>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

17 Φεβ 2015

behappy: 80 προγράμματα ασφάλισης υγείας σε 1 από την International Life

H International Life, στο πλαίσιο της νέας σειράς “be” που προωθεί το θετικό τρόπο αντιμετώπισης ζωής, δημιούργησε το πρόγραμμα ασφάλισης υγείας behappy, που επιτρέπει στον Πελάτη να επιλέγει και να σχεδιάζει με τον ασφαλιστικό του σύμβουλο την ασφάλιση υγείας του σύμφωνα με τις ανάγκες και τις οικονομικές του δυνατότητες.

Οι επιλογές που παρέχει το πρόγραμμα ‘behappy’ στον ασφαλιζόμενο είναι οι εξής:
• Ανώτατο όριο κάλυψης μεταξύ των επιλογών €300.000, €500.000 €700.000 ή €1.000.000
• Εκπιπτόμενο ποσό για νοσηλεία στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό μεταξύ των επιλογών: €500, €1.500 €3.000, €5.000. Επίσης το πρόγραμμα σας παρέχει την επιλογή να μην υπάρχει εκπιπτόμενο ποσό.
• Θέση νοσηλείας μεταξύ των επιλογών Lux, Α, Β, Γ
Το behappy παρέχει όλες τις καλύψεις ενός σύγχρονου προγράμματος υγείας εξαιρετικά μάλιστα ενισχυμένες σε σχέση με αντίστοιχα προγράμματα που μπορεί κανείς να βρει σε ώριμες αγορές του εξωτερικού σε αυτόν τον κλάδο ασφάλισης.
Επιπλέον, η International Life σε συνεργασία με τη World Care προσφέρει μία πραγματικά μοναδική παροχή. Το behappy προσφέρει στον ασφαλιζόμενο, σε περίπτωση σοβαρής ασθένειας, τη δυνατότητα να λάβει μία δεύτερη γνωμάτευση (Second Opinion) από τα διεθνούς φήμης νοσοκομεία: Mayo Clinic, Children’s Hospital Boston, Duke University Health System, Partners Healthcare System, Massachusetts General Hospital, Brigham and Women’s Hospital, Dana- Farber / Partners Cancer Care, McLean Hospital, Spaulding Rehabilitation Hospital, Penn Medicine, UCLA Healthcare.
Ο Accident & Health Director της IL, κ. Βέλης Παππάς δήλωσε σχετικά: «Η International Life με γνώμονα πάντοτε τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε ασφαλιζόμενου προχώρησε στη δημιουργία του νέου προγράμματος ασφάλισης υγείας behappy, ενός πρωτοποριακού προϊόντος Υγείας που σχεδιάζει ο ίδιος ο πελάτης μαζί με τον ασφαλιστικό του σύμβουλο σύμφωνα με τις δικές του ασφαλιστικές ανάγκες και οικονομικές δυνατότητες. Η δημιουργία σύγχρονων και ευέλικτων ασφαλιστικών προϊόντων που ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρεία, ενώ παραμένουμε παράλληλα στο πλευρό των συνεργατών μας, προσφέροντάς τους προϊόντα που υποστηρίζονται από υπηρεσίες τεχνολογίας υψηλού επιπέδου».

16 Φεβ 2015

Απάτη άνω των 109.000 ευρώ από συνεργεία αυτοκινήτων εις βάρος ασφαλιστικής εταιρίας

Από τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας διενεργήθηκε έρευνα και σχηματίστηκε ποινική δικογραφία σε βάρος τριών εταιρειών - συνεργείων αυτοκινήτων, η οποία σχετίζεται με παράνομη αποκόμιση περιουσιακού οφέλους, με τη χρήση πλαστών φορολογικών στοιχείων και απόκρυψης φορολογητέας ύλης.

