10 Απρ 2015
9 Απρ 2015
Δίπλωμα οδήγησης από τα 14!
9.4.15
14 Ετών, Άδεια οδήγησης, Δίπλωμα οδήγησης, Ευρωπαϊκή Ένωση, Ευρωπαϊκή οδηγία, Έφηβοι, Όριο ηλικίας
No comments
Νέα οδηγία, που αφορά στον εναρμονισμό των αδειών οδήγησης στις επιμέρους χώρες εξέδωσε η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Σύμφωνα με αυτή την οδηγία, νέοι άνω των 14 ετών έχουν τη δυνατότητα να πάρουν δίπλωμα οδήγησης.
Η Γαλλία, μάλιστα έσπευσε να ακολουθήσει ένα μέρος της νέας αυτής οδηγίας, ως προς το κομμάτι που επικεντρώνεται στα ελαφρά τετράτροχα.
Σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία, επιτρέπεται στους νέους από 14 ετών που έχουν αποκτήσει το δίπλωμα οδικής ασφάλειας (στη Γαλλία γνωστό ως BSR) να οδηγούν ελαφρά μηχανοκίνητα τετράτροχα. Μέχρι πρότινος, το κατώτατο όριο ήταν στα 16 έτη.
Πάντως, σύμφωνα με την οδηγία, ανοίγει και στην Ελλάδα ο δρόμος μείωσης του ανώτατου ορίου ηλικίας για απόκτηση διπλώματος οδήγησης.
(Πηγή: iefimerida.gr)
(Πηγή: iefimerida.gr)
8 Απρ 2015
Επιστροφή πινακίδων, αδειών οδήγησης και κυκλοφορίας εν όψει της εορταστικής περιόδου του Πάσχα
8.4.15
Αυτοκίνητα, Αυτοκίνητο, Ελληνική Αστυνομία, Επιστροφή πινακίδων, Μοτοσυκλέτες, Πάσχα, Τροχαία
No comments
Με Απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Γιάννη Πανούση, επιστρέφονται από σήμερα (08.04.2015) οι άδειες οδήγησης, καθώς και οι πινακίδες και οι άδειες κυκλοφορίας των οχημάτων (αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων), προκειμένου να διευκολυνθούν οι πολίτες στη μετακίνησή τους για την εορταστική περίοδο του Πάσχα.
Η Απόφαση αφορά στα στοιχεία οδήγησης και κυκλοφορίας που έχουν αφαιρεθεί ή κατατεθεί στις Αστυνομικές Αρχές μέχρι και τις 07.04.2015.
Επίσης, στο πλαίσιο της ίδιας Απόφασης, δεν θα εκτελεστούν οι εκκρεμείς διοικητικές αποφάσεις, επιδοθείσες ή μη, που εκδόθηκαν κατ’ εφαρμογή του άρθρου 103 του Κ.Ο.Κ. «επιβολή διοικητικών μέτρων», για τροχαίες παραβάσεις που βεβαιώθηκαν μέχρι και τις 07.04.2015.
Από την παραπάνω Απόφαση εξαιρούνται και δεν επιστρέφονται τα στοιχεία οδήγησης και κυκλοφορίας οχημάτων, που αφορούν στις εξής παραβάσεις:
- Οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος
- Οδήγηση με ταχύτητα πέραν της επιτρεπόμενης
- Παραβίαση της ένδειξης ερυθρού σηματοδότη
- Κυκλοφορία ανασφάλιστων οχημάτων
- Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα.
Οι αποφάσεις, που έχουν εκδοθεί από Δικαστικές ή άλλες Αρχές, εκτελούνται κανονικά.
Επισημαίνεται ότι για την επιστροφή των παραπάνω στοιχείων οδήγησης και κυκλοφορίας θα πρέπει προηγουμένως να καταβληθεί αρμοδίως το προβλεπόμενο διοικητικό χρηματικό πρόστιμο.
Η ING γίνεται τώρα ΝΝ - Nέο όνομα, ίδιο όραμα
Το νέο όνομά της από ING σε ΝΝ λανσάρει η πρώην ασφαλιστική εταιρία του Ολλανδικού τραπεζικού ομίλου ING σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά στην Ελλάδα, που έχει παρουσία εδώ και 35 χρόνια.
