26 Ιαν 2015
Μειώνονται υπέρ ασφαλιστικών οι αποζημιώσεις στα δικαστήρια
Σημαντική πτώση έχει επέλθει στις αποζημιώσεις για θύματα τροχαίων ατυχημάτων, που επιδικάζουν τα δικαστήρια σε βάρος των ασφαλιστικών εταιρειών.
Οι περικοπές που έχει επιφέρει η κρίση στα εισοδήματα φυσικών προσώπων και στα έσοδα επαγγελματιών και νομικών προσώπων, υποχρεώνουν τους δικαστές να αναγνωρίζουν στα θύματα τροχαίων ατυχημάτων λιγότερες οικονομικές διεκδικήσεις.
Αν και δεν μπορούν να συναχθούν ακριβή συμπεράσματα, ελλείψει επίσημων στατιστικών στοιχειών, σχετικά με το πόσο έχουν μειωθεί οι αποζημιώσεις που επιδικάζονται σε βάρος των ασφαλιστικών εταιρειών, κύκλοι της αγοράς εκτιμούν ότι η μείωση για τις ψυχικές οδύνες, για παράδειγμα, μπορεί να φθάνει σήμερα και το 40%, ποσοστό το οποίο χαρακτηρίζεται ως ιδιαιτέρως υψηλό. Οδηγεί, μάλιστα, σε μεγάλο περιορισμό των συνολικών – ετήσιων αποζημιώσεων τις οποίες καταβάλλουν οι ασφαλιστικές μετά από τις προσφυγές θυμάτων στις αίθουσες των δικαστηρίων. Οι ίδιοι κύκλοι προσθέτουν ότι οι μειωμένες αποζημιώσεις στον κλάδο Ασφάλισης Οχημάτων αποδίδονται και σε άλλες παραμέτρους, όπως:
– Στη γήρανση του στόλου με τα κυκλοφορούντα οχήματα, οι επισκευές των οποίων κοστίζουν σαφώς λιγότερα έναντι των καινούργιων, ενώ λιγότερο κοστίζει και η αντικατάσταση τους σε περίπτωση κλοπής ή ολικής καταστροφής.
-Στις μειωμένες τιμές ανταλλακτικών στις οποίες έχουν προβεί τα δίκτυα των αντιπροσώπων αυτοκινήτων ώστε να περιορίσουν τη φυγή των πελατών τους προς τα μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
– Στην κυκλοφορία λιγότερων οχημάτων λόγω της κρίσης (περιορισμένες πωλήσεις – καταθέσεις πινακίδων στις εφορίες)
– Στον περιορισμό των συμπληρωματικών καλύψεων τις οποίες συμπεριλαμβάνουν οι κάτοχοι οχημάτων στα ασφαλιστήρια συμβόλαια, προκειμένου να περιορίσουν το ύψος του ασφαλίστρου.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
23 Ιαν 2015
ΕΑΕΕ: Τι ζημιές δηλώθηκαν στις ασφαλιστικές για φυσικές καταστροφές και ταραχές
Νέα μελέτη για τις φυσικές καταστροφές και ταραχές στην Ελλάδα από το 1993 έως το 2014 πραγματοποίησε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος.
Ειδικότερα, η μελέτη συγκεντρώνει τα αποτελέσματα των ερευνών της ΕΑΕΕ που έγιναν μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων-μελών την χρονική περίοδο 1993-2014 αναφορικά με το πλήθος δηλωθεισών ζημιών και το ποσό απαίτησης καταστροφών μεγάλης έκτασης και έντασης, ενώ επιχειρεί και ταξινόμηση ανά αιτία, έτος και τόπο συμβάντος, πάντα με την επιφύλαξη ότι η μελέτη αφορά τα γεγονότα που καταγράφηκαν και όχι αναγκαία το σύνολο των γεγονότων που έχουν συμβεί στην εν λόγω χρονική περίοδο.
Από τις παραπάνω αιτίες ζημιάς, προκλήθηκαν 19.925 δηλωθείσες ζημιές με ποσό συνολικής απαίτησης 272,5 εκατ. €.
Τα περιστατικά που καταγράφηκαν κατανέμονται στην Αττική κυρίως (8) αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα (8) και από ένα στην Θεσσαλονίκη, Θράκη, Κεφαλονιά και Ρόδο.
Στο παρακάτω γράφημα αποτυπώνονται το πλήθος ζημιών και το ποσό απαίτησης ανά έτος συμβάντος.