Ειδικότερα, η διερεύνηση της υπόθεσης ξεκίνησε από τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας όταν εκπρόσωπος ασφαλιστικής εταιρείας κατήγγειλε ότι, μετά από εσωτερικό έλεγχο που διενεργήθηκε σε (168) περιπτώσεις αποζημιώσεων τροχαίων ατυχημάτων, προέκυψε ότι σε (75) φακέλους ζημιών υπήρξαν παρατυπίες στα παραστατικά για την αγορά ανταλλακτικών, ενώ στις περιπτώσεις εμπλέκονταν τρεις εταιρείες – συνεργεία αυτοκινήτων.

Τα συγκεκριμένα τροχαία ατυχήματα είχαν γίνει από τον Ιανουάριο του 2011 έως και το Μάιο του 2012, ενώ οι επισκευές όλων των οχημάτων είχαν πραγματοποιηθεί σε ένα από τα παραπάνω συνεργεία.

Πιο αναλυτικά:
  • σε (60) από τους προαναφερθέντες φακέλους φέρονται να έχουν προσκομιστεί ως και έξι (6) φορές, τα ίδια παραστατικά αγοράς ανταλλακτικών, καθώς οι αποδείξεις έφεραν κοινή αρίθμηση, ημερομηνία, ώρα έκδοσης και ανάλυση των επιμέρους εκδόσεων.
  • σε (24) φακέλους, οι αποδείξεις για την αγορά ανταλλακτικών είχαν εκδοθεί προγενέστερα από την ημερομηνία του δηλωθέντος ατυχήματος.
  • σε (53) φακέλους, οι αποδείξεις για την αγορά ανταλλακτικών, είχαν εκδοθεί μεταγενέστερα από τις αποδείξεις παροχής υπηρεσιών του συνεργείου επισκευής.

Επίσης, στο σύνολο των εβδομήντα πέντε (75) φακέλων ζημιών, οι ιδιοκτήτες των οχημάτων εκχώρησαν την απαίτηση τους για αποζημίωση στο συνεργείο, όπου είχαν αυτά επισκευαστεί.

Για τις (61) από τις παραπάνω περιπτώσεις, η ασφαλιστική εταιρεία είχε καταβάλει αποζημιώσεις συνολικού ποσού 109.821,13 ευρώ, ενώ εκκρεμούσαν οι αποζημιώσεις για τις υπόλοιπες (14) περιπτώσεις, το συνολικό ποσό των οποίων ανέρχονταν σε 28.979,58 ευρώ.

Από τον εκτενή και εμπεριστατωμένο έλεγχο που διενήργησε η Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας στα φορολογικά στοιχεία των δύο άλλων εταιρειών, οι οποίες προμήθευαν με ανταλλακτικά το συνεργείο αυτοκινήτων, που επισκευάστηκαν τα οχήματα, προέκυψαν διοικητικές και ποινικές παραβάσεις για τη διαχειριστική περίοδο του 2011, ως ακολούθως:
  • Η πρώτη εταιρεία εξέδωσε (53) πλαστά φορολογικά στοιχεία, το συνολικό ποσό των οποίων ανέρχεται σε (17.111) ευρώ, εκ των οποίων το ποσό των (13.911,38) ευρώ αφορά τις συνολικές καθαρές (λιανικές) πωλήσεις και ο αναλογούν σε αυτές Φ.Π.Α. ανέρχεται σε (3.199,62)ευρώ.
  • Η δεύτερη εταιρεία εξέδωσε (10) πλαστά φορολογικά στοιχεία, το συνολικό ποσό των οποίων ανέρχεται σε (2.300) ευρώ, εκ των οποίων το ποσό των (1.869,92) ευρώ αφορά τις συνολικές καθαρές (λιανικές) πωλήσεις και ο αναλογούν σε αυτές Φ.Π.Α. ανέρχεται σε (430,08) ευρώ.
  • Το συνεργείο επισκευής των αυτοκινήτων δεν απέδωσε ή απέδωσε ανακριβώς αναλογούντα Φ.Π.Α. ύψους (1.316,75) ευρώ, ενώ επιπλέον απέκρυψε καθαρά εισοδήματα υποβάλλοντας ανακριβή δήλωση, προκειμένου να αποφύγει την πληρωμή φόρου εισοδήματος ύψους (5.725) ευρώ.

