.14
Αυτοκίνητο, αυτόνομα αυτοκίνητα, Οχήματα χωρίς οδηγό, AXA, AXA UK, UK Autodrive, VENTURER
No comments
Η ΑΧΑ επιλέχτηκε ως ασφαλιστική εμπειρογνώμων για τα 2 από τα 3 πρότζεκτ αυτοκινήτων χωρίς οδηγό που μόλις πήραν το πράσινο φως από τη βρετανική κυβέρνηση.
Έργο της ΑΧΑ θα είναι να καταγράψει και να αξιολογήσει τους κινδύνους που προκύπτουν, ώστε να διευκολύνει αλλαγές στην ισχύουσα νομοθεσία και να προσφέρει ένα συνετό ασφαλιστικό πρότυπο για τη νέα τεχνολογία.
Η ΑΧΑ θα ασχοληθεί με τα πρότζεκτ VENTURER και UK Autodrive. Ο τελευταίος προϋπολογισμός, που παρουσιάστηκε στις 3 Δεκεμβρίου, προβλέπει 9 εκατ. λίρες χρηματοδότηση για τις δοκιμές αυτοκινήτων χωρίς οδηγό και ορίζει ότι οι δοκιμές θα γίνουν από το 2015 στο Μπρίστολ, στο Λονδίνο, στο Μίλτον Κέινς και στο Κόβεντρι.
«Η ΑΧΑ έχει τη χαρά να είναι συνεργάτιδα στην έξοδο των ημιαυτόνομων και αυτόνομων οχημάτων στους βρετανικούς δρόμους» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Chris Evans. «Είμαστε αφοσιωμένοι στην ανάπτυξη ασφαλιστικών λύσεων για νέους και αναδυόμενους κινδύνους, καθώς οι τεχνολογικές καινοτομίες προσπαθούν να βελτιώσουν τη ζωή των πελατών μας, και είμαστε περήφανοι που η ανάμειξή μας θα βοηθήσει να δημιουργηθεί το ρυθμιστικό πλαίσιο το οποίο θα υποστηρίξει τον σημαντικότερο μετασχηματισμό στις οδικές μεταφορές μετά την εμφάνιση της μηχανής εσωτερικής καύσης.
Η ΑΧΑ πιστεύει ότι αυτά τα οχήματα έχουν τη δυνατότητα να μεταμορφώσουν την κοινωνία προς το καλύτερο. Τα αυτόνομα οχήματα μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του αριθμού των ζωών που χάνονται άδικα σε τροχαία οφειλόμενα σε ανθρώπινο λάθος, και να συνεισφέρουν στην πτώση του κόστους και της κατανάλωσης καυσίμων. Στις πόλεις το εγχείρημα έχει τη δυνατότητα να αλλάξει ριζικά την ιδέα περί ιδιοκτησίας αυτοκινήτου και να βάλει τα περιστατικά κυκλοφοριακής συμφόρησης, που κοστίζουν χρήμα και χρόνο, στο χρονοντούλαπο της ιστορίας».
(Πηγή: Nextdeal.gr)
5 Δεκ 2014
Η τηλεματική θα ελέγχει τον οδηγό και θα διαμορφώνει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου
Η οδική συμπεριφορά του οδηγού μπορεί να αποτελέσει στο άμεσο μέλλον ένα σημαντικό κριτήριο βάση του οποίου οι ασφαλιστικές εταιρίες, παγκόσμια, θα μπορούν να ελέγχουν τους κινδύνους και να τιμολογούν ανάλογα τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου.
Ασφαλιστικές εταιρίες αλλά και αυτοκινητοβιομηχανίες εφαρμόζοντας τηλεματικές τεχνολογίες και υπό την προϋπόθεση ότι οι οδηγοί και οι κάτοχοι των αυτοκινήτων θα δέχονται τον έλεγχο της οδικής τους συμπεριφοράς , δίνουν την ευκαιρία στον οδηγό να μειώσει το κόστος των ασφαλίστρων.
Σε αυτές τις περιπτώσεις ο έλεγχος και τα στοιχεία που θα έχει στην διάθεσή της η ασφαλιστική εταιρία, μέσω της τηλεματικής, θα μπορεί να διαμορφώσει αυτόματα από υπολογιστικά συστήματα και τα ασφάλιστρα με βάση την οδική συμπεριφορά.
Eπιπλέον ένα ακόμα τρόπος που μπορεί στο μέλλον, σύμφωνα με τους ασφαλιστές, να διαμορφώνει τo ασφάλιστρo είναι και η χρήση του αυτοκινήτου. Δηλαδή ασφάλιση με το χιλιόμετρο. Όπου το κόστος του ασφαλίστρου μπορεί να διαμορφώνεται και με βάση την χρήση που κάνει ο ασφαλισμένος.