Διαβάστε εδώ ολόκληρη τη μελέτη της ΕΑΕΕ.
(Πηγή: Nextdeal.gr)
22 Ιαν 2015
Νέες μέθοδοι εκπτώσεων στα ασφάλιστρα οχημάτων
Πολιτική τιμολογίων δύο (ή και περισσότερων) ταχυτήτων διαπιστώνεται στην αγορά καθώς σημαντικός αριθμός ασφαλιστικών εταιρειών στον κλάδο Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτων διέρχεται μεθόδους ώστε να καταστούν, σε συγκεκριμένα κανάλια πώλησης ή γεωγραφικές περιοχές, ανταγωνιστικότερες.
Από πληροφορίες προκύπτει πώς οι εταιρείες χορηγούν εκπτώσεις επί των τιμολογίων τους σε συνεργάτες με υψηλή παραγωγή, εκπτώσεις οι οποίες ωστόσο δεν αφορούν στη διαμεσολάβηση αλλά στον ασφαλισμένο. Με τον τρόπο αυτό επιβραβεύουν τα παραγωγικά γραφεία πωλήσεων δίνοντας τους ένα ακόμη εργαλείο τόνωσης της απόδοσής τους, διατηρώντας όμως αμετάβλητο το ποσοστό προμήθειας. Την ίδια ώρα ωφελημένοι βγαίνουν οι πελάτες-καταναλωτές που είναι και το ζητούμενο.
Επίσης, άλλες ασφαλιστικές επιλέγουν τον δρόμο της “γεωγραφικής” τιμολόγησης. Δηλαδή τιμολογούν περισσότερο επιθετικά (με μειώσεις) στην περιφέρεια, όπου η κρίση φαίνεται ότι έχει χτυπήσει σε μεγαλύτερο βαθμό τα νοικοκυριά σε σχέση με την Αθήνα. Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι, στο διάστημα από το 2012 έως το 2014 τα ασφάλιστρα στην Αθήνα έχουν μειωθεί σε μέσα επίπεδα κατά 25%, ενώ σε περιοχές τις περιφέρειας το αντίστοιχο ποσοστό υπολογίζεται στο 30 με 35%.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
20 Ιαν 2015
Με κέρδη οδεύουν προς την πώληση ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και EUROLIFE
20.1.15
Ασφαλιστικές Εταιρίες, Ασφαλιστική αγορά, Εθνική Ασφαλιστική, Πώληση, Eurolife ERB
No comments
Σενάρια -αν και άκαιρα- περιβάλλουν τα σχέδια για την πώληση των δύο κορυφαίων τραπεζικών ασφαλιστικών εταιρειών. Τα επιτελεία των Εθνική Τράπεζα και Eurobank συζητούν αν και νωρίς το θέμα μεταφέροντας οποιαδήποτε κίνηση για αργότερα, αναμένοντας τα αποτέλεσμα των εκλογών και, κυρίως, τον σχηματισμό κυβέρνησης.
Όπως αναφέρουν παράγοντες της χρηματοπιστωτικής αγοράς που γνωρίζουν τις διαδικασίες υλοποίησης σχετικών πρότζεκτ η ανάδειξη κυβέρνησης χωρίς καθυστερήσεις θα είναι ευνοϊκό γεγονός για την περαιτέρω εξέταση πώλησης των ασφαλιστικών εταιρειών. Αντίθετα τυχόν καθυστερήσεις στην ανάδειξη και τον σχηματισμό κυβέρνησης θα έχουν άμεσες επιπτώσεις και στις εξελίξεις που άπτονται της οικονομίας και συνεπώς και των όποιων διαδικασιών σχετίζονται με αυτή.
Άγνωστο θα παραμείνει και το πότε θα ληφθούν οι αποφάσεις για το τι ακριβώς θα συμβεί με τις δύο ασφαλιστικές εταιρείες σε ενδεχόμενο που επέλθει αναστάτωση στο οικονομικό κλίμα όπως έχει διαμορφωθεί. Βέβαια υπάρχει πάντα και ένα μεγάλο δίλημμα ταυτόχρονα με τις ειλημμένες αποφάσεις (περί πωλήσεων): μια καλά τοποθετημένη και αναγνωρισμένη εταιρεία στην αγορά και εύκολα μπορεί να πουληθεί, αλλά και πολλοί μπορεί να είναι οι λόγοι για να παραμείνει στο άρμα ενός ομίλου.