Τόσο η Ελληνική όσο και η παγκόσμια καμπάνια της μετονομασία ς του αυτόνομου πλέον ασφαλιστικού ομίλου ΝΝ Group ξεκίνησε Κυριακή 5 Απριλίου με Χρυσή Χορηγία του 10ου Διεθνούς Μαραθωνίου «Μέγας Αλέξανδρος» στη Θεσσαλονίκη, ενώ την Κυριακή 19 Απριλίου συνδιοργανώνει με τον Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α το Live Well event στην Πλατεία Συντάγματος.
Χαρακτηριστικό της καμπάνιας αυτής είναι ότι η εταιρία κεντράρει στην καθημερινότητα και στην συμμετοχή των πολιτών μέσα από τα δύο παραπάνω event ενώ στην τηλεοπτική της καμπάνια επιστρατεύτηκε αστέρας του Hollywood Evan Mc Gregor που μάλιστα προφέρει και στα ελληνικά το νέο όνομα της εταιρίας στο σποτ.
Στελέχη της εταιρίας και ο διευθύνων σύμβουλος της ΝΝ Ηellas Luis Miguel Gomez παρουσιάζοντας σήμερα στους εκπροσώπους του τύπου την καμπάνια της μετονομασίας επισήμαναν μεταξύ άλλων:
Και μπορεί το όνομα μας να αλλάζει, αυτό όμως δεν αλλάζει σε τίποτα τη σχέση με τους πελάτες μας. Μια σχέση που βασίζεται στην προσωπική φροντίδα, τη δέσμευση και τις ξεκάθαρες λύσεις. Ο Όμιλος ΝΝ είναι ένας ασφαλιστικός και επενδυτικός όμιλος που προσφέρει ασφαλιστικά, επενδυτικά προϊόντα και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, με περισσότερους από 12.000 εργαζόμενους, σε περισσότερες από 18 χώρες. Με πλούσια κληρονομιά 170 χρόνων και με προδιαγραφές ενός σύγχρονου πολυεθνικού ομίλου, η ΝΝ Hellas υπόσχεται να συνεχίσει να σας φροντίζει.
Με κορυφαία προϊόντα, με εξαιρετική εξυπηρέτηση, με εταιρική υπευθυνότητα και με μια εταιρική φιλοσοφία που κάνουν τις αξίες της να εφαρμόζονται στην πράξη.
7 Απρ 2015
Κατέρρευσε η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου το πρώτο δίμηνο του 2015
7.4.15
Ασφάλεια αυτοκινήτου, Ασφάλεια Ζωής, ασφάλιση, Ασφαλιστική αγορά, Αυτοκίνητο, ΕΑΕΕ, Έρευνα
No comments
Μειωμένη κατά 3,3% εμφανίζεται η παραγωγή ασφαλίστρων το πρώτο δίμηνο (Ιανουάριος - Φεβρουάριος) του 2015 έναντι του 2014, σύμφωνα με έρευνα της ΕΑΕΕ. Ειδικότερα, στις ασφαλίσεις Ζωής παρουσιάστηκε αύξηση κατά 12,9%. Στις ασφαλίσεις κατά ζημιών η παραγωγή σημείωσε μείωση 14,8% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014 ενώ η παραγωγή στην αστική ευθύνη οχημάτων μειώθηκε κατά 21,5%. Σε ότι αφορά τα unit link, κατέγραψαν άνοδο της τάξης του 71,1%.
Στην έρευνα ανταποκρίθηκαν 57 ασφαλιστικές επιχειρήσεις-μέλη οι οποίες συγκέντρωναν το 91,9% της παραγωγής ασφαλίστρων στις ασφαλίσεις κατά Ζημιών και το 97,8% των ασφαλίσεων Ζωής σύμφωνα με τα στοιχεία του έτους 2013. Από τις ανωτέρω επιχειρήσεις, οι 21 δραστηριοποιήθηκαν στις ασφαλίσεις Ζωής και 47 στις ασφαλίσεις κατά Ζημιών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά (κατόπιν προσαρμογής των δεδομένων του προηγούμενου χρονικού διαστήματος με νεώτερες απαντήσεις), από τη σύγκριση των δηλώσεων παραγωγής ασφαλίστρων των μηνών Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου 2015 των ανωτέρω 57 επιχειρήσεων με τις αντίστοιχες της ίδιας περιόδου για το 2014 των ιδίων επιχειρήσεων, προκύπτουν τα παρακάτω:
Διαβάστε εδώ ολόκληρη την έρευνα της ΕΑΕΕ.