Ωστόσο σημειώνεται ότι οι βασικές παράμετροι μέσω των οποίων οι ασφαλιστικές εταιρίες διαμορφώνουν το ασφάλιστρο, με την αξιολόγηση του κινδύνου, θα παραμένουν σταθερές όπως είναι το μοντέλο του αυτοκίνητου, η περιοχή, το φύλο, η ηλικία του ασφαλισμένου κ.α.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Παύουν να ισχύουν τα παλιά διπλώματα οδήγησης μοτοποδηλάτου - Πως θα το αντικαταστήσεις
Οι κάτοχοι αδειών οδήγησης μοτοποδηλάτου, οι οποίες χορηγήθηκαν από τις Υπηρεσίες Τροχαίας της ελληνικής Αστυνομίας, εντός διετίας από τη θέση σε ισχύ του Π.Δ51/2012 (δηλαδή μέχρι 18-01-2015) πρέπει να καταθέσουν τις παραπάνω άδειες οδήγησης στις αρμόδιες Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών προς αντικατάσταση τους με νέο έντυπο με την υποβολή μόνο του παραβόλου της εκτύπωσης του.
Έτσι οι άδειες οδήγησης μοτοποδηλάτου που έχουν χορηγηθεί από τα Τμήματα Τροχαίας της Ελληνικής Αστυνομίας πρέπει να αντικατασταθούν με τα νέα έντυπα αδειών που χορηγούνται πλέον από την Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Η προθεσμία για την αντικατάσταση των αδειών οδήγησης είναι μέχρι τις 18-01-2015. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προσκομίσουν τα δικαιολογητικά τους είτε στην κατα τόπους Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας τους, είτε στα κατά τόπους ΚΕΠ. Η υποχρέωση αυτή ισχύει και για όσους κατέχουν άδεια οδήγησης αυτοκινήτου είτε όχι.
Για την αποφυγή καθυστερήσεων που πιθανόν να υπάρξουν λόγω μεγάλης προσέλευσης πολιτών τις τελευταίες ημέρες λήξης της προθεσμίας, παρακαλούνται οι πολίτες να προσέρχονται έγκαιρα για να καταθέσουν σχετική αίτηση στην Υπηρεσία, ώστε να ζητηθεί ο σχετικός φάκελος από την Τροχαία, ώστε στην συνέχεια να ακολουθήσει η διαδικασία έκδοσης της νέας άδειας οδήγησης.
Τα δικαιολογητικά που προβλέπονται και υποβάλλονται είναι :
- Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση
- Φωτοτυπία άδειας μοτοποδηλάτου
- Αντίγραφο Δελτίου Ταυτότητας
- Φωτογραφία τύπου διαβατηρίου
Υπενθυμίζεται ακόμη ότι μετά την λήξη της προθεσμίας οι Άδειες Οδήγησης που χορηγήθηκαν από την Τροχαία δεν θα έχουν ισχύ και όσοι οδηγοί δεν τις αντικαταστήσουν με τις νέες άδειες οδήγησης κινδυνεύουν να τους επιβληθούν τα πρόστιμα που προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 95 του Κ.Ο.Κ.
(Πηγή: www.dikaiologitika.gr)
(Πηγή: www.dikaiologitika.gr)
4 Δεκ 2014
Ορίζων Ασφαλιστική: Νέο πρόγραμμα υγείας από 115€ το χρόνο
4.12.14
Ασφάλιση Υγείας, Ορίζων Ασφαλιστική, Πρόγραμμα Υγείας, Πρωτοβάθμια περίθαλψη, Υγεία, New Health System
No comments
Η Ορίζων Ασφαλιστική αναγνωρίζοντας ότι το πολυτιμότερο αγαθό για τον άνθρωπο είναι η υγεία και λαμβάνοντας υπ’ όψιν πως ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού, λόγω του υψηλού ποσοστού ανεργίας, είναι ανασφάλιστο, σε συνεργασία με την New Health System εξασφάλισε για όλους, ανεξαρτήτου ηλικίας ή πάθησης, ασφαλισμένων ή μη σε δημόσιο φορέα ασφάλισης, ένα άριστο σύστημα υπηρεσιών πρωτοβάθμιας περίθαλψης σε πρότυπα Ευρωπαϊκού επιπέδου, με κόστος εξαιρετικά χαμηλό.
Το πρόγραμμα Πρωτοβάθμιας περίθαλψης της ΟΡΙΖΩΝ δίνει, στα μέλη του, τη δυνατότητα πραγματοποίησης Απεριόριστων Ιατρικών Επισκέψεων σε ιατρούς όλων των ειδικοτήτων, είτε στα εξωτερικά ιατρεία των συμβεβλημένων νοσηλευτικών ιδρυμάτων και Πολυιατρείων, είτε σε ένα Πανελλαδικό δίκτυο χιλίων διακοσίων πενήντα (1250) επιλεγμένων και γεωγραφικά κατανεμημένων ιδιωτικών ιατρείων όλων των ειδικοτήτων.