Βέβαια, το νέο καθεστώς εποπτείας των τραπεζών, αλλά και οι ανάγκες που υπάρχουν για την κεφαλαιακή τους ενίσχυση, σχεδόν επιβάλλουν την πώληση των δυο τραπεζικών ασφαλιστικών εταιρειών.
Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, τόσο στην Εθνική Ασφαλιστική όσο και στην Eurolife Ασφαλιστική η καθημερινότητα δεν έχει αλλάξει. Οι διοικήσεις των δύο εταιρειών και τα στελέχη τους συνεχίζουν σαν να μην συμβαίνει τίποτε, έχοντας κλείσει μια ακόμη θετική χρονιά γεγονός που δημιουργεί προϋποθέσεις -εφόσον ληφθεί απόφαση- και για ανταποδοτικότητα προς το πελατειακό κοινό, φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι και οι δύο εταιρείες θα ανακοινώσουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες άνοδο της παραγωγής τους, καθώς και θετικά καθαρά αποτελέσματα, γεγονός το οποίο διευκολύνει τις όποιες αποφάσεις ληφθούν για το μέλλον τους.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
19 Ιαν 2015
4 στα 10 θύματα διαδικτυακής απάτης δεν ανακτούν τα χρήματα που χάνουν
Οι διαδικτυακές αγορές τα τελευταία χρόνια συνεχώς κερδίζουν σταθερό «έδαφος» στις προτιμήσεις των χρηστών του διαδικτύου. Ωστόσο, σύμφωνα με στοιχεία που προέρχονται από ευρωπαϊκές έρευνες, αποτελεί γεγονός ότι αρκετές φορές το αποτέλεσμα που έχουν δεν συνάδει με αυτό που οι ίδιοι οι χρήστες επιθυμούν.
Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι σχεδόν 4 στους δέκα Ευρωπαίους χρήστες που απώλεσαν χρήματα σε περιπτώσεις απάτης σε online συναλλαγές δεν πέτυχαν να ανακτήσουν ολόκληρο ή έστω μέρος του ποσού.
Παρότι πολλοί χρηματοοικονομικοί οργανισμοί δηλώνουν πρόθυμοι να επιστρέψουν τα χρήματα που χάνονται λόγω της ψηφιακής εγκληματικότητας, μόλις 6 στους 10 περίπου Ευρωπαίους Ευρωπαίων δήλωσαν ότι κατάφεραν να αποκαταστήσουν πλήρως τις οικονομικές ζημιές που υπέστησαν. Συγκεκριμένα, το 4% των θυμάτων στην Ευρώπη έλαβε μόνο μερική αποζημίωση, ενώ το 27% δεν κατάφερε να πάρει πίσω τίποτα. Οι απώλειες αυτές μπορεί να είναι σημαντικές, καθώς το μέσο ποσό που κλάπηκε από ψηφιακούς εγκληματίες ήταν $313, ενώ το 16% των ερωτηθέντων ανέφερε απώλειες άνω των $1.000.
Αιτία της παραπάνω κατάστασης φαίνεται να είναι το γεγονός ότι δυστυχώς δεν έχουν όλοι οι χρήστες πλήρη επίγνωση για την ύπαρξη του κινδύνου της ψηφιακής απάτης.
Ειδικά, το 16% των ερωτηθέντων στην Ευρώπη πιστεύει ότι τα online εγκλήματα και η κλοπή χρημάτων είναι σπάνια γεγονότα, που δεν πρόκειται να συμβούν στους ίδιους. Ταυτόχρονα, μόνο το 22% φοβάται ότι μπορεί να αποτελέσει στόχο ψηφιακής επίθεσης. Ωστόσο, τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι περίπου το 27% των Ευρωπαίων χρηστών αντιμετώπισε οικονομικές ψηφιακές απειλές τουλάχιστον μία φορά κατά το προηγούμενο έτος.
Σύμφωνα με στελέχη ευρωπαϊκών εταιρειών που εξειδικεύονται στην αντιμετώπιση της διαδικτυακής απάτης, οι χρήστες του διαδικτύου οφείλουν να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή όταν εμπιστεύονται προσωπικά και οικονομικά δεδομένα στο διαδίκτυο έτσι ώστε να μην είναι αναγκασμένοι αργότερα να βρεθούν σε καταστάσεις που περιπλέκουν τα πράγματα και αδυνατούν να λάβουν τις αποζημιώσεις που αξιώνουν.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
Συνεργασία Ατλαντικής Ένωσης με Mondial Assistance
Στη σύναψη μιας σημαντικής συμφωνίας με την εταιρία Οδικής Βοήθειας “Mondial Assistance” (A.G.A. International S.A.), προχώρησε η Ατλαντική Ένωση. Από 1η Ιανουαρίου, οι ασφαλισμένοι της Ατλαντικής Ένωσης εξυπηρετούνται πλέον από την Mondial Assistance τόσο για την υπηρεσία Φροντίδας & Ρυμούλκησης λόγω ατυχήματος, όσο και για την Οδική & Ταξιδιωτική βοήθεια, χωρίς καμία αλλαγή στις διαδικασίες, στους όρους και προϋποθέσεις κάλυψης και στα τηλέφωνα επικοινωνίας.