Η δικογραφία που σχηματίστηκε υποβλήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών, ενώ παράλληλα ενημερώθηκαν και οι αρμόδιες Δ.Ο.Υ.

(Πηγή: Astynomia.gr)

14 Φεβ 2015

Eurolife ERB: Έκπτωση 10% στην τιμολόγηση του κλάδου αυτοκινήτου

Έκπτωση 10% στο ασφάλιστρο Αστικής Ευθύνης σε όλες τις χρήσεις αυτοκινήτων για νέες εργασίες και μόνο, όταν πληρούνται ταυτόχρονα οι εξής προυποθέσεις, ανακοίνωσε η  Eurolife ERB με εγκύκλιο προς τους συνεργάτες της:
  • ο κύριος οδηγός να είναι από 29 έως 55 χρόνων,
  • η ηλικία του αυτοκινήτου να είναι μέχρι 9 χρόνια και
  • τα τελευταία τρία χρόνια το αυτοκίνητο να μην έχει προκαλέσει υπαίτια ζημιά αστικής ευθύνης.
Οι αλλαγές στο νέο τιμολόγιο θα ισχύσουν απο την 1η Μαρτίου 2015.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

13 Φεβ 2015

AXA Ασφαλιστική: Βελτίωση διαδικασίας έκδοσης πράσινης κάρτας

Σε βελτίωση της παρούσας διαδικασίας έκδοσης πράσινης κάρτας προχώρησε από τις 6 Φεβρουαρίου η AXA Ασφαλιστική.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με εσωτερικό σημείωμα της εταιρίας, θα είναι δυνατή η έκδοση πράσινης κάρτας για διάρκεια μεγαλύτερη των έξι μηνών με την προϋπόθεση ότι:
  • Η διάρκεια της πράσινης κάρτας δεν ξεπερνά την διάρκεια του ετήσιου ή εξαμήνου συμβολαίου.
  •  Την ημερομηνία έκδοσης της κάρτας το συμβόλαιο είναι τακτοποιημένο (όλες οι αποδείξεις πληρωμένες) μέχρι την λήξη της πράσινης κάρτας.
Όπως επισημαίνει η εταιρία, είναι πλέον δυνατή η έκδοση πράσινης κάρτας για διάρκεια μεγαλύτερη των έξι μηνών, για συμβόλαια με ετήσιο τρόπο πληρωμής ενώ υπενθυμίζει ότι δεν είναι δυνατή η έκδοση πράσινης κάρτας σε συμβόλαια τα οποία δεν έχουν πληρωθεί.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

11 Φεβ 2015

8 Μικρά Μυστικά για Ασφαλή Οδήγηση κάτω από Δύσκολες Συνθήκες

1. Ασφαλής Οδήγηση τη Νύχτα

Προσαρμόστε την όρασή σας στο φως και στο σκοτάδι
Όταν οδηγείτε τη νύχτα, τα μάτια σας χρειάζονται κάποιον χρόνο για να προσαρμοστούν στο φως και στο σκοτάδι. Τα φώτα στο δρόμο επίσης επηρεάζουν την όρασή σας.
  • Αλλάξτε τη γωνία του πίσω καθρέφτη σας ώστε να μη σας τυφλώνουν τα αυτοκίνητα που έρχονται πίσω σας.
  • Προσπαθήστε να αποφύγετε t άμεση έκθεση στα φώτα των αυτοκινήτων που κινούνται στην αντίθετη κατεύθυνση.
Night driving

Μην οδηγείτε πολύ γρήγορα τη νύχτα

  • Η ορατότητα είναι μειωμένη τη νύχτα, και είναι δύσκολο να βλέπετε το δρόμο μπροστά σας.