(Πηγή: Nextdeal.gr)
(Πηγή: Nextdeal.gr)
6 Απρ 2015
Πολύπλοκο κύκλωμα διαδικτυακής απάτης αποκαλύπτει η IBM
Η σημασία της προστασίας από το κυβερνοέγκλημα και της ασφαλιστικής κάλυψης από εταιρείες με εξειδίκευση αναδεικνύεται μέσα από περιπτώσεις παραβίασης της ασφάλειας εταιρειών. Οι εταιρείες που διαχειρίζονται συστήματα-δίκτυα και τεράστιους όγκους δεδομένων αποτελούν ενδεχόμενους στόχους, ανεξάρτητα από το μέγεθος τους και τον τομέα στον οποίο δραστηριοποιούνται.
Πρόσφατα η IBM δημοσίευσε στοιχεία που αφορούν εξελιγμένο σύστημα απάτης από κύκλωμα που εδράζεται στην Ανατολική Ευρώπη. Στις «τακτικές» που χρησιμοποιούσε για να αποσπάσει χρηματικά ποσά εντάσσονται το κακόβουλο λογισμικό, οι τηλεπικοινωνίες και το phishing. Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες το εν λόγω κύκλωμα κατάφερε να συλλέξει περισσότερο από 1 εκατ. δολάρια από μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις.
Το σύστημα, το οποίο οι ερευνητές ασφαλείας της IBM ονόμασαν Dyre Wolf, είναι μικρό σε σύγκριση με τα πιο πρόσφατα εκτεταμένα συστήματα ηλεκτρονικής απάτης, αλλά αντιπροσωπεύει ένα νέο επίπεδο πολυπλοκότητας.
Σύμφωνα με την IBM, από το περασμένο έτος οι επιτιθέμενοι έχουν ως στόχο τα άτομα που εργάζονται σε επιχειρήσεις με την αποστολή spam e-mail με μη ασφαλή συνημμένα αρχεία τα οποία περιείχαν το κακόβουλο λογισμικό Dyre Wolf.
Όταν το κακόβουλο λογισμικό εγκατασταθεί και ο χρήστης προσπαθεί να συνδεθεί σε ιστοσελίδα τραπέζης, τότε εμφανίζεται ιστοσελίδα που αναφέρει ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και ζητά από το χρήστη να καλέσει τηλεφωνικό αριθμό. Ο «κακόβουλος» υπάλληλος που θα απαντήσει στο ψεύτικο τηλεφωνικό κέντρο ζητά προσωπικά στοιχεία του πελάτη της τράπεζας τα οποία και στη συνέχεια χρησιμοποιεί για να του αποσπάσει χρήματα.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
Διασταυρώνονται ηλεκτρονικά τα αυτοκίνητα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ
6.4.15
Αυτοκίνητο, Εκπρόθεσμος Έλεγχος, έλεγχος, Ηλεκτρονική διασταύρωση, Οχήματα, Πρόστιμα, KTEO
No comments
Σε άμεση εφαρμογή του συστήματος ηλεκτρονικής διασταύρωσης των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει των τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ είναι έτοιμη να προσχωρήσει η γενική γραμματεία εσόδων ώστε μέσω ΤΑΧΙSNET να διασταυρωθούν οι λίστες που καταγράφονται ηλεκτρονικά από το 2013 από τα ιδιωτικά και δημόσια ΚΤΕΟ για τα οχήματα που έχουν ελεγχθεί.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο αριθμός των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ υπολογίζεται σε 1, 5 εκατομμύρια και σε ένα εκατομμύριο τα δίκυκλα.
Μετά την ολοκλήρωση των ελέγχων οι κάτοχοι χωρίς έλεγχο ΚΤΕΟ αυτοκινήτων και δικύκλων θα ενημερωθούν ηλεκτρονικά ενώ ιδιαίτερα τσουχτερά είναι και τα πρόστιμα που θα πρέπει να πληρώσουν όσοι δεν έχουν ΚΤΕΟ.
Μάλιστα όπως αναφέρεται σε σχετικά δημοσιεύματα εξετάζεται το ενδεχόμενο να μειωθούν τα πρόστιμα ώστε να αποτελέσει κίνητρο και ευκαιρία να σπεύσουν οι ιδιοκτήτες αυτών των Οχημάτων να κάνουν τον έλεγχο.