Επίσης, η εταιρία επισημαίνει ότι η κάλυψη Οδικής & Ταξιδιωτικής Βοήθειας στο εξωτερικό, παρέχεται σε όλες τις χώρες οι οποίες υπάγονται στο σύστημα της Πράσινης Κάρτας (συμπεριλαμβανόμενης της Αλβανίας).
Μπορείτε να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες για τους σταθμούς παραμονής και μεταφόρτωσης στην Ελληνική Επικράτεια καθώς και για το συνεργαζόμενο δίκτυο της Mondial στο εξωτερικό στη σελίδα www.mondial-assistance.gr
15 Ιαν 2015
Σε ισχύ η συμφωνία της AIGAION με τη γερμανική DARAG
Ολοκληρώθηκε η μεταφορά του χαρτοφυλακίου αστικής ευθύνης αυτοκινήτων (ασφαλιστήρια με έναρξη κάλυψης έως 31.12.2010) της AIGAION Ασφαλιστική Α.Ε. στην γερμανική αντασφαλιστική εταιρία DARAG, σε συνέχεια της σχετικής έγκρισης της συμφωνίας από την Επιτροπή Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος, στις 24/9/2014.
Mε την κίνηση αυτή η AIGAION απαλλάσσεται από την αβεβαιότητα της μελλοντικής εξέλιξης των αποζημιώσεων προηγούμενων ετών και είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της αγοράς, όπως αυτές διαμορφώνονται από την οδηγία Solvency II.
Σχετικά άρθρα:
- Έχω ασφάλεια αυτοκινήτου στην Aigaion και μου πρότειναν να ασφαλιστώ σε άλλη εταιρία - Τι συμβαίνει;
- ΑΙΓΑΙΟΝ Ασφαλιστική: Σταματάει σταδιακά τη λειτουργία της με τη δημιουργία 2 νέων εταιριών
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
- Έχω ασφάλεια αυτοκινήτου στην Aigaion και μου πρότειναν να ασφαλιστώ σε άλλη εταιρία - Τι συμβαίνει;
- ΑΙΓΑΙΟΝ Ασφαλιστική: Σταματάει σταδιακά τη λειτουργία της με τη δημιουργία 2 νέων εταιριών
- Σταματάει την ασφάλιση ταξί η Αιγαίον Ασφαλιστική!
- Αιγαίον Ασφαλιστική: Συμφωνία με Darag για μεταβίβαση όλων των εκκρεμών ζημιών
- Πως θα ασφαλίσεις Online το αυτοκίνητο σου - Αναλυτικός Οδηγός!- Αιγαίον Ασφαλιστική: Συμφωνία με Darag για μεταβίβαση όλων των εκκρεμών ζημιών
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
14 Ιαν 2015
Κόβουν και ασφάλιστρα οι καταναλωτές
Βαρύ χτύπημα και στην ιδιωτική ασφάλιση προκαλεί η μείωση της καταναλωτικής δαπάνης καθώς οι πολίτες εντάσσουν στις περικοπές τους και τις ασφαλίσεις. Ακόμη πιο ανησυχητικό όμως είναι το γεγονός ότι δεν διαφαίνονται προοπτικές να αντιστραφεί η τάση αυτή.
Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία έρευνας της ΓΣΕΒΕΕ, που αφορούν στην εξέλιξη της καταναλωτικής δαπάνης κατά το 2014 έναντι του 2013. Σύμφωνα με αυτά, το 68,1% των νοικοκυριών πέρυσι δαπάνησε τα ίδια με το 2013 για την συντήρηση και ασφάλιση του αυτοκινήτου, και μόλις το 2,9% προχώρησε σε αύξηση των δαπανών. Ωστόσο το 28,9% δαπάνησε λιγότερα προκαλώντας βέβαια μείωση και στην παραγωγή των ασφαλίστρων, και στις άλλες εργασίες που σχετίζονται με το αυτοκίνητο.