2. Ασφαλής Οδήγηση στη Βροχή

Η ορατότητα είναι ελλιπής όταν ο καιρός είναι θυελλώδης
Οι δρόμοι γίνονται ολισθηροί και η ορατότητα είναι μειωμένη όταν βρέχει πολύ. 
  • Επιβραδύνετε.
  • Κρατήστε ασφαλή απόσταση φρεναρίσματος από τα αυτοκίνητα που προπορεύονται.
  • Χρησιμοποιήστε χαμηλωμένα τα μεγάλα φώτα και τον περιφερειακό φωτισμό.

3. Ασφαλής Οδήγηση στην Ομίχλη

Η ορατότητα ελαττώνεται στην ομίχλη
  • Ανάψτε τα χαμηλά μεγάλα φώτα και τα φώτα ομίχλης.
  • Υπακούστε στα όρια ταχύτητας και απέχετε από προσπεράσματα.
  • Οδηγείτε ακόμη πιο αργά σε πυκνή ομίχλη.
  • Αφήστε αρκετό χρόνο αντίδρασης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, τηρώντας απόσταση ασφαλείας για φρενάρισμα, από το προπορευόμενο όχημα.
Mountain ice/fog

4. Ασφαλής Οδήγηση στον Πάγο και στο Χιόνι

  • Ξεκινήστε το αυτοκίνητό σας σταθερά. Μην πατάτε πολύ δυνατά το πεντάλι σας.
  • Οδηγείτε αργά.
  • Τηρείτε ασφαλή απόσταση φρεναρίσματος από το προπορευόμενο όχημα.
  • Διατηρείστε μέτρια ταχύτητα και χρησιμοποιήστε μικρές ταχύτητες για να ελέγχετε το όχημα σε κεκλιμμένο έδαφος.
  • Χρησιμοποιήστε τα φρένα σας και την επιτάχυνση μαλακά, ώστε ν' αποφύγετε ντελαπάρισμα ή γλίστρημα.

Είναι σημαντικό να είστε κατάλληλα προετοιμασμένος για οδήγηση σε συνθήκες παγετού.

  • Να έχετε μαζί σας φτυάρι και τρίγωνο ασφαλείας. Να έχετε επίσης αλυσίδες χιονιού, για την περίπτωση που χρειαστούν.

5. Ασφαλής Οδήγηση στη Λάσπη

Απλοί τρόποι για ν' αποφασίσετε αν μπορείτε να περάσετε μέσα από τη λάσπη:
Όταν υπάρχει παχιά λάσπη στο δρόμο ή οδηγείτε εκτός δρόμου, σταματήστε το όχημά σας και ελέγξτε πόσο σκληρή και πόσο βαθιά είναι η λάσπη πριν προχωρήσετε.
  • Παρατηρήστε τα ίχνη από τα ελαστικά άλλων οχημάτων ώστε να υπολογίσετε το βάθος και τη σύσταση της λάσπης.
  • Αναγνωρίστε το είδος των οχημάτων που άφησαν αυτά τα ίχνη από το μέγεθος και το φάρδος των ιχνών.  Χρησιμοποιήστε την πληροφορία αυτή ως σημείο αναφοράς για να αποφασίσετε αν μπορείτε να περάσετε ή όχι.

6. Ασφαλής Οδήγηση με δυνατό Άνεμο

  • Μειώστε την ταχύτητά σας. Να είστε έτοιμος να σταματήσετε ανά πάσα στιγμή.
  • Έχετε το νου σας για ανθρώπους που μπορεί να έχουν πέσει, από τον αέρα, στο δρόμο.
  • Προσέχετε, επειδή μπορεί οι άνθρωποι να μην ακούνε την κόρνα σας εάν φυσάει δυνατά.
  • Αν μεταφέρετε φορτίο στο όχημά σας, βεβαιωθείτε ότι είναι στερεωμένο με ασφάλεια.
  • Κλείστε όλα τα παράθυρα. Ένα ανοιχτό παράθυρο μπορεί να τραβήξει διάφορα σκουπιδάκια που να επηρεάσουν την ορατότητα.