Αναφορικά με το πρόστιμα πρέπει να σημειωθεί ότι για επιβατικά ανέρχεται σε 16 ευρώ, 33 ευρώ και 65 ευρώ για εκπρόθεσμο έλεγχο έως 30 ημέρες, από 30 ημέρες έως 6 μήνες και άνω των 6 μηνών.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Σύμφωνα με πληροφορίες ο αριθμός των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ υπολογίζεται σε 1, 5 εκατομμύρια και σε ένα εκατομμύριο τα δίκυκλα.
Μετά την ολοκλήρωση των ελέγχων οι κάτοχοι χωρίς έλεγχο ΚΤΕΟ αυτοκινήτων και δικύκλων θα ενημερωθούν ηλεκτρονικά ενώ ιδιαίτερα τσουχτερά είναι και τα πρόστιμα που θα πρέπει να πληρώσουν όσοι δεν έχουν ΚΤΕΟ.
Μάλιστα όπως αναφέρεται σε σχετικά δημοσιεύματα εξετάζεται το ενδεχόμενο να μειωθούν τα πρόστιμα ώστε να αποτελέσει κίνητρο και ευκαιρία να σπεύσουν οι ιδιοκτήτες αυτών των Οχημάτων να κάνουν τον έλεγχο.
Αναφορικά με το πρόστιμα πρέπει να σημειωθεί ότι για επιβατικά ανέρχεται σε 16 ευρώ, 33 ευρώ και 65 ευρώ για εκπρόθεσμο έλεγχο έως 30 ημέρες, από 30 ημέρες έως 6 μήνες και άνω των 6 μηνών.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Αυξήθηκαν τα παράπονα των καταναλωτών για ασφάλειες και τράπεζες
Αυξημένες αναφορές πολιτών καταναλωτών αντιμετώπισε μέσα στο 2014 ο Συνήγορος του Καταναλωτή συνολικά για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες , με τις ασφάλειες να έχουν χαμηλότερο ποσοστό αυτών των αναφορών σε σχέση με τις τράπεζες ή τις άλλες χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.
Πρώτος σε αναφορές στον Συνήγορο του Καταναλωτή ήταν ο κλάδος των ασφαλίσεων που αφορούν την κατοικία και την περιουσία και ακολουθούν οι κλάδοι των ασφαλίσεων ζωής και υγείας, ενώ ελάχιστες ήταν οι αναφορές για ασφάλειες με το αυτοκίνητο η άλλους κλάδους των γενικών ασφαλίσεων.
Ειδικότερα οι συνολικές αναφορές για τις ασφάλειες ήταν 338 το 2014 έναντι 270 που είχε δεχτεί το 2013 σύμφωνα με την Ετήσια Έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής.
Συνολικά για τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες (δηλαδή τράπεζες, ασφάλειες, επενδυτικές υπηρεσίες) οι αναφορές ανήλθαν σε 1.168 (21,7% επί του συνόλου των αναφορών), και ήταν αυξημένες σε σχέση με το 2013 κατά 16%.
H φιλική επίλυση διαφορών σε αυτή την κατηγορία υπηρεσιών κυμάνθηκε σε ποσοστά άνω του 70% (58,3% υπέρ του καταναλωτή και 12,7% υπέρ του προμηθευτή).
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Πρώτος σε αναφορές στον Συνήγορο του Καταναλωτή ήταν ο κλάδος των ασφαλίσεων που αφορούν την κατοικία και την περιουσία και ακολουθούν οι κλάδοι των ασφαλίσεων ζωής και υγείας, ενώ ελάχιστες ήταν οι αναφορές για ασφάλειες με το αυτοκίνητο η άλλους κλάδους των γενικών ασφαλίσεων.
Ειδικότερα οι συνολικές αναφορές για τις ασφάλειες ήταν 338 το 2014 έναντι 270 που είχε δεχτεί το 2013 σύμφωνα με την Ετήσια Έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής.
Συνολικά για τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες (δηλαδή τράπεζες, ασφάλειες, επενδυτικές υπηρεσίες) οι αναφορές ανήλθαν σε 1.168 (21,7% επί του συνόλου των αναφορών), και ήταν αυξημένες σε σχέση με το 2013 κατά 16%.
H φιλική επίλυση διαφορών σε αυτή την κατηγορία υπηρεσιών κυμάνθηκε σε ποσοστά άνω του 70% (58,3% υπέρ του καταναλωτή και 12,7% υπέρ του προμηθευτή).