Οι συνθήκες αυτές έχουν αποτυπωθεί και στις ασφαλιστικές εταιρείες και στους διαμεσολαβητές αλλά και τους άλλους επαγγελματίες. προκαλώντας μεγάλη ανησυχία για το πώς θα συνεχιστεί η κατάσταση και κατά πόσο οι προοπτικές θα οδηγήσουν σε επιδείνωση ή μπορεί να αντιστραφούν.
Να σημειωθεί ότι ο περιορισμός της καταναλωτικής δαπάνης θίγει και άλλους κλάδους. Στο εξεταζόμενο διάστημα, από το ίδιο δείγμα προέκυψε ότι μόλις το 18% δαπάνησε περισσότερα για την υγεία και για φάρμακα, το 16,1% περιέκοψε τις δαπάνες του και το 65,9% διατήρησε τις δαπάνες του σταθερές.
Κι όλα αυτά, σε μια κοινωνία με το 52% του πληθυσμού να συντηρείται από τις συντάξεις, το 93,7% να έχει χάσει μέρος του εισοδήματός του από το ξέσπασμα της κρίσης, το 67,8% να αγοράζει προϊόντα χαμηλότερου κόστους λόγω αδυναμίας πληρωμών, το 50,7% να περικόπτει τις δαπάνες του για τα είδη διατροφής και το 42,5% να εκτιμά ότι δεν θα καταφέρει να πληρώσει τις υποχρεώσεις του.
Στελέχη της αγοράς σχολιάζοντας τα ανωτέρω εκτιμούν ότι η ύφεση στην Ελλάδα έκανε τον κύκλο της και πλέον η οικονομία περνά σε φάση ανάπτυξης. Μετά από τις εκλογές η ασφαλιστική αγορά μπορεί να ελπίζει ότι το κλίμα στους κόλπους της θα βελτιωθεί. Προσθέτουν δε ότι «τα βασικά μεγέθη της ασφαλιστικής αγοράς, που μήνα με το μήνα βελτιώνονται, επιβεβαιώνουν την αισιόδοξη αυτή εκτίμηση».
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
13 Ιαν 2015
Έλεγχος στα αποθέματα τριών ασφαλιστικών εταιρειών από την ΤτΕ
Στοχευμένους ελέγχους σε βάθος ξεκίνησε η Τράπεζα της Ελλάδος “ξεσκονίζοντας» στην κυριολεξία τα οικονομικά στοιχεία τριών ασφαλιστικών εταιρειών, εστιάζοντας την προσοχή της καταρχήν στα αποθέματά τους σε ακίνητα.
Όπως αναφέρουν διασταυρωμένες πληροφορίες του IW, πρόκειται για εταιρείες με παρουσία κυρίως στον κλάδο Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Οχημάτων, που και κατά το παρελθόν, ιδιαίτερα οι δύο εξ αυτών, προβλημάτισαν τις εποπτικές αρχές με τη διαχείριση των αποθεμάτων τους.
Για τη μια εξ αυτών είχε, μάλιστα, διενεργηθεί και εισαγγελική έρευνα, ενώ σε ότι αφορά τη δεύτερη οι μέτοχοί τους φέρονται να έχουν ισχυρές διασυνδέσεις που τους επέτρεπαν να χειρίζονται τις διαδικασίες προς όφελός τους οπότε και οι όποιοι έλεγχοι έγιναν δεν είχαν ολοκληρωθεί με την καθαρότητα που απαιτούνταν προκειμένου να εξαχθούν και ανάλογα συμπεράσματα. Αυτή τη φορά οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι έρευνες προχώρησαν ακόμη πιο πέρα και θα υπάρξουν εξελίξεις ως προς τα αποτελέσματα και τα ευρήματα.
Η Τράπεζα της Ελλάδος, πάντως, κατά πάγια τακτική της δεν επιβεβαίωσε αλλά ούτε και διέψευσε τις ανωτέρω πληροφορίες. Τονίστηκε μόνο ότι, οι έλεγχοι που διενεργούνται είναι πάντα αιφνιδιαστικοί και σε κάθε περίπτωση δεν ανακοινώνεται τίποτε εφόσον η εποπτική αρχή δεν εκδώσει απόφαση.