7. Ασφαλής Οδήγηση σε Ορεινές Περιοχές

Πριν οδηγήσετε σε ορεινές περιοχές, πρέπει:
  • Ελέγξτε τα φρένα σας πριν ξεκινήσετε.
  • Φροντίστε να έχετε όλα τα αναγκαία εργαλεία για την περίπτωση που αντιμετωπίσετε βλάβη.
  • Ελέγξτε την κατάσταση της ρεζέρβας σας.
  • Φροντίστε για επί πλέον τρόφιμα, κατάλληλα ρούχα και πρώτες βοήθειες.
  • Ελέγξτε τον καιρό και την κατάσταση των δρόμων στην ορεινή περιοχή και επιλέξτε αναλόγως τη διαδρομή σας.
  • Να έχετε πει σε κάποιο άλλο πρόσωπο πού και πότε ταξιδεύετε και πότε υπολογίζετε να επιστρέψετε. Αν δεν επιστρέψετε εγκαίρως, θα μπορεί να κινητοποιήσει τις αρμόδιες υπηρεσίες διάσωσης για τα αναγκαία.

Όταν οδηγείτε σε ορεινές περιοχές πρέπει:

  • Να οδηγείτε προσεκτικά και να επιβραδύνετε στις στροφές, ειδικά όταν η ορατότητά σας εμποδίζεται.
  • Κορνάρετε προληπτικά, εάν δεν έχετε ορατότητα στις στροφές.
  • Ποτέ να μην οδηγείτε με ταχύτητα ούτε να προσπερνάτε σε τυφλές στροφές.

8. Ασφαλής Οδήγηση στον Αυτοκινητόδρομο

  • Να τηρείτε πάντοτε τα όρια ταχύτητας που ισχύουν στον αυτοκινητόδρομο.
  • Βγάλτε φλας αρκετά πριν προσπεράσετε ή πριν αλλάξετε λωρίδα κυκλοφορίας.
  • Μη στρίβετε απότομα το τιμόνι, γιατί υπάρχει κίνδυνος να χάσετε τον έλεγχο του αυτοκινήτου σας και να ανατραπείτε.

(Πηγή: Michelin.gr)


10 Φεβ 2015

Νέα καινοτόμα προγράμματα φτιάχνουν οι ασφαλιστικές

Στην παροχή νέων προγραμμάτων που αποτελούν εναλλακτικές λύσεις και δελεάζουν τους καταναλωτές στρέφονται οι ασφαλιστικές εταιρείες. Όπως προκύπτει από πληροφορίες τόσο κάποιες πολυεθνικές όσο και ελληνικών συμφερόντων εταιρείες καταρτίζουν “έξυπνα” προγράμματα, καινοτόμα, με πολλαπλές ασφαλιστικές παροχές και διάφορα άλλα κίνητρα προκειμένου να τα εισάγουν στην αγορά και να διεκδικήσουν μερίδια.
Στόχος των εταιρειών είναι αφενός να βρουν τρόπο να κάνουν συμφερότερες τις τιμές χωρίς να προκαλέσουν αντιδράσεις σε παλιούς πελάτες και εν ισχύ προγράμματα και ταυτόχρονα να κερδίσουν και νέους που θα προσελκύσουν από το δελεαστικό “πακέτο” τιμών και καλύψεων. Τα κοινά που θα απευθυνθούν τα νέα προγράμματα είναι είτε πολίτες που δεν έχουν ιδιωτική ασφάλιση ή πολίτες που έχουν αλλά θα επιλέξουν την νέα προσφερόμενη λόγω κινήτρων.
Το πεδίο ανταγωνισμού είναι μεγάλο και αποτελεί τελευταία ελπίδα για να κινητοποιηθούν ανασφάλιστοι πολίτες ενώ ταυτόχρονα θα γίνει και ανακατανομή μεριδίων. Τα νέα αυτά προγράμματα είναι σαφές ότι προκαλούν τριγμούς και στα υφιστάμενα των εταιρειών. Όπως αναφέρουν οι αρμόδιοι και στα εσωτερικά των εταιρειών θα γίνει μεταφορά πελατών και γι΄ αυτό τα νέα προγράμματα είναι σαφώς κοστολογημένα με μεγάλη ακρίβεια προκειμένου να μην προκαλέσουν οικονομικά τραύματα.
Να σημειωθεί ότι η δημιουργία νέων προγραμμάτων εντάσσεται και στο πλαίσιο της Solvency και στις νέες απαιτήσεις για εποπτικά κεφάλαια και προσμετρώνται και αυτά στους υπολογισμούς των εταιρειών.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