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
4 Απρ 2015
Ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Τα 10 φθηνότερα και ακριβότερα μοντέλα της χρονιάς
Tα φτηνότερα μοντέλα αυτοκινήτων του 2015 περιλαμβάνουν 2 minivans, 7 SUVs και το μικροσκοπικό Smart ForTwo, από άποψη ασφαλίστρων, σύμφωνα με την κατάταξη του αμερικανικού Insure.com.
To Jeep Wrangler Sport 4WD διατήρησε τα σκήπτρα και φέτος, με μέσο κόστος ασφάλισης ανά τις ΗΠΑ τα 1.134 δολάρια. Το ακριβότερο μοντέλο είναι το 600 ίππων και 150.000 δολαρίων Nissan GT-R Nismo, που τα μέσα ασφάλιστρά του ανέρχονται σε 3.574 δολάρια τον χρόνο.
Τα ασφάλιστρα βέβαια διαφέρουν πολύ από πολιτεία σε πολιτεία. Ο ιδιοκτήτης του GT-R, για παράδειγμα, θα πλήρωνε 6.640 δολάρια στη Μοντάνα και 2.012 στη Χαβάη. «Τα αυτοκίνητα που είναι φτηνότερα στα ασφάλιστρα συνήθως είναι εύκολο να επισκευαστούν ή έχουν λιγότερες αποζημιώσεις ή και τα δύο» εξηγεί η Penny Gusner, αναλύτρια του Insure.com.
«H εμφάνιση του Smart μπορεί να εκπλήσσει» προσθέτει. «Αλλά έχει χρόνια τώρα σταθερά χαμηλότερο του μέσου όρου κόστος αποζημιώσεων, κι αυτό αποτυπώνεται στον ασφαλιστικό σου λογαριασμό.»
Στην έρευνα του 2015, την οποία διεξήγαγε η Quadrant Information Services, συμπεριλήφθηκαν πάνω από 1.500 μοντέλα και τιμές από 6 μεγάλες ασφαλιστικές (Allstate, Farmers, GEICO, Nationwide, Progressive και State Farm). O μέσος όρος υπολογίζεται με βάση πλήρη κάλυψη για 40χρονο άντρα οδηγό με καλό ασφαλιστικό… βιογραφικό, ο οποίος διανύει 12 μίλια καθημερινά για να πάει στη δουλειά του και να γυρίσει στο σπίτι.
3 Απρ 2015
Υπερεποπτεία στην ασφαλιστική αγορά
Νέα δεδομένα για την εποπτεία του χρηματοπιστωτικού συστήματος της χώρας, και κατά συνέπεια και των ασφαλιστικών εταιρειών, προκύπτουν από τη διαβούλευση της κυβέρνησης με τους δανειστές της χώρας.
Ειδικότερα, η λίστα του υπουργού Οικονομικών με τα σχεδιαζόμενα από την κυβέρνηση μέτρα ώστε να κλείσει η συμφωνία με τους θεσμούς, προβλέπει, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία ενός νέου φορέα ο οποίος έχει τριπλό ρόλο: Την εποπτεία των τραπεζών, των επενδυτικών εταιρειών και των ασφαλιστικών ομίλων.
Κύκλοι του υπουργείου Οικονομικών διέρρεαν χθες ότι ο νέος μηχανισμός δεν πρόκειται να υποκαταστήσει την Τράπεζα της Ελλάδος, την ΕΚΤ, καθώς και τον SSM, αλλά θα λειτουργήσει παράλληλα, τουλάχιστον σε ότι αφορά την ΤτΕ. Μάλιστα, έκαναν λόγο για έναν φορέα ο οποίος θα συμπληρώνει τους εποπτικούς μηχανισμούς στην Ελλάδα, στα πρότυπα της Γερμανίας (Ομοσπονδιακή Αρχή Χρηματοπιστωτικής Εποπτείας), δίχως όμως και πάλι να διευκρινίζουν υπό ποιες προϋποθέσεις και με ποιες στοχεύσεις.
Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι, στο πλαίσιο των αλλαγών που θα επέλθουν στο χρηματοπιστωτικό σύστημα της χώρας και τον τρόπο εποπτείας του, η κυβέρνηση σχεδιάζει:
– Τη θέσπιση αναπτυξιακής τράπεζας.
– Την αναβάθμιση της λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας.
– Την οργάνωση εταιρείας που θα διαχειρίζεται «κόκκινα» δάνεια.
– Την αναβάθμιση της λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας.
– Την οργάνωση εταιρείας που θα διαχειρίζεται «κόκκινα» δάνεια.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)