Άλλες πηγές αναφέρουν ότι, οι έλεγχοι στις εν λόγω εταιρείες άρχισαν από τα τέλη του 2014 και ότι θα υπάρξει και συνέχεια στην ασφαλιστική αγορά, καθότι η αρμόδια διεύθυνση της Εποπτικής Αρχής κατάρτισε συγκεκριμένο πρόγραμμα διενέργειας ελέγχων, το οποίο διατηρεί ως εφτασφράγιστο μυστικό για την αγορά.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
12 Ιαν 2015
Generali: Επιπλέον παροχές με το ίδιο ασφάλιστρο στην οδική βοήθεια
Στο πλαίσιο επέκτασης των προσφερόμενων υπηρεσιών της Οδικής Βοήθειας / Φροντίδας Ατυχήματος, η Generali ενημερώνει τους συνεργάτες της για την έναρξη συνεργασίας της με την Europ Assistance από 01/01/2015 για τα νέα συμβόλαια και από 01/03/2015 για τις “ανανεώσεις”.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας, τα υφιστάμενα συμβόλαια θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από τη Mapfre μέχρι τη λήξη της περιόδου ασφάλισης τους. Οι επιπλέον παροχές των ήδη υφιστάμενων συμβολαίων, που θα ισχύουν, χωρίς καμία επιβάρυνση στο κόστος είναι:
- Βελτίωση της κάλυψης μεταφοράς των επιβαινόντων. Μέχρι σήμερα, ασφαλισμένα πρόσωπα τη στιγμή της βλάβης ή του ατυχήματος του αυτοκινήτου, θεωρούνταν ο εκάστοτε νόμιμος οδηγός και οι συγγενείς Α’βαθμού. Από 01/01/2015, ασφαλισμένα πρόσωπα θεωρούνται ο εκάστοτε οδηγός του ασφαλισμένου οχήματος και όλοι οι επιβάτες του. Σε περίπτωση που απαιτηθεί η μεταφορά των επιβαινόντων, θα καλύπτονται όλοι οι επιβάτες του ασφαλισμένου οχήματος, άσχετα με το βαθμό συγγένειάς τους με τον ασφαλισμένο.
- Επέκταση της παραλαβής δήλωσης ατυχήματος μέσω Tablet σε Πάτρα, Ηράκλειο, Ιωάννινα, (μέχρι τώρα η συγκεκριμένη υπηρεσία ήταν διαθέσιμη μόνο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη). Η υπηρεσία αυτή επιτρέπει την άμεση ενημέρωση της Εταιρίας για κάθε περιστατικό, το ταχύτατο άνοιγμα φακέλου για τον πελάτη και την ταυτόχρονη ειδοποίηση του Συνεργάτη μέσω e-mail από το THESIS, για το περιστατικό που έχει συμβεί στον πελάτη του.
- Μεταφορά του ασφαλισμένου οχήματος στο πλησιέστερο σταθμό καυσίμων από την οδική, σε περίπτωση έλλειψης καυσίμου στο ασφαλισμένο όχημα.
- Αύξηση στα όρια παραμονής του ασφαλισμένου σε ξενοδοχείο (ανώτατο συνολικό ημερήσιο κόστος €100 από €75 και ανώτατο συνολικό κόστος, έως και 3 ημέρες, €300 από €225).
- Προσθήκη ορίων παραμονής του ασφαλισμένου σε ξενοδοχείο στο εξωτερικό (ανώτατο ημερήσιο κόστος €220 και ανώτατο συνολικό κόστος, έως και 3 ημέρες, €660).
- Επέκταση δυνατότητας φύλαξης του οχήματος στην περίπτωση που το συνεργείο είναι κλειστό λόγω αργίας και Σαββατοκύριακου. Το όχημα φυλάσσεται και μεταφέρεται την πρώτη εργάσιμη ημέρα, χωρίς να υπάρχει χρέωση φύλαξης, ακόμα και στην περίπτωση που οι ημέρες αργίας είναι περισσότερες από τρείς, χρονικός περιορισμός που ίσχυε μέχρι σήμερα.
- Παροχή κάλυψης του πελάτη, ακόμα και σε περιπτώσεις μη άμεσης πιστοποίησης από την Εταιρία της κατάθεσης των χρημάτων, στην περίπτωση που o πελάτης προσκομίσει την προσφορά ασφάλισης (αφορά στις νέες ασφαλίσεις), την ειδοποίηση ανανέωσης (αφορά στις ανανεώσεις) και το αποδεικτικό πληρωμής του ασφαλίστρου (καταθετήριο, απόδειξη πληρωμής).
(Πηγή: Nextdeal.gr)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)