Μειώθηκαν οι ζημιές από ανασφάλιστα αυτοκίνητα το 2014

Μειωμένες ήταν οι ζημιές από ανασφάλιστα αυτοκίνητα που δηλώθηκαν το 2014 έναντι του 2013 στο Επικουρικό Κεφάλαιο Αυτοκινήτου των ασφαλιστικών εταιριών.

Συγκεκριμένα το 2014 δηλώθηκαν 3.301 ζημιές από ανασφάλιστα αυτοκίνητα έναντι 3.995 που ήταν οι ζημιές το 2013.
Ωστόσο για το Επικουρικό Κεφάλαιο των ασφαλιστικών εταιριών στο κλάδο αυτοκινήτου παραμένει ο μεγάλος όγκος των οφειλών για τις εκκρεμείς αποζημιώσεις από τις ασφαλιστικές εταιρίες που έκλεισαν.

Συνολικά μέσα στο 2014 συνολικά αποζημιώθηκαν 1.210 περιπτώσεις ζημιών των ασφαλιστικών εταιριών που έκλεισαν και μάλιστα μερικές από αυτές έχουν κλείσει περισσότερο από μια δεκαετία, για τις οποίες καταβλήθηκε το ποσό των 15.764.518,60 ευρώ.

Σύμφωνα με τον πίνακα των αποζημιώσεων του Επικουρικού Κεφαλαίου για τις αποζημιώσεις του 2014 τα μεγαλύτερα ποσά καταβλήθηκαν σε ζημιές από τις ασφαλιστικές εταιρίες του πρώην Ομίλου Ασπίς του Παύλου Ψωμιάδη που έχει και το μεγαλύτερο ποσοστό εκκρεμών αποζημιώσεων που ανέλαβε το Επικουρικό Κεφάλαιο τα τελευταία χρόνια.


(Πηγή: Asfalisinet.gr)



9 Φεβ 2015

Αυξάνονται οι αποζημιώσεις ζημιών στα αυτοκίνητα

Κατά πέντε εκατ. ευρώ υψηλότερες έναντι του 2013 ήταν το 2014 οι αποζημιώσεις που κατέβαλε το Επικουρικό Κεφάλαιο, φθάνοντας σε αξία τα 61 εκατ. ευρώ, ενώ ιδιαιτέρως αυξημένο ήταν και το μέσο κόστος αποζημίωσης ανά φάκελο, το οποίο ανήλθε σε 9.810 ευρώ από 6.762 ευρώ που ήταν ένα χρόνο πριν.
Πέρυσι το Επικουρικό Κεφάλαιο κατέβαλλε αποζημιώσεις σε 6.215 δικαιούχους – θύματα τροχαίων ατυχημάτων, όταν το 2013 από το φορέα καλύφθηκαν 8.276 δικαιούχοι, ενώ σε μέσα επίπεδα ανά μήνα καταβλήθηκαν περί τα 5,5 εκατ. ευρώ.
Τα ανωτέρω προκύπτουν από τα επίσημα απολογιστικά στοιχεία του Επικουρικού για την περυσινή χρήση. Βάσει αυτών ο κύριος όγκος των αποζημιώσεων, 51,4 εκατ. ευρώ, καταβλήθηκε για λογαριασμό εταιρειών των οποίων οι άδειες ανακλήθηκαν έναντι 45,9 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση. Για ζημιές από ανασφάλιστα οχήματα πληρώθηκαν πέρυσι 8 εκατ. ευρώ, όσα δηλαδή και το 2013 και για ζημιές από άγνωστα 1,5 εκατ. ευρώ από 2,1 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν.
Στο μεταξύ, το 2014 φαίνεται πως ήταν μια σχετικά «ήσυχη» χρονιά για το Επικουρικό Κεφάλαιο, καθότι οι αναγγελθείσες ζημιές περιορίσθηκαν στις 4.884 από 36.170 το 2013, χρονιά κατά την οποία οι αναγγελίες εκτινάχθηκαν στα ύψη λόγω ανακλήσεων αδειών που αποφάσισε η Τράπεζα της Ελλάδος.
Και πέρυσι, αλλά και το 2013, ο κύριος όγκος των αναγγελιών αφορούσαν ασφαλισμένους σε εταιρείες οι οποίες κατέβασαν «ρολά».
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