Για τη συμμετοχή στα προγράμματα πρωτοβάθμιας περίθαλψης της ΟΡΙΖΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ το κόστος διαμορφώνεται ως εξής:
Θα ξεπεράσουν τα 4 εκατ. ευρώ οι ασφαλιστικές αποζημιώσεις για τις πλημμύρες στην Αττική
4.12.14
αποζημιώσεις, Ασφάλεια Κατοικίας, Ασφαλιστικές Εταιρίες, Αττική, Αυτοκίνητο, ΕΑΕΕ, Περιουσία, Πλημμύρα
No comments
Οι συνολικές αποζημιώσεις της ασφαλιστικής αγοράς για τις ζημιές που προέκυψαν από τις βροχοπτώσεις της 24ης Οκτωβρίου 2014 στην Αττική, προβλέπεται ότι θα ξεπεράσουν τα € 4 εκ., σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) σχετικά με την εκτίμηση των ζημιών που είχαν αναγγελθεί στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις – μέλη, αναφορικά με το συγκεκριμένο περιστατικό. Στην έρευνα συμμετείχε το σύνολο σχεδόν των ασφαλιστικών επιχειρήσεων – μελών της ΕΑΕΕ.
Αναλυτικά, σε ό,τι αφορά τις Ασφαλίσεις Περιουσίας δηλώθηκαν 328 ζημιές, οι οποίες εκτιμώνται ότι θα αποζημιωθούν με πάνω από € 2.7 εκ. ενώ στον Κλάδο Ασφάλισης Αυτοκινήτου, δηλώθηκαν 842 ζημιές με προβλεπόμενο ποσό αποζημιώσεων που ξεπερνά το € 1.5 εκ.
Ο κ. Ν. Βαγιακάκος, Πρόεδρος της Επιτροπής Περιουσίας της ΕΑΕΕ σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας ανέφερε : «Η ελληνική ασφαλιστική αγορά ανταποκρινόμενη στο ρόλο της προχωρά στην αποζημίωση των πληγέντων από τις σφοδρές βροχοπτώσεις της 24ης.10.2014 που επικεντρώθηκαν κυρίως στα δυτικά προάστια της Αθήνας. Η αύξηση της συχνότητας και της έντασης ακραίων φυσικών φαινομένων που επισημαίνεται από τους επιστήμονες και αποδίδεται κατά μείζονα λόγο στην κλιματική αλλαγή προβληματίζει τη σύγχρονη κοινωνία και αποτελεί πρόκληση για την ασφαλιστική αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο. Δεδομένου ότι οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής είναι πλέον ορατές στα περισσότερα κράτη του κόσμου, η έγκαιρη λήψη άμεσων μέτρων για την αναχαίτιση των επιπτώσεων από παρόμοια φαινόμενα είναι επιτακτική».
3 Δεκ 2014
Νέα ιστοσελίδα για την AIGAION Ασφαλιστική
Νέα εταιρική ιστοσελίδα για την ενημέρωση των πελατών και την διευκόλυνση των συνεργατών της δημιούργησε η AIGAION Ασφαλιστική Α.Ε.
Στόχος της κίνησης είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση, η άμεση πληροφόρηση και φυσικά η ηλεκτρονική πρόσβαση των συνεργατών της εταιρίας σε όλη της γκάμα των προϊόντων της, καθώς και σε άλλες χρησιμες για τους ασφαλιστές και τους καταναλωτές πληροφορίες.
Στην ηλεκτρονική διεύθυνση, www.aigaion.gr, ο επισκέπτης της ιστοσελίδας μπορεί να πλοηγηθεί εύκολα, να αναζητήσει ότι τον ενδιαφέρει για την ασφάλιση, να ενημερωθεί και να βρεί αναλυτικές πληροφορίες για όλα τα ασφαλιστικά προϊόντα που η AIGAION προσφέρει σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.
Ακόμα στην σύγχρονη ιστοσελίδα ο επισκέπτης μπορεί να αντλήσει στοιχεία που αφορούν:
- τις ενέργειες και ότι άλλο αφορά την αντιμετώπιση ατυχήματος με όχημα (υπεύθυνη δήλωση ατυχήματος, έντυπο φιλικής δήλωσης, αίτηση αποζημίωσης)
- πληροφορίες για τα συνεργαζόμενα συνεργεία, τη θραύση κρυστάλλων, τις συνεργαζόμενες τράπεζες
- έντυπα για αιτήσεις ασφάλισης
- ενημέρωση για τις δράσεις της εταιρίας (δελτία τύπου, ανακοινώσεις, χορηγίες, εκδηλώσεις κ.α.)
Παράλληλα οι συνεργάτες της AIGAION έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα WebBrokers για την εκτέλεση των εργασιών τους και την εφαρμογή καταχώρησης αιτήσεων ασφάλισης και έκδοσης συμβολαίων οχημάτων.
Η ανανέωση της ιστοσελίδας της AIGAION εντάσσεται στο πλαίσιο του γενικότερου σχεδιασμού για την τεχνολογική αναβάθμιση των υποδομών και των υπηρεσιών της εταιρίας προς τους συνεργάτες και τους πελάτες της.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)