6 Φεβ 2015

Έλληνας 102 ετών o γηραιότερος οδηγός της Ευρώπης!

Απόλυτα φυσιολογικό θεωρεί ο Χαράλαμπος Ράλλης, το γεγονός ότι σε ηλικία 102 ετών εξακολουθεί να οδηγεί αυτοκίνητο.

Είναι πλέον ο γηραιότερος οδηγός της Ευρώπης. Ο Χαράλαμπος Ράλλης είναι από την Ακράτα και πριν τέσσερις μήνες ανανέωσε το δίπλωμα οδήγησής του. O αειθαλής υπεραιωνόβιος καμαρώνει γιατί ξεπέρασε τον Βρετανό Φράνσις Μόρις, ο οποίος ανανέωσε το δίπλωμα οδήγησής του στα 100 του χρόνια. 


«Κάθε χρόνο περνάω από ειδικές εξετάσεις» δήλωσε στην ομογενειακή εφημερίδα της Αυστραλίας «Ελληνικός Κήρυκας».



Ο γηραιότερος οδηγός μετανάστευσε στην Αυστραλία το 1935 και ασχολήθηκε με εστιατόρια και ξενοδοχεία.
Το 1963 επέστρεψε στην Ελλάδα, αλλά επισκέπτεται και την Αυστραλία μια φορά τον χρόνο.

«Αισθάνομαι περδίκι και δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα υπερατλαντικά ταξίδια» λέει.

Στην Ελλάδα εξακολουθεί ακόμα ο ίδιος να ασχολείται με τα χωράφια του και να κεντρώνει τα δέντρα του.

Όπως λέει, μεγάλη αγάπη του είναι το κολύμπι και τα μακροβούτια και περνά πολλές ώρες στη θάλασσα.

Ο Χαράλαμπος Ράλλης έχει μνήμη έφηβου, δεν φορά γυαλιά ακόμα και όταν διαβάζει τα πιο μικρά γράμματα και δεν κρατά μπαστούνι.

Όσον αφορά το μυστικό της μακροζωίας του δεν το ξέρει, όπως λέει.

Κάπνιζε έως τα 50 του αλλά έκοψε το τσιγάρο μονομιάς.

Σήμερα προτιμά για φαγητό, ψάρι και όσπρια, αλλά λίγο κρέας μιας και έφαγε “πολύ κρέας στην Αυστραλία”.

«Πίνω κρασί, κυρίως κόκκινο αλλά δεν έχω μεθύσει ποτέ» λέει και προσθέτει:

«Στις 10 Φεβρουαρίου θα γιορτάσω την 102 επέτειο των γενεθλίων μου στο Σίδνεϊ και θα το ρίξω έξω»!

(Πηγή: euronews)

Η έλλειψη προσοχής ευθύνεται για το ένα τρίτο όλων των τροχαίων ατυχημάτων

Το κέντρο τεχνολογίας της Allianz ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήγαγε το κέντρο τεχνολογίας της, τα οποία αναφέρουν πως η διάσπαση της προσοχής του οδηγού είναι ο πιο υποτιμημένος κίνδυνος κατά την οδήγηση.
Ξεφεύγει το βλέμμα, χάνεται η προσοχή, μεγαλώνει ο χρόνος αντίδρασης!
Οι ερευνητές του κέντρου αναφέρουν πως ο κίνδυνος ατυχήματος αυξάνεται όσο το βλέμμα ξεφεύγει από το δρόμο, με αποτέλεσμα να αποσπάται η προσοχή του οδηγού.
Οτιδήποτε αποσπά τον οδηγό από την προσήλωσή του στο δρόμο, είναι άκρως επικίνδυνο και μπορεί να προκαλέσει τροχαίο ατύχημα. Ως εκ τούτου, οι δραστηριότητες οι οποίες είναι άσχετες με την οδήγηση θα πρέπει να αποφεύγονται. Έτσι, οι οδηγοί, για παράδειγμα, πρέπει να εισάγουν τα δεδομένα στο σύστημα πλοήγησης, να επιλέγουν σταθμό στο ραδιόφωνο, να βγάζουν το μπουφάν τους ή να βάζουν τη ζώνη ασφαλείας, πριν ξεκινήσουν την οδήγηση.
Ακόμα, σύμφωνα με τον Δρ. Christoph Lauterwasser, CEO του Κέντρου Τεχνολογίας της Allianz, ακόμα και οι τσάντες με τα ψώνια θα πρέπει να τοποθετούνται στο χώρο αποσκευών, ώστε να εξαλειφθεί ο κίνδυνος να γλιστρήσουν και να αποσπάσουν την προσοχή του οδηγού, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα, μιας και οι πιθανότητες αυξάνονται κατά 8 φορές.
Η απόσπαση της προσοχής του οδηγού από το δρόμο μπορεί να τριπλασιάσει τον χρόνο αντίδρασης, ο οποίος όταν εντοπιστεί ο κίνδυνος αγγίζει το ένα δευτερόλεπτο. Και για να γίνει πιο κατανοητό αυτός ο τριπλασιασμός, σας παραθέτουμε ένα παράδειγμα. Όταν ένας οδηγός κινείται με 50 χλμ/ώρα καλύπτει 13,8 μέτρα κάθε δευτερόλεπτο. Αν μεσολαβήσουν 3 δευτερόλεπτα μέχρι να εντοπίσει ο οδηγός τον κίνδυνο, το όχημα θα έχει καλύψει 41,4 μέτρα. Ενώ αν αυξηθεί η ταχύτητα του αυτοκινήτου η απόσταση αυτή είναι πολλαπλάσια!
Η έλλειψη προσοχής ευθύνεται για το ένα τρίτο όλων των τροχαίων ατυχημάτων
Μην υποτιμάτε τις καιρικές συνθήκες
Όσο έμπειρος κι αν είναι ένας οδηγός, οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες μπορούν να τον στρεσάρουν αρκετά, κάτι που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τόσο την κρίση του, όσο και τον χρόνο αντίδρασής του. Επιπλέον και βάση της έρευνας, πάνω από το 40% των οδηγών που ερωτήθηκαν από τη Allianz, δήλωσαν πως καθαρίζουν το παρμπρίζ τους μόνο αφότου έχουν ξεκινήσει να οδηγούν. Το 28% των ερωτηθέντων δήλωσε πως ξοδεύει μία δυσανάλογη ποσότητα χρόνου εστιάζοντας στις ενδείξεις της οθόνης του αυτοκινήτου τους ενώ οδηγεί. Το να διασφαλίσει ένας οδηγός ότι μπορεί να δει καθαρά έξω από τα παράθυρα πριν ξεκινήσει, αν και μπορεί να του πάρει λίγο χρόνο, μπορεί να σώσει τη ζωή τη δική του ή οποιουδήποτε άλλου πιθανόν εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα.
(Πηγή: Nextdeal.gr)